Ten eerste: we hebben gewoon een feedbacktopic coor AK, daar had je dit toch kunnen vragen? Zie
Aanbiedingen en Kortingscodes Forum - Feedback
Maar het antwoord is heel simpel. We ondersteunen die acties niet, er is een topic dat binnen de grenzen van Tweakers.net gemodereerd wordt. Aangaande de ethische discussie: jouw (of andermans) mening heeft niets met de aanbieding te maken, en is daarmee niet op zijn plek in dat topic. Daarbij komt dat we de ervaring hebben in eerdere vergelijkbare topics dat die ethische discussie a) nergens toe gaat leiden en b) nogal trollerig wordt. Zie bijvoorbeeld
[Foutieve prijs] Xbox One - € 349 (ipv €499) Neckermann waar nogal wat mensen vooral bezig waren met hun negatieve mening geven, zonder daar een positieve bijdrage aan de discussie te willen leveren.
En mijn persoonlijke mening: leuk dat je er wat van vind, maar waarom moet dat in dat topic? Het voegt niets toe, het is geen nuttige bijdrage. Wat de een incorrect vind, vind de ander heel normaal.
Als je graag een ethische discussie wilt over ge/misbruik maken van aanbiedingen/fouten van webshops, dan stel ik voor dat je een apart topic maakt in Stuffis Generalis of het Shopping Forum. Dat moet dan echter geen rant-topic worden, maar een echte discussie, en niet toegespitst op een specifiek geval. Als je alleen maar wilt zeggen dat je de users die het wel proberen belachelijk vind (of iets vergelijkbaars), dan zul je het wat mij betreft ergens anders moeten zoeken
[
Voor 43% gewijzigd door
gambieter op 13-02-2014 00:25
]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.