Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Anoniem: 16328
Op 28 maart de bevestiging gekregen , ik heb nummer 389
De 4 weken zijn al voorbij namelijk...
Hoop wel dat het goedkomt..
Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk
Inmiddels nog een BBQ10 gekocht, ben benieuwd of deze vlotter gaat qua cashback
Registratienummer 318
http://annej.punt.nl/cont...matig-naar-gevraagd-wordt
03-03-2014- aangemeld voor de actie + bevestiging van de aanmelding ontvangen.
20-03-2014- bevestiging gehad dat mijn documenten goed ontvangen zijn door blackberry.
09-04-2014- nog geen geld ontvangen, contact opgenomen met blackberry.
10-04-2014- Bericht gehad dat er niks is ontvangen via de post. Op verzoek alles nog eens gemaild.
Tot vandaag niks meer gehoord vanuit B.B en ze reageren ook niet op e-mails.
Zit mij er zo aan te ergeren dat ik maar een klacht heb aangemaakt bij de consumentenbond/klachtenkompas. Zag op internet al meerdere geregistreerde klachten. Weet niet of het veel gaat helpen maar zitten jammer achter mijn scherm helpt ook niet
Ter info, ik ben registratie nummer 195.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Geen geld.
Ja, eerst melden ze leuk dat alles goed ontvangen is en vervolgens krijg ik van BOB van het actie-team te horen dat er nooit post is binnengekomen. Ik moest alles nog maar een keer digitaal aanleveren, wat ik gelijk gedaan heb die dag. En vervolgens niks meer horen van ze.Mandrake466 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:39:
@beunhaaz Je krijgt een bevestiging dat alles is ontvangen en later dat ze niks hebben ontvangen? Nou, het is een grote teringzooi daar blijkt maar weer. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik ook een klacht indienen.
Van de week ga ik ook een keer telefonisch contact op nemen met Desk-service te Maastricht.
Anoniem: 215492
net weer gekeken met de hoop dat ze vrijdag een batch hebben doorgedrukt.
Helaasje pindakaasje! Nog niks
Welk e-mail adres heb je daarvoor gebruikt?Beunhaaz schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:03:
[...]
Ja, eerst melden ze leuk dat alles goed ontvangen is en vervolgens krijg ik van BOB van het actie-team te horen dat er nooit post is binnengekomen. Ik moest alles nog maar een keer digitaal aanleveren, wat ik gelijk gedaan heb die dag. En vervolgens niks meer horen van ze.![]()
Van de week ga ik ook een keer telefonisch contact op nemen met Desk-service te Maastricht.
Ik heb nu een reactie gestuurd via het formulier op de website waarin ik de uitbetaling, zonder tegenbericht van hen, binnen twee dagen verwacht. Dik vier weken, dan moet het er gewoon zijn, geen discussie wat mij betreft.
De voorwaarden heb ik er nog maar eens even op nageslagen. Blackberry kwijt zich van elke verantwoordelijkheid. Lekker dan. Dat zou ik eens op zo'n manier in mijn voorwaarden moeten omschrijven... Geen klant die me serieus zou nemen, en terecht. Eigenlijk stellen ze dat je je bek moet houden als je niets krijgt. Mooie beloften, maar je bent slechts een sch**t klant, dus als zij hun beloften niet nakomen hebben ze lak aan je.
Inderdaad, de actie organiseert en administratief afhandelt.... maar wel namens BlackBerry. Echt zo'n rotte mentaliteit zoals vaak bij grote bedrijven.... "...nee IK kan er niets aan doen aan meneer, daar gaat toch echt een andere afdeling over....."ucsdcom schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:17:
Het is niet Blackberry, maar het reclamebureau wat voor Blackberry werkt die deze actie organiseert en administratief afhandelt.
Zo'n zielige manier van zakendoen.
Er komt weer beweging in ;-)
Deze was bevestigd op 24 maart.
[ Voor 28% gewijzigd door thethe2010 op 28-04-2014 21:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 29-04-2014 11:03 ]
Maar mn aanmelding van 4 maart, nr. 277.
Is de 28e bijgeschreven.
Blackberrieaans laat voor mijn gevoel.
Ik begon hem toch ff te knijpen.
| live and give like no one else |
Ik heb nr. 1093 en 1094, de papieren zijn op 03/04 ontvangen (apart, aangetekend verstuurd), en tot op heden geen bericht ontvangen. Al een tijd bezig via email en het contactformulier om info te verkrijgen, maar krijg niets terug.
thanks
Hoe moeilijk kan dat nu zijn? Je opent de brief, kijk naar de gegevens (& misschien nachecken?), ondertussen al mail verstuurd dat het goed is aangekomen en als gegevens goed zijn dan gewoon aan een lijst toevoegen die terugbetaald moeten worden..
maar nee, het duurt een maand en dan heb je nog helemaal niets teruggekregen, ook na enkele mails & contactformulieren..
[ Voor 62% gewijzigd door SmokingCrop op 29-04-2014 13:48 ]
ik denk dat je maar één bericht krijgt (bij ontvangst papieren), en dat je dan moet wachten tot het (hopelijk) op je rekening verschijntsuedje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:46:
Hebben jullie wel een bericht gekregen, dat de papieren ontvangen waren, en de cash-back was goedgekeurd?
Anoniem: 572916
Mijn advies zou zijn om gewoon wat geduldiger te zijn.Mandrake466 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:28:
Nog steeds niks ontvangen. Op 1 april bericht gekregen dat de aanvragen is gehonoreerd.
Bij mij heeft de hele procedure ook ruim 8 weken geduurt.
Zeker, maar wanneer gesteld wordt dat je na twee weken je cashback ontvangt, terwijl het er na ruim vier weken nog niet is... dan wordt je ongeduld en twijfel wel aangewakkerd. En wanneer sommige mensen wel ontvangen en anderen weer niet (na eveneens lang wachten), zonder dat er op berichten wordt gereageerd, dan wordt die twijfel vervelend. Ik heb het toestel gekocht vanwege deze deal, anders was het een Nokia geworden. Nu vind ik het niet meer dan redelijk om nakoming van die deal te verwachten. Binnen redelijke termijn. En die termijn hebben ze zelf vooraf aangegeven.jan-martenB schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:01:
Een beetje geduld hoort er bij dit soort acties wel bij, lijkt me.
Heb jij een bevestiging gekregen dat de papieren waren ontvangen?Beunhaaz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:28:
Na lang wachten stond tot mijn grote verbazing maandag laat in de avond opeens 100 euro bijgeschreven van Desk service..... Uiteindelijk is het dus allemaal goed gekomen maar communiceer eens naar je klanten!
Lees ff een paar posts terug dan heb je het hele verhaalAnoniem: 16328 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:33:
[...]
Heb jij een bevestiging gekregen dat de papieren waren ontvangen?
Ik heb enkele dagen geleden via Blackberry een mailtje gekregen om gratis 3 maanden Skype Unlimited World te proberen. Oftewel onbeperkt bellen naar (vaste) nummers!
https://global.blackberry...pe-for-blackberry/en.html
Dit is alleen geldig voor Blackberry 10 devices.
PSN/XBL: DarkTaufu
Klopt helemaalEcktenBaas schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:43:
Even voor de zekerheid, je moet toch mailen naar blackberry@consumercare.info?
[ Voor 5% gewijzigd door Mandrake466 op 01-05-2014 10:05 ]
U heeft onlangs een BlackBerry Q10 en/of Z10 aangeschaft. We hopen dat u er veel plezier van heeft.
Na deze aankoop heeft u deelgenomen aan de promotie en heeft u alle benodigde documentatie ingestuurd om uw retourbedrag te ontvangen.
Door het overweldigend succes van deze promotie is het ons helaas niet gelukt om het retourbedrag binnen de termijn van 2 weken aan u uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan. U ontvangt binnen 7 werkdagen het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer. Mocht het bedrag na genoemde termijn onverhoopt niet op uw rekening zijn bijgeschreven dan verzoeken wij u alsnog contact met ons op te nemen via blackberry@consumercare.info
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland
------
Mailtje kreeg ik net! Ik ben enorm blij!
[ Voor 3% gewijzigd door fotografie999 op 01-05-2014 12:23 ]
Zal me benieuwen of het inderdaad binnen 7 werkdagen bijgeschreven wordt..

