Wat kan je precies regelen bij wehkamp met de laagste prijs?Theswitch schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:15:
Wehkamp zit nu op 432 (+12). Cashback 4.5%, wordt 't totaal:
16,06 shopkorting, 10 euro "NIEUW", 100 euro cashback
432 + 12 - 16,06 - 10 - 100 = 317,94 (met AH bon: 251,34)
Gisteren gekocht voor 15 euro meer, maar ze hanteren netjes de laagste prijs (krijg het verschil terug)
Bellen of mailen, dan krijg je iets terug als:m3power schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:37:
[...]
Wat kan je precies regelen bij wehkamp met de laagste prijs?
Dus ik zou zeggen: tot 14 dagen na bezorging laagste prijs garantie, want je kan het 14 dagen terug sturen.U geeft aan dat het door u bestelde artikel nu in prijs is verlaagd. Als u ons na ontvangst van de artikelen per e-mail laat weten welke artikelen u behoudt, dan kunt u alsnog profiteren van de korting. Geef de bestelnummers en de eventuele maten door en wij sturen u een waardebon voor het prijsverschil, die u bij uw eerstvolgende bestelling kunt verzilveren.
AH Bonnen: 15 korting op wehkamp bonnen aantal maanden geleden. Als je die nu niet hebt helaas..
shopkorting: shopkorting.nl
Ik hoorde net dat als je bij wehkamp besteld je de volgende dag een betaling krijgt van 1 euro en dat hij de dag daarna pas geleverd wordt...
Dus als je online betaald. Iemand andere ervaringen?
Gewoon gekocht bij Wehkamp met acceptgiro voor 447,00- 16,66 shopkorting - 100,00 cashback van Samsung. Gisteren mail gestuurd dat de S4 nu 431,00 is en heb (hun eigen voorwaarden) 16 euro in mijn tegoed teruggekregen.Ari Gold schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:57:
Ik hoorde net dat als je bij wehkamp besteld je de volgende dag een betaling krijgt van 1 euro en dat hij de dag daarna pas geleverd wordt...
[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 12-03-2014 18:16 ]
Ja, oke. Nu is mijn vraag voor de mensen die met ideal betaald hebben of zij de telefoon gewoon volgende werkdag gekregen hebben of dat ze de dag erna een mailtje hebben gekregen waarin staat dat ze nog een euro moeten betalen en dat ik een dag erna verstuurd werd..
Als ik op de 29ste bij wehkamp bestel met accept giro en op 1 april betaal welke datum komt er dan op de bon te staan? , Op 1 april heb ik een cadeaubon van €75 die dan actief is dus zou wel erg mooi zijn om te combineren.
Daarvoor moet je bij Wehkamp zijn.nico445 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:55:
Als ik op de 29ste bij wehkamp bestel met accept giro en op 1 april betaal welke datum komt er dan op de bon te staan? , Op 1 april heb ik een cadeaubon van €75 die dan actief is dus zou wel erg mooi zijn om te combineren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
had je het woordje ''nieuw'' ingetypt bij kortingscode bij betalen had je nog 10 euro korting gekregenGewoon gekocht bij Wehkamp met acceptgiro voor 447,00- 16,66 shopkorting - 100,00 cashback van Samsung. Gisteren mail gestuurd dat de S4 nu 431,00 is en heb (hun eigen voorwaarden) 16 euro in mijn tegoed teruggekregen.
Jammer dat belsimpel niet meedoet met deze cashback acties, anders had je een S4 voor netto 262 euro
Werkt alleen bij nieuwe accounts en ik had geen zin om een derde account aan te maken.redparrotnl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:24:
[...]
had je het woordje ''nieuw'' ingetypt bij kortingscode bij betalen had je nog 10 euro korting gekregen
Gister avond besteld, vandaag geleverd. Met ideal betaaldAri Gold schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:31:
Ja, oke. Nu is mijn vraag voor de mensen die met ideal betaald hebben of zij de telefoon gewoon volgende werkdag gekregen hebben of dat ze de dag erna een mailtje hebben gekregen waarin staat dat ze nog een euro moeten betalen en dat ik een dag erna verstuurd werd..
Ik zou hun klantenservive bellen en vragen of ze kunnen regelen dat de factuurdatum op de laatste dag van maart is en je de eerste dag van april betaalt.nico445 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:55:
Ah f*ck, bij wehkamp nu leverbaar: 3 weken. 
Had ik dat nou ook maar gedaan.IseT schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:32:
[...]
Gister avond besteld, vandaag geleverd. Met ideal betaald
[ Voor 70% gewijzigd door Ari Gold op 12-03-2014 23:37 . Reden: quote ]
Staat nu weer op direct leverbaar...
Wat betreft die IMEI code, kun je gewoon een foto maken en deze uitprinten en opsturen of bedoelen ze dat je letterlijk deze van het doosje moet halen?
Wat betreft die IMEI code, kun je gewoon een foto maken en deze uitprinten en opsturen of bedoelen ze dat je letterlijk deze van het doosje moet halen?
