¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Bij een MM zie ik anders nooit staan of een toestel Snapdragon 800 of 801 heeft, maar alleen 2.3ghz quadcore ofz. En juist de gemiddelde consument kijkt naar het uiterlijk ipv specs, het zijn juist de tweakers die continue het nieuwste en snelste willen hebben.Katmi schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:13:
Omdat het leuk is om een toestel te kopen van 600 euro en niet 2 maanden later overclassed te worden met een nieuwe soc ( beetje het verhaal van de 600 vs 800 soc )
Ik argumenteer hier niet dat de 805 soc beter of merkbaar beter zou zijn dan de 800 soc, maar voor een toestel van 600-650 euro als de One zou het toch leuk zijn om geen soc te krijgen die al van vorige zomer zit rond te dwarrelen in high end modellen.
Zoals aangehaald zie ik dan ook liever de 801 soc als ik een 600-650 euro kostende telefoon koop in april 2014 ipv een 800 soc die al sinds juli 2013 de ronde doet. ( ookal ben ik me bewust dat het dezelfde soc is )
Zowiezo gaat HTC weer de helft van 2014 achterlopen aangezien de 805 soc waarschijnlijk vanaf de zomer in high end devices gaat opduiken , voor de tweaker allemaal niets aangezien we weten dat een 800/801 soc meer dan voldoende is.
Maar Jan Modaal die in de Mediamarkt een toestel koopt 1maal om de 3 jaar kijkt naar de cijfertjes, zeker als de prijs hoog is en gelijk aan een toestel met 805 soc.
Jan Botmans boeit het niet echt of het toestel uit 1 blok aluminium is of niet
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
http://www.corephotonics.com/low-profile-camera
http://www.pocket-lint.co...ne-m8-camera-shown-at-mwc
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat zegt meer over de (te) beperkte vernieuwing van de concurrentie dan over de vernieuwing van HTC.
Enkel nog maar een plastic stukje bovenop rond de power knop en onderaan de headphone / usb jack zone ( en de bekende lijntjes aan de achterzijde voor de radio's te laten werken )
Naar het schijnt heeft HTC hard gewerkt om de radio ontvangst te verbeteren wanneer ook de rand rondom van aluminium is ipv die plastic band op de One.
Vind ik persoonlijk wel een goede verbetering tov de One want dan krijg je al niet het probleem van de gaps en overhellende plastic dus minder kans op een minder afgewerkt toestel ( hopelijk )
Hier misschien:Katmi schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:46:
Had ergens gelezen dat de plastic band rondom de One ook aluminium ging zijn op de One+.
Enkel nog maar een plastic stukje bovenop rond de power knop en onderaan de headphone / usb jack zone ( en de bekende lijntjes aan de achterzijde voor de radio's te laten werken )
Naar het schijnt heeft HTC hard gewerkt om de radio ontvangst te verbeteren wanneer ook de rand rondom van aluminium is ipv die plastic band op de One.
Vind ik persoonlijk wel een goede verbetering tov de One want dan krijg je al niet het probleem van de gaps en overhellende plastic dus minder kans op een minder afgewerkt toestel ( hopelijk )
Golf2vr6 in "[HTC One+] Ervaringen en Discussie"
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
http://www.engadget.com/2...l-lens-smartphone-camera/
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Praatjes vullen geen gaatjes. Samsung zei hetzelfde over de Galaxy S5: "Samsung has admitted that the public didn't see much difference between the Galaxy S III and S4 smartphones and said the S5 would likely pack a substantially different design."tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:22:
Een open deur, hij kan moeilijk zeggen dat het een stap achteruit is: "HTC belooft dat de nieuwe One een grotere vernieuwing zal zijn wat betreft het ontwerp dan de nieuwe smartphones van LG, Sony en Samsung."
Dat zegt meer over de (te) beperkte vernieuwing van de concurrentie dan over de vernieuwing van HTC.
En de grap is natuurlijk dat alle leaks van de HTC One+ juist voor 99% hetzelfde design als de HTC One hadden.
[ Voor 6% gewijzigd door ocn op 26-02-2014 14:10 ]
[YouTube: http://youtu.be/D0brzd7BfM4]
Vanaf 1:00 ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-02-2014 17:33 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Power to the beat.
Deze artikel die bij deze video hoort is ook erg interessant om te lezen. Op het bord in het video staat (Al(OH)3), dat is aluminiumhydroxide. Dus er is een kans dat iets van dit toestel van sapphire glas wordt gemaakt.Golf2vr6 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:24:
HTC teases all new HTC One in YouTube video
[video]
Jammer dat ze de twee wetenschappers uit Better of Ted (Comedy, heerlijke serie, jammer dat er maar een paar seizoenen zijn) hier niet voor konden gebruiken. Ik zag die twee tijdens het kijken van het filmpje constant voor me.Golf2vr6 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:24:
HTC teases all new HTC One in YouTube video
[video]
Deze twee dus:
Ik schuif zelf het liefst mijn One direct uit mijn jas zonder hem ondersteboven te doen, want ik wil niet dat hij op de 3,5mm plug leunt en uiteindelijk deze beschadigt na veelvuldig gebruik.
Ik vind het persoonlijk juist erg fijn dat hij bovenin zit bij de One en vind het erg jammer dat hij onderin wordt geplaatst, maar wellicht dat anderen dit anders zien..?? Misschien is het ook een kwestie van wennen.
Zie de 5 en 5S van Apple.JDL15 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:53:
Iemand enig idee wat de overweging zou zijn om de 3,5mm jack onderaan de tel te plaatsen?
Ik schuif zelf het liefst mijn One direct uit mijn jas zonder hem ondersteboven te doen, want ik wil niet dat hij op de 3,5mm plug leunt en uiteindelijk deze beschadigt na veelvuldig gebruik.
Ik vind het persoonlijk juist erg fijn dat hij bovenin zit bij de One en vind het erg jammer dat hij onderin wordt geplaatst, maar wellicht dat anderen dit anders zien..?? Misschien is het ook een kwestie van wennen.
Die hebben de headphone ook verplaatst naar de onderkant met de volgende gedachte.
Als je het toestel dan uit je broekzak haalt dan heb je hem eigenlijk gelijk goed in je hand.
Daarbij zal het ook makkelijker zijn met het motherboard denk ik
Power to the beat.
Klinkt wel logisch van het moederbord, helaas verbind ik hem nog te vaak aan speakerset middels 3,5mm plug en dan vind ik de bovenkant juist een stuk handiger.ronaldm3 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:12:
[...]
Zie de 5 en 5S van Apple.
Die hebben de headphone ook verplaatst naar de onderkant met de volgende gedachte.
Als je het toestel dan uit je broekzak haalt dan heb je hem eigenlijk gelijk goed in je hand.
Goed tijd zal het uitwijzen of ik kan wennen want ik ben al redelijk overtuigd dat dit mijn opvolger wordt omdat ik under impressed was van de S5 en ook nog niet helemaal overtuigd ben van de Z2..
Alleen ik gebruik m'n telefoon nauwelijks als muziekspeler, dat dan weer wel
onderkant is inderdaad beter voor headset gebruik, ik loop nog dagelijks te prutsen alsi k mijn nexus 4 met jack bovenop uit mijn zak haal. (vorige galaxy nexus had em onderaan)ronaldm3 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:12:
[...]
Zie de 5 en 5S van Apple.
wellicht heb je hier geen problemen mee als je niet anders gewent bent, maar na 2 telefoons en 3 jaar een jack aan de onderkant is het erg lastig
Daarbij, Klik je hem in een dok, kan ie gelijk aan het infuus en staat ie recht op... ik zie alleen maar + Punten!JDL15 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:29:
[...]
Klinkt wel logisch van het moederbord, helaas verbind ik hem nog te vaak aan speakerset middels 3,5mm plug en dan vind ik de bovenkant juist een stuk handiger.
Goed tijd zal het uitwijzen of ik kan wennen want ik ben al redelijk overtuigd dat dit mijn opvolger wordt omdat ik under impressed was van de S5 en ook nog niet helemaal overtuigd ben van de Z2..
Power to the beat.

Moet zeggen dat het op 'n matte afwerking lijkt en ik er wel 'n beetje blij van word
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 27-02-2014 18:11 ]
maar de tweede foto lijkt dan weer alsof dat gewoon door het matte effect komt.
Weet niet of ik nu scheel ben of eerder confused door het foto effect
Edit : die link van de foto's geeft ook wel een goede uitleg waarom die balk er nog is nu de buttons onscreen zijn :
'' The capacitive buttons were sitting on top of the screen hardware. The screen needs more cables and connections than just the display itself. Under that black bar is hardware that was there even when the capacitive elements were there, but most people think that the capacitive buttons took up more space than they really did. Those buttons were TINY, and were in no way occupying 100% of the space below them, like some people seem to think. The display has to have a board attached to it, and that's what's under the black bar.''
[ Voor 54% gewijzigd door Katmi op 27-02-2014 18:18 ]
Ligt het aan mij of is de afwerking van de achterkan (en dan bedoel ik uiteraard de camera('s)), een stuk minder strak, met dat donkergrijze rondje rondom de 'hoofdcamera'? Ik weet dat het onduidelijke foto's zijn, maar er lijkt inderdaad (ook al is het waarschijnlijk de aluminium behuizing) weer zo'n rand om de One te zitten, zoals bij de Max en Mini. Vind het toch een stuk minder strak eruitzien dan de eerste One, al met al.CLB schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:07:
https://plus.google.com/+Androidawesomeness/posts
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet zeggen dat het op 'n matte afwerking lijkt en ik er wel 'n beetje blij van word
[ Voor 52% gewijzigd door DwightKSchrute op 27-02-2014 19:14 ]
Originele post:CLB schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://hardforum.com/show...p=1040655719&postcount=37
edit: En weg is de post....
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Kortom het design is niets anders dan de gewone One. Grootspraak van die CEO geweest dus. Valt weer tegen.CLB schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dit bericht doel ik.tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:22:
Een open deur, hij kan moeilijk zeggen dat het een stap achteruit is: "HTC belooft dat de nieuwe One een grotere vernieuwing zal zijn wat betreft het ontwerp dan de nieuwe smartphones van LG, Sony en Samsung."
Een grotere vernieuwing qua ontwerp my ass.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als vrijwel al het plastic uit de One (M7) verdwijnt in de One (M8) dan vind ik dat toch behoorlijk wat vernieuwing. Maar ja, you ass dus niet...barcawinner schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:16:
[...]
Op dit bericht doel ik.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ik mag toch hopen dat dat rondje nog iets van een plastic is wat tijdelijk als bescherming erop geplakt is?DwightKSchrute schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:01:
[...]
Ligt het aan mij of is de afwerking van de achterkan (en dan bedoel ik uiteraard de camera('s)), een stuk minder strak, met dat donkergrijze rondje rondom de 'hoofdcamera'? Ik weet dat het onduidelijke foto's zijn, maar er lijkt inderdaad (ook al is het waarschijnlijk de aluminium behuizing) weer zo'n rand om de One te zitten, zoals bij de Max en Mini. Vind het toch een stuk minder strak eruitzien dan de eerste One, al met al.
Dat zou ook verklaren waarom de behuizing een wat matte uitstraling heeft.
(T-Mobile logo te zien in spiegeling van het scherm)
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-02-2014 21:04 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Wat denk je dan? Dat de R&D-afdeling even 'n geheel ander ontwerp uit hun duim zuigt in een maand?barcawinner schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:16:
Op dit bericht doel ik.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Nieuwe foto's van de one
[ Voor 38% gewijzigd door Xanion op 27-02-2014 22:42 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Niet nieuw, lees ff terug....Xanion schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:41:
http://feedly.com/k/NA8fRf
Nieuwe foto's van de one
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Shirt, had verder terug moeten kijken. Sorry
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Providers krijgen wel vaker prototypes van telefoon fabrikanten om te testen op hun netwerk. Het laatste wat je wilt als telefoonmerk is dat je nieuwe telefoon niet werkt op het netwerk van een provider met miljoenen klanten. Soms zijn die telefoons omhult in een generieke behuizing, maar met wel de hardware van de nieuwe telefoon. Waarom HTC dat hier niet heeft gedaan weet ik niet. Misschien dat de behuizing zo'n belangrijk onderdeel is van bijvoorbeeld de antennes dat je wel moet testen in de productiebehuizing.Golf2vr6 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:03:
Ik vraag me eigenlijk af, wat een T-Mobile medewerker met een prototype M8 moet?
(T-Mobile logo te zien in spiegeling van het scherm)
Dat weet en begrijp ik. Maar dit is een T-Mobile winkel zo te zien. Het lijkt me niet dat providers proto types in winkels testen...AquaSheep schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:58:
[...]
Providers krijgen wel vaker prototypes van telefoon fabrikanten om te testen op hun netwerk. Het laatste wat je wilt als telefoonmerk is dat je nieuwe telefoon niet werkt op het netwerk van een provider met miljoenen klanten. Soms zijn die telefoons omhult in een generieke behuizing, maar met wel de hardware van de nieuwe telefoon. Waarom HTC dat hier niet heeft gedaan weet ik niet. Misschien dat de behuizing zo'n belangrijk onderdeel is van bijvoorbeeld de antennes dat je wel moet testen in de productiebehuizing.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
http://www.mobilefun.co.u...gb-silver-grey-p44340.htm
Lijkt me raad en gok werk..
HTC's Jeff Gordon: "We will continue doing what we do best, regardless of the Galaxy S5" (interview)
http://www.phonearena.com...laxy-S5-interview_id53322
Hahaha @9:18
#Simple is beautiful. You’ll see for yourself on 3/25.

25/3

AT&T versie:

En nog een in het wild:

[ Voor 110% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-03-2014 20:13 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Anoniem: 515261
YouTube: HTC ONE M8 Hands On Review - Not Released Yet-
http://www.thenewstribe.c...ice-specs-details-leaked/
[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-03-2014 07:54 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Film is nu offline gehaald geloof ik. Maar het zag er op de video (heb vanochtend de eerste 5 minuten gekeken) erg goed uit. Misschien toch maar de opvolger van mijn huidige One.Anoniem: 515261 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:14:
Iemand heeft al blijkbaar een heel review ervan online gezet. Het toestel is echt snel zo te zien.
Dus gaps , slecht gelijmde speaker grills en scheef liggende schermen tov de speaker grills zouden dus onbestaand moeten zijn met de opvolger.
Nu gewoon hopen dat de sim kaart tray niet uitsteekt of de power button niet rammelt als een gek
En is niet eens 'n final versionAnoniem: 515261 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:14:
Iemand heeft al blijkbaar een heel review ervan online gezet. Het toestel is echt snel zo te zien.
Overall strak ding zeg, mooie zijkanten, mooie kleuren, mi gusta
Designwise is het best wel wat verschil ten opzichte van de normale One, wat al begint met de overall shape van de telefoon, meer afgeronde hoeken. Hele andere zijkanten / oplossing zoals we bij de One kennen! Wel iets grote veranderingen dan bij de S5 van Samsung en de Z2 van Sony. Niet altijd nodig, maar dit is tof!!!
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 03-03-2014 09:42 ]
Ik vind het een totaal ander toestel dan de One. Ja, je ziet dat het een One is. Maar vrijwel geen plastic meer, andere rondingen. Ik had me voorgenomen om bij de One (M7) te blijven....dat voornemen zal waarschijnlijk op de hoop mislukt terecht komen. War een mooi ding zeg.CLB schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:30:
[...]
En is niet eens 'n final version
Overall strak ding zeg, mooie zijkanten, mooie kleuren, mi gusta
Designwise is het best wel wat verschil ten opzichte van de normale One, wat al begint met de overall shape van de telefoon, meer afgeronde hoeken. Hele andere zijkanten / oplossing zoals we bij de One kennen! Wel iets grote veranderingen dan bij de S5 van Samsung en de Z2 van Sony. Niet altijd nodig, maar dit is tof!!!
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Hoop wel op RGB-led en we zien de headset-aansluiting aan de onderkant, ook een persoonlijke plus.
Hmmm eerst maar is afwachten, maar 't zou zo maar eens m'n nieuwe phone'tje kunnen worden.
[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 03-03-2014 11:06 ]
Bekijk de tweet van @mike1986_: https://twitter.com/mike1986_/status/440423042804502528
Wat meer info over de leaker:
http://ausdroid.net/2014/...n-12-minute-video-review/
[ Voor 22% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-03-2014 11:23 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Z'n ouders werken bij een provider, testen M8, zoonlief heeft de telefoon gesnatched en 'n video gemaakt... Ouders fired en een boete / claim komt er natuurlijk ook aan. Hij claimt dus dat de video gestolen zou zijn

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 03-03-2014 11:36 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik vind de 4 Ultrapixel camera op mijn One gewoon weg een te lage resolutie hebben voor een top model smartphone van deze tijd.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Pocket-Lint zegt bevestiging te hebben van het aanwezig zijn van twee camera's op de achterkant van de opvolger van de HTC One. De hoofdsensor zou dezelfde zijn als in de huidige HTC One, oftewel een camera met een resolutie van 4 megapixels en de Ultrapixel-technologie aan boord. Hiermee kan de sensor twee tot drie keer meer licht opvangen en betere foto's maken bij slechte lichtomstandigheden dan de toestellen die geen gebruik maken van deze technologie.
Bokeh-time
De tweede camera zou een resolutie krijgen van slechts twee megapixels en gebruikt worden om onder andere de bokeh te verbeteren. Bokeh is een bekend woord in fotografie-land en is simpel gezegd de kwaliteit van weergave van de onscherpe gedeeltes in een foto. Vaak wil je het onderwerp scherp op de foto hebben staan en mag de achtergrond wel wat wazig en geblurd zijn. Het geeft een groter gevoel van diepte aan gemaakte foto's en de secundaire camera zou ervoor moeten zorgen dat dit bij foto's gemaakt met dit nieuwe toestel nog beter zal zijn.
Klinkt leuk voor de marketing, maar hoeveel voegt dat nu daadwerkelijk toe? Dmv software/apps is de achtergrond ook wazig te maken dus ik zie de meerwaarde niet zo. Bovendien is het slechts 2MP.CLB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:11:
Bokeh-time
De tweede camera zou een resolutie krijgen van slechts twee megapixels en gebruikt worden om onder andere de bokeh te verbeteren. Bokeh is een bekend woord in fotografie-land en is simpel gezegd de kwaliteit van weergave van de onscherpe gedeeltes in een foto. Vaak wil je het onderwerp scherp op de foto hebben staan en mag de achtergrond wel wat wazig en geblurd zijn. Het geeft een groter gevoel van diepte aan gemaakte foto's en de secundaire camera zou ervoor moeten zorgen dat dit bij foto's gemaakt met dit nieuwe toestel nog beter zal zijn.[/i]
Toch zal ik 'm er niet voor laten liggen denk ik als dit waar blijkt te zijn, de rest ziet er zeer goed uit imho.
Aangezien er steeds meer mensen een 3d tv thuis hebben, is het een functie
wat vele mensen wel zouden waarderen.
Blaat het niet dan schaapt het niet
Juist , en dan in een moderne telefoon zoals de nieuwe Htc zou mooi zijn
Blaat het niet dan schaapt het niet
http://specs.tweak.to/18230

Wat me opvalt zijn de witte molded plastic lijntjes... Misschien in combinatie met lichtzilver?
En dat de darkgrey-versie dan zwarte lijntjes heeft, die we al eerder hebben gezien op foto's / filmpje...
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 05-03-2014 11:32 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-03-2014 13:19 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
De bezel is nog steeds even dik. Het scherm is alleen een stuk groter geworden dus optisch bedrog.
Strookt met:
Golf2vr6 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 10:54:
Source: http://www.geek.com/andro...stic-five-colors-1585139/
Het lijkt erop dat de led notificatie bovenop zit. Nu hopen op een rgb led.
Sorry,tweaker2010 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:07:
Die bovenkant had ik nog niet eerder gezien. Ziet er wel opvallend uit. Is die donkere rand van plastic?
De bezel is nog steeds even dik. Het scherm is alleen een stuk groter geworden dus optisch bedrog.
Ik zie nu pas goed, dat het bij het eerste plaatje zo leek doordat de blur eroverheen zit. Bij de benchmark foto is het beter te zien. Gelijke bezels dan lijkt mij...
Over de CPU:
The exact score for the all new HTC one has been pixelated, but the bar graph shows the handset exceeding the 36,000 mark, outperforming the Samsung Galaxy Note 3, Sony Xperia X Ultra and the LG G2. The score is actually a little higher than what the Snapdragon 801-powered Sony Xperia Z2 (33,400) and Samsung Galaxy S5 (35,500) are able to produce. To put things into perspective, with an AnTuTu score of 37,000, the all new HTC One outperforms the 2013 HTC One by more than 35%.
[ Voor 46% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-03-2014 16:37 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Misschien vergis ik me, maar dat is toch niet de bezel? Een bezel is het omhulsel (meestal plastic dus).Michaelg schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:14:
Bezels aan de zijkant lijken stukje kleiner geworden. Wat me wel (negatief) opvalt is die gigantische bezel aan de onderkant. Niet normaal hoeveel ruimte er zit tussen de onderkant van het toestel en de onscreen knoppen.
Die zwarte rand rond het scherm is niet de bezel, dat staat daar helemaal los van. Dat zwarte gedeelte lijkt optisch groter omdat de knoppen naar het scherm zelf verhuisd zijn, maar de hoeveelheid ruimte is hetzelfde.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Door de speaker is er geen ruimte meer voor de andere componenten denk ik. Misschien wordt die ruimte ook nog gebruikt voor een vingerafdruk scanner ofzo. Oude situatie met knoppen in de balk vind ik mooier en meer scherm. De onderste even groot als de bovenste was ook nog ok geweest.Michaelg schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:50:
Sorry. Laat ik het duidelijker zeggen. De niet scherm ruimte aan de onderkant van het toestel is echt gigantisch. En zeker niet meer van deze tijd. Waarom kunnen de onscreen knoppen niet direct beginnen boven de speaker?
[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-03-2014 19:24 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Alhoewel ik dat ook apart vind, want een Z1 Compact met kleinere buitenmaten kan ook die hardware herbergen. Een fingerprint reader zou inderdaad kunnen, zie ik meer als gimmick en ook geen must. If so dan wel een implementatie a la de iPhone 5S graag en niet zoals de Samsung Galaxy S5, want dat lijkt me niks.
Misschien wel een swipe to wake-up-balk, maar dat zal wel niet... We zien 't over twee weekjes wel
Tevens vind ik de 'darkgrey' versie wel erg, erg mooi... Kleur van de behuizing gewoonweg prachtig, maar ook de zwarte ingespoten plastic lijntjes aan de achterkant, kunnen ze mooi niet verkleuren zoals bij de huidige.
MicroSD-slot zie ik als grote plus, scherm zal ook wel goed zijn, Sense geloof ik ook wel...
Enige minpuntje zal wel het ledje zijn, groen/oranje and that's it, waar ik echt RGB-prefereer, so be it.
Jaar.CLB schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:22:
[...]
Wat denk je dan? Dat de R&D-afdeling even 'n geheel ander ontwerp uit hun duim zuigt in een maand?
Waar je bij de Z2 echt minimale verschillen ziet en bij de S5 een andere achterkant and that's it, is de opvolger van de HTC One echt best groots aangepakt. Geen capacitieve knoppen meer, sensors op andere plaats, andere integratie van het LED'je, geen plastic zijkanten en onderkant, bovenkant is ook anders, powerbutton is verplaatst, dual-camera, headset-aansluiting is naar de onderkant verplaatst, microSD en hardware aangepast.
Ja het is weer aluminium en ja het zal op een One lijken, maar het is geen One X+ ofzo
Waarschijnlijk omdat NuTech de meest gewaardeerde techsite van NL is.... Vooral het nujij gedeelte is heel waardevol!CLB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:58:
Waarom link je dat vraag ik me dan af...
Als een tech site niet inziet dat het ontwerp totaal veranderd is hebben ze bij HTC echt goed werk geleverd of de plank totaal mis geslagen. Over een paar weken weten we het.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Heb al tijdens de GalaxyS lijn gehad, maar zo te zien zou een overstap geen slechte keuze zijn.
Godfather Bodybuilding topic reeks
NuTech de meest gewaardeerde techsite van Nederland? Waar ben ik beland?Golf2vr6 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:51:
[...]
Waarschijnlijk omdat NuTech de meest gewaardeerde techsite van NL is.... Vooral het nujij gedeelte is heel waardevol!
Als een tech site niet inziet dat het ontwerp totaal veranderd is hebben ze bij HTC echt goed werk geleverd of de plank totaal mis geslagen. Over een paar weken weten we het.

Laten we zeggen dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn..
HTC heeft ten eerste al nooit gezegd dat het ontwerp "totaal veranderd" zou zijn; het zou een grotere stap vooruit zijn dan Samsung en Sony en wat dat betreft hebben ze ook wel gelijk.
Ze hebben het ook nog over de Toshiba camera van 13MP die er dus "mogelijk" in zou komen, volgens mij gaan de meeste geruchten uit van opnieuw een 4 UltraPixel camera. En ook de Snapdragon 805 wordt bij de meeste geruchten niet gezien als waarschijnlijk, terwijl NuTech er wel naar hint.
Daarnaast zeggen ze niet eens iets over één van de meest bijzondere veranderingen t.o.v. de huidge One: het micro-sd slot!
Een "geruchtenverzameling" van niks wat mij betreft, net als de kwaliteit van het nieuws dat überhaupt op nu(tech).nl verschijnt als het aan mij ligt
Overigens snap ik ook niet waarom ze die on screen buttons nu moeten invoeren: wat was er mis met de huidige navigatieknoppen van de One? Past perfect in die balk, zorgt voor meer schermruimte. Wat moet het voordeel zijn van de nieuwe navigatieknoppen?
[ Voor 8% gewijzigd door Majesty op 06-03-2014 21:13 ]
Gaan ze dezelfde flitsers gebruiken als Apple gebruikt met de 5s. Dus een witte flitser en een gekleurde flitser? Als ik na de plaatjes kijkt lijkt het in ieder geval wel daarop.
Hahaha ik had iets duidelijker moeten zijn dar sarcasme mode aan stond 😉Majesty schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:55:
[...]
NuTech de meest gewaardeerde techsite van Nederland? Waar ben ik beland?![]()
Laten we zeggen dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn..
HTC heeft ten eerste al nooit gezegd dat het ontwerp "totaal veranderd" zou zijn; het zou een grotere stap vooruit zijn dan Samsung en Sony en wat dat betreft hebben ze ook wel gelijk.
Ze hebben het ook nog over de Toshiba camera van 13MP die er dus "mogelijk" in zou komen, volgens mij gaan de meeste geruchten uit van opnieuw een 4 UltraPixel camera. En ook de Snapdragon 805 wordt bij de meeste geruchten niet gezien als waarschijnlijk, terwijl NuTech er wel naar hint.
Daarnaast zeggen ze niet eens iets over één van de meest bijzondere veranderingen t.o.v. de huidge One: het micro-sd slot!
Een "geruchtenverzameling" van niks wat mij betreft, net als de kwaliteit van het nieuws dat überhaupt op nu(tech).nl verschijnt als het aan mij ligt.
Overigens snap ik ook niet waarom ze die on screen buttons nu moeten invoeren: wat was er mis met de huidige navigatieknoppen van de One? Past perfect in die balk, zorgt voor meer schermruimte. Wat moet het voordeel zijn van de nieuwe navigatieknoppen?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ik schrok me wild. Gelukkig maarGolf2vr6 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:36:
[...]
Hahaha ik had iets duidelijker moeten zijn dar sarcasme mode aan stond 😉
The retail name of HTC M8 / The All New One is just One Up.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 07-03-2014 10:46 ]
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar NextLeaks is btw! Maar op de tweet bevestigde eigenlijk mijn gevoel. One Up de naam en The all new One de slogan.CLB schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:40:
Prima, net als Mario, kan mij het bommen hoe het ding heet
[video]
We zullen het wel zien. En mij kan het eigenlijk ook niet veel schelen wat de naam wordt.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
ro.product.main_camera =HTC UltraPixel
ro.product.front_camera = 5M
ro.product.ram = 2GB
Ze gebruiken overal de render van leoside in.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie