Haha, mij ook nietDJkim schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:33:
haha mij hoor je nog niet klagen.. nog steeds geen mail van BS gehad.
Ik heb ook geen annulerings mail gehad van BS
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier ook geen annuleringsmail maar verder ook geen info van BS. Ik ga er vanuit dat die van mij ook geannuleerd is maar wie weet worden we nog blij gemaakt deze week.
"Ook" maar ff gebeld.
Mevrouw ratelde het zinnetje af zoals ze dat waarschijnlijk al 500x gedaan heeft
Ik hoor einde van de middag of ik wel of geen ps4 opgestuurd krijg. ze zijn aan het nagaan wie wel en wie niet gereserveerd heeft bla bla bla
Mevrouw ratelde het zinnetje af zoals ze dat waarschijnlijk al 500x gedaan heeft
Ik hoor einde van de middag of ik wel of geen ps4 opgestuurd krijg. ze zijn aan het nagaan wie wel en wie niet gereserveerd heeft bla bla bla
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Ik dacht ik ga BS bellen, maar eerst hier kijken.. bedankt! Hoef ik in iedergeval niet te bellenmarkklok schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:26:
"Ook" maar ff gebeld.
Mijne is ook nog niet geannuleerd.
Maar bij mijn bestellingen stond eerst levering februari nu staat er levering maart
Maar bij mijn bestellingen stond eerst levering februari nu staat er levering maart
Maar het is natuurlijk inmiddels ook maart...chrizs schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:02:
Mijne is ook nog niet geannuleerd.
Verwijderd
ik kan me dit echt zo slecht voorstellen. ze moeten die dingen gewoon kwijt en indien ze door de voorraad heenzijn gaan ze annuleren en uitstellen etc.markklok schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:26:
"Ook" maar ff gebeld.
Ondanks een eerdere mail met de mededeling dat mijn bestelling geannuleerd wordt, heb ik zojuist een mail ontvangen dat mijn bestelling is verzonden?Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:16:
[...]
ik kan me dit echt zo slecht voorstellen. ze moeten die dingen gewoon kwijt en indien ze door de voorraad heenzijn gaan ze annuleren en uitstellen etc.
Verwijderd
Same here. Dit komt waarschijnlijk omdat ze dan het geld teruggestort hebben. Ze zetten dan de status door naar verzonden (afgehandeld). In de mail zie je ook bij aantal ps4's 0 staan.tolgaliya schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:18:
[...]
Ondanks een eerdere mail met de mededeling dat mijn bestelling geannuleerd wordt, heb ik zojuist een mail ontvangen dat mijn bestelling is verzonden?Neem aan dat dit gewoon een fout is van BS. Meer mensen die dit hebben?
Klopt je ziet 0 stuks staan en er is geen T&T bij!Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:21:
[...]
Same here. Dit komt waarschijnlijk omdat ze dan het geld teruggestort hebben. Ze zetten dan de status door naar verzonden (afgehandeld). In de mail zie je ook bij aantal ps4's 0 staan.
Klinkt aannemelijk ja en idd een dikke vette 0 bij aantalVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:21:
[...]
Same here. Dit komt waarschijnlijk omdat ze dan het geld teruggestort hebben. Ze zetten dan de status door naar verzonden (afgehandeld). In de mail zie je ook bij aantal ps4's 0 staan.
Precies hetzelfde.tolgaliya schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:18:
[...]
Ondanks een eerdere mail met de mededeling dat mijn bestelling geannuleerd wordt, heb ik zojuist een mail ontvangen dat mijn bestelling is verzonden?Neem aan dat dit gewoon een fout is van BS. Meer mensen die dit hebben?

Hoop alleen niet dat ik nu weer gezeik krijg met mijn geld terug te krijgen net als bij Intertoys, Visa ziet me aankomen 2 keer in net een week hetzelfde bedrag

Geld krijg je gewoon terug hoor, zonder gezeur.
