Mycom voorraadfout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Waarom worden dit soort acties ondersteund en vervolgens de mensen die er wat van zeggen de mond gesnoerd?? Punt 1 vind ik nog wat maar wees dan ook mans genoeg om daar de discussie over aan te gaan. Dit gaat helemaal nergens over.
Laat de ethische discussie maar achterwege
[Voorraadfout] Nexus 7 voor €49,- bij MyCom

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ten eerste: we hebben gewoon een feedbacktopic coor AK, daar had je dit toch kunnen vragen? Zie Aanbiedingen en Kortingscodes Forum - Feedback

Maar het antwoord is heel simpel. We ondersteunen die acties niet, er is een topic dat binnen de grenzen van Tweakers.net gemodereerd wordt. Aangaande de ethische discussie: jouw (of andermans) mening heeft niets met de aanbieding te maken, en is daarmee niet op zijn plek in dat topic. Daarbij komt dat we de ervaring hebben in eerdere vergelijkbare topics dat die ethische discussie a) nergens toe gaat leiden en b) nogal trollerig wordt. Zie bijvoorbeeld [Foutieve prijs] Xbox One - € 349 (ipv €499) Neckermann waar nogal wat mensen vooral bezig waren met hun negatieve mening geven, zonder daar een positieve bijdrage aan de discussie te willen leveren.

En mijn persoonlijke mening: leuk dat je er wat van vind, maar waarom moet dat in dat topic? Het voegt niets toe, het is geen nuttige bijdrage. Wat de een incorrect vind, vind de ander heel normaal.

Als je graag een ethische discussie wilt over ge/misbruik maken van aanbiedingen/fouten van webshops, dan stel ik voor dat je een apart topic maakt in Stuffis Generalis of het Shopping Forum. Dat moet dan echter geen rant-topic worden, maar een echte discussie, en niet toegespitst op een specifiek geval. Als je alleen maar wilt zeggen dat je de users die het wel proberen belachelijk vind (of iets vergelijkbaars), dan zul je het wat mij betreft ergens anders moeten zoeken :)

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 13-02-2014 00:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik zou het anders benaderen. Aangezien er in het Neckerman een aantal constructieve bijdrages zijn geweest kan er ook in andere topics een mening worden gegeven.

Waarom zou dat niet in dat topic kunnen. Het is toch direct de aanleiding om er een discussie over te starten? Het feit dat het een mening is? Het forum staat vol met meningen..

Ik krijg soms wat jeuk van de manier waarop hier gemodereerd wordt. Het raakt niet mijn berichten maar ik mijn haren overeind staan van de manier waarop er ge/misbruik wordt gemaakt van de moderatieopties.

http://hawvie.deviantart.com/

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Als je meer van die topics meemaakt, dan is elke keer dezelfde discussie lezen over hoe fout men wel niet bezig is echt geen meerwaarde voor een topic. Zie de diverse prijsfout/bol.com/etc topics waar men vaak met Moral High Ground schermt en daarom bewust niet aan de actie meedoet. Eigenlijk balen ze dat ze te laat waren voor de actie, maar dat krijg je er niet uit. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
HawVer schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:08:
Waarom zou dat niet in dat topic kunnen. Het is toch direct de aanleiding om er een discussie over te starten?
Maar dan start je er toch ook een discussie over, ipv je er tussen te wurmen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou het anders benaderen. Aangezien er in het Neckerman een aantal constructieve bijdrages zijn geweest kan er ook in andere topics een mening worden gegeven.

Waarom zou dat niet in dat topic kunnen. Het is toch direct de aanleiding om er een discussie over te starten? Het feit dat het een mening is? Het forum staat vol met meningen..
Wat is dan de constructieve bijdrage die je denkt te kunnen leveren aan dat topic? De mensen weten echt wel dat ze een gokje nemen, en als mensen net gaan doen alsof ze dat niet wisten grijpen we echt wel in.

Het is gewoon off-topic daar, en gaat de discussie ook veel te snel doen ontsporen.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 13-02-2014 14:31 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:01

Standeman

Prutser 1e klasse

Omdat het eigenlijk off-topic is. Eventuele ethische bezwaren bij dergelijke zaken horen niet in het topic zelf. Dat topic gaat immers over een tablet van 49€. De ethiek er achter staat daar volledig los van. Net zoals een anti-abortus demonstratie bij een arbortuskliniek houden vrij nutteloos is en alleen maar irritatie opwekt.

Een discussie over de ethiek bij dergelijke 'acties' kun je dus het beste in een apart topic voeren.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1