Nope, weet zeker van niet. Een grapjes had op een gegeven moment zelfs de tekst aangepast naar iets in de trant van 'lekker jullie geld weg tweakers' etc.impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:55:
[...]
Dan was jij de eerste die via die link bestelde. Er mag maar 1 PS4 per link besteld worden, de rest wordt geannuleerd.
AUB Mensen post niet je IT link aangezien deze wel gekoppeld is aan je eigen gegevens!
IT is blijkbaar wat slimmer dan BS
IT is blijkbaar wat slimmer dan BS
Nope maar voor 600 raak je het echt niet kwijt....niet meer......just saying
Nou ik had ook een reservering bij Intertoys staan, niet geannuleerd want een collega op werk wilde de reservering overnemen. Nu is het eindelijk zo ver zegt hij "Kan het ook einde van de maand?" Nou zo werkt het niet want in de mail staat dat ik tot de 18e heb.
Dus...iemand interesse in een VIP link van IT?
Edit: En hij is weg! Sorry voor degene die te laat waren, wat een interesse
Edit: En hij is weg! Sorry voor degene die te laat waren, wat een interesse
[ Voor 11% gewijzigd door Melkaz op 13-02-2014 11:12 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
JA IK!!!Melkaz schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:05:
Nou ik had ook een reservering bij Intertoys staan, niet geannuleerd want een collega op werk wilde de reservering overnemen. Nu is het eindelijk zo ver zegt hij "Kan het ook einde van de maand?" Nou zo werkt het niet want in de mail staat dat ik tot de 18e heb.
Wil Kjel B. uit Eindhoven mij aub een PM schieten? Alvast bedankt.
iemand interesse in ps4 ik kom uit schiedam ik kon me pre order ophalen.Dm me maar
Sorry, oppie was eerder. Maar misschien wil hij hem als hij klaar is weer doorgeven aan jou.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Eigenlijk gaat de zon wel voor niks opFlasHie_FlaSh schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:15:
Helaas voor niks gaat de zon op!
Weet er iemand de verwachte leverdatum van de IT link?
Bij de link zelf staat voor 15:00 besteld, morgen in huis maar in de bevestigingsmail die ik heb staat je product wordt verzonden als deze op voorraad is?
Bij de link zelf staat voor 15:00 besteld, morgen in huis maar in de bevestigingsmail die ik heb staat je product wordt verzonden als deze op voorraad is?

[ Voor 60% gewijzigd door Barrybobslee op 13-02-2014 11:31 ]
Ik heb nog een IT link over, als je je gegevens (adres naam en e-mail) stuurt via DM, dan pas ik de IT link aan naar jouw gegevens, en stuur ik je de link daarna toe
Link al vergeven aan een tweaker
Link al vergeven aan een tweaker
[ Voor 11% gewijzigd door Pubbert op 13-02-2014 12:21 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
In je boxThund3r schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:32:
Ik heb nog een IT link over, als je je gegevens (adres naam en e-mail) stuurt via DM, dan pas ik de IT link aan naar jouw gegevens, en stuur ik je de link daarna toe
Gaat pas volgende week worden.Farid. schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:31:
Weet er iemand de verwachte leverdatum van de IT link?
Ik zie inderdaad nu staan in de mail dat de releasedatum 18-02 is....
Huh... In mijn link staat niks over 18-02. Er staat voor 15:00 uur besteld morgen in huis?
Ik zie inderdaad nu staan in de mail dat de releasedatum 18-02 is....impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:49:
Huh... In mijn link staat niks over 18-02. Er staat voor 15:00 uur besteld morgen in huis?
Althans dat was iemand anders zijn quote, en dat het op de pagina staat 15:00 uur besteld
[ Voor 14% gewijzigd door Ienni1983 op 13-02-2014 11:52 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ik ook ja... Maar op de IT pagina zelf staat toche cht voor 15:00 uur besteld morgen in huis.Ienni1983 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:50:
[...]
Ik zie inderdaad nu staan in de mail dat de releasedatum 18-02 is....