Bob is blijkbaar back!
Ik had trouwens nog geen mail gestuurd om te vragen hoe het met mijn aanvraag staat.
Blijkbaar krijgt iedereen die zich via de site heeft aangemeld deze.
Anoniem: 556201
Eindelijk!
[q]
Beste heer Jan L.
U heeft onlangs een BlackBerry Q10 en/of Z10 aangeschaft. We hopen dat u er veel plezier van heeft.
Na deze aankoop heeft u deelgenomen aan de promotie en heeft u alle benodigde documentatie ingestuurd om uw retourbedrag te ontvangen.
Door het overweldigend succes van deze promotie is het ons helaas niet gelukt om het retourbedrag binnen de termijn van 2 weken aan u uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan. U ontvangt binnen 7 werkdagen het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer. Mocht het bedrag na genoemde termijn onverhoopt niet op uw rekening zijn bijgeschreven dan verzoeken wij u alsnog contact met ons op te nemen via blackberry@consumercare.info
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland[/q]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 556201 op 01-05-2014 15:14 ]
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland
Had nooit een mail ontvangen dat de dingen goed ontvangen waren.. misschien zijn er gewoon een heel deel kwijt en betalen ze het nonetheless
[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 01-05-2014 12:59 ]
Ga er dan maar vanuit dat deze mail tevens de ontvangsbevestiging is, het staat er immers in.
[ Voor 33% gewijzigd door Thile op 01-05-2014 13:22 ]
Anoniem: 215492
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland
Ik denk dat het wel duidelijk is, dat ze een inhaalslag aan het maken zijn
PSN: McMillan0984
Dat doen ze van blijschap. Neem het ze niet kwalijkClavat schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:33:
Is het nu echt nodig dat zowat iedereen deze mail moet gaan copy/pasten hier?
Ik denk dat het wel duidelijk is, dat ze een inhaalslag aan het maken zijn
het is wel irritant
[ Voor 7% gewijzigd door Edddd op 01-05-2014 19:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anyway, fijn dat het allemaal alsnog goed lijkt te komen.
Achteraf - komende van een SGS4 (die net verkocht is) zou het zelfs zonder promo nog een goeie deal zijn - de Z10. Al kroont die cashback de deal. Dat dan weer welEager schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:26:
Begrijp dat verhaal van dat blijkbaar nogal onverwachte "overweldigende succes" niet zo. Ik heb twee telefoons gekocht, de tweede op de laatste dag van de actie, 31 maart. Die heeft een nummer van net boven de 1300. Veel meer zullen er niet verkocht zijn aangezien de actie tot/met 31 maart liep. Ik neem toch aan dat het doel van de actie was om wat marktaandeel te verkrijgen, danwel een gat te slaan in de enorme voorraad van onverkochte Blackberry's die er scheen te zijn. Wat verwacht je dan als je zo'n actie opzet, en die bij een tiental grote leveranciers uitzet? Dat je er 50 verkoopt, of 100? 1000 lijkt me toch wel het minimum, om de hele actie en de inzet van dat promotiebureau te rechtvaardigen.
Inderdaad.RzrBck schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Achteraf - komende van een SGS4 (die net verkocht is) zou het zelfs zonder promo nog een goeie deal zijn - de Z10. Al kroont die cashback de deal. Dat dan weer wel
Ik was al van plan om de BBZ10 te kopen voor 250 euro en de actie is mooi meegenomen. Ik heb daarom maar gelijk 2 gekocht (voor mezelf en iemand anders)
[ Voor 5% gewijzigd door Superstudent op 02-05-2014 15:36 ]
Ik heb vandaag naast de mail dat er vertraging was, de bevestiging van mijn documenten gekregen. Ik heb het op 31 maart op de post gedaan. Nummer 1397!Eager schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:26:
Begrijp dat verhaal van dat blijkbaar nogal onverwachte "overweldigende succes" niet zo. Ik heb twee telefoons gekocht, de tweede op de laatste dag van de actie, 31 maart. Die heeft een nummer van net boven de 1300. Veel meer zullen er niet verkocht zijn aangezien de actie tot/met 31 maart liep. Ik neem toch aan dat het doel van de actie was om wat marktaandeel te verkrijgen, danwel een gat te slaan in de enorme voorraad van onverkochte Blackberry's die er scheen te zijn. Wat verwacht je dan als je zo'n actie opzet, en die bij een tiental grote leveranciers uitzet? Dat je er 50 verkoopt, of 100? 1000 lijkt me toch wel het minimum, om de hele actie en de inzet van dat promotiebureau te rechtvaardigen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Trouwens: volgens mij is deze actie ook voor Blackberry zelf stiekem een groot succes. Het kost ze dan best wat geld, maar de verkochte aantallen Blackberry's schieten opeens omhoog, wie hem in de actie heeft gekocht blijkt onverwacht tevreden er mee en het is weer een extra aantal gebruikers van apps.
