Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben uw aanvraag gehonoreerd.
U zult spoedig uw promotie ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bob
Black Berry actie team
Ik baal hier behoorlijk van en zie het wel weer gebeuren dat ik geen geld ga krijgen...
[ Voor 20% gewijzigd door Beunhaaz op 10-04-2014 18:43 ]
Ik heb tot nu toe 2x een ontvangstbevestiging gehad, maar wanneer daadwerkelijk de cashback gestort worden wordt geen woord over bericht.
Vanwege het grote succes van deze actie is de uitbetaaltermijn van 2 weken in sommige gevallen uitgelopen. We doen ons uiterste best om jouw cashback bedrag zo snel mogelijk uit te betalen. Excuses voor het ongemak!
Team, BlackBerry Nederland
Hier praten ze over 2 weken, terwijl bij de FAQ staat:
Hoe lang duurt het voordat het bedrag overgemaakt wordt?
Het cashbackbedrag wordt binnen 4 weken na bevestiging van een juiste inzending gestort op het door jouw opgegeven rekeningnummer.
[ Voor 30% gewijzigd door tvdoc op 11-04-2014 13:48 ]
Gedaan en wacht nu hun reactie weer af...thethe2010 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:54:
@Beunhaaz je kunt toch hun email overleggen.
Gebruik deze contactformulier: http://www.blackberrypromotions.nl/14-0042/contactfotografie999 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:48:
Ik heb mijn bewijsstukken ruim twee weken geleden opgestuurd maar nog steeds geen bevestiging van ontvangst. Contact formulier blijft maar fatal errors geven dus mailen kan ook niet...
Thank U! Heb een mailtje naar ze gestuurd. Eerlijk is eerlijk zonder cashback had ik deze telefoon niet aangeschaft.vvs-odrs schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:35:
[...]
Gebruik deze contactformulier: http://www.blackberrypromotions.nl/14-0042/contact
info@deskvgogroep.nl
TSSEurope@rim.com
blackberry@consumercare.info
Weet iemand naar welke van deze ik de stukken het beste kan sturen?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Heb de mail vanmiddag gestuurd, dank!Mandrake466 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:20:
De onderste mailadres.
Het blijft aan de kant van BlackBerry namelijk doodstil!
Maar dit betreft slechts twee van de zes.
Maar die zijn gekocht verspreid over de actie periode van zes weken.
Op 1 april bevestiging gekregen dat aanvraag is gehonoreerd maar nog geen geld gezien. Op de site blackberrypromotion staat ook dat het wat langer kan duren vanwege het success.vvs-odrs schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:32:
Heeft er iemand zijn of haar cashback inmiddels gekregen?
Het blijft aan de kant van BlackBerry namelijk doodstil!
Ik heb nog geen bevestiging gekregen dat alles is goedgekeurd. Hoelang duurde dit bij jullie na de ontvangst bevestiging?
Mijn stukken zijn op 1 maart bezorgd. Na herhaaldelijk mailen is pas op 1 april alles goedgekeurd.suedje schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:10:
Jullie krijgen in ieder geval nog een bericht. Mijn papieren zijn op 31 Maart gestuurd. Ik heb nu via de site geprobeerd om een bevestiging te krijgen, en ook via de hierboven vermelde email adressen, maar krijg geen respons. Gaat toch om 2 Z10 toestellen, waar we wel erg blij mee zijn. Ik snap dat het druk is vanwege het succes van de actie, maar het blijft nu wel erg stil.
Ik kreeg ook pas na ruim 3 weken pas response op mijn mailtjes.
Op 7 april stond de tegemoetkoming op mijn rekening.
Ik iig nog niet, nummer 531 was ik. Hoop dat het snel gebeurt. Zou je bij het aankooppunt er op terug kunnen komen? Immers is er geadverteerd met de Cashback (waarmee dat een " onderdeel " van het product wordt dat je aanschaft. Dus als je dat dan niet krijgt, is er niet eigenlijk spraken van contractbreuk?).
Heb je wel al een bevestigng gehad? Ik ben nummer 941 ofzo.RzrBck schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:53:
Als je leest - een paar mensen wel.
Ik iig nog niet, nummer 531 was ik. Hoop dat het snel gebeurt. Zou je bij het aankooppunt er op terug kunnen komen? Immers is er geadverteerd met de Cashback (waarmee dat een " onderdeel " van het product wordt dat je aanschaft. Dus als je dat dan niet krijgt, is er niet eigenlijk spraken van contractbreuk?).
Behalve die "u bent nummer 531" niet. Al 2 mailtjes gestuurd, maar nog geen reactie.fotografie999 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:34:
[...]
Heb je wel al een bevestigng gehad? Ik ben nummer 941 ofzo.