Verwijderd
Ik heb nog een link over van intertoys, maar heb me PS4 al 1,5 maand. Wie wil? PM
Edit: vergeven
Edit: vergeven
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 12:00 ]
idem... lekker snelVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:53:
Ik heb nog een link over van intertoys, maar heb me PS4 al 1,5 maand. Wie wil? PM
PSN: bryanlost
Als er nog iemand een IT link te delen heeft
ik ben nog steeds op zoek!
Heb nog n Intertoys link over, vandaag gekregen. PM voor de gratis link. Eerste krijgt hem. Heb zelf al sinds december een ps4.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Waar kan ik BF4 wat goedkoper kopen? Wel een nieuwe.
Intertoys aan de lijn gehad weer. Bestellingen worden pas volgende week verstuurd en kunnen NIET geannuleerd of bewerkt worden. Links die 2 of meerdere keren zjin gebruikt worden inderdaad geannuleerd omdat het 1 PS4 per link is gezien de voorraad beperkt is.
Verwijderd
Hm jammer impy101.
Ik heb wel een intertoys link en wil hem hier wel delen, maar dat heeft blijkbaar dus geen zin.
Ik heb wel een intertoys link en wil hem hier wel delen, maar dat heeft blijkbaar dus geen zin.
Verwijderd
Waarschijnlijk wel als je hem maar met 1 iemand deelt. (en niet zelf gebruikt hebt)Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:15:
Hm jammer impy101.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 12:17 ]
Eerst zien dan geloven.impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:14:
Intertoys aan de lijn gehad weer. Bestellingen worden pas volgende week verstuurd en kunnen NIET geannuleerd of bewerkt worden. Links die 2 of meerdere keren zjin gebruikt worden inderdaad geannuleerd omdat het 1 PS4 per link is gezien de voorraad beperkt is.
Ik geloof niet dat Intertoys de links kan koppelen aan een besteld product, anders hadden ze het ook zodanig kunnen afschermen dat er per link maar 1 bestelling geplaatst kan worden. Uiteraard gaat er wel een belletje rinkelen als je er gelijk 6 of meer besteld. Heb zelf ook gebeld en bestelling was netjes doorgekomen, niets gehoord over een evt annulering.impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:14:
Ik zou zeggen; bel ze en vraag het zelf.tolgaliya schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:33:
[...]
Ik geloof niet dat Intertoys de links kan koppelen aan een besteld product, anders hadden ze het ook zodanig kunnen afschermen dat er per link maar 1 bestelling geplaatst kan worden. Uiteraard gaat er wel een belletje rinkelen als je er gelijk 6 of meer besteld. Heb zelf ook gebeld en bestelling was netjes doorgekomen, niets gehoord over een evt annulering.
Vorige keer zijn ze bij mij ook gewoon binnen gekomen, en anders zie ik het wel. Kan me er niet druk om maken, de Bart Smit is overigens wel begonnen met het annuleren van bestellingen.
Verwijderd
Ik heb net besteld via een linkje en voor de zekerheid gebeld met Intertoys ter bevestiging. Als ze daar zien dat er meerdere PS4's besteld worden via één linkje, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Dus gewoon één bestelling per linkje plaatsen en niks aan het handje.
Nu nog wachten tot de bel hier gaat.
En dan kapotlachen als de deurbel kapot is.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:41:
Ik heb net besteld via een linkje en voor de zekerheid gebeld met Intertoys ter bevestiging. Als ze daar zien dat er meerdere PS4's besteld worden via één linkje, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Verwijderd
Intertoys.
ALLE gegevens moet je wijzigen (onder 'thuis geleverd', en ga dus NIET naar 'ander adres'). Weet niet of je bestelling wordt geannuleerd, maar niet geschoten is altijd mis.
Waren er hier niet mensen waarbij dit de vorige keer wel gewoon was gelukt via zo'n link?
ALLE gegevens moet je wijzigen (onder 'thuis geleverd', en ga dus NIET naar 'ander adres'). Weet niet of je bestelling wordt geannuleerd, maar niet geschoten is altijd mis.
