Weet iemand waar je goedkoop een ps + kaart abbo voor een jaar kan aanschaffen. Ik hoorde iets van wehkamp maar heb daar geen kortingscode voor.
ja kom maar .. komende weekend kan ik hele nacht haha .. misschien een competitie organiseren?Zjuzt schreef op zondag 23 februari 2014 @ 23:54:
[...]
Ik wil eens deze dagen ook wel potje of potjes wagen..
Lucky Goldstar
haha ja zeker was wel leuk .. wij beiden kunnen goed tegen verlies .. dat maakt nog gezelliger hahahaTheo27 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 07:37:
[...]
Het waren zeker leuke potjes.
Waren erg aan elkaar gewaagd haha 😉
Gauw nog een keer.
Lucky Goldstar
Actie bij Wehkamp is afgelopen maar je hebt zowiezo 14 dagen gratis .. je hoeft niet te haastetweaker013 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:00:
Weet iemand waar je goedkoop een ps + kaart abbo voor een jaar kan aanschaffen. Ik hoorde iets van wehkamp maar heb daar geen kortingscode voor.
Lucky Goldstar
Verwijderd
Ik wil eigenlijk vandaag ook een PS4 gaan bestellen, waar kan ik dat het beste doen/heb ik hem het snelst?
Onderlinge competitie is wel leuk met een paar man. Zaterdagavond beginnen?DJkim schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:03:
[...]
ja kom maar .. komende weekend kan ik hele nacht haha .. misschien een competitie organiseren?
PSN: Joosty1986
Ja ik moet smiddag mijn vriendin wegbrengen en dan ben ik alleen hahaZjuzt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:08:
[...]
Onderlinge competitie is wel leuk met een paar man. Zaterdagavond beginnen?
Lucky Goldstar
Bedoel je niet een online competitie, of bedoel je chips en bier voor jezelf halenDJkim schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:11:
[...]
Ja ik moet smiddag mijn vriendin wegbrengen en dan ben ik alleen hahaga alvast bier en chips halen .. denk min 4-5 .. moet ook niet al te groot worden .. anders moet je te lang wachten
[ Voor 3% gewijzigd door Zjuzt op 24-02-2014 10:16 ]
chips voor mezelfZjuzt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:12:
[...]
Bedoel je niet een online competitie, of ga je bier en chips voor jezelf halen?
Lucky Goldstar
Oké top ik dacht al hij zal toch niet verwachten dat ik vanuit Nijmegen naar Rotterdam kom rijdenDJkim schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:16:
[...]
chips voor mezelfhaha we kunnen gewoon voicechat room aanmaken .. heet Party Room ofzo toch?
Wanneer je begrijpend kunt lezen dan zal je ook weten wanneer je hem het snelst in huis kan krijgen.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:07:
Ik wil eigenlijk vandaag ook een PS4 gaan bestellen, waar kan ik dat het beste doen/heb ik hem het snelst?
haha das wel makkelijk he .. gewoon deze topic goed in de gaten houden .. ik had 2 keer pech met bestellen dus je moet ook beetje geluk hebbenVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:07:
Lucky Goldstar
Verwijderd
Ja heb er ook wel heel wat over gelezen, maar de ene zegt MM en de ander bartsmit en de ander weer die en die haha. Ik hoopte dat jullie wel wisten waar ik hem het snelst zou krijgen!
Topic in de gaten houden (in een tab open hebben staan continu) en gewoon op meerdere plekken een pre-order/reservering plaatsenVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:30:
Ja heb er ook wel heel wat over gelezen, maar de ene zegt MM en de ander bartsmit en de ander weer die en die haha. Ik hoopte dat jullie wel wisten waar ik hem het snelst zou krijgen!
ik wacht tot dat de infamous bundel aangekondigd word.
ik hoop wel dat die komt anders loop ik voor niks zolang te wachten.
ik hoop dat ik hem begin maart ergens kan reserveren
Verwijderd
Ja oke, denk dat ik eerst even wat winkels opbel om te vragen of er toevallig nog 1 ligt, je weet maar nooit!
Als je verder gaat bij bestellen staat binnen 1 week
Net gezien bij bol.com voor € 539.jayesh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:34:
ik heb er 1 nog staan op de bestelpagina en toen stond er nog steeds bezorging morgen. ben alleen benieuwd als ik hem nu bestel wat er gebeurdBiatch schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:39:
[...]
