Ik heb thuis ook de TP-Link TL-WR1043ND en heb een downgrade gedaan naar build 21676, sindsdien lijkt alles een stuk beter te gaan.
Ah, dan ga ik die ook maar weer eens installeren, bedankt!
Hebben jullie trouwens ook je batterij gecalibreerd volgens deze methode, of gewoon gelaten zoals hij gekomen is?
Hebben jullie trouwens ook je batterij gecalibreerd volgens deze methode, of gewoon gelaten zoals hij gekomen is?
[ Voor 62% gewijzigd door Sherlock op 05-02-2014 10:34 ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Nee nog niet, ik ben ook nog aan het twijfelen of het zin heeft. Mijn toestel laadt prima op tot de 100% (ligt de gehele nacht aan de lader) maar de snelle drop naar 85% herken ik wel.
Goed nieuws, het schijnt dat de batterij voor de Fly iq446 si compatible zou zijn met de iNew V3. Als dat echt zo is kun je er - voor een klein bedrag - een 3800mAh batterij erin stoppen.
Goed nieuws, het schijnt dat de batterij voor de Fly iq446 si compatible zou zijn met de iNew V3. Als dat echt zo is kun je er - voor een klein bedrag - een 3800mAh batterij erin stoppen.
[ Voor 48% gewijzigd door M@NIC op 05-02-2014 11:49 ]
Als dat zo is is wordt het wel de moeite waard om de v3 te kopenM@NIC schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:04:
Nee nog niet, ik ben ook nog aan het twijfelen of het zin heeft. Mijn toestel laadt prima op tot de 100% (ligt de gehele nacht aan de lader) maar de snelle drop naar 85% herken ik wel.
Wat is je bron?
Als de afmetingen hetzelfde zijn is het inderdaad gewoon fake..
Zal vermoedelijk een 2100mAh accu zijn, die vind ik meer als ik even verder zoek op de andere types telefoons. Als de accu compatibel is zou ik zoeken naar een 2100mAh variant afkomstig uit een van de volgende telefoons:
- Fly IQ444 / IQ446
- Gionee GN708/GN800
Vraag mij wel af of wanneer hij fysiek wel past het technisch gezien ook wel kan.
De opgegeven specificaties voor de iNew v3 zijn 3,8V en 4,35V, die accu's van hierboven zitten op 3,7V en 4,2V maximaal.
- Fly IQ444 / IQ446
- Gionee GN708/GN800
Vraag mij wel af of wanneer hij fysiek wel past het technisch gezien ook wel kan.
De opgegeven specificaties voor de iNew v3 zijn 3,8V en 4,35V, die accu's van hierboven zitten op 3,7V en 4,2V maximaal.
[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 05-02-2014 13:51 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alleen dan in het Chinees. Overigens vind ik de recovery of CMW niet echt handig werken (Up is OK), Ben gewend dat powerbutton ok is.
Iemand al ervaringen met HOWSEA??
Advertentie marktplaats:
NU met 10 % extra korting !!
normale prijs is € 169,-- Nu voor slechts € 152,10
Merk : iNEW / type V3
Deze smartphone wordt niet zoals bij andere verkopers als standaard pakket verkocht. Bij ons ontvangt u veel extra accessoires erbij zoals :
1) Flip case
2) screenguard
3) autolader
4) touchpen
5) anti slip matje voor in de auto
6) EXTRA accu
dit allemaal voor de zeer lage prijs voor de Inew V3 van € 169,-- inclusief verzendkosten !!!
Levering : ALL IN , inclusief verzend-en inklaringskosten , geen cent extra !!
Garantie : 12 maanden
Betaling : overschrijving of CREDIT CARD
Howsea is de enigste Chinese internetshop die u het volgende
biedt :
1) Chinese prijzen, maar garantie in Nederland
2) Prijzen zijn ALL IN, dus geen extra kosten voor invoer
3) Pas betalen als artikel in Belgie / Nederland !!
4) Snelle levertijd : slechts ca 5 werkdagen
5) Garantie en service via Nederland
6) in geval van garantie leentoestel mogelijk !!
Klinkt wel erg mooi allemaal!!!
Advertentie marktplaats:
Deze smartphone wordt niet zoals bij andere verkopers als standaard pakket verkocht. Bij ons ontvangt u veel extra accessoires erbij zoals :
1) Flip case
2) screenguard
3) autolader
4) touchpen
6) EXTRA accu
dit allemaal voor de zeer lage prijs voor de Inew V3 van € 169,-- inclusief verzendkosten !!!
biedt :
Lees ff de andere chinese topic door .
Daar komt dit zaakje zeker in voorbij .
Daar komt dit zaakje zeker in voorbij .
kokosnoot1 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:57:
Iemand al ervaringen met HOWSEA??
Advertentie marktplaats:
1) Flip case
2) screenguard
3) autolader
4) touchpen
6) EXTRA accu
biedt :
Verwijderd
Heb 'm gekocht via Howsea.
Prima service, snelle levering en je wordt in het nederlands op de hoogte gehouden van de gang van zaken.
Geloof dat het een tientje meer was dan via zo'n chinese site maar dan heb je ook NL garantie.
Nu een dikke maand in gebruik en ben zeer tevreden. Laatste 1.04 er op gezet en wat verbeteringen gezien die me wel bevallen.
Prima service, snelle levering en je wordt in het nederlands op de hoogte gehouden van de gang van zaken.
Geloof dat het een tientje meer was dan via zo'n chinese site maar dan heb je ook NL garantie.
Nu een dikke maand in gebruik en ben zeer tevreden. Laatste 1.04 er op gezet en wat verbeteringen gezien die me wel bevallen.
YouTube: iNew V3 Black Color Ultrathin 5.0 Inch Gorilla Glass MTK6582 QuadCore 1GB/16GB NFC&OTG nu ook in het zwart te krijgen zo te zien
Net ook besteld bij Pandwill.com, hoop dat deze kan connecten met mijn auto (Toyota Touch&Go systeem).
Mocht dat niet het geval zijn verkoop ik m door en zoek ik er een die én aan mijn verwachtingen voldoet (zoals deze) én werkt met mn auto (Faea F1).
Mocht dat niet het geval zijn verkoop ik m door en zoek ik er een die én aan mijn verwachtingen voldoet (zoals deze) én werkt met mn auto (Faea F1).
Ha, er zit een ROM aan te komen:
http://www.chinaphonearen...Preview-Root-CWM-Touch-GG
Nog niet helemaal af, maar het begin is er!
Daarnaast nog wat mogelijkheden voor CM:
http://www.gizbeat.com/29...coming-closer-to-release/
http://www.chinaphonearen...Preview-Root-CWM-Touch-GG
Nog niet helemaal af, maar het begin is er!
Daarnaast nog wat mogelijkheden voor CM:
http://www.gizbeat.com/29...coming-closer-to-release/
Hierbij mijn kleine review van de INEW V3 na een paar weken gebruik .
Conclusie :
een goede telefoon zeker voor zijn kleine prijs .
met een paar kleine minpuntjes.
Video review :
Foto's gemaakt met de INEW V3

Conclusie :
een goede telefoon zeker voor zijn kleine prijs .
met een paar kleine minpuntjes.
Video review :
Foto's gemaakt met de INEW V3

[ Voor 54% gewijzigd door diquan2001 op 09-02-2014 22:51 ]
Wat betreft NFC, volgens mij kan je daar geen bestanden als IMG bestanden versturen.
Open eens een webpagina en doe dan NFC, als goed is werkt dat weer wel, die pagina wordt dan op de andere telefoon ook geopend. Zelfde moet gelden voor een app, de Playstore opent dan en zoekt de app op.
Verder heb je het over Youtube, je zegt dat een wellicht oudere versie helpt, enig idee welke dat is? Ik heb er een paar geprobeerd maar kan helaas voorlopig nog niet bevestigen.
Wat betreft de accu, een gebruiker op Chinaphonearena heeft een Galaxy Note II accu in de iNew V3 gestopt, die werkt maar niet mooi past, en dus het hoesje nodig heeft om de accu op de plek te houden.
Ikzelf heb een accu besteld van de Gionee W708 telefoon, deze moet zonder problemen passen en is toch weer 2100mAh, wat in de buurt komt van de 2200mAh van de Cubot GT99. Benieuwd of het past en hoe dit gaat werken.
Laat ik het dus zo zeggen, het kan de moeite waard zijn om een aantal accu's van andere telefoons te proberen of deze past in de iNew V3. De 1830mAh is gewoon mager en er had eigenlijk minstens een 2200mAh in gemoeten om er een fatsoenlijk dagje ermee door te kunnen komen. Ik kom net een uurtje of 3 á 4 te kort.
Open eens een webpagina en doe dan NFC, als goed is werkt dat weer wel, die pagina wordt dan op de andere telefoon ook geopend. Zelfde moet gelden voor een app, de Playstore opent dan en zoekt de app op.
Verder heb je het over Youtube, je zegt dat een wellicht oudere versie helpt, enig idee welke dat is? Ik heb er een paar geprobeerd maar kan helaas voorlopig nog niet bevestigen.
Wat betreft de accu, een gebruiker op Chinaphonearena heeft een Galaxy Note II accu in de iNew V3 gestopt, die werkt maar niet mooi past, en dus het hoesje nodig heeft om de accu op de plek te houden.
Ikzelf heb een accu besteld van de Gionee W708 telefoon, deze moet zonder problemen passen en is toch weer 2100mAh, wat in de buurt komt van de 2200mAh van de Cubot GT99. Benieuwd of het past en hoe dit gaat werken.
Laat ik het dus zo zeggen, het kan de moeite waard zijn om een aantal accu's van andere telefoons te proberen of deze past in de iNew V3. De 1830mAh is gewoon mager en er had eigenlijk minstens een 2200mAh in gemoeten om er een fatsoenlijk dagje ermee door te kunnen komen. Ik kom net een uurtje of 3 á 4 te kort.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 09-02-2014 23:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Zijn er toevallig ondertussen al meer mensen met ervaringen met Howsea.com?
Er is weinig te vinden over deze aanbieder... Eerder in dit topic wel een goede ervaring, maar ik baseer mijn keuze liever op meer dan 1 ervaring!
Er is weinig te vinden over deze aanbieder... Eerder in dit topic wel een goede ervaring, maar ik baseer mijn keuze liever op meer dan 1 ervaring!
Foto's zien er niet slecht uit
Ik vraag me af hoe de batterij verschilt met die van mijn huidige Galaxy S2. Die is volgens mij evenveel mAh en moet ik ook elke dag opladen ..
durfde het ook niet aan op basis van 1 ervaring.Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:45:
Zijn er toevallig ondertussen al meer mensen met ervaringen met Howsea.com?
en heb hem verleden week maar bij pandawill besteld.
Verwijderd
Het klopt toch dat ik als ik met creditcard betaal bepaalde kopersbescherming heb?
Als ik niet geleverd krijg, kan ik het geld toch terug laten boeken? Of zit het niet zo simpel?
Als ik niet geleverd krijg, kan ik het geld toch terug laten boeken? Of zit het niet zo simpel?
kokosnoot1 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:56:
[...]
durfde het ook niet aan op basis van 1 ervaring.
en heb hem verleden week maar bij pandawill besteld.
Er is een nieuwe ROM verschenen voor de iNew V3, Lewa OS met Android 4.2.2.
Afgaande op reacties uit het topic op Chinaphonearena lijkt deze ROM een erg goede te zijn.
Afgaande op reacties uit het topic op Chinaphonearena lijkt deze ROM een erg goede te zijn.
bron.iNew v3 Lewa ROM tested and working. First flash, I modified the scatter to not flash a couple parts (Preloader / MBR / Recovery / EBR). It started to flash, then in the middle got a BROM error and phone no longer would turn on. Took a leap of faith and flashed the entire thing.
Didn't do any sort of factory reset after flashing.
Tested so far:
Firmware is not rooted.
GPS working and locking
WiFi working
Google Play working
External speaker working
OTG working (tested mouse only)
Dual SIM working
NFC Setting is there and turning on (untested)
3G HSDPA+ connecting and fine (WCDMA)
Camera working - Pictures look fine. Here are 3 samples at night with flash relatively close up. Sorry, it's night here. The max MP is 13. https://drive.google.com/file/d/0B1y5ZqR...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B1y5ZqR...sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B1y5ZqR...sp=sharing
Multilingual includes:
Indonesia
Bahasa Melayu
Cestina
Deutsch
English
Espanol
Filipino
Francais
Italiano
Magyar
Netherlands
Portuges Brasil
Portuges Portugal
Romana
Tieng Viet
Turkce
Eaanvika
Pyccknn
Arabic?
Thai
Several other Asian languages
Looks like there is no difference between C and E. At least, not functionally. It really is a beautiful, different looking type of firmware. If you're craving something different, you should give this a try. Be prepared for a slight learning curve though. Things are a bit different than normal Android.
Linkje voor de ROM vindt je hier: http://www.needrom.com/mobile/inew-v3-c-lewa/The Camera is improved a lot. According the pictures of Gizbeat they are shote with F2,0 aperture!
No more F2,2!
But the biggest improvement is that if you take a picture with flash it was forced to shatter speed 10 which make almost impossible for a clean shot.
Installatieinstructies staan er ook. Update.zip OTA kan als goed is geflashed worden via CWM. Je moet waarschijnlijk wel eerst op versie 1.0.4 zitten omdat je anders data verlies kan hebben als je op 1.0.3 of lager zit, partities worden gemerged naar 15GB,B01
1, the left page icon in the background and some will be blank, displays only a name, such as calendar, SMS, etc.
2, Lewa compass compass is replaced, the replacement for the music lewa do note essays, radio replaced Le Frog Radio
B02
1, the third page of the desktop icons arranged in little icons
2, can not customize settings ringtones
3, delete, cool music, Magic Land of Oz APK
4, for the first time just machines always pop Safety Tips Iflytek input method
5, the partition unity
6, under the Turkish camera can not view pictures
7, after the alarm bell does not ring again
B03
1, the difference between before and after the camera retracts photo taken 500W 1300W
2, NFC transmission failures
3, add 5 APK
4, modify the photo camera aperture of 2.0
⏩ PVOutput☀️
Ja idd nu je het zegt, die 2800 mah lijkt me fake maja, staat er welQuad schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:49:
Kan je de afmetingen doorgeven? De iNew V3 battery is 3,8mm dik iig.
Ik denk niet dat het gaat passen overigens, ik mis de hoekjes eruit aan beide kanten bij de accu van de Doogee DG500.
Verwijderd
Ik heb besteld bij howsea.com. Tot nu toe goede ervaring. Annie Lee reageert enorm snel op emails, communicatie gewoon in het Nederlands.
Levering is momenteel iets vertraagd omdat productie even stil heeft gelegen omdat een productiefout moest worden hersteld. Indien ze, zoals de communicatie vanuit China nu is, deze week een zending krijgen, heb ik hem 22 februari thuis. Ze bestellen namelijk elke vrijdag een lading in China, wat dan verzonden wordt naar België, en dan doorgestuurd naar de koper.
Dat je gewoon ziet wat je betaalt (geen inklaring of wat dan ook) vind ik persoonlijk wel prettig...
Ik laat later nog wel even weten hoe het afloopt!
Levering is momenteel iets vertraagd omdat productie even stil heeft gelegen omdat een productiefout moest worden hersteld. Indien ze, zoals de communicatie vanuit China nu is, deze week een zending krijgen, heb ik hem 22 februari thuis. Ze bestellen namelijk elke vrijdag een lading in China, wat dan verzonden wordt naar België, en dan doorgestuurd naar de koper.
Dat je gewoon ziet wat je betaalt (geen inklaring of wat dan ook) vind ik persoonlijk wel prettig...
Ik laat later nog wel even weten hoe het afloopt!
Ben benieuwd wat die productiefout dan is..
⏩ PVOutput☀️
Deze charger NIET bestellen.ivo001 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:09:
[...]
Je hebt daar creditcard nodig, wat velen niet hebben.
Maar het is ook nog best duur.
Ik heb bij Banggood besteld.
http://www.banggood.com/O...For-INew-V3-p-913211.html
http://www.banggood.com/L...attery-Power-p-71705.html
Alleen had ik niet door dat de charger een US plug heeft, dus daar moet je deze nog bij bestellen:
http://www.banggood.com/W...Europe-Black-p-44091.html
De iNew V3 batterij is te breed en past niet in de lader...
Stom dat ik dit past ben gaan testen nadat mijn us naar eu plugjes binnen waren

Heren, bedankt voor het delen van alle info, heb me hierdoor goed kunnen inlezen! En daarna zelf ook eentje besteld, man wat een mooi toestelletje! Heb 'm in het zwart besteld ...3meter schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:17:
YouTube: iNew V3 Black Color Ultrathin 5.0 Inch Gorilla Glass MTK6582 QuadCore 1GB/16GB NFC&OTG nu ook in het zwart te krijgen zo te zien
Ik kom van een Jiayu G4 af ... wilde keertje wat anders. Heb een korte vraag: ik zie dat de GPS van de iNew V3 best oké is qua fix en signaal ... maar hoe gedraagt ie zich tijdens navigeren (met maps of tomtom)? Want de Jiayu die ik nu heb is vreselijk, constant signaal verlies, door-ijlen op de kaart, etc ....
Ik heb hem al paar keer gebruikt met Sygic, werkt perfect, heb nog geen een keer gehad dat hij van de weg af ging.
⏩ PVOutput☀️
Mijn ervaring is dat de GPS niet ale te goed werkt.
Bij maps valt om de minut (of sneller) weg......
fix kan lang duren
Bij maps valt om de minut (of sneller) weg......
fix kan lang duren
Ik heb hem nu één keer getest met TomTom en dat ging redelijk. Eerste fix ging vrij snel (ik dacht 26 seconden) maar bij het navigeren was hij af en toe de weg kwijt. Daarmee bedoel ik dat hij toonde dat ik rechtdoor reed, terwijl ik al op de afslag reed (en ook al echt haaks op de oorspronkelijke route reed). Daarnaast gaf hij af en toe de snelheid niet helemaal lekker aan, ik reed op de cruise control op 106 km/u, mijn vorige telefoon (Xperia S) toonde de snelheid dan stabiel als 101 km/u. Bij de iNew was dit ook vaak zo, echter schommelde het ineens van 86 naar 132, terwijl ik niet harder of zachter was gaan rijden. Kwam op een rit van ca. een half uur 2x voor.
Moet wel bij gezegd worden dat ik een Renault Megane heb, bekend/berucht om zijn warmtewerende glas in de voorruit, wat GPS signalen kan verstoren.
Moet wel bij gezegd worden dat ik een Renault Megane heb, bekend/berucht om zijn warmtewerende glas in de voorruit, wat GPS signalen kan verstoren.
Hmmm ... baart me toch een beetje zorgen deze reacties. Maar goed ik heb 'm besteld ... even afwachten maar ;)!
Een korte reactie nav GPS en WiFi verhalen...
De iNew V3 is een mooie en degelijke telefoon waarvan GPS en WiFi bovenverwachting goed werken. Met NavFree (gratis uit play store incl alle kaarten) getest a 25 km (in twee ritten: retour naar/van werk) en dit is echt een degelijke combi. mijn enige zorg is de accu die wat aan de kleine kant is. Overigens denk ik niet dat je zomaar even een vergelijkbare grotere accu vindt die goed past. Nu nog een goede ROM waarin accu beheer is opgenomen naast het instellen van dag/nacht profiel en wie weet vervangt deze smartphone wel mijn topper de Cubot m6589! De inew v3 komt obv mijn eerste testen dicht in de buurt van mijn Cubot m6589. Eerdere afvallers (tov mijn Cubot m6589) waren Jiayu G3, Jiayu G4 met 3000mah accu, Cubot GT99, Haier w910, Alcatel OT-995, Neo N002, Tengda T94, en nog een paar merken ... aangezien ze allemaal een slechtere GPS en/of minder WiFi bereik hadden. De iNew v3 heeft tov de cubot wel een mindere accu maar wel NFC, gorilla glass ii en goede camera! Twijfel twijfel
.
De iNew V3 is een mooie en degelijke telefoon waarvan GPS en WiFi bovenverwachting goed werken. Met NavFree (gratis uit play store incl alle kaarten) getest a 25 km (in twee ritten: retour naar/van werk) en dit is echt een degelijke combi. mijn enige zorg is de accu die wat aan de kleine kant is. Overigens denk ik niet dat je zomaar even een vergelijkbare grotere accu vindt die goed past. Nu nog een goede ROM waarin accu beheer is opgenomen naast het instellen van dag/nacht profiel en wie weet vervangt deze smartphone wel mijn topper de Cubot m6589! De inew v3 komt obv mijn eerste testen dicht in de buurt van mijn Cubot m6589. Eerdere afvallers (tov mijn Cubot m6589) waren Jiayu G3, Jiayu G4 met 3000mah accu, Cubot GT99, Haier w910, Alcatel OT-995, Neo N002, Tengda T94, en nog een paar merken ... aangezien ze allemaal een slechtere GPS en/of minder WiFi bereik hadden. De iNew v3 heeft tov de cubot wel een mindere accu maar wel NFC, gorilla glass ii en goede camera! Twijfel twijfel
Thnx JD_1971 ... ik zie in je lijstje dat je ook een Jiayu G4 (3Ah) hebt gehad, daar kom ik dus ook vanaf als ik de iNew V3 in gebruik ga nemen. De G4 is een pracht telefoon maar inderdaad WiFi en GPS zijn ellende. Dat is ook de reden om iets nieuws te gaan proberen. En de accu van de V3, volgens mij het enige minpuntje als ik dat zo lees ... goed ik zit veel in de auto met een lader in de buurt ... en voor nood altijd maar een reserve accu meeJD_1971 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:00:
Een korte reactie nav GPS en WiFi verhalen...
De iNew V3 is een mooie en degelijke telefoon waarvan GPS en WiFi bovenverwachting goed werken. Met NavFree (gratis uit play store incl alle kaarten) getest a 25 km (in twee ritten: retour naar/van werk) en dit is echt een degelijke combi. mijn enige zorg is de accu die wat aan de kleine kant is. Overigens denk ik niet dat je zomaar even een vergelijkbare grotere accu vindt die goed past. Nu nog een goede ROM waarin accu beheer is opgenomen naast het instellen van dag/nacht profiel en wie weet vervangt deze smartphone wel mijn topper de Cubot m6589! De inew v3 komt obv mijn eerste testen dicht in de buurt van mijn Cubot m6589. Eerdere afvallers (tov mijn Cubot m6589) waren Jiayu G3, Jiayu G4 met 3000mah accu, Cubot GT99, Haier w910, Alcatel OT-995, Neo N002, Tengda T94, en nog een paar merken ... aangezien ze allemaal een slechtere GPS en/of minder WiFi bereik hadden. De iNew v3 heeft tov de cubot wel een mindere accu maar wel NFC, gorilla glass ii en goede camera! Twijfel twijfel.
Iemand anders al een zwarte versie aangeschaft? Ik ben benieuwd, hij is op de post (DHL), dus nog een paar dagen wachten (denk begin volgende week) en dan spelen maar
[ Voor 1% gewijzigd door Troxel op 13-02-2014 10:07 . Reden: typos ]
Ik heb de inew v3 ook eindelijk binnen. 9 jan. besteld bij to2c.com, 24 jan. pas verstuurd en vandaag ontvangen. Hij hangt aan de lader en staat nog uit.
Het kostte me redelijk wat moeite/moed om de screenprotector eraf te krabben. Deze was er slordig opgeplakt met stof eronder.
Het kostte me redelijk wat moeite/moed om de screenprotector eraf te krabben. Deze was er slordig opgeplakt met stof eronder.
[ Voor 42% gewijzigd door eligius op 14-02-2014 00:15 ]
zijn er nog couponcode voor de inew ergens?
Googlen per webshop.. 
Kunnen wij niet mee helpen want is topic niet voor bedoeld.
Kunnen wij niet mee helpen want is topic niet voor bedoeld.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Voor de mensen die een zwarte bestellen: je moet je realiseren dat deze nog niet in productie zijn volgens de informatie die ik krijg. Bij Howsea communiseren ze dat de zwarte vanaf maart in productie gaan. Daar kan je dus met bezorging sowieso nog een maand op wachten, en het is natuurlijk niet bekend hoeveel zwarte er al "gereserveerd" zijn.
Vandaag bij Howsea de iNew V3 wit besteld, i.c.m. met de discountcode "FIRST" kost deze € 152,10
Dit topic in iedergeval alvast "gebookmarked"
Dit topic in iedergeval alvast "gebookmarked"
Ik heb 'm via Antelife besteld en hij is al onderweg (zit in het vliegtuig op 't moment)! Die hadden de eerste batch, 50 stuks! Dus ... maar goed totdat de koerier met 't pakje aanbelt blijft het spannend natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:25:
Voor de mensen die een zwarte bestellen: je moet je realiseren dat deze nog niet in productie zijn volgens de informatie die ik krijg. Bij Howsea communiseren ze dat de zwarte vanaf maart in productie gaan. Daar kan je dus met bezorging sowieso nog een maand op wachten, en het is natuurlijk niet bekend hoeveel zwarte er al "gereserveerd" zijn.
Iemand die al een goeie carholder heeft gevonden?
Is er al meer nieuws over die MIUI rom?
Is er al meer nieuws over die MIUI rom?
Mooi ding en ondanks de specs hoor ik wienig mensen echt over de batterij klagen
Maar waar is ie dan voor 165 te koop, want voor die prijs vind ik m niet
Maar waar is ie dan voor 165 te koop, want voor die prijs vind ik m niet
To2C.com?
Voor Youtubelag, ik heb versie 4.5(.17) uitgeprobeerd en die doet het prima zonder lag.
Je kan hem hier vinden: https://db.tt/MkrwABJc
Voor Youtubelag, ik heb versie 4.5(.17) uitgeprobeerd en die doet het prima zonder lag.
Je kan hem hier vinden: https://db.tt/MkrwABJc
[ Voor 88% gewijzigd door Quad op 14-02-2014 21:10 ]
⏩ PVOutput☀️
vandaag toch maar even via chat me order omgezet in zwarte versie bij pandawill.
toch maar weer bij pandawill besteld ivm met verpakking, bij mijn cubot was hij verstuurd als office supply waarde 20 dollar (hoop dat de mannen van de douane hier weer intrappen
)
grappig dat ze zelf niet weten dat ze een zwarte verkopen!! volgens hun 3-7 days to restock maar dat is volgens mij een zoethoudertje, ik heb de tijd!!
[/img]
wel vreemd dat je nog steeds het andere nummer sku49394(white) in my orders ziet als je inlogt, tevens maar hopen dat er een zwart hoesje bijkomt misschien nog maar even met Collin babbelen
toch maar weer bij pandawill besteld ivm met verpakking, bij mijn cubot was hij verstuurd als office supply waarde 20 dollar (hoop dat de mannen van de douane hier weer intrappen
grappig dat ze zelf niet weten dat ze een zwarte verkopen!! volgens hun 3-7 days to restock maar dat is volgens mij een zoethoudertje, ik heb de tijd!!

wel vreemd dat je nog steeds het andere nummer sku49394(white) in my orders ziet als je inlogt, tevens maar hopen dat er een zwart hoesje bijkomt misschien nog maar even met Collin babbelen
[ Voor 41% gewijzigd door kokosnoot1 op 15-02-2014 10:05 ]
Nou kokosnoot1, wel beetje straffe taal van je in die chat ... maar goed als ze dat accepteren ...
En de zwarte versie komt inderdaad ook met een zwart hoesje, dus no worries ;)!
En de zwarte versie komt inderdaad ook met een zwart hoesje, dus no worries ;)!
Komt ie standaard met play store??
Thnx
Thnx
Ja, staat bij de meeste webshops dus beetje onnodige vraag.
⏩ PVOutput☀️
Grrrrrr ... vandaag het pakketje (wel snel dat wel) binnen, helemaal blij! Echter maak ik het pakketje open, is het een witte .. en ik had toch echt een zwarte besteld! Bij Antelife ... dus even opgepast daar! Heb ze meteen gemaild met de fout .... pffff ik hoop toch niet dat ik dat ding eerst terug moet sturen alvorens ik een zwarte opgestuurd krijg ... dan zijn we 2 weken verder
Verder nog iets, ik heb wel een briefje van de douane erbij dat er 30 euro aan BTW was geïdentificeerd, maar ik hoefde niets te betalen bij aflevering! Krijg ik later nog een rekening opgestuurd, of is de koerier dat gewoon vergeten?

Verder nog iets, ik heb wel een briefje van de douane erbij dat er 30 euro aan BTW was geïdentificeerd, maar ik hoefde niets te betalen bij aflevering! Krijg ik later nog een rekening opgestuurd, of is de koerier dat gewoon vergeten?
Misschien kan je er hier een Tweaker blij mee maken en dan niet bij antelife een zwarte bestellen, al denk ik dat die gewoon nog niet leverbaar is... 
Over die BTW:
Wellicht heb je mazzel
Ik ken zo geen gevallen waar men achteraf nog om btw etc. Vroeg.
Over die BTW:
Wellicht heb je mazzel
Over de BTW: wellicht mazzel, maar dat moeten we eventjes afwachten dandutchgio schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:17:
Misschien kan je er hier een Tweaker blij mee maken en dan niet bij antelife een zwarte bestellen, al denk ik dat die gewoon nog niet leverbaar is...
Over die BTW:
Wellicht heb je mazzel
Over de witte versie, heb Antelife eerste even een mail gestuurd, even kijken wat ze kunnen doen. Ik houd jullie wel even op de hoogte.
Verder hier nog niemand die een zwarte in zijn bezit heeft
Ik lees al even mee over over de iNew V3, prachtig apparaat voor dat geld en ik wil er een gaan aanschaffen. Een probleem: ik weet niet of de dual sim functionaliteit werkt met 2x GSM. Dat is voor mij essentieel, maar ik kan nergens vinden of dit werkt en hoe goed dit werkt. Wie weet daar meer over of kan even testen of dit werkt zoals verwacht?
Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing
Ja Werkt bij mij ook.Bazz0847 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:48:
Ik lees al even mee over over de iNew V3, prachtig apparaat voor dat geld en ik wil er een gaan aanschaffen. Een probleem: ik weet niet of de dual sim functionaliteit werkt met 2x GSM. Dat is voor mij essentieel, maar ik kan nergens vinden of dit werkt en hoe goed dit werkt. Wie weet daar meer over of kan even testen of dit werkt zoals verwacht?
Top! Bedankt voor de info!
Eigenlijk zou iNew wat duidelijker moeten zijn hierover. Waar ze op andere specs overdrijven is dit een beetje ondergesneeuwd ;-)
Dit zou eigenlijk genoeg moeten zeggen toch?SIM Card Configuration SIM1:Micro sim cards;SIM2:Ordinary SIM card, dual standby
Phone Standard GSM, WCDMA
Network Support GSM 850/900/1800/1900 MHz, WCDMA 850/2100 MHz
⏩ PVOutput☀️
Het is toch zo dat je op 1 sim data kunt gebruiken, maar dat het niet uitmaakt welke sim dat is?Quad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:51:
Ja, 2 maal GSM en alleen op sleuf 1 werkt 3G erbij.
Je kan op beide simkaarten dus bellen/smsen of gebeld worden en op 1 simkaart ook mobiele data gebruiken.
edit @ hieronder: gelukkig maar; ik ben van plan om een prepaid kaartje te kopen voor internet in het buitenland, dat zou dus ideaal zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Sherlock op 18-02-2014 10:14 ]
Oops, je hebt gelijk.
Bij de Cubot GT99 bijvoorbeeld maakt het wel uit.
MicroSIM is slot 2, en mobile data werkt net zo goed als in slot 1 heb ik snel even uitgeprobeerd.
Bij de Cubot GT99 bijvoorbeeld maakt het wel uit.
MicroSIM is slot 2, en mobile data werkt net zo goed als in slot 1 heb ik snel even uitgeprobeerd.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb dat gelezen, maar het was mij niet duidelijk of één slot voor CDMA was en één voor GSM, of beiden ook voor GSM gebruikt konden worden.Quad schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:01:
[...]
Dit zou eigenlijk genoeg moeten zeggen toch?
Nu ineens een rekening van DHl in de bus; €38,22 BTW + €10 administratiekosten. Lekker is dat, ik heb die €38,22 al aan de deur betaald (en heb daar uiteraard een kwitantie van).
Nu maar eens een mailtje richting DHL gaan dichten...
Had ik laatst ook, heb ze meteen gebeld en het werd geannuleerd.Sherlock schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:58:
Nu ineens een rekening van DHl in de bus; €38,22 BTW + €10 administratiekosten. Lekker is dat, ik heb die €38,22 al aan de deur betaald (en heb daar uiteraard een kwitantie van).
Ben aan het twijfelen voor dit toestelletje of een iOcean octa core (met kans dat dat scherm snel knapt)
Deze is wel een stuk goedkoper.
Speelt er iemand hier ook 3D games op de iNew? Speel zelf amper, maar dat komt omdat ik van een ZTE Blade 800mhz toestelletje af kom.
En wat is jullie ervaring met bellen met een car-kit? Ik roep nu altijd hard door mijn auto wie ik wil bellen en hij belt (simpel werk nokiatje op een Parrot carkit) pakt de telefoon dan gewoon SIM 1 of moet ik ook in de auto eerst selecteren welk netwerk ik wil gebruiken (werk contactpersonen staan op de sim, privé staan op de telefoon)
Deze is wel een stuk goedkoper.
Speelt er iemand hier ook 3D games op de iNew? Speel zelf amper, maar dat komt omdat ik van een ZTE Blade 800mhz toestelletje af kom.
En wat is jullie ervaring met bellen met een car-kit? Ik roep nu altijd hard door mijn auto wie ik wil bellen en hij belt (simpel werk nokiatje op een Parrot carkit) pakt de telefoon dan gewoon SIM 1 of moet ik ook in de auto eerst selecteren welk netwerk ik wil gebruiken (werk contactpersonen staan op de sim, privé staan op de telefoon)
Heb het toestel gisteren ontvangen. Mooi ding, schrok er alleen wel van hoe groot het was. Krijg het alleen niet voor elkaar om internet er op te krijgen, tot nu toe alleen wifi.
Kan iemand mij helpen? Heb tele2
Kan iemand mij helpen? Heb tele2
Voor Tele2 -> APN instellingen opzoeken.
- Startscherm.
- Kies Applicaties
- Kies Instellingen
- Kies Draadloos en netwerk
- Kies Mobiele netwerken
- Kies Roaming* en vink deze aan
- Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan
- Kies Namen Toegangspunten
- Bij Naam, voer Tele2 Internet in.
- Bij APN, voer internet.tele2.nl in.
- Bij Proxy, voer niets in.
- Bij Poort, voer niets in.
- Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
- Bij Wachtwoord, voer niets in.
- Scroll naar beneden.
- Bij MCC, voer 204 in.
- Bij MNC, voer 02 in.
- Bij Verificatietype, kies PAP.
- Bij APN-type, kies voor 'internet' als je hier alleen een dropdown menu krijgt. Vul default (kleine letters) in als je een leeg invoerscherm krijgt en android 4.0 gebruikt.
- Kies het opties-symbool.
- Kies Opslaan
[ Voor 91% gewijzigd door Quad op 18-02-2014 19:37 ]
⏩ PVOutput☀️
Niet de bedoeling in een toesteltopic, daar hebben we http://tweakers.net/aanbod/ voor.
[ Voor 75% gewijzigd door janvanduschoten op 19-02-2014 08:40 ]
Give 2 Get
Verwijderd
Tsja, zoals ik eerder vermeldde laten ze mij bij howsea.com weten dat de zwarte versie pas in maart in productie gaat... Dus zolang ik geen bevestiging heb gezien van iemand die daadwerkelijk een zwarte heeft ontvangen vertrouw ik hun informatieTroxel schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:11:
Grrrrrr ... vandaag het pakketje (wel snel dat wel) binnen, helemaal blij! Echter maak ik het pakketje open, is het een witte .. en ik had toch echt een zwarte besteld! Bij Antelife ... dus even opgepast daar! Heb ze meteen gemaild met de fout .... pffff ik hoop toch niet dat ik dat ding eerst terug moet sturen alvorens ik een zwarte opgestuurd krijg ... dan zijn we 2 weken verder
Ah top hartstikke bedankt! Kon het echt niet vinden op de tele 2 website..
Kan er iemand een front face camera sample in goed licht posten? Ik kan het nergens vinden!
Die is gewoon erg goed.
⏩ PVOutput☀️
Wat verwacht je van een frontcamera? Heb momenteel geen fotosample, of je moet geïnteresseerd zijn in een toetsenbord. ^^
⏩ PVOutput☀️
Dat voor waar je een frontcamera voor gebruikt; leuke selfies enzo
Maakt niet uit. Ik wil enkel de kwaliteit bij natuurlijk licht zien als het mogelijk is. Boeit me geen zak waarvan het is, als ik de kwaliteit maar kan bekijkenQuad schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 13:53:
![]()
Wat verwacht je van een frontcamera? Heb momenteel geen fotosample, of je moet geïnteresseerd zijn in een toetsenbord. ^^
Het gaat over iemand die inderdaad heel graag selfies maakt (niet ikzelf) en daarom een goede frontface wil.
[ Voor 12% gewijzigd door brammetje1994 op 19-02-2014 15:02 ]
Tsja, soms moet je wat wagen ... en ze hadden zelf een filmpje met een zwarte iNew (http://www.youtube.com/watch?v=VKqG3bMnkiI, en er zijn er meer, bijvoorbeeld deze (http://www.youtube.com/watch?v=uMP8I5rCZ0s).Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:43:
[...]
Tsja, zoals ik eerder vermeldde laten ze mij bij howsea.com weten dat de zwarte versie pas in maart in productie gaat... Dus zolang ik geen bevestiging heb gezien van iemand die daadwerkelijk een zwarte heeft ontvangen vertrouw ik hun informatie
Ik ook, snap daar helemaal niks van. Hoe slecht moet hun administratie dan wel niet zijn.........Sherlock schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:58:

Thuis gelukkig nog wel ergens de bon..
Ja, ik heb ze gisteren gebeld en het is een (bekende) fout in hun administratie. Over de creditering werd dan ook geheel niet moeilijk gedaan.Mphus schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:46:
[...]
Ik ook, snap daar helemaal niks van. Hoe slecht moet hun administratie dan wel niet zijn.........![]()
![]()
![]()
Thuis gelukkig nog wel ergens de bon..
Ik heb ook even gebeld, een zat een fout in hun systeem (voor veel klanten), bekend bij hun. Krijg nu een creditnota, hoef niet vooruit te betalen.Sherlock schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:35:
[...]
Ja, ik heb ze gisteren gebeld en het is een (bekende) fout in hun administratie. Over de creditering werd dan ook geheel niet moeilijk gedaan.
even afwachten dus maar.
Een of andere Rus heeft een THL W8 batterij geplaatst in de iNew V3:
http://4pda.ru/forum/inde...&view=findpost&p=29020792
Ergens verderop wordt er gesteld er 20% langer mee te kunnen.
En er heeft eentje de siliconen case ontvangen voor deze telefoon:

klikbaar
En er heeft eentje de siliconen case ontvangen voor deze telefoon:

klikbaar
[ Voor 51% gewijzigd door Quad op 20-02-2014 14:21 ]
⏩ PVOutput☀️
iemand nog een coupon code voor de inew?
Ik zou m in ieder geval niet bij pandawill bestellen.
Heb hem 07-02 besteld en kreeg, nadat ik er om had gevraagd, te horen dat ie pas 20-02 weer op voorraad zou zijn. Vanacht weer een mailtje gehad dat ie nog steeds niet op voorraad is en dat het nog 2-5 werkdagen kan gaan duren.
Op de site zelf staat trouwens niets over out-of-stock oid, ze proberen je gewoon vast te houden totdat ze weer kunnen leveren.
edit: Weet iemand nog een betrouwbare shop die ze wel voorraad hebben? Wil m nu wel snel hebben.
Heb hem 07-02 besteld en kreeg, nadat ik er om had gevraagd, te horen dat ie pas 20-02 weer op voorraad zou zijn. Vanacht weer een mailtje gehad dat ie nog steeds niet op voorraad is en dat het nog 2-5 werkdagen kan gaan duren.
Op de site zelf staat trouwens niets over out-of-stock oid, ze proberen je gewoon vast te houden totdat ze weer kunnen leveren.
edit: Weet iemand nog een betrouwbare shop die ze wel voorraad hebben? Wil m nu wel snel hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door BiggyB op 21-02-2014 13:07 ]
Ik heb hem besteld bij to2c.com. Binnen de week lag hij in de bus met DHL
Hoop moeite voor slechts 6% meer capaciteit (6,954 Wh vs 7,400 Wh).Quad schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:16:
Een of andere Rus heeft een THL W8 batterij geplaatst in de iNew V3:
,,,,,
Ik kan me dan moeilijk voorstellen dat je er 20% langer mee kunt. hangt er maar net vanaf wat hiermee bedoelt wordt.
capaciteit meet je toch in mah???elinx schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:47:
[...]
Hoop moeite voor slechts 6% meer capaciteit (6,954 Wh vs 7,400 Wh).
Ik kan me dan moeilijk voorstellen dat je er 20% langer mee kunt. hangt er maar net vanaf wat hiermee bedoelt wordt.
Kan ook, maar Wh is neutraler omdat dit onafhankelijk is van de uitgangsspanning.
Op die manier kan je alle accu's met elkaar vergelijken.
Wh = mAh x V
Voor Lion accu's de uitgangsspanning de ene keer op 3,7V en de andere keer op 3,8V gesteld, Terwijl dit bij alle lion accu's hetzelfde is.
Ook is dat het geval bij de twee accu's waar het om gaat. (Thl en Inew)
Vandaar dat ik Wh vergeleken heb (die vermeld staat op beide accu's), want de uitgangsspanning van een accu is nimmer die exacte waarde.
[ Voor 3% gewijzigd door elinx op 22-02-2014 20:25 . Reden: wat schoonheidsfoutjes weggewerkt ]
Daarom gaan de geruchten ook dat de iNew V3 accu niet de volle 1830mAh halen, en voor mijn gevoel klopt ook het een en ander niet. Zo laadt hij niet meer op dan 89%, terwijl calibratieapp wel 4,2mV meet. Combinatie software/hardware is niet helemaal lekker lijkt het.elinx schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:47:
[...]
Hoop moeite voor slechts 6% meer capaciteit (6,954 Wh vs 7,400 Wh).
⏩ PVOutput☀️
Ik heb de silicone hoesje binnen zit er mooi strak omheen.
Heb er twee extra mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik het wel.
Ik denk dat je 4200mV of 4,2V bedoelt, wat de maximale spanning is van een Lion accu.Quad schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:30:
[...]
Daarom gaan de geruchten ook dat de iNew V3 accu niet de volle 1830mAh halen, en voor mijn gevoel klopt ook het een en ander niet. Zo laadt hij niet meer op dan 89%, terwijl calibratieapp wel 4,2mV meet. Combinatie software/hardware is niet helemaal lekker lijkt het.
Dat zegt niet zoveel. Alleen maar dat de accu vol is. Dat de telefoon 89% aangeeft zegt ook niet zoveel, want soms ligt het aan de lader en soms aan de softwarematige calibratie. (instelling bij welke max. spanning 100% hoort) Opnieuw calibreren kan daarbij uitkomst bieden.
Echt objectief meten (dus weten) van de capaciteit, kan alleen met een constante belasting van de accu en het meten van de tijd tot de accu leeg is.
Het display, wifi, bluetooth, gps sensor, het scannen van de diverse frequentiebanden enz. bepalen in grote mate de gebruikstijd van de accu. Die is voor iedereen anders en daarom ook altijd subjectief.
Wil je enigszins kunnen vergelijken dan moet je exact dezelfde gebruiksomstandigheden hebben.
Zou je een fotootje willen plaatsen: kheb nog nergens zo'n hoesje gezien met daadwerkelijk de telefoon erin.lexus305 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 20:49:
Ik heb de silicone hoesje binnen zit er mooi strak omheen.
Kvind die flipcover niet echt fijn, misschien is dit wat.
Lees eens paar posts boven je.
⏩ PVOutput☀️
Bedankt Chindi, net ook hier besteld. Wel met Free shipping, via de chat werd aangegeven dat die morgen op de bus ging...Chindi schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:19:
Ik heb hem besteld bij to2c.com. Binnen de week lag hij in de bus met DHL
edit: in plaats van morgen, nu net al de T&T code gekregen. Top
[ Voor 11% gewijzigd door BiggyB op 24-02-2014 11:09 ]
Verwijderd
Ik hoor dat meer mensen last heb met levering... Ik krijg mijn informatie van howsea.com en die hebben mij dus ook verteld dat de productie even stil heeft gelegen (om een productiefout op te lossen, geen idee wat) en dat er achterstand in productie is gekomen. Ze krijgen wisselende berichten over wanneer de zending deze kant op komt.
Laatste wat ik heb gehoord was zaterdag, dat ze hoopte deze week de zending rechtstreeks naar mij te doen, en dat ik hem dan eind van de week heb. Helaas duurt het dus wel even inderdaad, eigenlijk zou ik hem afgelopen vrijdag krijgen.
Laatste wat ik heb gehoord was zaterdag, dat ze hoopte deze week de zending rechtstreeks naar mij te doen, en dat ik hem dan eind van de week heb. Helaas duurt het dus wel even inderdaad, eigenlijk zou ik hem afgelopen vrijdag krijgen.
Nou, bij deze dan, want terugsturen werd 'm niet inderdaad .... klik!.dutchgio schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:17:
[ Voor 9% gewijzigd door Troxel op 25-02-2014 10:01 . Reden: typo ]
Ik las gisteren op XDA dat er heel veel mensen last hebben van de accu. Dat ze de dag niet vol kunnen krijgen (of dat de accu juist erg snel leeg is
)
Ik wil het gaan gebruiken ipv mijn werk Nokia-tje die gerust enkele dagen blijft werken, met vele telefoontjes en altijd BT aan.
En dan mijn privé sim kaart voor het internet. Wat zijn de Nederlandse ervaringen met de accuduur?
Ik wil het gaan gebruiken ipv mijn werk Nokia-tje die gerust enkele dagen blijft werken, met vele telefoontjes en altijd BT aan.
En dan mijn privé sim kaart voor het internet. Wat zijn de Nederlandse ervaringen met de accuduur?
Vrij matig. Heb Facebook er nu afgegooid, lijkt wel iets te verbeteren.
Als je baat hebt bij veel uren zonder adapter in de buurt raad ik je de Lenovo P780 aan. Die heeft een 4000mAh accu en dan kan je gemakkelijk 2 dagen doorkomen met zwaar gebruik.
Als je baat hebt bij veel uren zonder adapter in de buurt raad ik je de Lenovo P780 aan. Die heeft een 4000mAh accu en dan kan je gemakkelijk 2 dagen doorkomen met zwaar gebruik.
[ Voor 55% gewijzigd door Quad op 25-02-2014 15:34 ]
⏩ PVOutput☀️
de inew v3 begint skirrr te worden: kreeg vandaag berichtje van de verkoper waarom het zo lang duurt...
Hello my friend,
do you accept the new V3 2014 with 1G ram and 4G rom with a 16G tf card, it support NFC and OTG and it is more stable,
The old V3 was stopped selling because of its battery and screen problem.
If you accept we can send today.
dus de inew maakt nu opeens geen 16gb versie meer??? heel vreemd, heb het afgewezen want ik wil gwn 16gb telefoon!
iemand nog een site waar ik de inew v3 16gb goedkoop kan kopen incl. snelle verzending?
Hello my friend,
do you accept the new V3 2014 with 1G ram and 4G rom with a 16G tf card, it support NFC and OTG and it is more stable,
The old V3 was stopped selling because of its battery and screen problem.
If you accept we can send today.
dus de inew maakt nu opeens geen 16gb versie meer??? heel vreemd, heb het afgewezen want ik wil gwn 16gb telefoon!
iemand nog een site waar ik de inew v3 16gb goedkoop kan kopen incl. snelle verzending?
Batterijprobleem kan ik mij in vinden, deze is ruk vind ik.
Schermprobleem ben ik niet eerder tegen gekomen?
Schermprobleem ben ik niet eerder tegen gekomen?
⏩ PVOutput☀️