Aangezien de Nvidia 700 serie, en de AMD r9 serie ( bijvoorbeeld de 280x ) eigenlijk gewoon een rebrand is, vraag ik me af wat jullie verwachten van de de nieuwe generatie videokaarten, die nog niet is uitgebracht. Zullen de prestaties veel hoger zijn, en zullen de nieuwe videokaarten over een 20nm architectuur beschikken? Wanneer komen ze uit in Nederland, en is het het waard om erop te wachten? Alvast bedankt voor het reageren!
Wij weten daarover net zoveel als jou, bijna helemaal niets. Het is het wachten niet waard. Als ze er bijna aankwamen waren er al wat benchmarks 'gelekt'
Ik zou gewoon nu een kaart kopen, anders blijf je maar wachten
Ik zou gewoon nu een kaart kopen, anders blijf je maar wachten
Signature
De R9 290(x) is geen rebrand....
Het is geen totaal nieuwe architectuur, maar het is wel een nieuwe chip
Ik zeg koop gewoon wat je nu leuk lijkt.
Ik kocht mijn 5870 vlak voor de release van de 69xx serie, maar heb er achteraf geen spijt van gehad.
Mijn 2x 7970 draait ook gewoon prima en heb ik dus ook geen spijt van. (de 2e kaart werd gekocht toen de 290(x) nog net goed te koop was (voor de coin rush))
Het is geen totaal nieuwe architectuur, maar het is wel een nieuwe chip
Ik zeg koop gewoon wat je nu leuk lijkt.
Ik kocht mijn 5870 vlak voor de release van de 69xx serie, maar heb er achteraf geen spijt van gehad.
Mijn 2x 7970 draait ook gewoon prima en heb ik dus ook geen spijt van. (de 2e kaart werd gekocht toen de 290(x) nog net goed te koop was (voor de coin rush))
Discussie en speculatie over ontwikkelingen van videokaarten mag in:
[Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 55
CJ's Radeon Info & Nieuwsdiscussie - Deel 126
[Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 55
CJ's Radeon Info & Nieuwsdiscussie - Deel 126
Dit topic is gesloten.
![]()