[OS] Sotsji 2014 schaatsen

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
phreako schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:30:
Feit is dat Bergsma gewoon de 2e tijd ooit rijdt en Kramer alleen beter is geweest in 2007! Alleen zeseneenhalf jaar geleden was Kramer ooit sneller!
Dat zei Kramer er zelf ook bij. Hij vind het alleen jammer dat hij niet kans gehad om het te proberen zonder last van z'n rug.

Als je kijkt hoe rustig en sportief Kramer zich verder gedraagt kun je er denk ik ook niet teveel achter zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door RaCio op 18-02-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waar komt die blessure van Sven ineens vandaan dan? Sorry hoor, winnaars hebben een plan, verliezers hebben een excuus. Hij maakt vanochtend nog een selfie van zichzelf met: GOOOO. Dan ben je toch niet geblesseerd? Hoe geblesseerd ben je als je 12:49 rijdt?

Maargoed, hij heeft Bergsma persoonlijk uit zijn ploeg gejaagd, en dan voelt deze nederlaag extra pijnlijk in combinatie met de wisselfout. Dat zal hem niet lekker zitten.

Mijn blijdschap voor Bergsma is vele malen groter dan mijn medelijden met Kramer igg. En nu hebben we iig weer top TV vanavond. We kunnen weer grappen verzinnen, helemaal top.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:09
Bergsma uit de ploeg gejaagd? Die zit al jaren bij BAM toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 22:24
Wow, erg onder de indruk van de tijd van Bergsma. Ben erg benieuwd wat hij in Calgary of Salt Lake City zou rijden.
Wennemars had het over 12:30... als dat zou kloppen realizeer je je pas hoe snel de tijd van bergsma hier was.
Ik vraag me af of Kramer zijn tijd had kunnen verbeteren als hij geen 'last van zn rug' had. Dit zou betekenen dat hij dus zo goed als zijn eigen WR had moeten verbeteren maar dan op een laaglandbaan.

Toch raar om Kramer te zijn verliezen, al helemaal in het einde van een race. Normaal geeft hij dan nog even extra gas :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20
DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:39:

Toch raar om Kramer te zijn verliezen, al helemaal in het einde van een race. Normaal geeft hij dan nog even extra gas :P.
En wanneer heeft Kramer dat beetje gas niet kunnen geven? Juist, de andere keren dat hij geblesseerd was.

Al die zure reacties naar die jongen toe. Het eerste dat hij deed nadat hij over de streep kwam was Bergsma feliciteren en hij heeft in het interview ruiterlijk toegegeven dat hij fair en square verslagen is. Maar toch is het blijkbaar onsportief om te zeggen dat hij last van zijn rug had.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Dinictus208 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:38:
Waar komt die blessure van Sven ineens vandaan dan? Sorry hoor, winnaars hebben een plan, verliezers hebben een excuus. Hij maakt vanochtend nog een selfie van zichzelf met: GOOOO. Dan ben je toch niet geblesseerd? Hoe geblesseerd ben je als je 12:49 rijdt?
Een topfitte kramer zegt geen 1500m af, daar kon je al zien dat hij niet zeker was van zijn zaak.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Jammer dat Kramer niet gewonnen heeft, maar ik gun het Bergsma zeker. Sterker nog, misschien zelfs meer dan Kramer. Die hele hype om Kramer snap ik niet, Bergsma mag ook wel een keer publiciteit krijgen, en dat verdient hij ook zeker.

Natuurlijk is het vervelend voor hem dat hij last van zijn rug heeft, maar zoals hij zelf al zegt is dat een slecht excuus. Hij was gewoon langzamer, maar dat zei hij zelf ook.

[ Voor 34% gewijzigd door peakrever op 18-02-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
En ondertussen kunnen we uitkijken naar een mooie rit morgen:
Ireen Wüst rijdt woensdag op de 5000 meter in Sotsji tegen Martina Sablikova. Dat heeft de loting dinsdag uitgewezen.

Wüst start in de zesde en voorlaatste rit.

Yvonne Nauta treft de 41-jarige Duitse Claudia Pechstein in de zevende en laatste rit.

Carien Kleinbeuker rijdt tegen de Japanse Masako Hozumi in de vijfde rit.
nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:42:
[...]
Maar toch is het blijkbaar onsportief om te zeggen dat hij last van zijn rug had.
Helemaal mee eens. Je mag dat soort verklaringen tegenwoordig niet meer geven, blijkbaar, hoewel het wel raar is om dan vooraf, openbaar te zeggen dat je je erg sterk voelt. Dat maakt je rugklachten niet geloofwaardiger en dan gaan mensen dat inderdaad als excuus zien. Maar goed, hij komt sportief over, dus ik geloof hem wel, hoewel ik ook vind dat hij zichzelf tekort doet: hij rijdt een hele snelle tijd...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:42:
[...]