Als ze uiteindelijk maar met het geld over de brug komenucsdcom schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:45:
Ik houd er rekening mee dat de actie zo goed liep dat het promotiebudget op is. Blackberry moet natuurlijk per ingestuurde en goedgekeurde cashbackaanvraag 100,- euro beschikbaar stellen. Stel er is op 300 inzendingen gerekend, dan wordt er vooraf 300 x 100,- = 30.000 euro beschikbaar gesteld aan het reclamebureau. Gaat de actie harder, dan moet er weer extra budget aangevraagd worden.
Anoniem: 16328
Anoniem: 556201
Dan houdt de fabrikant meer tijd over voor het echte werk.
Mijn bevestiging is nummer 677. Gaan de "binnen 4 weken" uit de FAQ dan niet pas in? Want dan hebben ze nog wel even voordat ik die 100 euro daadwerkelijk op mijn rekening wil zien verschijnen.
Ben van nature iemand met veel geduld en het 'doet me goed' om te zien dat meerdere mensen hier tegenaan lopen, maar het houdt een keer op natuurlijk. Klantvriendelijk is het zeker niet.
Ben tevreden met mijn Z10 maar houd er een zure nasmaak aan over..
(nummmer 903, docs 27 maart verzonden, nog geen nieuws)
Anoniem: 215492
Maar tot heden noppes terug

Anoniem: 101397
En welk bevestigingsnummer had jij dan, als ik vragen mag?Anoniem: 101397 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:39:
Bij mij stond het de dag nadat de actie afliep op mijn rekening.. ik hoop dat het snel goedkomt voor de anderen die nog niks hebben ontvangen!
Vanwege het grote succes van deze actie is de uitbetaaltermijn van 2 weken in sommige gevallen uitgelopen. We doen ons uiterste best om jouw cashback bedrag zo snel mogelijk uit te betalen. Excuses voor het ongemak!
Maar eens een mail gestuurd naar blackberry@consumercare.info ipv het contactformulier..
(nr 266 - België)
Desnoods schakel ik Testaankoop in.
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 24-04-2014 03:11 ]
Dit staat er al meer dan een week. Ik zit inmiddels bijna in de 4e week en noppes geld gezien.Hjtel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:56:
Vandaag stond op http://www.blackberrypromotions.nl/14-0042/:
Op 28 maart de bevestiging gekregen , ik heb nummer 389
De 4 weken zijn al voorbij namelijk...
Hoop wel dat het goedkomt..
Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk
Inmiddels nog een BBQ10 gekocht, ben benieuwd of deze vlotter gaat qua cashback
Registratienummer 318
http://annej.punt.nl/cont...matig-naar-gevraagd-wordt
03-03-2014- aangemeld voor de actie + bevestiging van de aanmelding ontvangen.
20-03-2014- bevestiging gehad dat mijn documenten goed ontvangen zijn door blackberry.
09-04-2014- nog geen geld ontvangen, contact opgenomen met blackberry.
10-04-2014- Bericht gehad dat er niks is ontvangen via de post. Op verzoek alles nog eens gemaild.
Tot vandaag niks meer gehoord vanuit B.B en ze reageren ook niet op e-mails.
Zit mij er zo aan te ergeren dat ik maar een klacht heb aangemaakt bij de consumentenbond/klachtenkompas. Zag op internet al meerdere geregistreerde klachten. Weet niet of het veel gaat helpen maar zitten jammer achter mijn scherm helpt ook niet
Ter info, ik ben registratie nummer 195.
Geen geld.
Ja, eerst melden ze leuk dat alles goed ontvangen is en vervolgens krijg ik van BOB van het actie-team te horen dat er nooit post is binnengekomen. Ik moest alles nog maar een keer digitaal aanleveren, wat ik gelijk gedaan heb die dag. En vervolgens niks meer horen van ze.Mandrake466 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:39:
@beunhaaz Je krijgt een bevestiging dat alles is ontvangen en later dat ze niks hebben ontvangen? Nou, het is een grote teringzooi daar blijkt maar weer. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik ook een klacht indienen.
Van de week ga ik ook een keer telefonisch contact op nemen met Desk-service te Maastricht.
net weer gekeken met de hoop dat ze vrijdag een batch hebben doorgedrukt.
Helaasje pindakaasje! Nog niks
Welk e-mail adres heb je daarvoor gebruikt?Beunhaaz schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:03:
[...]
Ja, eerst melden ze leuk dat alles goed ontvangen is en vervolgens krijg ik van BOB van het actie-team te horen dat er nooit post is binnengekomen. Ik moest alles nog maar een keer digitaal aanleveren, wat ik gelijk gedaan heb die dag. En vervolgens niks meer horen van ze.![]()
Van de week ga ik ook een keer telefonisch contact op nemen met Desk-service te Maastricht.
