Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan halen we sweeps of afstanden waar we normaal niet zo goed op zijn (500m), en de enige sweep die dan al jaren van te voren vast staat gaat er misschien wel niet komentweaker2010 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:52:
13:07 voor de Jong. Niet zo'n scherpe tijd, de laatste rondes heeft ie flink wat tijd verloren helaas.
Ik vrees dat die Koreaan de laatste rit nog wel sneller zal zijn.
HD4Life @ Full-HD
Maar we duimen voor de 3
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daar zijn ze toch redelijk coulant in dit toernooi. Althans Blokhuijsen is op de 5km ook meermaals over de lijn gegaan. Echter als er een ander land protest aantekend gebeurd er misschien toch wat.
*Kijkt een koe in z'n kont: Misschien toch maar Blokhuijsen moeten later rijden op de 10k?
[ Voor 11% gewijzigd door Davidshadow13 op 18-02-2014 15:56 ]
HD4Life @ Full-HD
Inderdaad. Sven gaat nog flink zijn best moeten doen. De laatste rit goud winnen is een uitzondering schijnt...Davidshadow13 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:53:
[...]
Dan halen we sweeps of afstanden waar we normaal niet zo goed op zijn (500m), en de enige sweep die dan al jaren van te voren vast staat gaat er misschien wel niet komen.
Life is what happens while you're busy making other plans
Alleen wat lullig voor Sven, domineert hij ~8 jaar lang de 10km, gaat 't 2x mis op de spelen
Tja hadden ze maar een beetje lef moeten hebben.frumper schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:57:
Wat zullen die Noren zuur kijken nu Bob de Jong een tijd als deze heeft gereden...![]()
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Volgens wij wordt Kemkers dan vermist morgenrik86 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:57:
tja, als bergsma of de jong 'm wint is 't ook goud voor NL
Alleen wat lullig voor Sven, domineert hij ~8 jaar lang de 10km, gaat 't 2x mis op de spelen
Is dus ook geen sprake van wat ik net begreepQuad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:55:
Thanks, heb zo snel niet kunnen zien wanneer dat was. Geluid uitgeschakeld op werk.
https://twitter.com/NOSBI...35789762537218048/photo/1
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Bij mij is het andersom. Ik krijg de NPO stream niet draaiend, maar de NOS streams zijn hier prima...Goron schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:52:
[...]
Thx, die van NPO werkt wel, nos.nl stotterde behoorlijk bij mij. Misschien toeval.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat inhalen kostte hem alleen maar tijd en verder had hij niets aan hem.
Maar het is wel cool. je tegenstander lappen...tweaker2010 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:59:
Met een betere tegenstander had Bob stukken beter gereden, daarvan ben ik overtuigd.
Dat inhalen kostte hem alleen maar tijd en verder had hij niets aan hem.

Het is wel cool, maar het tijdsverlies van de tegenstander die niet opzij wou kan hem wel gaan opbreken als hij op een klein tijdsverschil verliest. Hij heeft liever brons dan het gegeven dat hij iemand heeft ingehaald denk ik.Fiber schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:01:
[...]
Maar het is wel cool. je tegenstander lappen...
[ Voor 10% gewijzigd door RaCio op 18-02-2014 16:05 ]
Ja op 3 duizendste van een secondeRaCio schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:04:
[...]
Het is wel cool, maar het tijdsverlies van de tegenstander die niet opzij wou kan hem wel gaan opbreken als hij op een klein tijdsverschil verliest.

⏩ PVOutput☀️
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Swings moet niet te lang rondjes van 31.5 rijden, dan wordt het wel close idd met podium plek voor de Jong aangezien deze een enorm verval had laatste twee rondjes.
[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 18-02-2014 16:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik zeg 12.50...
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Daar rijdt hij ook op denk ik. Die gaat voor Brons.gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:15:
Swings doet het ook goed, die zit op het schema van De Jong.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jammer maar helaas, de Jong mag wel met pensioen nuQuad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:17:
Hij heeft hem nu ook te pakken, rijdt constant een tiende van de tijd van de Jong eraf. Gaat een nieuw PR komen voor hem.
Edit: Ik was iets te voorbarig
[ Voor 6% gewijzigd door Davidshadow13 op 18-02-2014 16:19 ]
HD4Life @ Full-HD
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
http://www.ustream.tv/channel/streampie
ww: pipo
Gevonden via twitter.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
⏩ PVOutput☀️
Nou kom maar ook Kramer met je WR
[ Voor 52% gewijzigd door Davidshadow13 op 18-02-2014 16:22 ]
HD4Life @ Full-HD

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Swings heeft het niet gered.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Niet helemaal. WR is (Salt Lake City welliswaar) 12.41,69Goron schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:22:
Sneller dan Kramer ooit heeft gereden :-o
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Yep idd, ook al hebben die eigenlijk niet zoveel verstand van schaatsen. Commentaar is soms tenenkrommendgambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:22:
Wow. Erg knap van Bergsma, de Britse verslaggevers gaan ook uit hun dak
HD4Life @ Full-HD
Correct.MrSleeves schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:23:
[...]
Niet helemaal. WR is (Salt Lake City welliswaar) 12.41,69
Ik kom wel lekker in de buurt met mijn schaatspoule op het werk nu, 12:44:67 was mijn voorspelling.
⏩ PVOutput☀️
Zoiets zij hij wel na de 5 KM (dit kan ik nog wel eens heel lang volhouden)Fiber schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:23:
Kramer gaat op de eerste ronde na allemaal rondjes 29 rijden... !!!
[ Voor 7% gewijzigd door PCSO op 18-02-2014 16:25 ]
Was de stream maar zo snel als Bergsma. Kramer start en het beeld staat stil
⏩ PVOutput☀️
Probeer anders de Engelsen?kenneth schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:25:
@$^#^&#$^#
Was de stream maar zo snel als Bergsma. Kramer start en het beeld staat stil
http://www.bbc.co.uk/sport/live/winter-olympics/25843645
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Op papier, wel. Maar hij gaat voor een alles of niets poging iig. Vond m op de 5KM niet overtuigend maar ook hij kan onder de 13:00 op een laaglandbaan.Quad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:26:
Hoe goed is Lee eigenlijk? Bedreiging voor Bob?
HD4Life @ Full-HD
Wordt nu zo wel tijd voor een versnelling en Lee te dumpen.
⏩ PVOutput☀️
De winnaar van 4 jaar terug toch?Spooksel schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:27:
Moet Kramer nou nog ff los komen ofzo, of is die Koreaan gewoon zo goed?
Zelfde geintje als bij Bergsma.. eerst ernaast blijven rijden en daarna klappen..Spooksel schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:27:
De Koreaan start heel snel. Kramer kan er wel voorbij maar hij kan net zo goed even profiteren om vervolgens met snelle rondjes erlangs te gaan.Spooksel schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:27:
HD4Life @ Full-HD
Denk het niet, maar niets is onmogelijk deze OS.MrSleeves schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:29:
12.41,69 is het WR, zou die sneuvelen?
Kramer versnelt, Lee zakt in.
Zo bizar hoe veel rust hij uitstraalt.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 18-02-2014 16:30 ]
⏩ PVOutput☀️
HD4Life @ Full-HD
Ik begin het haast te geloven...MrSleeves schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:29:
12.41,69 is het WR, zou die sneuvelen?
Anderzijds rijdt Kramer natuurlijk op de tijd van Bergsma..Quad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:29:
[...]
Denk het niet, maar niets is onmogelijk deze OS.
Kramer versnelt, Lee zakt in.
Zo bizar hoe veel rust hij uitstraalt.
Niet meer doen dan nodig natuurlijk..
[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 18-02-2014 16:31 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Lee gaat t toch wel halen lijkt t zo, daar gaat onze sweepSpooksel schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:31:
Lee is al van #2 virtueel naar #3 gezakt.
Wat verwend zijn we eigenlijk toch
HD4Life @ Full-HD
⏩ PVOutput☀️