Waren er hier niet mensen waarbij dit de vorige keer wel gewoon was gelukt via zo'n link?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 13:00 ]
Mensen niet klikken....dit is weer een ad link....Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:46:
bevat weer ad / affaliate link
[ Voor 57% gewijzigd door Ienni1983 op 13-02-2014 12:48 ]
Die is al zo'n stuk of 10 keer gebruikt. Bestellen via die link heeft geen zin meer.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:46:
Intertoys: http://bit.ly/1gaqmaO
Verwijderd
Ik ben net serieus even gaan controleren.Ienni1983 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:45:
[...]
En dan kapotlachen als de deurbel kapot is.
Bij mij is het zo het geval dat ik een draadloze deurbel heb.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:53:
[...]
Ik ben net serieus even gaan controleren.
Als 1 iemand de deurbel maar goed indrukt dan blijft die hangen en dan gaat die elke keer af.
Nou heb ik geen probleem met David Guetta - muziek maar tig keer achter elkaar wordt toch vervelend
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:53:
[...]
Ik ben net serieus even gaan controleren.

Zodra ik thuis ben. Ik ga hier niet inloggen op mijn mail.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:01:
hoi Impy kun je antwoord geven op mijn pm?
Voor iedereen die net de playstation4 heeft besteld via mijn link..... ik kreeg deze mail:
Goedemorgen heer/ mevrouw,
Wij zien dat u uw mailadres heeft doorgestuurd naar iemand anders, wij zullen de 1ste order
accepteren, der rest welke wij binnen krijgen worden geannuleerd.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Miranda Helmond-Ruig
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Coördinator afdeling verkoop/ servicedesk Webshop
Overigens heb ik er helemaal geen besteld, dus degene die als eerst was heeft geluk, geen idee wie het is:P kan de orders namelijk niet inzien
Wij zien dat u uw mailadres heeft doorgestuurd naar iemand anders, wij zullen de 1ste order
Met vriendelijke groet,
Miranda Helmond-Ruig
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Overigens heb ik er helemaal geen besteld, dus degene die als eerst was heeft geluk, geen idee wie het is:P kan de orders namelijk niet inzien
[ Voor 13% gewijzigd door BekSide op 13-02-2014 13:18 ]
Verwijderd
is prima, das ook een antwoord ;-)impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:15:
[...]
Zodra ik thuis ben. Ik ga hier niet inloggen op mijn mail.
Heeft trouwens toch geen zin. IT gaat je order annuleren aangezien je niet de eerste bent die heeft besteld via die link. Lees een post terug.
Wij zien dat u uw mailadres heeft doorgestuurdBekSide schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:17:
Voor iedereen die net de playstation4 heeft besteld via mijn link..... ik kreeg deze mail:
Met vriendelijke groet,
Miranda Helmond-Ruig
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Dus tegenwoordig is je mailadres al doorsturen al genoeg, laat staan dat linkje van hun
Verwijderd
dan ben ik toch benieuwd naar die annuleringsbevestigingimpy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:20:
[...]
Heeft trouwens toch geen zin. IT gaat je order annuleren aangezien je niet de eerste bent die heeft besteld via die link. Lees een post terug.
Dat was ik.BekSide schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:17:
Met vriendelijke groet,
Miranda Helmond-Ruig
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Moet je bij Bekside wezen.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:21:
[...]
dan ben ik toch benieuwd naar die annuleringsbevestiging
Waarom zetten ze dat adres ook niet gewoon vast, wat een gezeik bij die bedrijven elke keer zeg. Blijkbaar denken ze dat dit niet gebruikt gaat worden.
[ Voor 22% gewijzigd door NotSoSteady op 13-02-2014 13:29 ]
Wat dacht je van het feit dat het helemaal niet de bedoeling is om deze linkjes te delen?NotSoSteady schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:24:
Waarom zetten ze dat adres ook niet gewoon vast, wat een gezeik bij die bedrijven elke keer zeg.
Mogelijkheid tot afwijkende adres is gebruikelijk… bv omdat niemand thuis is.
zucht..
Verwijderd
nee jouw email staat er in bij gmail. En denk ook jouw adres. Dat zegt intertoys tegen me. Wil je nou niet ofzo??
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 13:36 ]
Ik stuur je bevestiging wel hoor zodra ik thuis ben. Ik ga echt niet kinderachtig doen. Maar als je zo je annuleringsbevestiging wilt hebben dan moet je bij BekSide wezen aangezien het zijn account is.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:34:
[...]
nee jouw email staat er in bij gmail. En denk ook jouw adres.Wil je nou niet ofzo??
Even voor de duidelijkheid.... Ik heb van maar 1 Order een bevestiging+ factuur ontvangen in mijn mail.impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Ik stuur je bevestiging wel hoor zodra ik thuis ben. Ik ga echt niet kinderachtig doen. Maar als je zo je annuleringsbevestiging wilt hebben dan moet je bij BekSide wezen aangezien het zijn account is.
Dit is te danken aan het feit dat diegene zelf het email adres niet heeft veranderd in zijn eigen email adres... Voor de rest wordt dus alle informatie rechtstreeks naar de besteller toe gestuurd! ik heb dus enkel 1 bevestiging gekregen van ene ''Ricardo''
Niet bij mij aankloppen dus.
Verwijderd
dat is dus niet zo. Intertoys zegt dat ze hem sturen naar de email die in de bestelling stond en dat is echt die van jou meldde Intertoys me. Adressen zijn achterfa niet meer te wijzigen melden ze ook.impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Ik stuur je bevestiging wel hoor zodra ik thuis ben. Ik ga echt niet kinderachtig doen. Maar als je zo je annuleringsbevestiging wilt hebben dan moet je bij BekSide wezen aangezien het zijn account is.
Ik zie trouwens dat de PS4 Tomb Raider helemaal niet meer in de webshop verschenen is.
Nou, ik heb ook geen berichten gehad over annuleringen, maar BekSide wel, en het is toch echt zijn account. Voor zo ver is hij ook de enigste die deze mails heeft gehad.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:38:
[...]
dat is dus niet zo. Intertoys zegt dat ze hem sturen naar de email die in de bestelling stond en dat is echt die van jou meldde Intertoys me. Adressen zijn achterfa niet meer te wijzigen melden ze ook.
Wel weet ik dat je maar 1 PS4 per link kan bestellen en dat de rest geannuleerd wordt. Dat heeft een medewerker van IT mij verteld.
Nogmaals... ik heb 1 orderbevestiging gekregen, en dat was die van jou zelf........ Voor de rest niets.impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:42:
[...]
Nou, ik heb ook geen berichten gehad over annuleringen, maar BekSide wel, en het is toch echt zijn account. Voor zo ver is hij ook de enigste die deze mails heeft gehad.
Wel weet ik dat je maar 1 PS4 per link kan bestellen en dat de rest geannuleerd wordt. Dat heeft een medewerker van IT mij verteld.
Dit komt enkel en alleen omdat jij mijn email adres bent vergeten te veranderen in jou eigen email adres.
Voor de rest heb ik dus geen enkel idee wie/waar/hoeveel mensen er playstations hebben besteld via mijn account. als het goed is heeft iedereen daar ZELF een mail over gekregen! Anders contact opnemen met INTERTOYS
Ik heb het ook niet over orderbevestigingen. Ik heb het over die dreigmails van IT waarin staat dat ze alles gaan annuleren etc. Alleen jij hebt die gekregen tot nu toe.BekSide schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Nogmaals... ik heb 1 orderbevestiging gekregen, en dat was die van jou zelf........ Voor de rest niets.
Dit komt enkel en alleen omdat jij mijn email adres bent vergeten te veranderen in jou eigen email adres.