En wanneer heeft Kramer dat beetje gas niet kunnen geven? Juist, de andere keren dat hij geblesseerd was.

Al die zure reacties naar die jongen toe. Het eerste dat hij deed nadat hij over de streep kwam was Bergsma feliciteren en hij heeft in het interview ruiterlijk toegegeven dat hij fair en square verslagen is. Maar toch is het blijkbaar onsportief om te zeggen dat hij last van zijn rug had.
Ik maak geen zure reacties naar Kramer hoor. Had hem graag zien winnen na het debakel in Vancouver.
Ik geloof ook wel dat hij last van zn rug heeft, al moet ik toegeven dat het er wel een beetje vervelend uit kwam.. een beetje op een manier zodat hij zich kan indekken.
Zoals ik zei ik vraag me af of het Kramer gelukt was 5 seconde sneller te zijn als hij wel fit was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dat zullen we nooit weten - hij gaf zelf al aan daar aan te twijfelen, maar hij stond er goed voor na 6000m en als hij normaal gereden had zonder verval dan had hij het kunnen redden.

Anyway - next. Koppies naar voren voor de ploegenachtervolging. En morgen de dames. Wie durft zich aan een voorspelling te wagen? Op basis van de World Cup stand zou het simpel moeten zijn, maar de World Cup stand is tot nu toe een bijzonder slechte voorspeller geweest. Pechstein rijdt abominabel deze week dus ik denk dat Wust en Sablikova voor goud en zilver gaan. Ik denk dat het een voordeel voor Wust is dat ze tegen Sablikova rijdt omdat ze waarschijnlijk veel sneller start en mogelijk een tikje kan uitdelen, maar het zal niet veel uitmaken. Ben bang dat Sablikova 'gewoon' wint. Nauta voor brons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:56:
Dat zullen we nooit weten - hij gaf zelf al aan daar aan te twijfelen, maar hij stond er goed voor na 6000m en als hij normaal gereden had zonder verval dan had hij het kunnen redden.
Klopt. Maar op dat moment (-3.5s) zat hij dus gewoon op schema WR hooglandbaan!
Dat is nou niet echt een schema wat je zomaar even volhoudt - zelfs als je super fit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:59:
[...]
Klopt. Maar op dat moment (-3.5s) zat hij dus gewoon op schema WR hooglandbaan!
Dat is nou niet echt een schema wat je zomaar even volhoudt - zelfs als je super fit bent.
Maar om dat tijdsverschil in die laatste rondjes nu aan zijn rugklachten te wijten vind ik een te makkelijk excuus van hem. Als hij met deze tijd had gewonnen, had je hem daar helemaal niet over gehoord.
Zo'n slechte tijd reed Sven nu ook weer niet, hij had alleen de pech dat Bergsma vandaag extreem goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het is wel een oud record en de 10km wordt weinig gereden. Zelfs in Heerenveen is het wel eens gebroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
D-e-n schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:01:
Het is wel een oud record en de 10km wordt weinig gereden. Zelfs in Heerenveen is het wel eens gebroken
Wat is wel eens in Heerenveen gebroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het 10km record dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Wat? nee.. de tijd 12:44 van Bergsma is nu het record op een laaglandbaan..

edit: als het verbroken zou zijn zou dat 'oude' record toch niet meer het record zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door DoubleYouPee op 18-02-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Hehe, niet nu maar "wel eens". Dat verschil met Salt Lake is nooit groot geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:44

Rhapsody

In Metal We Trust

tweaker2010 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:01:
[...]

Maar om dat tijdsverschil in die laatste rondjes nu aan zijn rugklachten te wijten vind ik een te makkelijk excuus van hem. Als hij met deze tijd had gewonnen, had je hem daar helemaal niet over gehoord.
Zo'n slechte tijd reed Sven nu ook weer niet, hij had alleen de pech dat Bergsma vandaag extreem goed was.
Het was wel een groot verval hoor. Normaal versnelt Kramer juist op het eind. Die rugklachten lijken mij dus best mogelijk.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

Grrrrrene schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:49:
[...]

Helemaal mee eens. Je mag dat soort verklaringen tegenwoordig niet meer geven, blijkbaar, hoewel het wel raar is om dan vooraf, openbaar te zeggen dat je je erg sterk voelt.
Tja, je gaat de concurrentie nou eenmaal niet in het zadel helpen. Natuurlijk houdt je je zo lang mogelijk groot.
Dat maakt je rugklachten niet geloofwaardiger en dan gaan mensen dat inderdaad als excuus zien. Maar goed, hij komt sportief over, dus ik geloof hem wel, hoewel ik ook vind dat hij zichzelf tekort doet: hij rijdt een hele snelle tijd...
Ik geloof hem wel, hij was inderdaad niet helemaal fit denk ik. Maar natuurlijk is dat geen excuus. Maar dat zegt hij zelf ook. Heel blijven hoort ook bij de sport. Meestal wint hij op negentig procent of zo ook wel, maar deze keer helaas niet.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als ik de teksten op http://www.nu.nl/sport/37...gt-problemen-met-rug.html bekijk, dan is er toch niets mis met wat Kramer zegt?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Rhapsody schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:24:
[...]

Het was wel een groot verval hoor. Normaal versnelt Kramer juist op het eind. Die rugklachten lijken mij dus best mogelijk.
Normaal rijdt kramer niet het schema WR op een laaglandbaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

[speculatie]
Zit er soms een technische innovatie verborgen in ons materiaal? Hebben we soms beter-werkende klapschaatsen? Ijzers met minder glijweerstand? Iets in de pakken verwerkt?

Wordt het materiaal gecontroleerd? Hoe/wanneer?

Ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat we de huidige dominantie te wijten hebben aan collectief minder presteren van praktisch alle buitenlandse schaatsploegen...
[/speculatie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Rhapsody schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:06:
Ik begin wel een beetje een hekel te krijgen aan het woord 'sweep'..... Nederland heeft weer een nieuw woordje geleerd hoor.... 8)7
Begin je ook een hekel te krijgen aan het woord succes? Dat hoor je ook al de hele OS 8)7
Rhapsody schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:11:
[...]

Mede omdat nu iedereen het gebruikt, zelfs de mensen die amper sport kijken... bah!
Ah, iedere twee jaar tijdens de OS weer mensen die denken dat het alleen voorbehouden is aan de ekte ekte sportliefhebber die ook in niet-Olympische jaren 's nachts om 3:00 naar kwalificatiewedstrijden kijkt :z

Enthousiasme, het zou verboden moeten worden!
Arthur-M. schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:46:
Die hele hype om Kramer snap ik niet,
Een van de beste schaatsers ooit die de vloer aanveegt met de rest van de wereld en revanche wil nemen voor een bizarre race vier jaar geleden. Inderdaad onbegrijpelijk dat daar veel aandacht aan wordt besteed :?
Bergsma mag ook wel een keer publiciteit krijgen, en dat verdient hij ook zeker.
Inderdaad :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

handige_harrie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:52:
[speculatie]
Zit er soms een technische innovatie verborgen in ons materiaal? Hebben we soms beter-werkende klapschaatsen? Ijzers met minder glijweerstand? Iets in de pakken verwerkt?

Ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat we de huidige dominantie te wijten hebben aan collectief minder presteren van praktisch alle buitenlandse schaatsploegen...
[/speculatie]
Het zou ook deels aan de omstandigheden kunnen liggen. Deze zijn in Sotji vergelijkbaar met Heerenveen.
Overigens zegt dit ook niet alles, want dat was bijna het zelfde als in Vancouver. Met Salt Lake City is het verschil groter qua luchtdruk:

Afbeeldingslocatie: http://www.weerplaza.nl/ginc/redactie/images/8feb2014_luchtdruk_OS.png

Verder helpen de tegenstanders natuurlijk ook een handje: de noren en russen die zich terugtrekken terwijl ze vorige OS nog zilver haalden op de 10km. En Davis viel ook zwaar tegen (ongeacht welk pak ie aantrok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik zou wel eens een grafiekje willen zien van de prestaties NL vs. rest op Sotsji vs. aanloop er naar toe. Waren we ook al zo dominant het hele afgelopen seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
handige_harrie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:52:
[speculatie]

[/speculatie]
Ik denk dat er ook een stuk in trainingsmethodes zit, had ergens een filmpje gezien van een rig met een stuk of 20 camera's die in een boog over de schaatser hing en meereed.
Ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld heel technisch naar een afzet gaat kijken hier wel winst te halen valt.

Net als dat je in het zwemmen ziet dat ze gewoon op natuurkunde de slomo nakijken en dan zeggen dat die hand zoveel graden anders moet staan voor meer afzet enzo.

En ik denk dat het competatieve klimaat hier met de commerciele ploegen ook niet tegengewerkt heeft om het niveau omhoog te halen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:50
Polbeer91 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:13:
[...]
En ik denk dat het competatieve klimaat hier met de commerciele ploegen ook niet tegengewerkt heeft om het niveau omhoog te halen.
Denk dat dit de grootste oorzaak is inderdaad.

