Toon posts:

Nieuwe grafische kaart + nodige schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben een nieuwe pc aan het samenstellen en ik wil voor deze setup gaan voor 3 schermen.
Nu het is zeker de bedoeling dat ik met de nieuwe pc serieus kan doorgamen.

Het is verder niet de bedoeling dat ik gebruik ga maken van Eyefiniti, ik wil op alle 3 mijn schermen iets anders laten zien. (ik speel eve online, meerder accounts tegelijkertijd open)

Nu is mijn vraag, waar let ik op als ik een nieuwe kaart kies?
En ga ik voor SLI/crossfire, of is een enkele kaart beter?

En hebben jullie tips voor monitors? ik ken er zelf niets van.

alvast bedankt

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zonder budget heeft het niet veel zin. Ik kan wel zeggen draai 2x 780TI in SLI maar als dat 3x je budget is heeft die opmerking geen nut. Zonder budget heeft geen enkele opmerking eigenlijk nut.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals je je vast kunt voorstellen ben jij de eerste niet met dit soort vragen. Daarom hebben we zowaar een heel subforum opgericht voor het kiezen van componenten:
Componenten Aankoopadvies

Dit had je trouwens geweten als je deze topic (niet voor niets bovenaan topiclijst en met in de titel "lees dit eerst") gelezen had. Volgende keer graag even de moeite nemen daarvoor voor je post:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

In dat subforum staan alvast een aantal hulptopics met info over hoe dingen uit te kiezen:
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?
*Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen?

Daar staat al veel in, allicht alles wat je nodig hebt. Aangezien je nog veel te lezen hebt zet ik dit topic op slot. Als je na het lezen van die guides nog steeds vragen hebt, beginnen met op GoT de search te gebruiken om op zoek te gaan naar eerdere vragen over hetzelfde. Vind je geen eenduidig antwoord, dan mag je uiteraard in Componenten Aankoopadvies een vraag stellen.

Let daarbij op:
CAA beleid

De regels die we daar stellen zijn er niet voor de lol: wat we vragen is dat je genoeg informatie geeft om anderen in staat te stellen je zinnig te helpen. Maar goed, dat is nu voor latere zorg. Begin maar met de twee genoemde guides door te nemen :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.