Reacties worden niet geplaatst en ik word geredirect

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik problemen om reacties te geven in forums via mijn Android smartphone en tablet.

Situatie:

Op het moment dat ik een bericht wil plaatsen in dit topic: [Sony Xperia Z1 Compact] Levertijden en Prijzen, dan wordt het bericht niet geplaatst, maar wordt ik doorgestuurd naar dit topic:
[Sony Xperia Z1 Compact] Ervaringen en Discussie en v.v.

Ik heb nog geen nuttige toevoegen gedaan in ander topics, waardoor ik niet weet of het probleem ook daarop zichtbar is. Het probleem is zowel op mijn smartphone te zien als op mijn tablet.

Apparaten:
Op mijn smartphone gebruik ik de mobiele versie van Tweakers en ik gebruik hierbij de standaard Android browser. Mijn Xiaomi Mi2 draait op een Miui rom van Android 4.1.1
Op mijn tablet gebruik ik de desktop versie van de site en ik gebruik hierop eveneens de standaard Android browser. Deze Asus Transformer TF101 draait momenteel op Katkiss 4.3.1

Browser:
Op mijn telefoon heb ik het getest met Opera en daarmee kan ik wel nieuwe reacties plaatsen in beide topics. Ik heb daarna de gegevens van mijn standaard Android Browser gewist waardoor al mijn gegevens weg waren (instellingen->apps->browser->gegevens wissen). Het plaatsen van berichten op de FP is geen probleem, maar wel in 1 van beide topics.

Beide topics zijn van CLB en hij gaf aan het probleem ook te hebben.
Ik heb beide topics overigens in mijn bookmarks staan, maar doordat het met Opera wel goed werkt onder mijn account verwacht ik niet dat daar de fout in zit, maar wellicht is dit wel interessante info.
Zodra ik meer heb kunnen testen, dan zal ik deze info direct hieronder aanvullen:

---
Gereserveerd voor meer info die ik vandaag heb verzameld...

Edit1: Ik heb een bericht in het Mi2s/A topic geplaatst en dat gaat zonder problemen via mijn tablet. Ik heb hiervan echter geen levertijden topic in mijn bookmarks.

Edit2: Ik heb de bookmarks verwijderd, maar dat helpt niet, het plaatsen van reacties in deze 2 topics is dan nog niet mogelijk.

---

Test voor andere gebruikers:

Ik hoop dat meerdere mensen het kunnen testen, in dit geval zijn bijde topics door CLB aangemaakt, maar het lijkt me sterk dat dit het probleem veroorzaakt.
Als ik nog meer gegevens heb van gebruikers dan kan ik er een "case" van maken.

In het geval het fout gaat, dan kunnen mensen wellicht hier antwoord op geven (tenzij de devvers een betere vragenlijst hebben):
1. Met welke browser ontstaat de fout
2. Staan beide topics in je persoonlijk bookmarks op Tweakers
3. Welke OS + versie heb je
4. Wat voor telefoon heb je

[ Voor 6% gewijzigd door Kiswum op 18-01-2014 14:20 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de foute HTML in de topicwarning van [Sony Xperia Z1 Compact] Levertijden en Prijzen even gefixed; daar werd een anchor niet goed afgesloten en dat veroorzaakte waarschijnlijk het probleem :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Bedankt Crisp!

Kun je de code in de Sony Xperia ervaringen topic ook herstellen?

Bij de levertijden is het probleem opgelost en ik kan daar weer een bericht posten.
In het algemene topic heb ik het getest, maar daarin is het nog niet mogelijk, daar wordt ik weer doorverwezen naar het andere topic.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is ook opgelost :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dank voor de oplettendheid (had er ook last van) en snelle fixes, me love crisp (z'n werk dan :p)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.