Persoonlijk ben ik heel verbaasd hoe goed het toestel bevalt. Ik was compleet uitgekeken op Blackberry en door de cashback actie ben ik veel positiever geworden, zeker nu de storting er ook echt aan komt.
Ik had de telefoon trouwens niet gekocht zonder cashback. Voor dat geld of minder eigenlijk beter gezegd kun je ook wel een of andere WP telefoon kopen of een Moto G.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 04-05-2014 16:02 ]
Toch mooi dat als je nu netto 120~140 betaald hebt dat je dan wel een telefoon hebt die 4g, processorkracht, nfc en andere zaken niet hoeft te ontberen?Anoniem: 16328 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 16:01:
Ik heb nu ook opeens antwoord op al m'n berichten gekregen.
Ik had de telefoon trouwens niet gekocht zonder cashback. Voor dat geld of minder eigenlijk beter gezegd kun je ook wel een of andere WP telefoon kopen of een Moto G.
| live and give like no one else |
Uw registratienummer: 748
Geachte heer, mevrouw
Hartelijk dank voor je deelname aan de BlackBerry Q10 en Z10 actie. Deskservices B.V. heeft uw inzending ontvangen, maar kan deze helaas niet in behandeling nemen omdat:
U heeft geen / juiste originele sticker toegevoegd waarop uw IMEI vermeld is.
Indien u de correcte en/of ontbrekende gegevens samen met uw registratieformulier vóór 14 april 2014 stuurt naar onder vermeld adres, zullen wij uw aanvraag opnieuw in behandeling nemen.
Foutafhandeling: BlackBerry Q10 en Z10, €100,= cashback-actie
Antwoordnummer 1185
6200 VB MAASTRICHT
Lekker is dat, voor 14 april alsnog opsturen terwijl het al mei is. Doordat ik lang op reactie van BB heb moeten wachten kan ik dus nu niet meer optijd dat IMEI ding alsnog opsturen
Heeft iemand een e-mail adres of telefoonnummer voor mij waar ik BB of Deskservices B.V. op kan bereiken?
[ Voor 5% gewijzigd door MadMax op 05-05-2014 12:45 ]
Belangrijker lijkt mij: heb je wel die sticker uitgeknipt en opgestuurd? Zo niet - Selber schuldMadMax schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:44:
Hmms, afgelopen vrijdag het volgende bericht ontvangen:
Uw registratienummer: 748
Geachte heer, mevrouw
Hartelijk dank voor je deelname aan de BlackBerry Q10 en Z10 actie. Deskservices B.V. heeft uw inzending ontvangen, maar kan deze helaas niet in behandeling nemen omdat:
U heeft geen / juiste originele sticker toegevoegd waarop uw IMEI vermeld is.
Indien u de correcte en/of ontbrekende gegevens samen met uw registratieformulier vóór 14 april 2014 stuurt naar onder vermeld adres, zullen wij uw aanvraag opnieuw in behandeling nemen.
Foutafhandeling: BlackBerry Q10 en Z10, €100,= cashback-actie
Antwoordnummer 1185
6200 VB MAASTRICHT
Lekker is dat, voor 14 april alsnog opsturen terwijl het al mei is. Doordat ik lang op reactie van BB heb moeten wachten kan ik dus nu niet meer optijd dat IMEI ding alsnog opsturen
Heeft iemand een e-mail adres of telefoonnummer voor mij waar ik BB of Deskservices B.V. op kan bereiken?

