Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-08 18:49
Krijg je ook die cashback als je voor je abonnement het toestel gratis hebt gekregen, ik denk zelf van niet maar even om toch zeker te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:01

Christiano007

Ich bin der champion

Heb gisteren het formulier van wehkamp ingevuld betreffende de prijs en savonds het verschil al gekregen .

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:27
Christiano007 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:48:
Heb gisteren het formulier van wehkamp ingevuld betreffende de prijs en savonds het verschil al gekregen .
Ingevuld? Formulier dient toch opgestuurd te worden? Dat is dan wel ontzettend snel.

Zie nu pas wat je bedoelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Untouchablezz20 op 29-03-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:10
Wat bedoelt hij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
Dat hij het formulier gewoon op de website heeft ingevuld.

Ik heb gewoon de klantenservice@.....nl gemaild. Krijg 25 euro binnen 5 werkdagen terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Waar staat dat formulier dan?
En dan krijg je het geld terug van wehkamp en niet van samsung begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Nee, waarschijnlijk krijgt hij verschil terug omdat het toestel in prijs is gezakt binnen twee weken. Dit staat los van de cashback. Dit kun je alleen via Samsung regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ach natuurlijk. Dan had ik het verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Ik heb mij aangemeld voor de 100 euro cashback van Samsung maar heb daarvan GEEN bevestiging per email ontvangen...is dat normaal? Als je niet in 1x het registratieformulier goed uitprint dan is er geen mogelijkheid dat nog eens te doen?

Is er iemand die antwoord heeft op bovenstaande vragen?

[ Voor 11% gewijzigd door melk0r op 31-03-2014 10:55 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 16:38

RyuuPro

That Damn Fly

melk0r schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:41:
Ik heb mij aangemeld voor de 100 euro cashback van Samsung maar heb daarvan GEEN bevestiging per email ontvangen...is dat normaal? Als je niet in 1x het registratieformulier goed uitprint dan is er geen mogelijkheid dat nog eens te doen?

Is er iemand die antwoord heeft op bovenstaande vragen?
Bij mij duurde het ook twee weken voor ik de bevestiging kreeg.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Net ook alles op de post gedaan en nu maar afwachten hoelang het gaat duren...overigens ook geen bevestiging gehad per email maar komt wel goed denk ik,als er iets niet klopt of mist hoor je dat wel vanzelf...Wel overal kopies van gemaakt als backup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Maar dat betekent ook dus dat als er iets mis is gegaan bij het printen van de aanmelding je meteen de sjaak bent want die printpagina wordt maar éénmaal gegenereerd en je kan dus niet weer even opnieuw printen door een link te klikken in de te verwachten maar niet ontvangen deelnamebevestiging in je email...

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
NVM/

[ Voor 99% gewijzigd door dudee op 01-04-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 17:37
Ik heb helaas bij het ontvangen van mijn toestel de sticker op de verpakking "verbroken" omdat deze als seal op de doos zat geplakt. Vervolgens heb ik er niet meer naar omgekeken. Heeft iemand een idee of ik ergens anders de EAN code kan vinden? Ook heb ik een foto nodig van deze sticker, is er een andere manier om dit te doen? De IMEI staat natuurlijk gewoon in mijn contract en telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
dudee schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:09:
Nu ff beetje server hoppen op north east, wel vervelend zeg elke keer dikke 260 seconden wachten.. Trouwens de wapens zijn wel rare zeg, vroeger had je na 2x hoppen wel prestine m4 met attachments.
Ja, dit dus.... _/-\o_ :+

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
NVT

[ Voor 98% gewijzigd door Untouchablezz20 op 01-04-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Heeft iemand ervaringen met het bestellen van een van de goedkoopste opties uit de pricewatch? (Die momenteel tussen de €350-360 liggen). En of de cashback daarop werkt? Dan zou je dus in principe een s4 voor rond de €260 kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Alleen aangesloten winkels krijgen 100 euro korting.

