Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Alweer een linkje misgelopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:31
Doet het nog steeds hoor.... alleen is het niet 100% dat je er 1 krijgt woensdag, als je dus 400€ kan missen een weekje lang zou ik het wel wagen:P

http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
BekSide schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:14:
[...]

Doet het nog steeds hoor.... alleen is het niet 100% dat je er 1 krijgt woensdag, als je dus 400€ kan missen een weekje lang zou ik het wel wagen:P

http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1
Betwijfel het, maar niet geschoten is altijd mis ik waag het erop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Ik neem aan dat als je meerdere bestellingen plaatst er enkele worden geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Hoezo, er is hier toch niemand die er meerdere besteld? alleen Impy misschien , maar die zijn allemaal voor zijn familie:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

BekSide schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:27:
Hoezo, er is hier toch niemand die er meerdere besteld? alleen Impy misschien , maar die zijn allemaal voor zijn familie:D
Ja, mijn oma wou er ook één. d:)b :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat we nog bij de levering zitten, anders kan het nog wel eens heel lang gaan duren voordat we ons geld terug kunnen krijgen:

Wanneer u stap 4 "Betalen" voltooid heeft (betaald via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is uw bestelling definitief. U ontvangt dan een bevestiging van uw bestelling per email. Het is niet mogelijk om een definitieve bestelling te annuleren.

Anders wordt het wachten tot 2015 en hopen dat Intertoys niet failliet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Ik heb er 3 bij de Intertoys besteld, een voor mijn neef de broer zijn zus, mijn hond en de ander voor mijn nicht zijn broer zijn achterneef.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 16-02-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:29:
Ik hoop dat we nog bij de levering zitten, anders kan het nog wel eens heel lang gaan duren voordat we ons geld terug kunnen krijgen:

Wanneer u stap 4 "Betalen" voltooid heeft (betaald via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is uw bestelling definitief. U ontvangt dan een bevestiging van uw bestelling per email. Het is niet mogelijk om een definitieve bestelling te annuleren.

Anders wordt het wachten tot 2015 en hopen dat Intertoys niet failliet gaat.
Oh wacht fout, joh dat zal wel goed komen. :9 :P

[ Voor 5% gewijzigd door BPP op 16-02-2014 13:31 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
BPP schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:23:
Ik neem aan dat als je meerdere bestellingen plaatst er enkele worden geannuleerd?
De vorige keer in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
Weet iemand wanneer je een bevestigingsmailtje krijgt? Gelijk na de bestelling? En of er al iemand één heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Nickvdd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:34:
Weet iemand wanneer je een bevestigingsmailtje krijgt? Gelijk na de bestelling? En of er al iemand één heeft ontvangen?
Kreeg ik zo'n uur later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Nickvdd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:34:
Ik kreeg hem direct na de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de zekerheid je kan de intertoys bestellinbg niet annuleren? alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Heeft iemand hier weleens een digitale game gekocht via Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Kreeg hem ook meteen, ben benieuwd of het een keer goed gaat. Als ik hem woensdag niet heb laat ik Visa gewoon storneren, voordeel van een creditcard.

Voor mensen die nog PSN tegoed willen, bij wehkamp een 50 euro kaart voor 41,90 inc verzending met de code 'FEBRUARI'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:00:
Even voor de zekerheid je kan de intertoys bestellinbg niet annuleren? alvast bedankt ;)
Tuurlijk wel, het is toch gewoon wetgeving, binnen 30 dagen mag je alles annuleren bij koop op afstand. behalve dingen aangekocht via veiling enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Controller en camera heb ik al liggen (vanuit states), alleen nog wachten op de console zelf helaas. De intertoys link vertrouw ik nu niet meer. Je komt trouwens ook bij een besteloptie als je hem eerst toevoegt aan je verlanglijstje maar ik denk dat je hem niet krijgt volgende week. Gewoon foutje in de website.

