Toon posts:

Nieuwe media pc bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Graag zou ik binnenkort zelf een media pc'tje bouwen. Ik wil deze graag zo stil, klein en snel mogelijk hebben en de prijs ook het liefst zo laag mogelijk natuurlijk (<500 euro :? ). Ik heb alleen niet heel veel ervaring met het in elkaar zetten van een (media) computer.. dus ik heb eigenlijk geen idee hoe goedkoop het allemaal kan en wat nou hiervoor de essentiele componenten zijn. Graag zou ik hierbij wat hulp hebben.

Bij voorbaat dank! :)

Groetjes

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:12

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als startpunt kun je in ieder geval reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2013 nemen, hier staat al een basis HTPC in voor €350-€500.

Overigens past dit topic beter in Desktop Aankoopadvies
Daar staan ook een paar topics over wat we verwachten voordat we goed advies kunnen geven, zoals DAA beleid en [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

[ Voor 37% gewijzigd door Mad Marty op 03-02-2014 10:42 ]

Rail Away!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-04 07:18
Niet mijn advertentie hoor.
Maar ik denk wel wat voor jou:
V&A aangeboden: Gigabyte BRIX -4010 uitgebreid met 4gb geh en 64gb msata ssd + mini toetsenbordje

Maand oud en hij vraagt er 320€ voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Sinned123 op 03-02-2014 11:21 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je kan het beste je openingspost uitbreiden zodat men beter weet wat je wilt bereiken en wat je zelf al gevonden hebt.

Daarnaast hoort dit in DAA.

Verwijderd

Wil je 3D? Wil je infrarood? Wil je een kleine behuizing zoals de NUC of een volledige component stijl behuizing? Hoeveel schijven wil je gebruiken? Ga je streamen of downloaden erop? Misschien heb je wel meer aan een NAS en dan een media speler bij de TV enkel voor streamen. Ga je Windows, Linux of iets anders gebruiken?

Voor een HTPC die geen 3D hoeft af te spelen heb je niet veel nodig. Met een pricewatch: Intel Celeron G1820 Boxed kun je al een hoop taken uitvoeren. Downloaden, film kijken etc. Wil je 3D kunnen kijken heb je een 100 euro i3 nodig of een goedkopere AMD processor die 3D kan weergeven.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
Beter verder in Nieuwe media pc bouwen.

Dan gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.