https://www.samsung.com/n...-retour/waar-te-koop.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Er staat bij de "regels" : "Let op: voor de actie komen alleen Nederlandse toestelversies in aanmerking. Om er zeker van te zijn dat je een originele, Nederlandse Galaxy S4 koopt – en geen importtoestel – kun je je toestel het beste kopen bij een officiële Samsung reseller. Dit zijn bijvoorbeeld winkels zoals Coolblue, Typhone, Studentmobiel, GSMWijzer, The Phonehouse, Bol.com, maar natuurlijk ook de grote providers: Vodafone, T-Mobile, KPN, Hi, Telfort en Tele2." . Het gaat er dus om dat het een nederlands toestel is, de winkel maakt imo niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Volgens de voorwaarden:
2. Bij deze Actie geldt dat deelname enkel mogelijk is bij deelnemende winkels, zie http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html voor de lijst met deelnemende winkels. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de Actiemodellen bij uw verkooppunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:19
Hmm bummer dan weer, vind 250 toch een stuk beter klinken dan 298 eur voor de s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:31
Net via Coolblue mijn Vodafone abonnement verlengt, voor netto 486 euro voor een jaar. (Red super voor 38 p/m + 130 eenmalig en dan 100 euro cashback)
Al met al een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16
Ik zag net bij een (fysieke) winkel in de buurt (belsimpel.nl) de galaxy 4 voor 350 euro liggen. Zou ik nu ook naar de saturn kunnen gaan, daar deze telefoon ophalen (laagste prijsgarantie) om vervolgens toch nog aanspraak te maken op de cashback actie van samsung? Ik kan daar verder weinig over vinden in de voorwaardes van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Mooi klote dit.

telefoon gister binnen gekregen, werkte wel leuk.
Werd vanmorgen wakker, was de telefoon uit.
Nu 1 op de 10 x dat ik hem unlock, blijft de telefoon hangen en moet ie zichzelf rebooten :r

Verdomme ! :( Die gaat dus mooi terug naar wehkamp, als ze hem daar nog even kunnen omwisselen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blieneuvic
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 08:56
CrazyOne schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:48:
Ik zag net bij een (fysieke) winkel in de buurt (belsimpel.nl) de galaxy 4 voor 350 euro liggen. Zou ik nu ook naar de saturn kunnen gaan, daar deze telefoon ophalen (laagste prijsgarantie) om vervolgens toch nog aanspraak te maken op de cashback actie van samsung? Ik kan daar verder weinig over vinden in de voorwaardes van de actie.
Die vraag heb ik ook! Is er iemand die dit heeft geprobeerd? De cashback actie is onafhankelijk van de prijs, dus voor €350 zou je die telefoon toch bij saturn kunnen kopen want aan de voorwaarden van Saturn wordt voldaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blieneuvic
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 08:56
kippengaas schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:38:
Er staat bij de "regels" : "Let op: voor de actie komen alleen Nederlandse toestelversies in aanmerking. Om er zeker van te zijn dat je een originele, Nederlandse Galaxy S4 koopt – en geen importtoestel – kun je je toestel het beste kopen bij een officiële Samsung reseller. Dit zijn bijvoorbeeld winkels zoals Coolblue, Typhone, Studentmobiel, GSMWijzer, The Phonehouse, Bol.com, maar natuurlijk ook de grote providers: Vodafone, T-Mobile, KPN, Hi, Telfort en Tele2." . Het gaat er dus om dat het een nederlands toestel is, de winkel maakt imo niet uit.
Zie voorwaarden:
2. Bij deze Actie geldt dat deelname enkel mogelijk is bij deelnemende winkels, zie http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html voor de lijst met deelnemende winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

blieneuvic schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:05:
[...]

Die vraag heb ik ook! Is er iemand die dit heeft geprobeerd? De cashback actie is onafhankelijk van de prijs, dus voor €350 zou je die telefoon toch bij saturn kunnen kopen want aan de voorwaarden van Saturn wordt voldaan..
Doen mediamarkt/saturn e.d. niet aan mee.