Ook zijn er, vooral bij de mannen, op iedere afstand concurrenten binnen Nederland zelf. Hierdoor trekken ze zich aan elkaar op en maken ze elkaar dus ook steeds beter. Nooit had Nederland kans bij de 500 meter en nu steken ze er met kop en schouders bovenuit, puur omdat de broertjes Mulder en Smeekens constant van elkaar willen winnen, ook op nationale wedstrijden. Om maar een voorbeeld te noemen, wat heeft Shani Davis nu voor serieuze concurrentie binnen de VS?

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:35

Quad

Doof

Vergeet ook niet dat de faciliteiten en mogelijkheden binnen de Nederlandse schaatsbond enorm is, kan mij niet voorstellen dat dat bij de Amerikanen of Noren ook is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:30
Gefeliciteerd Bergsma ! Kramer succes met het verwerken hiervan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:20:
Vergeet ook niet dat de faciliteiten en mogelijkheden binnen de Nederlandse schaatsbond enorm is, kan mij niet voorstellen dat dat bij de Amerikanen of Noren ook is.
Maar dan nog, dat verklaart niet het enorme verschil tussen deze en de vorige spelen 4 jaar geleden.
Het is niet zo dat de noren, canadezen, russen en de amerikanen de afgelopen jaren stil hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:50:
[...]

Maar dan nog, dat verklaart niet het enorme verschil tussen deze en de vorige spelen 4 jaar geleden.
Het is niet zo dat de noren, canadezen, russen en de amerikanen de afgelopen jaren stil hebben gezeten.
Ik voorspel een WWIII als blijkt dat we vals gespeeld hebben :o Maar goed, ik twijfel er niet aan dat onze 'jongens' gewoon de beste zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:56
kenneth schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:30:
[...]
Nee, dat was het nooit en ik zal (al is het een dag later) dit misverstand blijven corrigeren tot mijn dood :P

Dit is een verbastering (en verarming) van het ideaal van De Coubertin:

[...]
Belangrijk verschil in ambitie. Niet enkel aanwezig zijn maar alles geven wat je hebt. Maar:

[...]
Eens!
Dank voor de correctie, hoewel ik met meedoen wel "tot het gaatje" bedoelde is het ideaal van De Coubertin veel krachtiger en universeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:50
Tristan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:59:
[...]

Ik voorspel een WWIII als blijkt dat we vals gespeeld hebben :o Maar goed, ik twijfel er niet aan dat onze 'jongens' gewoon de beste zijn!
Bedoelde je niet 'onze jongens', of twijfel je oprecht aan hun geslacht? :P

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

kenneth schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:55:
[...]

Begin je ook een hekel te krijgen aan het woord succes? Dat hoor je ook al de hele OS 8)7

[...]

Ah, iedere twee jaar tijdens de OS weer mensen die denken dat het alleen voorbehouden is aan de ekte ekte sportliefhebber die ook in niet-Olympische jaren 's nachts om 3:00 naar kwalificatiewedstrijden kijkt :z

Enthousiasme, het zou verboden moeten worden!
Inderdaad :)
Nee zo bedoelde ik het niet. Ik kijk ook enkel naar ijshockey tijdens de winterspelen. En voor Nederland zijn de spelen tot nu toe fantastisch! In dit geval wel een beetje sneu voor Sven, maar fenomenaal van Bergsma! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
MiBe schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:50:
[...]

Bedoelde je niet 'onze jongens', of twijfel je oprecht aan hun geslacht? :P
ha, ik doelde meer op dat er ook meiden mee doen van ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-09 20:24
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:50:
[...]

Ik denk dat er meerdere factoren een rol spelen.
Ten eerste denk ik dat de Nederlandse ploeg in een flow is gekomen, dat succes binnen de ploeg zal toch extra succes aanjagen, omdat er een goede sfeer hangt.
Ten tweede is het sportklimaat in Nederland op schaatsgebied extreem competitief. Er zitten op eigenlijk elke afstand wel 2/3 mensen thuis die regelmatig top 10 kunnen schaatsen en die de schaatsers die wel zijn gegaan achter zich moeten houden. De schaatsers jagen elkaar continue op.
Ten derde, we zitten de laatste jaren al continue heel dicht bij de top, nu valt alles precies goed. De verschillen in de top zijn vrij klein.