Geen paniek. Mail de mail door naar blackberry@consumercare.info en voeg een foto toe van de imeinummer (te vinden achter de batterij)*.MadMax schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:44:
Hmms, afgelopen vrijdag het volgende bericht ontvangen:
*knip*
*niet de foto maar de imeinummer
Alle kopers en vrouwlief zijn blij met hun BB Z10.
Ik ben tevreden!
21-3 opgestuurd, 7-4 bevestiging, 1-5 vertragingsmail, 5-5 betaling ontvangen
Maar het is opgelost, en we zijn erg tevreden over onze toestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door suedje op 05-05-2014 17:14 ]
Nu wachten opp de Z30 actie
Gisteren was ook mijn cashback binnen
Anoniem: 590033
Blackberry goed bezig 1000 tevreden na 5 jaar i-phone...
ik heb mijn Z10 eind maart gekocht. is het denken jullie nog mogelijk om aanspraak te maken op de cashback actie?
lijkt me sterk, maar..
Je kan als je voor de 14e opstuurt nog 50 Euro krijgen. Aktie is verlengd. (weliswaar met lager bedrag)MisterLBP schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:15:
he gut. helemaal vergeten aan te vragen.
ik heb mijn Z10 eind maart gekocht. is het denken jullie nog mogelijk om aanspraak te maken op de cashback actie?
lijkt me sterk, maar..
http://blackberrypromotions.nl/14-0111/conditions
http://blackberrypromotions.nl/14-0111/conditionsDeze Actie heeft een looptijd van 1 april tot en met 30 april 2014. De BlackBerry Z10 of Q10 dient dus aangekocht te zijn binnen deze periode.
ps: ondertussen ook m'n cashback terug gekregen, dagje nadat de meeste het hier kregen (België hier).
[ Voor 45% gewijzigd door SmokingCrop op 07-05-2014 17:12 ]
Ook de cashback is van mij (nog) niet binnen.
Mijn registratienummer was: 333.
Iemand anders ook een laag nummer, waarvan de cashback nog niet binnen van is? Of ben ik de enigste
vvs-odrs schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:54:
Ik vind het opmerkelijk vinden dat ik geen reactie heb gekregen op de mails die ik heb verstuurd.
Ook de cashback is van mij (nog) niet binnen.
Mijn registratienummer was: 333.
Iemand anders ook een laag nummer, waarvan de cashback nog niet binnen van is? Of ben ik de enigste
Kan ik hieruit opmaken dat jij ook nog geen cashback heb gekregen?
Ik heb nogmaals mail gestuurd naar de emailadressen die in dit topic vermeld staan. Kijken als ik hierop nu wel antwoord krijg?! Verder doen de reactieformulieren op de website het allemaal niet meer. Heel vreemd.ucsdcom schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:52:
Ik heb een nummer boven je en heb de cashbach wel binnen. Als ik jou was zou ik nogmaals het reactieformulier op de website invullen.
Ik heb zelf een keer dit mailadres gebruikt en heb hier ook antwoord op gekregen. Dus als het formulier op de website niet werkt kun je deze proberen: blackberry@consumercare.infovvs-odrs schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:38:
[...]
Kan ik hieruit opmaken dat jij ook nog geen cashback heb gekregen?
[...]
Ik heb nogmaals mail gestuurd naar de emailadressen die in dit topic vermeld staan. Kijken als ik hierop nu wel antwoord krijg?! Verder doen de reactieformulieren op de website het allemaal niet meer. Heel vreemd.
Heb trouwens zelf mijn geld alweer een tijdje binnen
Ik ga hier natuurlijk nog achteraan, ik heb volgens de actievoorwaarden gewoon recht op die 100,- en hebben ze een fout gemaakt. We zien wel wat hier uitkomt ... dit laat echter wel een nare indruk achter van Blackberry
Ik zou Wehkamp mailen voor een bevestiging dat zij inderdaad de Q10 in bezit hebben en deze doormailen naar BB team.
Ik vraag mij af hoe die lui van BB team weten dat de imei terug is gestuurd (naar Wehkamp)?
[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 14-05-2014 17:26 ]
Ik snap ook niet helemaal hoe ze weten dat ik die heb terug gestuurd, misschien checken ze bij iedere winkel of de aankoop ook echt gedaan is, en is de fout bij de Wehkamp gemaakt. Dan nog kunnen ze toch niet negeren dat ik de originele sticker van de Z10 doos met IMEI etc naar ze heb opgestuurd? Ach ja ik zie wel, ik heb BB terug gemailed, als ik niets van ze hoor zal ik het via de Wehkamp proberen.
Maar de doos waar de sticker zat was totaal gesloopt.
Waarschijnlijk ook iemand met iets teveel fantasie.
@thethe2010 Je kan ook een foto maken van de imei sticker achter de batterij en deze mailen naar blackberry@consumercare.info
Het toestel is na aktie periode gekocht(Ik dacht dat die nog doorliep)
Helaas moesten aankopen uiterlijk tot eind april gedaan zijn.
Ik dacht alleen"Klant of winkelier is creatief geweest"
Misschien verkeerde factuur opgestuurd?Bomberman schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:57:
Ik kreeg gisteren een mailtje dat, omdat ik de Z10 die ik aangekocht zou hebben met IMEI xxx retour gezonden zou hebben aan de winkel van aankoop, mijn aanvraag niet in behandeling zou kunnen worden genomen. Dit is niet het geval, wel heb ik eerder bij dezelfde winkel (Wehkamp) een Q10 gekocht, en deze geretourneerd. Ik snap niet hoe zo'n fout gemaakt kan worden, met een IMEI dat ik ingevuld heb op het aanvraag formulier, EN deze originele sticker die op de doos zit van de Z10! Alsof de Wehkamp de telefoon retour zou nemen zonder deze sticker, belachelijk. Nu weet ik in ieder geval dat ze mijn papieren ontvangen hebben, aangezien ik nul bevestigingsmailtjes of iets dergelijks van ze heb ontvangen. Bovenstaande info kreeg ik pas toegemailed als reactie op het contactforumulier dat ik verstuurd heb via de website, anders had ik waarschijnlijk nooit iets gehoord).
Ik ga hier natuurlijk nog achteraan, ik heb volgens de actievoorwaarden gewoon recht op die 100,- en hebben ze een fout gemaakt. We zien wel wat hier uitkomt ... dit laat echter wel een nare indruk achter van Blackberry(ik weet wel dat Blackberry dit niet zelf regelt maar een reclamebureau, maar dat maakt weinig uit).
Ik had ook een Q10 gekocht en deze teruggestuurd omdat deze niet goed funktioneerde en heb een nieuwe bestelling geplaatst. Geen probleem gehad.
Lijkt me nogal logisch, het toestel gaat naar de refurb afdeling waar ze het toestel nakijken en weer als nieuw gaan verkopen.Mandrake466 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:25:
@Bomberman Je hebt dus de imei van de teruggestuurde Q10 ingevuld en de originele imei van de Z10?
Ik zou Wehkamp mailen voor een bevestiging dat zij inderdaad de Q10 in bezit hebben en deze doormailen naar BB team.
Ik vraag mij af hoe die lui van BB team weten dat de imei terug is gestuurd (naar Wehkamp)?
Hoezo "ook"?Ik had pas een demo toestel gekocht na de aktie periode bij Plasma-D.
Maar de doos waar de sticker zat was totaal gesloopt.
Waarschijnlijk ook iemand met iets teveel fantasie.
@Mandrake466 Ze noemen de Q10 niet bij naam, ze komen alleen met de bewering dat ik de Z10 terug gestuurd zou hebben.
@MTT Hmm ik heb alles drie maal gechecked dus lijkt me sterk, maar wie weet. Zou makkelijk op te lossen zijn dan, even goede bon toemailen. Heb beide partijen gemailed, even afwachten wat ze nu terug sturen. Waarschijnlijk wordt het wel opgelost, het duurt alleen vrij lang voor ze reageren (bij BB iig).
Dit gaat over de 50 euro cashback actie trouwens. Ik ben in ieder geval blij dat ik daarvan nu een bevestiging heb ontvangen. Verder maar rustig afwachten.
Geen technische vragen, zie daarvoor de topics in Overige Smartphones. Let er op dat de actie alleen telt voor toestellen met een Nederlandse IMEI, niet voor geimporteerde toestellen.