P.s. bij bol.com is een vrij dure set wel direct leverbaar. Kost maar 749,95 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door stp_4 op 16-02-2014 14:25 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Haha 8)7
NotSoSteady schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:29:
Ik heb er 3 bij de Intertoys besteld, een voor mijn neef de broer zijn zus, mijn hond en de ander voor mijn nicht zijn broer zijn achterneef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Uitermate triest dat er 3 maanden na launch nog steeds niet gewoon PS4's simpel in de winkel te koop zijn, nog steeds complete jachtpartijen op website-links...
Sony heeft het slecht voor elkaar, echt :r

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacorgaZ schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:57:
Uitermate triest dat er 3 maanden na launch nog steeds niet gewoon PS4's simpel in de winkel te koop zijn, nog steeds complete jachtpartijen op website-links...
Sony heeft het slecht voor elkaar, echt :r
Hoezo slecht voor elkaar...?
Voorlopig verkopen ze alles wat ze maken en dat zal nog wel een tijdje door gaan zo.
Ik heb de mijne al een tijdje, maar als ik had gewild had ik er nu al tien kunnen hebben.
Ik had de mijne via een linkje van dit forum in begin december en ik heb al meerdere malen linkjes voorbij zien komen hier. En op marktplaats staan ze nu voor 450€. Als je er echt zo graag snel 1 wil hebben dan maakt die 50 euries ook niet zoveel uit. Scheelt een hoop frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesBlond89
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-08-2022
Sony heeft het juist goed voor elkaar, 1.4miljoen PS4's maken per maand en ze allemaal verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19
Maar ze maken verlies op elke ps4 die ze verkopen xd

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikjuh schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:14:
Maar ze maken verlies op elke ps4 die ze verkopen xd
Maar niet op de games en controllers, psplus, en andere zooi..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Overigens even over Intertoys.
Wanneer je de playstation van deze link: http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
In je verlanglijstje zet, Waarna je naar je verlanglijstje doorklikt, kan je hem in eens weer bestellen!
Dus of er is gewoon voorraad, of de site van Intertoys zit zo schandalig slecht in elkaar....... :O

[ Voor 17% gewijzigd door BekSide op 16-02-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
BekSide schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:32:
Overigens even over Intertoys.
Wanneer je de playstation van deze link: http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
In je verlanglijstje zet, Waarna je naar je verlanglijstje doorklikt, kan je hem in eens weer bestellen!
Dus of er is gewoon voorraad, of de site van Intertoys zit zo schandalig slecht in elkaar....... :O
En dan de volgende dag te horen krijgen dat je bestelling wederom is geannuleerd... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
impy101 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:38:
[...]

En dan de volgende dag te horen krijgen dat je bestelling wederom is geannuleerd... :')
... Dat is nog niet 1 keer gebeurt, volgens mij heb jij er zelfs nog 1 kunnen bestellen op mijn account toch?

Maar misschien kan jij er 1 voor mij bestellen, als je maar ver genoeg zoekt, zijn we ergens familie! ik weet het zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door BekSide op 16-02-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:38
Voor de geïnteresseerden: ik was een vrijdag in Antwerpen en bij de MediaMarkt op de Meir waren tientallen PS4's op voorraad voor de normale adviesprijs. Tevens vertelde ze dat ze een zaterdag (gisteren) nog een kleine lading zullen krijgen. Dit is vrije voorraad en dus geen reserveringsmodellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-09 08:08
Ik kwam deze webpagina tegen: http://www.unlimitedtelec...d=95&search=playstation+4

Iemand ervaring met deze webshop en weet of het betrouwbaar is? Het feit dat de playstation 4 goedkoper is vind ik namelijk wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:44
Alienn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:08:
Ik kwam deze webpagina tegen: http://www.unlimitedtelec...d=95&search=playstation+4

Iemand ervaring met deze webshop en weet of het betrouwbaar is? Het feit dat de playstation 4 goedkoper is vind ik namelijk wel apart.
PS4 is nog steeds zeer populair en er is geen enkele reden om hem voor minder dan 400 aan te bieden... Logisch nadenken, dus ik zou het niet doen!

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
BekSide schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:39:
[...]

... Dat is nog niet 1 keer gebeurt, volgens mij heb jij er zelfs nog 1 kunnen bestellen op mijn account toch?

Maar misschien kan jij er 1 voor mij bestellen, als je maar ver genoeg zoekt, zijn we ergens familie! ik weet het zeker.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Mitchell-CWD schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:11:
[...]

