Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 17:20
CounterDesk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:15:
Ik voel een "maar" aankomen :P Niet gekocht?
Ik kan jammer genoeg het toestel niet los kopen. en zit nog 3 maand aan mn vodafone abbo vast.
dus ik bestel dit toestel over een maand op mijn abbo verlenging denk ik, volgende week nog maar eens langs het toestel nogmaals in mn handen houden.
Ik heb wat twijfels zie: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Het was inderdaad misgegaan. Nu telefonisch oude verkeerde order laten verwijderen. Dat betrof sim only zonder toestel en ingang op 15 mei? Huidig loopt 26 feb af.

Inmiddels wel goede bundel afgesproken. Nu nog wachten op de bevestigingsmail.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 07:33
Heb de AMP afspraak gemaakt hoor :)
Laat hem wel tegen een meerprijs morgen bezorgen omdat ik dan wel thuis ben :P

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:28

elsinga

=8-)

Zojuist een mailtje dat mijn Z1 compact nu in Oostenrijk bij GLS is afgeleverd. :) Zal dus wel dinsdag of woensdag binnenkomen, hoop ik. Hoop dat ook mijn micro-SIM van Simyo dan binnen is, heb ik gisteren besteld. Anders kan ik er nog niet mee bellen. ;)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
elsinga schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:16:
Zojuist een mailtje dat mijn Z1 compact nu in Oostenrijk bij GLS is afgeleverd. :) Zal dus wel dinsdag of woensdag binnenkomen, hoop ik. Hoop dat ook mijn micro-SIM van Simyo dan binnen is, heb ik gisteren besteld. Anders kan ik er nog niet mee bellen. ;)
Dat is wel redelijk vlot misschien toch maar voor sim-only kiezen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy.dz
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
CounterDesk schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:08:
Heb de AMP afspraak gemaakt hoor :)
Laat hem wel tegen een meerprijs morgen bezorgen omdat ik dan wel thuis ben :P
Voor mij hetzelfde. Wel een beetje jammer van de extra kosten voor bezorgen op zaterdag. Vind het een klein beetje ouderwets zelfs. Maar goed, morgen eindelijk de Z1 Compact in huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Kon ook morgen kiezen, heb nu vrijdag gekozen i.v.m. dan vrij. Vind het zonde om a, een hele dag "kwijt" te zijn op wachten en b, ook nog 9.95 extra te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Amazon.de heeft de telefoon verstuurd. En volgens postnl/tracktrace komt de telefoon vanmiddag al bij mij thuis!

Wow, snel.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:16
Ik heb een abbo bij Hi en ik mag nu verlengen maar kan dus niet deze smartphone. Via belsimpel en zo kan dat wel en ook met hi als provider.
Kan ik dat gewoon doen en dan aanvinken dat ik het verleng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
Redmonkey92 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:48:
Ik heb een abbo bij Hi en ik mag nu verlengen maar kan dus niet deze smartphone. Via belsimpel en zo kan dat wel en ook met hi als provider.
Kan ik dat gewoon doen en dan aanvinken dat ik het verleng?
Natuurlijk kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:43:
Als die Oostenrijker hem nu al voor 440 kan aanbieden, dan ben ik best bereid eventjes te wachten tot een Nederlandse retailer ook richting die regionen gaat.
Via die Oostenrijker op eBay is die nu ook al weer duurder. € 495,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:16
Chill, morgen direct even doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Hoyden schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:10:
[...]

Via die Oostenrijker op eBay is die nu ook al weer duurder. € 495,-
Ben ik op het juiste moment ingestapt deze keer. :)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateraal
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 11:48

Lateraal

Grading accomplished

Sony pre-order acties zijn ondertussen afgelopen. Tevens is de Wireless Headset DR-BTN200M uitverkocht.
Zijn ze mooi van hun overtollige voorraad af..
Zal mijn Z1 compact hopenlijk morgen van mn collega ontvangen.

