Medione1210 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:58:
[...]
Is ook mijn eerste reactie, maar dan denk je....zal wel een reden voor zijn..
De playbook was ook zo'n geval. Spotgoedkoop en super kwaliteit, maar het zeer langzame opstarten en de karige app hoeveelheid deden mij toch uitwijken naar android.
Ik lees over de z10:
Zozo batterijduur
Android apps draaien toch niet allemaal lekker
Lange opstarttijd...minuten
En aan de andere kant wordt de z10 met een iphone vergeleken en meestal zelfs beter bevonden.
Ik heb hem nu enkele dagen en voor mijn gebruik is de batterij nog goed te doen, maar ik ben dan ook geen power user.
De opstarttijd is idd erg lang, maar dat vind ik niet zo erg, want een smartphone laat je toch gewoon aan liggen?
Voor de rest heb ik eigenlijk wel genoeg aan die blackberry apps (lekker permissions beheren zonder phone te moeten rooten

) en bv verschillende angry birds (ad-free gratis van amazon appstore) werken helemaal zonder problemen. Voor de rest heb ik nog geen android apps nodig gehad.
En moet zeggen dat alles echt zeer vloeiend loopt, scherm is mooi, blackberry OS vind ik zeker even goed als android (zelf beter eigenlijk, die hub & multi-task manier is erg handig) en ja.. ik vind het de beste koop die ik gedaan heb dit jaar.
De beste koop zonder actie is dan wss de Moto G, maar dan vind ik deze Z10 toch een stuk beter:
- meer dan 8/16GB
- 2GB vs 1GB ram
- blackberry os met z10 loopt heerlijk vloeiend, bij moto g weet ik dit niet
- goedkoper
- 8MP vs 5MP + 2MP vs 1,3MP camera's
- scherm is van beide goed
- maar 4,2" scherm ipv die veel te grote 5+" smartphones
oh en een handige flip cover die automatisch scherm uitdoet als je hem dicht doet
[
Voor 15% gewijzigd door
SmokingCrop op 22-03-2014 16:29
]