Ik heb nu een reactie gestuurd via het formulier op de website waarin ik de uitbetaling, zonder tegenbericht van hen, binnen twee dagen verwacht. Dik vier weken, dan moet het er gewoon zijn, geen discussie wat mij betreft.
De voorwaarden heb ik er nog maar eens even op nageslagen. Blackberry kwijt zich van elke verantwoordelijkheid. Lekker dan. Dat zou ik eens op zo'n manier in mijn voorwaarden moeten omschrijven... Geen klant die me serieus zou nemen, en terecht. Eigenlijk stellen ze dat je je bek moet houden als je niets krijgt. Mooie beloften, maar je bent slechts een sch**t klant, dus als zij hun beloften niet nakomen hebben ze lak aan je.
Inderdaad, de actie organiseert en administratief afhandelt.... maar wel namens BlackBerry. Echt zo'n rotte mentaliteit zoals vaak bij grote bedrijven.... "...nee IK kan er niets aan doen aan meneer, daar gaat toch echt een andere afdeling over....."ucsdcom schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:17:
Het is niet Blackberry, maar het reclamebureau wat voor Blackberry werkt die deze actie organiseert en administratief afhandelt.
Zo'n zielige manier van zakendoen.
Er komt weer beweging in ;-)
Deze was bevestigd op 24 maart.
[ Voor 28% gewijzigd door thethe2010 op 28-04-2014 21:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 29-04-2014 11:03 ]
Maar mn aanmelding van 4 maart, nr. 277.
Is de 28e bijgeschreven.
Blackberrieaans laat voor mijn gevoel.
Ik begon hem toch ff te knijpen.
| live and give like no one else |
Ik heb nr. 1093 en 1094, de papieren zijn op 03/04 ontvangen (apart, aangetekend verstuurd), en tot op heden geen bericht ontvangen. Al een tijd bezig via email en het contactformulier om info te verkrijgen, maar krijg niets terug.
thanks
Hoe moeilijk kan dat nu zijn? Je opent de brief, kijk naar de gegevens (& misschien nachecken?), ondertussen al mail verstuurd dat het goed is aangekomen en als gegevens goed zijn dan gewoon aan een lijst toevoegen die terugbetaald moeten worden..
maar nee, het duurt een maand en dan heb je nog helemaal niets teruggekregen, ook na enkele mails & contactformulieren..
[ Voor 62% gewijzigd door SmokingCrop op 29-04-2014 13:48 ]
ik denk dat je maar één bericht krijgt (bij ontvangst papieren), en dat je dan moet wachten tot het (hopelijk) op je rekening verschijntsuedje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:46:
Hebben jullie wel een bericht gekregen, dat de papieren ontvangen waren, en de cash-back was goedgekeurd?
Anoniem: 572916
Mijn advies zou zijn om gewoon wat geduldiger te zijn.Mandrake466 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:28:
Nog steeds niks ontvangen. Op 1 april bericht gekregen dat de aanvragen is gehonoreerd.
Bij mij heeft de hele procedure ook ruim 8 weken geduurt.
Zeker, maar wanneer gesteld wordt dat je na twee weken je cashback ontvangt, terwijl het er na ruim vier weken nog niet is... dan wordt je ongeduld en twijfel wel aangewakkerd. En wanneer sommige mensen wel ontvangen en anderen weer niet (na eveneens lang wachten), zonder dat er op berichten wordt gereageerd, dan wordt die twijfel vervelend. Ik heb het toestel gekocht vanwege deze deal, anders was het een Nokia geworden. Nu vind ik het niet meer dan redelijk om nakoming van die deal te verwachten. Binnen redelijke termijn. En die termijn hebben ze zelf vooraf aangegeven.jan-martenB schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:01:
Een beetje geduld hoort er bij dit soort acties wel bij, lijkt me.
Heb jij een bevestiging gekregen dat de papieren waren ontvangen?Beunhaaz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:28:
Na lang wachten stond tot mijn grote verbazing maandag laat in de avond opeens 100 euro bijgeschreven van Desk service..... Uiteindelijk is het dus allemaal goed gekomen maar communiceer eens naar je klanten!
Lees ff een paar posts terug dan heb je het hele verhaalAnoniem: 16328 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:33:
[...]
Heb jij een bevestiging gekregen dat de papieren waren ontvangen?
Ik heb enkele dagen geleden via Blackberry een mailtje gekregen om gratis 3 maanden Skype Unlimited World te proberen. Oftewel onbeperkt bellen naar (vaste) nummers!
https://global.blackberry...pe-for-blackberry/en.html
Dit is alleen geldig voor Blackberry 10 devices.
PSN/XBL: DarkTaufu
Klopt helemaalEcktenBaas schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:43:
Even voor de zekerheid, je moet toch mailen naar blackberry@consumercare.info?
[ Voor 5% gewijzigd door Mandrake466 op 01-05-2014 10:05 ]
U heeft onlangs een BlackBerry Q10 en/of Z10 aangeschaft. We hopen dat u er veel plezier van heeft.
Na deze aankoop heeft u deelgenomen aan de promotie en heeft u alle benodigde documentatie ingestuurd om uw retourbedrag te ontvangen.
Door het overweldigend succes van deze promotie is het ons helaas niet gelukt om het retourbedrag binnen de termijn van 2 weken aan u uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan. U ontvangt binnen 7 werkdagen het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer. Mocht het bedrag na genoemde termijn onverhoopt niet op uw rekening zijn bijgeschreven dan verzoeken wij u alsnog contact met ons op te nemen via blackberry@consumercare.info
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland
------
Mailtje kreeg ik net! Ik ben enorm blij!
[ Voor 3% gewijzigd door fotografie999 op 01-05-2014 12:23 ]
Zal me benieuwen of het inderdaad binnen 7 werkdagen bijgeschreven wordt..
Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

Bob is blijkbaar back!
Ik had trouwens nog geen mail gestuurd om te vragen hoe het met mijn aanvraag staat.
Blijkbaar krijgt iedereen die zich via de site heeft aangemeld deze.
Anoniem: 556201
Eindelijk!
[q]
Beste heer Jan L.
U heeft onlangs een BlackBerry Q10 en/of Z10 aangeschaft. We hopen dat u er veel plezier van heeft.
Na deze aankoop heeft u deelgenomen aan de promotie en heeft u alle benodigde documentatie ingestuurd om uw retourbedrag te ontvangen.
Door het overweldigend succes van deze promotie is het ons helaas niet gelukt om het retourbedrag binnen de termijn van 2 weken aan u uit te betalen. Wij vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan. U ontvangt binnen 7 werkdagen het retourbedrag op het door u opgegeven rekeningnummer. Mocht het bedrag na genoemde termijn onverhoopt niet op uw rekening zijn bijgeschreven dan verzoeken wij u alsnog contact met ons op te nemen via blackberry@consumercare.info
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland[/q]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 556201 op 01-05-2014 15:14 ]
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland
Had nooit een mail ontvangen dat de dingen goed ontvangen waren.. misschien zijn er gewoon een heel deel kwijt en betalen ze het nonetheless
[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 01-05-2014 12:59 ]
Ga er dan maar vanuit dat deze mail tevens de ontvangsbevestiging is, het staat er immers in.
[ Voor 33% gewijzigd door Thile op 01-05-2014 13:22 ]
Met vriendelijke groet,
BlackBerry Nederland
Ik denk dat het wel duidelijk is, dat ze een inhaalslag aan het maken zijn
PSN: McMillan0984
Dat doen ze van blijschap. Neem het ze niet kwalijkClavat schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:33:
Is het nu echt nodig dat zowat iedereen deze mail moet gaan copy/pasten hier?
Ik denk dat het wel duidelijk is, dat ze een inhaalslag aan het maken zijn
het is wel irritant
[ Voor 7% gewijzigd door Edddd op 01-05-2014 19:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anyway, fijn dat het allemaal alsnog goed lijkt te komen.
Achteraf - komende van een SGS4 (die net verkocht is) zou het zelfs zonder promo nog een goeie deal zijn - de Z10. Al kroont die cashback de deal. Dat dan weer welEager schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:26:
Begrijp dat verhaal van dat blijkbaar nogal onverwachte "overweldigende succes" niet zo. Ik heb twee telefoons gekocht, de tweede op de laatste dag van de actie, 31 maart. Die heeft een nummer van net boven de 1300. Veel meer zullen er niet verkocht zijn aangezien de actie tot/met 31 maart liep. Ik neem toch aan dat het doel van de actie was om wat marktaandeel te verkrijgen, danwel een gat te slaan in de enorme voorraad van onverkochte Blackberry's die er scheen te zijn. Wat verwacht je dan als je zo'n actie opzet, en die bij een tiental grote leveranciers uitzet? Dat je er 50 verkoopt, of 100? 1000 lijkt me toch wel het minimum, om de hele actie en de inzet van dat promotiebureau te rechtvaardigen.
Anyway, fijn dat het allemaal alsnog goed lijkt te komen.
Inderdaad.RzrBck schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Achteraf - komende van een SGS4 (die net verkocht is) zou het zelfs zonder promo nog een goeie deal zijn - de Z10. Al kroont die cashback de deal. Dat dan weer wel
Ik was al van plan om de BBZ10 te kopen voor 250 euro en de actie is mooi meegenomen. Ik heb daarom maar gelijk 2 gekocht (voor mezelf en iemand anders)
Geen technische vragen, zie daarvoor de topics in Overige Smartphones. Let er op dat de actie alleen telt voor toestellen met een Nederlandse IMEI, niet voor geimporteerde toestellen.