Het ziet er naar uit dat Ethereum hard op weg is om het netwerk effect van Bitcoin over te nemen.
De hoogste prijs ooit is onlangs bereikt geweest. Gas fees zullen het wel enigsinds dempen maar toch is er ruimte voor groei. Ethereum doet elke dag 4 keer zoveel transacties als Bitcoin en interacten met een smart contract cost je momenteel 15-20 dollars, een gewone ETH send kan voor minder dan 3 als je het niet erg vind om een 10 tal blokken te wachten.
Ik ben begonnen met het afbouwen van mijn stake in Bitcoin Cash (-25%) en het opbouwen van mijn stake in Ethereum en ik heb voor
https://vesper.finance gekozen.
Een smart contract geschreven door
Jeff Garzik een van de OG Bitcoin devs.
Je interfaced via metamask en dat ziet er zo uit.
Wat doet Jeff zijn smart contract?
Het kijkt automatisch naar welke staking pool op dat moment het meeste profit maakt voor het minste risico.
Het geeft je de optie tussen
Conservative risk en Aggresive
en werkt auto op
Maker,
Avee,
Compound and
Yearn.
The withdrawl fee is 0.6% en de profit premium is 15%
95% van de opbrengst gaat gebruikt worden om op Uniswap, VSP terug te kopen.
VSP is hun ERC20 token die nog niet gelanceerd is maar binnenkort op de 17 februari uitkomt.
Als je nu al aan het staken bent met hun, dan krijg je VSP wanneer ze die op 17 februari airdroppen gebaseerd op hoe lang je gestaked hebt met hoeveel funds ten opzicht van de hele pool.
Daarna is het een kwestie van snel erbij te zijn op Uniswap om die token te pakken te krijgen.
Want dit is het puikste staking project dat ik tot nu toe gezien hebt en ik ga er all in op.
Al mijn ETH gaat bij hun gestaked worden. Ik ga 50% omzetten in USDC en 50% in ETH laten zitten.
Daarnaast doen ze nog wrapped Bitcoin.
Hoog tijd ook om dit topic nog eens te kicken.
Er is veel veranderd en Ethereum is klaar om de financiële wereld te veranderen. Veel mensen die bij een bank werken kunnen hun baan kwijt raken wanneer deze automatisering het overneemt.
[
Voor 200% gewijzigd door
.oisyn op 04-02-2021 18:24
]