Ik had gister ff gebeld met samsung. Op de promotie pagina staat zelf kopieën van de documenten. Ik had een foto genomen van de sticker op de doos voor ik hem opende. Ook heb ik een scan gemaakt van het zakje om de doos waar ook wat codes op stonden en info van wehkamp. Verder een kopie gemaakt van de afleverbon van wehkamp. De meneer aan de telefoon gaf aan dat als dit de documenten zijn die ik heb en op de promotie pagina staat dat kopieën geaccepteerd worden zag hij niet in dat het een probleem zou vormen.Roncom schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:59:
In de voorwaarden staat dat een kopie voldoende is. Dus je hoeft niet te knippen.Roncom schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:59:
Wel raar overigens, want bij de Samsung tablet cashback acties dien je wel de originele code uit de verpakking te knoppen. Daar wordt dan weer geen kopie geaccepteerd.
Ging btw over de Black Edition. Die andere zwarte en wit zijn inderdaad direct leverbaar.Roncom schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:59:
Dan had ik dus geluk gehad, ik had de Black Edition besteld, net ff wat mooier dan de 2 andere kleuren, vooral de leatherlook achterkantAri Gold schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:48:
[...]
Ging btw over de Black Edition. Die andere zwarte en wit zijn inderdaad direct leverbaar.
Ik heb die ook besteld, twijfel alleen of een extra bescherming nog nodig is.IseT schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:02:
Dan had ik dus geluk gehad, ik had de Black Edition besteld, net ff wat mooier dan de 2 andere kleuren, vooral de leatherlook achterkant
Je moet binnen 2 weken betalen, de bon komt gewoon op de datum waar op je hem besteld hebt (of levering). Maar ik zou m dus iets eerder bestellen als ik jou was.nico445 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:55:
Bij bol.com is de witte versie nu 399,-
de witte van bol.com is wel zeer interessant, zeker i.c.m. bonnen die ik nog heb liggen, en een klein voordeel via shopkorting.nl
Maar is er toevallig nog iemand die een 10% kortingscode (of ander voordeel) van bol.com heeft liggen, en deze niet gaat gebruiken?
Maar is er toevallig nog iemand die een 10% kortingscode (of ander voordeel) van bol.com heeft liggen, en deze niet gaat gebruiken?
Thanks voor de tip! Net een besteld bij Bol. Mijn S3 van mijn vriendin had een akkefietje met de badkamervloer. De vloer heeft gewonnen.DrsBos schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:07:
Graag gedaan! Heb door tips op dit forum al vaak voor een dubbeltje op de eerste rang mogen zittenPierre Sec schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:13:
[...]
Thanks voor de tip! Net een besteld bij Bol. Mijn S3 van mijn vriendin had een akkefietje met de badkamervloer. De vloer heeft gewonnen.
Schrik niet dat wanneer je de telefoon binnen krijgt er een screenprotector op de telefoon zit. Dit doen ze namelijk standaard.
gsmeasy.nl biedt de telefoon ook aan met de 100 Euro cashback, ondanks dat deze niet op de leverancierslijst bij Samsung staat. Is het dan zo dat alleen het EAN nummer van belang is, bij deze actie?
Gister bij GSMeasy.nl besteld, ze garanderen dat ze in aanmerking komen voor de cashback en ze zijn bezig om op het lijstje met leveranciers te komen bij Samsung,
De Black Edition is weer in voorraad bij Wehkamp.
Heb hem gelijk maar gekocht nu die er was.
(Nu ff afwachten of Shopkorting hem geregistreerd heeft.)
Heb hem gelijk maar gekocht nu die er was.
(Nu ff afwachten of Shopkorting hem geregistreerd heeft.)
Kaze Ni Nare
Alleen icm een abbo te vinden daar..?tomhster schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:27:
Gister bij GSMeasy.nl besteld, ze garanderen dat ze in aanmerking komen voor de cashback en ze zijn bezig om op het lijstje met leveranciers te komen bij Samsung,

Verwijderd
Zeer mooi de Samsung galaxy s4 Black edition.. Al heeft die wel een paar min puntjes, ik vergelijking met de witte en mist black blijkt de tril functie minder hard te zijn, ook is het nog niet mogelijk te updaten naar 4.4.2 al is 4.3 in mijn ogen momenteel stabieler kwa internet snelheid en GPS die beter ontvangd.
Ja, dat zag ik net ook. Ik kijk even bij wehkamp voor de zwarte nepleren achterkant. Paar weken levertijd. Waarom wil je harde trilfunctie Daniella? Voel je hem anders niet genoeg?Bij bol.com is de witte versie nu 399,-
[ Voor 13% gewijzigd door redparrotnl op 15-03-2014 08:09 ]
Vrouwen hebben nu eenmaal een harde trilfunctie nodig, anders voelen ze hem nietredparrotnl schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:05:
Zag ik net ook. Ik kijk even bij wehkamp voor de zwarte nepleren achterkant. Waarom wil je harde trilfunctie Daniella? Voel je hem anders niet genoeg?
