Opgelicht, Advertentie geheel van site verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 11:22

marnix11

AFCA ★★★

Topicstarter
Ik ben opgelicht door "tweaker" scmaster, voor 28 hele euro's. Dit speelt al van ver voor de kerstdagen, en nog steeds geen spel of geld retour. Toen ik naderhand de advertentie opzocht was deze geheel van de site verdwenen. Zie V&A aangeboden: Grand Theft Auto V, PlayStation 3. Normaal blijft de advertentie toch zichtbaar (niet in V&A zelf, maar met een directe link), ook als deze op verkocht of vervallen is?

[ Voor 8% gewijzigd door marnix11 op 14-01-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistiaantje
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Daar heb je gelijk in. Normaal blijft deze voor langere tijd beschikbaar nadat de advertentie vervallen is.

Als je op het [Verwijderde gebruiker] van scmaster gaat kijken zie je dat er niet meer op zijn profiel gereageerd kan worden. Naar mijn idee betekend dit dat deze tweaker, of eigenlijk ex-tweaker gebanned is.

Voor het precieze verhaal kan iemand anders je misschien wat meer vertellen hier op het forum of je kan een mailtje sturen naar de redactie (redactie@tweakers.net).

Life is too short to drink bad whisky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het emailadres van de V&A-mods is va@tweakers.net (zie How to - Mailadres V&A admins). Zie verder ook de instructies in How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 11:22

marnix11

AFCA ★★★

Topicstarter
Ik heb een mail gestuurd naar de V&A mods, en wacht dat af. Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat trouwens om dezelfde persoon als dit:
[Soulcom84] Oplichter Actief

Voor de rest hebben we hier inmiddels mailcontact over gehad. Doe ik deze op slot, kunnen we de rest in het andere topic houden.

Dit topic is gesloten.