Maar even wat geextrapoleerd nav de folder van trekpleister die inmiddels online staat. Even doorgerekend voor baby dry 3 die ik als eerstvolgende maat nodig heb.
Trekpleister verkoopt waarschijnlijk de kleine verpakking van 34 luiers. Normale prijs 9.99. Met 2+1 gratis kom je dan uit op 19,6ct/st.
Koop je gewoon bij Amazon.de met een Sparabo dan kwam ik gisteren netto op EUR 38,14 (incl. 1.66 gutschein wat toevallig overeenkomst met de 5% Sparabo rabat) voor 198stuks dus 19.3ct/stuk.
En daarvoor hoef je dus niet op goed geluk naar een Trekpleister/Etos, hopen dat er nog voorraad is, slepen, parkeergeld lappen. Voor netto minder komt de DHL mevrouw de Amazon bestelling het afleveren.
Het is zelden dat Amazon.de niet tot de goedkoopste in de markt behoort (voor wat ik gebruik: new baby, baby dry, easy up, sensitive wipes) en je hoeft er nog niets voor uit te zoeken ook. De uitzondering was Wehkamp met de actie voor new baby enige tijd geleden waarvan ik nu nog 5 pak heb liggen
Misschien dat ik ook ook nog een keer uitzoek of een megaorder op Amazon.co.uk uitkan. Voor de family (sparabo) orders daar heb je echter prime nodig en daar heb ik in het verleden al een trial van gedaan. Zou je nogmaals een gratis trial kunnen doen? Anders via een ander account zou ook nog kunnen
[
Voor 13% gewijzigd door
Rukapul op 09-08-2015 12:49
]