Here come the eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
iemand ervaringen met GSMweb.nl? Daar wordt ie nou verkocht voor €511 incl Sony MDR-10RC Stereo Koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 22:12
Net bij mediamarkt geweest, verkoper verwachtte de telefoon over 2 weken, voor € 499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
@lateraal: Impliceer je hiermee dat de headset niet zo goed is? Ik heb de MDR-10RC bij de telefoon gekregen. Krijg hem vrijdag binnen en ben erg benieuwd naar het geluid.

Heb nu een Sennheiser HD205 die me erg bevalt alleen begint deze toch ouderdomsverschijnselen te vertonen. Geluid is verder prima hoor. Had vroeger ook wel Sony koptelefoons en deze waren, naar wat ik toen "wist" ook goed.

De verkoper kon mij mededelen dat ik "HD Geluid" kon verwachten. Ik heb werkelijk geen idee en ben erg benieuwd. Heb verder nog geen review kunnen vinden van de koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koos2009 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:30:
@lateraal: Impliceer je hiermee dat de headset niet zo goed is? Ik heb de MDR-10RC bij de telefoon gekregen. Krijg hem vrijdag binnen en ben erg benieuwd naar het geluid.

Heb nu een Sennheiser HD205 die me erg bevalt alleen begint deze toch ouderdomsverschijnselen te vertonen. Geluid is verder prima hoor. Had vroeger ook wel Sony koptelefoons en deze waren, naar wat ik toen "wist" ook goed.

De verkoper kon mij mededelen dat ik "HD Geluid" kon verwachten. Ik heb werkelijk geen idee en ben erg benieuwd. Heb verder nog geen review kunnen vinden van de koptelefoon.
headset is hartstikke goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:13
Ik wacht nog op een telefoontje van Studentmobiel, zou hem begin deze week ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 10:00
Lateraal schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:53:
Sony pre-order acties zijn ondertussen afgelopen. Tevens is de Wireless Headset DR-BTN200M uitverkocht.
Zijn ze mooi van hun overtollige voorraad af..
Zal mijn Z1 compact hopenlijk morgen van mn collega ontvangen.
Bij Typhone is er anders nog steeds een pre-orderactie aan de gang! Zie de website. Ik heb daar een los toestel besteld die ik dus kennelijk in week 7 zal ontvangen, inclusief de headset. Nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 09:53
Lateraal schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:53:
Wat heeft de DR-BTN200M er mee te maken? Dat is een andere headset dan van de pre-order aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
heb ook gepre-orderd.

30euro p/m T-mobile 1GB 90min 1jaar. heb al 250 euro betaald.
nu wil mijn baas mijn abbo overnemen. :D maar niet het toestel betalen :(

moet ik coolblue opbellen om de pre-order om te zetten naar los toestel. hoop niet dat ik weer terug in de wachtrij gezet word. had hem de eerste dag dat hij beschikbaar kwam al besteld.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
iemand een idee wanneer we dit toestel bij vodafone kunnen krijgen?
khad al even naar de verkoop afdeling gebeld maar die weten weinig tot niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
akbslayer schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:40:
iemand een idee wanneer we dit toestel bij vodafone kunnen krijgen?
khad al even naar de verkoop afdeling gebeld maar die weten weinig tot niets..
kan alleen via een derde partij.

coolblue studentmobiel belsimpel typhone etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:44

rev

Sarrr schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:30:
[...]

Bij Typhone is er anders nog steeds een pre-orderactie aan de gang! Zie de website. Ik heb daar een los toestel besteld die ik dus kennelijk in week 7 zal ontvangen, inclusief de headset. Nog even geduld dus...
Deze actie betreft de witte versie van de MDR-10RC hoofdtelefoon. Je kan de kleur niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
Proxx schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:41:
[...]

kan alleen via een derde partij.

coolblue studentmobiel belsimpel typhone etc
Grappig dat ze daar aangeven dat ze het toestel wel krijgen, alleen helemaal geen datum kunnen/durven geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaamoot
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 14:05
Zojuist mijn (witte) Z1 compact besteld bij Typhone met dank aan Rev.
Wilde toch graag die koptelefoon (ben toch Nederlander) en schilde 24 euro met Coolblue bij het verlengen van mijn Vodafone abonnement. Dan was voor mij de keuze snel gemaakt.
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar een video review op Hardware.info is beschikbaar:
http://nl.hardware.info/t...a-z1-compact-video-review
Voor mij een uur te laat, want toen had ik hem al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
akbslayer schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:28:
[...]

