Toon posts:

Macbook pro 15'' met of zonder retina?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een tweedehands macbook te kopen (zodra ik het geld ervoor heb), maar ik heb nog geen idee welke.
Ik ben naar de mediamarkt geweest, en ik vergeleek de 13'' met retina en zonder retina.
De meeste zeggen dat er super veel verschil in zit, maar ik zag bijna geen verschil tussen het beeld. Ik heb nog steeds goeie ogen, ik draag geen bril.
Ik wil de macbook gaan gebruiken voor het OS en voor films en ITV kijken (online interactieve tv).
En browsen en wat games (minecraft, Leauge of Legends byv) en heel soms foto bewerking.
Nog een jaar doorsparen voor de retina of de non retina gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik zat in dezelfde situatie. Ik heb vanwege budget gekozen voor de oudere versie. Tweedehands kan je ze met ene beetje zoeken tussen de 650 en 800 krijgen met minimaal nog een jaar garantie. Voordeel is dat je zelf kan upgraden voor een lage prijs. Ram en ssd bijv. En je houdt ook nog eens de originele hdd en ram over.

Hij is nu tijdens de Btw actie 940.

Ik ga hem wel gebruiken met een extern 23 inch scherm.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Denzis schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:15:
Ik zat in dezelfde situatie. Ik heb vanwege budget gekozen voor de oudere versie. Tweedehands kan je ze met ene beetje zoeken tussen de 650 en 800 krijgen met minimaal nog een jaar garantie. Voordeel is dat je zelf kan upgraden voor een lage prijs. Ram en ssd bijv. En je houdt ook nog eens de originele hdd en ram over.

Hij is nu tijdens de Btw actie 940.

Ik ga hem wel gebruiken met een extern 23 inch scherm.
Sommige zeggen dat het een blurry scherm is, maar dat valt toch wel mee.
De meeste laptops hebben toch dezelfde pixel-resolutie trouwens?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kijk 'ns in Retina, Ja of nee? en [Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 21, daar is al veel informatie over dit onderwerp te vinden. Nog een topic is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.