Vorige week al geprobeerd maar ze geven dan aan dat ze dit niet kunnen doen omdat ze denken dat die winkels zelf met samsung een deal hebben gemaakt om die 100 euro zelf te cashen.
Onzin naar mijn mening maar de verkoper wou er echt niet aan meedoen. Ook gaven ze aan dat het alleen geldt voor een grotere keten en niet kleine (online)winkeltjes die ze tegen dumpprijzen wegdoen. Had het twee weken daarvoor ook bij een andere verkoper gevraagd maar zelfde antwoord.

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
Hmm, azl het van de week ook eens proberen, maar zal wel niet lukken dus. Moet ik hem toch bij wehkamp bestllen (momenteel de goedkoopste van de aanbieders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

wehkamp is na de thuiskopieheffing iets van 6-8 euro goedkoper. (had hem voor 419 bij mediamarkt).
Dan ivm de service e.d. liever bij MM zou ik zeggen.

Wehkamp deed overigens enorm moeilijk toen ik daar trachtte te bestellen. Acceptgiro werd niet geaccepteerd, bleek achteraf waar ik zelf achter kwam na twee dagen (tel bestelling gedaan toen werd gezegd dat acceptgiro geen probleem was). Klantenservice gaf niet thuis, ik kon ook niet meer vooruit betalen, moest post maar afwachten op een brief. Ondertussen prijs enorm gedaald bij de MM, twee weken terug dus ik naar de concurrentie gegaan.

Heerlijk snel toestel trouwens, was de S Plus gewend, die vol zat met index/stock trackers, bit-/ altcoin apps, etc. Voelt wel als een nette overstap. Niet zoals van de eerste nokia smartphones naar HTC (spv c500) windows mobile naar de touchscreen htc diamond touch (dat waren echt grote stappen en verschillen) maar meer een verfijndere update als vista naar win7. Het gaat allemaal een stuk prettiger terwijl het in feite hetzelfde doet.

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Alien_Inside schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:50:
wehkamp is na de thuiskopieheffing iets van 6-8 euro goedkoper. (had hem voor 419 bij mediamarkt).
Dan ivm de service e.d. liever bij MM zou ik zeggen.

Wehkamp deed overigens enorm moeilijk toen ik daar trachtte te bestellen. Acceptgiro werd niet geaccepteerd, bleek achteraf waar ik zelf achter kwam na twee dagen (tel bestelling gedaan toen werd gezegd dat acceptgiro geen probleem was). Klantenservice gaf niet thuis, ik kon ook niet meer vooruit betalen, moest post maar afwachten op een brief. Ondertussen prijs enorm gedaald bij de MM, twee weken terug dus ik naar de concurrentie gegaan.

Heerlijk snel toestel trouwens, was de S Plus gewend, die vol zat met index/stock trackers, bit-/ altcoin apps, etc. Voelt wel als een nette overstap. Niet zoals van de eerste nokia smartphones naar HTC (spv c500) windows mobile naar de touchscreen htc diamond touch (dat waren echt grote stappen en verschillen) maar meer een verfijndere update als vista naar win7. Het gaat allemaal een stuk prettiger terwijl het in feite hetzelfde doet.
Wat kost ie nu bij mediamarkt dan? Gewoon 459 toch?

Bij mediamarkt / saturn op de website iig wel tot gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
bij computerland is die zelf 389 - 100 cashback is die nog maar 289 mooie prijs voor zo een toestel:) voor die gene die hem nog niet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Computerland is geen deelnemende winkel zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
cangri schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:14:
bij computerland is die zelf 389 - 100 cashback is die nog maar 289 mooie prijs voor zo een toestel:) voor die gene die hem nog niet hebben
Untouchablezz20 schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:24:
Computerland is geen deelnemende winkel zover ik kan zien.
dit idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blieneuvic schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:05:
[...]