Voor de rest heb ik dus geen enkel idee wie/waar/hoeveel mensen er playstations hebben besteld via mijn account. als het goed is heeft iedereen daar ZELF een mail over gekregen! Anders contact opnemen met INTERTOYS
Mooi dat het nu gelinkt is aan 1 email adres.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Zucht, dat is niet zo....pinokkia schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:50:
Mooi dat het nu gelinkt is aan 1 email adres.
Dan is de intertoys nog steeds zo dom.
Dus het lijkt erop dat bij zoveel mogelijk winkels je aanmelden zin heeft?
Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google
Verwijderd
zucht, jij bent degene die mijn bestelling heeft ontvangen. Ik heb met IT gebeld en ze zeiden me dat de bevestiging naar jouw email bij gmail was gestuurd, niet naar Bekside zoals hij zelf ook zegt!impy101 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:45:
[...]
Ik heb het ook niet over orderbevestigingen. Ik heb het over die dreigmails van IT waarin staat dat ze alles gaan annuleren etc. Alleen jij hebt die gekregen tot nu toe.
Zo hiervoor was ik al bang, gewoon niet bestellen via een persoonlijke link want een keer loopt het fout af!Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:40:
[...]
zucht, jij bent degene die mijn bestelling heeft ontvangen. Ik heb met IT gebeld en ze zeiden me dat de bevestiging naar jouw email bij gmail was gestuurd, niet naar Bekside zoals hij zelf ook zegt!
Dus hij heeft nu een gratis PS4?

2 weken geleden een PS 4 nog besteld bij sony.nl, komt de 18e als goed is.
Vandaag 1 bij bol.com besteld, zie wel wanneer die komt.
Heb er nu 3, nog 5 te gaan
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Nee dat heeft ie niet want adres staat op mijn naam en is niet te wijzigen. Ze wijzigen niets, geen adressen, geen email, niets.Jay47 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:43:
[...]
Zo hiervoor was ik al bang, gewoon niet bestellen via een persoonlijke link want een keer loopt het fout af!
Dus hij heeft nu een gratis PS4?
Wat moet je er mee?Mars18 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:43:
Dus je wil in totaal 8 consoles hebben? Waarom in godsnaam?Mars18 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:43:
Wat denk je zelf.. lekker handelen... ik vermoed dat je na volgende week geen winst meer kan maken op je PS4's.. je zit dan mooi met de gebakken perenLiteiten schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:54:
[...]
Dus je wil in totaal 8 consoles hebben? Waarom in godsnaam?
Justdoit schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:55:
[...]
Wat denk je zelf.. lekker handelen... ik vermoed dat je na volgende week geen winst meer kan maken op je PS4's.. je zit dan mooi met de gebakken peren

1: Opscheppen kan je een ban opleveren!Mars18 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:43:
2: Misschien heb je mazzel maar Sony gaat pas eind Maart uitleveren!
Verwijderd
Al sinds eind augustus aan het wachten op een PlayStation 4 bij Wehkamp... Nog steeds niks
Volgens Justdoit is de droogte na volgende week afgelopen.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:05:
Al sinds eind augustus aan het wachten op een PlayStation 4 bij Wehkamp... Nog steeds niks
Verwijderd
Krijg net melding van Bart Smit Maaseik (België) dat mijn PS4 is gearriveerd, betreft een losse PS4...
Forum is niet voor V&A
Forum is niet voor V&A
[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2014 20:15 ]
Verwijderd
Zou mooi zijnNotSoSteady schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:07:
[...]
Volgens Justdoit is de droogte na volgende week afgelopen.
@NotSoSteady,
Je ziet nu dat alle grote webshops bijna iedere week wel een (kleine) levering krijgen. Misschien is een week een beetje te kortzichtig, maar het zal echt niet lang meer duren voordat iedere shop een vrije verkoop gaat krijgen.
Verwijderd
iemand ervaring met yourgamezone.nl? Want daar kan je schijnbaar een ps4 bestellen die je rond maart krijgt!
