Trouwens Bol.com is niet echt duidelijk bij de release van MGS GZ, ik zie 3 releasedata staan 18-03, 20-03 en 27-03

Ik ga ervanuit dat ze het leveren zodra ze het hebben. Dat hebben ze immers ook vaak in het verleden gedaanJay47 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:53:
Trouwens Bol.com is niet echt duidelijk bij de release van MGS GZ, ik zie 3 releasedata staan 18-03, 20-03 en 27-03
Woot geen bevestingsmail gehad?Joosie200 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:04:
Geen track en trace van BS en toch net bezorgd
Lucky Goldstar
[ Voor 4% gewijzigd door DJkim op 21-02-2014 13:16 ]
Lucky Goldstar
(geplaatst op 21 februari 2014 11:10:56 CET)Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:17:
op mijn bankafschrift staat dat ik hem 11:11 heb besteld, en jullie?
Via paypal gedaan maar die mail komt altijd later dus weet niet of invloed heeftVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:17:
op mijn bankafschrift staat dat ik hem 11:11 heb besteld, en jullie?
Heb bij BS nog nooit hoeven tekenen. Bij de IT wel.Nostordici schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:19:
Zojuist PS4 ontvangen zonder t&t van BS, wat ik opvallender vond is dat ik niet hoefde te tekenen...heb ik de PS4 nu niet ontvangen? Haha
Lucky Goldstar
Verwijderd
Ik had een vrouwtje aan de lijn en ik had de laatstelubbertkramer schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:13:
Slecht nieuws Neckermann bestellingen:
Net mdw aan de lijn gehad, waren teveel orders geplaatst dan ze hebben, ze zijn nu de volgorde aan het bekijken maar ze kon pas na 15:00 maar beter dat ik pas na 16:00 terug zou bellen om duidelijkheid te hebben over de order
Bij BS is een handtekening niet vereistNostordici schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:19:
Zojuist PS4 ontvangen zonder t&t van BS, wat ik opvallender vond is dat ik niet hoefde te tekenen...heb ik de PS4 nu niet ontvangen? Haha
Morgen ff mailen ik heb niks ontvangen hoor
PSN: Joosty1986
Lucky Goldstar
Dacht bij fifa niet maar weet niet 100% zeker..DJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:35:
Vraagje , als je nu een FIFA 14 voor PS3 haal, kan ik hem laten upgraden naar FIFA 14 voor PS4 zoals BF4?
Verwijderd
nee fifa niet, alleen:DJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:35:
Vraagje , als je nu een FIFA 14 voor PS3 haal, kan ik hem laten upgraden naar FIFA 14 voor PS4 zoals BF4?
Verwijderd
Klopt. Gaat niet.Zjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Dacht bij fifa niet maar weet niet 100% zeker..
Lucky Goldstar
Afwachten, webshops kennende kan het gewoon alle kanten op.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:27:
[...]
Ik had een vrouwtje aan de lijn en ik had de laatste![]()
![]()
(geplaatst op 21 februari 2014 11:11:41 CET)
Ze zag wel dat ik een vooruitbetaling moest doen (had via acceptgiro betalen gekozen, maar was nieuwe klant). Dus dat heb ik zojuist maar gelijk gedaan.
Lucky Goldstar
Verwijderd
Wel als ik al aanbetaald hebNotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:43:
Het eerste wat ze gaan annulering zijn vaak de acceptgiro's, daar hoeven ze namelijk niks aan te doen.
Of kapers die er zes kopen maar eentje gevenNotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:43:
Het eerste wat ze gaan annulering zijn vaak de acceptgiro's, daar hoeven ze namelijk niks aan te doen.
Daar lig ik ook niet wakker van, risico van het vak. Het is maar een leuke bijverdienste. Daarnaast heb ik deze week volgens mij nog wat aardig mensen blij gemaakt met de BS link.lubbertkramer schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Of kapers die er zes kopen maar eentje geven
[ Voor 21% gewijzigd door NotSoSteady op 21-02-2014 13:49 ]
werd het bezorgd door PostNL? Zag net de postbode voorbij komen maar hij had voor mij alleen een pakketje van bol.com.Joosie200 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:04:
Geen track en trace van BS en toch net bezorgd
Alleen PostNL, geen postbode.Arsene schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:47:
[...]
werd het bezorgd door PostNL? Zag net de postbode voorbij komen maar hij had voor mij alleen een pakketje van bol.com.
Verwijderd
Niet geheel waar. Sommige games kan je namelijk wel gratis spelen maar dit zal uiteraard een beperkt aanbod zijn en zeer waarschijnlijk ook nooit grote titels.Sefal schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:27:
[...]
Bij PS4 heb je de PS+ nodig om online te gamen
bij ps3 was dat optioneel.
Heb over dat upgraden gelezen ja maar snapte het niet helemaal. Ik zou dus nu naar de winkel kunnen gaan, ps3 BF4 halen en dan 10 euro bijlappen en dan heb ik voor de ps4?Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:54:
Hoe gaat Sony eigenlijk om met de vouchers die je met een code in kunt lossen om je spelen te upgraden van PS3 naar PS4.
Ik heb bijvoorbeeld deze week mijn PS4 binnen gehad, na 7 weken wachten bij Saturn en was al in het bezit van BF4 en COD-ghost. Deze heb ik nog binnen de termijn kunnen upgraden voor €9,99, maar als ik nog 4 weken had moeten wachten op mijn PS4, had ik de spellen opnieuw moeten kopen.
[ Voor 49% gewijzigd door Generation Kill op 21-02-2014 13:57 ]
50 euro voor hele jaar toch? Er zijn genoeg kortingsactie en dan kosten ze maar rond 40 euroNotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:56:
Die paar euro wat je per maand betaald, doe ik al bijna 10 jaar voor de Xbox.
Lucky Goldstar
Aanbiedingen? You had my curiosity but now you have my attention... Please continueDJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:00:
[...]
50 euro voor hele jaar toch? Er zijn genoeg kortingsactie en dan kosten ze maar rond 40 euro
Er zijn genoeg aanbiedingen rondom Playstation Network voucher 50 euro PSP/PS3 (PSN) (Playstation 3)Generation Kill schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:04:
[...]
Aanbiedingen? You had my curiosity but now you have my attention... Please continue
Lucky Goldstar
nu wel .. 3 uur geleden waren ze nog op voorraadVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:10:
Ik zie bij Neckermann en verwachttijd van 2 weken? Klopt dit?
Lucky Goldstar
Verzenden die niet via PostNL.Sefal schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:14:
Heb net met de klantenservice van Neckermann gebeld. en mijn bestelling van 21 februari 2014 11:29:18 CET gaat gewoon door. Ze zei dat ie vandaag de deur uit zou gaan. en dat ik em uiterlijk dinsdag kan verwachten omdat dat de volgende leverdag is. maar dat ie eigelijk morgen gewoon moet arriveren.
YESS!
Dat geeft hoopSefal schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:14:
Heb net met de klantenservice van Neckermann gebeld. en mijn bestelling van 21 februari 2014 11:29:18 CET gaat gewoon door. Ze zei dat ie vandaag de deur uit zou gaan. en dat ik em uiterlijk dinsdag kan verwachten omdat dat de volgende leverdag is. maar dat ie eigelijk morgen gewoon moet arriveren.
YESS!
Lucky Goldstar
Komt gewoon morgen binnen hoor
Ja dat heb ik ook. en ik ga ervan uit dat het morgen geleverd wordt, want ze versturen het vandaag nog.
Laat maar weten als ie binnen is potje fifa
Lucky Goldstar
PES heb ik tot 2010 gespeeld daarna is het echt ingehaald door Fifa tenminste dat is mijn mening.DJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:21:
ik heb altijd PES gespeeld maar ga wel op FIFA wagen dan
Aangezien er geen handtekening vereist is, lijkt het me dat ie gewoon bij de buren wordt afgeleverd zoals ieder ander pakketje.Manivado schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:28:
Bij mij wordt die van BS tussen 16.00u en 18.00u bezorgd. Laat er dan net niemand thuis zijn.. Wordt deze dan bij de buren bezorgd of proberen ze het dan maandag pas weer?
Buren als je bezorger dat wel vaker doet, op m'n postnl app staat dat er geen handtekening nodig is.Manivado schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:28:
Bij mij wordt die van BS tussen 16.00u en 18.00u bezorgd. Laat er dan net niemand thuis zijn.. Wordt deze dan bij de buren bezorgd of proberen ze het dan maandag pas weer?
Verwijderd
Moet je toch gelijk geven.NotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:43:
Ze blijven dus wisselende informatie afgeven... hmm ik bel na 16:00 weer om details, anders annuleer ik hem, heb hem met paypal betaaldVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:33:
[...]
Moet je toch gelijk geven.
Op aanwijzing van de 1e telefoniste gelijk een deel overgemaakt.
Nu hoor ik van de volgende telefonist dat ik weer achter in de rij sta en 3 weken moet wachten.
Gelijk geannuleerd. Eerste en laatste bestelling bij Neckermann.
Dixons krijgt dus ook een levering een deze dagen?loonstar schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:32:
dit kreeg ik van Dixons over mijn vraag over de mega bundel gisteren heeft iemand hem al
gekregen
Het klopt dat de nieuwe betaallinks nog niet zijn verstuurd.
Vandaag of morgen, waarschijnlijk morgen, zal dit wel het geval zijn.
Excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Ze weten waarschijnlijk nu zelf niet wat ze allemaal aan het doen zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:33:
[...]
Moet je toch gelijk geven.
Op aanwijzing van de 1e telefoniste gelijk een deel overgemaakt.
Nu hoor ik van de volgende telefonist dat ik weer achter in de rij sta en 3 weken moet wachten.
Gelijk geannuleerd. Eerste en laatste bestelling bij Neckermann.
dat weet ik niet maar wij zouden al een tijd terug een nieuwe betaal link krijgenlubbertkramer schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:35:
[...]
Dixons krijgt dus ook een levering een deze dagen?
Had je wel bevestiging van BS gehad? Misschien heb ik ook straks 2 PS4 haha kan ik mijn grootgroot oma gelijk blij makenbobster44 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:37:
Zojuist PS4 bezorgd!
Besteld bij BS op de 19e. met afterpay. Geen T&T gehad.
dussss, voor de mensen in gelijke situatie, "fingers crossed".
Lucky Goldstar
[ Voor 51% gewijzigd door Mau_Maus op 23-02-2014 17:36 ]
Ja, wel bevestiging van bestelling.DJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:39:
[...]
Had je wel bevestiging van BS gehad? Misschien heb ik ook straks 2 PS4 haha kan ik mijn grootgroot oma gelijk blij maken
Ik heb je een DM gestuurd op je aanbod.Rogar schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:23:
Saturn Dordrecht heeft weer een lading binnen gekregen. Ben net gebeld dat ie klaar ligt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
De 2e telefonist wist vrij zeker dat ik hem niet ging krijgen en dat ik dus 3 weken moest wachten.rvthul84 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:36:
[...]
Ze weten waarschijnlijk nu zelf niet wat ze allemaal aan het doen zijn.
Tip is om gewoon te wachten, en niet zelf gaan bellen en mailen.
Lucky Goldstar
of je belt gewoon even zoals anderen ook gedaan hebben ;-)DJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:44:
jeetje volgens ben ik echt pechvogel van PS4 slowchat topic hahahaeffe kijken of ik weer pech heb of niet
Ik heb ook heel veel pech kerelDJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:44:
jeetje volgens ben ik echt pechvogel van PS4 slowchat topic hahahaeffe kijken of ik weer pech heb of niet
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ja gebeld naar Neckermann en ik moet morgen bestelstatus checken .. dus dat is ook niet 100% zeker heRemco20 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:45:
[...]
of je belt gewoon even zoals anderen ook gedaan hebben ;-)
Lucky Goldstar
geen voorraad meer he.. blijkbaar zitten hier meerdere mensen dus niet alleen tweakers, topic in de gaten houdenVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:48:
Klopt het dat er nu niet meer besteld kan worden op de site van bart smit??
Lucky Goldstar
| Youtube |
[ Voor 8% gewijzigd door C0nscious op 21-02-2014 14:59 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
De link was dacht ik ook op een andere site geplaatst had iemand gepost....DJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:50:
[...]
geen voorraad meer he.. blijkbaar zitten hier meerdere mensen dus niet alleen tweakers, topic in de gaten houden
Je bent niet de enige broeder.BPP schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:00:
Kut Bart Smit, iedereen krijgt zijn PS4 en die van mij worden gewoon geannuleerd.
haha lees mijn post dan.. ik was zelfs eerder als anderen en toch werd die van mij niet geleverd haha
Lucky Goldstar
Ik heb zelfs de link van nkm gemist..DJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:07:
[...]
haha lees mijn post dan.. ik was zelfs eerder als anderen en toch werd die van mij niet geleverd haha
Ik heb ze beide gewoon volledig betaald. Gewoon geannuleerdNickvdd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:11:
[...]
Ik heb zelfs de link van nkm gemist..Moet toch maar eens gaan stoppen met acceptgiro en/of afterpay te gaan betalen. Misschien worden mijn kansen dan wat groter.
Verwijderd
Daar ben ik nu ook achter. Was gelijk mijn 1e en laatste keer met acceptgiro. Gelijk genaaid.Nickvdd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:11:
[...]
Ik heb zelfs de link van nkm gemist..Moet toch maar eens gaan stoppen met acceptgiro en/of afterpay te gaan betalen. Misschien worden mijn kansen dan wat groter.
[ Voor 16% gewijzigd door lubbertkramer op 21-02-2014 15:37 ]
Morgen? Ze weten toch wel of ze vandaag verzenden of niet ipv dat morgenochtend pas te zien/wetenDJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:48:
[...]
Ja gebeld naar Neckermann en ik moet morgen bestelstatus checken .. dus dat is ook niet 100% zeker he
Beiden vandaag binnengekomenGeneration Kill schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:00:
Heb er nu 2 lopen bij BS. 1 voor mn pa en 1 voor mezelf.
1 Gisteren 16:45 besteld en betaald met CC , Reservering erna gemaakt voor die van me pa.
1 Vandaag 13:45 besteld en betaal met iDeal, m'n pa had reservering staan van gisteren.
Beide bevestigingsmail gekregen, geen annulering maar ook nog geen track n trace
Verwijderd
Lucky Goldstar
Komt dat niet doordat er een x bedrag import kosten bovenop komt?Jay47 schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:19:
De X1 word uiteindelijk gewoon weg gevaagd denk ik, bij MM Arena staan stapels met X1 te rotten, niemand wilt het hahah.
[ Voor 16% gewijzigd door lubbertkramer op 21-02-2014 16:24 ]
Importkosten??????lubbertkramer schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:19:
[...]
Komt dat niet doordat er een x bedrag import kosten bovenop komt?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq