Hallo allen,
Ik wil graag een nieuwe media pc gaan bouwen die ik aan ga sluiten op mijn tv. Ik weet niet voor hoeveel geld je een redelijk goede samen kunt stellen, zou dit kunnen voor ongeveer 300 euro? als het duurder of goedkoper moet/kan hoor ik het graag. Daarnaast zou ik graag meteen ook een draadloos keyboard met touchpad kopen. deze hoeft niet bij de prijs inbegrepen te zitten, deze had ik al gevonden:
http://tweakers.net/price...i8-wireless-keyboard.html
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken (netflix) en dowloaden, Muziek luisteren en downloaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk.. 300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
nog niet, ik heb niet echt een idee wat essentieel is en wat juiste criteria zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nog geen idee dus...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
de meest betrouwbare en mooie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
zo stil mogelijk, zo klein mogelijk, zo snel mogelijk en zo zuinig mogelijk en hij moet zeker wel er mooi robuust/stoer uitzien, geen lelijk plastic ding.. (zeer belangrijk..)
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan.. als het voordelig is voor de prijs eventueel wel
Groetjes,
Ik wil graag een nieuwe media pc gaan bouwen die ik aan ga sluiten op mijn tv. Ik weet niet voor hoeveel geld je een redelijk goede samen kunt stellen, zou dit kunnen voor ongeveer 300 euro? als het duurder of goedkoper moet/kan hoor ik het graag. Daarnaast zou ik graag meteen ook een draadloos keyboard met touchpad kopen. deze hoeft niet bij de prijs inbegrepen te zitten, deze had ik al gevonden:
http://tweakers.net/price...i8-wireless-keyboard.html
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken (netflix) en dowloaden, Muziek luisteren en downloaden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk.. 300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
specifiek en noem merk en model.
nog niet, ik heb niet echt een idee wat essentieel is en wat juiste criteria zijn
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nog geen idee dus...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
de meest betrouwbare en mooie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
zo stil mogelijk, zo klein mogelijk, zo snel mogelijk en zo zuinig mogelijk en hij moet zeker wel er mooi robuust/stoer uitzien, geen lelijk plastic ding.. (zeer belangrijk..)
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan.. als het voordelig is voor de prijs eventueel wel
Groetjes,