Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:00:
Waarom niet gewoon 3 maanden wachten? Grote kans dat de prijs van de telefoon dan al gedaald is, en waarschijnlijk heb je dan ook meer keus voor bv. een andere telco?
Het toestel is voor mij een mooie testcase voor een review :) en ze is haar dualcore telefoon met 1GB werkgeheugen een beetje zat. Ik kan me voorstellen dat ze ook weer een soepel werkende telefoon wilt hebben net zoals ik zelf heb eigenlijk :)

Verder is die 71 euro "boete" ook wel erg veel en dan weet ik momenteel niet eens hoeveel je extra neer moet leggen bij T-mobile als je je abonnement verlengt bij een 1 GB + 90min bel bundel. Dat wilde/konden ze niet aan mij doorgeven doordat de houder van het abonnement zelf moet bellen voor een persoonlijk aanbod. Kan iemand hier checken wat een abonnement van 24 maanden kost bij T-mobile bij een verlenging met het stel samen abonnement (1Gb data en 90 min bellen)?
Ik ben benieuwd hoeveel je dan moet bijbetalen voor de telefoon.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:49:
[...]

Het toestel is voor mij een mooie testcase voor een review :) en ze is haar dualcore telefoon met 1GB werkgeheugen een beetje zat. Ik kan me voorstellen dat ze ook weer een soepel werkende telefoon wilt hebben net zoals ik zelf heb eigenlijk :)

Verder is die 71 euro "boete" ook wel erg veel en dan weet ik momenteel niet eens hoeveel je extra neer moet leggen bij T-mobile als je je abonnement verlengt bij een 1 GB + 90min bel bundel. Dat wilde/konden ze niet aan mij doorgeven doordat de houder van het abonnement zelf moet bellen voor een persoonlijk aanbod. Kan iemand hier checken wat een abonnement van 24 maanden kost bij T-mobile bij een verlenging met het stel samen abonnement (1Gb data en 90 min bellen)?
Via Coolblue is het toestel gratis bij 24mnd momenteel bij een nieuw abbo (die bundel heb ik ook ge pre-ordered daar). 32eu p/m. Je zal dan het beste je abbo bij T-mobile kunnen laten ontbinden en een evt boete betalen, tenzij T-mobile je telefonisch een beter aanbod kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 09:58
[...]
Kan iemand hier checken wat een abonnement van 24 maanden kost bij T-mobile bij een verlenging met het stel samen abonnement (1Gb data en 90 min bellen)?
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/verlengen

Als nieuwe klant betaal je € 34,00 /mnd
Als bestaande klant betaal je € 30,00 /mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:14
Ja via hun site is het 30 euro,kan het goedkoper zijn als je hun helpdesk belt ivm verlenging? Ben al heel lang klant bij hun.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Amaze86 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:04:
Ja via hun site is het 30 euro,kan het goedkoper zijn als je hun helpdesk belt ivm verlenging? Ben al heel lang klant bij hun.
Kan je het beste even bellen met ze ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
Ik twijfel nu heel erg om over te stappen naar tmobile met een abbo van 2 jaar 150min en 2gb internet met gratis toestel.(via coolblue)
Ik betaal dan 39 euro per maand en eenmalig 30 euro aansluitkosten.
De twijfel zit hem in dat ik al jaren bij vodafone zit en eigenlijk daar best wel tevreden over ben.
Bij vodafone 2 jarig verleng (via typhone) onbeperkt bellen/sms en 2gb internet ben ik 37 euro per maand kwijt (catagorie b smartphone 5 euro extra per maand) dan betaal ik 194 euro los erbij
Of selectie c 10 euro per maand kom ik op 42 per maand uit en eenmalig 73 euro.

Is het nou echt zoveel voordeliger bij tmobile, de twijfel zit hem in berijkbaarheid.
Vodafone geeft mij al jaren overal goede deking, zelfs in gebouwen heb ik berijk waar andere providers wegvallen.

Is het verstandig om nu te wachten tot halverwege februari en kijken wat er gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

franssnarf schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:28:
Ik twijfel nu heel erg om over te stappen naar tmobile met een abbo van 2 jaar 150min en 2gb internet met gratis toestel.(via coolblue)
Ik betaal dan 39 euro per maand en eenmalig 30 euro aansluitkosten.
De twijfel zit hem in dat ik al jaren bij vodafone zit en eigenlijk daar best wel tevreden over ben.
Bij vodafone 2 jarig verleng (via typhone) onbeperkt bellen/sms en 2gb internet ben ik 37 euro per maand kwijt (catagorie b smartphone 5 euro extra per maand) dan betaal ik 194 euro los erbij
Of selectie c 10 euro per maand kom ik op 42 per maand uit en eenmalig 73 euro.

Is het nou echt zoveel voordeliger bij tmobile, de twijfel zit hem in berijkbaarheid.
Vodafone geeft mij al jaren overal goede deking, zelfs in gebouwen heb ik berijk waar andere providers wegvallen.

Is het verstandig om nu te wachten tot halverwege februari en kijken wat er gebeurt?
De telefoon wordt sowieso goedkoper (bij Vodafone) in verloop van tijd echter is de actie al erg goedkoop nu. Zelfs met een goedkoper abonnement zal je het toestel nog gratis krijgen.

Ik ben nu 1,5 jaar bij Vodafone met mijn iPhone en ik ben juist wat minder erover te spreken. De 3G dekking welke ik van KPN gewend was valt erg tegen. Hierbij komt nog een specifiek punt waar ze nu keihard mee falen voor de iPhone.

T-Mobile was vroeger qua dekking wel wat minder maar tegenwoordig is dit probleem er niet meer. Mijn zus heeft T-Mobile en heeft in gebouwen vaak 3G bereik waar ik een G verbinding heb.

Tevens vind ik het betalen van die 5 of 10 euro ook echt belabberd bij Vodafone en ook dat snap ik nog niet (commercieel gezien is het natuurlijk erg winstgevend voor Vodafone want ik denk dat grotendeels voor deze keuze gaat).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Shifty47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:54:
[...]

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/verlengen

Als nieuwe klant betaal je € 34,00 /mnd
Als bestaande klant betaal je € 30,00 /mnd
Bedankt en hoeveel kost het toestel dan?

Ik weet dat je bij CB het toestel goedkoper kan krijgen (geen extra kosten voor het toestel), maar early renewal zal daar waarschijnlijk niet kunnen.

Momenteel zijn er weer andere pakketen bij CB beschikbaar dan gisteren. Ze blijven maar switchen daar :D
Een combinatiebundel lijkt op dit moment (18:18) niet mogelijk zijn met een abonnement. Je kunt alleen het toestel kiezen zonder de een screenprotector.
Foutje van de site of van mijn browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
(jarig!)
[...]

Proxx schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:58:
[...]

Ben 10 jaar klant van T-mobile had/heb 490 euro beltegoed gespaard ben ik dadelijk dus kwijt.
Bij t-mobile ben ik voor 1jaar 90min 1gb 30 p/m +350 voor toestel
Coolblue zelde abbo 250 voor toestel

Al gebeld met tmobile maar extra korting zit niet in.....

Dan maar bestellen bij cool blue, 100 euro is niet niks
oeps zie nu dat je 24maande bedoeld.... sorry.

maar ben wel zeker dat je voor 24maande bij coolblue ook goedkoper uit bent

[ Voor 43% gewijzigd door Proxx op 15-01-2014 19:47 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ligt dit ding nou al ergens in een winkel waar je hem vast kan houden?
Ik kan geen telefoon kopen zonder in mn hand hebben gehad. Zeker als je hem kiest omdat je kritisch bent over al die oversized topmodellen van de afgelopen jaren.
Je koopt toch ook geen auto zonder eerst proefrit te hebben gemaakt. Geen kritiek naar de early buyers hier, erg blij om jullie aankoop ervaringen te lezen, maar ook wel lef dat je een telefoon koopt zonder te voelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Überhaupt het topic gelezen of zelf een leverdatum gezocht? Vanaf eind januari pas uitlevering ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Jazco2nd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:40:
Ligt dit ding nou al ergens in een winkel waar je hem vast kan houden?
Ik kan geen telefoon kopen zonder in mn hand hebben gehad. Zeker als je hem kiest omdat je kritisch bent over al die oversized topmodellen van de afgelopen jaren.
Je koopt toch ook geen auto zonder eerst proefrit te hebben gemaakt. Geen kritiek naar de early buyers hier, erg blij om jullie aankoop ervaringen te lezen, maar ook wel lef dat je een telefoon koopt zonder te voelen
Al is het alleen maar om een signaal af te geven naar alle fabrikanten die dit 'gat' niet hebben zien ontstaan

Sony take my money!......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 18:21
Hallo allemaal...
Na lang meelezen op het forum, heb ik me nu ook maar eens geregistreerd.

Ik heb op dit moment nog een Iphone 4 met een simonly abbo van Vodafone voor €32/mnd met een databundel van 11 GB (actie van eind 2012). Nou loopt mijn contract eind van de maand af, maar blijft wel doorlopen met dezelfde voorwaarden. Ik zit al sinds vorig jaar te wachten op de Z1c, maar twijfel wat ik zal doen: Abbo gewoon door laten lopen en de telefoon los kopen, of verlengen met Vodafone Red/T-mobile met een contract van 1 jaar... Ze zijn allebij zo rond de €35/mnd met 2 GB databundel.
Nou gebruik ik op dit moment niet zo heel veel data per maand( wifi thuis en op het werk), maar ben bang dat het met de Z1c op 4G wel een stuk sneller gaat en 2 GB niet voldoende is... :/ Wat is wijsheid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
Lijkt bij Coolblue nu ook weer met andere providers te bestellen. Ik begin nu toch wel te twijfelen

Bijvoorbeeld: Vodafone Verlenging Red (2000 Mb, onbeperkt bel/sms) 1 jaar €32mnd, toestel €295.
Daarna switch naar bijvoorbeeld Simyo €15,50 (100 min/sms 1500 MB, voor mij genoeg).
Geeft een 2 jaarlijkse kostenpost van €865 = €36 per maand.

Zelf aanschaffen (wachten tot tst €500 is) en dan 2 jaar Simyo zelfde abbo geeft €872. €822 als toestel tot €450 is gezakt. Alleen hoe snel gaat dat? Mijn Vodafone abbo loopt 2/5 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:28

elsinga

=8-)

Toestel is al voor €499,- te pre-orderen bij o.a. Amazon.de.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:04
@Guusz Waarom denk je dat je niet genoeg hebt aan 2GB data? 4G is inderdaad veel sneller, maar je moet je dataverbruik ook daarop aanpassen om buiten 2GB uit te komen. Als je alleen maar websites bezoekt en Whatsapp gebruikt, dan is die 2GB meer dan genoeg. Stel dat je alleen maar Youtube filmpjes bekijkt en Spotify muziek streamt, dan is die 2GB te weinig. Je zegt ook dat je zowel wifi thuis als op het werk hebt. Dus een heel groot deel van je tijd hoef je niet eens van 4G gebruik te maken.

@Timminator Als je voor Vodafone RED kiest, heb je ook nog eens 1 jaar 4G. Alhoewel dat ligt eraan waar je woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 19:13
Bij Coolblue nu dus ook weer andere providers.
Ik zit op het moment bij Hi en als ik bij Coolblue dan verlenging doe icm Hi Medium 4G en 100 belminuten zit ik op €31,50 per maand en moet ik voor het toestel maar liefst €212 bij betalen!

Hoe kan het dan dat je hem bij T-mobile (op coolblue) gratis krijgt bij een abo van €35,- p/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Hogere subsidie van TM?

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
idd denk omdat het een t-mobile exclusive is. dat ze daarom aangepaste prijzen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShAd0w schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:57:
Bij Coolblue nu dus ook weer andere providers.
Ik zit op het moment bij Hi en als ik bij Coolblue dan verlenging doe icm Hi Medium 4G en 100 belminuten zit ik op €31,50 per maand en moet ik voor het toestel maar liefst €212 bij betalen!

Hoe kan het dan dat je hem bij T-mobile (op coolblue) gratis krijgt bij een abo van €35,- p/maand
Hi geeft echt superslechte toestelsubsidies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
AquaSheep schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:59:
@Timminator Als je voor Vodafone RED kiest, heb je ook nog eens 1 jaar 4G. Alhoewel dat ligt eraan waar je woont.
Woon en werk in Utrecht dus met 4G dekking zal het wel goed zijn. Zit nu 2 jaar bij Vodafone en moet zeggen dat ik de laatste tijd niks meer te klagen heb met dekking en snelheid internet. KPN netwerk ook altijd goede ervaringen mee gehad dus Simyo vertrouw ik ook wel. T-Mobile (of Tele 2) ben ik wat huiverig voor dus daarom wil ik daar niet voor gaan, zeker geen 2 jaar contract (heb ik sowieso wat op tegen).
De constructie met 1 jaar Red en dan overstappen op een Sim only van Simyo is dan gewoon voor mij het goedkoopst. Vraag is natuurlijk wel dan of ik de overstap over een jaar van snel Vodafone (met 4G) terug naar wat trager Simyo (zonder 4G? misschien dan ook 4G bij Simyo, wie weet) erg ga merken.
De andere optie blijft dan om direct voor Simyo te kiezen, dus niet verlengen bij Vodafone. Nog even doorgaan met huidige toestel en dan Z1 compact voor ik hoop €450 of minder te kopen. Maar ja het jeukt wel om deze telefoon snel in de handen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
Volgens mij is het bijna goedkoper om de Sony Xperia Z1 Compact los te kopen of vanuit het Verenigd Koninkrijk via iemand hierheen te versturen, zeker omdat je dan de smartwatch weer los kan verkopen. Dan zou je een sim-only abonnement erbij kunnen nemen. Ik vind de prijzen bij T-mobile ook niet erg scherp :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Termi op 16-01-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het in Excel gestopt met en zonder abbo en ben uitgegaan van een losse toestel prijs van 499,- en dan maakt het voor mij niet uit bij tmobile, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Termi schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:47:
Volgens mij is het bijna goedkoper om de Sony Xperia Z1 Compact los te kopen of vanuit het Verenigd Koninkrijk via iemand hierheen te versturen, zeker omdat je dan de smartwatch weer los kan verkopen. Dan zou je een sim-only abonnement erbij kunnen nemen. Ik vind de prijzen bij T-mobile ook niet erg scherp :P.
omdat ze dachten een monopoly te hebben op abbos + toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
Proxx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:05:
[...]

omdat ze dachten een monopoly te hebben op abbos + toestel.
Los of T-mobile een monopoly heeft aangezien er nog andere mogelijkheden zijn is de Z1c feitelijk gewoon duurder dan de Z1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Termi schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:17:
[...]

Los of T-mobile een monopoly heeft aangezien er nog andere mogelijkheden zijn is de Z1c feitelijk gewoon duurder dan de Z1.
maar dat is toch normaal voor een nieuw product... zodra de markt dadelijk een beetje gaat concureren zal de prijs snel zat zakken. toen de Z1 net uitkwam had die ook een retail prijs van 600 ofzo

Sony Xperia Z1 Zwart
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=347940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Maar gaat de markt concurreren? Ik zie nog niet snel andere high end telefoons in een 4,3 - 4,5 inch formaat. Zie het zo gebeuren dat prijs van dit toestel lang erg hoog blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijs van het toestel gaat echt wel zakken, zijn genoeg high-enders te vinden (ook in dat formaat ja)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
en winkels gaan echt wel met elkaar om het zelfde product concurreren.
dat zie je nu al met typhone en coolblue. of coolblue vs t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
CLB schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:45:
Prijs van het toestel gaat echt wel zakken, zijn genoeg high-enders te vinden (ook in dat formaat ja)
Ik ken ze niet. Samsung en HTC hebben mindere specs in hun "mini" toestellen. China Phones misschien maar die tel ik in dit geval even niet mee.
Proxx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:11:
en winkels gaan echt wel met elkaar om het zelfde product concurreren.
dat zie je nu al met typhone en coolblue. of coolblue vs t-mobile.
Heb inderdaad er bij Typhone via de mail al wat van de toestelprijs afgekregen als ik bij hun verleng maar dat was gisteren. Nu Coolblue weer wat goedkoper is moet ik maar weer gaan mailen met Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
CLB schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:45:
Helaas valt alles boven de 4,3" en alles zonder quad core niet in de categorie van deze Sony. Hierdoor is er geen enkel toestel in Europa die in de buurt komt van deze smartphone. Het enige wat in de buurt komt is de Chinese Xiaomi Mi2s, maar deze is hier simpelweg niet officieel verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Timminator schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:29:
[...]

Woon en werk in Utrecht dus met 4G dekking zal het wel goed zijn. Zit nu 2 jaar bij Vodafone en moet zeggen dat ik de laatste tijd niks meer te klagen heb met dekking en snelheid internet. KPN netwerk ook altijd goede ervaringen mee gehad dus Simyo vertrouw ik ook wel. T-Mobile (of Tele 2) ben ik wat huiverig voor dus daarom wil ik daar niet voor gaan, zeker geen 2 jaar contract (heb ik sowieso wat op tegen).
De constructie met 1 jaar Red en dan overstappen op een Sim only van Simyo is dan gewoon voor mij het goedkoopst. Vraag is natuurlijk wel dan of ik de overstap over een jaar van snel Vodafone (met 4G) terug naar wat trager Simyo (zonder 4G? misschien dan ook 4G bij Simyo, wie weet) erg ga merken.
De andere optie blijft dan om direct voor Simyo te kiezen, dus niet verlengen bij Vodafone. Nog even doorgaan met huidige toestel en dan Z1 compact voor ik hoop €450 of minder te kopen. Maar ja het jeukt wel om deze telefoon snel in de handen te hebben.
Simyo gaat ook 4G aanbieden maar wel tegen een extra meerprijs. Je kunt daar meer over lezen in het Simyo topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Kiswum schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:39:
[...]

Helaas valt alles boven de 4,3" en alles zonder quad core niet in de categorie van deze Sony. Hierdoor is er geen enkel toestel in Europa die in de buurt komt van deze smartphone. Het enige wat in de buurt komt is de Chinese Xiaomi Mi2s, maar deze is hier simpelweg niet officieel verkrijgbaar.
of eventueel de ZTE Nubia z5s mini LTE en Jiayu G5 Advanced. Die komen in de buurt maar wat Kiswum zegt, alleen via import te krijgen. Er is gewoon geen andere telefoon met een dergelijke processor, 2 gb geheugen, 4G en andere high end specs in een <4,7 inch formaat te krijgen. Ik ben dus echt benieuwd of andere merken snel gaan volgen en of de prijs van de Z1 compact snel gaat dalen.

edit: de ZTE is 4,7 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Heb woensdagavond de telefoon i.c.m. T-Mobile abo genomen en ben benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden. Ik hoop dàt weekend en anders liefst de vrijdag er na.
Ben ook heel benieuwd naar hoe de koptelefoon en de oortjes gaan klinken. Sony heeft op dat gebied vaak wel goede spullen.

Iemand al een idee welke wireless charger goed is? Zelfde als de Z1 lijkt mij?

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Koos2009 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 06:45:
Heb woensdagavond de telefoon i.c.m. T-Mobile abo genomen en ben benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden. Ik hoop dàt weekend en anders liefst de vrijdag er na.
Ben ook heel benieuwd naar hoe de koptelefoon en de oortjes gaan klinken. Sony heeft op dat gebied vaak wel goede spullen.

Iemand al een idee welke wireless charger goed is? Zelfde als de Z1 lijkt mij?
volgens mij zijn ze vergeten door te geven aan jou dat de levering vertraagd is en pas tussen 31 jan en 4 feb. geleverd word
:X

edit: je schrijft dat weekeind |:( niet dit weekeind :P

[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 17-01-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bovenaan de pagina staat, sowieso al sinds maandag, dat het toestel pas vanaf 31 januari zal worden geleverd. De kleine letters lezen is ook in dit geval goed om te doen of heb je de Xperia Z1 besteld?

Edit;
Ik zie bij CB dat de telefoon weer met allerlei aanbieders gekocht kunnen worden en dat de accessoires weer bijbesteld kunnen worden.
Voorbeeld:
Bij T-mobile krijg je de Xperia Z1 Compact + Screenprotector + Case + Autolader voor 0 euro bij een 2 jarig abonnement (verleng of nieuw abonnement), 90 belminuten en 1GB aan data + 4G, waar dit mogelijk is.

[ Voor 47% gewijzigd door Kiswum op 17-01-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:49:
Bovenaan de pagina staat, sowieso al sinds maandag, dat het toestel pas vanaf 31 januari zal worden geleverd. De kleine letters lezen is ook in dit geval goed om te doen of heb je de Xperia Z1 besteld?

Edit;
Ik zie bij CB dat de telefoon weer met allerlei aanbieders gekocht kunnen worden en dat de accessoires weer bijbesteld kunnen worden.
Voorbeeld:
Bij T-mobile krijg je de Xperia Z1 Compact + Screenprotector + Case + Autolader voor 0 euro bij een 2 jarig abonnement (verleng of nieuw abonnement), 90 belminuten en 1GB aan data + 4G, waar dit mogelijk is.
Klopt ja, ze zijn bij mij zo aardig geweest om mijn bestelling aan te passen met een gratis bundel, aangezien die ik die was vergeten. Ze een mailtje sturen loont dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij studentmobiel krijg je wel de koptelefoon erbij.

Heb Coolblue gevraagd of bij hun ook de koptelefoon erbij zit maar dat weten ze niet zeker. CLB Weet jij hier meer over?
Het zou kunnen dat Studentmobiel deze afspraken al heeft gemaakt met Sony.
Echter is bij ons nog geen informatie over het meeleveren van een koptelefoon.
Ik wil u adviseren om onze website hiervoor in de gaten te houden, mocht er overeenstemming komen tussen Coolblue en Sony kunt u dat terugvinden in het feit dat de koptelefoon toegewezen is aan de telefoon.
Aldus coolblue

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneeuwbaard
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
De Z1 compact is nu ook in de limoengele versie verkrijgbaar, maar helaas zonder bundelkortingen en een meerprijs van 29 euro bij een t-mobile 90 minuten met 1GB abonnement.

Mijn geluk.. Nog even wachten dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
Weet iemand toevallig of hij in nederland ook goedkoper wordt net zoals in duitsland.
Is dat trouwens echt btw verschil of krijgen ze gwoon bettere behandeling.
Zie wel dat coolblue zeer mooie prijzen maakt met een voda abbo 1 jaar en dan red met 2gb alleen met de lagere prijs zou het nog mooier zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Als je de UK versie wilt hebben met smartwatch 2, dan zit je rond de 550 euro, deze kun je dan eventueel via borderlinx bestellen. Ik heb laatst nog even de verzendkosten bekeken en dat ligt rond de 60 euro :(

Dit zou alleen interessant kunnen zijn voor mensen die ze graag beide willen hebben. Je kunt hem achteraf alsnog voor 120 160 euro op MP verkopen als je er toch vanaf ziet.

http://borderlinx.emsecur...NuHna4XxDhjYpXirMPaOjMbUy

Edit:
Vraagje, ervaren jullie problemen op dit forum als je een bericht plaatst met je Android telefoon via de standaard browser? Ik wordt namelijk geredirect naar dit topic [Sony Xperia Z1 Compact] Ervaringen en Discussie en mijn bericht wordt dan niet geplaatst, andersom is dat ook het geval.

Herken je dit probleem, wil je dit dan hier melden:
Reacties worden niet geplaatst en ik word geredirect

[ Voor 31% gewijzigd door Kiswum op 18-01-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
Op de site van Studentmobiel, hebben ze twee verschillende soorten "Sony Xperia Z1 Compact Black", namelijk:
- T Black
- Black

Die 'met' T is goedkoper dan die 'zonder' T.
Ik ga ervan uit dat die T staat voor T-Mobile in de telefoon 'gemerkt'? Aangezien ze dat bij de witte en de zwarte hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door ShAd0w op 18-01-2014 14:45 . Reden: ik bedoel inderdaad de compact... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Shadow, je weet dat dit topic voor de Z1 compact is en niet de Z1 toch? ;)

Het zou goed kunnen wat je zegt, maar waarom zou je extra betalen voor de T-mobile versie? Het kan ook zijn dat het de TD-SCDMA versie is voor china.

Edit, ik zie dat op die website, bij de gegevens de Z1 compact, ook een T staat. Hierbij betaal je dezelfde prijs bij Vodafone en bij T-mobile krijg je extra korting. Het lijkt er dus op dat het toestellen zijn met een T-mobile opstart logo, maar waarschijnlijk zijn ze niet gelocked.

[ Voor 38% gewijzigd door Kiswum op 18-01-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:18:
Shadow, je weet dat dit topic voor de Z1 compact is en niet de Z1 toch? ;)

Het zou goed kunnen wat je zegt, maar waarom zou je extra betalen voor de T-mobile versie? Het kan ook zijn dat het de TD-SCDMA versie is voor china.

Edit, ik zie dat op die website, bij de gegevens de Z1 compact, ook een T staat. Hierbij betaal je dezelfde prijs bij Vodafone en bij T-mobile krijg je extra korting. Het lijkt er dus op dat het toestellen zijn met een T-mobile opstart logo, maar waarschijnlijk zijn ze niet gelocked.
De z1 compact T is dus 61 eu goedkoper, beter lezen

Het iis wel een slechte deal want je zal ook minder updates krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:12:
[...]

De z1 compact T is dus 61 eu goedkoper, beter lezen

Het iis wel een slechte deal want je zal ook minder updates krijgen
Waarom minder updates?
Ik zie het meer als dat bij de "T"-versie er op de achterkant T-Mobile 'ingebrand' is en dus je telefoon een T-Mobile Sony Xperia Z1 Compact is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Het kan zijn dat je toestel updates via T-mobile krijgt, terwijl een algemene telefoon (die uit Duitsland of Engeland wordt gehaald) sneller updates binnen kan krijgen.

Mijn Sony Xperia Sola kwam vermoedelijk uit Belgie (dit viel op door bepaalde apps), maar ik kreeg bijvoorbeeld netjes een update van Android 4.0.x, terwijl mensen die echt een Nederlands toestel hadden, het toestel zowat moesten rooten om een update binnen te krijgen. Sony gaf de NL providers de schuld en v.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Als het goed is, is het probleem opgelost door een devver en kan ik daardoor dit bericht hier plaatsen :)

Althans, het is opgelost in dit topic, niet in de ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 05:12
Van het weekend ben ik even langs de PhoneHouse gelopen. Hier stond de Z1 compact in het systeem voor €499,-. Ze konden hem alleen nog niet bestellen (zowel met als zonder abbo), ik ben dus benieuwd of dit ook de daadwerkelijke prijs bij hun wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Zou op zich leuk zijn, bestel 'm liever dichtbij dan ver weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
Ga hem uiteindelijk krijgen via Typhone inclusief headphone en vodafone Red abbo.
Week 7 zal het geleverd worden.

Ook een 32 GB kaartje erbij genomen, zat wel te twijfelen over een 64 GB kaartje... :X

Ben benieuwd iig, kan ook niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Sannieboy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:29:
Ga hem uiteindelijk krijgen via Typhone inclusief headphone en vodafone Red abbo.
Week 7 zal het geleverd worden.

Ook een 32 GB kaartje erbij genomen, zat wel te twijfelen over een 64 GB kaartje... :X

Ben benieuwd iig, kan ook niet wachten ;)
Ik hou typhone ook in de gaten! Moet helaas nog even wachten voordat ik mag verlengen:(
Op het moment het goedkoopste met 1 jarig vodafone red abbo.
322 bijleggen en 28 per maand.
Als hij echt uit is zal de prijs misschien nog wel wat zakken hoop ik.

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShAd0w
Studentmobiel voor opheldering gevraagd mbt de T-Black en T-White:
Beste ... ,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De T-black versie is een telefoon die wordt geleverd door T-Mobile. Het toestel zal opstarten met een T-Mobile logo en er zal voor geïnstalleerde T-Mobile software op het toestel staan. Verder zijn er geen verschillen tussen beide versies.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Is dat dan zoveel goedkoper? En klopt het dus dat je later updates krijgt omdat T-Mobile deze moet uitgeven?

[ Voor 10% gewijzigd door ShAd0w op 21-01-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
ShAd0w schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:48:
Studentmobiel voor opheldering gevraagd mbt de T-Black en T-White:

[...]

Is dat dan zoveel goedkoper? En klopt het dus dat je later updates krijgt omdat T-Mobile deze moet uitgeven?
Nee klopt niets, soms zijn de updaten zelfs eerder.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb besteld bij studentmobiel, krijg als het goed is de mdr-10rc koptelefoon erbij (preorder bonus)
Heb ook nog een mdr-1r erbij gekocht in de bundel, 79 euro ipv 179 euro.
Heb hem voor (bijna) dezelfde prijs als bij Coolblue kunnen krijgen, met tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
(jarig!)
Amaze86 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:10:
[...]

Nee klopt niets, soms zijn de updaten zelfs eerder.
ik heb branded en unbranded toestellen gehad maar nog nooit waren de branded toestellen eerder met updates....
branded toestellen gaat van fabriekant naar provider naar consument.
unbranded toestellen gaat van fabrikant naar consument.

of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Bij de Xperia Z zijn updates via T-Mobile sneller dan Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 10:00
Begrijp ik goed dat je de koptelefoon er evengoed bij krijgt als je een los toestel bestelt bij Typhone? Het staat in principe wel op de website, maar zodra ik hem in mijn winkelmandje gooi wordt er niets vermeld over de koptelefoon. Heeft iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AquaSheep schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:18:
Bij de Xperia Z zijn updates via T-Mobile sneller dan Sony zelf.
De 4.3-update ja, niet in 't algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
T-Mobile branded Xperia Z telefoons kregen ook Android 4.2.2. eerder binnen dan een unbranded Xperia Z.
http://tweakers.net/nieuw...-xperia-z-smartphone.html
Meestal zijn provider branded telefoons wel trager met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij CoolBlue inmiddels ook een MDR-10RC headset bij een pre-order met T-Mobile abbo:

Bijvoorbeeld:
http://www.smartphoneshop...b.html?optionSetIds=17002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateraal
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 11:48

Lateraal

Grading accomplished

heb hem net ge pre-ordered via sonymobile.com/de .
collega woont in DE dus kan hem daar laten afleveren.

Hoe krom kan Europa zijn aan de overkant van de straat is hetzelfde produkt 50euro goedkoper.
Het lijkt wel alsof Wilders zijn zin heeft gekregen en we niet meer bij Europa horen.
(De goede oude tijd, alles in DE= goedkoper.)

Here come the eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Bij verlenging bij Coolblue met T-Mobile krijg je nu dus gratis de headset, een screenprotector, een autolader en een hoesje. Best netjes :)

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
even een vraag over het pre-orderen:

een paar jaar terug had ik een los toestel (Nokia) ergens gepreorderd en gelijk betaald (dat doe ik dus nooit meer) maar toen werden de leveringen steeds uitgesteld en uiteindelijk ging die webshop failliet en was ik dus mijn geld kwijt.

Moet je nog steeds van te voren betalen bij een pre-order? Bij iedere webshop moet je namelijk eerst een account aanmaken voordat je verder kan en ik wil voorkomen dat ik weer een paar van die accounts heb die ik nooit meer zal gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je pre-ordered bij een shop met het thuiswinkel waarborg ben je daar tegen beschermd, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 09:53
thealterego1 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:15:
Bij verlenging bij Coolblue met T-Mobile krijg je nu dus gratis de headset, een screenprotector, een autolader en een hoesje. Best netjes :)
Dat is wel leuk ja. Maar dan heb je maar 1GB, en de totaalprijs is de prijs van de headset hoger dan als je Tele2 neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
T-mobile:
Verlenging: 30 euro per maand, 4G in bepaalde gebieden, gratis headset + screenprotector + autolader + hoesje. 1GB data + 90 minuten bellen + onbeperkt SMS
Nieuwe klant: 32 euro per maand en 30 euro aansluitkosten, de rest blijft hetzelfde

Tele2:
Verlenging: 24 euro per maand, 4G (volgens mij nog niet, toch?), gratis headset + screenprotector + autolader + hoesje. 1GB data + 100 minuten bellen/100 SMS
Aanschafkosten telefoon + 189 euro
(Komt neer op 24+7,88 = 31,88 per maand)

Nieuwe klant: + 30 euro aansluitkosten, de rest blijft hetzelfde.

Ik zie de voordelen van Tele2 dus niet echt in vergelijking met T-mobile via de Coolblue bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:30:
T-mobile:
Verlenging: 30 euro per maand, 4G in bepaalde gebieden, gratis headset + screenprotector + autolader + hoesje. 1GB data + 90 minuten bellen + onbeperkt SMS
Nieuwe klant: 32 euro per maand en 30 euro aansluitkosten, de rest blijft hetzelfde

Tele2:
Verlenging: 24 euro per maand, 4G (volgens mij nog niet, toch?), gratis headset + screenprotector + autolader + hoesje. 1GB data + 100 minuten bellen/100 SMS
Aanschafkosten telefoon + 189 euro
(Komt neer op 24+7,88 = 31,88 per maand)

Nieuwe klant: + 30 euro aansluitkosten, de rest blijft hetzelfde.

Ik zie de voordelen van Tele2 dus niet echt in vergelijking met T-mobile via de Coolblue bundel
http://vindabo.nl/search....a+Z1+Compact#.UuObrxDb9D8
Het is toch echt duidelijk dat tele2 VEEEL goedkoper is dan t-mobile..

Dat hoesje, die lader en die screenprotector kan je ergens anders ook veeel goedkoper krijgen..
headset krijg je toch wel gratis..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:11:
[...]

http://vindabo.nl/search....a+Z1+Compact#.UuObrxDb9D8
Het is toch echt duidelijk dat tele2 VEEEL goedkoper is dan t-mobile..

Dat hoesje, die lader en die screenprotector kan je ergens anders ook veeel goedkoper krijgen..
headset krijg je toch wel gratis..
Ligt er dus aan, bij minder belminuten (zoals de 90 in het voorbeeld hierboven) is T-mobile goedkoper. Vergeet niet dat bij T-mobile je een unlimited-SMS bundel krijgt, terwijl bij Tele2 het om 100minuten/sms gaat. Daarnaast krijg je bij T-Mobile 4G waar je bij Tele2 op 3G blijft steken.

Is maar net wat je voorkeur heeft natuurlijk, maar Tele2 is niet altijd "VEEL" goedkoper dan andere telco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:37:
Als je pre-ordered bij een shop met het thuiswinkel waarborg ben je daar tegen beschermd, volgens mij.
dit staat er op de thuiswinkel website
Geen garantiefonds
Het Thuiswinkel Waarborg is géén 'garantiefonds'. Wanneer een bij ons aangesloten webwinkel failliet gaat, of bij surséance van betaling, kan Thuiswinkel.org er niet voor zorgen dat u uw (aan)betaling terugkrijgt.
dus dat verhaal gaat helaas niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:35:
[...]

Ligt er dus aan, bij minder belminuten (zoals de 90 in het voorbeeld hierboven) is T-mobile goedkoper. Vergeet niet dat bij T-mobile je een unlimited-SMS bundel krijgt, terwijl bij Tele2 het om 100minuten/sms gaat. Daarnaast krijg je bij T-Mobile 4G waar je bij Tele2 op 3G blijft steken.

Is maar net wat je voorkeur heeft natuurlijk, maar Tele2 is niet altijd "VEEL" goedkoper dan andere telco's.
Ik weet niet hoe jij berekent?
http://vindabo.nl/search....a+Z1+Compact#.UuO_4xDb9D-
Vanaf 50 belminuten is tele2 nog steeds het goedkoopste.

SMSen doet toch niemand meer en 4G is alleen in 3 steden in de randstad beschikbaar. Tevens komt tele2 ook met 4G maar daar is helaas nog niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateraal

Lateraal

Grading accomplished

__REMCO__ schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:34:
even een vraag over het pre-orderen:

...[knip]
Moet je nog steeds van te voren betalen bij een pre-order? Bij iedere webshop moet je namelijk eerst een account aanmaken voordat je verder kan en ik wil voorkomen dat ik weer een paar van die accounts heb die ik nooit meer zal gebruiken
Ik heb de telefoon gepreordered bij de sonymobile.de.
Ik geloof niet dat deze zo 1 2 3 op de fles gaan.

500 euro voor de telefoon en gewoon mn oude abbo houden. 15euro per maand
Abonnement:
Sim-only 750 MB, 2 jaar
100 min
Onbeperkt sms

Met de KPN compleet actie dus 1,5gb 200min (gratis bellen naar huis en mijn vrouw)
komt neer op 860 euro voor 2 jaar.

Here come the eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Lateraal schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:34:
[...]

Ik heb de telefoon gepreordered bij de sonymobile.de.
Ik geloof niet dat deze zo 1 2 3 op de fles gaan.
maar jij kent iemand die in DE woont. Daar moet ik nog even over rondvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateraal

Lateraal

Grading accomplished

__REMCO__ schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:05:
[...]

maar jij kent iemand die in DE woont. Daar moet ik nog even over rondvragen
Was ook niet mijn eerste keus om hem in DE te laten bezorgen.
heb van alles geprobeerd om hem toch in NL te laten bezorgen.

heb geprobeerd de telefoon bij de plaatselijke DHL afhaal punt in duitsland te laten bezorgen.
ging niet werken want er dient getekend te worden voor ontvangst. ????

https://maps.google.nl/ma...9,6.491444&num=1&t=h&z=18

Leef al mn hele leven met het feit dat 20m verder in Duitsland alles goedkoper is.

Here come the eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een beetje gedoe met Coolblue..

Rond 11 januari Z1 Compact besteld. Alles prima. Toen zag ik een paar dagen later dat ze een gratis SD kaart erbij leverden, dus toch maar even mailen. Wordt de order gecancelled, maar krijg ik een nieuwe order van een zwarte Z1 Compact terwijl ik een witte had besteld. Wel een SD kaart erbij. Bellen, ze zouden een nieuwe order maken. Krijg ik die 3 dagen geleden binnen, wel een witte dit keer, maar staat die SD kaart er weer niet bij :')

Achja, als ik die telefoon maar krijg, in de goede kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Voor een SD-kaart zou ik inderdaad ook niet met een andere kleur telefoon kopen. Zo'n kaartje kost nu iets van €25 voor 16gb van een goed merk.

Wat als je nou zelf de order verwijderd had, of daar om gevraagd en later opnieuw een order geplaatst had, had het dan misschien wel gekund? Misschien hebben zij hem alleen i.c.m. de zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Weet iemand of hij ook (los) bij de MM verkocht wordt? icm btw dagen wel een leuke deal.

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Als ik dat BTW topic mag geloven is de Z1 in ieder geval uitgezonderd, dus grote kans dat de Compact dat ook zal zijn, indien deze dan al leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Ah jammer, had de hoop 2x btw te kunnen aftrekken (zakelijke aanschaf)

[ Voor 1% gewijzigd door Tsjilp op 27-01-2014 11:26 . Reden: typo ]

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koos2009 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 06:37:
Voor een SD-kaart zou ik inderdaad ook niet met een andere kleur telefoon kopen. Zo'n kaartje kost nu iets van €25 voor 16gb van een goed merk.

Wat als je nou zelf de order verwijderd had, of daar om gevraagd en later opnieuw een order geplaatst had, had het dan misschien wel gekund? Misschien hebben zij hem alleen i.c.m. de zwarte?
Ik heb mijn order (wit) na een mailtje naar CB gewoon kunnen laten omzetten naar wit + sd kaart. Lijkt me gewoon dat ze een fout hebben gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels goedgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
De pagina van amazon.de http://www.amazon.de/gp/product/B00HQDV4ZY voor de Z1 Compact geeft op dit moment het volgende weer:

Gewöhnlich versandfertig in 6 bis 10 Tagen.

Als ik dat probeer te vertalen:

wordt verstuurd op 02 t/m 06 februari.
Verzendtijd volgens Amazon is 2-3 dagen naar Nederland met de goedkoopste verzendoptie.

Dus heb ik de telefoon uiterlijk 10 februari is huis denk ik.

Ik ben blij dat ik de telefoon op tijd heb besteld, de prijs is namelijk flink omhoog gegaan! Van €499 naar €539,90

[ Voor 12% gewijzigd door TH0R op 28-01-2014 11:19 . Reden: Prijs is verhoogd ]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
En de pagina van amazon.co.uk http://www.amazon.co.uk/S...-Smartphone/dp/B00HIW5WW4 geeft het volgende aan:

This item is due to be released on February 14, 2014.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TH0R schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:02:
Ik ben blij dat ik de telefoon op tijd heb besteld, de prijs is namelijk flink omhoog gegaan! Van €499 naar €539,90
En morgen is die weer € 479,- Amazon schommelt nogal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
De prijs bij Amazon DE is nog steeds €499. Alleen als Amazon DE zelf geen voorraad meer heeft, laat die andere verkopers zien die het meestal voor een hoger bedrag verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Prijs op amazon.de is nu ruim 600 euro en "auf lager". Dachtutniet.... :)

* elsinga heeft ook voor 499,- een preorder gedaan. Ben benieuwd. Als de prijs lager wordt voor het leveren dan order ik die en cancel ik de preorder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 09:53
Ik heb preorder bij Coolblue gedaan, T-mobile 90min/1gb. Hoop dat de Z1 Compact een toppertje gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
elsinga schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:13:
Prijs op amazon.de is nu ruim 600 euro en "auf lager". Dachtutniet.... :)

* elsinga heeft ook voor 499,- een preorder gedaan. Ben benieuwd. Als de prijs lager wordt voor het leveren dan order ik die en cancel ik de preorder. ;)
Die €600 is als je bij een derde partij via Amazon DE koopt. Direct van Amazon DE kost de Z1 Compact nog steeds €499.
http://www.amazon.de/gp/o...mbc?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 07:33
Volgens T-Mobile zou de telefoon nog steeds ergens op vrijdag t/m dinsdag geleverd worden. Ben benieuwd, nog niets gehoord van AMS Logistics en ik zat denk bij de eerste bestellers.

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:56
Preorder bij Alternate voor €525 pricewatch: Sony Xperia Z1 Compact Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Amazon gaat over een week uitleveren:
Guten Tag,

Wir können Ihnen jetzt den Liefertermin fuer Ihre Bestellung (Bestellnummer #) vom 14. Januar 2014 nennen.

Und hier finden Sie den oder die Artikel mit dem jeweils voraussichtlichen Lieferdatum:

"Sony Xperia Z1 Compact Smartphone (10,9 cm (4,3 Zoll) HD-Triluminos-Display, 2,2GHz, 2GB RAM, 20,7 Megapixel Kamera, Android 4.3) schwarz"
Voraussichtliches Lieferdatum: 05. Februar 2014 - 06. Februar 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga

elsinga

=8-)

Zojuist de Amazon.de pre-order gecanceled en 'm via ebay in Oostenrijk besteld voor minder:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=251436760893 (verzekerd verzenden voor €6.99)

Daar kost de Z1 compact maar €440,-. Mooie prijs en met de E-Bay koperbescherming en Paypal betaling via de creditcard heb ik 3x bescherming tegen geld kwijt. Enige nadeel: toestel komt een paar dagen later (verzending uiterlijk 11-2 in plaats van 6-2 bij Amazon). Maar dat heb ik wel over voor 60 euro goedkoper...

[ Voor 4% gewijzigd door elsinga op 29-01-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
Mwjah, ik ben wel blij dat ik hem gewoon bij T-Mobile heb besteld. Als er iets aan kapot gaat dan lever ik hem zo in bij de T-Mobile shop hier om de hoek en heb ik hem binnen een week weer terug zonder enige kosten (zo ging het met mijn oude iPhone iig). Met webshops ligt dat al wat lastiger (verzekerd/aangetekend versturen enz) en zeker ook naar het buitenland duurt het wat langer.

Niet dat ik bestellen in het buitenland afkeur ofzo hoor :P Het is een mooie prijs voor €440

[ Voor 3% gewijzigd door CounterDesk op 29-01-2014 17:25 ]

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die Oostenrijker hem nu al voor 440 kan aanbieden, dan ben ik best bereid eventjes te wachten tot een Nederlandse retailer ook richting die regionen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy.dz
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
CounterDesk schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:20:
Volgens T-Mobile zou de telefoon nog steeds ergens op vrijdag t/m dinsdag geleverd worden. Ben benieuwd, nog niets gehoord van AMS Logistics en ik zat denk bij de eerste bestellers.
Ik heb hem ook als één van de eersten besteld. In de ochtend op 13 januari. Had gehoopt op een berichtje van AMS Logistics deze ochtend maar helaas nog niks binnen. Vandaag niks horen zal betekenen dat hij in elk geval niet morgen komt.

Ik kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 17:20
ik kom net uit de t-mobile shop in deventer stappen.
daar hebben ze de eerste nu liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
Ik voel een "maar" aankomen :P Niet gekocht?

Ik heb ook niks gehoord vandaag van AMS AMP vandaag. Hopen dat ze morgen mailen, volgens mij leveren ze ook op zaterdag uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateraal

Lateraal

Grading accomplished

Vandaag bericht gehad. Wordt morgen afgeleverd. :( zal tot maandag moeten wachten voordat ik mijn collega zie en mn z1compact zal mogen vasthouden...

Here come the eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CounterDesk
Waar heb je besteld? :) En moet je niet persoonlijk tekenen? Of heb je een los toestel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateraal

Lateraal

Grading accomplished

CounterDesk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:
Waar heb je besteld? :) En moet je niet persoonlijk tekenen? Of heb je een los toestel gekocht?
Sonymobile.de Dus direct van sony duitsland. En men moet idd tekenen. Maar niet persoonlijk. Zit geen abbonement aan vast.

Here come the eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Hoi, ik hoop ook morgen of zaterdag de telefoon te krijgen.

Heb via de T-Mobile site besteld, maar heb vreemds genoeg nergens iets van een bevestiging gekregen.

De dame van de chat heeft echter wel de aanvraag of verlenging bevestigd. Iemand enig idee hoe dat zit?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Voor ervaringen en discussies: [Sony Xperia Z1 Compact] Ervaringen en Discussie topic