Verwijderd
Meer te maken met gewend zijn aan dat zo'n telefoon hard kan trillen..
In vergelijking met de plastic varient merk ik degelijk wel veel verschil, zo voel ik de leren versie nouwelijks en de plastic versie schrik ik me van rot hoe hard dat ding kan trillen.
Dan is de keuze voor mij snel gemaakt
In vergelijking met de plastic varient merk ik degelijk wel veel verschil, zo voel ik de leren versie nouwelijks en de plastic versie schrik ik me van rot hoe hard dat ding kan trillen.
Dat zal het zijn jaVerwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:12:
Meer te maken met gewend zijn aan dat zo'n telefoon hard kan trillen..
Tevens..mijne is net binnen gekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 15-03-2014 10:05 ]
De mijne is binnen en heb een uurtje lopen priegelen er mee zojuist.
achterkant laat makkelijk los, even simkaart bijknippen en bellen maar;
Wat me op valt:
Je kunt de leren acherkant indrukken, alsof er een dun laagje leer op zit met superdun schuimlaagje er achter. De leren achterkant loopt heel iets door aan de zijkanten, hierdoor dus anti slip aan de zijkanten (vond ik belangrijk), en de phoon houdt goed vast door de anti slip werking van het kunstleer aan de achterkant. Het doet me denken aan kunstof-leren autostoelen. Dat gevoel. Er zit android 4.3 op deze Black Edition. Auto contrast is wat donker, op 3/4 gezet (hoger) en nu erg helder beeld. Youtube werkt goed. Direct fullscreen. Makkelijke schuifknop om video vooruit en achteruit te spoelen op Youtube. Accu was half vol na uitpakken. Het toestel is 7cm breed wat ook een vereiste is, de note 3 is te breed, kan niet met 1 hand typen met deze wel. En hij trilt ook lekker! Voor mij hard genoeg.
achterkant laat makkelijk los, even simkaart bijknippen en bellen maar;
Wat me op valt:
Je kunt de leren acherkant indrukken, alsof er een dun laagje leer op zit met superdun schuimlaagje er achter. De leren achterkant loopt heel iets door aan de zijkanten, hierdoor dus anti slip aan de zijkanten (vond ik belangrijk), en de phoon houdt goed vast door de anti slip werking van het kunstleer aan de achterkant. Het doet me denken aan kunstof-leren autostoelen. Dat gevoel. Er zit android 4.3 op deze Black Edition. Auto contrast is wat donker, op 3/4 gezet (hoger) en nu erg helder beeld. Youtube werkt goed. Direct fullscreen. Makkelijke schuifknop om video vooruit en achteruit te spoelen op Youtube. Accu was half vol na uitpakken. Het toestel is 7cm breed wat ook een vereiste is, de note 3 is te breed, kan niet met 1 hand typen met deze wel. En hij trilt ook lekker! Voor mij hard genoeg.
Verwijderd
Kon natuurlijk ook liggen aan mijn leren varient dat de tril motor niet bepaald goed was, dus hardwarematig..
Heb hem iniedergeval terug gestuurd en de plastic variant genomen, deze trilt inderdaad een stuk beter en gelijk update naar 4.4.2 al doet dat niet bepaald iets goed met mijn wifi download speed of GPS, deze lijken er wel op achteruit gegaan te zijn.
Heb hem iniedergeval terug gestuurd en de plastic variant genomen, deze trilt inderdaad een stuk beter en gelijk update naar 4.4.2 al doet dat niet bepaald iets goed met mijn wifi download speed of GPS, deze lijken er wel op achteruit gegaan te zijn.
Gisteren gekocht bij Wehkamp met shopkorting, kortingscode 'nieuw' en natuurlijk de cashback 
Plus de opbrengsten van de verkoop van mn S3 maakt dit een goede deal
Is bij jou de shopkorting al geregistreerd?Mip schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:33:
Gisteren gekocht bij Wehkamp met shopkorting, kortingscode 'nieuw' en natuurlijk de cashback
Ik heb hem vrijdag besteld, maar bij mij staat die er nog niet in.
Kaze Ni Nare
Heb je adblock wel uitgezet?(chromebrowser)RyuuPro schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:26:
[...]
Is bij jou de shopkorting al geregistreerd?
Ik heb hem vrijdag besteld, maar bij mij staat die er nog niet in.
Oh crap, vergeten uit te zetten. -.-Alessandr0 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:14:
[...]
Heb je adblock wel uitgezet?(chromebrowser)
Kaze Ni Nare
Dan een mailtje sturen, vaak kunnen ze hem nog wel achterhalen.
[ Voor 11% gewijzigd door Alessandr0 op 17-03-2014 17:05 ]
LENTE is de nieuwe kortingscode op Wehkamp.nl
LENTE is voor iedereen, ook voor bestaande klanten. Net even opgebeld:
"Ik zit nog binnen de 14 dagen, ik kan 'm terugsturen en opnieuw bestellen"
"Nee doe dat maar niet, ik boek 10 euro bij op uw account"
Weer wat korting meegepakt
"Ik zit nog binnen de 14 dagen, ik kan 'm terugsturen en opnieuw bestellen"
"Nee doe dat maar niet, ik boek 10 euro bij op uw account"
Weer wat korting meegepakt
Ik heb hem bij Wehkamp besteld en binnen gekregen, maar daar zit dus geen factuur bij.
Hoe moet je dat dan doen voor de cashback?
Hoe moet je dat dan doen voor de cashback?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Staat niets bijEWK schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:56:
wehkamp.nl?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wehkamp wil de factuur nog wel eens apart versturen, ik zou het even afwachtenChristiano007 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:59:
[...]
Staat niets bijAlleen de order, maar daarin staat alleen de S4 en de bezorg details
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Bij mij zat die er gewoon in de doos bij. Afleveringsbon is bij Wehkamp denk ik de factuur, aangezien erop staat dat het je Garantiebewijs is.Christiano007 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:59:
[...]
Staat niets bijAlleen de order, maar daarin staat alleen de S4 en de bezorg details
Kaze Ni Nare
Ik wil van deze actie gebruikmaken, maar wat wordt er bedoelt met kopie van IMEI nummer? Moet je dan een fotootje van de verpakking maken waar die op staat of zo? Want bij het formulier moet je 't IMEI nummer ook al invoeren,
Staat er kopie imei nr?pnanning schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:46:
Ik wil van deze actie gebruikmaken, maar wat wordt er bedoelt met kopie van IMEI nummer? Moet je dan een fotootje van de verpakking maken waar die op staat of zo? Want bij het formulier moet je 't IMEI nummer ook al invoeren,
Normaliter wordt het originele IMEI nr vereist (dus moet je de code uit de doos knippen).
Ik heb hierover gebeld met samsung en de meneer aan de telefoon zei dat als er op de promotie pagina kopie staat dat een foto van de sticker op de doos voldoende zou moeten zijn. Ik heb uit voorzorg de telefoon niet meteen uitgepakt maar eerst gebeld met samsung om het een en ander kort te sluiten. Heb dus een foto gemaakt van de sticker op de doos voordat ik deze doormidden scheurde.Draakje5 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:13:
[...]
Staat er kopie imei nr?
Normaliter wordt het originele IMEI nr vereist (dus moet je de code uit de doos knippen).
Uw deelname aan de Samsung promotie.
Zoals eerder aangegeven, ontvangt u hierbij een bericht over het verloop van uw deelname aan uw Samsung promotie. Hierbij bevestigen wij dat uw deelname is geaccepteerd.
Enkele dagen voor de uitbetaling van de promotie ontvangt u van ons nog een bericht.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Samsung Service- en Informatielijn via:
0900 - SAMSUNG (0900 - 726 78 64 € 0,10 p/m) of Live Chat
Zoals eerder aangegeven, ontvangt u hierbij een bericht over het verloop van uw deelname aan uw Samsung promotie. Hierbij bevestigen wij dat uw deelname is geaccepteerd.
Enkele dagen voor de uitbetaling van de promotie ontvangt u van ons nog een bericht.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Samsung Service- en Informatielijn via:
0900 - SAMSUNG (0900 - 726 78 64 € 0,10 p/m) of Live Chat
Verwijderd
Toch leuk, de actie is verlengt tot 30 April
Mij hoor je daar niet over klagen, want ik heb wel zo het gevoel dat de prijs van de Samsung galaxy s4 rond de 400 euro gaat liggen aan het eind van de maand en daar dan nog is de 100 euro cashback overheen gaat.
Mij hoor je daar niet over klagen, want ik heb wel zo het gevoel dat de prijs van de Samsung galaxy s4 rond de 400 euro gaat liggen aan het eind van de maand en daar dan nog is de 100 euro cashback overheen gaat.
Tip: Jaaah ... de S4 is weer 419 Euro bij bol.com
Prijsverloop van de witte S4 is enorm bij bol.com, in een week, ging deze van:
399 -> 459 -> 519 -> 449 -> 419 Euro
Nu zijn alle kleuren 419 Euro... wachten... of nu toeslaan?
Prijsverloop van de witte S4 is enorm bij bol.com, in een week, ging deze van:
399 -> 459 -> 519 -> 449 -> 419 Euro
Nu zijn alle kleuren 419 Euro... wachten... of nu toeslaan?
[ Voor 6% gewijzigd door bruynr op 21-03-2014 13:53 ]
Verwijderd
Wachten, de prijs gaat vast en zeker nogmeer zakken..
Winkels zoals Mediamarkt gaan zich nu aan die 419 aanpassen, en je zult zien dat BCC dit ook gaat doen, wehkamp volgt en uiteindelijk aan het eind van de maand kun je hem voor 399,99 kopen - 100 euro Cashback..
wacht je dan nog een halve maand tot de S5 er is zie je hem opeens voor 380 of zelfs 360
Ik wacht tenminste nog even af, had er eentje maar door de prijs ben ik maar gaan twijfelen.
