Vandaag een update ontvangen voor Migram BETA. Wat nieuwe functionaliteit, bugfixes en een nieuwe tile. Naar mijn gevoel is de snelheid van de app ook verbeterd, zeker met het ophalen van nieuwe berichten.
Is Migram nog steeds de beste optie voor dit platform?
Voor mij een maand geleden wel de meest complete keuze.
Maar als ik in de store kijk zijn de verschillende clients nog in ontwikkeling.
Het kost eerlijk gezegd weinig moeite ((de-)installatie en sms authenticatie.) om ze uit te proberen dus leef je uit.
Maar als ik in de store kijk zijn de verschillende clients nog in ontwikkeling.
Het kost eerlijk gezegd weinig moeite ((de-)installatie en sms authenticatie.) om ze uit te proberen dus leef je uit.
Ik zie dat Fluogram ook secret chat ondersteunt. Afgelopen tijd heb ik toch last van harde crashes (Hebben anderen hier ook last van?) dus ik ga Fluogram eens proberen.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Later als verwacht, maar toch mooi dat het eraan komt
Werkt zo snel ik heb gekeken veel soepeler als Whatsapp
[ Voor 10% gewijzigd door Rips10 op 28-05-2014 09:41 ]
Ja, top! Het is overigens de app ngram, ik gebruik het om met m'n vriendin te communiceren sinds whatsapp weg is. Enige feature die ik mis is een snelkoppelingstegel voor een contact maken. Zaken als stemberichten gebruikte ik nooit.
De app werkt een stuk sneller dan whatsapp.
De app werkt een stuk sneller dan whatsapp.
Sinds vandaag heet de app gewoon Telegram Messenger (Beta).
Wat ik wel raar vind is dat de app er bij mij niet in het lijstje Background Tasks staat.
Hebben jullie dit ook?
Ik vraag me af of de notificaties het dan wel goed doen.
Edit: Notificaties doen het prima.
Wat ik wel raar vind is dat de app er bij mij niet in het lijstje Background Tasks staat.
Hebben jullie dit ook?
Ik vraag me af of de notificaties het dan wel goed doen.
Edit: Notificaties doen het prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Stravincy op 28-05-2014 16:18 ]
Ik heb ook nooit echt begrepen waarom WhatsApp daar een achtergrondtaak voor nodig heeft. Is dat dan echt zo'n brakke app? 
Qua app is het precies wat WA zou moeten zijn. Qua gebruikers heb ik precies 4 mensen die het ooit gebruikt hebben, waarvan slechts één vandaag nog gezien is. Praktisch gezien heb je er dus helemaal niets aan.
Qua app is het precies wat WA zou moeten zijn. Qua gebruikers heb ik precies 4 mensen die het ooit gebruikt hebben, waarvan slechts één vandaag nog gezien is. Praktisch gezien heb je er dus helemaal niets aan.
[ Voor 3% gewijzigd door NNF op 28-05-2014 21:19 ]
Volgens mij houdt een background task in dat de app, om het half uur, een taak kan uitvoeren op de achtergrond. Thirdparty-apps zoals 6snap en 6tag kunnen dan controleren of de gebruiker nieuwe notificaties heeft.Stravincy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:31:
Hebben jullie dit ook?
Alle Telegram-apps hebben push-notificaties geïntegreerd. Dit staat altijd aan en een periodieke check is dus ook niet nodig.
Verwijderd
Prima app, veel beter dan WA. Inderdaad wel jammer dat mensen niet snel geneigd zijn om over te stappen...
Ah op die manier.wazoomie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:11:
[...]
Volgens mij houdt een background task in dat de app, om het half uur, een taak kan uitvoeren op de achtergrond. Thirdparty-apps zoals 6snap en 6tag kunnen dan controleren of de gebruiker nieuwe notificaties heeft.
Alle Telegram-apps hebben push-notificaties geïntegreerd. Dit staat altijd aan en een periodieke check is dus ook niet nodig.
Ik probeer wat meer mensen over te halen nu. Werkt een stuk vlotter als WA.
Waar ik me alleen wel lichtelijk aan erger, is dat deze app alleen portrait mode ondersteunt.
Ik hoop dat daar snel verandering in komt.
Wat ook heel chill is, is dat de desktop versie van Telegram (http://tdesktop.com/) erg goed werkt.
Dus, mensen die nog niet over zijn: geef het een kans!
Misschien moet je Migram een kans geven. Migram ondersteunt wel landscape mode, en krijgt ook meer stemmen in de poll van dit topic.
Al m'n vrienden van een groepschat die we hadden op Whatsapp zijn inmiddels al overgestapt naar Telegram. Belangrijkste reden was dat Whatsapp altijd traag is met updates en het een lelijke app is, en dat je foto's en video's tot 1,5GB kunt versturen in originele kwaliteit.
Al m'n vrienden van een groepschat die we hadden op Whatsapp zijn inmiddels al overgestapt naar Telegram. Belangrijkste reden was dat Whatsapp altijd traag is met updates en het een lelijke app is, en dat je foto's en video's tot 1,5GB kunt versturen in originele kwaliteit.
En dit moet dan wel via 'document'?wazoomie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:20:
en dat je foto's en video's tot 1,5GB kunt versturen in originele kwaliteit.
Want als ik gewoon een foto invoeg dan krijg ik wel een lelijke compressie.