Weet iemand waar de Z1C te bezichtigen is in de omgeving Haarlem/Amsterdam? Ik ben bij een klaar kleinere winkels en de BCC geweest maar daar hadden ze hem niet in de winkel. Ben nog niet bij de Mediamarkt geweest. Ga de Z1C waarschijnlijk ook aanschaffen maar wil 'm graag eerst even zien en in de hand houden.
MM Utrecht heeft al een werkende demo en verder hoorde ik 2 weken terug dat ook de Saturns de eerste modellen voor demo langzaam aan binnen krijgen.
Probeer het daar eens of anders in 020 de grotere T-Mobile shops
Probeer het daar eens of anders in 020 de grotere T-Mobile shops
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ben vanmiddag bij de MM in breda geweest. Ook daar met deze telefoon kunnen spelen. Ik meen dat ie 539 daar koste.
De T-mobileshopFortyOne schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:26:
Weet iemand waar de Z1C te bezichtigen is in de omgeving Haarlem/Amsterdam? Ik ben bij een klaar kleinere winkels en de BCC geweest maar daar hadden ze hem niet in de winkel. Ben nog niet bij de Mediamarkt geweest. Ga de Z1C waarschijnlijk ook aanschaffen maar wil 'm graag eerst even zien en in de hand houden.
Coolblue Amsterdam kun je checken. Daar heb ik hem vastgehouden (en gekocht).FortyOne schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:26:
prijs gaat lekker. Voor 400 euro al in DE gespot, was alleen wel zo zeg (geen voorraad meer).
429 euro is nu het alternatief voor wie in de buurt van de Duitse grens zit.
-10 euro in 1 week in NL is anders ook niet verkeerd
Thanks, daar hadden ze inderdaad een demo model
NiceD_Jeff schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:11:
prijs gaat lekker. Voor 400 euro al in DE gespot, was alleen wel zo zeg (geen voorraad meer).
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Bij studentmobiel gaan de prijzen niet naar beneden, maar juist omhoog. Ze hadden de Black niet op voorraad, nu ineens wel maar 50 euro extra bijbetalen
BelSimpel heeft m ook verhoogd, flink ook trouwens.. Iemand een verklaring?The-Force schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:03:
Bij studentmobiel gaan de prijzen niet naar beneden, maar juist omhoog. Ze hadden de Black niet op voorraad, nu ineens wel maar 50 euro extra bijbetalen
BeideAquaSheep schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:41:
Los? Of inclusief een abonnement?
Ik heb geen prijzen van de losse telefoon. Als je laat weten in welk abonnement je geïnteresseerd bent, kan ik wel kijken wat het prijsverloop is de afgelopen maand.
Beetje jammer dat NL webshops de prijs naar beneden gooien, maar geen voorraad hebben.
Vind dat wel een beetje blijmaken met een dooie mus.
Vind dat wel een beetje blijmaken met een dooie mus.
Afgelopen vrijdag een telefoon besteld voor 0 euro.
Abonnement: Verlenging 2-jarig T-mobile abonnement naar: 90 min 1000MB data
Kosten per maand 30 euro voor 24 maanden lang
Verkoper: Coolblue
Hierdoor is het totaal na 24 maanden: 720 euro incl. abonnement + telefoon (excl. de verplichte thuiskopieheffing van 6,05 euro).
Sim only van T-mobile = 16 x 24 = 384 per maand, de telefoon zou ik dan voor een belachelijk lage prijs moeten kopen om goedkoper uit te zijn (336 euro).
Abonnement: Verlenging 2-jarig T-mobile abonnement naar: 90 min 1000MB data
Kosten per maand 30 euro voor 24 maanden lang
Verkoper: Coolblue
Hierdoor is het totaal na 24 maanden: 720 euro incl. abonnement + telefoon (excl. de verplichte thuiskopieheffing van 6,05 euro).
Sim only van T-mobile = 16 x 24 = 384 per maand, de telefoon zou ik dan voor een belachelijk lage prijs moeten kopen om goedkoper uit te zijn (336 euro).
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik ben ook op zoek naar dit toestel met minimaal 300 min en 1 Gb internet.
Het goedkoopste dat ik tegenkom is 984 euro dat komt neer op ongeveer 41 euro per maand.
Totaal prijs ((24*35)+108+30+6.95) = 984.95.
Verkoper: GSMwijzer.nl
Heeft iemand anders een beter aanbod gespot?
Het goedkoopste dat ik tegenkom is 984 euro dat komt neer op ongeveer 41 euro per maand.
Als zelfkoop een optie is:
Sim Only van Telfort pakken - 2 jaar ( 17,50 3G / 22,50 4G)
Z1c Zwart 430. 430/24 = ~ 17.92
3G: 17.92 + 17.50 = 35.42
4G 17.92 + 22.50 = 40.42
Up to you
Sim Only van Telfort pakken - 2 jaar ( 17,50 3G / 22,50 4G)
Z1c Zwart 430. 430/24 = ~ 17.92
3G: 17.92 + 17.50 = 35.42
4G 17.92 + 22.50 = 40.42
Up to you
Misschien is Simyo een optie voor je. Ben daar zelf erg tevreden over, goede service en KPN netwerk. Voor 300 min/sms + 1000MB 1 jaar vast betaal je 17 euro per maand dus dat komt over twee jaar uit op 17x24 = 408. Voor 4G betaal je een toeslag van 5 euro. Toestel kun je los verkrijgen voor 430, samen kom je dan uit op 838 (3G) / 958 (4G) euro. Met als bijkomend voordeel dat je maar 1 jaar aan de provider vast zit.Initech schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:11:
Ik ben ook op zoek naar dit toestel met minimaal 300 min en 1 Gb internet.
Interessant, maar wellicht heb ik te weinig informatie gegeven. Een vereiste is dat het abonnement geleverd wordt door Hi of Vodafone omdat ik liever niet een abonnement van een goedkopere aanbieder neem. Het aanbod van 984 euro is dan ook gebaseerd op een Vodafone 4G abonnement. Ik heb nu een Hi Large met Spotify wat ook prima bevalt.
Waarom wil je geen abonnement van een goedkopere provider? Simyo en Telfort zijn beide volledige dochterbedrijven van KPN.
In ieder geval als je alleen voor Hi of Vodafone wilt gaan heb je bij coolblue leuke aanbiedingen. Voorbeeld Vodafone Red Essential voor €30/maand en €163 voor de telefoon. Scheelt jou al gauw bijna €70 tov GSMwijzer/Studentmobiel. Je kunt zelf de prijzen hiervan vergelijken:
http://vindabo.nl/abonnementen/sony/xperia-z1-compact
In ieder geval als je alleen voor Hi of Vodafone wilt gaan heb je bij coolblue leuke aanbiedingen. Voorbeeld Vodafone Red Essential voor €30/maand en €163 voor de telefoon. Scheelt jou al gauw bijna €70 tov GSMwijzer/Studentmobiel. Je kunt zelf de prijzen hiervan vergelijken:
Zojuist even op preis.de gekeken (prijsvergelijker in Duitsland).
Prijs van deze compacte kanjer is al onder de 400 euro gegaan. Waarom het hier in NL alsnog bijna 40 euro duurder is, is mij een raadsel.
Verschillen zijn kleiner geweest
Prijs van deze compacte kanjer is al onder de 400 euro gegaan. Waarom het hier in NL alsnog bijna 40 euro duurder is, is mij een raadsel.
Verschillen zijn kleiner geweest
Bedankt voor je reactie. Op je website zie ik alleen €186,00 bij €40,00 abonnement. Ben ik al te laat?AquaSheep schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:30:
Waarom wil je geen abonnement van een goedkopere provider? Simyo en Telfort zijn beide volledige dochterbedrijven van KPN.
Goeie vraag. Als je naar Coolblue gaat, zie je dat die combinatie van abonnement en Xperia Z1 Compact nog steeds wordt verkocht. Alleen sinds mijn laatste reactie is de prijs wel verhoogd van €163 naar €183.
Bij Typhone nu 36.25 per maand icm Red Essential 300min/1gb.
Abo €30 + toestel A €5 (189 euro korting) + €30 aansluitkosten = 870/24 = €36.25
Best deal so far???
Of heeft er iemand een betere gespot??
Abo €30 + toestel A €5 (189 euro korting) + €30 aansluitkosten = 870/24 = €36.25
Best deal so far???
Of heeft er iemand een betere gespot??
[ Voor 63% gewijzigd door Initech op 24-04-2014 11:23 ]
Prijs los toestel bij Redcoon € 377,23 zou het waar zijn ?
Niet op voorraad dus gewoon een lokkertje.mdkocak schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:46:
Prijs los toestel bij Redcoon € 377,23 zou het waar zijn ?
Door klikken geeft een 404 error.
Ga je zoeken op hun site, dan kom je uit op ~435 euro.
Aandachtstrekker / of mss een een gokje om de PW te testen
Ga je zoeken op hun site, dan kom je uit op ~435 euro.
Aandachtstrekker / of mss een een gokje om de PW te testen
349 Euro bij Base in Duitsland. Zou de prijs binnenkort bij ons ook zakken? Het loont bijna de moeite om naar Duitsland te rijden...
Da's inderdaad niet duur voor een losse verkoopprijs. Zou wel even vragen of er geen Base SIM-lock op zit. Want je koopt 'm weliswaar zonder abo, maar ik zag nergens staan dat er wel of niet een SIM-lock op zit.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
hmm, zijn er ook BASE winkels in duitsland? Voor het prijsverschil kan ik wel heen en weer rijden (ik woon niet zover van de grens)sdomburg schreef op zondag 04 mei 2014 @ 12:01:
349 Euro bij Base in Duitsland. Zou de prijs binnenkort bij ons ook zakken? Het loont bijna de moeite om naar Duitsland te rijden...
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
http://shopsuche.base.de/JayPe schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:02:
[...]
hmm, zijn er ook BASE winkels in duitsland? Voor het prijsverschil kan ik wel heen en weer rijden (ik woon niet zover van de grens)
Laat graag even weten of dat werkt, ik overweeg naar Gronau te rijden
Kan (voor mij) niet wat vinden dichterbij dan Duisburg.. en das toch echt veelste ver kachelen. Zeker omdat ik via de Oberhausen Straight altijd net even wat meer benzine verstook dan mij lief is,... maar 'Vmax' aanhouden als cruise snelheid is soms gewoon lekkah.
Anyhoe: geen optie (voor mij) dus. En Gronou is ook al niet voorzien van Base shop.
Anyhoe: geen optie (voor mij) dus. En Gronou is ook al niet voorzien van Base shop.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
@JayPe: Als ik het via de chat (via base.de) navraag komt het er op neer dat het een actie is die loopt tot 1-6-2014. Daarnaast moet je een adres in Duitsland hebben.
Eventueel dat navraag in Kleve misschien een andere uitslag geeft, maar ik geef geen garantie.
Eventueel dat navraag in Kleve misschien een andere uitslag geeft, maar ik geef geen garantie.
Kleve: Das niet eens heel ver weg ( omgeving KAN )D_Jeff schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:51:
@JayPe: Als ik het via de chat (via base.de) navraag komt het er op neer dat het een actie is die loopt tot 1-6-2014. Daarnaast moet je een adres in Duitsland hebben.
Adres: Große Straße 76 - 47533 Kleve - +49 2821 7137341 (Base) - kleve01@e-shop.de
Elke dag van 's ochtends half 10 tot half 7 's avonds open, op zaterdag tot 4 in de middag... Navraag doen kan denk ik geen kwaad; E-mail is verstuurd, misschien later vandaag eens bellen :-)

[ Voor 4% gewijzigd door JayPe op 07-05-2014 10:26 ]
Je moet even via postcode zoeken, dan vind je er veel meer. Bijvoorbeeld de PLZ van Gronau is 48599. Er zitten daar al 2 shops.JayPe schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:07:
Kan (voor mij) niet wat vinden dichterbij dan Duisburg.. en das toch echt veelste ver kachelen. Zeker omdat ik via de Oberhausen Straight altijd net even wat meer benzine verstook dan mij lief is,... maar 'Vmax' aanhouden als cruise snelheid is soms gewoon lekkah.
Contact gehad met de BASE webshop-chat-service:
Ergo: Eens bellen met de BASE shop in Kleve, of anders vrienden kopen. 349 euro is zoveel lager dan de Nederlandse prijzen, dat kán je niet negeren.
Advies van Jan: Bestel m online en laat m bij vrienden in Duitsland bezorgen.. ( koop je vrienden: http://www.huifkar.de/ )Jan: Es Ist Simlock frei , ob es das Angebot auch in Ihrem Shop in der nähe gibt kann ich nicht sagen.
Jan: Ich kann Sie hier nur zu den Onlineangeboten beraten. Die Konditionen und Angebote der einzelnen Shops liegen uns hier für Onlinebestellungen nicht vor.
Ergo: Eens bellen met de BASE shop in Kleve, of anders vrienden kopen. 349 euro is zoveel lager dan de Nederlandse prijzen, dat kán je niet negeren.
voor die prijs rij ik rustig naar Kleve, ondanks dat ik in de buurt van de Nederlands kust kom
Even een vriendje met een lease-auto liev aankijken.
JayPe, als je binnenkort tijd hebt, zou je dit willen checken in een Base Store? (Gronau/Kleve)
BVD
BVD
Als ik naar de base site ga en dan einmalig kaufen aanklik, dan krijg ik E349 met een sterretje ernaast. Als ik daar op klik staat er 'nur bei Abschluss im Tarif "BASE all-in". Ik lees daarin E349+E30/maand aan abo of bij monatlich zahlen E40/maand abo + E109 eenmalig.
Daaronder staat in het blauw 'Handy ohne tarif kaufen' -> blijft 349,-, monatliche kosten '0,00 euro'robhuls schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:38:
Als ik naar de base site ga en dan einmalig kaufen aanklik, dan krijg ik E349 met een sterretje ernaast. Als ik daar op klik staat er 'nur bei Abschluss im Tarif "BASE all-in". Ik lees daarin E349+E30/maand aan abo of bij monatlich zahlen E40/maand abo + E109 eenmalig.
Maar goed: Ik heb zojuist nogmaals gebeld met de BASE shop in Kleve, maar voor een telecomzaak zijn ze bar slecht bereikbaar zullen we maar zeggen :-) ( Neemt steeds maar niemand op, ook al laat ik m maximaal uitrinkelen )
Misschien negeren ze NL nummersJayPe schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Daaronder staat in het blauw 'Handy ohne tarif kaufen' -> blijft 349,-, monatliche kosten '0,00 euro'
Maar goed: Ik heb zojuist nogmaals gebeld met de BASE shop in Kleve, maar voor een telecomzaak zijn ze bar slecht bereikbaar zullen we maar zeggen :-) ( Neemt steeds maar niemand op, ook al laat ik m maximaal uitrinkelen )
Ik wacht eigenlijk ook nog steeds dat het toestel onder de 400 E komt. Maar het schiet niet echt op helaas.
Negeren NL nummer lijkt mij inderdaad ook.
Misschien dat ik morgen langs rijdt, maar de rest van het weekend gaat 't zeker niet lukken. Hoop dat ze voorraad hebben en dat de prijs gelijk is aan de website.. maar goed: heb er een hard hoofd in, daar de T-mobile shops hier in NL ( vroegah, ik weet 't) ook niet de aanbiedingen hadden die ze online wel hebben.
't feit dat de online-medewerker niet kon vertellen of de aanbieding ook in losse filialen geldt, stemt mij al somber... but anyhoe: als ie onder de 400 eypo ligt,. gaat ie mee
Misschien dat ik morgen langs rijdt, maar de rest van het weekend gaat 't zeker niet lukken. Hoop dat ze voorraad hebben en dat de prijs gelijk is aan de website.. maar goed: heb er een hard hoofd in, daar de T-mobile shops hier in NL ( vroegah, ik weet 't) ook niet de aanbiedingen hadden die ze online wel hebben.
't feit dat de online-medewerker niet kon vertellen of de aanbieding ook in losse filialen geldt, stemt mij al somber... but anyhoe: als ie onder de 400 eypo ligt,. gaat ie mee
Hedenochtend in Kleve in de fysieke winkel aan de Haubtstrasse navraag wezen doen.D_Jeff schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:03:
JayPe, als je binnenkort tijd hebt, zou je dit willen checken in een Base Store? (Gronau/Kleve)
BVD
Helaas pindakaas: De prijs klopt (349 Eu), maar het toestel is niet leverbaar ( aldaar ).. Ze verwachten het nog wel voor 1 juni binnen te krijgen ( tot die datum klopt de prijs ), maar ook online is de levertijd langer dan een week.
Ergo: Bel vooral met Gronau, of een andere locatie net over de grens, of bestel m online en laat m bij een duits vriendje bezorgen. Het zullen ongetwijfeld nieuwe batches zijn, zonder de flash-bleed, want als ze nu niet op voorraad zijn, dan moet het wel om een recente batch gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door JayPe op 09-05-2014 15:43 ]
Dank voor je moeite, JayPe.
Zal over 2 weekjes eens in die regio gaan buurten.
Edit:
JayPe, ik zie net op de Duitse vergelijkingssite Preis.de Link: http://www.preis.de/produ...ohne-Vertrag/3110795.html
Als ik even goed verder lees, zijn hun 'gekoppeld' aan Base / E-Plus. Heb jij nog ergens tijd om dat te checken?
BvD Again
Zal over 2 weekjes eens in die regio gaan buurten.
Edit:
JayPe, ik zie net op de Duitse vergelijkingssite Preis.de Link: http://www.preis.de/produ...ohne-Vertrag/3110795.html
Als ik even goed verder lees, zijn hun 'gekoppeld' aan Base / E-Plus. Heb jij nog ergens tijd om dat te checken?
BvD Again
[ Voor 65% gewijzigd door D_Jeff op 13-05-2014 20:17 ]
? 'hun gekoppeld'?D_Jeff schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 23:44:
BvD Again
Webshop die onderdeel lijkt van Base/E-Plus.
Wel zie ik hun aanbod niet meer staan, dus ik weet niet of ze uberhaupt nog voorraad krijgen en of het tegen die prijs gaat.
Wel zie ik hun aanbod niet meer staan, dus ik weet niet of ze uberhaupt nog voorraad krijgen en of het tegen die prijs gaat.
Vandaag nog een rondje Duitsland gedaan... Kleve: Nope. D'r stonden overigens 2 nederlanders voor mij (mede-tweakers?) die ook specifiek naar de Z1 Compact vroegen..
Wegens daarom ook nog in Neuss geweest; Nope en Nope ( 2 Base winkels op 400 meter afstand van elkaar. ).
Ze hebben
1) Problemen met leveringen: Ze (alle drie de shops) hebben géén enkel Z toestel op voorraad: Z, Z1, Z1 Compact noch de nieuwste Z2.
2) Ze kunnen geen toestellen bestellen, maar elke winkel krijgt vanuit het hoofdkantoor een x-aantal toestellen toegewezen.
3) Verwachting is er wel, maar wanneer?
Lijkt dus een leuke promotionele actie: Z1 Compact tegen afbraak prijzen, maar op = op en blijft op.. dus géén verkoop.
Wegens daarom ook nog in Neuss geweest; Nope en Nope ( 2 Base winkels op 400 meter afstand van elkaar. ).
Ze hebben
1) Problemen met leveringen: Ze (alle drie de shops) hebben géén enkel Z toestel op voorraad: Z, Z1, Z1 Compact noch de nieuwste Z2.
2) Ze kunnen geen toestellen bestellen, maar elke winkel krijgt vanuit het hoofdkantoor een x-aantal toestellen toegewezen.
3) Verwachting is er wel, maar wanneer?
Lijkt dus een leuke promotionele actie: Z1 Compact tegen afbraak prijzen, maar op = op en blijft op.. dus géén verkoop.
Op smartkauf.de:
"Lieferung an BASE Shops in Düsseldorf möglich"
Bron: http://www.smartkauf.de/H...ampaign=preissuchmaschine
Dat is duidelijke taal
"Lieferung an BASE Shops in Düsseldorf möglich"
Bron: http://www.smartkauf.de/H...ampaign=preissuchmaschine
Dat is duidelijke taal
Nog 'ff' wachten, en ze zijn er dus?
ik zit er aan te denken om Zaterdag naar Dusseldorf te gaan.
Maar ik kan niet zeker zeggen of de shops in Dusseldorp als "afhaalpunt" gebruikt worden of dat ze daar ook daadwerkelijk een voorraad hebben.
Maar ik kan niet zeker zeggen of de shops in Dusseldorp als "afhaalpunt" gebruikt worden of dat ze daar ook daadwerkelijk een voorraad hebben.
Bellen naar de base shops hoef je niet te proberen.. ik heb 't al een kleine miljoen keer geprobeerd, maar ze nemen nooit op. Never. Maar vooraf bellen is wel slim. En anders toch gewoon bestellen en laten bezorgen met Dusseldorf als afhaalpunt? Dan is ie voor je gereserveerd en al beschikbaar.
Net telefonisch contact gehad met Smartkauf. Telefoon word netjes opgenomen, maar ik merkte wel dat ik te lang niets met de Duitse taal gedaan heb. Toen ik de vraag stelde om in t engels verder te gaan, werd de verbinding verbroken.
Wel had ik in het Duits nog gevraagd hoe het met de actie zit: Direct van hun actie gebruik maken kan alleen via de site.
Op de vraag of er ook een voorraadje in de shops van Dusseldorf aanwezig is, kreeg ik geen antwoord (vraagstelling was te vaag om te begrijpen wat ik bedoelde, dus eigen schuld).
Iemand die de Duitse taal wel lekker spreekt, zou deze vraag wel beantwoord kunnen krijgen.
Dus binnenkort maar een dagje Duitsland en dan dit maar op de gok wagen
Wel had ik in het Duits nog gevraagd hoe het met de actie zit: Direct van hun actie gebruik maken kan alleen via de site.
Op de vraag of er ook een voorraadje in de shops van Dusseldorf aanwezig is, kreeg ik geen antwoord (vraagstelling was te vaag om te begrijpen wat ik bedoelde, dus eigen schuld).
Iemand die de Duitse taal wel lekker spreekt, zou deze vraag wel beantwoord kunnen krijgen.
Dus binnenkort maar een dagje Duitsland en dan dit maar op de gok wagen
Mijn duits was verrassend goed :-) Na een minuut of 5 keek de mevrouw mij aan de balie aan met een blik van huh? Bende gij ginnen duitsert dan? toen ik zei dat ik geen duits adres heb, want nederlandert..
But anyhoe: volgende week weer een week ( laatste week actie prijs )
But anyhoe: volgende week weer een week ( laatste week actie prijs )
Edit: Zelf maar in Düsseldorf wezen navragen. Vage stad, maar wel met mooie plekken in de Altstadt.
Het kwam erop neer: Ze zijn ten onder gegaan in hun eigen succes. Dame in kwestie zat me wel even aan te kijken van "he? jij kaaskop?"
Ik kon eventueel tot 1 juni een bestelling plaatsten via Smartkauf, maar de minimale verwachtte levertijd is 1 week. De verkoopster probeerde met een tablet de interne site te benaderen, maar die lag plat.
klinkt als goeie services
Niets te klagen verder over de behandeling, maar dit is een gevalletje pech.
Daarnaast moet wel gezegd worden dat de prijs van dit toestel best hard daalt in NL. Hier en daar zelfs al een paar centen onder de 400 euro.
Ergens vraag ik me wel af waar de grens ligt, aangezien de Nexus 5 verkocht wordt voor een prijs rond de 350 euro. Dat zou betekenen dat er nog weinig marge over is voor elke spil in de productieketen.
Het kwam erop neer: Ze zijn ten onder gegaan in hun eigen succes. Dame in kwestie zat me wel even aan te kijken van "he? jij kaaskop?"
Ik kon eventueel tot 1 juni een bestelling plaatsten via Smartkauf, maar de minimale verwachtte levertijd is 1 week. De verkoopster probeerde met een tablet de interne site te benaderen, maar die lag plat.
klinkt als goeie services
Niets te klagen verder over de behandeling, maar dit is een gevalletje pech.
Daarnaast moet wel gezegd worden dat de prijs van dit toestel best hard daalt in NL. Hier en daar zelfs al een paar centen onder de 400 euro.
Ergens vraag ik me wel af waar de grens ligt, aangezien de Nexus 5 verkocht wordt voor een prijs rond de 350 euro. Dat zou betekenen dat er nog weinig marge over is voor elke spil in de productieketen.
[ Voor 88% gewijzigd door D_Jeff op 27-05-2014 15:47 ]
Geen levering te verwachten dus?
Inmiddels mijn beter helft voorzien van een witte Z1 compact via een webshop hier uit de pricewatch; voor 400,- (bij Base.de is alleen de zwarte in de aanbieding voor 349,-)
Voor mijzelf probeer ik het misschien vrijdag ( laatste dag van mei ) nog eens bij Base,.. en anders wacht ik nog maar even: prijs zakt niet hard, maar wel zeker.
Inmiddels mijn beter helft voorzien van een witte Z1 compact via een webshop hier uit de pricewatch; voor 400,- (bij Base.de is alleen de zwarte in de aanbieding voor 349,-)
Voor mijzelf probeer ik het misschien vrijdag ( laatste dag van mei ) nog eens bij Base,.. en anders wacht ik nog maar even: prijs zakt niet hard, maar wel zeker.
De Base shop in de Neustrasse in Düsseldorf (Altstadt) heeft geen voorraad voor Smartkauf.de! (Ze hadden wel een witte liggen, maar "onhe Vertrage" was niet mogelijk daar.
Hun werken volgens het bol.com -> AH idee.
Wel kunnen ze acties & voorraden checken, mits ze kunnen verbinden.
Ik heb verder niet doorgevraagd voor betaalmogelijkheden, maar ik vermoed dat het online afrekenen is en ongeveer 1 a 2 weken geduld hebben. Wel viel me op dat de witte nog een oudere is.
Betere optie is 2 a 3 weekjes te wachten. Ik weet dan wel haast zeker dat het 400 euro of iets eronder is voor het zwarte model
Hun werken volgens het bol.com -> AH idee.
Wel kunnen ze acties & voorraden checken, mits ze kunnen verbinden.
Ik heb verder niet doorgevraagd voor betaalmogelijkheden, maar ik vermoed dat het online afrekenen is en ongeveer 1 a 2 weken geduld hebben. Wel viel me op dat de witte nog een oudere is.
Betere optie is 2 a 3 weekjes te wachten. Ik weet dan wel haast zeker dat het 400 euro of iets eronder is voor het zwarte model
@D_Jeff, waar heb jij een Z1 Compact voor onder de 400 gezien? In de pricewatch kan ik het bij geen enkel van de kleuren vinden.
Amazone, zie PW 
Nee, dat was zo'n openingsactie van een winkel in Emmerich. Maar geef het 2 a 3 weken en ook de zwarte zal rond of (iets) onder de 400 euro zitten.
Nee, dat was zo'n openingsactie van een winkel in Emmerich. Maar geef het 2 a 3 weken en ook de zwarte zal rond of (iets) onder de 400 euro zitten.
Laten we het hopen. Heb de nodige covers en screen protectors reeds besteld, maar zolang die nog niet geleverd zijn, wacht ik nog met aanschaf.
Opvallend: adviesprijs op de Duitse Sony site: 459 euro terwijl dat op de Nederlandse Sony site 549 euro is. Hup Sony Nederland, drop die prijs!
Opvallend: adviesprijs op de Duitse Sony site: 459 euro terwijl dat op de Nederlandse Sony site 549 euro is. Hup Sony Nederland, drop die prijs!
Uw roep is gehoord: prijsdrop bij Sony Duitsland naar 429,- (Nederlandse prijs onveranderd 549).[b][message=42311865,noline]
Opvallend: adviesprijs op de Duitse Sony site: 459 euro terwijl dat op de Nederlandse Sony site 549 euro is. Hup Sony Nederland Duitsland, drop die prijs!
Inmiddels in de pricewatch tot 379,- gezakt via Amazon.de en base.de heeft 'm definitief niet op voorraad (en uit de lijst gehaald van leverbare toestellen: er wordt ook geen prijs meer genoemd )
Bij Topprice24.nl is de zwarte nu leverbaar tegen 407,- terwijl de witte weer op 499,- staat (vorige week nog 399,-).
Zie net dat het pc zaakje (Trendy Computers) in Sluis aardig meedoet in laagste prijs slag 
binnen 48 uur bijna 4 euro van de prijs af, met een voorlopige tussenstand van 401,50
Place your bets voor welke dag hun onder de 400,00 gaan
binnen 48 uur bijna 4 euro van de prijs af, met een voorlopige tussenstand van 401,50
Place your bets voor welke dag hun onder de 400,00 gaan
Dinsdag! 
In Duitsland liggen de prijzen sowieso lager , dus als mijn geduld op is, ga ik desnoods naar een van de drie Duitse Mediamarktvestigingen die voor mij een half uur rijden zijn. Daar ligt de Z1C namelijk voor een nette 399 euro in de schappen.
In Duitsland liggen de prijzen sowieso lager , dus als mijn geduld op is, ga ik desnoods naar een van de drie Duitse Mediamarktvestigingen die voor mij een half uur rijden zijn. Daar ligt de Z1C namelijk voor een nette 399 euro in de schappen.
Ik heb vorige week een witte voor mijn vrouw gekocht,. ook voor 399, via topprice24.nl,. dus de 400 mark is al wel gehaald (duh).. maar 350 is míjn streven (voor mijn eigenste toestel). De dock en een magnetic cord zijn al aanwezig. De Brodit Active holder voor in de auto is ook al bijna binnen.. nu nog 't toestel zelf..Pilome243 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:30:
Dinsdag!
Voor de 350 kan je nog wel even geduld hebben. Het zou dan betekenen dat dit toestel de concurrentie aangaat met de Nexus 5.
Ik zie dat eigenlijk pas gebeuren als er zoiets als een Z2 compact al een tijdje op de markt is. En dan kijk ik vooral naar de prijsgrafiek van de Xperia Z, die momenteel op 313 euro zit.
Ik zie dat eigenlijk pas gebeuren als er zoiets als een Z2 compact al een tijdje op de markt is. En dan kijk ik vooral naar de prijsgrafiek van de Xperia Z, die momenteel op 313 euro zit.
Zolang m'n alu cover en screenprotectors nog niet binnen zijn, heb ik nog wel het geduld een paar tientjes te wachten. Maar 350 is mij iets te optimistisch.
@JayPe; even offtopic vraagje: weet je toevallig uit welke productieweek je vrouw haar toestel is?
@JayPe; even offtopic vraagje: weet je toevallig uit welke productieweek je vrouw haar toestel is?
Hij is in Duitsland echt al een stuk goeikoperder dan in Nederland.. Ik zie m met een maand wel in de buurt van de 350,- komen.
Bedenk jezelf dat Sony een grote fout heeft gemaakt met het tijdstip van de introductie van het toestel: De Z2 is nu het nieuwste top-of-the-bill toestel. Dus de Z1 is 'van vorig jaar', en gaat goedkoper weg. Deze 'fout' maken ze wéér als de Z2 Compact niet ook rap komt,.. (En in dat opzicht lijkt mij niet eens vreemd als de Z2 Compact A2 gaat heten, om de vergelijkbaarheid in naam en dus prijs voor de gewone consument te laten verdwijnen)
De Z zit met 1 jaar al op de helft van z'n introductieprijs (van 600 naar 300), maar hangt de laatste maanden eigenlijk al stabiel rond de 300 euro ( en zal niet verder dalen ; voorraad raakt op, uitgefaseerd)
De Z1 is sinds oktober vorig jaar aan het dalen van 600 naar 400 nu.. Belangrijkste daling: Introductie van de Z2
De Z1 compact is pas sinds eind januari dit jaar te koop, en zit nu al op het zelfde niveau als zijn grotere evenknie: 400 euro.
Okay: z'n introductie prijs lag op 550, dus de absolute daling is niet gelijk te noemen, maar als het kleinere broertje van de Z1 zal ie dus minimaal 'iets' gekoper moeten zijn dan de Z1 'full-size'.
Zodra de Z1 in prijs zakt, zakt de Z1 compact mee. Nu, op dit moment is het verschil een luttele 4 euro (399,- vs 403,-), maar dat past van geen kanten. De introductie van de Z2 (en zijn beschikbaarheid) zal de Z1 gaan voelen.
Bedenk jezelf dat Sony een grote fout heeft gemaakt met het tijdstip van de introductie van het toestel: De Z2 is nu het nieuwste top-of-the-bill toestel. Dus de Z1 is 'van vorig jaar', en gaat goedkoper weg. Deze 'fout' maken ze wéér als de Z2 Compact niet ook rap komt,.. (En in dat opzicht lijkt mij niet eens vreemd als de Z2 Compact A2 gaat heten, om de vergelijkbaarheid in naam en dus prijs voor de gewone consument te laten verdwijnen)
De Z zit met 1 jaar al op de helft van z'n introductieprijs (van 600 naar 300), maar hangt de laatste maanden eigenlijk al stabiel rond de 300 euro ( en zal niet verder dalen ; voorraad raakt op, uitgefaseerd)
De Z1 is sinds oktober vorig jaar aan het dalen van 600 naar 400 nu.. Belangrijkste daling: Introductie van de Z2
De Z1 compact is pas sinds eind januari dit jaar te koop, en zit nu al op het zelfde niveau als zijn grotere evenknie: 400 euro.
Okay: z'n introductie prijs lag op 550, dus de absolute daling is niet gelijk te noemen, maar als het kleinere broertje van de Z1 zal ie dus minimaal 'iets' gekoper moeten zijn dan de Z1 'full-size'.
Zodra de Z1 in prijs zakt, zakt de Z1 compact mee. Nu, op dit moment is het verschil een luttele 4 euro (399,- vs 403,-), maar dat past van geen kanten. De introductie van de Z2 (en zijn beschikbaarheid) zal de Z1 gaan voelen.
www.base.de heeft de 'niet leverbaar' melding veranderd in : " 369 € ", maar wel met een levertijd van 9 tot 12 (werk)dagen. Is 20 euro duurder dan in de maand mei.
Nette prijs. Nu nog in Nederland of in een fysieke Duitse winkel...
JayPe schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:07:
www.base.de heeft de 'niet leverbaar' melding veranderd in : " 369 € " 349 euro, maar wel met een levertijd van 9 tot 12 2 tot 3 (werk)dagen. klik
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de 'Sony Xperia Z1 Compact Black' en de 'Sony Xperia Z1 Compact T Black'? Scheelt zo'n 30 euro in prijs bij StudentMobiel.
T-Mobile en niet T-Mobile versie. Met de T is T-Mobile
Waarom zou iemand meer willen betalen voor een branded (en waarschijnlijk locked?) telefoon?Upbeat schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:45:
T-Mobile en niet T-Mobile versie. Met de T is T-Mobile
Zojuist een zwarte X1 Compact (14W14) opgehaald bij Media Markt Aachen. Lag daar voor 429 euro (399 op website...), dus even gevraagd of het iets goedkoper kon. Voor 379 meegekregen. M'n geduld was op dus ik vond het een prima prijs.
385 via de goedkoopste aanbieder in de pricewatch.. gaan we de 350 euro halen voor 5 juli?
@JayPe: Erg optimistisch, denk ik.
@LVGH: Grote kans dat het een duits model is. Echter zijn deze net zo goed (en sommige batches zijn zelfs beter ivm flash bleed issue. In Duitsland zijn eerder de verbeterde batches in de schappen gelegd.)
@LVGH: Grote kans dat het een duits model is. Echter zijn deze net zo goed (en sommige batches zijn zelfs beter ivm flash bleed issue. In Duitsland zijn eerder de verbeterde batches in de schappen gelegd.)
Ik heb dus een Duits model sinds maandag (tenminste, dat neem ik aan als ik 'm in Aachen koop...). Doet het net zo goed als iedere andere Android telefoon (geen flashbleed, kleur zwart, 14W14). Ja, de zeer beknopte handleiding is in het Duits, maar die is sowieso opgeopend de papierbak in gegaan. Met updates kan het verschil zijn dat je eerder of later aan de beurt bent dan bij een Nederlands model.
Duitsmodel merkte je vroeger vooral/namelijk aan het standaard taalinstelling bij opstarten, maar volgens mij is de default van een android telefoon nu dat je als aller aller eerste instelling je taal moet kiezen?Pilome243 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 17:01:
Ik heb dus een Duits model sinds maandag (tenminste, dat neem ik aan als ik 'm in Aachen koop...).
in de dailer _ . #*#*service*#*# -> Service Info -> Software info -> Customization Version -> nummertje doet verklappen wat het land van bestemde uitlevering was. (vermits je nog niets geflashed hebt)
1279-6978_R2C. Duits dus volgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2722908
Ik zie geen reden om naar een NL versie te flashen trouwens.
Eerste instelling is inderdaad dat je de taal selecteert en dat wordt in het engels gevraagd.
Ik zie geen reden om naar een NL versie te flashen trouwens.
Eerste instelling is inderdaad dat je de taal selecteert en dat wordt in het engels gevraagd.
Zijn er geen issues met garantie? Zo'n webwinkel als topprice24 kan volgende maand wel failliet zijn. Als je dan niet bij Sony NL terecht kunt is wel lastig. Weet iemand of Sony dan onderscheid maakt waar het toestel vandaan komt?
Ja: Sony maakt onderscheid: Europees? "Ja, geen probleem". Aziatisch (of ander continent?) "Nope, tenzij..." waarbij de tenzij slaat op 'is er een specifiek europees model of is het een 'global' model?
(een Xperia Z1f voor de Japanse markt gaat Sony NL dus niet repareren, maar een spiegelreflex zoals de DSLR A-230 die wereldwijd worden verkocht wel).
(een Xperia Z1f voor de Japanse markt gaat Sony NL dus niet repareren, maar een spiegelreflex zoals de DSLR A-230 die wereldwijd worden verkocht wel).
Nog 6 dagen....JayPe schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:35:
Ik zie m met een maand wel in de buurt van de 350,- komen.

... en ongeveer 28 euro.
Succes JayPe-tje
/me D_Jeff zet vast een rondje koffiehalen in dat het WK eerder afgelopen is dan dat Z1C 349,99 haalt
Succes JayPe-tje
/me D_Jeff zet vast een rondje koffiehalen in dat het WK eerder afgelopen is dan dat Z1C 349,99 haalt
Coolblue organiseert nu ook in België €100 cashback.
http://www.pdashop.be/pro...ria-z1-compact-zwart.html
Benieuwd of er nog andere winkels volgen.
Edit 2:
http://xperiacashback.be/cashbackz1-nl
Bij 'winkel' kan je zien welke winkels hier allemaal aan deelnemen. Deze actie geldt voor zowel de Z1 als de Z1 Compact.
Deze actie maakt de telefoon wel heel aantrekkelijk en ik vermoed dat door deze actie de Z2 compact er ook aan zal komen.
http://www.pdashop.be/pro...ria-z1-compact-zwart.html
Benieuwd of er nog andere winkels volgen.
Edit 2:
Bij 'winkel' kan je zien welke winkels hier allemaal aan deelnemen. Deze actie geldt voor zowel de Z1 als de Z1 Compact.
Deze actie maakt de telefoon wel heel aantrekkelijk en ik vermoed dat door deze actie de Z2 compact er ook aan zal komen.
[ Voor 65% gewijzigd door minimaLL op 01-07-2014 10:51 ]
Nog 2 dagen, en de Xperia Z1 Compact staat op dit moment op 375 ( TopPrice24 ) en/of 379 via CoolBlue (België, na verrekening van de 100 euro Cashback actie).... zou de prijs in 2 dagen nog 25 euro zakken?
Kom maar op met de koffie en het koekje
372.....
Koekje? Koffie,.. melk en suiker?JayPe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:02:
385 via de goedkoopste aanbieder in de pricewatch.. gaan we de 350 euro halen voor 5 juli?
375,- 'the day after'..
Met LagFix heb ik mijn Xperia S zojuist een klein beetje 'lucht' gegeven.. wachten we toch nog maar even af..
Net opgemerkt dat de 100 euro cashback actie verlengd werd tot eind september.
Als Sony straks de Z3 compact aankondigt op de IFA-beurs begin september, dan zit er hopelijk een kans in dat de Z1c nog meer in prijs daalt. Zal maar eens een pricewatch alarm instellen op 300 euro, wie weet.
Als Sony straks de Z3 compact aankondigt op de IFA-beurs begin september, dan zit er hopelijk een kans in dat de Z1c nog meer in prijs daalt. Zal maar eens een pricewatch alarm instellen op 300 euro, wie weet.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik ben wel toe aan een nieuwe telefoon en wil de Z1 compact wel hebben, alleen vind ik hem nu nog iets te duur.
De Z3 compact is nu ook verkrijgbaar, dan zal de prijs nu toch wel snel gaan dalen (richting de 300 euro)? Of denken jullie dat het mee zal vallen.
De Z3 compact is nu ook verkrijgbaar, dan zal de prijs nu toch wel snel gaan dalen (richting de 300 euro)? Of denken jullie dat het mee zal vallen.
Goeie vraag. Zelf wil ik ook de Z1c, maar:sonnyhopman schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:30:
Ik ben wel toe aan een nieuwe telefoon en wil de Z1 compact wel hebben, alleen vind ik hem nu nog iets te duur.
In de pricewatch is de Z1 Compact (met filters 'ideal' en 'opsturen' aan) vanaf ongeveer 350 te krijgen, en de Z3 Compact vanaf een kleine 470. Dat scheelt nog geen 120 euro. Zodanig dat ik zelf ga twijfelen om dan maar de Z3c te kopen.
Hopelijk zakt de Z1c binnenkort substantieel. Maar geen idee of dat echt gaat gebeuren..
Z1C is al heel erg hard in prijs gezakt en even kijkend naar de Nexus 5, zal er nog weinig ruimte zijn om heel veel verder te zakken.
Wat heeft de Nexus 5 daarmee te maken, dat is een heel andere telefoon van een ander merk met andere productiekosten en voorraden en daardoor is het prijsverloop niet te vergelijken. Ik verwacht juist wel een snelle daling van de Z1C.
[ Voor 3% gewijzigd door jocd op 03-10-2014 14:52 ]
Oke, toegegeven: I was wrong.
Dit toestel kost nu nog minder dan de Nexus 5.
Kortom: High end specs toestel voor een masterlijke prijs.
Goeie bedreiging voor de Moto ?
Dit toestel kost nu nog minder dan de Nexus 5.
Kortom: High end specs toestel voor een masterlijke prijs.
Goeie bedreiging voor de Moto ?
Kijk ik er nou overheen of heeft Ben met de Z1C nou echt een meesterlijke deal? Als SIM only kost 300 minuten plus 1000 Mb data 14 euro, met deze telefoon 18,50. Dat is 4,5 x 24 = 108 euro voor een nieuwe mobiel, plus 15 euro aansluitkosten. Of maak ik nou een rekenfout?
Zie https://www.ben.nl/sony-xperia-z1-compact
Nee, die rekenfout maak je niet. Als je toch nog een mobiel abonnement nodig hebt en een nieuwe telefoon (en het abonnement sluit aan bij je bel-/internetbehoefte) dan is het een goed aanbod idd.musicfreak schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:36:
Kijk ik er nou overheen of heeft Ben met de Z1C nou echt een meesterlijke deal? Als SIM only kost 300 minuten plus 1000 Mb data 14 euro, met deze telefoon 18,50. Dat is 4,5 x 24 = 108 euro voor deze you mobiel, plus 15 euro aansluitkosten. Of maak ik nou een rekenfout?
Helemaal top, ik heb 'm besteld!
Voor wie het ook overweegt: vergeet niet te bestellen via een cashback site, bij spaarcentje krijg je nog eens 33,75 terug. Splinq rept over tot 43 euro maar hoeveel ze nou werkelijk betalen?? Je zou het kunnen navragen.
Zie http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/149/BEN
Voor wie het ook overweegt: vergeet niet te bestellen via een cashback site, bij spaarcentje krijg je nog eens 33,75 terug. Splinq rept over tot 43 euro maar hoeveel ze nou werkelijk betalen?? Je zou het kunnen navragen.
Zie http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/149/BEN
Dank voor de tip! Was ook al even op zoek naar een goed abonnement bij deze telefoon, maar dit is precies wat ik zoek voor m'n vriendin. Echt stukken goedkoper dan bij de gemiddelde aanbieder (en geloof me, heb er veel naast elkaar gezetmusicfreak schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:36:
Kijk ik er nou overheen of heeft Ben met de Z1C nou echt een meesterlijke deal? Als SIM only kost 300 minuten plus 1000 Mb data 14 euro, met deze telefoon 18,50. Dat is 4,5 x 24 = 108 euro voor een nieuwe mobiel, plus 15 euro aansluitkosten. Of maak ik nou een rekenfout?
Edit: inmiddels niet meer te bestellen (ben ook even aan de lijn gehad, ze verwachten niet dat hij nog terug komt)
[ Voor 7% gewijzigd door Smartt op 24-05-2015 10:50 . Reden: product niet meer verkrijgbaar ]
Let op:
Voor ervaringen en discussies: [Sony Xperia Z1 Compact] Ervaringen en Discussie topic
Voor ervaringen en discussies: [Sony Xperia Z1 Compact] Ervaringen en Discussie topic