Als je verder gaat bij bestellen staat binnen 1 week

[ Voor 8% gewijzigd door RenaldoN op 24-02-2014 10:42 ]
Hier staat ook 12 weken. Zal wel Neckermann truckje zijn. Ik bestel hem daar toch maar niet.
stp - PSN ID: stp_4
hier voor de zekerheid maar bested met acceptgiro, playstation is niet voor mij maar heb geen zin om een paar weken op mijn geld te moeten wachten als het niet doorgaat
Net gebeld met Neckermann waarom ze niet geleverd hebben zaterdag.
U heeft met creditcard besteld en de betaling is pas bij ons 21:30 binnen gekomen dus daarom was hij niet verstuurd.
Hij komt woensdag nu zegt ze, heel gek woensdag terwijl ze vandaag ook opsturen en op voorraad waren.
U heeft met creditcard besteld en de betaling is pas bij ons 21:30 binnen gekomen dus daarom was hij niet verstuurd.
Hij komt woensdag nu zegt ze, heel gek woensdag terwijl ze vandaag ook opsturen en op voorraad waren.
Denk dat je met straks niet veel opschiet, voorheen is gebleken dat je vrij snel wilt zijn wil je kans maken.Blate schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:44:
Ik bel straks op en vraag het voor de zekerheid.
Net besteld bij mij stond gewoon levering binnen 1 week toen ik mn winkelwagentje ging afrekenen
Moet zeggen dat die servicedesk medewerkers horken eerste klas zijn, wat een slechte service zeg. Willen eigenlijk dat je ophangt zodat ze verder kunnen met punneken/breien/haken. Echt de laatste keer dat ik hier iets bestel.
Met 18 minuten uitverkocht
Van dit artikel hebben we het gewenste aantal niet op vooraad. Momenteel zijn er van dit artikel 0 op voorraad.
zal wel een restje geweest zijn ofzo van wat ze hadden.
Ik heb mooi met acceptgiro besteld, geen zin om weer op mijn geld te moeten wachten straks.
Bij bartsmit ligt ook nog een haffel
Ik heb mooi met acceptgiro besteld, geen zin om weer op mijn geld te moeten wachten straks.
Bij bartsmit ligt ook nog een haffel
[ Voor 54% gewijzigd door BekSide op 24-02-2014 10:53 ]
Verwijderd
Ja, werd net ook teruggebeld naar aanleiding van mijn klaagtweet.Samplex schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:50:
Moet zeggen de die servicedesk medewerkers horken eerste klas zijn, wat een slechte service zeg. Willen eigenlijk dat je ophangt zodat ze verder kunnen met punneken/breien/haken. Echt de laatste keer dat ik hier iets bestel.
Ja heel vervelend voor u, ja ik snap dat het teleurstellend is.
Maar we hebben ook niets meer uitgeleverd na uw bestelling, terwijl ik hier op de site lees van wel.
En 2 minuten later staat ie weer op voorraad leverbaar.
Bied dan aan om er 1 morgen bij me te hebben, dan denk ik er misschien over na om in de toekomst nog iets te bestellen.
Nu niet meer. Hoe verleidelijk het linkje er ook uitzag, was dit een eenmalige ervaring met neckermann.
Saturn heeft trouwens 3=2 actie op games lopen -> http://www.saturn.nl/mcs/...52,488165.html?langId=-11
NOTE:Pre orders zijn uitgesloten zie ik, maar aanbieding is de hele week geldig en Thief komt 28-2 uit, dus tot dan wachten dan kun je die ook meepakken
NOTE:Pre orders zijn uitgesloten zie ik, maar aanbieding is de hele week geldig en Thief komt 28-2 uit, dus tot dan wachten dan kun je die ook meepakken
[ Voor 26% gewijzigd door lubbertkramer op 24-02-2014 11:07 ]
ff weekendje flink gefifa't met mn nieuwe PS4 van BartSmit ghehe.
Gemiste oproep van mediamarkt vrijdag.. Dus ik bel terug, neemt niemand op. Ga ik langs, weet niemand iets van pre-orders op dat moment. Of ik maar op een andere dag wil terugkomen.. Weet dus nog niets over m'n pre order van mediamarkt. Anders ga ik mijn 25 euro gewoon terughalen en schuift iemand anders maar een plekje naar voren.
Gemiste oproep van mediamarkt vrijdag.. Dus ik bel terug, neemt niemand op. Ga ik langs, weet niemand iets van pre-orders op dat moment. Of ik maar op een andere dag wil terugkomen.. Weet dus nog niets over m'n pre order van mediamarkt. Anders ga ik mijn 25 euro gewoon terughalen en schuift iemand anders maar een plekje naar voren.
http://www.zavvi.nl/ps4-h...-second-son/10909471.htmljayesh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:34:
€485,09
In het begin leek het wel een hele nieuwe versie tegenover die van de ps3 of had jij dat gevoel niet?Manivado schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:55:
ff weekendje flink gefifa't met mn nieuwe PS4 van BartSmit ghehe.
Tja wat je zelf wilt, maar ik denk dat je lang gaat wachten wegens release in Japan!
Waarom wil je speciaal een bundel, koop een PS4 los en haal daarna Infamous als het uit is.
[ Voor 16% gewijzigd door Jay47 op 24-02-2014 11:12 ]
los is hij dan goedkoper of ik kan de special edition erbij nemen dan ben ik alsnog 5 euro goedkoperJay47 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:11:
[...]
Tja wat je zelf wilt, maar ik denk dat je lang gaat wachten wegens release in Japan!
Waarom wil je speciaal een bundel, koop een PS4 los en haal daarna Infamous als het uit is.
Tja als je voor die 5 euro maanden wilt wachten.....it's up to you hahajayesh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:13:
[...]
los is hij dan goedkoper of ik kan de special edition erbij nemen dan ben ik alsnog 5 euro goedkoper
Wie heeft camera voor PS? is het wel waard?
Lucky Goldstar
Ik had hiervoor een Xbox360Zjuzt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:09:
[...]
In het begin leek het wel een hele nieuwe versie tegenover die van de ps3 of had jij dat gevoel niet?

Je bent nog steeds duurder uit, games zijn daar wat duurder dan bij andere webwinkelslubbertkramer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:53:
Saturn heeft trouwens 3=2 actie op games lopen -> http://www.saturn.nl/mcs/...52,488165.html?langId=-11
Wellicht kunnen we binnenkort potje online spelenManivado schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:19:
[...]
Ik had hiervoor een Xbox360Dus voor mij sowieso even wennen PS4 haha. Fifa helemaal wennen. Werkt heel anders dan de vorige Fifa.
Zaterdag bij Saturn Dordrecht anders Tomb Raider voor 39 gekochtJay47 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:21:
[...]
Je bent nog steeds duurder uit, games zijn daar wat duurder dan bij andere webwinkels
[ Voor 20% gewijzigd door lubbertkramer op 24-02-2014 11:26 ]
Ja 2 weken terug was het 29 eurolubbertkramer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:22:
[...]
Zaterdag bij Saturn Dordrecht anders Tomb Raider voor 39 gekochtVind prijzen verder gemiddeld, scheelt wel als je 3 spellen van gemiddeld 50 euro kiest, bespaar je zeker dan dat je overal het spel voor 50 euro los haalt.... bedoel FIFA, COD en NFS kom ik niet onder de 50 tegen in de pricewatch, alleen Killzone voor 43
Kijk als het vette games waren dan had ik gekocht, TB heb ik al voor de PS3, en alleen BattleField 4 wil ik hebben op de PS4, voor de rest wat er nu uit is vind ik niks aan.
[ Voor 14% gewijzigd door Jay47 op 24-02-2014 11:34 ]
Ah kijk, ja ik had hiervoor de 360 maar na GTA V niets meer gekocht vanwege de PS4, dus heb nog een inhaalslag te makenJay47 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:32:
[...]
Ja 2 weken terug was het 29 euro
Kijk als het vette games waren dan had ik gekocht, TB heb ik al voor de PS3, en alleen BattleField 4 wil ik hebben op de PS4, voor de rest wat er nu uit is vind ik niks aan.
Persoonlijk vind ik het nu nog niks. Gebruik m werkelijk waar echt nooit.DJkim schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:17:
Wie heeft camera voor PS? is het wel waard?
Misschien in de toekomst? Zou hem nu in ieder geval niet kopen.
Erik-1980 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:39:
[...]
Persoonlijk vind ik het nu nog niks. Gebruik m werkelijk waar echt nooit.
Misschien in de toekomst? Zou hem nu in ieder geval niet kopen.
BTW Remote play op PS Vita werkt erg goed moet ik zeggen en verder Logitech K400 wireless keyboard werkt gewoon op PS4 dus als jullie goedwerkend cheap keyboard wilt halen K400 is een aanradertje... en Logitech F540 werkt ook zonder probleem.
Lucky Goldstar
Verwijderd
Als er nou ook eens leuke games uitkwamen. Ik zit met smart te wachten op Watch Dogs. En hoop ook stiekem nog dat GTA5 naar ps4 komt.lubbertkramer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:53:
Nedgame gaat de pre-orders uiterlijk 4 april uitleveren. Beetje aan de late kant lijkt mij.. haha
Volgens de klantenservice van neckermann klopt het niet wat er op de website staat. Het duurt nog steeds 12 weken dus heb ik de bestelling maar weer geannuleerd.
ben ik dus blij dat ik met acceptgiro betaald heb, ga ze verder ook niet bellen hoor verdienen ze alsnog wat aan mijBlate schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:11:
Volgens de klantenservice van neckermann klopt het niet wat er op de website staat. Het duurt nog steeds 12 weken dus heb ik de bestelling maar weer geannuleerd.
http://www.gameshoptwente.nl/start.php
3=2 actie en gratis verzending!
En ook op PS4 spellen behalve preorders, maar wel op dualshock 4 3=2
Onderstaande producten zijn uitgesloten van de 3 = 2 actie:
Alle Pre-Order Producten
Alle Nieuwe Consoles
Alle Pre-Paid Time Cards
Xbox Live Points Cards (alle variaties)
Xbox Live Gold (alle variaties)
Playstation Network Cards (alle variaties)
Playstation Plus Abonnement (alle variaties)
World of Warcraft Gamecards (alle variaties)
Madcatz R.A.T. Gaming Mouse (alle variaties)
Razer Mouse (alle variaties)
Razer Keyboards (alle variaties)
Turtle Beach Headsets (alle variaties)
LEGO Movie The Videogame (voor alle platformen)
Assassin's Creed IV: Black Flag (voor alle platformen)
LEGO Marvel Super Heroes (voor alle platformen)
Rocksmith 2014 + Real Tone Cable (voor alle platformen)
FIFA 14 (voor PS4 en XONE)
Call of Duty Ghosts (voor PS4)
Alle Pre-Order Producten
Alle Nieuwe Consoles
Alle Pre-Paid Time Cards
Leuk marketing trucje maar niet heus. Veel producten welke er wel binnen vallen hebben 'geen voorraad' (dualshock, battlefield4, etc.). Je kan ze reserveren, zal je zien dat ze na de actie weer beschikbaar zijn.Jay47 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:16:
http://www.gameshoptwente.nl/start.php
Alle Pre-Order Producten
Alle Nieuwe Consoles
Alle Pre-Paid Time Cards
Ja ze zijn nu niet beschikbaar maar je kan ze reserveren, dus dan zouden ze wel moeten leveren toch?Manivado schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:20:
[...]
Leuk marketing trucje maar niet heus. Veel producten welke er wel binnen vallen hebben 'geen voorraad' (dualshock, battlefield4, etc.). Je kan ze reserveren, zal je zien dat ze na de actie weer beschikbaar zijn.
Ik heb verder geen ervaring met ze nooit was besteld daar tot vandaag.
Iemand ervaring met ze?
Ja ik vind dit echt waardeloos, hoezo zetten ze op de website direct leverbaar neer en krijg je tijdens het bestellen de mededeling maximaal één week. De vrouw van de klantenservice kon me niet eens vertellen hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug op mn rekening heb staan...RenaldoN schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:15:
[...]
ben ik dus blij dat ik met acceptgiro betaald heb, ga ze verder ook niet bellen hoor verdienen ze alsnog wat aan mij
Verwijderd
De man die ik sprak wel... Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt, maar dat kon wel eens 3 weken duren zei die.Blate schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:24:
[...]
Ja ik vind dit echt waardeloos, hoezo zetten ze op de website direct leverbaar neer en krijg je tijdens het bestellen de mededeling maximaal één week. De vrouw van de klantenservice kon me niet eens vertellen hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug op mn rekening heb staan...
tijdens het bestellen kreeg ik wel levertijd morgen. maar als ik jou goed begrijp hebben ze dus helemaal niks binnen gekregenBlate schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:24:
[...]
Ja ik vind dit echt waardeloos, hoezo zetten ze op de website direct leverbaar neer en krijg je tijdens het bestellen de mededeling maximaal één week. De vrouw van de klantenservice kon me niet eens vertellen hoe lang het duurt voordat ik mijn geld terug op mn rekening heb staan...
dat is gewoon spelen met cash flow .. niet doen dus
Lucky Goldstar
Als je reserveert houden ze dat artikel een week voor je vast. Dus in werkelijkheid bestel je hem niet ik denk dat het gewoon een makkelijk marketing trucje is.Jay47 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:24:
[...]
Ja ze zijn nu niet beschikbaar maar je kan ze reserveren, dus dan zouden ze wel moeten leveren toch?
Ik heb verder geen ervaring met ze nooit was besteld daar tot vandaag.
Iemand ervaring met ze?
Maar je betaalt wel ervoor, zou vies zijn als ze het zo spelen!Zjuzt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:33:
[...]
Als je reserveert houden ze dat artikel een week voor je vast. Dus in werkelijkheid bestel je hem niet ik denk dat het gewoon een makkelijk marketing trucje is.
Het duurt inderdaad nu op de site 12 weken, vanmorgen niet. Denk dat ze gewoon een batch hadden die razendsnel weer is uitverkocht.
Ik had ze vanochtend aan de lijn over de bestelling van vrijdag, en toevallig kwam die net online op de site toen ik haar aan de telefoon had, dus nog een aantal besteld en daarna de link hier gedeeld.
Dus je weet zeker dat ze wel even op voorraad waren?NotSoSteady schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:44:
Ik had ze vanochtend aan de lijn over de bestelling van vrijdag, en toevallig kwam die net online op de site toen ik haar aan de telefoon had, dus nog een aantal besteld en daarna de link hier gedeeld.
Ja 100%.Blate schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:45:
[...]
Dus je weet zeker dat ze wel even op voorraad waren?
Je PS4?NotSoSteady schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:46:
Geleverd door PostNL op 2014-02-25
(geplaatst op 24 februari 2014 10:32:11 CET)
Lucky Goldstar
Tja, geld terugboeken moet binnen 30 dagen. Dat is nog altijd een maand, en waarschijnlijk KAN het wel sneller, zeker met geautomatiseerde systemen van grote winkels. Zal wel allemaal op een vast moment in de maand gebeuren, alle terugboekingen.
Ik heb ooit wel eens bij een winkel op ebay geannuleerd, toen had ik mijn geld dezelfde dag nog terug. Het kan dus wel, servicegericht zijn.
Ik heb ooit wel eens bij een winkel op ebay geannuleerd, toen had ik mijn geld dezelfde dag nog terug. Het kan dus wel, servicegericht zijn.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zo snel als wij moeten betalen, moeten winkels ook terug kunnen storten vind ik.
ik begrijp dat et wat langer duurt, als je een item retourt, maar dit is een annulering
ik begrijp dat et wat langer duurt, als je een item retourt, maar dit is een annulering
Verwijderd
Iemand interesse in killzone?
Stond voor n kale op de lijst, maar ze hebben nu 1 killzone bundel voor me.
Omg. Eindhoven
Omg. Eindhoven
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 14:41 ]
Doe je een DMVerwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:32:
Iemand interesse in killzone?
Bij Saturn is toch een 3is2 actie heeft iemand aaar al iets besteld?
Want ik kan nergens vinden waar ik de promocode 3is2 kan invoeren?
Dit is wel positief nieuws: http://www.playstation4cl...-april-zo-goed-als-zeker/
Heb nu ook besloten om een maandje te wachten. Koop het wel als mijn tentamens er eind Maart begin April op zitten. Is ook beter voor mijn cijfers
Heb nu ook besloten om een maandje te wachten. Koop het wel als mijn tentamens er eind Maart begin April op zitten. Is ook beter voor mijn cijfers
Verwijderd
idd mooi nieuws! denk ook dat de meeste pre orders wel vol zijn gestroomd en er steeds een overschot is (ook te zien aan de talloze beschikbare linkjes)Blate schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:27:
Dit is wel positief nieuws: http://www.playstation4cl...-april-zo-goed-als-zeker/
Verwijderd
Als je ze belt zeggen ze dat 4 april een indicatie is en niet wordt gegarandeerd. Ze werken gewoon eerst alle reserveringen af, voordat ze nieuwe uitleveren.Blate schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:27:
Dus, de Neckermann blijft teleurstellen. Ze hadden er vanochtend nog 9, en ipv dat ze eerst de bestellingen die in het weekend gedaan zijn uitleveren (waaronder de mijne), hebben ze gewoon alleen nieuwe bestellingen verwerkt van vandaag. Heb zojuist m'n bestelling maar geannuleerd, slaat echt nergens op hoe ze daarmee omgaan!
Neckermann bij mij ook geannuleerd.... goed voorzien dat ik met een acceptgiro betaald had, dat wachten op terugstorting, en bijhouden waar mijn geld is word ik gek van zeg.... iig nooit meer Neckermann...
Pas bij stap 4Zjuzt schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:15:
Bij Saturn is toch een 3is2 actie heeft iemand aaar al iets besteld?
[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 25-02-2014 11:28 ]
Volgens mij moet je eerst een aanbetaling doen bij de Neckermann, ze zeiden bij mij in ieder geval dat eerst de openstaande orders zouden worden uitgeleverd. Let's hope so, staat namelijk aardig wel geld open nu bij ze.BekSide schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:48:
Neckermann bij mij ook geannuleerd.... goed voorzien dat ik met een acceptgiro betaald had, dat wachten op terugstorting, en bijhouden waar mijn geld is word ik gek van zeg.... iig nooit meer Neckermann...
Edit: De bestelling van vandaag is al verwerkt, nog even wachten op ontvangen PostNL.
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 24-02-2014 17:04 ]
.BekSide schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:48:
[ Voor 14% gewijzigd door jayesh op 24-02-2014 17:25 ]
Nee want ik heb hem zelf geannuleerd, nadat bleek dat ik hem niet ging krijgen dit kan naturlijk wel komen doordat ik met acceptgiro wilde doen...
Maar ga mijn geld niet overmaken naar Neckermann, 30 dagen wachten fijn is dat zeg.....
Wat overigens onzin is. Ze accepteren het als 'betaalmethode', dus waarom zou dat dan moeten betekenen dat mensen hem niet krijgen? Dan moet Neckermann gewoon eerlijk zijn en aangeven dat mensen die direct betalen voorrang hebben.
Omdat het zo is, jij hebt toch ook liever je geld direct dan dat je er misschien nog weer achteraan moet.Backspace-NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:28:
Wat overigens onzin is. Ze accepteren het als 'betaalmethode', dus waarom zou dat dan moeten betekenen dat mensen hem niet krijgen? Dan moet Neckermann gewoon eerlijk zijn en aangeven dat mensen die direct betalen voorrang hebben.
Nee hoor, als ik als professioneel bedrijf een betaalmethode accepteer, dan is het gewoon 'first come first serve'. Ook met een acceptgiro krijgen ze hun geld namelijk gewoon ;-)NotSoSteady schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:31:
[...]
Omdat het zo is, jij hebt toch ook liever je geld direct dan dat je er misschien nog weer achteraan moet.
Dat zeg jij, de Neckermann is overigens niet de enige, want ook Bol.com annuleert dit soort dingen bij nieuwe klanten.Backspace-NL schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:33:
[...]
Nee hoor, als ik als professioneel bedrijf een betaalmethode accepteer, dan is het gewoon 'first come first serve'. Ook met een acceptgiro krijgen ze hun geld namelijk gewoon ;-)
En logisch vind ik!NotSoSteady schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:36:
[...]
Dat zeg jij, de Neckermann is overigens niet de enige, want ook Bol.com annuleert dit soort dingen bij nieuwe klanten.
Mensen rekenen altijd bij zichzelf af, maar er is ook een grote groep mensen die wel besteld, maar waar je nog maanden achter je je geld kan aanvangen. Dat boeit ze niet zoveel bij kleine bedragen, maar wel bij dit soort bestellingen.
Zojuist even bij Nedgame gepre-ordert nu nog een maandje wachten en dan afhalen in Dordrecht. 
Edit: linkje http://www.nedgame.nl/pla...-maart-april-/1047178545/
[ Voor 37% gewijzigd door Nickvdd op 24-02-2014 17:57 ]
Maar de releasedatum is niet zeker!Nickvdd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:49:
Zojuist even bij Nedgame gepre-ordert nu nog een maandje wachten en dan afhalen in Dordrecht.
Ook nog Exclusief verzendkosten......die durft!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]