Waarschijnlijk krijg je gewoon de korting, de verkopers zullen zeggen dat je hem niet voor de prijs van Belsimpel krijgt. Je kan beter gelijk naar de servicebalie van de Saturn gaan, en daar regelen ze wel iets voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Voor de mensen die hem bij wehkamp besteld hebben, hoe komen jullie aan een kassabon bij wehkamp? (voor de cashback actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro

RyuuPro

That Damn Fly

iaxe393 schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:46:
Voor de mensen die hem bij wehkamp besteld hebben, hoe komen jullie aan een kassabon bij wehkamp? (voor de cashback actie)
Ik heb een kopie van de afleveringsbon meegestuurd. (Omdat daar ook opstaat dat het je garantiebewijs is)

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Er zit een afleveringsbon bij. Bon moet voorzien zijn van onderstaande informatie;
een duidelijke kopie van uw kassabon (met daarop in ieder geval de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum) *
Dit alles vindt je terug op de afleveringsbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Ah top, dan kan ik dat gelijk doen als mn nieuwe binnen is :7

Ben voor de zekerheid nu voort de black gegaan, dit omdat mn problemen waarsch door de 4.4.2 update kwamen, en de black is nog maar tot 4.3 updatebaar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 23:59
Hier net ook cashback ingevuld. Helaas wou degene waarvoor ik de Typhone deal had besteld, 'm toch niet :) Contract is echter al ingegaan.

*knip*

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 07-04-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoboy1479 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:29:
Hier net ook cashback ingevuld. Helaas wou degene waarvoor ik de Typhone deal had besteld, 'm toch niet :) Contract is echter al ingegaan.

*knip*
Leuke prijs, heb hem gisteren ook kunnen kopen samen met een abbonoment voor in totaal 166 euro xD
Goedkoopste prijs tot nu toe, ik ben blij! :)

helaas wel alleen de black mist, vindt mn black edition momenteel een stukje mooier :D

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 07-04-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Voor in totaal 166 euro?! :+ Hoe dan? Je lijkt ze wel overal goedkoop uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:29:
Voor in totaal 166 euro?! :+ Hoe dan? Je lijkt ze wel overal goedkoop uit te halen.
optijd zijn met abbonomenten...
soms maakt een webshop een fout en kun je dus door die fout het toestel vrijwel gratis krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:05:
[...]

soms maakt een webshop een fout en kun je dus door die fout het toestel vrijwel gratis krijgen ;)
Ipv opscheppen kun je beter hoe-wat-waar delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:05:
[...]

iig niet bij t-mobile :')

Die willen voor een 1jarig abbo nog 300 voor de telefoon en mag je per maand 37eur oid afrekenen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iaxe393 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:28:
[...]

iig niet bij t-mobile :')

Die willen voor een 1jarig abbo nog 300 voor de telefoon en mag je per maand 37eur oid afrekenen :')
T-Mobile is duur ja, ik heb zonet ook een abbo gekocht, 233 euro met 2 jaar contract bellen en de samsung galaxy s4.. voor die 233 euro is het een grap als alleen het abbo al 130 euro is. 103 euro voor het toestel uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
Oh, en waar heb je dat abbo gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
In combinatie met welk abonnement van tmobile en via welke website inderdaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, dit topic gaat over de cashbackactie, niet over abonnementen of aankoopbeslissingen. Hier dus niet verder met bovenstaande discussie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ik begrijp je punt, maar is het niet een beetje omslachtig om deze vraag nog een keer te stellen in het levertijden en prijzen topic? Dan is er ook nog eens een kans dat degene die een tip gaf over deze aanbieding het niet leest. Mijn excuses als ik niet op de correcte manier reageer op je modbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kippengaas schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:19:
Ik begrijp je punt, maar is het niet een beetje omslachtig om deze vraag nog een keer te stellen in het levertijden en prijzen topic? Dan is er ook nog eens een kans dat degene die een tip gaf over deze aanbieding het niet leest. Mijn excuses als ik niet op de correcte manier reageer op je modbreak
De vraag had hier niet gesteld moeten worden. Uberhaupt mag men wel wat meer moeite doen om zelf op zoek te gaan. Maar zoals gezegd: niet hier.