[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 03-03-2014 10:28 ]
Verwijderd
hebben jullie via een persoonlijke link die jullie is toegemaild besteld? of via een link van iemand anders
Ik heb via mijn eigen link besteldVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:41:
hebben jullie via een persoonlijke link die jullie is toegemaild besteld? of via een link van iemand anders

Verwijderd
dan hoef je het toch niet gewoon te pikken dat ze je bestelling annuleren?
ze geven aan dat er iets op voorraad en te bestellen is, en dan doe je dat, en dan komen ze hun afspraken gewoon niet na.
gewoon via bartsmit.com was die zonder link gewoon leverbaarVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:41:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nou het gaat meer om of je al eerder hebt besteld, ik had al 2 bij hun besteld maandje terug.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:50:
[...]
dan hoef je het toch niet gewoon te pikken dat ze je bestelling annuleren?
ze geven aan dat er iets op voorraad en te bestellen is, en dan doe je dat, en dan komen ze hun afspraken gewoon niet na.
Ik kon een vriend blij mee maken, maarja moet ie maar ff langer wachten. Ik heb al 1.
Trouwens je kon het kopen zonder link, stond gewoon op hun site.
Dus niet echt een ramp voor mij
[ Voor 5% gewijzigd door Jay47 op 03-03-2014 10:55 ]
U heeft vandaag een bestelling bij ons geplaatst voor een Playstation 4. Vanwege de grote schaarste van dit product kunnen wij niet meer dan 1 exemplaar per klant verkopen. Wij hebben gezien dat u al eerder een Playstation heeft besteld of dat u meerdere exemplaren heeft besteld. Dit kunnen wij helaas niet toestaan.
Verwijderd
tipje : tijdens de reservering het email adres en naam van je vriend invullen, dan krijgt hij een email als de ps4 te bestellen is, en kan hij het zelf doen zonder problemen;)Jay47 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:54:
[...]
Nou het gaat meer om of je al eerder hebt besteld, ik had al 2 bij hun besteld maandje terug.
Ik kon een vriend blij mee maken, maarja moet ie maar ff langer wachten. Ik heb al 1.
Trouwens je kon het kopen zonder link, stond gewoon op hun site.
Dus niet echt een ramp voor mij
Is er al iemand die een PS4 van BS gehad heeft zonder reservering of geldige (niet gestolen) link?
Ik denk dat ze alsnog netjes de reservering lijst afgaan. Het aantal orders was zo groot dat ze dit vrijdag niet gedaan kregen en nu dus verder gaan. En ja, ze hebben een limiet, dus kan het zijn dat sommige gereserveerde kandidaten ook mislopen. Het enige erge aan BS vind ik de communicatie op de site.
Daarnaast vind ik het goed dat je er maar 1 mag bestellen. Vervelende handelaartjes her en der.. Je vriend kan zelf ook gewoon bestellen neem ik aan.
Ik denk dat ze alsnog netjes de reservering lijst afgaan. Het aantal orders was zo groot dat ze dit vrijdag niet gedaan kregen en nu dus verder gaan. En ja, ze hebben een limiet, dus kan het zijn dat sommige gereserveerde kandidaten ook mislopen. Het enige erge aan BS vind ik de communicatie op de site.
Daarnaast vind ik het goed dat je er maar 1 mag bestellen. Vervelende handelaartjes her en der.. Je vriend kan zelf ook gewoon bestellen neem ik aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Zalaroth op 03-03-2014 11:00 ]
Verwijderd
ik heb met een geldige gemailde link besteld die ik zelf heb gekregen en verder niet heb weggegeven oid, ook heb ik er nog geen eerdere keer een ps4 besteld.Zalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:59:
Is er al iemand die een PS4 van BS gehad heeft zonder reservering of geldige (niet gestolen) link?
tot op heden heb ik alleen nog maar een bestel bevestiging gekregen.
Met "vriend" bedoeld tie waarschijnlijk zn portemonnee.Zalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:59:
Ja dat kan maar die is 48 dus die heeft geen zin de hele dag op tweakers te zitten!Zalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:59:
Als hij dat niet wilt is het zijn probleem en moet ie maar wachten op winkel voorraden? Iedereen die een PS4 perse wilt doet daar veel moeite voor - de rest wacht. Dat dubbel bestellen en PS4 inkopen is mijn ogen smerige doorverkoop handel. (zie marktplaats)
Blij dat BS dat in ieder geval tegen gaat! Want voor hun is het makkelijker om daar in mee te gaan lijkt me. Wat dat betreft een plusje!
Blij dat BS dat in ieder geval tegen gaat! Want voor hun is het makkelijker om daar in mee te gaan lijkt me. Wat dat betreft een plusje!
[ Voor 10% gewijzigd door Zalaroth op 03-03-2014 11:06 ]
Hoezo ik kan hem toch een vriendendienst bewijzen, bedoel ik ben niet zo een persoon die zegt je zoekt het maar uit. En nee ik verkoop niet, die heeft mij allang 400 euro gegeven om 1 voor hem te regelen!Zalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:04:
Als hij dat niet wilt is het zijn probleem en moet ie maar wachten op winkel voorraden? Iedereen die een PS4 perse wilt doet daar veel moeite voor - de rest wacht. Dat dubbel bestellen en PS4 inkopen is mijn ogen smerige doorverkoop handel. (zie marktplaats)
Maarja wat handelaren betreft heb je gelijk, maar ik denk dat ze nu echt niet meer dan 40/50 euro winst kunnen maken.
Verwijderd
volgende keer gewoon even op zijn email adres bestellen;) alles opgelost!Jay47 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:11:
[...]
Hoezo ik kan hem toch een vriendendienst bewijzen, bedoel ik ben niet zo een persoon die zegt je zoekt het maar uit. En nee ik verkoop niet, die heeft mij allang 400 euro gegeven om 1 voor hem te regelen!
Maarja wat handelaren betreft heb je gelijk, maar ik denk dat ze nu echt niet meer dan 40/50 euro winst kunnen maken.
Tuurlijk kan dat. Ik zeg ook niet dat je liegt. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat BS dit tegen gaat. Ook al doe jij het misschien echt voor je vriend - De rest doet het voor handel.
Das waar haha, die staat toch op de reserveringslijst al een paar maanden.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:12:
[...]
volgende keer gewoon even op zijn email adres bestellen;) alles opgelost!
Ja ik snap het, maarja het is binnenkort afgelopen mogen we Sony geloven. Die zeggen eind April kun je de PS4 vrij kopen in de winkel.Zalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:13:
Tuurlijk kan dat. Ik zeg ook niet dat je liegt. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat BS dit tegen gaat. Ook al doe jij het misschien echt voor je vriend - De rest doet het voor handel.
Nou, de PS4 is afgelopen zaterdag dan eindelijk binnengekomen van Bol.com. Aangezien ik niet van alle mails een notificatie kreeg kwam dit als een volslagen verrassing, ik had er niet meer op gerekend.
We hebben er door drukte nog niet al te veel mee kunnen doen, maar al wel het nodige uitgezocht mbt accounts en zo, en de eerste stappen gezet in BF4 en Lego Marvel super heroes (of zoiets). Ik mag inmiddels concluderen dat ik te oud ben om nog te leren omgaan met een controller in BF4
M'n zoon pakte het al een stuk beter op.
Een probleempje wat hier om de hoek komt kijken is dat hij nog "te jong" zou zijn voor multiplayer. Nu zou ik dat als ouder graag zelf uit willen maken. Is er een manier om dit te omzeilen? Hij heeft een zogenaamd subaccount op onze PS4 gekregen, met daarin voor zover ik weet de maximale rechten, maar dat bleek niet genoeg.
We hebben er door drukte nog niet al te veel mee kunnen doen, maar al wel het nodige uitgezocht mbt accounts en zo, en de eerste stappen gezet in BF4 en Lego Marvel super heroes (of zoiets). Ik mag inmiddels concluderen dat ik te oud ben om nog te leren omgaan met een controller in BF4
Een probleempje wat hier om de hoek komt kijken is dat hij nog "te jong" zou zijn voor multiplayer. Nu zou ik dat als ouder graag zelf uit willen maken. Is er een manier om dit te omzeilen? Hij heeft een zogenaamd subaccount op onze PS4 gekregen, met daarin voor zover ik weet de maximale rechten, maar dat bleek niet genoeg.
iemand al wat van BS gehoord?
Lucky Goldstar
Even een nieuw PSN account aanmaken en daarin een geboortejaar van 1990 of iets dergelijks opgeven.Zoufiax schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:41:
Nou, de PS4 is afgelopen zaterdag dan eindelijk binnengekomen van Bol.com. Aangezien ik niet van alle mails een notificatie kreeg kwam dit als een volslagen verrassing, ik had er niet meer op gerekend.
of de huidige wijzigen als dat kan.
Verwijderd
Net gesproken, einde van de middag krijgen we de mail (annulering of T&T mail)DJkim schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:17:
iemand al wat van BS gehoord?
Paar keer contact gehad met wat lui op marktplaats, merendeel 1 dag actief en altijd in de uithoeken van Nederland. Spijtig dat er zoveel oplichters zijn tegenwoordig. De zoektocht gaat verder....
Weet iemand toevallig of er in Duitsland PS4's te krijgen zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door dannbla op 03-03-2014 12:59 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Haha ja super!
In Maart eens beginnen met de zaken goed te regelen met een product dat sinds 29-11 op de markt is.
Bart smit heeft tot nu toe IEDERE levering gefaalt! en dat zal niet anders zijn nu verwacht ik:D
http://www.amazon.co.jp/g...p=95201329&pf_rd_i=489986
Mmm PS4 in Japan 357 euro met PS Camera en Knack. Koopje
Daar is geen bestellen aan, lijkt me.AlphaBlack_NL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:12:
Vergeet niet dat japan de knopjes op de controller andere indeling hebben,dacht dat x en o omgedraait zijn.AlphaBlack_NL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:12:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Haha hoe kom je erop? Wel goedkoop, zelfs met import en douanekosten blijf je denk ik wel beneden de 500 euro. Al denk ik niet dat Amazon Japan aan Europa levert of vergis ik me daarin?AlphaBlack_NL schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:12:
Verwijderd
Krijg net (1 minuut geleden) een mail dat m'n PS4 verzonden is :)! Het was dus zeker het wachten waard!
Die van mij is ook zojuist verzonden. Aantal: 1 in het mailtje
Verzonden door BS! Met trace code. Ontvang deze morgen.
Ter info: ik heb >geen< reservering gedaan..
Hier ook zonder reservering.Zalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:18:
Hier ook verzonden. Reservering toevalligerwijs 1 dag voor de bestelling gedaan...
Oja... helemaal vergetenVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:19:
Nu nog even wat game's bestellen!

Als je hem morgen nog binnenkrijgt, kun je Outlast nog gratis bestellen bij een PSN+ abonnement, en dan woensdag Deadnation gratis. Verder Warframe, Warthunder en de beta van Final Fantasy.....dan kun je wel even vooruit toch.....
PSN gamertag: H3nk13024
ik heb ook net een mail van BS gekregen.. ik krijg hem morgen waarschijnlijk
Lucky Goldstar
Nee, tenminste niet bij de grensstreek.okaydanny schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:44:
Paar keer contact gehad met wat lui op marktplaats, merendeel 1 dag actief en altijd in de uithoeken van Nederland. Spijtig dat er zoveel oplichters zijn tegenwoordig. De zoektocht gaat verder....
Kan nu ook al via de website, als je al ps plus hebt..Zalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:25:
Goede tip! Direct Outlast dus binnen halen voor 'ie weg is.
Ja hij bedoeld, het kan nu nog 5 maart is het weg!dutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:27:
[...]
Kan nu ook al via de website, als je al ps plus hebt..
Ja snap ik, maar ook als je je ps4 nog niet hebt kun je via de online store in je web browser ook al Outlast aan je collectie toevoegen, mits je al plus hebt.Jay47 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:28:
[...]
Ja hij bedoeld, het kan nu nog 5 maart is het weg!
Overigens is Outlast wel een goede titel voor de ps4 plus ICG, aan de eerder verschenen games heb je nog niets gemist..
ahh zo, ik snap hetdutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:33:
[...]
Ja snap ik, maar ook als je je ps4 nog niet hebt kun je via de online store in je web browser ook al Outlast aan je collectie toevoegen, mits je al plus hebt.
Overigens is Outlast wel een goede titel voor de ps4 plus ICG, aan de eerder verschenen games heb je nog niets gemist..
Hier geen mailZalaroth schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:18:
Ik ook bevestiging van verzending. Van BS.
Heeft iemand een idee wanneer Wehkamp weer tot leven komt?
Zo wachten mensen nog steeds op Wehkamp? Ze leveren random dus je weet nooit waneer je aan de beurt bentnaturalcool schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:42:
Ik heb al een tijdje niks van ze gehoord. Heb ook geen haast, enige reden waarom ik hem wel in maart zou willen krijgen is om mn PS3 versie van BF4 te kunnen upgraden naar een PS4 versie. Deze actie loopt tot eind maart dacht ik. Mocht ik hem nog niet hebben zou ik eventueel nog wel bij een vriend met een ps4 kunnen inloggen op mijn account en daar de upgrade doen, maar doe het liever gelijk zelf op m'n eigen ps4.. Hoop dat ze in maart een grote levering krijgen want 4 maanden wacht tijd wordt wel eens wat...naturalcool schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:42:
Ja, heb daar besteld met de bonnen, dus daarom wachten mensen, was ook een mooie prijs daardoor.
Het enige is dat ze in heel februari maar 1 levering hebben gehad, en dat is wel een tegenvaller. Hopelijk kunnen ze jn maart groot inkopen.
Het enige is dat ze in heel februari maar 1 levering hebben gehad, en dat is wel een tegenvaller. Hopelijk kunnen ze jn maart groot inkopen.
Extra informatie voor die mensen die bij Sony.nl besteld hadden en niet geleverd kregen in februari, daar was ik ook een van:
Geachte heer Nowroozi,
Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.
Normaal gesproken verwachten we op 17.03.2014 de eerstvolgende inkomende levering voor de Playstation 4.
Normaal gezien zal de levering dan plaatsvinden op 19.03 of 20.03.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online
Ik sta 16de op de lijst dus ik krijg hem vast wel deze maand
Geachte heer Nowroozi,
Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.
Normaal gesproken verwachten we op 17.03.2014 de eerstvolgende inkomende levering voor de Playstation 4.
Normaal gezien zal de levering dan plaatsvinden op 19.03 of 20.03.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online
Ik sta 16de op de lijst dus ik krijg hem vast wel deze maand
Even gebeld want laptop is weggebracht. En ja hoor, t&t hartstikke bedankt BS.
Voor de Belgen onder ons : de PS4 is weer verkrijgbaar bij Maxi Toys online : http://www.maxitoys.be/catalog/product/view/id/18964//?___store=belgie_nl_store_view (beperkte voorraad)
De Nederlandse Tweakers kunnen online niet bestellen...