PS4 is nog steeds zeer populair en er is geen enkele reden om hem voor minder dan 400 aan te bieden... Logisch nadenken, dus ik zou het niet doen!
Is zonder btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
Die link lijkt mij fake, als ik bijvoorbeeld op de FB logo druk of de YT kom ik gewoon op de website en niet op een specifieke pagina van de webshop. En als ik in het winkelmandje 999 PS4 wil is het volgend hun ''systeem'' op voorraad? :|

Klopt helemaal niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 13:17
Vapid schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:01:
Voor de geïnteresseerden: ik was een vrijdag in Antwerpen en bij de MediaMarkt op de Meir waren tientallen PS4's op voorraad voor de normale adviesprijs. Tevens vertelde ze dat ze een zaterdag (gisteren) nog een kleine lading zullen krijgen. Dit is vrije voorraad en dus geen reserveringsmodellen!
Er is toch helemaal geen mediamarkt op de Meir? Er was een Saturn, maar die is al enkele maanden gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
persianboy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:24:
[...]

Die link lijkt mij fake, als ik bijvoorbeeld op de FB logo druk of de YT kom ik gewoon op de website en niet op een specifieke pagina van de webshop. En als ik in het winkelmandje 999 PS4 wil is het volgend hun ''systeem'' op voorraad? :|

Klopt helemaal niets van
Duidelijke oplichters website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
NotSoSteady schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:39:
[...]

Duidelijke oplichters website.
Kijk dit is heel grappig:

Bedenktermijn pagina van de fake webshop: http://www.unlimitedtelec...ormation&information_id=7

Bedenktermijn pagina van Coolblue: https://www.coolblue.nl/k...-dagen-bedenktermijn.html

Iets is heel erg gekopieerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ja copy/paste + scam.

Op de naam Sanne Heigman is ook echt helemaal niks te vinden.

[ Voor 158% gewijzigd door NotSoSteady op 16-02-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:19
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je een t&t krijgt van IT?? Vanmorgen om half 12 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DvanK schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:47:
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je een t&t krijgt van IT?? Vanmorgen om half 12 besteld
Dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
DvanK schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:47:
Duurt nog wel even, je krijgt hem Woensdag pas, dus zult Dinsdag T&T krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
NotSoSteady schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:45:
Ja copy/paste + scam.

Op de naam Sanne Heigman is ook echt helemaal niks te vinden.
Niemand kan een tweaker in de maling nemen! })

Maar ik heb het effe doorgegeven aan Coolblue. Misschien maken zij d'r werk van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-09 08:08
persianboy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:49:
[...]

Maar ik heb het effe doorgegeven aan Coolblue. Misschien maken zij d'r werk van :)
Het was ook te mooi om waar te zijn. Hopelijk wordt er iets mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
persianboy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:49:
[...]

En wat denk je dat hun gaan doen?

Coolblue hebben onder andere A het plaatje zelf ook ergens anders vandaan, en de tekst kopieren lijkt mij sterk een overtreding

Aangezien er vele websites zijn die dezelfde tekst hebben of zelfs delen van dezelfde tekst.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Gebeurt niks mee, al loop je nu het politiebureau en de bank binnen na dat je daar in bent getrapt en legt het verhaal uit, dan nog ben jij gewoon je geld kwijt, kunnen zij hun praktijken gewoon voortzetten, en krijg je 0,0 info van de bank noch de politie......

Gewoon links laten liggen, valt niks aan/tegen te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Pfff na 4 maand eindelijk een playstation 4! Geen zin meer om te wachten en heb een 'goedkope' op marktplaats gevonden. Tegen de tijd dat ik mn pre-order op mag halen (ong 2 weken) dan zal ik hem hier wel aan bieden ;). Hoef er dan geen winst op te maken.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:07:
[...]

Tuurlijk wel, het is toch gewoon wetgeving, binnen 30 dagen mag je alles annuleren bij koop op afstand. behalve dingen aangekocht via veiling enz.
Wet kopen op afstand geld officieel pas NA ontvangst.
Of de webshop moet het artikel niet binnen 30 dagen leveren.
Dit is iig zoals ik het begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
BekSide schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:46:
Gebeurt niks mee, al loop je nu het politiebureau en de bank binnen na dat je daar in bent getrapt en legt het verhaal uit, dan nog ben jij gewoon je geld kwijt, kunnen zij hun praktijken gewoon voortzetten, en krijg je 0,0 info van de bank noch de politie......

Gewoon links laten liggen, valt niks aan/tegen te beginnen.
Mijn ervaring is juist altijd aangifte doen.

Fiets was ooit gejat, via internet framenummer meegegeven bij de aangifte.
Een paar maanden later ziet de politie midden in de nacht iemand met een fiets op zijn nek.
Persoon laat de fiets achter en rent hard weg. Was dus mijn fiets.
Licht beschadigd terug gekregen.

Na insluiping veel spullen uit de woonkamer ontvreemd (TV, PS3, DSLR, laptops, etc.).
Na een paar maanden duikt mijn TV op. Helaas heeft het OM bij mijn TV geen proces gestart wegens heling. Er werd nog wel iemand veroordeeld voor een andere inbraak, maar ik mocht geen schade claimen.

Maar bij inbraken wil de politie toch graag aangifte. Ook de politie houdt in de gaten of bepaalde wijken populairder zijn bij het dievengilde dan anderen.

Bij oplichting op het internet voelt het misschien vaak als verspilde moeite, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Verder blijft het principe gelden dat hoe meer klachten er op een bepaalde website binnenkomen, des te groter de kans dat de politie (en het OM) er iets aan gaan doen. Maar ja, garantie dat er iets aan gedaan wordt, is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Supremo schreef op zondag 16 februari 2014 @ 22:08:
[...]

Mijn ervaring is juist altijd aangifte doen.

Fiets was ooit gejat, via internet framenummer meegegeven bij de aangifte.
Een paar maanden later ziet de politie midden in de nacht iemand met een fiets op zijn nek.
Persoon laat de fiets achter en rent hard weg. Was dus mijn fiets.
Licht beschadigd terug gekregen.

Na insluiping veel spullen uit de woonkamer ontvreemd (TV, PS3, DSLR, laptops, etc.).
Na een paar maanden duikt mijn TV op. Helaas heeft het OM bij mijn TV geen proces gestart wegens heling. Er werd nog wel iemand veroordeeld voor een andere inbraak, maar ik mocht geen schade claimen.

Maar bij inbraken wil de politie toch graag aangifte. Ook de politie houdt in de gaten of bepaalde wijken populairder zijn bij het dievengilde dan anderen.

Bij oplichting op het internet voelt het misschien vaak als verspilde moeite, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Verder blijft het principe gelden dat hoe meer klachten er op een bepaalde website binnenkomen, des te groter de kans dat de politie (en het OM) er iets aan gaan doen. Maar ja, garantie dat er iets aan gedaan wordt, is er niet.
Bij mij ook.... dieven hadden wel smaak.

Stolen PS3 en Wii en iPad en iPod.... maar de 3 Xbox 360's in het gehele huis lieten ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, morgenvroeg maar leuk neckermann bellen...

In alle haast heb ik per ongeluk het bezorgadres verkeerd genoteerd maar wel de postcode en huisnummer gelukkig goed kunnen noteren.

Nu maar hopen dat dit geen problemen gaat veroorzaken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:12:
Zo, morgenvroeg maar leuk neckermann bellen...

In alle haast heb ik per ongeluk het bezorgadres verkeerd genoteerd maar wel de postcode en huisnummer gelukkig goed kunnen noteren.

Nu maar hopen dat dit geen problemen gaat veroorzaken :s
hun verzenden het wel...PostNL verandert het naar straatnaam en huisnummer.

Bij mij kwam er een pakket uit engeland en daar veranderden ze de postcode mooi van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:19:
[...]

hun verzenden het wel...PostNL verandert het naar straatnaam en huisnummer.

Bij mij kwam er een pakket uit engeland en daar veranderden ze de postcode mooi van.
Ach, ik had er 2 besteld in alle haast!
Had nog niet eens een account aangemaakt :p

Maar daarom zeg ik ook, morgenvroeg maar snel bellen want het staat nog op wordt voorbereid, dit al sinds zaterdag middag... Dus zal vast goed zitten.

En het adres heeft alleen het volgende niet aat
Van straat
Dus er staat nu °°°°°°str
Dat aanpassen in hun systeem zal vast en zeker wel mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:38
godfella schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:29:
[...]

Er is toch helemaal geen mediamarkt op de Meir? Er was een Saturn, maar die is al enkele maanden gesloten.
Jaa klopt eigenlijk wel, ik heb het echter over de de Mediamarkt vestiging nog iets voor de Meir. Ligt echt een paar meter voor het begin van de Meir. Voor treinreizigers zeer interessant als die nog snel een PS4 willen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
De via via link van Intertoys geeft nu aan dat uit het voorraadstaten blijkt dat deze op is. Geeft goede moed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:39:
[...]

Ach, ik had er 2 besteld in alle haast!
Had nog niet eens een account aangemaakt :p

Maar daarom zeg ik ook, morgenvroeg maar snel bellen want het staat nog op wordt voorbereid, dit al sinds zaterdag middag... Dus zal vast goed zitten.

En het adres heeft alleen het volgende niet aat
Van straat
Dus er staat nu °°°°°°str
Dat aanpassen in hun systeem zal vast en zeker wel mogelijk moeten zijn.
Het is de Neckermann, daar is niet zoveel mogelijk. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
4:43, kan weer eens niet slapen... Maar als het goed is hoor ik vandaag of mijn bestelling van Sony.nl wordt verzonden, want ik heb nog steeds als leverdatum 18/2 19/2.
Op mijn Sony account stond er eerst "verwachte levering 18/2 19/2" maar vorige week was het veranderd naar "levering 18/2 19/2"

Dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromefox
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 17:13
Zal vast al gemeld zijn maar bij de wehkamp een psn card van 50 euro voor 41.95
Met de februari kortingscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
Chromefox schreef op maandag 17 februari 2014 @ 05:29:
Que :?

Benieuwd naar de kortingscode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dix0r schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:45:
[...]

Que :?

Benieuwd naar de kortingscode :)
Chromefox schreef op maandag 17 februari 2014 @ 05:29:
Probeer FEBRUARI eens ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Heeft iemand hier sinds de mail van Neckermann 12 feb, wel een update gehad van zijn order (dat die verzonden zou zijn etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 05:59
persianboy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 04:45:
4:43, kan weer eens niet slapen... Maar als het goed is hoor ik vandaag of mijn bestelling van Sony.nl wordt verzonden, want ik heb nog steeds als leverdatum 18/2 19/2.
Op mijn Sony account stond er eerst "verwachte levering 18/2 19/2" maar vorige week was het veranderd naar "levering 18/2 19/2"

Dus ben benieuwd!
ik kon ook niet slapen de nacht voordat ik mijn PS4 kreeg O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter duidelijkheid. De mensen die gewoon via de 'normale' link bij Intertoys hebben besteld, krijgen vandaag hun Track and Trace code. Gefeliciteerd!

Maar nadat de PS4 uitverkocht was bij Intertoys (rond 13.15 uur), werd er hier en op verschillende fora een neplink geplaatst waarin het leek of je de PS4 nog gewoon kunt bestellen! Voor de mensen die via die 'neppe' rare link hebben besteld die in dit forum werd geplaatst, namelijk de link http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1. Jullie kunnen het vergeten met je PS4. Ik kreeg namelijk het volgende bericht:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Helaas is het zo dat er inderdaad mensen gebruik hebben gemaakt van de link die niet meer zou moeten werken.

Deze bestellingen worden inderdaad allemaal geannuleerd.

Met vriendelijke groet,

******** (verwijderd)
Uw Intertoys Servicedesk Webshop

Dit bericht is afkomstig van Intertoys Holland BV, KvK nummer 29027869. De informatie in dit e-mailbericht en eventuele bijlagen zijn vertrouwelijk en slechts bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u verzocht de afzender daarvan in kennis te stellen en het bericht te vernietigen. Het is niet toegestaan de hierin opgenomen informatie op welke wijze dan ook te gebruiken, kopieren of openbaar te maken. Intertoys kan niet garanderen dat e-mailberichten worden overgebracht zonder inbreuk of tussenkomst van onbevoegde derden, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:11:
Even ter duidelijkheid. De mensen die gewoon via de 'normale' link bij Intertoys hebben besteld, krijgen vandaag hun Track and Trace code. Gefeliciteerd!

Maar nadat de PS4 uitverkocht was bij Intertoys (rond 13.15 uur), werd er hier en op verschillende fora een neplink geplaatst waarin het leek of je de PS4 nog gewoon kunt bestellen! Voor de mensen die via die 'neppe' rare link hebben besteld die in dit forum werd geplaatst, namelijk de link http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1. Jullie kunnen het vergeten met je PS4. Ik kreeg namelijk het volgende bericht:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Helaas is het zo dat er inderdaad mensen gebruik hebben gemaakt van de link die niet meer zou moeten werken.