Laten we gewoon zeggen, geduld beloond
Winkels zoals Mediamarkt gaan zich nu aan die 419 aanpassen, en je zult zien dat BCC dit ook gaat doen, wehkamp volgt en uiteindelijk aan het eind van de maand kun je hem voor 399,99 kopen - 100 euro Cashback..
wacht je dan nog een halve maand tot de S5 er is zie je hem opeens voor 380 of zelfs 360
Ik wacht tenminste nog even af, had er eentje maar door de prijs ben ik maar gaan twijfelen.
En als je m nooit koopt ben je nog goedkoper uit.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:10:
Wachten, de prijs gaat vast en zeker nogmeer zakken..
Medione1210 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:26:
[...]
En als je m nooit koopt ben je nog goedkoper uit.
Ik zou hem echt niet willen voor de 400 die hij nu kost, daar haal je ook een nexus 5 voor.
Die 100 euro cashback is irritant, waarom kan er niet gewoon 100 euro van de prijs af?
Die 100 euro cashback is irritant, waarom kan er niet gewoon 100 euro van de prijs af?
Verwijderd
ik denk omdat ze graag niet het toestel zo laag geprijst willen hebben voor winkels, de actie gaat via Samsung en niet via een winkel zoals Mediamarkt..
Echter, ik heb de Nexus 5 ook gehad, vond hem persoonlijk maar een Downgrade.. Batterij die met alles uit en met wifi aan kreeg ik rond de 4 uren screentime met veel geluk.. Geluid was een stuk zachter dan op de S4 en de Snapdragon 800 is dan misschien wel een stap verder dan de 600, het verschil merk je alleen tijdens opstarten van apps zoals facebook, of twitter.
Als je de s4 naar 4.4.2 update, in dev mode alles op 0x zet kan ik vrijwel dezelfde snelheden halen.
Wil je echt een leuke upgrade is de G2 van lg leuk, voor 395 euro heb je hem al bij PDAShop.. of de Note 3.
Al zie ik de Nexus 5 echt niet aan als een stuk rommel, in tegendeel ik heb genoten van het gebruiken van het toestel... totdat ik 3x deathpixels in me scherm had en dus na 3x omruilen het wel zat was.
dit probleem heb ik dus nooit met een S4 gehad
Echter, ik heb de Nexus 5 ook gehad, vond hem persoonlijk maar een Downgrade.. Batterij die met alles uit en met wifi aan kreeg ik rond de 4 uren screentime met veel geluk.. Geluid was een stuk zachter dan op de S4 en de Snapdragon 800 is dan misschien wel een stap verder dan de 600, het verschil merk je alleen tijdens opstarten van apps zoals facebook, of twitter.
Als je de s4 naar 4.4.2 update, in dev mode alles op 0x zet kan ik vrijwel dezelfde snelheden halen.
Wil je echt een leuke upgrade is de G2 van lg leuk, voor 395 euro heb je hem al bij PDAShop.. of de Note 3.
Al zie ik de Nexus 5 echt niet aan als een stuk rommel, in tegendeel ik heb genoten van het gebruiken van het toestel... totdat ik 3x deathpixels in me scherm had en dus na 3x omruilen het wel zat was.
dit probleem heb ik dus nooit met een S4 gehad
Is het niet veel interessanter om de S4 inclusief abonnement te kopen bij bijv. een studentmobiel? Dan betaal je met Tele 2 Smartmix (100 minuten/smsjes) 12 euro p/m, dan nog 10 euro per maand voor 1000 mb internet. Zit je aan 22 euro per maand, voor 24 maanden = 22 x 24 = 528 euro. Dan betaal je 99 euro bij voor de S4. Maar dan krijg je 100 euro terug, kom je uiteindelijk terecht op 527 euro. Dat komt neer op 21.96 per maand. Krijg je er ook een flipcover bij.
Je kan ook voor de 1500 mb bundel kiezen dan betaal je 568 euro of 23,67 per maand.
Lijkt moeilijk te verslaan of ben ik nu gek?
Je kan ook voor de 1500 mb bundel kiezen dan betaal je 568 euro of 23,67 per maand.
Verwijderd
Met abbonoment is interessanter lijkt mij, geen gedoe meer met kosten van een pre paid kaartje of sim only.. Plus je kunt niet over je internet heen gaan bij tele2 ze verlagen het alleen naar 64Kbs
Je hebt iniedergeval alle tijd.. Het toestel heeft de cashback actie tot 30 april..
Wellicht tot die tijd is het, 22x24 plus niks bij betalen en 100 terug krijgen
Je hebt iniedergeval alle tijd.. Het toestel heeft de cashback actie tot 30 april..
Wellicht tot die tijd is het, 22x24 plus niks bij betalen en 100 terug krijgen
bij Belcompany heb je nu een actie Vodafone red 100min 1gb internet €35 euro per maand 12 maanden toestel kost normaal 296 nu met de actie 100 euro korting op alle toestellen kost die nog maar €196 euro + nog de cashback van 100 euro dus €96 euro!
berekening totale kosten
35x12= €420 + 96 = 516 voor 1 jarige abbo opzicht niet verkeerd als je dit toestel toch wilt aanschaffen
berekening totale kosten
35x12= €420 + 96 = 516 voor 1 jarige abbo opzicht niet verkeerd als je dit toestel toch wilt aanschaffen
[/quote]
Ikpakacties schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:46:
Jammer dat belsimpel niet meedoet met deze cashback acties, anders had je een S4 voor netto 262 euro

[/quote]
Ikpakacties schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:46:
[/quote]
Te snel gelezen, zie nu dat er belcompany staatcangri schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:50:
bij Belcompany heb je nu een actie Vodafone red 100min 1gb internet €35 euro per maand 12 maanden toestel kost normaal 296 nu met de actie 100 euro korting op alle toestellen kost die nog maar €196 euro + nog de cashback van 100 euro dus €96 euro!
berekening totale kosten
[ Voor 3% gewijzigd door Krishhh op 23-03-2014 22:36 ]
PSN: TheKrish
Waarschijnlijk ligt t aan mij, maar ik kan m niet vinden.cangri schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:50:
berekening totale kosten
Is icm met de heropeningsactie van Belcompany winkels. Op hun FB pagina staat voor welke filialen deze actie geldt.
even ter aanvulling op de actie die ik zo net hier boven heb genoemd!
hier geld die 100 euro extra korting op ieder toestel
Vanaf vandaag t/m 29 maart in Rotterdam, Dordrecht, Vlaardingen, Utrecht, Utrecht Overvecht, Woerden, Veenendaal, Amersfoort en Zeist. De exacte locaties van de winkels vind je in onderstaand overzicht. Dus loop binnen en geniet van het feestelijke voordeel.
ROTTERDAM, Poolsterstraat 88, 3067 LX
ROTTERDAM HILL., Bergse Dorpstraat 136, 3054 GH
ROTTERDAM, Lijnbaan 108, 3012 ER
ROTTERDAM, Zuidplein Hoog 445-2, 3083 BE
DORDRECHT, Sarisgang 39, 3311 NE
VLAARDINGEN, Liesveld 137, 3131 CK
UTRECHT, Lange Elisabethstraat 32, 3511 JD
UTRECHT OVERVECHT, Roelantdreef 263, 3562 KK
WOERDEN, Voorstraat 4, 3441 CL
VEENENDAAL, De Corridor 53, 3901 AN
AMERSFOORT, Langestraat 8, 3811 AG
ZEIST, Slotlaan 192, 3701 GT
hier geld die 100 euro extra korting op ieder toestel
Vanaf vandaag t/m 29 maart in Rotterdam, Dordrecht, Vlaardingen, Utrecht, Utrecht Overvecht, Woerden, Veenendaal, Amersfoort en Zeist. De exacte locaties van de winkels vind je in onderstaand overzicht. Dus loop binnen en geniet van het feestelijke voordeel.
ROTTERDAM, Poolsterstraat 88, 3067 LX
ROTTERDAM HILL., Bergse Dorpstraat 136, 3054 GH
ROTTERDAM, Lijnbaan 108, 3012 ER
ROTTERDAM, Zuidplein Hoog 445-2, 3083 BE
DORDRECHT, Sarisgang 39, 3311 NE
VLAARDINGEN, Liesveld 137, 3131 CK
UTRECHT, Lange Elisabethstraat 32, 3511 JD
UTRECHT OVERVECHT, Roelantdreef 263, 3562 KK
WOERDEN, Voorstraat 4, 3441 CL
VEENENDAAL, De Corridor 53, 3901 AN
AMERSFOORT, Langestraat 8, 3811 AG
ZEIST, Slotlaan 192, 3701 GT
nWo_Riot schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:17:
Is het niet veel interessanter om de S4 inclusief abonnement te kopen bij bijv. een studentmobiel? Dan betaal je met Tele 2 Smartmix (100 minuten/smsjes) 12 euro p/m, dan nog 10 euro per maand voor 1000 mb internet. Zit je aan 22 euro per maand, voor 24 maanden = 22 x 24 = 528 euro. Dan betaal je 99 euro bij voor de S4. Maar dan krijg je 100 euro terug, kom je uiteindelijk terecht op 527 euro. Dat komt neer op 21.96 per maand. Krijg je er ook een flipcover bij.
zelfde abo is ook zonder bijbetaling voor de s4 verkrijgbaar bij media markt.
Oke...dus dan kom je op 428 / 24 = € 17,83 p/m ( 2 jr ) voor 100min + 1GB ??Carfanatic schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:25:
[...]
zelfde abo is ook zonder bijbetaling voor de s4 verkrijgbaar bij media markt.
ja.WiLLoW_TieN schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:03:
[...]
Oke...dus dan kom je op 428 / 24 = € 17,83 p/m ( 2 jr ) voor 100min + 1GB ??
http://folder.mediamarkt.nl/wk13/page/8
**** media markt heeft de cashback al meegenomen in de berekening. niet echt een goede aanbieding.
[ Voor 18% gewijzigd door Carfanatic op 24-03-2014 10:28 ]
Is de cashback ook geldig op de nieuwe "fake leather" zwarte s4?
Ik ben van België en ik had graag mn toestel bij bol.com besteld maar het lijkt erop dat ik dan een Nederlands toestel krijg met bijbehorend EAN-code. Nu zijn die EAN-codes waarschijnlijk wel belangrijk om voor de cashback in aanmerking te komen. Zou ik dan van de Nederlandse cashback-actie kunnen gebruik maken als ik een toestel met Nederlands EAN-code krijg?
Ik ben van België en ik had graag mn toestel bij bol.com besteld maar het lijkt erop dat ik dan een Nederlands toestel krijg met bijbehorend EAN-code. Nu zijn die EAN-codes waarschijnlijk wel belangrijk om voor de cashback in aanmerking te komen. Zou ik dan van de Nederlandse cashback-actie kunnen gebruik maken als ik een toestel met Nederlands EAN-code krijg?
Nee, daar heb je ook een Nederlands adres en bankrekening voor nodig.
Voor tweakers die geen abo willen maar wel voordelig de S4. Je kan deze gewoon bij Typhone bestellen voor 346,24. (Typhone staat gewoon op de Samsung promotie pagina)
Minus de cashback, eventuele shopkorting en typhone nieuwsbriefkorting (weet niet of deze ook geldig is op losse mobieltjes). Kom je op een mooi bedrag uit tussen de 193,74-246,24.
Laat maar ze hebben het alweer aangepast.
Minus de cashback, eventuele shopkorting en typhone nieuwsbriefkorting (weet niet of deze ook geldig is op losse mobieltjes). Kom je op een mooi bedrag uit tussen de 193,74-246,24.

[ Voor 12% gewijzigd door KSG op 26-03-2014 07:11 ]
Die Typhone actie ( 1 jaar ( 300min & 500MB ) voor € 19,83 ( gemiddeld ) was top !
Maar via de MM Tele2 smartmix ( 100 min & 1000 MB ) voor € 21,96 ( gem. ) is ook niet gek !!
Dit --> nWo_Riot in "[Aanbieding] S4 100 euro cashback"
Maar via de MM Tele2 smartmix ( 100 min & 1000 MB ) voor € 21,96 ( gem. ) is ook niet gek !!
Dit --> nWo_Riot in "[Aanbieding] S4 100 euro cashback"
Heeft iemand not alternatieven voor de typhone.nl actie?
Zoek s4 met liefste klein abbo en 500mb internet, was net de laat bij typhone.nl
Zoek s4 met liefste klein abbo en 500mb internet, was net de laat bij typhone.nl
kun je nog steeds bestellen volgens mij...kijk bij zakelijk.KSG schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 05:51:
Voor tweakers die geen abo willen maar wel voordelig de S4. Je kan deze gewoon bij Typhone bestellen voor 346,24. (Typhone staat gewoon op de Samsung promotie pagina)
[afbeelding]
https://zakelijk.typhone.nl/winkelmand?Step=1
[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 26-03-2014 15:45 ]
Is ex btw.....Michel242186 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:43:
[...]
kun je nog steeds bestellen volgens mij...kijk bij zakelijk.
https://zakelijk.typhone.nl/winkelmand?Step=1
laurensi1 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:57:
Is de cashback ook geldig op de nieuwe "fake leather" zwarte s4?
[b]Artikel 5 – Actiegebied
De Actie geldt alleen op goederen die in Nederland aangekocht zijn en de Deelnemer dient te beschikken over een geldig Europees bankrekeningnummer.
Google op 'GT-I9505 8806086101707' en voila, Samsung Galaxy S4 Black Edition.[b]1. Deze Actie is enkel geldig op de volgende modellen:
Promotiemodel
GT-I9505 met onderstaande EAN codes
8806086101707
Allemaal terug te vinden in de voorwaarden!
Studentmobiel.nl/metro ; Samsung S4 ( met free flipcover ) --> Smartmix (( 100min & 1,5 GB ) 2 jaar ) ;
26 x 24 = 624 - ( 100 - 44 ) * = 568 / 24 = € 23,66 p/m ( gemiddeld ! )
Alleen durf ik persoonlijk Tele2 niet aan in Noord-Holland ( 1935 & 1781 postcodes.. )
( * = de cashback van Samsung )
26 x 24 = 624 - ( 100 - 44 ) * = 568 / 24 = € 23,66 p/m ( gemiddeld ! )
Alleen durf ik persoonlijk Tele2 niet aan in Noord-Holland ( 1935 & 1781 postcodes.. )
[ Voor 30% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 27-03-2014 10:47 ]
Nu bij Wehkemp voor 407 euro en met kortingscode 'hoera' nog 10 euro extra korting.
Weet iemand hoe je kunt achterhalen sinds wanneer wehkamp de S4 voor 407 euro aanbiedt? Dit ivm zichttermijn..
Maakt toch niet uit. Als het binnen 14 dagen na aanschaf bij Wehkamp goedkoper is krijg je het verschil terug...Roncom schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:14:
Weet iemand hoe je kunt achterhalen sinds wanneer wehkamp de S4 voor 407 euro aanbiedt? Dit ivm zichttermijn..
Voor mij maakt het wel degelijk uit, omdat ik er nu buiten val, maar als de prijsdaling al sinds woensdag is, val ik nog binnen de 14 dagen zichttermijn.
Nee, dan had je het mijn inziens ook binnen 14 dagen moeten melden.
Uit de voorwaarden van Wehkamp: "Indien het artikel binnen het zichttermijn van 14 dagen in prijs was verlaagd komt u in aanmerking voor het prijsverschil." Als dit een feit is, maakt het niet uit of ik dit een dag later meld lijkt mij.
[ Voor 20% gewijzigd door Roncom op 28-03-2014 10:23 ]
Maar als je zo een S4 los koopt voor € 407,-- ( en daar gaat nog 100 af aan cashback neem ik aan ? ) en je doet daar een leuke SIM only bij ( met data neem ik aan ? ) dan ben je toch uiteindelijk per maand ( gemiddeld gezien ) veel duurder uit dan de Tele2 optie die ik gisteren postte om 09:42 ??? Of mis ik NU iets ??
Ik zal wel een antwoord geven op je vraag. Het is pas een aantal dagen zo. Dacht zelfs pas vanaf 26 of 27 maart. Ik wou het hier nog posten, maar vond het niet zo spectaculair.
Thanks, ik had het gisteren inderdaad ook gezien. Komt er bij mij nu op aan of het al van de 26e (woensdag) zo is.
Weet iemand het emailadres waar je het verschil kan terugvragen?
Edit: is dat gewoon info@.....nl?
Als ik daarop klik kom ik terecht in een debiele dropdown..E-mail (24x7)
Je kunt ons natuurlijk ook altijd een e-mail sturen. We sturen je zo snel mogelijk een antwoord terug.
Edit: is dat gewoon info@.....nl?
[ Voor 6% gewijzigd door Ari Gold op 28-03-2014 12:30 ]
Dat formuliertje invullen en je wordt doorgaans binnen 2 werkdagen teruggemaild.
Even snel dat formulier invullen dan.
(Ik heb hem op de 14e besteld.)
Is voor mij nog even mooi 25 euro extra meegenomen.
Deze deal wordt steeds beter en beter.
(Ik heb hem op de 14e besteld.)
Is voor mij nog even mooi 25 euro extra meegenomen.
Deze deal wordt steeds beter en beter.
Kaze Ni Nare
Weer iets veranderd....
Studentmobiel.nl/metro ; Samsung S4 ( met free flipcover ) --> Smartmix (( 100min & 1,5 GB ) 2 jaar ) ;
26 x 24 = 624 - ( 100 - 34 ) * = 558 / 24 = € 23,25 p/m ( gemiddeld ! )
26 x 24 = 624 - ( 100 - 34 ) * = 558 / 24 = € 23,25 p/m ( gemiddeld ! )
Heb even dit topic doorgespit, maar is de korting van 100euro alleen geldig op de s4 black via wehkamp? Heb namelijk interesse in de witte variant.
Dank je, maar wehkamp adverteert alleen met de cashback actie bij de zwarte. Vandaar dat ik het vraag. Niet dat ik de witte koop en die uitgesloten is bij wehkamp/Samsung. Heeft iemand de witte gekocht via wehkamp met cashback?ASW1 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 09:14:
Je claimt de cashback bij samsung, de voorwaarden staan bij samsung.
Verwijderd
De witte geld ook gewoon voor cashback, licht aan het EAN nummer 
Gewoon bestellen haha, heb ik ook gedaan, heb uiteindelijk 269 euro betaald met alle kortingen verekend.
Prima deal dus, helaas kan ik binnenkort wel verlengen.. Maar ik wacht dan wel tot de Samsung Galaxy s4 advanced beschikbaar is hier in Nederland.
Gewoon bestellen haha, heb ik ook gedaan, heb uiteindelijk 269 euro betaald met alle kortingen verekend.
Prima deal dus, helaas kan ik binnenkort wel verlengen.. Maar ik wacht dan wel tot de Samsung Galaxy s4 advanced beschikbaar is hier in Nederland.
269
welke kortingen heb je dan gebruikt?
Edit; nu staat op Wehkamp wel de 100 cashback bij de witte.
Edit; nu staat op Wehkamp wel de 100 cashback bij de witte.
[ Voor 45% gewijzigd door Untouchablezz20 op 29-03-2014 11:36 ]
Verwijderd
Mijn eigen kortingen van oude orders.
Maar het is zeker wel een goeie deal! Ik vindt het beter dan voor de nexue 5 gaan.. Op de een of andere manier is die 4,95 inch door de knoppen onderaan vervelend ook dat ik het contstant aantik tijdens snel typen
Maar het is zeker wel een goeie deal! Ik vindt het beter dan voor de nexue 5 gaan.. Op de een of andere manier is die 4,95 inch door de knoppen onderaan vervelend ook dat ik het contstant aantik tijdens snel typen