Greetz,
DrWeB
Greetz,
DrWeB
*keeping my fingers crossed*
tot zover nog niks ontvangen
tot zover nog niks ontvangen
Legion 7i i9 3080 32gb
http://www.xbox360-key.nl/subcategorie/61781/ps4-kopen/
Hebben er vandaag 20 binnen gekregen. Voor 1800u besteld, morgen in huis.
20 stuks op voorraad!drweb schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:56:
Voor de Belgen onder ons : de PS4 is weer verkrijgbaar bij Maxi Toys online : http://www.maxitoys.be/catalog/product/view/id/18964//?___store=belgie_nl_store_view (beperkte voorraad)
Greetz,
DrWeB
Verwijderd
voor die prijs kun je ze ook wel op Mplaats krijgenokaydanny schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:58:
Verwijderd
Hmm.. 449 voor een PS4 wat hier 399 kost, en je had het net over 'oplichters' op MP? Deze verkopen ze ook met een winst van 50 euro dus Xbox360-key handelt in het zelfde schuitje!okaydanny schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:58:
I call it Bullsh!t want, heb net 100 toegevoegd aan mandje en dat werkt!okaydanny schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:58:
Dus vertrouw het niet!
Ja had het net over MP.........kijk wie zelf aan het handelen is......hypocriet!
[ Voor 10% gewijzigd door Jay47 op 03-03-2014 15:02 ]
Zeker zijn eigen website promoten. Nog niet eens een KVK en adres op die site te vinden.

[ Voor 46% gewijzigd door NotSoSteady op 03-03-2014 15:04 ]
Idd, oplichterNotSoSteady schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:03:
Zeker zijn eigen website promoten.
Mensen niet kopen, het is een oplichter!okaydanny schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:58:
is niet mijn website, sorry ik deelde deze alleen met goede bedoelingen..
Niet te snel zijn met oplichter roepen..... ben met je eens dat het dubieus is.... maar een beetje oplichter gaat die dingen niet 50€ duurder maken toch:P?
Nogmaals, ik zou er ook niet bestellen!
En als het gastenboek klopt is deze site al sinds begin 2011 actief.
Wellicht gewoon een ondernemer die 20 van die playstations op de kop heeft weten te tikken......
En als ik er 20 zou hebben ook als bedrijf zijnde, zou ik ze ook niet voor €400,- verkopen
[ Voor 26% gewijzigd door BekSide op 03-03-2014 15:08 ]
Hmmm hier verlul je jezelf! Je zegt dat je er vandaag 20 hebt gekregen en nu zeg je ik deelde het met goede bedoelingen............okaydanny schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:05:
is niet mijn website, sorry ik deelde deze alleen met goede bedoelingen..
Ik weet niet wie er gelijk heeft, maar hij zegt niet dat hij er 20 heeft binnengekregen.Jay47 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:11:
[...]
Hmmm hier verlul je jezelf! Je zegt dat je er vandaag 20 hebt gekregen en nu zeg je ik deelde het met goede bedoelingen............
Lees zijn reactie eens terug. Staat nergens we of ik.Jay47 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:11:
[...]
Hmmm hier verlul je jezelf! Je zegt dat je er vandaag 20 hebt gekregen en nu zeg je ik deelde het met goede bedoelingen............
zijn feedback hier is wel positief ook al enige tijd lid.Jay47 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:11:
[...]
in zijn vorige bericht stond niet heb ik er maar hebben er 20
Ah je hebt gelijk, niet goed gelezen....my badThijs2010 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:13:
[...]
Lees zijn reactie eens terug. Staat nergens we of ik.
Ik vind het niet kunnen om zonder enig goed onderzoek iemand hier als oplichter te bestempelen. Puur om het feit dat hij 50€ meer vraagt. Gevalletje pot verwijt de ketel hier.
Ben ik het mee eens, een oplichter zou zijn dat je er iets koopt en hij niet levert wat je besteld hebt, wanneer je zelf besluit iets te kopen boven de adviesprijs is dat je eigen keuze. Of het netjes is om (zeker als bedrijf zijnde) zoiets te doen is natuurlijk een tweede....P. vd Loo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:16:
Ik vind het niet kunnen om zonder enig goed onderzoek iemand hier als oplichter te bestempelen. Puur om het feit dat hij 50€ meer vraagt. Gevalletje pot verwijt de ketel hier.
Op MP staat dat hij er 20 heeft binnen gekregen vandaar dat ik dat weet. Ik ken de webshop zelf niet, heb er ook nooit wat besteld. Dacht misschien voor de gene die er perse deze week nog 1 willen hebben. Wat een reacties allemaal het was goed bedoeld mensen!
[ Voor 34% gewijzigd door dannbla op 03-03-2014 15:19 ]
Sorry mijn fout.okaydanny schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:19:
Op MP staat dat hij er 20 heeft binnen gekregen vandaar dat ik dat weet. Ik ken de webshop zelf niet, heb er ook nooit wat besteld. Dacht misschien voor de gene die er perse deze week nog 1 willen hebben. Wat een reacties allemaal het was goed bedoeld mensen!
Ik denk niet dat het een oplichter is, maar wel vreemd dat de contactgegevens nergens zijn te vinden.
Klopt dat zocht ik ook, ook geen kvk!NotSoSteady schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:32:
Ik denk niet dat het een oplichter is, maar wel vreemd dat de contactgegevens nergens zijn te vinden.
Trouwens ik vertrouw voor geen meter had een mail gestuurd:
Geachte geïnteresseerde, klant,
Maximaal 10 per klant.
Met vriendelijke groet,
X360key Admin,
http://www.xbox360-key.nl
info@xbox360-key.nl
Geen naam niks maar alleen Admin! deze persoon wilt dus echt anoniem blijven!
[ Voor 37% gewijzigd door Jay47 op 03-03-2014 15:36 ]
Dat moet die wel hebben, anders kan die geen iDeal aanbieden.
Beetje googlen zegt dat ze toebehoren aan softmoddedbox en die hebben wel een kvk:
http://drimble.nl/bedrijf...317/softmoddedbox-bv.html
http://drimble.nl/bedrijf...317/softmoddedbox-bv.html
NotSoSteady schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:35:
[...]
Dat moet die wel hebben, anders kan die geen iDeal aanbieden.
Omdat iedereen denkt dat het een oplichter is besteld er niemand. Vandaar dat meneer met een hele flinke voorraad zit.
Geintje natuurlijk
Geintje natuurlijk
Verwijderd
Onze webshop levert in 1 dag als u voor 1745 besteld en afhalen
kan in overleg.
kwestie van afhalen toch? als je 50+ euro meer wilt betalen
kan in overleg.
kwestie van afhalen toch? als je 50+ euro meer wilt betalen
Hij is legaal heb mail met informatie zoals kvk en btwnummer en dit blijkt te klopppen!
Dus heb te snel geoordeeld.
Dus heb te snel geoordeeld.
Bij dit soort winkels bestel ik liever toch al niks, een enorm lelijk webshop ook.
Bart Smit stuurt mij zojuist een mailtje met dat mijn bestelling is verzonden terwijl ik vorig weekend een annuleringsmail heb gehad. Zo maar eens bellen.
Dat heeft iedereen gehad! Goed lezen 0 stuks en geen T&Timpy101 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:31:
Bart Smit stuurt mij zojuist een mailtje met dat mijn bestelling is verzonden terwijl ik vorig weekend een annuleringsmail heb gehad. Zo maar eens bellen.
Als je mailtje begint metimpy101 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:31:
staat daar verderop...De status van je bestelling met ordernummer [nummer] is veranderd van "wordt verwerkt" naar "verzonden".
Productnaam Aantal Prijs Totaal
Playstation 4 0
[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 03-03-2014 17:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]