Grappig dat ze daar aangeven dat ze het toestel wel krijgen, alleen helemaal geen datum kunnen/durven geven..
bij coolblue staat gewoon de verwachte leverdatum hoor zelfde als bij studentmobiel, belsimpel en typhone dus weet niet waar jij kijkt :)

en een pre-order is altijd iets bestellen wat nog niet leverbaar is maar bezorgd word zodra dit wel is. :X

[ Voor 23% gewijzigd door Proxx op 03-02-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
Proxx schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:22:
[...]

bij coolblue staat gewoon de verwachte leverdatum hoor zelfde als bij studentmobiel, belsimpel en typhone dus weet niet waar jij kijkt :)

en een pre-order is altijd iets bestellen wat nog niet leverbaar is maar bezorgd word zodra dit wel is. :X
Ik doelde op vodafone..
T-mobile heeft ehm in de winkel. vodafone nog niet, maar wanneer wel?
(vanaf 15feb mag ik mijn abbo vervroegd verlengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Voor zover ik weet is hij exclusief T-mobile

Je kunt hem dus alleen bij dit soort winkels verlengen als Vodafone

Niet bij Vodafone zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Weet iemand of Hi deze nog gaat aanbieden? Of is er nog een mogelijkheid om hem te krijgen via een abbo van Hi. Ik kan zaterdag namelijk verlengen daar, waar nu ook verleng korting is. Zou graag de Z1 compact willen hebben.

[ Voor 68% gewijzigd door Metalbuster op 04-02-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_O
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-01 10:53
Metalbuster schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:52:
Weet iemand of Hi deze nog gaat aanbieden? Of is er nog een mogelijkheid om hem te krijgen via een abbo van Hi.
Proxx schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:45:
Voor zover ik weet is hij exclusief T-mobile
Zelfde geld dan uiteraard voor Hi. Toevallig zit ik zelf ook bij Hi en weet ik dat niet alle webshops hem aanbieden met Hi abbonement. studentmobiel en Coolblue wel bijvoorbeeld, typhone dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Kom ik dan niet met twee abonnementen te zitten? Via Hi zelf kan ik aankomende vrijdag verlengen maar hij loopt pas af in augustus. belsimpel bijvoorbeeld zegt dat het pas kan op de dag dat je contract afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
als je netjes verlenging kiest op die sites gaat dat gewoon goed.
zelf ook al een aantal keer gedaan zonder problemen!

moet er wel bij zeggen dat het bij mij toen voor t-mobile binnen de 3maanden voor het eind van het contract was.
maar t-mobile is Hi niet dus weet het niet zeker.

als een webwinkel het aanbied als verlenging en het zou niet mogelijk zijn krijg je vanzelf bericht.
het contract wordt pas afgesloten zodra de bezorger aan de deur staat en jij je handtekening zet ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Proxx op 04-02-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptnone
  • Laatst online: 15:34
Zijn er mensen die via sony zelf de telefoon besteld hebben? Zoja weten jullie al meer over de levertijd.

Ik was namelijk aan het kijken op de sony site en nu kun je alleen nog maar de roze bestellen (is ook op voorraad). De overige kleuren kun je nog bestellen nog reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:44
Ik heb hem in het wit bij sony besteld (toen je de smartwatch er nog voor € 1,- bij kreeg).
Gisteren geïnformeerd naar de leverdatum.
maar niemand kon een duidelijk antwoord geven.
Geld is ook nog niet afgeboekt en ik ga er vanuit dat ze dat eerst doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denboeij
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Ik heb toentertijd de z1c ook besteld samen met een smartwatch. Geld is wel al afgeschreven, maar dat kwam omdat ik met paypal heb betaald.
Ik heb zelf nog niks ontvangen over leverdatum of betalingsbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb destijds de zwarte versie via sony mobile besteld, ook incl. de (bijna) gratis smartwatch. Had gehoopt dat sony em inmiddels zelf ook zou kunnen leveren, maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
ik heb em zondag via GSMweb.nl besteld (€511 incl headset) en de telefoon is vandaag verstuurd. Helaas ben ik morgen overdag niet thuis... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:07:
ik heb em zondag via GSMweb.nl besteld (€511 incl headset) en de telefoon is vandaag verstuurd. Helaas ben ik morgen overdag niet thuis... :'(
T-mobile editie of gewone versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:39:
[...]

T-mobile editie of gewone versie?
gewoon losse versie (heb een abbo van t werk) maar bij GSMweb kreeg je ook de headset erbij

http://www.gsmweb.nl/forms/los033.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 07:33
De versie die ik van T-Mobile zelf heb (telefonische verlenging) is ook niet T-Mobile branded. Niks aan de buitenkant of software waar je T-Mobile ziet...

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Enige Belg een idee of deze smartphone al ergens bij een retailer te bekijken is? Zou hem graag eens willen vasthouden voor ik overga tot kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:13
Morgenvroeg word mijn Z1C geleverd, voor zover ik weet heb ik de T-Mobile branded aangeschaft.
We zullen het zien morgen! Als het goed is inclusief de headset.

Heb een smsje van T-mobile ontvangen dat m'n abo ingaat zodra Hi afgelopen is, dus dat is al goed gegaan.
Hij is via Studentmobiel.nl besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat coolblue dan nog niks heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 12:12
__REMCO__ schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:07:
Dan heb je toch geluk dat het zo snel geleverd wordt.
Ik heb hem ook bij gsmweb besteld, maar ze hebben de telefoon niet meer op voorraad behalve de roze versie.
De zwarte versie die ik besteld heb komt waarschijnlijk volgende week binnen. Dus ik moet nog ongeveer een week wachten.
Hopelijk krijg ik ook nog een headset. Op de site stond namelijk dat alleen de eerste 200 er eentje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
avec_style schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:20:
[...]

Dan heb je toch geluk dat het zo snel geleverd wordt.
Ik heb hem ook bij gsmweb besteld, maar ze hebben de telefoon niet meer op voorraad behalve de roze versie.
De zwarte versie die ik besteld heb komt waarschijnlijk volgende week binnen. Dus ik moet nog ongeveer een week wachten.
Hopelijk krijg ik ook nog een headset. Op de site stond namelijk dat alleen de eerste 200 er eentje krijgen.
ik heb maandag even gebeld omdat ik al wel betaald had maar nog helemaal geen bevestigingsmail oid heb gekregen, toen ook gelijk even gevraagd of ik ook de headset erbij kreeg en die dame zei van wel. Vanmiddag even vrij genomen dus ik zit te wachten op de postbode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 02:38:
Vreemd dat coolblue dan nog niks heeft..
Zojuist een mailtje gekregen dat ze de witte op voorraad hebben. Die heb ik ook besteld, dus hoop dat ze me snel bellen om een afleverafspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
__REMCO__ schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:02:
[...]

ik heb maandag even gebeld omdat ik al wel betaald had maar nog helemaal geen bevestigingsmail oid heb gekregen, toen ook gelijk even gevraagd of ik ook de headset erbij kreeg en die dame zei van wel. Vanmiddag even vrij genomen dus ik zit te wachten op de postbode :+
Headset en factuur zitten er bij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Termi schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:17:
[...]

Headset en factuur zitten er bij :).
zojuist ontvangen en idd, beide zitten erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld door coolblue voor leveringsafspraak.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behoorlijke wachtrij daardoor op de helpdesk volgens mij, maar Coolblue is inmiddels begonnnen met uitleveren, kan hem als het goed is morgen verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook. Blijkt net dat ik er, naast de extra sd-kaart, ook de hoofdtelefoon bij krijg. Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Net zojuist de Magnetic charger besteld bij sony voor de z1 compact :D

PS: coolblue had me vanochtend ook gebeld. maar kan geen afspraak maken omdat ik miss abbo van het werk krijg. en dan dus het toestel los moet pakken aangezien wij KPN gebruiken en niet t-mobile die ik "verlengd" heb

moet ik nog langer wachten :/

[ Voor 64% gewijzigd door Proxx op 05-02-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptnone
  • Laatst online: 15:34
Voor de mensen die de telefoon bij Sony zelf besteld hebben.

Zojuist heb ik van sony een factuur gekregen in mijn inbox. Een paar minuten daarna ook een sms dat het pakketje verzonden is via DHL. Blijkbaar word er vanuit Tsjechië verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 16:44
idd hier ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk komen de z1c en smartwatch, besteld via sony mobile, er aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:14
Is het nu zo dat die alleen recht van tmobile de prijs ook hoger blijft dan normaal of gaat deze de komende weken toch nog zaken.
Zit bij vodafone en wil daar verlengen met 1 jaar en ga dus voor een red abbo met onbeperkt bellen en 2 gb internet kost nu 32 euro per maand. pak je daar categorie b of c bij scheelt het qua kosten nogal maar toch altijd rond de 200 los bij te betallen.
Wil hem heel graag maar enkel als het niet meer als 42 per maand en een extra bedrag van 150.
Vraag ik nu te veel of is dit in korte tijd rendabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Zal wel gaan zakken verwacht ik.

T-mobile heeft nog enigszins last van concurrentie van (web)winkels die ook dit toestel i.c.m een abbo aanbieden en dus ook concurenten van t-mobile voorzien van toestel met abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Mijn in Oostenrijk via Ebay bestelde Z1c heeft wat vertraging opgelopen, de shop zit midden in het gebied wat volledig ingesneeuwd is. Maar, inmiddels is het toestel te tracen via GLS. Nu afwachten of het nog morgen/zaterdag wordt of pas maandag. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zojuist binnen gekregen van coolblue, zit er geen koptelefoon bij.. Nu naar de helpdesk aan het bellen maar duurt lang

volgens hun alleen gratis headset bij t-mobile? klopt dt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinop
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 01:10
Net via coolblue mijn z1 compact binnen gekregen. Zat een 16 gb sd kaart bij en tot mijn verbazing ook de sony koptelefoon 😊 . Toen ik mijn bestelling had geplaatst werd dit niet vermeld, mooie toevoeging natuurlijk.

Ik heb het toestel gekregen via een 2 jaar verlengingscontract bij t mobile. 90 belminuten en 1gb data voor 30 euro per maand, geen extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niemand die gedacht heeft aan The Phone House? I.c.m. hun telegraafactie 50% korting op bijbetaling.

Komt dan uit op:
229,30 bijbetalen
150,00 12 maanden 10 euro abonnementskosten + 30 euro aansluitkosten
------
379,30 totaal voor een z1C + onbeperkt internetten @64Kbps. Niet slecht toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:41:
Heb hem zojuist binnen gekregen van coolblue, zit er geen koptelefoon bij.. Nu naar de helpdesk aan het bellen maar duurt lang

volgens hun alleen gratis headset bij t-mobile? klopt dt
Ja dat klopt. Stond ook aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Joosie200 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:08:
Niemand die gedacht heeft aan The Phone House? I.c.m. hun telegraafactie 50% korting op bijbetaling.

Komt dan uit op:
229,30 bijbetalen
150,00 12 maanden 10 euro abonnementskosten + 30 euro aansluitkosten
------
379,30 totaal voor een z1C + onbeperkt internetten @64Kbps. Niet slecht toch? :)
Is dat nog steeds mogelijk dan?
Ik vind alleen maar toestelprijzen van dik 450,- icm 10,- abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
Ik kan de phonehouse korting niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoyden schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:13:
[...]

Is dat nog steeds mogelijk dan?
Ik vind alleen maar toestelprijzen van dik 450,- icm 10,- abbo's.
Klopt, maar ik zou toch proberen in de winkels. Want online kan je geen kortingscode meer invoeren nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 10:00
Ik heb mijn losse exemplaar inclusief headphones inmiddels ook binnen van Typhone! Top geregeld, sneller dan verwacht en mooie witte koptelefoon erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 14:31
Joosie200 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:37:
[...]

Klopt, maar ik zou toch proberen in de winkels. Want online kan je geen kortingscode meer invoeren nee
Ik snap je berekening Joosie200, een T-mobile zonder bellen en geen MB's voor 10,-, en een toestel van 458,59/2 = 229,30.
En wordt er gevraagd naar de foto van de Telegraaf aanbieding in de winkel? Zo ja, heb jij die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
Ik heb net van een goedwillige medewerker hem gewoon meegekregen, 50% korting icm T-mobile 10,-/mnd 1jr. Hij had het meeste van zijn e-mail al in de verwijderde items staan geloof ik.
Was al bij een andere vestiging geweest, daar waren ze wel op de hoogte.
Metro foto laten zien uit het topic 50% korting phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:14
Werkt dit bij alle abbo vormen dus ook voda,kan op de site de code niet gebruiken dan doet hij er niks mee.
Als het in de winkel nog wel kan (datum zecht van wel) wat moet ik dan zeggen voor die korting heb geen krant ofz.
Want zo wordt hij wel aantrekkelijk met een voda red 1 jaar dan kost ie los 187 dat is totaal met abbo 640 euro.

Edit:
Ooh vind ergens halverwege het topic de add foto morgen maar eens naar de winkel denk.

[ Voor 12% gewijzigd door franssnarf op 08-02-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
Ja, werkt met alle 4g abbo's (geen tele2 e.d.). En alleen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Hmm.. nu €469 bij AAA & A. Heb ik nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:19
Tommert38 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:33:
Hmm.. nu €469 bij AAA & A. Heb ik nog nooit van gehoord.
Volgens mij klopt dat niet. De naam van het product is namelijk Sony Xperia Z1 - zwart. Dat is ook de naam die je ziet als je hem in je winkelmandje legt. Bovendien lijkt het alsof ze maar 2 Sony telefoons verkopen: de Sony Xperia 1 Wit en de Sony Xperia 1 Zwart.

De beschrijving gaat dan wel weer over de Z1 Compact en het is dus niet helemaal duidelijk.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Het artikelnummer komt ook overeen met een Z1c, zwart. Lijkt dus te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
Wel apart dat bij AAA & A de Sony Xperia Z1 Wit weer wel over de Xperia Z1 gaat en niet over de Z1 Compact. De artikelnummer van de witte versie komt overeen met de witte Xperia Z1.
http://www.aaa-a.nl/sony/sony-xperia-z1---wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wibs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 08:26
Als je nog langs Zwitserland rijdt voor de wintersport. Bij de mediamarkt koop je hem daar los voor (volgens mijn afschrift) €408. Overal op voorraad. Er zitten ook oordopjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Wibs schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:42:
Als je nog langs Zwitserland rijdt voor de wintersport. Bij de mediamarkt koop je hem daar los voor (volgens mijn afschrift) €408. Overal op voorraad. Er zitten ook oordopjes bij.
Zo lijkt het niet als je online kijkt op http://shop.mediamarkt.ch.../?s=z1%20compact&src=site
Minimaal € 499,95 en zelf € 549,95 voor de witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:52
Hoyden schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:20:
[...]

Zo lijkt het niet als je online kijkt op http://shop.mediamarkt.ch.../?s=z1%20compact&src=site
Minimaal € 499,95 en zelf € 549,95 voor de witte.
Zijn geen Euro's, CHF ;). Op het moment ongeveer 0,82.

[ Voor 4% gewijzigd door Pluisie op 10-02-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Pluisie schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:46:
[...]

Zijn geen Euro's, CHF ;). Op het moment ongeveer 0,82.
Oh, dumb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg interessant, maar ik heb tot nu toe geen Zwitserse webshops gevonden die naar het buitenland verzenden. Mijn Duits is echter ook niet je van het, dus als iemand zin heeft om een lijstje door te ploegen: http://www.toppreise.ch/index.php?search=Xperia+Z1+Compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Vandaag schijnt mijn Z1 compact te zijn afgeleverd door GLS. Er is getekend door "GARAGE". Nou weet ik dat er op dat tijdstip niemand thuis was... Gokje: het pakje is door de bezorger ergens neergezet en hij heeft zelf "getekend"... :(

* elsinga zou haast de verkoper melden dat er geen pakje is aangetroffen... Eens zien of de bezorger dat leuk vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
elsinga schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:14:
Vandaag schijnt mijn Z1 compact te zijn afgeleverd door GLS. Er is getekend door "GARAGE". Nou weet ik dat er op dat tijdstip niemand thuis was... Gokje: het pakje is door de bezorger ergens neergezet en hij heeft zelf "getekend"... :(

* elsinga zou haast de verkoper melden dat er geen pakje is aangetroffen... Eens zien of de bezorger dat leuk vindt...
waar woon je eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Branie1981
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 08:54
Iemand al een idee wanneer die bij Typhone.nl geleverd gaat worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
Branie1981 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:43:
Iemand al een idee wanneer die bij Typhone.nl geleverd gaat worden??
Ja ik heb die van mij vandaag opgehaald bij de postkantoor. Was afgelopen donderdag al aangeboden.
Alles netjes in doos, toestel plus headphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

En het pakje lag nog waar ik dacht dat'ie zou liggen... :)

Nu druk bezig alle zooi weer te installeren en configureren. Meen dat ik het al ergens had gelezen, maar kan het niet terugvinden... Wie kan me vertellen waar ik de Cell Broadcast (ook wel Mobile Messages of Info Berichten genoemd, meen ik) kan configureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweedehans
Als je nog naar Zweden gaat, 398 euro: https://www.google.nl/url..._TF_e4RoCMsz01MCptnsnoLoQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
Kent iemand nog goede aanbiedingen met Vodafone, behave coolbue? En zijn er nog meer ketens die leveren dan phone house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Ik zie net dat de telefoon op voorraad is bij Coolblue (Magazijn), hierdoor kan hij incl. veel accesoire "gratis" zijn, maar hij is ook voor 549 euro los te koop.

http://www.pdashop.nl/pro...ny-xperia-z1-compact.html

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
dez1983 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:43:
Kent iemand nog goede aanbiedingen met Vodafone, behave coolbue? En zijn er nog meer ketens die leveren dan phone house?
Belsimpel, Studentmobiel/GSMwijzer, Typhone, GSMweb, maar Coolblue is toch wel de goedkoopste inclusief Vodafone.
http://vindabo.nl/search....&s=Sony+Xperia+Z1+Compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
@AquaSheep, tnx, link kende ik nog niet. Ik wacht nog even op scherpere aanbiedingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:51
Ik heb hem besteld bij Coolblue met een KPN abonnement.

Onbeberkt bellen en SMS
2500 MB
42,50 per maand

toestelprijs 23 euro

Indien nodig kan ik voor 5 euro extra voor KPN compleet gaan waardoor mijn bundel gratis verdubbelt (nu heb ik thuis alleen TV en internet van ze, telefoon vind ik niet nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
RobvG schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:50:
Indien nodig kan ik voor 5 euro extra voor KPN compleet gaan waardoor mijn bundel gratis verdubbelt (nu heb ik thuis alleen TV en internet van ze, telefoon vind ik niet nodig).
lees die zin nog eens goed!
wij Nederlanders met ons gratis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:51
Alles in één van KPN was twee jaar geleden toen ik de keuze had al € 5,- duurder dan alleen de internet + TV combo. Toen bestond deze actie nog niet. Misschien zou je kunnen stellen dat de mobiele abonnementen wel iets duurder geworden zijn, Ik sloot twee jaar geleden een abonnement af van € 56,- per maand, daarvoor kreeg ik (ik denk) 350 minuten en (ik weet) 1000 MB. Al met al is het er niet bepaald duurder op geworden, dus lijkt de term gratis in dit geval in ieder geval gevoelsmatig wel gepast.

In deze commerciële wereld is helaas natuurlijk niets gratis, maar ik wil het graag zien als dat dat wat KPN hier inlevert misschien op de lange termijn terug verdiend moet worden of aan een andere tak. Ik betaal nu in ieder geval minder voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar komen nog de thuiskopieheffing en de verzendkosten overheen. Komt het totaal uit op 499. Met kortingscode FEBRUARI op 491,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:30:
Daar komen nog de thuiskopieheffing en de verzendkosten overheen. Komt het totaal uit op 499. Met kortingscode FEBRUARI op 491,50.
Inderdaad. Echter, nog steeds goedkoper dan de pricewatch van tweakers dus het vermelden waard vond ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Op gsmwijzer zakelijk staat hij voor € 434... nog een beetje goedkoper.
https://www.gsmwijzerzakelijk.nl/sony/xperia-z1-compact

Ben hard opzoek naar een groene (lime) Z1c maar, die is kennelijk nog niet of nauwelijks uitgeleverd.
De winkels die zeggen hem op voorraad te hebben blijken hem dan bij bestelling toch niet te hebben. pff.

Nja...we wachten het af. Hij komt vanzelf wel in de winkel te liggen.
Als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag.

(de grote internetwinkels heb ik al geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:10:
Op gsmwijzer zakelijk staat hij voor € 434... nog een beetje goedkoper.
https://www.gsmwijzerzakelijk.nl/sony/xperia-z1-compact

Ben hard opzoek naar een groene (lime) Z1c maar, die is kennelijk nog niet of nauwelijks uitgeleverd.
De winkels die zeggen hem op voorraad te hebben blijken hem dan bij bestelling toch niet te hebben. pff.

Nja...we wachten het af. Hij komt vanzelf wel in de winkel te liggen.
Als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag.

(de grote internetwinkels heb ik al geprobeerd)
Ex btw natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Vandaag Dr Compact vastgehouden, wat een tegenvaller. Hij ligt net als alle Sony toestellen niet lekker in de hand. Het is gewoon een blok. Ik heb zelf de One, vriendin pakte de One mini die naast de Sony lag en vond die veel lekkerder in de hand liggen. Qua specs niet goed te vergelijken natuurlijk, maar als je een compacte telefoon wil, en je wil iets wat lekker in de hand ligt, ben je bij Sony aan het verkeerde adres.
Snap wel dat mensen die eerst een 5 inch topmodel van Sony of Samsung kozen nu een alternatief hebben, maar ik vind het veel belangrijker of je dat ding lekker kan vasthouden.

Nu wil ik niet dat ze een One Mini kiest.. toevallig de Moto G in mm handen gehad en dat was ook wen genot.. nu eens kijken of de X (kleiner dan de Z1c) net zo lekker ligt.

Jammer van de compact, ik hoop dat meer merken rekening gaan houden met de vorm van je hand. Sony had vroeger wel modellen die daarop waren aangepast, denk maar aan de eerste Xperia modellen, toen nog met Windows mobile. Of de X10 serie.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Voor ervaringen en discussies: [Sony Xperia Z1 Compact] Ervaringen en Discussie topic