Daarnaast zakken de Amerikanen enorm door het ijs, die leggen gezamenlijk een enorme wanprestatie neer, waar daar echt wel zeker 5-8 medailles waren verwacht en is Canada geen schim meer van wat ze waren na de spelen in eigen land, het schaatsen is daar enorm weggezakt.
Daarnaast was Nederland enigszins ongelukkig op de Spelen in Vancouver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Amerikanen die door het ijs zakken... mooie woordspeling! :+ _/-\o_

Op de ploegenachtervolging zul je zien dat de verschillen wel meevallen tussen de landen.
Het zou me verbazen als Nederland daar goud wint. Het is ook vooral een mentale kwestie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
In dit seizoen waren beide achtervolgingsploegen toch redelijk oppermachtig op het moment dat men compleet was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Juist de ploegenachtervolging is een ingecalculeerde gouden medaille voor Nederland zoals ik begrepen heb.. Iedereen verwacht nu van ze dat ze dat ook halen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De vorige OS kwamen ze niet verder als brons. Gezien de huidige ophef rond Sven verwacht ik er weinig van.
De noren en de andere landen zullen vol gas gaan en hebben zich in alle rust kunnen voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:41

Vos

AFCA

Ophef :? Dit gebeuren met Sven zal er weinig invloed op hebben. Misschien wil hij juist wel keihard 'revanche' nemen? Alleen het feit dat hij last van zijn rug heeft kan invloed hebben. Maar hij zei zelf al dat de ploegenachtervolging 'maar' 8 ronden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tja, binnen het team heeft zijn opstelling natuurlijk wel voor scheve gezichten gezorgd. Dat zag je gisteren ook bij de huldiging. En bij Ten Mors was er ook een hoop gezeur. De meeste schaatsers hebben al een medaille dus 'hoeven' niet meer perse voluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
De Jong zeurde wat maar die zit niet in dat team. Verweij en Blokhuijsen willen er volgens mij wel vol voor gaan. En dat is toch de basis van het team.

En bij de dames zit het bij Wüst, Leenstra en van Beek met de motivatie ook wel goed. En ik heb niet het idee dat Ter Mors iemand is die verzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens Wennemars zal er vandaag weer een volledig oranje podium zijn, Wust op 1, Nauta op 2 en Kleibeuker op 3. Sablikova dus geen enkele medaille. Ik denk niet dat dat hem wordt iig.

Wel kansen voor 2 medailles, denk Wust, Sablikova en Nauta.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 10:43

Zeddicius

Conscience do cost

De Jong is ook wel een zeur hoor. Enig begrip over hoe Sven zich moet voelen ontbreekt volledig bij de Jong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kramer komt netjes opdraven, geeft Bergsma een hand en staat de Nederlandse pers te woord. Dat is toch gewoon normaal respectvol gedrag lijkt me. Teleurstelling verbergen lijkt me erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:03:
Volgens Wennemars zal er vandaag weer een volledig oranje podium zijn, Wust op 1, Nauta op 2 en Kleibeuker op 3. Sablikova dus geen enkele medaille. Ik denk niet dat dat hem wordt iig.

3 medailles lijkt me erg onwaarschijnlijk. Ik verwacht Sablikova op 1, Wust op 2 en Nauta op de 4e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
handige_harrie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:03:
Ik zou wel eens een grafiekje willen zien van de prestaties NL vs. rest op Sotsji vs. aanloop er naar toe. Waren we ook al zo dominant het hele afgelopen seizoen?
Gewoon de WB stand raadplegen. Je zal zien dat Nederland dan boven verwachting presteert op de meeste onderdelen en de buitenlandse favorieten ver onder de maat bezig zijn (Yuskov, Pechstein, Richardson, David etc. etc. etc.).
Quad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:19:
Juist de ploegenachtervolging is een ingecalculeerde gouden medaille voor Nederland zoals ik begrepen heb.. Iedereen verwacht nu van ze dat ze dat ook halen.
De achtervolging is elke keer een 'zekere' gouden medaille en elke keer is het een deceptie. In Turijn gingen de mannen op hun bek en in Vancouver werden ze er door de Amerikanen afgereden (om vervolgens in de kleine finale een OR te rijden). De vrouwen werden afgeslacht door Duitsland.

In principe zijn beide ploegen nu superieur aan de tegenstanders maar ik weet het niet... het lijkt wel een vervloekt onderdeel te zijn voor Nederland.
Quad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:03:

Wennemars heeft het redelijk gedaan met zijn voorspellingen maar dit is wel erg oranjebrilgedrag. Ik denk niet dat Sablikova zich opnieuw laat verrassen en dit is, meer nog dan de 10km voor Kramer, echt haar afstand. En Wust is geen Bergsma die nieuw is op dit podium en een WR op laaglandbanen neer kan zetten, dan overschatten we haar enigszins. Ik denk dus Sablikova, Wust en Nauta. Pechstein vierde of zelfs verder achteraan.

[ Voor 65% gewijzigd door Dr. Strangelove op 19-02-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Wat heb ik gemist?