Wehkamp levert random uit dus totaal niet te vertrouwen. Ik zou gewoon via BS ofzo bestellen.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:05:
Hoezo zou de intertoys nog steeds dom zijn?pinokkia schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:51:
[...]
Dan is de intertoys nog steeds zo dom.
ze sturen een persoonlijke link naar persoon A, Persoon A denkt he wat grappig ... mensen via deze link kan je bestellen, Persoon B, C tot en met oneindig bestellen op de link van persoon A.
Intertoys cancelled bestellingen na de 1e persoon die besteld heeft.
Wie is er dan dom?
Verwijderd
Niemand. Degene van wie de order geannuleerd wordt krijgen hun geld terug.Ienni1983 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:18:
[...]
Hoezo zou de intertoys nog steeds dom zijn?
ze sturen een persoonlijke link naar persoon A, Persoon A denkt he wat grappig ... mensen via deze link kan je bestellen, Persoon B, C tot en met oneindig bestellen op de link van persoon A.
Wie is er dan dom?
Maar ze hebben t in ieder geval geprobeerd.
Moet nog zien dat de orders überhaupt gecancelld worden.
Is vaker gezegd, maar volgens mij nog nooit gedaan.
Dan is de Intertoys goed bezig. Weg met de "groot handelaars".Ienni1983 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:18:
[...]
Hoezo zou de intertoys nog steeds dom zijn?
Wie is er dan dom?
Zien jullie me onderschrift niet?Jay47 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:01:
[...]
1: Opscheppen kan je een ban opleveren!
2: Misschien heb je mazzel maar Sony gaat pas eind Maart uitleveren!
Ik organiseer FIFA toernooien op de Xbox 360 en Playstation 4.
Daarom heb ik er 8 nodig...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Ik denk dat we nog niks van MM filialen hebben gehoord omdat ze wachten totdat de levering binnen is. Zo kunnen ze misverstanden voorkomen..
Helft van de aanvallers zijn zelf handelaren, welkom in het topic!Mars18 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:54:
[...]
Zien jullie me onderschrift niet?
ToysXL heeft geleverd, gister besteld en vandaag binnen. Geen website issue dus.
Vind het niet erg als men 1 of hooguit 2 playstations 4 verkoopt. Maar heb een pest pokken hekel aan de "groot handelaars". En dan van die losers die mij aanvallen dat ik er 1 ps4 in de maag toen zat en te koop zette!
[ Voor 27% gewijzigd door pinokkia op 13-02-2014 17:22 ]
Waar mensen zich hier druk om kunnen maken, je legt wat extra geld neer voor een PS4 of je doet het niet en wacht.
Verwijderd
Ik hoop het! MM Deventer en Eindhoven hebben bevestigd dat ze morgen een levering krijgen. Dus denk dat de andere ook wel morgen gaan leverenVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:13:
is de kans groot dat er morgen dus een grote mediamarkt levering komt?
Verwijderd
Organiseer je ook coop toernooien oftewel 2 vs 2 fifa 14 ps4 ?Mars18 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:54:
[...]
Zien jullie me onderschrift niet?
Verwijderd
Waar zie je dat MM EHV een levering krijgt?Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:12:
[...]
Ik hoop het! MM Deventer en Eindhoven hebben bevestigd dat ze morgen een levering krijgen. Dus denk dat de andere ook wel morgen gaan leveren
Op hun officiele twitter geven ze 3 dagen terug nog aan dat er geen losse verkoop is en dat de volgende leverdatum onbekend is.
Ook MM deventer zegt dat t alleen voor pre-orders is en geen losse verkoop.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 18:30 ]
Verwijderd
Op twitterVerwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:28:
[...]
Waar zie je dat MM EHV een levering krijgt?
Op hun officiele twitter geven ze 3 dagen terug nog aan dat er geen losse verkoop is en dat de volgende leverdatum onbekend is.
PlayStation Actueel @PS4Actueel 2m
Mediamarkt Eindhoven Deventer en Hengelo hebben bevestigd dat ze morgen een levering krijgen. Meer filialen volgen misschien.
Zij zijn filialen op aan t bellen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]