Voor een volgende keer: moderatie wordt niet in een topic besproken (ik maak nu even een uitzondering), je kunt de feedbacktopics per forum gebruiken, of een DM sturen aan de desbetreffende moderator. Hier dus niet op antwoorden :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro

RyuuPro

That Damn Fly

iaxe393 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:06:
Ah top, dan kan ik dat gelijk doen als mn nieuwe binnen is :7

Ben voor de zekerheid nu voort de black gegaan, dit omdat mn problemen waarsch door de 4.4.2 update kwamen, en de black is nog maar tot 4.3 updatebaar :')
Zelf mijn Black edition ondertussen naar 4.4.2 geupdate (Ja ook Black heeft hem ondertussen.)
Ik heb er zelf nog geen enkel probleem mee ondervonden.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RyuuPro schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:33:
[...]

Zelf mijn Black edition ondertussen naar 4.4.2 geupdate (Ja ook Black heeft hem ondertussen.)
Ik heb er zelf nog geen enkel probleem mee ondervonden.
Mijn black edition heeft helemaal geen update :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
Goed, vandaag dus langs de saturn gegaan, met bewijs dat de telefoon bij belsimpel voor 345 euro te koop was. Saturn gaat niet mee met de prijs, omdat de telefoons van belsimpel volgens hun uit het oostblok komen, en dus alleen parralel mogen worden verkocht, en dus hoeven ze bij de saturn geen korting te geven, omdat het alleen geldt voor nederlandse telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 19:37
Belsimpel haalt vaak zijn telefoons uit t oostblok, mijn vorige S3 geloof ik ook Tsjechisch.

Inmiddels ook de S4 besteld bij verlenging, 1 jarig contract, Red Super met gratis multi sim voor 38 euro en 130 euro bij betalen.
Goede deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook gekocht via wehkamp en met ideal betaald, maar sturen die de factuur nog na dan ?
wie heeft er al geld terug van samsung met kopie van afleverbon wehkamp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
http://www.smartphoneshop...anpid=1889387454512051200

Deze is zeker niet slecht: (tele2 200 minuut +500Mb)
Aansluitkosten + toestelkosten= 60
24*20= 480
Cashback= -100 +
-------------------------------------------------------------
440 Euro Voor toestel + abbo .

Voor de wat minder eisende gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:27
Wehkamp zit nu op 403,50 (ipv 407 hiervoor), dus als je 'm voor die prijs besteld hebt: Even een mailtje en je krijgt 4,50 terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
4,50? 3,95 bedoel je. Naar welke email kan je dit sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook een mailtje gestuurd... geen bericht terug nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.phonehouse.nl/...cmp=slider_galaxys4_1jaar

450 euro voor een nieuw abbo, vrij leuk aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
12*35,- + 30,- + 99,- = 549,-
Of mis ik wat ?
Edit: Uiteraard nog de cashback 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door thethe2010 op 11-04-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro

RyuuPro

That Damn Fly

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:23:
ook gekocht via wehkamp en met ideal betaald, maar sturen die de factuur nog na dan ?
wie heeft er al geld terug van samsung met kopie van afleverbon wehkamp ?
Ik heb een kopie van de afleverbon verstuurd, heb vanochtend de 2e mail van Samsung gekregen, dat mijn deelname geaccepteerd is.
(1e mail was bevestiging van ontvangst)

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Laatst online: 03-08 22:21
Zijn er toevallig meer mensen die hem bij Tele2 besteld hebben? Bij het invullen van het formulier krijg ik bij Dealer firma de foutmelding dat ik alleen letters mag gebruiken(gaat een beetje moeilijk natuurlijk) en geen idee wat ik bij Dealer plaats in moet vullen(postadres, hoofdkantoor?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 09:36
TheDukemaster schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:54:
Zijn er toevallig meer mensen die hem bij Tele2 besteld hebben? Bij het invullen van het formulier krijg ik bij Dealer firma de foutmelding dat ik alleen letters mag gebruiken(gaat een beetje moeilijk natuurlijk) en geen idee wat ik bij Dealer plaats in moet vullen(postadres, hoofdkantoor?).
Ik heb het toen gekocht bij Typone, anders doe je TeleTwee 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 11-04-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Laatst online: 03-08 22:21
EN-IS schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:02:
[...]

Ik heb het toen gekocht bij Typone, anders doe je TeleTwee 8)7
Haha ja daar zat ik ook aan te denken, maar wat had jij ingevuld bij dealer plaats dan?

Edit: Toch maar even gebeld, moet die 2 er dan maar met de pen bijschrijven... Dealer plaats is gewoon "online" invullen voldoende. Wel mooi zo'n volledig digitaal formulier en dan toch de pen erbij moeten pakken.

[ Voor 27% gewijzigd door TheDukemaster op 11-04-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
RyuuPro schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:47:
[...]

Ik heb een kopie van de afleverbon verstuurd, heb vanochtend de 2e mail van Samsung gekregen, dat mijn deelname geaccepteerd is.
(1e mail was bevestiging van ontvangst)
Hoe lang zat er tussen opsturen en 1e mail? Heb de formulieren 02-04 opgestuurd, maar geen bevestiging gekregen. Moet ik eens gaan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Laatst online: 01-10 21:32
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:02:
[...]

Hoe lang zat er tussen opsturen en 1e mail? Heb de formulieren 02-04 opgestuurd, maar geen bevestiging gekregen. Moet ik eens gaan bellen?
Hier precies dezelfde datum opgestuurd, kreeg deze mail;
Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij kunnen helaas geen registratie terugvinden. Het duurt over het algemeen ongeveer 3 weken om te inzendingen te verwerken; mocht u uw poststukken langer dan 3 weken geleden ingestuurd hebben, verzoeken we u vriendelijk de kopieën van de inzending per e-mail toe te sturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Robbie
Customer Support Representative
Samsung Electronics Benelux
Wat ik niet begrijp - en ik heb dit gelijk aangekaart - waarom dit niet gewoon zowiezo digitaal verstuurd mocht worden. Had een hoop gezeik gescheelt met de post en het ontvangen ervan.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Je kreeg deze post nav contact die jij met ze hebt opgenomen? Nog geen e-mail of post ontvangen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro

RyuuPro

That Damn Fly

Untouchablezz20 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:02:
[...]

Ik heb hem 17 maart opgestuurd, kreeg 26 maart de bevestiging van aankomst.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:05:
Je kreeg deze post nav contact die jij met ze hebt opgenomen? Nog geen e-mail of post ontvangen hier.
Ja, heb zelf contact met ze opgenomen met het mailadres dat bij de promo pagina staat.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
Kun je ook cashback krijgen als je een toestel via marktplaats koopt? Dus factuur naam van iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 01-09 23:38
Ja maar ga er maar vanuit dat diegene dat al heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 08:33:
Kun je ook cashback krijgen als je een toestel via marktplaats koopt? Dus factuur naam van iemand anders?
Hoogstwaarschijnlijk heeft die persoon dan al de Cashback actie gebruikt en is die dus al een aantal daagjes voor je met het verzenden van de brief... tevens ze geven de voorkeur aan de naam en achternaam die op het factuur staat.
Dus als op het factuur staat (achternaam van de jong) en de inzending ook door meneer van de jong is verstuurd en er dan een 2de bij komt met een totaal andere achternaam, vrijwel dat ze de voorkeur dan geven aan De jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier ook nog geen antwoord van Samsung. Ik zat even te kijken naar de voorwaarden en daar hebben ze het over het "voldoende frankeren" van de zending. Maar aangezien het naar een antwoordnummer wordt gestuurd, hoeft er geen postzegel op, toch?

Hebben jullie er wel of geen postzegel op geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
RoD schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:22:
Hier ook nog geen antwoord van Samsung. Ik zat even te kijken naar de voorwaarden en daar hebben ze het over het "voldoende frankeren" van de zending. Maar aangezien het naar een antwoordnummer wordt gestuurd, hoeft er geen postzegel op, toch?

Hebben jullie er wel of geen postzegel op geplakt?
Geen. Heb er voor gebeld en medewerker gaf aan dat een postzegel niet nodig is. Het staat er inderdaad erg vreemd als je gebruik maakt van een antwoordnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:27
Theswitch schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:34:
Wehkamp zit nu op 403,50 (ipv 407 hiervoor), dus als je 'm voor die prijs besteld hebt: Even een mailtje en je krijgt 4,50 terug!
Nou per mail een cadeaubon van 5 euro gekregen. Komt mooi bij die inshared bn samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist ook bevestiging gekregen, Dinsdag opgestuurd.. nu maar 6 tot 8 weken wachten haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Klopt het dat wehkamp 5,95 verzendkosten erbij rekent?
Ik zie verder geen werkende kortingscodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
BounceMeister schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:15:
Klopt het dat wehkamp 5,95 verzendkosten erbij rekent?
Ik zie verder geen werkende kortingscodes.
Yep. Dan zijn er op dit moment geen kortingscodes actief.

Vandaag ook maar de brief voor cashback eindelijk op de bus gedaan, zonder postzegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Heb inmiddels maar zelf contact gezocht en maar beter ook. Ze hadden namelijk niks binnen gekregen. Nu moest ik alles aanleveren via email. Dus als tip; neem contact op met samsung als je het vermoeden hebt dat het te lang duurt. Niet wachten totdat zei contact met jou opnemen, want dat doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
Ook op de valreep nog even besteld bij wehkamp, aangezien de kortingsactie (niet de cashback) van wehkamp afloopt.
Kan mijn 5 jaar oude nokia e51 de deur uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Emcee schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:51:
Ook op de valreep nog even besteld bij wehkamp, aangezien de kortingsactie (niet de cashback) van wehkamp afloopt.
Kan mijn 5 jaar oude nokia e51 de deur uit :)
Ook zo. Is die black edition eigenlijk even groot, zodat dezelfde frontjes passen?
Heb jij de normale besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
koelkast schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:57:
[...]

Ook zo. Is die black edition eigenlijk even groot, zodat dezelfde frontjes passen?
Heb jij de normale besteld?
Zat ook naar de black edition te kijken maar ben voor de normale zwarte gegaan, wil er een otterbox case omheen doen dus die black edition zie je dan toch niets meer van en nnu weet ik zeker dat de s4 goed in de case gaat passen :)
Misschien geven ze hier het antwoord over het frontje:
https://www.youtube.com/watch?v=38F2K2VBP1I

(heb de video maar vluchtig gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Emcee schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:01:
[...]

Zat ook naar de black edition te kijken maar ben voor de normale zwarte gegaan, wil er een otterbox case omheen doen dus die black edition zie je dan toch niets meer van en nnu weet ik zeker dat de s4 goed in de case gaat passen :)
Misschien geven ze hier het antwoord over het frontje:
YouTube: Samsung Galaxy S4 'Black Edition' - First Look

(heb de video maar vluchtig gekeken)
Ik heb de black en de mist en de covers die ik heb passen prima op beiden. De black edition is mooier vind ik zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Untouchablezz20 schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:00:
Heb inmiddels maar zelf contact gezocht en maar beter ook. Ze hadden namelijk niks binnen gekregen. Nu moest ik alles aanleveren via email. Dus als tip; neem contact op met samsung als je het vermoeden hebt dat het te lang duurt. Niet wachten totdat zei contact met jou opnemen, want dat doen ze niet.
Wat ik dus al eerder postte. Ik ben nu bezig om alles te mailen. Like i said; nooit begrepen dat voor deze actie alles via de reguliere post moet, zo omslachtig en ouderwets. En je ziet het, gewoon spullen van mensen niet binnen krijgen/kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 01-09 23:38
Ricepuppet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:16:
[...]

Wat ik dus al eerder postte. Ik ben nu bezig om alles te mailen. Like i said; nooit begrepen dat voor deze actie alles via de reguliere post moet, zo omslachtig en ouderwets. En je ziet het, gewoon spullen van mensen niet binnen krijgen/kwijtraken.
Ik snap je punt maar voor mij heeft het altijd goed uitgepakt. Tot op heden heb ik 5 cashbacks en twee andere acties succesvol via de post aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Kreeg vanmorgen nog een mail.
Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Om uw aanvraag alsnog in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk ons de gemaakte
kopieën van uw inzending te mailen naar: samsung@consumercare.info

Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Linet
Dus gewoon allemaal alles nog een keer digitaal versturen als je nog niks gehoord hebt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Hummed schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:25:
[...]

Ik snap je punt maar voor mij heeft het altijd goed uitgepakt. Tot op heden heb ik 5 cashbacks en twee andere acties succesvol via de post aangevraagd.
Mee eens. Ik heb al zeker 7 keer meegedaan van Samsung tv tot wasmachine en altijd binnen 6 weken geld binnen gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-10 21:34
Toch maar aangetekend verstuurd, beetje meer zekerheid dat het aankomt en dat ze dan niet opeens niks kunnen doen na actieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Handig, bij bestellen stond er 3-5 werkdagen bij Wehkamp, nu zie ik ineens 3 weken staan bij het overzicht. (s4 wit).
Dat wordt dus weer bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Heeft iemand inmiddels 2x (verschillende s4) gebruik gemaakt van de cashback actie? 1 inzending per aangekocht product en 3 per huishouden. Dus volgens de voorwaarden mag het wel. Uiteraard mogelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Untouchablezz20 op 15-04-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 09:36
Ricepuppet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:18:
Kreeg vanmorgen nog een mail.
Dus gewoon allemaal alles nog een keer digitaal versturen als je nog niks gehoord hebt *O*
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen, heb zojuist een e-mail gestuurd en gevraagd om een status. Ben benieuwd, heb wel voordat ik alles op de post had gedaan, kopieën gemaakt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Laatst online: 21-08 16:46
Had gisteren ook maar mail gestuurd omdat de bevestiging toch wel lang duurde en mijn aanmelding hadden ze nooit binnen gehad werd mij verteld dus moest het via de mail nog maar een keer versturen :F

Kreeg net dus de bevestiging dat ze het hadden ontvangen en in behandeling is en binnen 6-8 weken afhandelen maar binnen 2 weken een status update krijg...nou ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Goed dat u direct de documenten stuurt, zo bent u er zeker van dat uw aanvraag alsnog verwerkt kan worden. Echter is uw aanvraag door ons al ontvangen. De bevestigingsmail is verzonden naar '------------'. U zult binnen enkele weken uw promotie ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Eefje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 16:13

migros

Nooit meer een Samsung

Vuilakken dat ze zijn. Dit is een standaardbericht van Samsung. Ze doen er geen bal mee. Fluit maar naar je geld. Heb ik ook gedaan :(

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
migros schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:06:
[...]

Vuilakken dat ze zijn. Dit is een standaardbericht van Samsung. Ze doen er geen bal mee. Fluit maar naar je geld. Heb ik ook gedaan :(
Het gaat bij HEEL veel mensen gewoon goed..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
migros schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:06:
[...]

Hoe bedoel je? Heb je ook gebruik gemaakt hiervan, maar niks gekregen?

Inmiddels heb ik eergisteren gereageerd op de mail die ik heb gekregen en tot op heden geen enkele bevestiging hiervan. Heb zelfs gister gebeld en een casenummer gekregen, nadat ze mijn e-mail niet hadden teruggevonden. Heb voor de zekerheid maar nog een keer gemaild. Begint erg vervelend te worden. To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 16:13

migros

Nooit meer een Samsung

Untouchablezz20 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:09:
[...]

Hoe bedoel je? Heb je ook gebruik gemaakt hiervan, maar niks gekregen?

Inmiddels heb ik eergisteren gereageerd op de mail die ik heb gekregen en tot op heden geen enkele bevestiging hiervan. Heb zelfs gister gebeld en een casenummer gekregen, nadat ze mijn e-mail niet hadden teruggevonden. He voor de zekerheid maar nog een keer gemaild. Begint erg vervelend te worden. To be continued...
Ik heb naar aanleiding van de Galaxy Note 3 cashback hierop gereageerd. Ik wacht al sedert 24 februari op antwoord. Mijn post was ook niet aangekomen. Bellen heeft geen zin, want het enige wat ik meekrijg is dat het wordt doorgezet en dat ik wordt teruggemaild en gebeld. Gewoon leugens om van je af te komen.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Zoals te zien in deze topic, krijgen mensen wel een bevestiging via e-mail. Als ik vandaag niks ontvang ga ik maar weer bellen met ze.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste