Ik heb vorige week gereserveerd en vanmiddag bestelt en bovenal nog geen annuleringmailtje gehad.tolgaliya schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:41:
Zou het ook nog wat uitmaken wanneer je hebt gereserveerd? Anders kun je vlak voor het bestellen nog even snel op reserveren klikken
[...]
Hier hetzelfde.Nickvdd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:43:
[...]
Ik heb vorige week gereserveerd en vanmiddag bestelt en bovenal nog geen annuleringmailtje gehad.
Toch niet gek gedacht van me... Haha. Ik pak elke strohalm nu in de hoop dat het lukt!Mau_Maus schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:49:
[...]
Misschien helpt het dat ik mij 2 dagen voor die link op reserveringslijst had gezet? Misschien checken ze niet wanneer je je precies hebt aangemeld daarvoor?
Verwijderd
Hoe kun je op die reserveringslijst komen dan?Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:47:
Heb vorige week ook online gereserveert. Gister besteld. Nog niet geannuleerd
Door op het reserveringsknopje te drukken op de BS site.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:51:
[...]
Hoe kun je op die reserveringslijst komen dan?
Verwijderd
Ga naar de site van bart smit. En dan bij de PS4 staat er onder : reserveren.
Je hoeft alleen je naam en mail te geven.
Mijn 'er 1 krijgen' sloeg op de PS4 zelf, niet op de SSHDJay47 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:10:
[...]
83 euro bij Mycom en Dixons, 2TB versie heb je ook maar die kon ik nergens vinden. SSHD start wel sneller op ook spelletjes starten sneller op als je het vergelijkt met een HDD, maar SSD is nog steeds sneller maar ook duurder. Ik heb een Seagate SSHD 5400rpm deze zijn ongeveer 7x sneller dan een normale HDD 5400rpm.
Die Seagate heeft 8GB SSD en 1TB HDD
Maar het is dus wel een significant voordeel tov een gewone HD? Ik dacht namelijk dat het systeem het ook echt moest ondersteunen om snelheidsvoordeel te hebben.....
Bart Smit bestelling van gisteren nog steeds 'in behandeling'
Verwijderd
Nickvdd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:53:
[...]
Door op het reserveringsknopje te drukken op de BS site.
Ah, zat bij de februari levering te kijken.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:53:
Ga naar de site van bart smit. En dan bij de PS4 staat er onder : reserveren.
Daar stond ie niet. Bij de gewone wel!
Even een ander vraagje. 2 weken geleden heb ik va zoon Bart Smit link mijn ps4 kunnen bemachtigen. Maar hoe zit het eigenlijk met garantie, heb namelijk. Geen kassabon gekregen
Jawel, krijg je per mail, bijlage.bart_napster schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:04:
Even een ander vraagje. 2 weken geleden heb ik va zoon Bart Smit link mijn ps4 kunnen bemachtigen. Maar hoe zit het eigenlijk met garantie, heb namelijk. Geen kassabon gekregen
Je hebt wel een leveringsbon gekregen.bart_napster schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:04:
Daar staat achterop retour & garantieservice.
Mocht die kapot zijn zou ik gewoon bart smit bellen wattedoen.
Maar dat moet wel je garantiebon zijn als het goed is.
Die pakbon die je erbij krijgt is het "garantiebewijs" bij BS geloof ik
Bij de bevestigingmail zit gewoon een factuur als bijlage.
Verwijderd
Heb voor 1 order van de 19e nog geen bericht gehad.
Geen annulering, maar ook geen T&T.
Zal wel niet meer komen ook die T&T.
Dus niemand heeft deze 2 dagen een T&T ontvangen zonder gereserveerd te hebben?
Geen annulering, maar ook geen T&T.
Zal wel niet meer komen ook die T&T.
Dus niemand heeft deze 2 dagen een T&T ontvangen zonder gereserveerd te hebben?
Net even gekeken , bedankt jongens klopt helemaal !
Verwijderd
Ik klikte op reserveer ps4.
Krijg ik een mail dat ik PS4 watch dogs pakket besteld heb. Vaag.
Krijg ik een mail dat ik PS4 watch dogs pakket besteld heb. Vaag.
Heb er nu 2 lopen bij BS. 1 voor mn pa en 1 voor mezelf.
1 Gisteren 16:45 besteld en betaald met CC , Reservering erna gemaakt voor die van me pa.
1 Vandaag 13:45 besteld en betaal met iDeal, m'n pa had reservering staan van gisteren.
Beide bevestigingsmail gekregen, geen annulering maar ook nog geen track n trace
1 Gisteren 16:45 besteld en betaald met CC , Reservering erna gemaakt voor die van me pa.
1 Vandaag 13:45 besteld en betaal met iDeal, m'n pa had reservering staan van gisteren.
Beide bevestigingsmail gekregen, geen annulering maar ook nog geen track n trace
Nog niemand een T&T dus legitiem/niet-legitiem? Vreemd, dat is wel laat voor hun doen als ze morgen willen leveren.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Jupp, misschien morgenochtend.C0nscious schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:03:
Nog niemand een T&T dus legitiem/niet-legitiem? Vreemd, dat is wel laat voor hun doen als ze morgen willen leveren.
Heb gister ook op de reserveringsknop gedrukt en vandaag besteld. geen T&T gehad wel een bevestigingsmail. Heb gekozen voor afhalen bij BS, misschien daarom geen T&T. Wordt waarschijnlijk een belletje van de vestiging zodra deze klaar ligt. Ik wacht rustig af.Generation Kill schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:00:
Heb er nu 2 lopen bij BS. 1 voor mn pa en 1 voor mezelf.
| Youtube |
Nope, je krijgt een T&T.SV3NNER schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:06:
[...]
Heb gister ook op de reserveringsknop gedrukt en vandaag besteld. geen T&T gehad wel een bevestigingsmail. Heb gekozen voor afhalen bij BS, misschien daarom geen T&T. Wordt waarschijnlijk een belletje van de vestiging zodra deze klaar ligt. Ik wacht rustig af.
Heb bij webshop ook weleens T&T om 22:00 ofzo gehad ligt eraan hoelaat postnl alles ophaald en in het systeem zet natuurlijk..
PSN: Joosty1986
BS verstuurt niet altijd een mailtje met een T&T, dus ik wacht morgen wel ff af wat er binnen komt
Zegt imo nog helemaal niets, ik ga er in ieder geval niet meer vanuit. Eerdere keren kwam de T&T stukken vroeger, volgens mij zijn ze gewoon langer bezig met handmatig checken.Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:21:
1 ding is belangrijk : we hebben zoals vele GEEN annulerings mailtje gehad.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Waarom blijf ik toch nog hopen dat het snel opschiet bij bol.com?Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die vóór 10 november 2013 hebben besteld.
Helaas heb je na deze datum besteld en ontvang je de Playstation 4 nog niet. Wij vinden het jammer dat wij nog niet aan jou kunnen leveren.
Door het grote succes van de Playstation 4 is het aanbod niet toereikend. Wij verwachten de komende paar weken iedere week nieuwe Playstation 4 consoles te ontvangen. Helaas weten wij op dit moment nog niet exact hoeveel PlayStations wij gaan ontvangen.
Hierdoor kunnen wij helaas niet aangeven wanneer jij de Playstation 4 gaat ontvangen. De levertijd op de website en in je account zijn dan ook niet up-to-date.
Wij willen graag goed nieuws brengen, dus zodra wij een exacte leverdatum weten hoor je dit meteen.
We doen er alles aan om jou alsnog zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Toch maar hier in de gaten houden..
Of misschien gewoon één kopen van een andere gebruiker hier.
//
Een playstation moet je altijd terug sturen naar playstation zelf voor garantie toch?
Althans, dat was met mijn ps3 het geval..
Als dat nu ook het geval is maakt het "2de hands" kopen wat makkelijker.
[ Voor 8% gewijzigd door Nicasius op 20-02-2014 20:53 ]
Ik vraag me af of ze in de toekomst ook tablets gaan ondersteunen met het remote play protocol! Het zou echt nice zijn dat ik zou kunnen spelen met mijn tablet als beeldscherm, zodat m‘n vriendin tv kan kijken. Via de tv is natuurlijk ‘t fijnste, maar ik zou dit wel graag als alternatief zien.
Als iemand hier iets van weet hoor ik ‘t graag, ik heb zelf in ieder geval geen mogelijkheden hiervoor kunnen vinden
Als iemand hier iets van weet hoor ik ‘t graag, ik heb zelf in ieder geval geen mogelijkheden hiervoor kunnen vinden
In Nederland is het wettelijk zo geregeld dat je bij de winkelier moet zijn (dus: als je 'm bij Bol.com hebt besteld, dan moet je bij Bol.com zijn).Nicasius schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:48:
[...]
Waarom blijf ik toch nog hopen dat het snel opschiet bij bol.com?
Toch maar hier in de gaten houden..
Of misschien gewoon één kopen van een andere gebruiker hier.
//
Een playstation moet je altijd terug sturen naar playstation zelf voor garantie toch?
Althans, dat was met mijn ps3 het geval..
Als dat nu ook het geval is maakt het "2de hands" kopen wat makkelijker.
Je kunt 'm trouwens (in het eerste jaar) ook bij Sony doen, maar dan loop je het risico dat de winkelier dadelijk in het tweede jaar (als je misschien weer een probleem hebt), zegt: "Hé, maar dit is niet de PS4 die wij jou hebben verkocht... via ons krijg je geen garantie."
Het is wel de bedoeling dat dadelijk PlayStation Now naar iOS en Android apparaten komt.Saiyan Extreme schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:59:
Ik vraag me af of ze in de toekomst ook tablets gaan ondersteunen met het remote play protocol! Het zou echt nice zijn dat ik zou kunnen spelen met mijn tablet als beeldscherm, zodat m‘n vriendin tv kan kijken. Via de tv is natuurlijk ‘t fijnste, maar ik zou dit wel graag als alternatief zien.
[ Voor 25% gewijzigd door Uniciteit op 20-02-2014 21:07 ]
Aha oke op die manier..Uniciteit schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:06:
[...]
In Nederland is het wettelijk zo geregeld dat je bij de winkelier moet zijn (dus: als je 'm bij Bol.com hebt besteld, dan moet je bij Bol.com zijn).
Je kunt 'm trouwens (in het eerste jaar) ook bij Sony doen, maar dan loop je het risico dat de winkelier dadelijk in het tweede jaar (als je misschien weer een probleem hebt), zegt: "Hé, maar dit is niet de PS4 die wij jou hebben verkocht... via ons krijg je geen garantie."
[...]
Volgensmij was toen ook mijn garantie bij de freerecordshop verlopen en daarom moest ik 'm terug sturen.
Zal 'm eens op bol.com gaan annuleren.
Ja hoor, 10 november besteld, krijg ik vandaag een mail dat iedereen die voor 10 november besteld heeft de PS4 geleverd krijgt. Maar goed, ik heb goede hoop dat ik hem dan wel volgende week krijg. De aanname is dat ik meen gelezen te hebben dat ze nu elke week een levering krijgen van Sony.
Over welke shop heb je het nu?Zoufiax schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:36:
Ja hoor, 10 november besteld, krijg ik vandaag een mail dat iedereen die voor 10 november besteld heeft de PS4 geleverd krijgt. Maar goed, ik heb goede hoop dat ik hem dan wel volgende week krijg. De aanname is dat ik meen gelezen te hebben dat ze nu elke week een levering krijgen van Sony.
Ik laat mijn vriendin de tablet gebruiken om televisie te kijken, dat is een veel betere oplossing.Saiyan Extreme schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:59:
Nog mensen die wel een T&T nummer hebben ontvangen?
Hier niet ☹Zjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:07:
Verwijderd
NopeZjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:07:
Heb maar even een mail gestuurd naar BS. Kan er nu toch niet veel meer aan doen als ze het wel of niet verstuurd hebben maar ben benieuwd naar hun reactie. Vreemd dat sommige wel een annuleringsmail hebben gehad en ook een aantal niet.
Amazon Spanje en Amazon Italië versturen beide niet op buiten hun eigen land.Zjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:28:
amazon.es heeft ze ook op voorraad voor 392eu maar weet niet of het handig is om da ding in Spanje te bestellen
Verwijderd
Ja het zijn mooie bedragenZjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:28:
amazon.es heeft ze ook op voorraad voor 392eu maar weet niet of het handig is om da ding in Spanje te bestellen
Alleen jammer dat amazon.es niet naar nederland verzend, is alleen puur voor spanjaarden
Jongens, ik heb mail terug van BS mijn bestelling is wel goed doorgekomen en heb via reactie een T&T gekregen dus lucky me
Even een kleine tip: Amazon verzend wel naar het buitenland als je via zo'n subwinkel besteld. (Je order loopt 100% via Amazon maar je krijgt je spullen vanuit een ander bedrijf.
Zo heb ik gewoon m'n Xbox1 binnen gekregen.
Zo heb ik gewoon m'n Xbox1 binnen gekregen.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Dus mensen die 19-02 besteld hebben en geen annuleringen hebben waarschijnlijk gewoon geluk. De T&T zijn niet goed doorgekomen en verstuurd. Maar ze zijn er wel degelijk.
Hier geen reactie terug maar ja ze werken ook pas vanaf 9 uurZjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:40:
Jongens, ik heb mail terug van BS mijn bestelling is wel goed doorgekomen en heb via reactie een T&T gekregen dus lucky me
Heb iets na 8 een bericht gestuurd en net een bericht terug dus mail beantwoorden ze wel.RenaldoN schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:46:
[...]
Hier geen reactie terug maar ja ze werken ook pas vanaf 9 uur
Ontvangen door PostNL staat er..Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:50:
Heb ze ook ff gemailt! Maar nog niks terug! Wel de 19e besteld! Dus heb goede hoop
Verwijderd
Hoe kwam je dan aan je T&T?Zjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:45:
Dus mensen die 19-02 besteld hebben en geen annuleringen hebben waarschijnlijk gewoon geluk. De T&T zijn niet goed doorgekomen en verstuurd. Maar ze zijn er wel degelijk.
Ik had in een interview met een Sony bobo gelezen dat iOS en Android niet remote play gingen ondersteunen. Lijkt me ook iets om de verkoop van vita's te stimuleren. Of is dit alweer oud nieuws dan?Uniciteit schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:06:
[...]
Het is wel de bedoeling dat dadelijk PlayStation Now naar iOS en Android apparaten komt.
Als ik sneller aan een Xbox one kan komen, ga ik mijn PS4 bestelling annuleren.
Ik begin het beetje zat te worden dat lange wachten.
Mycom had aangegeven Eind januari, vervolgens midden februari en we zitten nu weer eind februari en 0,0 informatie over de levering.
Ik begin het beetje zat te worden dat lange wachten.
Mycom had aangegeven Eind januari, vervolgens midden februari en we zitten nu weer eind februari en 0,0 informatie over de levering.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mailtje naar de klantenservice van BS. En kreeg netjes een T&T terug het word vanmiddag bij mij bezorgd.
Haha wat een pech heb je dan als je het mailtje leest.Zoufiax schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:36:
Maar inderdaad, zal je volgende week wel een mailtje krijgen dat ie is verzonden
Nice!
Als je onder klantenservice op contact klikt onderaan en dan klantenservice.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:58:
Wat is dat adres? Ik had gedaan naar info@bartsmit.com
Dan kun je weer op een envelop klikken en krijg je een webformulier waar je alles kan invullen.
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/customerService/
Verwijderd
Mijn bestelling van 19-02 is ook onderweg.
Even gebeld en T&T ontvangen!
Ligt inmiddels in het sorteercentrum van PostNL.
Even gebeld en T&T ontvangen!
Ligt inmiddels in het sorteercentrum van PostNL.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2014 09:09 ]
Die van mij is net afgeleverd, ik had helemaal geen T&T ontvangen.
Wanneer had je besteld ? Ook de 19e ?NotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:14:
Verwijderd
Ik ook niet, pas nadat ik er om vroeg.NotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:14:
Die van de 19e is geannuleerd vanwege geen voorraad, de bestelling van de 20ste is vandaag bij me aangekomen.
Verwijderd
Oftewel, ze proberen alle orders te controleren. Maar af en toe glipt er toch 1tje door?NotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:34:
[...]
Die van de 19e is geannuleerd vanwege geen voorraad, de bestelling van de 20ste is vandaag bij me aangekomen.
Zojuist even de webformulier ingevuld nu hopen op een snel antwoord en een t&t mailtje..Zjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:03:
[...]
Als je onder klantenservice op contact klikt onderaan en dan klantenservice.
Dan kun je weer op een envelop klikken en krijg je een webformulier waar je alles kan invullen.
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/customerService/
Ik heb hem ook net ingevuld en tada;Nickvdd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:39:
[...]
Zojuist even de webformulier ingevuld nu hopen op een snel antwoord en een t&t mailtje..
"Geachte heer/mevrouw,
UW bestelling is gister ingepakt en verzonden. Vandaag tussen 15.00 en 18.00 uur kunt u de bestelling verwachten."
Eindelijk
Had je daar wel een annuleringsmail van gehad? Ik van beide bestellingen, heb geen zin om voor jan lul thuis te blijven nu.NotSoSteady schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:34:
[...]
Heb zojuist (+- 30 min geleden) ook een mail gestuurd en ook via FB een berichtje, nog geen reactie...
[ Voor 14% gewijzigd door pelidee op 21-02-2014 09:48 ]
Nice dat word vanavond gamen voor jouManivado schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:43:
[...]
Ik heb hem ook net ingevuld en tada;
"Geachte heer/mevrouw,
UW bestelling is gister ingepakt en verzonden. Vandaag tussen 15.00 en 18.00 uur kunt u de bestelling verwachten."
Eindelijk
Potje fifa?
Verwijderd
Weet iemand hier nog iets van MM Hengelo? Ze zouden deze week een levering krijgen, maar is nog niks van gehoord.
Haha, sowieso ff een potje doen om te 'vieren' (betalen alsnog gewoon de volle prijs voor een PS4)? Moet nog wel een spel en psn halen dan.Zjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:49:
[...]
Nice dat word vanavond gamen voor jou..
Potje fifa?
[ Voor 9% gewijzigd door Manivado op 21-02-2014 09:53 ]
Ja ik ook moet nog even langs MM om mijn reservering te annuleren en neem ik meteen fifa en een extra controller mee..Manivado schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:52:
[...]
Haha, sowieso ff een potje doen om te 'vieren' (betalen alsnog gewoon de volle prijs voor een PS4)? Moet nog wel een spel en psn halen dan.
Verwijderd
Zojuist BS bebeld. Gisteren om 13.15u bestelling geplaatst. Bestelling stond nog op 'in behandeling'. Bestelling zal vandaag worden afgeleverd tussen 11.00u en 13.00u!
Bij de annulering bij MM krijg je gewoon de aanbetaling terug??Zjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:57:
[...]
Ja ik ook moet nog even langs MM om mijn reservering te annuleren en neem ik meteen fifa en een extra controller mee..
Wat heeft die aanbetaling voor zin dan?
Verwijderd
Zojuist gebeld.
Ennnnn ze moest even zoeken maar hij wordt tussen 4 en 6 bezorgt:) de 19e besteld!
Ennnnn ze moest even zoeken maar hij wordt tussen 4 en 6 bezorgt:) de 19e besteld!
Nog steeds geen antwoord ontvangen misschien straks maar eens even gaan bellen hoe het zit.
Gisteren besteld om 13:28 bij BS net de BS gebeld en me bestelling komt tussen 12:00 en 14:00
Heb je wel een annulerings-mail ontvangen van BS dan? Want ik heb wel een annulering mail ontvangen, maar er staat bij mij ook nog in behandeling.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:58:
Zojuist BS bebeld. Gisteren om 13.15u bestelling geplaatst. Bestelling stond nog op 'in behandeling'. Bestelling zal vandaag worden afgeleverd tussen 11.00u en 13.00u!
die aanbetaling zal er wel mee te maken hebben dat ze anders heel erg veel preorders krijgen en als ze binnen zijn en mensen al voorzien zijn helemaal geen reactie meer krijgen dus een grote puinhoop. Nu komen mensen netjes na de winkel toe op te reserveren en te annuleren. En ja je bent dan toch weer bij de MM binnen en kun je daar nog snel iets kopen..h4ring schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:07:
[...]
Bij de annulering bij MM krijg je gewoon de aanbetaling terug??
Wat heeft die aanbetaling voor zin dan?
Hier hetzelfde, wel annuleringsmail, maar hij staat nog steeds op in behandeling. Allebei volledig betaald.Blate schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:11:
[...]
Heb je wel een annulerings-mail ontvangen van BS dan? Want ik heb wel een annulering mail ontvangen, maar er staat bij mij ook nog in behandeling.
Hier ook + psn en + TP Linkjes.. Duur geintje zoZjuzt schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:57:
[...]
Ja ik ook moet nog even langs MM om mijn reservering te annuleren en neem ik meteen fifa en een extra controller mee..
Ugh fout in het systeem bij BS die van mij is geannuleerd
Balen!Nickvdd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:24:
Ugh fout in het systeem bij BS die van mij is geannuleerd
Tis voor een goed doelManivado schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:19:
[...]
Hier ook + psn en + TP Linkjes.. Duur geintje zo
Even gebeld, mevrouw gaf aan dat er een storing was met het Track and Trace mailtje. Ze heeft het opgezocht en vandaag wordt die bezorgd tussen 10:30 en 12:30.
Gisteren besteld om 14:00 :-)
En je had ook een annulering mail ontvangen? Ga denk ik er ook maar even achteraan bellen voor de zekerheid.pelidee schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:28:
Even gebeld, mevrouw gaf aan dat er een storing was met het Track and Trace mailtje. Ze heeft het opgezocht en vandaag wordt die bezorgd tussen 10:30 en 12:30.
Nee netjes een bevestigingsmail gekregen. Alleen daarna bleef het stil... heel stilBlate schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:31:
[...]
En je had ook een annulering mail ontvangen? Ga denk ik er ook maar even achteraan bellen voor de zekerheid.
Wtf, zie net gemiste oproep MM Alexandrium. Van maanden niets tot 2 PS4's tegelijk vandaag?!
Dubbel pret voor jouManivado schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:36:
Wtf, zie net gemiste oproep MM Alexandrium. Van maanden niets tot 2 PS4's tegelijk vandaag?!
Ja, 2 vrienden van me ook. Hun hebben helaas iets voorrang
ja present haha
als je eentje niet gaat halen dan wil ik wel
Lucky Goldstar
Ja dat kan ik begrijpen..Manivado schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:39:
Ja, 2 vrienden van me ook. Hun hebben helaas iets voorrang
damn weer pech haha
maar thanks Zjuzt voor moeite
Lucky Goldstar
Verwijderd
He, wanneer komen er precies van die linkjes vrij?
ik heb mijn playstation begin december bij wehkamp besteld, maar het duur zo lang dus wil wat anders proberen
ik heb mijn playstation begin december bij wehkamp besteld, maar het duur zo lang dus wil wat anders proberen
Ik denk over 5 minutenVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:45:
die van Wehkamp kan heel lang duren maar ook misschien in Maart worden backorders allemaal uitgeleverd.. alleen zijn er nog geen top games dus geen haast nog hoorVerwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:45:
Lucky Goldstar
hahaDJkim schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:44:
volgens mij belde MM voor nog openstaande factuur
Huh ik kreeg vorige week geen melding van mm deventer dat ik mijn ps4 kan ophalen.
Maar ongeveer een half uur geleden werd ik door ze gebeld en vroegen ze of ik mijn ps4 die er al 1 week staat nog kom ophalen
. Gelukig kan ik hem komen ophalen
, maar dit is toch best een grote fout?
Maar ongeveer een half uur geleden werd ik door ze gebeld en vroegen ze of ik mijn ps4 die er al 1 week staat nog kom ophalen

https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection
@Openhaard Eerlijk antwoord, dat weet niemand.... en eerlijk gezegd dat wist je waarschijnlijk zelf ook al...

Na een email zojuist van Bart Smit ontvangen:
21-2-2014
Geachte heer/mevrouw,
Wegens een technische storing worden de mails niet verzonden. Uw bestelling is onderweg en kunt u vandaag verwachten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Heb nu nog steeds geen T&T-code though
21-2-2014
Geachte heer/mevrouw,
Wegens een technische storing worden de mails niet verzonden. Uw bestelling is onderweg en kunt u vandaag verwachten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Heb nu nog steeds geen T&T-code though
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]