Met vriendelijke groet,

Anne van den Berg-Adema

Dit bericht is afkomstig van Intertoys Holland BV, KvK nummer 29027869. De informatie in dit e-mailbericht en eventuele bijlagen zijn vertrouwelijk en slechts bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u verzocht de afzender daarvan in kennis te stellen en het bericht te vernietigen. Het is niet toegestaan de hierin opgenomen informatie op welke wijze dan ook te gebruiken, kopieren of openbaar te maken. Intertoys kan niet garanderen dat e-mailberichten worden overgebracht zonder inbreuk of tussenkomst van onbevoegde derden, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jammer ;)
Ik heb dit antwoord gekregen! Dus er klopt iets niet!:

Geachte heer/mevrouw,

Volgens de gegevens die wij tot onze beschikking hebben word deze gewoon uitgeleverd morgen.

U ontvangt in de loop van de dag een track and trace code.

Met vriendelijke groet,

En ja, ik heb besteld via die ''alternatieve link''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:11:

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Anne van den Berg-Adema

Jammer ;)
Handig iemands naam the posten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 05:59
Jay47 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:14:
[...]

Handig iemands naam the posten 8)7
Alsof ze zelf niet 100x per dag haar naam onderaan mailtjes zet als service desk medewerkster :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:43
@Mark Bosscha: Hoezo neppe rare link?, dat was gewoon een linkje wat achter de "Bestel" knop zat, dus niets raars aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prolution schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:16:
@Mark Bosscha: Hoezo neppe rare link?, dat was gewoon een linkje wat achter de "Bestel" knop zat, dus niets raars aan.
Dat was een link die niet zou moeten werken. Misschien hebben er een paar geluk dat er nog wat PS4's over waren. Die daarna worden allemaal geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Wordt die morgen bezorgd? Ik kon alleen kiezen uit woensdag of later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Heeft iemand zijn geld ook al terug van de Bart Smit van vorige week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
NotSoSteady schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:23:
Heeft iemand zijn geld ook al terug van de Bart Smit van vorige week?
Hier nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Krijg zojuist van 2 v/d 3 een tt code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
ik heb nog niets van IT.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
BPP schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:
Me too, rond 8.45 gisteren besteld... zover dat uitmaakt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Alle 4 onderweg! :) Die ik vorige week met de privelink heb besteld, daar heb ik niks van ontvangen.

[ Voor 68% gewijzigd door NotSoSteady op 17-02-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
BPP schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:
van de Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Yes! Die andere had ik ook 2 uur later pas besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
BPP schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Yes! Die andere had ik ook 2 uur later pas besteld.
Ok, dan ben ik benieuwd of ik er ga krijgen, heb nog niks.... ook geen annulering overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
same here..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De mensen die met de prive IT link hebben besteld vorige week, hebben die al wel een T&T binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:42:
De mensen die met de prive IT link hebben besteld vorige week, hebben die al wel een T&T binnen?
Ik nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:42:
Nope. Tenminste, ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Heb nog geen T&T gekregen van IT vorige week besteld via eigen prive linkje die ik via de mail van IT binnen kreeg. Zou wel lachen zijn als ze straks eerst de PS4 's van een openbaar linkje gaan leveren en dan pas de mensen die "gereserveerd" hadden :P
Ik kijk nergens meer van op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Prolution schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:46:
Heb nog geen T&T gekregen van IT vorige week besteld via eigen prive linkje die ik via de mail van IT binnen kreeg. Zou wel lachen zijn als ze straks eerst de PS4 's van een openbaar linkje gaan leveren en dan pas de mensen die "gereserveerd" hadden :P
Ik kijk nergens meer van op ;)
Lijkt er wel op, die ik gisteren heb besteld heb ik al een T&T van ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
Nou, zo lachen vindt ik dat anders niet......Gereserveerd, link ontvangen, besteld maar nog geen T&T mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLer schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:53:
Nou, zo lachen vindt ik dat anders niet......Gereserveerd, link ontvangen, besteld maar nog geen T&T mogen ontvangen.
Ik ook niet. Ik heb ook donderdag besteld via zo'n link.
Daardoor gister maar even overgeslagen om problemen te voorkomen.
Volgende keer maar gewoon dubbel bestellen om zo niet alsnog genaaid te worden.

Maar goed, de dag is nog lang. Misschien staan alle PS4s die met een persoonlijke link besteld zijn mooi apart en worden die na de lunch nog afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Heb een mailtje gedaan naar IT, ze verwachten dat ik vandaag T&T code binnen krijg voor de PS4 bestelling van afgelopen vrijdag (privelink).
Komt dus gewoon goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazzyGTR
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
Gisteren om 8:30 besteld en ook nog niks ontvangen. Kreeg wel direct een bevestigings mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Geachte heer/mevrouw,

Deze ontvangt u ook vandaag.
Met vriendelijke groet,

Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
+31(0)180-330770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsVlasveld
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-08-2021
Donderdagavond besteld door een reservingslink van iemand die hem al had, adres veranderd en vanochtend T&T ontvangen! Morgen tussen half 12 en half 2 in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prolution schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:16:
Heb een mailtje gedaan naar IT, ze verwachten dat ik vandaag T&T code binnen krijg voor de PS4 bestelling van afgelopen vrijdag (privelink).
Komt dus gewoon goed ;)
Gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
Komt goed. Krijg zojuist de t&t binnen van IT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
Mensen heb geduld, het is logisch dat je je T&T vandaag krijgt als 18 feb release datum is bij IT 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Hoe kan je bij intertoys eigenlijk de status zien? Ik zie in mijn account helemaal geen bestellingen staan en reserveringen is leeg? Wel een bevestiging gehad en geld is ook van mijn cc af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:37:
Hoe kan je bij intertoys eigenlijk de status zien? Ik zie in mijn account helemaal geen bestellingen staan en reserveringen is leeg? Wel een bevestiging gehad en geld is ook van mijn cc af....
Dat kun je volgens mij niet zien. Zit niet zoiets als bestelgeschiedenis in de site.
Jay47 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:32:
Mensen heb geduld, het is logisch dat je je T&T vandaag krijgt als 18 feb release datum is bij IT 7(8)7
Nog even een uurtje refreshen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Volgens mij kun je status niet checken bij Intertoys

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Verwijderd schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:39:
[...]

Dat kun je volgens mij niet zien. Zit niet zoiets als bestelgeschiedenis in de site.
Nouja, erg handig, maar in ieder geval goed nieuws dat het in de site zit en dat het niet iets is dat mijn bestelling verdwenen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 10:32
loonstar schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:04:
en nog niks bij Dixons 29 11 2013 besteld wacht op betaal link
voor de bundel zijn er al mensen die hem hebben
Dat heb ik vrijdag ook gehad. Als die tekst er staat is de bestelling niet goed gegaan en door dixons niet als bestelling gezien (reactie dixons toen ik hetzelfde had). In die context kun je héél lang wachten.
Ik zou even contact opnemen met hun servicedesk. Ik heb hierna (met 10% korting ivm valentijnsdag die ik bij de eerste order had gebruikt) de ps4 opnieuw kunnen bestellen. Nu is de vraag natuurlijk hoe lang het duurt, ik heb wel even geduld, moet eerst gta5 maar uitspelen op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Afgelopen weekend heeft de PS4 veel uren gedraaid met fifa 14.

Wat mij opvalt aan de DS4 controller is dat de R1 toets blijft hangen .... Dit is echt vervelend en zelfs irritant aan het worden.

Iemand anders ook hier last van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLer schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:32:
Komt goed. Krijg zojuist de t&t binnen van IT. :)
Wel onlogisch dat ze de nieuwste orders het eerst een T&T geven trouwens.
Wat als dalijk blijkt dat ze toch een aantal PS4s tekort komen door alle trucjes (direct naar de addproduct-link en via verlanglijstje bestellen) die mensen gebruikt hebben.
Dan hebben de mensen die als eerste besteld hebben weer pech.

Of ga ik nu weer teveel doemdenken waarom ik morgen mijn PS4 niet ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
HaskoF schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:40:
Afgelopen weekend heeft de PS4 veel uren gedraaid met fifa 14.

Wat mij opvalt aan de DS4 controller is dat de R1 toets blijft hangen .... Dit is echt vervelend en zelfs irritant aan het worden.

Iemand anders ook hier last van???
Nee.
Gewoon om gaan ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
ik hb de moed al opgegeven:P. zolang ik mn geld maar terugkrijg vind i kt best
Pagina: 1 ... 8 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]