Net weer bericht gehad van Samsung dat alles is goed gekeurd zo snel mogelijk word afgehandeld..
Als je gewoon een mail krijgt met daarin dat alles bevestigd is, sta je al sterk genoeg.
Is voldoende bewijs en informatie voor mij (mailtje goed bewaard natuurlijk)U zult binnen enkele weken uw promotie ontvangen.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Idem, snelle reactie van Samsung, fijn dat alles in goede orde is ontvangenDirtyDutch schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:34:
Net weer bericht gehad van Samsung dat alles is goed gekeurd zo snel mogelijk word afgehandeld..
Verwijderd
Is er nog iemand die dit abbonement wilt
Gratis (na cashback) Galaxy s4 1 jaar 35 eu pm 300 min 1 gig
http://www.phonehouse.nl/...cmp=slider_galaxys4_1jaar
hij is namelijk nu terug gezet naar 40 eu pm maar ik heb hem nog open staan in het bestel scherm voor 35 pm
laat maar snel wat weten!
stuur me een pb en dan vul ik het voor je in! heb geen bank gegevens of paspoort nodig bij optie bezorgen. kun je namelijk aanvinken "niet bij de hand" dus wil je dit goedkope 1jaar abbo nog, pb dan of voeg me toe op facebook. Roberto da Silva
kan maar 1x dus weg is weg
Gratis (na cashback) Galaxy s4 1 jaar 35 eu pm 300 min 1 gig
http://www.phonehouse.nl/...cmp=slider_galaxys4_1jaar
hij is namelijk nu terug gezet naar 40 eu pm maar ik heb hem nog open staan in het bestel scherm voor 35 pm
laat maar snel wat weten!
stuur me een pb en dan vul ik het voor je in! heb geen bank gegevens of paspoort nodig bij optie bezorgen. kun je namelijk aanvinken "niet bij de hand" dus wil je dit goedkope 1jaar abbo nog, pb dan of voeg me toe op facebook. Roberto da Silva
kan maar 1x dus weg is weg
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 00:26 ]
Daar ben ik weer! Heb zojuist een e-mail gekregen dat de gevraagde stukken binnen zijn via de e-mail en dat deze worden gecontroleerd. Nog geen minuut later krijg ik dat de afleveringsbon van Wehkamp niet als bon geldt? Dat is het enige wat ik heb gekregen en volgens hun voorwaarden voldoet een factuur als er de retailer, product en aankoopdatum opstaan. Meer die via Wehkamp hebben besteld en de afleveringsbon hebben opgestuurd?
Ja ik heb ooit een cashback van een aankoop via Wehkamp geregeld. Destijds gebeld met de klantenservice en om een factuur gevraagd waarna mij een brief met een verhaaltje over mijn aankoop met aankoopbedrag werd toegestuurd. Deze voldeed wel aan hun voorwaarden.
Ik vrees al het ergste voor de mijne. Ik heb namelijk een zgn. 'pakbon' van Typhone gekregen. Dat is ook geen factuur. Maar dat is het enige wat Typhone verstuurt aan klanten..Untouchablezz20 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:07:
Daar ben ik weer! Heb zojuist een e-mail gekregen dat de gevraagde stukken binnen zijn via de e-mail en dat deze worden gecontroleerd. Nog geen minuut later krijg ik dat de afleveringsbon van Wehkamp niet als bon geldt? Dat is het enige wat ik heb gekregen en volgens hun voorwaarden voldoet een factuur als er de retailer, product en aankoopdatum opstaan. Meer die via Wehkamp hebben besteld en de afleveringsbon hebben opgestuurd?
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Net gebeld met Wehkamp en ik krijg binnen een week een leveranciersbevestiging. Dit zou dan voldoende moeten zijn.
Ik had anders gewoon netjes een e-mail van Typhone ontvangen met daarin de factuur.Ricepuppet schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:23:
Ik vrees al het ergste voor de mijne. Ik heb namelijk een zgn. 'pakbon' van Typhone gekregen. Dat is ook geen factuur. Maar dat is het enige wat Typhone verstuurt aan klanten..
@ RicepuppetSenui schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:41:
[...]
Ik had anders gewoon netjes een e-mail van Typhone ontvangen met daarin de factuur.
Inderdaad check je email en zoek op Typhone. Je hebt die factuur vast gemist bij een verzendbevestiging.
Als ik de voorgaande reacties lees, mag je de factuur misschien ook mailen aan Samsung, wees daarbij overigens wel duidelijk en verstuur dan een compleet overzicht.
Typhone stuurt de factuur inderdaad via de mail dus no worries,mijn cashback via Typhone is ook gewoon geaccepteerd..Ricepuppet schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:23:
[...]
Ik vrees al het ergste voor de mijne. Ik heb namelijk een zgn. 'pakbon' van Typhone gekregen. Dat is ook geen factuur. Maar dat is het enige wat Typhone verstuurt aan klanten..
Heb net een mail naar Typhone gestuurd met daarin de vraag om een kopie factuur (PDF) just in case. Heb die hele mail nooit gehad -_-
Daarnaast is het ook handig voor de BTW etc. voor mijn bedrijf.
Daarnaast is het ook handig voor de BTW etc. voor mijn bedrijf.
Vraag, mijn abbonement loopt nog 3 maanden door maar omdat ik geen andere keus heb omdat mijn toestel stuk is gegaan, zit ik er aan te denken dit toestel los aan te schaffen.
Zijn hier ook nog leuke actie's voor.
De enige optie bij t-mobile is dat ik nu in een eerder stadium kan verlengen (maar dan komen er 71 euro kosten bij.) De S3 heb ik al verkocht voor een leuk bedrag. Ik wil eigenlijk max rond de 200-250 euro uitgeven.
Zijn hier ook nog leuke actie's voor.
De enige optie bij t-mobile is dat ik nu in een eerder stadium kan verlengen (maar dan komen er 71 euro kosten bij.) De S3 heb ik al verkocht voor een leuk bedrag. Ik wil eigenlijk max rond de 200-250 euro uitgeven.
Ik heb vandaag alle papieren opgestuurd, wil je zeggen dat samsung deze bon niet accepteert?Untouchablezz20 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:07:
Alles wat samsung wil weten staat er op imho. En een andere bon zit er niet bij, ook niet op de website van wehkamp of in de email.

Want dan moet ik er ook even achteraan, gedoe weer.
[ Voor 7% gewijzigd door Emcee op 17-04-2014 19:49 ]
Juist, dat is wat zij tegen mij hebben gezegd. Heb ze gebeld en ik krijg een leveranciesbevestiging opgestuurd. Dit zou dan wel aan de eisen moeten voldoen. Vind het maar een geregel allemaal, maar het is voor een goed doel laten we maar zeggen.
Ik heb ook gewoon de afleveringsbon opgestuurd naar Samsung en heb inmiddels de bevestiging dat alles aan de eisen voldoet. Het lijkt dus op willekeur van Samsung.
Inderdaad! Zojuist onderstaande gekregen, terwijl ik om 12:15 nog een mail kreeg dat de afleveringsbon niet voldoende was;SKL schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:13:
Ik heb ook gewoon de afleveringsbon opgestuurd naar Samsung en heb inmiddels de bevestiging dat alles aan de eisen voldoet. Het lijkt dus op willekeur van Samsung.
Beste heer, mevrouw NAAM,
Uw deelname aan de Samsung promotie.
Zoals eerder aangegeven, ontvangt u hierbij een bericht over het verloop van uw deelname aan uw Samsung promotie. Hierbij bevestigen wij dat uw deelname is geaccepteerd.
Enkele dagen voor de uitbetaling van de promotie ontvangt u van ons nog een bericht.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Samsung Service- en Informatielijn via:
0900 - SAMSUNG (0900 - 726 78 64 € 0,10 p/m) of Live Chat
Met vriendelijke groet,
NAAM
Manager Customer Care
Er staat in de voorwaarden dat een kopie bon en een kopie imei nummer gevraagd wordt.
Meestal moet je het origineel opsturen, dus even voor de zekerheid de vraag of mensen al acceptatie hebben met een kopie van het imeinummer.
Ik vond in dit forum wel berichten over kopie/origineel, maar nog geen echte bevestiging van succesvolle aanmelding ermee.
Overigens is de Wehkamp bestelling geannuleerd. Bij bestellen 3-5 dagen (en 4 stuks leverbaar) opgeven, maar na bestellen dan ineens 3 weken levertijd. Daar kunnen we niet op wachten. Dus bij studentmobiel besteld en de volgende dag in huis.
Meestal moet je het origineel opsturen, dus even voor de zekerheid de vraag of mensen al acceptatie hebben met een kopie van het imeinummer.
Ik vond in dit forum wel berichten over kopie/origineel, maar nog geen echte bevestiging van succesvolle aanmelding ermee.
Overigens is de Wehkamp bestelling geannuleerd. Bij bestellen 3-5 dagen (en 4 stuks leverbaar) opgeven, maar na bestellen dan ineens 3 weken levertijd. Daar kunnen we niet op wachten. Dus bij studentmobiel besteld en de volgende dag in huis.
Heb je een factuur gekregen bij studentmobiel en niet een afleveringsbon als bij Wehkamp? Is die branded? Ik zie dat die daar 410 kost, goedkoper dan bij Wehkamp.
[ Voor 5% gewijzigd door Untouchablezz20 op 17-04-2014 22:46 ]
Er zat een echte factuur in de doos bij levering. Hij is niet branded, anders had ik dat nu wel gehoord (hij is voor m'n vrouw). De ean code is 8806085629103, het is het witte model.
Hij is sinds gisteren 9 euro goedkoper geworden zie ik! Even mailen naar ze of ze daar wat mee doen.
Hij is sinds gisteren 9 euro goedkoper geworden zie ik! Even mailen naar ze of ze daar wat mee doen.
Untouchablezz20 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:41:
Heb je een factuur gekregen bij studentmobiel en niet een afleveringsbon als bij Wehkamp? Is die branded? Ik zie dat die daar 410 kost, goedkoper dan bij Wehkamp.
Hoe zit dat met die kortingcodes bij Wehkamp?
Bij mij werkt er geen een van de genoemde.
Zit er sterk aan te denken hem daar te halen, het liefst natuurlijk onder de 400 euro.
Bij mij werkt er geen een van de genoemde.
Zit er sterk aan te denken hem daar te halen, het liefst natuurlijk onder de 400 euro.
Er zijn nu geen kortingscodes actief bij wehkamp. Dat staat ook op hun website.
Ik heb gister een mail gekregen van wehkamp:Ari Gold schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:33:
Er zijn nu geen kortingscodes actief bij wehkamp. Dat staat ook op hun website.
waardeboncode : kip
bruikmaar t/m : 21 april
Waarde: 7.50
doet het ook niet. heel raar.Ikpakacties schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:45:
[...]
Ik heb gister een mail gekregen van wehkamp:
waardeboncode : kip
bruikmaar t/m : 21 april
Waarde: 7.50
Let wel heel goed op de levertijd bij Wehkamp, je moet wel op tijd de papieren kunnen opsturen.
(voorraad klopt niet altijd, ik had 4 op voorraad en 3-5 dagen levertijd staan, maar dat werd na bestellen 3 weken!)
Nog wat leuks. Studentmobiel geeft me t prijsverschil terug! Op dag van leveren was t toestel 9 euro goedkoper geworden namelijk. Erg netjes van ze. +1!
(voorraad klopt niet altijd, ik had 4 op voorraad en 3-5 dagen levertijd staan, maar dat werd na bestellen 3 weken!)
Nog wat leuks. Studentmobiel geeft me t prijsverschil terug! Op dag van leveren was t toestel 9 euro goedkoper geworden namelijk. Erg netjes van ze. +1!
Code is alleen te gebruiken in de paasshop. Dus gaat niet werken.
Zal ik bestellen op studentmobiel of op wehkamp? Ben er nog niet uit..
Als je via Wehkamp bestelt, dan wel gebruik maken van shopkorting (4,5%).
Bij alle verkopers van de Samsung site heb je dat...
Als je een tweede galaxy koopt en je wilt gebruik maken van de actie, is het dan handiger om gelijk met Samsung te mailen ipv opsturen?
Volgens de voorwaarden dien je het formulier in te vullen, ondertekenen en op te sturen, denk dat je het per post moet doen, alleen kun je deze vraag ook aan de Samsung Klantenservice voorleggen per e-mail.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:26:
Als je een tweede galaxy koopt en je wilt gebruik maken van de actie, is het dan handiger om gelijk met Samsung te mailen ipv opsturen?
Ik heb het zelfde probleem maar ben erachter dat je wel nu al voor een nieuw abonnement kunt kiezen. Je moet dan je lopende abonnement een maand eerder laten stoppen door 1 maand af te kopen. Bij je nieuwe abonnement vraag je nummerbehoud aan zodat dat abonnement over twee maanden in gaat. Je betaalt dan wel een maand voor niets maar dat is het misschien wel waard.Bierkrat69 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:39:
Vraag, mijn abbonement loopt nog 3 maanden door maar omdat ik geen andere keus heb omdat mijn toestel stuk is gegaan, zit ik er aan te denken dit toestel los aan te schaffen.
Bij Wehkamp (incl shopkorting) heb je het toestel momenteel het goedkoopst toch?Matthijs240 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:08:
Zal ik bestellen op studentmobiel of op wehkamp? Ben er nog niet uit..
Niet het goedkoopste helaas. Wehkamp rekent nog €6,- en een beetje voor kopieheffing oid en verzendkosten. Betaalde nu 404 bij gsmwijzer.nl zonder die extra heffing en lagere verzendkosten. In totaal 410 met verzending en nog 100 cashback natuurlijk.
Detail: de uitvoering Deep Black is met de rubberen (= Black Edition) achterkant. En net zo duur als de normale versies bij deze webshop, terwijl ander winkels enkele tientjes meer willen zien voor deze uitvoering.
Detail: de uitvoering Deep Black is met de rubberen (= Black Edition) achterkant. En net zo duur als de normale versies bij deze webshop, terwijl ander winkels enkele tientjes meer willen zien voor deze uitvoering.
[ Voor 34% gewijzigd door Noord27 op 21-04-2014 18:08 ]
Dan blijft Wehkamp inclusief Shopkorting (+- 16euro) nog steeds de goedkoopste, zonder Shopkorting is Studentmobiel zoals eerder vermeld (en Gsmwijzer.nl) inderdaad nu de beste deal.Noord27 schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:04:
Niet het goedkoopste helaas. Wehkamp rekent nog €6,- en een beetje voor kopieheffing oid en verzendkosten. Betaalde nu 404 bij gsmwijzer.nl zonder die extra heffing en lagere verzendkosten. In totaal 410 met verzending en nog 100 cashback natuurlijk.
Verwijderd
Zal de S4 na deze actie veel in prijs dalen, of is dit het juiste moment om de S4 voor een goede prijs te krijgen, dmv. deze actie?
Verwijderd
Ik heb hem gewoon met een goed abbo kunnen krijgen voor in totaal 308 euro
Wel de witte versie
Wel de witte versie
Verwijderd
Dat is zeker niet duur! Een aanbieding? Waar heb je 'm vandaan?Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:20:
Ik heb hem gewoon met een goed abbo kunnen krijgen voor in totaal 308 euro
Wel de witte versie
Verwijderd
Prijs zal hetzelfde blijven voor wehkamp enz enz.. Echter de sites die 33x rekenen zullen vast rustig in prijs omhoog gaan tot 350-400 euro.. Het toestel gaat echt nog wel 9 maanden door als goed geprijsd toestel.. Kijk naar de Nexus 5, 330 goedkoopste in de prijswatch maar heeft het voordeel alleen in processor snelheid, dus de Galaxy s4 zal echt niet veel kwam prijs gaan schommelen daarvanVerwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:19:
Zal de S4 na deze actie veel in prijs dalen, of is dit het juiste moment om de S4 voor een goede prijs te krijgen, dmv. deze actie?
Verwijderd
Via tele2 zelf, had vrij veel voordeel geluk met verlegen..Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:23:
[...]
Dat is zeker niet duur! Een aanbieding? Waar heb je 'm vandaan?
Heb het abbo van 1,5gb aan data en 100 bel min voor 32,50 met 5 euro korting dus 27,50 per maand en toestel gratis plus 100 euro cashback... Plus het betreft Eén 12 maanden contract, en niet 24
In totaal betaald ik dus 248 ongeveer..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 21:28 ]
Verwijderd
Wil m'n S3 er graag voor inruilen.. Toch weer wat meer bij de tijd dan de S3 uit 2012. Echter wil ik 'm zo goedkoop mogelijk kopen met abonnement, zoiets als jouw abonnement. Toch nog maar even wachten dus, ben benieuwd wat de prijs van de S4 na 30 april doet, dan geldt de kortingsactie immers niet meer.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:24:
[...]
Prijs zal hetzelfde blijven voor wehkamp enz enz.. Echter de sites die 33x rekenen zullen vast rustig in prijs omhoog gaan tot 350-400 euro.. Het toestel gaat echt nog wel 9 maanden door als goed geprijsd toestel.. Kijk naar de Nexus 5, 330 goedkoopste in de prijswatch maar heeft het voordeel alleen in processor snelheid, dus de Galaxy s4 zal echt niet veel kwam prijs gaan schommelen daarvan
Verwijderd
Zeker niet verkeerd. Ik ben ook aan het wachten voor zo'n goede aanbieding. Die actie van Typhone (S4 met goed abonnement voor 16 euro p/maand 1 jarig contract) van een aantal weken geleden ging aan mijn neus voorbij, site raakte overbelast net toen ik wou afrekenen.Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:26:
[...]
Via tele2 zelf, had vrij veel voordeel geluk met verlegen..
Heb het abbo van 1,5gb aan data en 100 bel min voor 32,50 met 5 euro korting dus 27,50 per maand en toestel gratis plus 100 euro cashback... Plus het betreft Eén 12 maanden contract, en niet 24
In totaal betaald ik dus 248 ongeveer..
Ik heb hem bij de phone house gehaald voor 435. Je krijgt daar ook een geheugenkaart van 64GB erbij via samsung. Dan hoef ik die niet meer apart erbij te kopen.
Klopt ik heb hierover gebeld... In mijn geval, t-mobile als provider, zou dat dan 71 euro extra kosten bedragen. Dat vind ik het nou ook weer niet waard om een ''nieuwe abbo'' af te sluiten.LLEEDD schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:05:
[...]
Ik heb het zelfde probleem maar ben erachter dat je wel nu al voor een nieuw abonnement kunt kiezen. Je moet dan je lopende abonnement een maand eerder laten stoppen door 1 maand af te kopen. Bij je nieuwe abonnement vraag je nummerbehoud aan zodat dat abonnement over twee maanden in gaat. Je betaalt dan wel een maand voor niets maar dat is het misschien wel waard.
Ik heb hem los gekocht, over een 5-6 maanden kan ik altijd nog beslissen of ik hem houd.
Daarbij komt dat sim-only ook een goede optie is, dan ga je juist weer in kosten omlaag per maand, kan ook zomaar 100+ schelen op jaar basis....
Tot nu toe zeer tevreden over het toestel, zeker weten een hele goede upgrade als je van de S3 komt.
[ Voor 20% gewijzigd door Bierkrat69 op 22-04-2014 10:14 ]
12 april stukken opgestuurd, zojuist bevestiging dat mijn deelname aan hun promotie in goede orde is ontvangen. Binnen 2 weken ontvang ik nog een bericht hierover.
PSN: TheKrish
Verwijderd
ja, die reactie krijg je niet, je krijgt het geld binnen 3 wekenKrishhh schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:03:
12 april stukken opgestuurd, zojuist bevestiging dat mijn deelname aan hun promotie in goede orde is ontvangen. Binnen 2 weken ontvang ik nog een bericht hierover.
heb hetzelfde gehad
Ik heb op 4 april de ontvangstbevestiging ontvangen van de stukken, 14 april de goedkeuring van deelname. De goedkeuring moet dus nog volgen na de ontvangstbevestiging.
Wacht nu alleen nog maar op de uitbetaling, volgens de mail krijg je enkele dagen voor de uitbetaling ook weer bericht.
Wacht nu alleen nog maar op de uitbetaling, volgens de mail krijg je enkele dagen voor de uitbetaling ook weer bericht.
Ik heb de uitbetaling gisteren ontvangen.
25/03 bevestiging deelname
11/04 acceptatie deelname
17/04 voltooiing deelname
25/03 bevestiging deelname
11/04 acceptatie deelname
17/04 voltooiing deelname
Op welk email adres kan je ze spammen als je niks hoort?
17-04 verzonden, vandaag bevestiging van deelname. Vrij snel proces dus tot nu in ieder geval
Ook de 17e verstuurd, nog niks gehoord...wachten duurt langYannick50 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:49:
17-04 verzonden, vandaag bevestiging van deelname. Vrij snel proces dus tot nu in ieder geval
Edit: 25-4 bevestiging gekregen van ontvangst
[ Voor 7% gewijzigd door Emcee op 26-04-2014 21:46 ]
10 April verzonden, helaas nog niks mogen horen.
Schiet je er iets mee op als je Samsung een mailtje stuurt?
Schiet je er iets mee op als je Samsung een mailtje stuurt?
Jazeker, waarschijnlijk moet je de stukken inscannen en opsturen.
En vandaag bevestiging gehad dat het is goedgekeurd
. Dus +/- 10 kalenderdagen tussen opsturen en bevestigen (niet slecht met Pasen er tussen)
Ik wacht al sinds 28 maart op een bevestiging. Vast weer zoekgeraaktsphere schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:57:
Op welk email adres kan je ze spammen als je niks hoort?

Voor mensen die net als mij die cashback actie soort van onzin vinden en geen zin hebben om achter geld achteraan te gaan, voor de luie mensen zoals mij: Roccatel of f-mobile.nl heb je hem voor 329,99. die 17 euro dan heb je uiteindelijk 83 euro winst ipv 100. Maar je hoeft geen moeite te doen voor die 17 euro extra
Weet iemand trouwens of: www.topprice24.nl betrouwbaar is? Kan ik niks over vinden.
Weet iemand trouwens of: www.topprice24.nl betrouwbaar is? Kan ik niks over vinden.
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Er staat dat deze actie tm morgen loopt, mijn vriendin heeft deze telefoon bij een nieuw abonnement besteld gister avond, tot wanneer kan de imei naar samsung worden gestuurd? Die telefoon zal niet voor morgen aankomen namelijk. Kan het zelf niet vinden in de voorwaarden van de cashbackfolder.
Op het factuur die je krijgt moet een aankoopdatum staan van/voor 30 april.
De documenten kan je opsturen t/m 15 mei.
[ Voor 0% gewijzigd door Ari Gold op 29-04-2014 16:29 . Reden: typo ]
Artikel 1:Stitch! schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:18:
Tot wanneer kan de imei naar samsung worden gestuurd? . Kan het zelf niet vinden in de voorwaarden van de cashbackfolder.
Vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en een kopie van het IMEI-nummer van de verpakking uiterlijk t/m 15 mei 2014 (poststempel)
Bedankt!Ari Gold schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:28:
Op het factuur die je krijgt moet een aankoopdatum staan van/voor 30 april.
@thethe2010
Jij ook bedankt!
Heb er te snel overheen gelezen, staat er inderdaad gewoon tussen

Na een emailtje gestuurd te hebben naar de klantenservice van Samsung kreeg ik direct mijn ontvangstbevestiging van de documenten. Binnen 6 tot 8 weken zullen ze het geld over maken
Zou me zeer verbazen als mensen die daar bestellen en betalen iets geleverd krijgen. Vreemd dat Tweakers zo'n site opneemt in haar Pricewatch. Zelfs m'n schoonmoeder zou hier argwaan krijgen. (En dat zegt wat!)MitchelFC schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:14:
...
Gisteravond direct een bericht over deze louche shop naar tweakers gestuurd, maar hier is nog niks meegedaan.MrBB schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:26:
[...]
Zou me zeer verbazen als mensen die daar bestellen en betalen iets geleverd krijgen. Vreemd dat Tweakers zo'n site opneemt in haar Pricewatch. Zelfs m'n schoonmoeder zou hier argwaan krijgen. (En dat zegt wat!)

+ bankrekening in het buitenland (Belgie). Ik had (eer)gisteren ook al berichtje naar Tweakers gestuurd, en inderdaad ook geen reactie. Ben het helemaal met je eens dat Tweakers wel enige "zorgplicht" zou moeten hebben. Aan de andere kant ook weer verbazingwekkend dat er nog steeds mensen zijn die hier intuinen.Gelukszak schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:41:
[...]
Gisteravond direct een bericht over deze louche shop naar tweakers gestuurd, maar hier is nog niks meegedaan.Ik vind dat tweakers ook enige verantwoordig heeft te nemen in de pricewatch koppeling. Adres in Frankrijk, geen kvk of contactgegevens en een domeinnaam geregistreerd op een hotmail adres. Dit moet toch opvallen? Gisteren heb ik order 52 geplaatst en geannuleerd, zojuist order 72. Het zou me niks verbazen als er al zo'n 20 mensen ingetuind zijn.
Waarom zou tweakers een zorgplicht moeten hanteren? Iets met valse veiligheid enzo. Men moet zelf goed beraden of een shop wel of niet betrouwbaar is. En daar horen shops zoals http://www.topprice24.nl/ gewoon niet tussen. Beetje logisch nadenken dus, zelfs de tekst is een regelrechte c/p van andere sites.

Omdat ik vind dat iedereen de (morele) plicht heeft om criminelen niet the helpen/faciliteren en er al helemaal geen geld aan te verdienen (aannemende dat Tweakers per click geld ontvangt - hoewel de kans ook weer groot is dat dit bedrijf haar leveranciers ook nooit zal betalen). Bovendien hoort het m.i. gewoon bij een goed product leveren.vhal schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:14:
Waarom zou tweakers een zorgplicht moeten hanteren?
Anyway, we raken off-topic.
[ Voor 6% gewijzigd door MrBB op 30-04-2014 12:34 ]
Via de promotiepagina van Samsung.nl blijkt de 50 euro de hele maand mei te gelden, niet specifiek bij bovengenoemd bedrijf of provider.
Een hi medewerker vertelde me laatst via de chat dat de cashback korting NIET geldt als het toestel gratis was bij een abonnement...crispo schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:56:
Volgens Daisycon wordt de Samsung cashback, hoewel met spelfout, bij Hi.nl verlengd t/m 31 mei. Helaas krijg je wel nog maar €50 terug.
Wel erg vaag dat ze hier dan mee adverteren aangezien de S4 bij elk mogelijk abonnement gratis is.. Of een fout van de medewerker
Op 17-04 e-mail gekregen dat deelname geaccepteerd is. Nu, bijna een maand verder, nog geen uitbetaling? Zal ik maar weer gaan mailen?
Zat er van de week ook aan te de denken. Vandaag maar eens doen.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 02:42:
Op 17-04 e-mail gekregen dat deelname geaccepteerd is. Nu, bijna een maand verder, nog geen uitbetaling? Zal ik maar weer gaan mailen?
Ze zijn wel uit elkaar met kieskeurig. Zal lekker niks bestellen bij die toko!MitchelFC schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:14:
Voor mensen die net als mij die cashback actie soort van onzin vinden en geen zin hebben om achter geld achteraan te gaan, voor de luie mensen zoals mij: Roccatel of f-mobile.nl heb je hem voor 329,99. die 17 euro dan heb je uiteindelijk 83 euro winst ipv 100. Maar je hoeft geen moeite te doen voor die 17 euro extra![]()
Op 05-05-2014 is er uitbetaald bij mij; 7 weken na aankoop en opsturen van gegevens.
Bedankt, weet ik een beetje wat ik kan verwachten!dasystemcheck schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:28:
Op 05-05-2014 is er uitbetaald bij mij; 7 weken na aankoop en opsturen van gegevens.
Dat is niet zinnig, als je ziet hoe het gegaan is bij de BlackBerry actie, moet je gewoon even wachten. Geduld wordt beloond, bij wantrouwen maak je alleen maar jezelf bezorgder.Untouchablezz20 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 02:42:
Bij de zelfde uitvoerder duurde betaling ruim 6 weken voor veel tweakers.
| live and give like no one else |
Paar dagen geleden een mailtje gestuurd. Deze standaard reactie terug gekregen.
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij streven ernaar het bedrag zo spoedig mogelijk uit te keren, met een maximale uitlooptermijn van 6 tot 8 weken. We verzoeken u vriendelijk nog even af te wachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Robbie
Customer Support Representative
Samsung Electronics Benelux
Voor degenen die de documenten hebben gemaild, hoe lang daarna kreeg je reactie? Ik heb vorige week alles opgestuurd maar ik woon in een studentenflat en het zou niet de eerste keer zijn dat er post kwijt raakt bij ons in de buurt, dus ik heb ze vorige week dinsdag gemaild met de gegevens. Nog niks terug, dus vandaag nog maar een keer gemaild. Net gebeld naar Samsung maar de dame aan de lijn gaf aan dat ik nog niet geregistreerd sta en het nog maar een keer op moet sturen, en dat het niet mogelijk is de documenten via de email te sturen voor registratie. Gezien de eerdere ervaringen hier begrijp ik dat dit onzin is? Wil het best morgen nog een keer opsturen, maar 15 mei komt nu wel erg dichtbij..
17-4 verstuurd
25-4 bevestiging van ontvangst van samsung
8-5 bevestiging van acceptatie deelname
Nu alleen nog even wachten tot het geld erbij is dus
25-4 bevestiging van ontvangst van samsung
8-5 bevestiging van acceptatie deelname
Nu alleen nog even wachten tot het geld erbij is dus
Ik heb bevestiging gekregen van geldigheid maar nog niks uitbetaald gekregen.
Ongeveer 8 weken verder
Ongeveer 8 weken verder
Vandaag mail gekregen dat ze binnen enkele werkdagen gaan uitbetalen. Duurde wel langer dan verwacht, maar ik heb verder niks te klagen.
Voltooiing deelname Samsung promotie.
Uw deelname aan de Samsung promotie is verwerkt.
Dit betekent dat u binnen enkele werkdagen het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer ontvangt.
eindelijk zeg
net mail gehad, hoop 100 te krijgen met een weekje, heb dan 360 voor de s4 betaald uiteindelijk. laat nog even weten of ze idd overmaken of niet.
Uw deelname aan de Samsung promotie is verwerkt.
Dit betekent dat u binnen enkele werkdagen het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer ontvangt.

net mail gehad, hoop 100 te krijgen met een weekje, heb dan 360 voor de s4 betaald uiteindelijk. laat nog even weten of ze idd overmaken of niet.
Zelfde bericht ontvangen vandaag. Ik laat ook wel weten wanneer het gestort is.
- Rond 31 maart verstuurd
- 17 april bevestiging gekregen
- 16 mei mail met goedkeuring
- 16 mei 100 euro ontvangen op mijn rekening
- Rond 31 maart verstuurd
- 17 april bevestiging gekregen
- 16 mei mail met goedkeuring
- 16 mei 100 euro ontvangen op mijn rekening
[ Voor 46% gewijzigd door KSG op 16-05-2014 23:03 ]
Het heeft bij mij in totaal net zo lang geduurd als bij KSG:
- 31 maart verstuurd
- 1 april mail met ontvangsbevestiging
- 14 april mail acceptatie deelname
- 16 mei mail voltooiing deelname
- 16 mei 100 euro ontvangen op rekening
De gehele procedure is dus binnen 7 weken afgerond
- 31 maart verstuurd
- 1 april mail met ontvangsbevestiging
- 14 april mail acceptatie deelname
- 16 mei mail voltooiing deelname
- 16 mei 100 euro ontvangen op rekening
De gehele procedure is dus binnen 7 weken afgerond
13 mei alles opgestuurd, gister mailtje gehad dat ze het in behandeling nemen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
- 31 Maart alle gegevens ingestuurd
- 14 April gemailed voor een bevestiging maar gegevens onbekend,zelfde dag weer alle stukken gemailed
- 15 April bevestiging dat alles was ontvangen en geaccepteerd
- 23 Mei mail dat de promotie was verwerkt
- 26 Mei €100 bijgeschreven op mijn rekening
Al met al lang moeten wachten op me geld maarja wat in het vat zit verzuurt niet
- 14 April gemailed voor een bevestiging maar gegevens onbekend,zelfde dag weer alle stukken gemailed
- 15 April bevestiging dat alles was ontvangen en geaccepteerd
- 23 Mei mail dat de promotie was verwerkt
- 26 Mei €100 bijgeschreven op mijn rekening
Al met al lang moeten wachten op me geld maarja wat in het vat zit verzuurt niet
Exact hetzelfde als hierboven. Twijfel of ik ooit nog eens gebruik maak van zoiets, maar al met al zijn ze hun afspraak netjes nagekomen.
Ik heb nog steeds helemaal niks.
Straks WEER even een mailtje sturen.
Straks WEER even een mailtje sturen.
Ik heb ook van de week mijn betaling ontvangen, ruim twee maanden na aanschaf
Persoonlijk vind ik dat je altijd rekening moet houden met een lange verwerkingstijd op een aanbieding zoals deze, dat is (bijna) altijd het geval
Persoonlijk vind ik dat je altijd rekening moet houden met een lange verwerkingstijd op een aanbieding zoals deze, dat is (bijna) altijd het geval
Ik heb het ook zojuist ontvangen, ongeveer 6-8 weken geduurd, weet het niet meer precies.
Hier ook ontvangen na ongeveer 8,5 week. Ben steeds netjes op de hoogte gehouden.
Staat er eindelijk op. Bedrijf dat ze in hebben gehuurd voor de betalingen, 'Deskservices BV'.
Anyway, na bijna 7,5 week. Ze hebben hun tijd wel genomen.
Anyway, na bijna 7,5 week. Ze hebben hun tijd wel genomen.
Dat geeft toch niet, als het maar komt.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vandaag mail gehad dat de inzending is goed gekeurd