Hoe zit het met de vorige keer mensen die toen besteld hadden daar? Hebben die nu al geleverd gekregen of niet ?
Iemand enig idee of ze echte geweldige titels gaan uitbrengen wat het onderscheid maakt tov de XBOX One ?
rkwinkel
Verwijderd
Die hebben neem ik aan allemaal nog niks ontvangen net als ik... Sony is wat dat betreft ook gewoon een stel oplichters.Aceje88 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:20:
[...]
Hoe zit het met de vorige keer mensen die toen besteld hadden daar? Hebben die nu al geleverd gekregen of niet ?
[edit]
Mijn status is online wel veranderd naar levering btw... maargoed, die status heeft er wel al vaker naast gezeten. Je kan in principe het altijd proberen en cancelen wanneer nodig (krijgt je geld dan de volgende dag al terug het goed is).
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 15:32 ]
Dank je ... dan bestel ik hem dus gewoon ff lekker niet daar. Mja en als je het wel probeert zul je net zien dan krijg je niks en krijgen ze wel ergens anders meer betrouwbaar voorraad of andersom ...........Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:23:
[...]
Die hebben neem ik aan allemaal nog niks ontvangen net als ik... Sony is wat dat betreft ook gewoon een stel oplichters.

[ Voor 19% gewijzigd door Aceje88 op 05-05-2014 15:28 ]
haha precies, lekker al die toko's die beweren hem te hebben en dan lekker niet leveren.Aceje88 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:27:
[...]
Dank je ... dan bestel ik hem dus gewoon ff lekker niet daar. Mja en als je het wel probeert zul je net zien dan krijg je niks en krijgen ze wel ergens anders meer betrouwbaar voorraad of andersom ...........
ben blijkbaar een van die gekken die het nog proberen, dus bestelling staat er nu bij sony
Hoop van harte dat het lukt voor je.boemmie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:39:
ben blijkbaar een van die gekken die het nog proberen, dus bestelling staat er nu bij sony
Levering: tussen 08/05 en 09/05, eens kijken of het wordt waargemaakt
Nu al 8 of 9 ? dat was eerst nog 7 of 8 mei (toen ik keek althans).boemmie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:45:
Levering: tussen 08/05 en 09/05, eens kijken of het wordt waargemaakt
Gewoon bestellen en als het te lang duurt kan je het nog altijd annuleren.
Mja heb meerdere reserveringen lopen. Ik ga niet op goed geluk €399 uitgegeven voor als het misschien goed gaat en de ellende van hopelijk me geld terug krijgen op een fatsoenlijke manier.HaskoF schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:52:
Gewoon bestellen en als het te lang duurt kan je het nog altijd annuleren.
Eerlijk gezegd snap ik niet hoe mensen het wel kunnen doen. Ieder zijn eigen keus maar de detailhandel in NL maakt er een zooitje van en men speelt het spelletje gewoon mee.
[ Voor 19% gewijzigd door Aceje88 op 05-05-2014 15:56 ]
Volgens http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/
Zou het gaan om zo'n 250 ps4's voorraad.
Zou het gaan om zo'n 250 ps4's voorraad.
Uw bestelling staat klaar. We hebben het overgedragen aan onze verzendpartner.
Bestellen op
http://www.sony.nl/buy/playstation-4
is veilig zolang er op de website 'Op voorraad' staat.
Succes
http://www.sony.nl/buy/playstation-4
is veilig zolang er op de website 'Op voorraad' staat.
Succes
Verwijderd
Heb jij hierover al iets van een mailtje gekregen? Ik zie dit online in het overzicht: "Uw bestelling wordt verzonden. U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner". Probleem is echter dat ik nog geen track and trace heb ontvangen of een bevestiging dat hij daadwerkelijk verstuurd is.boemmie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:20:
Uw bestelling staat klaar. We hebben het overgedragen aan onze verzendpartner.
edit:
@Giga_: Dat dacht ik 3 weken geleden ook ... ondertussen weet ik wel beter. Ze zetten die site op 'op voorraad' zodat ze bestellingen aan kunnen nemen (dus ook als ze voorraad verwachten binnen afzienbare tijd). Dat die verwachting vervolgens van geen meter klopt tot 8 keer toe dat zeggen ze er nergens bij. Die status heeft dus weinig met hun daadwerkelijke voorraad te maken.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 16:31 ]
nope nog niet. hij staat nu op status verzending: uw bestelling wordt verzonden. Geen mail gehad over extra info. en track en trace info duurt meestal even.
waarschijnlijk in het enthousiasme te snel doorgeklikt. dit staat op de website:boemmie schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:31:
nope nog niet. hij staat nu op status verzending: uw bestelling wordt verzonden. Geen mail gehad over extra info. en track en trace info duurt meestal even.
Verwachte levering:
07 mei - 08 mei
* Uw bestelling volgen: zodra uw bestelling vanuit het magazijn is verzonden, ontvangt u een volgnummer voor uw verzending via sms of e-mail.
Verwijderd
Zal je altijd zien... post je een bericht over dat er geen mail is, is er 3 seconden later een mailtje
TNT Express bezorgt uw Sony Store Online order op 06 mei 2014 voor 18:00.
Kan ik dit weekend eindelijk is kijken of het wat is
(afkloppen, straks heb ik een DOA)
TNT Express bezorgt uw Sony Store Online order op 06 mei 2014 voor 18:00.
Kan ik dit weekend eindelijk is kijken of het wat is
Meteen ook maar een bestelling geplaatst... Geld brande nogal in mijn zak helaas... OEPS
Verwijderd
Ook vanmiddag besteld, en verwachtte levering was 7/8 mei. Intussen staat er wat anders:
"Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."
Met andere woorden: ik krijg niks.
"Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."
Besteld ook afgelopen middag en staat bij mij op status :Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:33:
Ook vanmiddag besteld, en verwachtte levering was 7/8 mei. Intussen staat er wat anders:
Uw bestelling wordt verzonden. (Levering: tussen 07/05 en 08/05)
[ Voor 60% gewijzigd door Aceje88 op 05-05-2014 21:08 ]
toch staat er nog steeds status op voorraad, heel apart.
Verwijderd
Ja klopt maar wanneer je afrekent staat er dat het niet beschikbaar isgeneral_p schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:30:
toch staat er nog steeds status op voorraad, heel apart.
hmmmm bij mij staat er nog niets, ook niet dat het niet niet op voorraad is. Staat nog steeds "voorlopig" anders word hij geannuleerd.
Verwijderd
Chaotisch hoor...Intussen is het weer veranderd naar: "Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner." Een tracking code heb ik echter niet.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner." Een tracking code heb ik echter niet.
Die heb ik dus ookVerwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:45:
Chaotisch hoor...Intussen is het weer veranderd naar: "Uw bestelling wordt verzonden.
Dit product is momenteel niet beschikbaar. Om de aankoop van andere beschikbare producten te kunnen voltooien dient u dit product uit uw winkelwagen te verwijderen.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
ik kan hem inmiddels volgen:) lijkt goed te gaan:)
Verwijderd
En ik heb nog steeds geen track & trace nummer. Status staat nog steeds wel op dat het verzonden wordt en dat ik de voortgang kan volgen.
Zelfde .. ik hoop dat het dan vandaag verstuurd gaat worden OF gewoon straks de post voor de deur staat (optie 1 lijkt wat realistischer).Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:34:
En ik heb nog steeds geen track & trace nummer. Status staat nog steeds wel op dat het verzonden wordt en dat ik de voortgang kan volgen.
Verwijderd
Net toch effetjes naar de klantenservice gebeld. Ze zijn bezig met batches te verzenden. Een aantal waren er vanochtend de deur uit, en de rest volgde nog. Ze verzekerde me dat ik een mailtje zou krijgen met daarin het track & trace nummer. Ik moest er verder op rekenen dat het al met al een dag of 2 a 3 zou gaan duren.
Verwijderd
Die van mij is blijkbaar afgeleverd een uur of wat geleden. Nou ben ik pas vrijdag weer thuis dus kan er voorlopig nog niet veel mee doen, maar het is iig een geruststellende gedachte dat hij bij mij thuis staat.
Waar is thuis GS ? Ik wil hem wel voor je testenVerwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:52:
Die van mij is blijkbaar afgeleverd een uur of wat geleden. Nou ben ik pas vrijdag weer thuis dus kan er voorlopig nog niet veel mee doen, maar het is iig een geruststellende gedachte dat hij bij mij thuis staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Aceje88 op 06-05-2014 13:18 ]
bij mij heb ik de T&T net binnen gehad via mail:)
Verwijderd
Ik nog steeds nietboemmie schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:33:
bij mij heb ik de T&T net binnen gehad via mail:)
Wat heb je dan?solique schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:43:
Heb blijkbaar een niet bekend issue met mijn ps4 volgens sony.
Moet wat beeldmateriaal en foto's aanleveren.
Heb ik hem eindelijk na veel wachten, krijg ik dit weer.
Zou je de fotos ook hier willen posten?solique schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:55:
[...]
Vreemde grafische afwijkingen tijdens in-game filmpjes.
In-game nergens last van.
Weet niet of dat hier de bedoeling is?
Verwijderd
Gisteravond ook besteld.. gister geen vermelding gehad dat hij niet meer leverbaar was ook niet tijdens betaling.
Status levering 8 of 9 mei.
Vanmorgen stond bij mijn bestelstatus dat hij niet leverbaar was.
Net mail gehad dat ik op de reservelijst sta.
Gooi de site dan eerder dicht.....-zucht-
Status levering 8 of 9 mei.
Vanmorgen stond bij mijn bestelstatus dat hij niet leverbaar was.
Net mail gehad dat ik op de reservelijst sta.
Gooi de site dan eerder dicht.....-zucht-
En heb net me code gehad en word morgen bezorgd.
Ik heb hem ook net ontvangen! krijg hem morgen binnen om 18.00
[ Voor 21% gewijzigd door Zantiath op 06-05-2014 16:47 ]
Verwijderd
Idem. Ik juich pas als hij echt hier in de woonkamer staat.Aceje88 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:42:
En heb net me code gehad en word morgen bezorgd.
Moet toegeven dat ik best al wel blij ben dat ik haar nu eindelijk mag gaan krijgen maarre moet der eerst echt in me handen hebben voor ik een gat in de lucht spring (en eerst morgen bij de tandarts me afgebroken kies heb laten repareren).Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:04:
[...]
Idem. Ik juich pas als hij echt hier in de woonkamer staat.
bij mij is die gisteren avond in nederland aangekomen. Zal vandaag wel bij Kiala punt aankomen. Any must have games?
Non FPS that is
Infamous : Second Son! erg mee vermaakt en next-gen waardig.boemmie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:04:
bij mij is die gisteren avond in nederland aangekomen. Zal vandaag wel bij Kiala punt aankomen. Any must have games?Non FPS that is
[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 07-05-2014 09:32 ]
Second Son en over 3 weken Watch Dogs
Haters everywhere but I don’t really care
watchdog stond inderdaad al op de lijst van to buy:)
Verwijderd
Zou het mogelijk zijn om een ongebruikte ps4 te verkopen op MP in augustus?
Of is de waarde dan lager omdat het dan bijvoorbeeld op voorraad is?
geen idee, lijkt er wel op dat hij beter leverbaar wordt op dit moment. Je zal nooit boven shop price gaan komen verwacht ik
Wat je het beste kan doen is hem min 30 jaar ongebruikt in die doos bewaren dan heb je misch winst als je hem als collecters item verkooptVerwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:32:
Zou het mogelijk zijn om een ongebruikte ps4 te verkopen op MP in augustus?
Verwijderd
Nou, de PS4 is net afgeleverd. Ik kreeg om 10.50 een mailtje dat hij op de vrachtwagen zat, en letterlijk 4 minuten later stond de bezorger op de stoep. Het mooiste is nog dat het vandaag m'n verjaardag is. PS4 die ik voor m'n verjaardag wilde is dus precies op m'n verjaardag binnen. Ik dacht dat het wel wat weekjes na m'n verjaardag zou worden.
Nu heb ik nog de hele middag tijd om uit te pakken en te proberen. Morgen weer werken helaas
Nu heb ik nog de hele middag tijd om uit te pakken en te proberen. Morgen weer werken helaas
Verwijderd
@ MorriNL: Gefeliciteerd met je PS4 en je verjaardag! Perfecte timing.
@Bassie280: 3 weken geleden gooiden ze de site al open voordat ze überhaupt iets hadden... Ze hebben er dus een handje van om mensen onterecht het idee te geven dat ze voorraad hebben.
@Mr-M: De waarde zal sowieso lager zijn dan nu. Nu zou je hem voor 400 euro kunnen verkopen aan iemand die niet meer kan wachten. Tegen die tijd kunnen mensen hem voor 400 euro zo uit de winkel plukken (als het dan al niet minder is).
@Bassie280: 3 weken geleden gooiden ze de site al open voordat ze überhaupt iets hadden... Ze hebben er dus een handje van om mensen onterecht het idee te geven dat ze voorraad hebben.
@Mr-M: De waarde zal sowieso lager zijn dan nu. Nu zou je hem voor 400 euro kunnen verkopen aan iemand die niet meer kan wachten. Tegen die tijd kunnen mensen hem voor 400 euro zo uit de winkel plukken (als het dan al niet minder is).
Stond net nog op voorraad, deed hem in het mandje en zocht naar wat extra controllers of een game maar alles was te duur, vervolgens wil ik afrekenen en is die uitverkochtVerwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:52:
Intertoys nu te bestellen.
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Bambu Lab P1S Combo
Verwijderd
Bij mij helaas net zo!!MacorgaZ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:56:
[...]
Stond net nog op voorraad, deed hem in het mandje en zocht naar wat extra controllers of een game maar alles was te duur, vervolgens wil ik afrekenen en is die uitverkocht![]()
![]()
Ze hadden er waarschijnlijk maar 1, haha
Strak plan trouwens. Geef de playstion 4 tegen die tijd aan mijn achter-achter kleinkinderen. Dan ben ik al oud en bejaard om te gamenAlphaBlack_NL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:47:
[...]
Wat je het beste kan doen is hem min 30 jaar ongebruikt in die doos bewaren dan heb je misch winst als je hem als collecters item verkoopt.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Haha stel je voor dat je dit doet en er dan na 30 jaar achterkomt dat je een DOA hebtpinokkia schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:59:
[...]
Strak plan trouwens. Geef de playstion 4 tegen die tijd aan mijn achter-achter kleinkinderen. Dan ben ik al oud en bejaard om te gamen
Oh dan heb ik waarschijnlijk die ene.. Wel gewoon gelukt en mail gehad dat hij morgen bezorgd gaat worden. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Is al de 4e keer dat ik hem ergens 'in voorraad' bestel
De prijzen zijn waarschijnlijk al gezakt zoals het hoort bij een 2ehands product ongv 350AlphaBlack_NL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:47:
[...]
Wat je het beste kan doen is hem min 30 jaar ongebruikt in die doos bewaren dan heb je misch winst als je hem als collecters item verkoopt.
Ik heb hem vandaag binnen vanuit SONY NL!! Super sicked
Zojuist bij de E.Leclerc in Langon stonden er nog 10+ Packs met Infamous Second Son... Stonden er vorige week ook al, dus hier lijkt de voorraad inmiddels prima te zijn.
Voor wie zaterdag dus zo'n pack af wil halen, voor een kleine vergoeding neem ik hem wel mee
.
Voor wie zaterdag dus zo'n pack af wil halen, voor een kleine vergoeding neem ik hem wel mee
ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb hem geannuleerd bij MM aangezien de levertijd echt niets aangeeft. Ze zeggen 5-6 dagen maar na 10 dagen had ik nog niets. Dus geannuleerd en bleek ook nog wel even te gaan duren.
Kreeg net ook een mail morgen tussen 13:00 en 16:00 zal hij ook bij mij op de deurmat vallen! ga Infamous nog aanschaffen, en zit nog te twijfelen over NFS Rivals, heb ik op de PS3 ook gespeeld en beviel me wel, ziet er op de PS4 ook weer een stuk mooier uit. Maar goed ik twijfel hier dus nog even over. Nu nog wachten op Watchdogs!!
Toch wel heel opmerkelijk dat het nog stééds lastig is om aan een ps4 te komen. Ondertussen zijn we toch wel wat maandjes verder. Heeft het met andere consoles ook zo lang geduurd? Kan me herinneren dat het de eerste 1-2 maanden zo was, maar dit.... Misschien alleen met de eerste Wii?
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ik heb 15 april Sony gebeld heb toen een referentienummer gekregen zodat ik hem kon opsturen.
Maar heb de controller toen in de winkel omgeruild.
Maar nu piept deze controller ook maar dan de (R2) in plaats van de (L2).
Kan ik hem nog opsturen met de oude referentienummer?
Ik zou voor de zekerheid een nieuwe reparatie aanvragen, het kan namelijk zijn dat je oude referentienummer is vervallen doordat ze gedurende langere tijd geen product binnen hebben gehad.jayesh schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:06:
Ik heb 15 april Sony gebeld heb toen een referentienummer gekregen zodat ik hem kon opsturen.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je controler niet kwijt raakt ;)!
Verwijderd
Je hebt gelijk, mail gehad is misschien eind mei weer op voorraad.. ook deze bestelling maar weer annuleren!general_p schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:38:
[...]
ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb hem geannuleerd bij MM aangezien de levertijd echt niets aangeeft. Ze zeggen 5-6 dagen maar na 10 dagen had ik nog niets. Dus geannuleerd en bleek ook nog wel even te gaan duren.
Darn.. bedragen boven de 400 euro kunnen niet met acceptgiro betaald worden.. en natuurlijk kom je met verzondkosten op 401,-
En laat ik nou mijn identifier niet mee hebben
I'm an Ironman!
Haha zuur xD
Gelukkig heb ik daar met ING nooit last van!
Gelukkig heb ik daar met ING nooit last van!
zo, watchdogs maar preorder gegeven. Tot die tijd maar bezig houden met thief:)
Verwijderd
Als ik in het weekend mijn PS4 heb getest (als in: hij gaat aan en alles werkt naar behoren), dan pre-order ik ook Watchdogs. Eigenlijk de eerste game waar ik echt veel zin in heb. Tot die tijd moet ik mij maar vermaken met BF 4 die vandaag als het goed is binnenkomt.
Overigens zit ik ook bij ING en één van de dingen die ze daar wel fatsoenlijk hebben geregeld is dat je niet zo'n apart apparaat nodig hebt (ja je telefoon, maar die heb je doorgaans toch altijd op zak).
Overigens zit ik ook bij ING en één van de dingen die ze daar wel fatsoenlijk hebben geregeld is dat je niet zo'n apart apparaat nodig hebt (ja je telefoon, maar die heb je doorgaans toch altijd op zak).
Hier gewoon verkrijgbaar: (let op wel UK, dus even een C7-kabel meebestellen, garantie is gewoon geldig hier)
Bundel met Assassin's Creed IV Black Flag:
http://www.zavvi.nl/ps4-h...sin-s-creed/10923577.html
Accepteert ook iDeal en Paypal en is een betrouwbare zaak
[ Voor 54% gewijzigd door DarkElement op 08-05-2014 10:30 ]
Verschil is dat amazon / of andere nederlandse webwinkels duurt het vaak 1-3 werkdagen.. bij Zavvi duurt het 10 - 15 werkdagen..DarkElement schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:28:
Hier gewoon verkrijgbaar: (let op wel UK, dus even een C7-kabel meebestellen, garantie is gewoon geldig hier)
[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 08-05-2014 10:59 ]
I'm an Ironman!
Amazon.co.uk gaat wel redelijk snel. Ik heb afgelopen zaterdag besteld en de postbezorger is nu onderweg.Madstorm schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:55:
[...]
Verschil is dat amazon / of andere nederlandse webwinkels duurt het vaak 1-3 werkdagen.. bij Zavvi duurt het 10 - 15 werkdagen..
Ja lekker!
*edit: Sorry regeltjes overtreden...
[ Voor 81% gewijzigd door hmr op 08-05-2014 12:05 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja, denk dat ik daar vanavond ook maar een poging ga wagen..Pronk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:33:
[...]
Amazon.co.uk gaat wel redelijk snel. Ik heb afgelopen zaterdag besteld en de postbezorger is nu onderweg.
I'm an Ironman!
Toen ik ging rondzoeken voor de ps4 controller bleek dat ze bij de intertoys(eindhoven) nog de ps4 met infamous SS voorraddig hadden. Wellicht dat er meerdere intertoys zijn waarbij dit het geval is?
Altijd de moeite waardt om even te checken lijkt me?
Altijd de moeite waardt om even te checken lijkt me?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Klopt ik heb hem na tip hier op forum bij Valkenswaard Intertoys gehaald, voor degene die m snel willen zou ik gewoon een rondje Intertoys vestigingen gaan bellen.
Wanneer was dat?
Vorige week, en deze week ook langs de Intertoys (en Bartje Smit)geweest, maar hier helaas niks (Drachten, Friesland). Ook konden ze geen van beide zeggen wanneer het weer binnen komt, Intertoys gaf een levertijd van 8 a 10 weken aan '-.-
[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 08-05-2014 13:39 ]
I'm an Ironman!
Ik zie net een tweet voorbijkomen van Mediamarkt Rotterdam dat ze nu 20 PS4's hebben.
Dus wie er snel bij is.
Dus wie er snel bij is.
Shikata ga nai.
Verwijderd
Yay! Ik vroeg me al af of het zin had gehad het hier te roepen. Veel plezier ermee!EL-Nino-1980 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:05:
Klopt ik heb hem na tip hier op forum bij Valkenswaard Intertoys gehaald, voor degene die m snel willen zou ik gewoon een rondje Intertoys vestigingen gaan bellen.
Ikzelf wacht nog op vakantiegeld en dergelijke om 'm ook te kunnen kopen.
Daar ik geen haast heb, bij Bol.com besteld (annuleren kan altijd nog) en de verwachte leverdatum staat nu op 16 juli 2014. Mooi na binnenkomst van mijn vakantiegeld én na mijn vakantie, dus dat zou perfect uitkomen.
Net bij intertoys geweest, ze werken met wachtlijsten en bellen mensen op de lijst als er iets binnen komt. Weinig kans dus om het in de winkel tegen te komen
Een vriend van me had een ps4 bij bol.com besteld. Hij heeft hem nu ongeveer een maand binnen.Toen hij een game ging halen bij de MediaMarkt lagen daar gewoon de PS4's in de winkel (Roermond)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Was dat ook een maand geleden? Als er ergens uberhaupt iets in een winkel ligt is het binnen 2 dagen meestal 1 dag weg. Handig om datum erbij te vermelden als je post dat er iets in de winkel lag/ligt. Niet lullig bedoeld.
Ik bedoel ermee te zeggen, ga in een winkel kijken (mediamarkt, Saturn, Bart smit, dixons, Mycom en alle andere die ik vergeet) De kans dat ze nu sneller binnen komen moet toch wel bij gekomen zijn.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb je nog bedankt in dit topic!
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:41:
[...]
Yay! Ik vroeg me al af of het zin had gehad het hier te roepen. Veel plezier ermee!
Ikzelf wacht nog op vakantiegeld en dergelijke om 'm ook te kunnen kopen.
Daar ik geen haast heb, bij Bol.com besteld (annuleren kan altijd nog) en de verwachte leverdatum staat nu op 16 juli 2014. Mooi na binnenkomst van mijn vakantiegeld én na mijn vakantie, dus dat zou perfect uitkomen.
Verwijderd
Wacht je op de ps4 krijg je het ineens van je vader 
Alleen is het van Engeland dus vereerde kabel.
Welk kabeltje moet ik kopen? (aub stuur site)
Als je even naar boven scrolt zie je een link staan...Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:15:
Wacht je op de ps4 krijg je het ineens van je vader
I'm an Ironman!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]