[ Voor 30% gewijzigd door SnowDude op 19-02-2014 11:43 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik denk ook niet dat we vandaag wat van Kleibeuker kunnen verwachten.
Pechstein is gewoon te oud en niet meer de vrouw van een paar jaar geleden, zal geen beste klassering worden van haar vermoed ik.
Nauta rijdt het hele seizoen wel prima, ik schat haar podiumkansen en die van Wust wel goed in, Sablikova moet vallen wil ze niet de titel pakken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Jong is zich een beetje aan het profileren inderdaad, dat begon eigenlijk al direct na de race. Lekker laten gaan.

Zie je het al voor je, 20 juichende spelers van het Nederlands elftal, die in polonaise de kleine medaille ophalen na de verloren WK finale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:30
Ik denk dat maar weinigen zich kunnen inbeelden cq voorstellen hoe Sven zich voelde na de race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:03:
Ik denk dat maar weinigen zich kunnen inbeelden cq voorstellen hoe Sven zich voelde na de race...
Tja, erg teleurgesteld natuurlijk. Verder is het simpel, die tijd van Bergsma was onhaalbaar voor hem.
Ook als Sven fit was had hij het wss niet gehaald, hij heeft nog nooit zo hard gereden op een laaglandbaan.
Deal with it, volgende keer beter. Hij kan beter goud op de achtervolging pakken ipv te blijven mokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-09 20:24
tja, het schijnt dat hij ook al een tijd met die rugblessure loopt. Bergsma had ook nog nooit zo hard gereden op een laaglandbaan en Kramer heeft eerst op 27-10-13 en vervolgens op 31-12-13 het wereldrecord laaglandbaan aangescherpt met beide keren circa 2 seconden tov het vorige record. Dus in die zin kan je er weinig over zeggen, behalve dat Bergsma nu beter was en dus terecht heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:09:
[...]
Tja, erg teleurgesteld natuurlijk. Verder is het simpel, die tijd van Bergsma was onhaalbaar voor hem.
Ook als Sven fit was had hij het wss niet gehaald, hij heeft nog nooit zo hard gereden op een laaglandbaan.
Die opmerking raakt kant noch wal. Bergsma had die tijd, in tegenstelling tot Kramer, namelijk helemaal nog nooit gereden. Ze wisten beiden van te voren dat er een hele scherpe tijd nodig was. Bergsma rijdt hem nu en Kramer niet maar dat betekent natuurlijk niet dat die tijd voor Kramer sowieso onhaalbaar is.

En nota bene al in 2007 heeft Kramer al 12.49 gereden in Heerenveen. Dat was toen een wereldrecord. Zo vreemd is een wereldrecord op een laaglandbaan dus niet. In datzelfde jaar ging hij er in Salt Lake zo'n acht seconden onderdoor. Dat record staat nog steeds.
Deal with it, volgende keer beter.
Als je gedurende acht jaar bijna alles wint op de 10km maar dé medaille niet, mag je dan niet teleurgesteld zijn? Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:24:
[...]
Die opmerking raakt kant noch wal. Bergsma had die tijd, in tegenstelling tot Kramer, namelijk helemaal nog nooit gereden. Ze wisten beiden van te voren dat er een hele scherpe tijd nodig was. Bergsma rijdt hem nu en Kramer niet maar dat betekent natuurlijk niet dat die tijd voor Kramer sowieso onhaalbaar is.

En nota bene al in 2007 heeft Kramer al 12.49 gereden in Heerenveen. Dat was toen een wereldrecord. Zo vreemd is een wereldrecord op een laaglandbaan dus niet. In datzelfde jaar ging hij er in Salt Lake zo'n acht seconden onderdoor. Dat record staat nog steeds.
Kramer heeft nog nooit 12:44 gereden op een laaglandbaan (wereldrecord was 12.45,09) dat bedoelde ik ermee te zeggen. Als Bergsma dan de race van zijn leven rijdt is het nogal bizar om te verwachten dat Kramer dat even makkelijk verbeterd. We hebben met zijn allen gewoon teveel druk op hem gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

tweaker2010 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:09:
[...]

Deal with it, volgende keer beter. Hij kan beter goud op de achtervolging pakken ipv te blijven mokken.
Blijven mokken? Hij was direct na de race (en tijdens de 'huldiging') nog zichtbaar teleurgesteld en jij vindt dat hij blijft mokken? Kom op, hij is geen robot. Hij was de eerste die zei dat hij op waarde was geklopt en vroeg zich openlijk af of hij zonder blesure wel aan de tijd van Bergsma was gekomen. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bergsma had die tijd überhaupt nog niet gereden dus wat is het verschil? Kramer heeft nota bene in 2007 al 12.49 gereden op een laaglandbaan. Het lijkt eigenlijk vrij logisch dat hij daar op de OS dan eens flink onderdoor gaat. Waar dat had kunnen eindigen weten we nooit maar dat hij sneller kan lijkt me vrij duidelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 19-02-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Gewoon over 4 jaar weer proberen. En dan weer 1, 2 en 3! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

D-e-n schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:13:
Bergsma had die tijd überhaupt nog niet gereden dus wat is het verschil? Kramer heeft nota bene in 2007 al 12.49 gereden op een laaglandbaan. Het lijkt eigenlijk vrij logisch dat hij daar op de OS dan eens flink onderdoor gaat. Waar dat had kunnen eindigen weten we nooit maar dat hij sneller kan lijkt me vrij duidelijk.
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:41

Vos

AFCA

Zeddicius schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Blijven mokken? Hij was direct na de race (en tijdens de 'huldiging') nog zichtbaar teleurgesteld en jij vindt dat hij blijft mokken? Kom op, hij is geen robot. Hij was de eerste die zei dat hij op waarde was geklopt en vroeg zich openlijk af of hij zonder blesure wel aan de tijd van Bergsma was gekomen. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Inderdaad, give hem a break. Hij steekt ziel en zaligheid en laten we zeggen 8(!) jaar in de gouden medaille. En zijn fysieke problemen spelen zijn gehele carrière al, maar de buitenwereld weet/ziet daar weinig van. Het is super frustrerend als je lichaam je wat dat betreft tegenwerkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 19-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-09 22:39
Precies....als je verliest met bijvoorbeeld een bierbuikelftal voor de lol op zaterdag/zondag en dan na een verlies vrolijk bent prima, maar deze man is sportman, het is zijn leven, Olympisch goud is HET te bereiken doel voor zo'n man....en dan moet hij vrolijk zijn net na zijn verlies van de race (waar hij 8 jaar voor heeft gewerkt)?

Of mag je alleen mokken als je met 3 duizendste verliest?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik begrijp die reacties ook niet hoor. Heel Nederland met hij zelf voorop was ervan overtuigd dat hij vier jaar terug goud zou winnen en toen ging het mis op de meest zure manier mogelijk. Hij is daarna door een dal gegaan met veel blessureleed en opnieuw als topfavoriet aan de start verschenen, en dan gaat het weer mis.

Ik zou ook met een gezicht als een oorwurm rondlopen. En ik zou me waarschijnlijk heel wat minder sportief gedragen hebben dan Kramer heeft gedaan.

Niets dan respect voor deze jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ik vind het een beetje jammer van De Jong, ik had wel iets meer begrip verwacht. Bob had ook geluk dat de Noren niet mee deden, want dan hij denk ik niet met brons gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Al die verering... De dingen die je over Kramer leest zijn nou niet echt leuk. Psychologische oorlogvoering, die metaliteit. Toch worden mensen daar blijkbaar "fan" van. Wrs gewoon omdat ze trots willen zijn op Nederland en omdat Kramer bijdraagt aan die trots.

Voor zijn race had hij er echt wel vertrouwen in. Dat zag je bv aan zijn "leuke"selfie en de manier waarop hij in de warming up ruimte stond te doen. (gekke bekken trekken en een natte vinger in iemands oor steken ofzo)

Er is gewoon altijd veel spanning geweest tussen deze schaatsers. Bob de Jong die zegt dat Kramer zijn psychologische spelletjes niet op hem werken, nou blijkbaar wel want zodra hij straffeloos kan heeft hij direct kritiek op Kramer.

Dan vind ik dat Bergsma nog de meeste stijl heeft. Gewoon de benen laten spreken.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

Welke dingen lees jij dan over Kramer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergsma en ter Mors leken mij veel meer op souplesse te schaatsen dan respectievelijk Kramer en Wurst.

Wel gaaf dat het niet van tevoren al vast staat wie er goud wint. Maakt die wedstrijden alleen maar spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie tijd van Kleibeuker, snelste tijd dit seizoen (6.55 en een beetje). Dat zet de volgende ritten onder druk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Zeddicius schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:09:
Welke dingen lees jij dan over Kramer?
Laatst een mooi artikel in het AD (staat niet online). Maareeuh, jij ziet en weet daar echt niks van? Jij vind hem gewoon een hele sympathieke jongen dan?

http://www.volkskrant.nl/...land-is-Sven-Kramer.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Laatst online: 28-09 17:37
Goede race van Kleibeuker trouwens: 6:55:56, dat is 2 seconden sneller dan op t OKT :D en dat met slechtere omstandigheden. Ik moet Pechstein dat nog maar zien rijden.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
De Jong heeft natuurlijk wel een punt wanneer hij zegt: "Ik vind het onnodig. Ik heb meer het idee van: waarom ben je hier nog? Het kwam op mij meer over als een verplichting. Zo van: ik moet hier zijn, dus dan sta ik maar op het podium."

Dat Kramer baalt, is begrijpelijk, maar dat neemt hij hem ook niet kwalijk. Waar het hem om gaat, is zijn houding tijdens de huldiging. Er is geen enkele noodzaak om daar bij aanwezig te zijn, behalve wellicht om zijn sponsoren te pleasen. De Jong zijn hele (sport)beleving is een totaal andere, wanneer hij ergens geen zin in heeft, dan doet hij dat niet, of in iets anders meer zin, dan doet hij dat. Wellicht niet de absolute topsportmentaliteit, maar ik vind dat wel sympathiek. De Jong moet zoiets wel kunnen zeggen, naar mijn idee, even zo goed als dat Kramer opmerkingen maakt over zijn collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Kleibeuker reed weer lekker soepel, met dat 'hupje,' zoals Harm Kuipers dat indertijd verwoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dinictus208 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Laatst een mooi artikel in het AD (staat niet online). Maareeuh, jij ziet en weet daar echt niks van? Jij vind hem gewoon een hele sympathieke jongen dan?
Het zijn niet de Duckstadse jonge woudlopers die op het ijs staan. Het zijn professionele sporters die dit doen voor hun eer en broodwinning.

Sven is een pro, niet iemand die kado's weggeeft of anderen in het zadel helpt.
lateef schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:38:
De Jong heeft natuurlijk wel een punt wanneer hij zegt: "Ik vind het onnodig. Ik heb meer het idee van: waarom ben je hier nog? Het kwam op mij meer over als een verplichting. Zo van: ik moet hier zijn, dus dan sta ik maar op het podium."
De Jong noemt indirect de hele concurrentie buiten het podium luie amateurs. Het is maar wat je professioneel vind.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 19-02-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
lateef schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:38:
Er is geen enkele noodzaak om daar bij aanwezig te zijn, behalve wellicht om zijn sponsoren te pleasen.
Volgens mij is dat toch echt een van de belangrijkste taken van een professionele sporter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 10:21

Spooksel

Spooksel!

Zooow, dat ging echt kantjeboord voor Kleibeuker!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf man! Maakt de wedstrijd alleen maar spannender!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Spooksel schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:44:
Zooow, dat ging echt kantjeboord voor Kleibeuker!
Yep, Graf rijdt gewoon even 6 á 7 seconden van haar PR af, wel respect hoor voor haar maar gelukkig haalt ze t niet :P

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd of Wust het waar kan maken nu het er op aan komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:46:
Benieuwd of Wust het waar kan maken nu het er op aan komt!
Sablikova is toch echt wel een klasse beter op de 5k. Ik denk 1. Sablikova 2. Wust 3. Kleibeuker/Nauta.
En als ze het wel redt, dan echt respect en klasse van Wust.

[ Voor 10% gewijzigd door Davidshadow13 op 19-02-2014 15:48 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wust gaat als een razende van start, gevaarlijk en goed voor Sablikova :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
gambieter schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:48:
Wust gaat als een razende van start, gevaarlijk en goed voor Sablikova :D
Wust kan niet "langzaam" starten :9

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet Wust niet kapot gaan naarmate haar wedstrijd vordert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Sablokova maakt wel snellere rondes nu volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wilde het net zeggen, Wust lijkt op kamikaze missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sablikova wordt zo wel op sleeptouw genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Als ze met Sablikova meerijdt is ze kansloos dus daarom gaat ze hard weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu kan Wust het gaatje wel vergroten met die binnenbochten. En ze heeft de laatste binnenbocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ze gaat dr aan zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maar Sablikova is nu op gang gekomen en gaat haar pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, spannend man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Done deal zo... daaag goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, Wust heeft zichzelf toch opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind het wel netjes. Ze moest een gat proberen te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:52:
Ik vraag me af of Wust wel in goud geloofde. Ze lijkt deze keer niet teleurgesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
gambieter schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Ik vraag me af of Wust wel in goud geloofde. Ze lijkt deze keer niet teleurgesteld :)
Denk het niet. Als je naar het verleden kijkt was ze gewoon veel minder zeker op deze afstand dan de 1500m bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:52:
Niet perse, Sablikova is toch echt beter, ook als Wust langzamer was gestart dan had Sablikova gewonnen. Maar goed waarschijnlijk nog wel twee medailles dus we mogen niet klagen. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Davidshadow13 op 19-02-2014 15:55 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk mag Wust niet klagen. Het was de op 1 na laatste ronde dat het mis ging. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-09 17:04
Ze rijdt toch gewoon een PR? Dat Sablikova sneller is, kan niet echt een verrassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-09 22:39
gambieter schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Ze rekende niet op goud, maar ging er wel voor :) PR gereden dus gewoon erg goed!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste