Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:12
Ik vond 13 pond nogwat op een bestelling van 70 pond best wel veel.
Maar iets anders, vind je die sangenicdingen echt fijn? Voor mijn gevoel is de luieremmer ook prima en dat kost geen fortuin per luier. Daarnaast heb ik het ding wel eens gebruikt op het KDV, maar makkelijk vond ik hem nou ook niet (en het personeer ook niet trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:55
Wij gebruiken hier gewoon vuilnisemmerzakjes, kost 3x niks. No. 2 bezorgingen gaan in een zakje en dan gelijk de kliko in.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik vind die sangenic meuk maar duur en onhandig. Ik mik poepluiers tegenwoordig in zo'n action geparfumeerd luierzakje. Kost amper wat en werkt net zo snel.

@hieronder: De Rova haalt hier inderdaad ook containers op met incontinentieafval. Ideaal :)

[ Voor 27% gewijzigd door Kaasplank op 13-02-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42

Geckoo

Good news, everyone!

offtopic:
Je kan trouwens luiers gratis inleveren bij bv kdv. worden ze gerecycled (en wij werken met Diftar dus scheelt ook weer ruimte in de bak

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
offtopic:
Gerecycled? De eerste keer meuren ze al genoeg, dus nee dank je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Señor Sjon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:44:
Wij gebruiken hier gewoon vuilnisemmerzakjes, kost 3x niks. No. 2 bezorgingen gaan in een zakje en dan gelijk de kliko in.
Bij de Action hebben ze goedkope luierzakjes, die zijn licht geparfumeerd. Het is van de Action, dus ze kosten ook zo goed als niks en werken prima. Ze houden de geur uit de kliko in ieder geval draaglijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Vandaag toch weer bij Amazon.co.uk uitgekomen voor twee maandboxen à 144 stuks pampers baby dry 5. Per doos 31€ betaald. Verzending kon niet gratis maar 20% korting van de totaalprijs (dus ook de tax en verzendkosten) was wel te regelen, ook prima 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Señor Sjon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:44:
Ik heb "gewoon" een simpele luieremmer-met-deksel, en daar een plastic zakje in. Eens per dag zit die vol, en gaat-ie in de container.
Na alle reclame voor hele dure geurvrije luieremmers ben ik heel blij dat ik daar niet ingetrapt ben! Ik ruik (afgezien van het verschoonmoment) werkelijk helemaal niets in de babykamer!
Misschien komt dat nog als het daar over een paar maanden 10 graden warmer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23
Iedereen heeft z'n eigen voorkeuren. Beneden gaat het direct weg in de container of in een zakje in de afvalbak. Qua logistiek geven we boven de voorkeur aan een luieremmer waarbij de old-school emmers met deksel verschrikkelijk bleken te stinken. Hema luieremmer werkte prima, maar navulcassettes waren vrij duur. De Sangenic waren/zijn de cassettes erg goedkoop verkrijgbaar via amazon.co.uk wat in combinatie met een nieuwe emmer voor 5 euro op marktplaats prima uitkon.

Maargoed, iedereen z'n voorkeur, omstandigheden en logistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:20

vhal

ಠ_ಠ

Rukapul schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:56:
De Sangenic waren/zijn de cassettes erg goedkoop verkrijgbaar via amazon.co.uk wat in combinatie met een nieuwe emmer voor 5 euro op marktplaats prima uitkon.

Maargoed, iedereen z'n voorkeur, omstandigheden en logistiek.
De cassettes zijn weliswaar goedkoop op amazon.co.uk maar de verzendkosten lopen nogal op naar mate je meer bestelt. Wel jammer eigenlijk...

ow, en gebruik camelcamelcamel.com voor de alerts

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Pricenoia is helaas uit de lucht, die vond ik nog fijner werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Kruidvat jumbopakken 2 voor 25 euro
*Keuze uit 3 Midi, 4 Maxi, 4+ Maxi Plus, 5 Junior of 6 XL. Alle combinaties mogelijk.

https://www.kruidvat.nl/a...opakken-br-2-voor-25-euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wij hebben een Sangenic en die bevalt prima. Als je niet na elke luier de zak dicht draait gaat die ook heel erg lang mee. Wanneer de luier echt stink is het wel fijn dat de mogelijkheid er is.

Wel werk ik nog een oude voorraad weg die ik vorig jaar besteld heb op Amazon.co.uk. Hierna ga ik geen nieuwe meer bestellen aangezien ze nu extreem duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
vhal schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:28:
[...]

De cassettes zijn weliswaar goedkoop op amazon.co.uk maar de verzendkosten lopen nogal op naar mate je meer bestelt. Wel jammer eigenlijk...
Dat valt toch wel mee. Laten we aannemen dat Amazon.co.uk alleen nog loont bij bulk aankopen. Je kan nu 18 cassettes kopen voor GBP 53 met GBP 7 verzendkosten. Neem je er 2 dan worden de verzendkosten GBP 9 en bij nog een GBP 11. Idem bij luiers.
ow, en gebruik camelcamelcamel.com voor de alerts
Dat gaan we doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Rukapul schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:10:
[...]

Dat valt toch wel mee. Laten we aannemen dat Amazon.co.uk alleen nog loont bij bulk aankopen. Je kan nu 18 cassettes kopen voor GBP 53 met GBP 7 verzendkosten. Neem je er 2 dan worden de verzendkosten GBP 9 en bij nog een GBP 11. Idem bij luiers.
Hmm, dacht dat het meer was. Nou ja, uiteindelijk is het niet echt de moeite voor alleen luiers. De maandboxen a 35€ bij Wehkamp, bol.com etc zijn best redelijk te noemen. Helaas moet ik van maat 4 naar 4+ doordat onze dochter vrij brede heupen heeft :/ Maat 5 is weer te groot. Maar er zitten een stuk minder luiers in waardoor de prijs per luier weer oploopt. Ach, 1st world problems denk ik maar...

Strava

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2024
Gisteren ook bij amazon.com.uk pamper baby dry mt4 besteld. Na even met op de chat te hebben gezeten toch ook een flinke korting weten te krijgen op de pampers+tax+verzendkosten.
Ik moest 103 euro incl. verzendkosten betalen voor 3 maanddozen (19,7 cent per stuk).

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:36
Hier ook gebruiker van de Sangenic en tevreden over. Wij kopen cassettes en luiers in bulk bij amazon.co.uk Zindelijkheidstraining in volle gang (met meer vallen dan opstaan) dus hopelijk over een paar maanden minder luiers nodig :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:29
Net ook voor het eerst via amazon geprobeerd, en de eenmalige uitzondering kwam te voorschijn :)

Ik moest eerst een order plaatsen en toen ging het er af. Vraag me toch af of er iemand is geweest waarbij ze vervolgens doodleuk zeiden dat de shipping er niet af ging?

Hoewel ik het vast wel eens gelezen heb, moest ik toch even kijken waar dat prijsverschil (met de geadverteerde prijs) vandaan kwam. Dat verschil komt door de belastingen toch?

[ Voor 28% gewijzigd door DutX op 26-02-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousSan
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 13:21
vhal schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:25:
[...]

Hmm, dacht dat het meer was. Nou ja, uiteindelijk is het niet echt de moeite voor alleen luiers. De maandboxen a 35€ bij Wehkamp, bol.com etc zijn best redelijk te noemen. Helaas moet ik van maat 4 naar 4+ doordat onze dochter vrij brede heupen heeft :/ Maat 5 is weer te groot. Maar er zitten een stuk minder luiers in waardoor de prijs per luier weer oploopt. Ach, 1st world problems denk ik maar...
Je bent er hopelijk wel van op de hoogte (en anders op deze manier) dat 4+ niet groter is dan maat 4?, alleen de hoeveelheid opname is hoger. Ik gebruik die altijd voor de nachten, zodat ze niet doorlekt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

SeriousSan schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:16:
[...]

Je bent er hopelijk wel van op de hoogte (en anders op deze manier) dat 4+ niet groter is dan maat 4?, alleen de hoeveelheid opname is hoger. Ik gebruik die altijd voor de nachten, zodat ze niet doorlekt :).
uhm....nee? :X
Nou, bedankt in ieder geval :D Op zich ging maat 4 wel maar ik dacht dat 4+ wat ruimer zit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, heeft alleen meer opnamecapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Waar mag er dan wel meer kilo's in?
http://www.pampers.nl/pampers-baby-dry

4 7 - 18 kg
vs
4+ 9 - 20 kg

5 11 - 25 kg
vs
5+ 13 - 27 kg

[ Voor 34% gewijzigd door Geckoo op 27-02-2015 10:21 ]

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
Dat wist ik ook niet :)

Heb maar een vraag aan Pampers gesteld, toch benieuwd naar hun antwoord

Update: Senor Sjon heeft gelijk; een snelle reactie van Pampers zegt dat er minimale grote verschillen zijn en dat het vooral om de grotere opname capaciteit gaat.

[ Voor 46% gewijzigd door DutX op 27-02-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Waar een tech-forum al niet goed voor is.. :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:35

The Executer

Lekker belangrijk!

Gisteren maar 2 pakken Kruidvat luiers gehaald. 58 luiers maat 6 * 2 pakken voor € 25. Per luier kom ik dan op € 0,21 uit. Beter als Pampers met €0,38. Veel goedkoper lukt volgens mij niet, vooral niet met maat 6. Erg lastig die kleine pakken als de maat groter wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door The Executer op 27-02-2015 12:05 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Dan. ;)

But seriously: klopt wat je zegt en wij hebben ook goede ervaringen met Kruidvat luiers. Maar het blijft hetzelfde als huismerk Cola vergelijken met Coca Cola. Die pampers zijn gewoon duur, maar ze zijn ook soepeler (Kruidvat luiers voelen steviger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
DonkMatt schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:11:
[...]

Dan. ;)

But seriously: klopt wat je zegt en wij hebben ook goede ervaringen met Kruidvat luiers. Maar het blijft hetzelfde als huismerk Cola vergelijken met Coca Cola. Die pampers zijn gewoon duur, maar ze zijn ook soepeler (Kruidvat luiers voelen steviger).
Bij ons werkte Kruidvat luiers niet, om 1 of andere reden lekte deze vaker door.
Pampers werken gelukkig wel, beetje op de acties letten (maandboxen voor 35,- bijvoorbeeld) en je zit op 0,24 per luier, niet zo'n groot verschil dan. (zonder actie natuurlijk wel groter verschil)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Neeeeej, béter! [/internetgekkiesmode uit :+]

Over die geur gesproken - iedereen met kids onder de 1: het wordt erger!

En kruitvat lekt bij onze dochter ook, de Aldi dingen daarintegen zijn geweldig :)

[ Voor 14% gewijzigd door BaRF op 27-02-2015 15:52 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:35

The Executer

Lekker belangrijk!

DonkMatt schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:11:
[...]

Dan. ;)

Ik vindt ze inderdaad ook minder soepel als de Pampers. We zijn ook erg tevreden over de Etos luiers, vaak ook wel redelijk goed in de aanbieding te krijgen. Zijn toch nog iets soepeler als de Kruidvat. Overigens vraag ik vaak het personeel even wanneer er weer een actie komt. Dat weten ze vaak 1 of 2 weken van te voren al.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

De dames van Viva e.d. hebben een hele theorie over het verband tussen de soepelheid van een luier en zindelijkheid.

Inmiddels hebben we Pampers en Etos-luiers getest

Pampers > Betreft BabyDry. Deze zijn prima, zijn het soepelst. Lekken hier zelden door. Ruiken wel redelijk chemisch als ze vol zitten.
Etos > Lekten door, zelfs in de meest normale gevallen. Pasten ook niet echt lekker. Zijn een stuk stugger.

Vandaag heb ik even een pak Aldi-luiers gehaald. Voor €11.49 heb ik er 80 (mt 4). Dit is zo'n 14 cent per luier. Ik ben wel benieuwd hoe deze zijn. Qua soepelheid komen ze in de buurt van de Pampers.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 14:48

Reinier

\o/

Dit is wel een leuke Pampers New Baby aanbieding, niet op de Wehkamp site te vinden maar alleen via het artikelnummer. 1+1gratis en dus maar €0,11 per stuk. http://www.wehkamp.nl/kin...gratis/C23_LUV_I79_487346
Geldt alleen voor maat 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Is dat niet heel goedkoop? Even op camelcamelcamel gekeken, maar Amazon komt historisch niet eens in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 21:23
Rukapul schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:12:
Is dat niet heel goedkoop? Even op camelcamelcamel gekeken, maar Amazon komt historisch niet eens in de buurt?
Valt mee, op 4 feb op Amazon uk 74 luiers voor £ 5,24.

http://uk.camelcamelcamel...B00D1X5M5Q?context=browse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Reinier schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:52:
Dit is wel een leuke Pampers New Baby aanbieding, niet op de Wehkamp site te vinden maar alleen via het artikelnummer. 1+1gratis en dus maar €0,11 per stuk. http://www.wehkamp.nl/kin...gratis/C23_LUV_I79_487346
bedankt, 2 sets besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Voor Nederlandse begrippen valt het niet mee en is het wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 21:23
Reinier schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:00:
[...]

Zeg ook niet dat het duur is (momenteel zelfs de goedkoopste), alleen was dit is een reactie op de amazon prijzen.

Voor de liefhebber, maat 1 http://www.wehkamp.nl/kin...ratis/C23_LUV_I79_487340/

En een mix van 1 en 2 http://www.wehkamp.nl/kin...ratis/C23_LUV_I79_487356/

[ Voor 14% gewijzigd door nietmachine48 op 01-03-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
ook deze besteld (kleine komt in Juni) om een voorraad aan te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Reinier schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:00:
[...]

Zelfs voor Amazon tarieven is het goedkoop. Die Amazon.co.uk prijs van hierboven is een toevallige dip.

In elk geval 8x maat 2 en 1x maat 1 besteld, oftewel 794 luiers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Geen mt 4 :(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Sangenic cassettes 9x @ Amazon.de voor EUR 34,32 (3.81 EUR/st)

Afaik veruit goedkoopst. Met de huidige wisselkoers is zelfs Amazon.co.uk flink duurder (ex. verzendkosten).

De grote vraag is nu hoeveel voorraad ik wil hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:26
Ik heb hier thuis weer Pampers Active Fit maat 5 nodig. Via voordeelmuis zie ik alleen aanbiedingen die tot vandaag geldig waren... weet iemand toevallig waar ze goedkoop/in de aanbieding zijn? (amazon.co.uk uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 12:50
BaSsDruM schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:49:
Ik heb hier thuis weer Pampers Active Fit maat 5 nodig. Via voordeelmuis zie ik alleen aanbiedingen die tot vandaag geldig waren... weet iemand toevallig waar ze goedkoop/in de aanbieding zijn? (amazon.co.uk uitgezonderd)
Wehkamp is het goedkoopst met maandbox voor 45 euro dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrite
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Vanaf donderdag geeft kruitvat 40% korting op pampers. Zie de folder: http://folder.kruidvat.nl...4844acf4aa466a-at1600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

bvbal79 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:01:
[...]

Dat is 33 cent per luier. Bij DA zijn ze 29 cent zo te zien (69 luiers voor €19,98).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

bvbal79 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:01:
[...]

eens per 1-2 maanden zijn de boxen 35euro. Meestal eerst bij bol.com om vervolgens een paar dagen later hetzelfde te betalen bij Wehkamp. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je de volle mep betaalt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Vanaf donderdag bij de Kruidvat

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/dm2vi9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:46
ook deze week bij ah huismerk 2e halve prijs
(bv maat 4 € 17,24 voor 2x78=156st = 0.111/st)

[ Voor 30% gewijzigd door sipjohn op 02-03-2015 13:59 ]

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Vanmiddag de 16 pakken Pampers van de Wehkamp binnengekregen. De man van DHL had het er moeilijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:39
Dus dan heb je 160 euro laten liggen door niet op de 35,- aanbieding te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
vhal schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:20:
[...]

eens per 1-2 maanden zijn de boxen 35euro. Meestal eerst bij bol.com om vervolgens een paar dagen later hetzelfde te betalen bij Wehkamp. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je de volle mep betaalt.
Hij vraagt toch wat NU het goedkoopst is..... En dan vind ik niet wat jij zegt.

Eerst lezen dus. Je kind blijft doorplaatsen en poepen en dan kun je niet echt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
ASW1 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:21:
Dus dan heb je 160 euro laten liggen door niet op de 35,- aanbieding te wachten?
Ja... Ik had wrs uit nood 1 doos gekocht.... Niet 16

😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
ASW1 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:21:
Nee hoor, 16 pakken voor 80 euro en dan gedeeld door 708 luiers is ca 11 cent per luier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:36
ncornelisse schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:43:
[...]

Nee hoor, 16 pakken voor 80 euro en dan gedeeld door 708 luiers is ca 11 cent per luier
volgens mij was de wehkamp aanbieding idd erg scherp. Goedkoper dan de €35 box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Heh?
De goedkoopste die ik zie zijn de new baby nr.2
45,- voor 240 stuks ofwel 18,75 ct. per luier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

bvbal79 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:28:
[...]

Hij vraagt toch wat NU het goedkoopst is..... En dan vind ik niet wat jij zegt.

Eerst lezen dus. Je kind blijft doorplaatsen en poepen en dan kun je niet echt wachten.
Mompelt iets over voorraad enzo...

En waar staat dat hij ze NU nodig heeft? Je reactie mag ook wat vriendelijker..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ncornelisse schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:43:
Hoe kun je nu 80 euro afrekenen wanneer die maandboxen 45 per stuk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
ASW1 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:53:
[...]
Hoe kun je nu 80 euro afrekenen wanneer die maandboxen 45 per stuk zijn?
deze aanbiedingen zijn niet zichtbaar wanneer je zelf zoekt op de site van Wehkamp. De directe links zijn 2 pagina's terug geplaatst. Maat 1 en maat 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ah, merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Met een beetje voorraad is niks mis:
Afbeeldingslocatie: http://kosteronline.net/pics/topics/wehkampluiers_got.jpg

Overigens lagen bij de DA meerdere pakketjes van Wehkamp, maar dat waren allemaal zo'n zak als ik ook had. Alleen had ik er nog drie grote dozen bij. In totaal 4 aparte pakketjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik weet niet of je een zesling krijgt, maar maat 1 waren we binnen no-time doorheen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zie ook maatje twee liggen, maar dan nog lijkt het me wat veel voor de eerste paar weken :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Wij ook ;) Het is maar 2x maat 1 en 16x maat 2. De hoeveelheid is bepaald door een groeitabel erbij te pakken en forumreacties (Viva :P). Er zit redelijk wat marge in. Als het toch een reus wordt dan schuiven we het restant wel door. Ik heb hier ook nog een pak maat 5 liggen voor over 3 jaar :+

Nu wachten op de 27 sangenic cassettes. De vorige keer dat ik er 9 gekocht had was hij de maand erop overdag zindelijk en heb er nog steeds 6 :+
redfoxert schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:31:
Ik zie ook maatje twee liggen, maar dan nog lijkt het me wat veel voor de eerste paar weken :)
Weet niet meer precies uit m'n hoofd wat ik uitgerekend had, maar dit was voor de eerste 4 maand oid :)

[ Voor 41% gewijzigd door Rukapul op 02-03-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousSan
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 13:21
Rukapul schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:03:
Met een beetje voorraad is niks mis:
[afbeelding]

Overigens lagen bij de DA meerdere pakketjes van Wehkamp, maar dat waren allemaal zo'n zak als ik ook had. Alleen had ik er nog drie grote dozen bij. In totaal 4 aparte pakketjes :+
Ik hoop dat de baby een klein kontje heeft (en nog een tijdje houdt) :+

Mocht je overhouden kan je er ook nog een luiertaart van maken en cadeau doen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SeriousSan op 03-03-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-06 01:53
SeriousSan schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:57:
[...]

Ik hoop dat de baby een klein kontje heeft (en nog een tijdje houdt) :+

Mocht je overhouden kan je er ook nog een luiertaart van maken en cadeau doen ;)
Haha, wij hadden ook ongeveer zo'n voorraad. Helemaal berekend en uitgedacht (achteraf klopte het ook precies). Totdat we tussendoor een grote luiertaart maatje 2 kregen. Weg mooie planning :P Dus toen hadden we 2 pakken voor de voedselbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Het is waarschijnlijk teveel... tenzij deze net zoveel luiers nodig heeft als de vorige. Te sterk afgerond naar boven. Tevens geen rekening mee gehouden met kinderdagopvang. Maar het gaat om een tientje ofzo en dus minimaal in het licht van het totaal behaalde voordeel (en fun :P) en wat luiers zijn zo doorgeschoven/-verkocht :)

Maar genoeg offtopic. Een jonge uder heeft meer producten nodig die in de logistiek en supply chain meegenomen moet worden:

Wie heeft er een goede en betrouwbare supply chain oplossing voor melkpoeder? De vorige keer gebruikten we Friso voor hongerige baby's en dat was dus altijd een drama qua verkrijgbaarheid. Zijn er webshops die Hero(voormalig Friso) en/of Nutrilon betrouwbaar en goedkoop leveren? Het is natuurlijk geen stuntartikel, maar iets als spar-abo van Amazon zou ideaal zijn omdat je dan geregeld het volgende in huis krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Rukapul op 04-03-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:01
Hier ook een 5*2 pak luiers besteld. In totaal 10 pakken voor € 42.45, dat lijkt me een prima prijs :-)

@Rukapul: melkpoeder kun je volgens mij gewoon bestellen op de website van Nutrilon? Ik las daar laatst iets over. Zelf geen ervaring mee want borstvoeding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rukapul schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:06:
Het is waarschijnlijk teveel... tenzij deze net zoveel luiers nodig heeft als de vorige. Te sterk afgerond naar boven. Tevens geen rekening mee gehouden met kinderdagopvang. Maar het gaat om een tientje ofzo en dus minimaal in het licht van het totaal behaalde voordeel (en fun :P) en wat luiers zijn zo doorgeschoven/-verkocht :)

Maar genoeg offtopic. Een jonge uder heeft meer producten nodig die in de logistiek en supply chain meegenomen moet worden:

Wie heeft er een goede en betrouwbare supply chain oplossing voor melkpoeder? De vorige keer gebruikten we Friso voor hongerige baby's en dat was dus altijd een drama qua verkrijgbaarheid. Zijn er webshops die Hero(voormalig Friso) en/of Nutrilon betrouwbaar en goedkoop leveren? Het is natuurlijk geen stuntartikel, maar iets als spar-abo van Amazon zou ideaal zijn omdat je dan geregeld het volgende in huis krijgt.
Ik bestelde vaak bij de Wehkamp melkpoeder aangezien hier in de winkels de schappen vrijwel altijd leeg zijn, of alleen datgene nog hebben wat je niet nodig hebt op dat moment. Prijzen zijn inclusief verzending en vrijwel altijd erg snel binnen. Helaas geen schedule in te stellen dus je zult zelf moeten bestellen. Ze hebben ook gemengde sets van twee, dus verpakking 2 en 3 samen, voor het geval je op het randje zit met de ene voeding en over wilt naar de andere.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of iets anders dan Nutrilon nemen :P Hier nooit problemen om Hero te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
De nummers 1 zul je iig nooit in de aanbieding vinden, hooguit wat centen verschil want jumbo/etos/AH etcetc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Def1ant schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:00:
De nummers 1 zul je iig nooit in de aanbieding vinden, hooguit wat centen verschil want jumbo/etos/AH etcetc
Dat komt omdat het verboden is ;)

Zelf hadden we Hero en nooit problemen gehad om het te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
Reinier schreef op zondag 01 maart 2015 @ 09:52:
THNX nog hiervoor. Zag het vandaag pas. Het mooie is dat de kortingscode 'nieuw' ook nog eens werkte (terwijl ik al eerder bij wehkamp heb besteld). 5x2pakken voor €42,45 ipv €100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Pampers simply dry lijkt nooit in de aanbieding te zijn.
Beetje jammer, want dat is bij ons toch echt de beste nachtluier.

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:49

GaMbiNo

1337

keko12 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:40:
[...]

THNX nog hiervoor. Zag het vandaag pas. Het mooie is dat de kortingscode 'nieuw' ook nog eens werkte (terwijl ik al eerder bij wehkamp heb besteld). 5x2pakken voor €42,45 ipv €100!
+1

Ik had al 3*2 pak besteld met de 1+1 actie maar heb er nu nog maar 5*2 bij besteld. Wij kunnen even vooruit als de kleine er in juni is. :)
Ik was overigens ook geen nieuwe klant maar ook bij mij werkte de 'nieuw' kortingscode.

[ Voor 8% gewijzigd door GaMbiNo op 04-03-2015 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Jammer alleen dat Wehkamp niet meer aan shopkorting doet, scheelde soms ook een paar euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Rukapul schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:06:
Na 3 maanden in de rij staan om (tenzij uitverkocht) wel 1 pak te mogen kopen heb ik Nutrilon opgegeven. We gebruiken nu huismerk Etos, kost 40% minder en je mag gewoon zo veel pakken kopen als je wil. Ik was het zat om de hoofdprijs te betalen en zo slecht behandeld te worden.
Geen idee of ze ook een "Hongerige baby"-variant hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Schele indiaan schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:08:
Pampers simply dry lijkt nooit in de aanbieding te zijn.
Beetje jammer, want dat is bij ons toch echt de beste nachtluier.
De simply dry line is nooit in de aanbieding omdat het een "budget" variant is van pampers.
Die doen niet aan actie (EDLP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
RemcoDelft schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:04:
[...]

Na 3 maanden in de rij staan om (tenzij uitverkocht) wel 1 pak te mogen kopen heb ik Nutrilon opgegeven. We gebruiken nu huismerk Etos, kost 40% minder en je mag gewoon zo veel pakken kopen als je wil. Ik was het zat om de hoofdprijs te betalen en zo slecht behandeld te worden.
Geen idee of ze ook een "Hongerige baby"-variant hebben.
Wij gebruiken ook al sinds voeding 2 de babyvoeding van de Etos. Vaak in de aanbieding 2 pakken voor 10 euro. Had ik van Friso 1 pak voor.....Etos voer wordt gemaakt in Zwitserland (Nestle?) en komt vast bij een grote leverancier vandaan. Sowieso moeten alle varianten babyvoeding aan Europese eisen voldoen qua inhoud dus slechte voeding bestaat niet. Wel is het zo dat Nutrilon voorop loopt met nieuwe uitvindingen en soms dus iets extra's toevoegt....Ons kindje doet het prima met Etos voeding. Trouwens ook de potjes Olvarit/Etos/AH zijn allemaal prima en worden goed gegeten.

Terug naar de luiers :-) Zie veel codes van Amazon.de voorbij komen in het kortingscodes topic. Die kun je gebruiken voor luiers en scheelt dan best aanzienlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:44

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Huismerk Kruidvat is goede babyvoeding (kwam een paar jaar geleden als beste uit de test bij de Consumentenbond als mijn geheugen me niet bedriegt), hebben we voor Toon gebruikt en Len krijgt het nu ook al als bijvoeding (naast borstvoeding).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReijMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 23:58
GaMbiNo schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:04:
[...]

+1

Ik had al 3*2 pak besteld met de 1+1 actie maar heb er nu nog maar 5*2 bij besteld. Wij kunnen even vooruit als de kleine er in juni is. :)
Ik was overigens ook geen nieuwe klant maar ook bij mij werkte de 'nieuw' kortingscode.
oeh, die is fijn, 5x2 besteld, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Ik ben bezig met een partij luiers op amazon.co.uk te bestellen. Echter, als ik van de shopping basket naar check out ga, worden de prijzen ineens ca. 20% hoger. De medewerker van amazon zegt dat dit komt door VAT differences. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
Markprinsen schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:18:
Ik ben bezig met een partij luiers op amazon.co.uk te bestellen. Echter, als ik van de shopping basket naar check out ga, worden de prijzen ineens ca. 20% hoger. De medewerker van amazon zegt dat dit komt door VAT differences. Hebben jullie dit ook?
In GB gelden luiers als BTW-vrije producten. In Nederland niet, dus is het verschil zelfs 21 procent. Dat klopt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Markprinsen schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:18:
In de UK zijn baby artikelen BTW vrij, in Nederland moet je 21% BTW betalen.......

http://www.amazon.co.uk/g...isplay.html?nodeId=502578

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
t wordt steeds minder interessant om zo te bestellen, ook geen korting, ik wacht even op de wehkamp aanbiedingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16
Kunnen jullie uberhaupt pampers zonder prime in je amazon.co.uk winkelmandje gooien?

[ Voor 4% gewijzigd door Appie Heijn op 12-03-2015 19:51 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2tom
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-06 15:08
@markprinsen, die wehkamp aanbieding van 2 pakken voor 9,99 lijkt nog steeds te werken. Moet je wel maat 1 of 2 nodig hebben.
http://www.wehkamp.nl/kin...ratis/C23_LUV_I79_487346/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58
Mmmmm wat is er aan de hand bij amazon.de ?
Geen enkele pamper kan nog naar nederland verzonden worden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0s
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 11:47

n0s

xs2tom schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:05:
@markprinsen, die wehkamp aanbieding van 2 pakken voor 9,99 lijkt nog steeds te werken. Moet je wel maat 1 of 2 nodig hebben.
http://www.wehkamp.nl/kin...ratis/C23_LUV_I79_487346/
Werkt inderdaad nog steeds, zojuist besteld. Omgerekend betaal je dan maar 0,05ct per luier. Je kunt namelijk ook de kortingscode 'maart' gebruiken in combinatie met deze deal (vanaf 40e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

0,05 cent? Dan koop ik er 100.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0s

n0s

Reinier schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:19:
0,05 cent? Dan koop ik er 100.000.
Dit is wel alleen maat 1 en 2. Dit is mijn bestelling geworden:

Pampers New Baby Mid Pack Maat 2 (1+1 gratis)

Prijs 19.98
Met kortingscode 7.68

Stuks: 2 (88 broekjes x 2 = 176 / 7.68 = 0,04)

Pampers New Baby Mid Pack Maat 1 (1+1 gratis)

Prijs 19.98
Met kortingscode 7.70

Stuks: 2 (90 broekjes x2 = 180 / 7.70 = 0,04)

Pampers Sensitive babydoekjes (56 stuks) gebruikt om boven de 40e te komen

Stuks:1

Prijs 3.49
Met kortingscode 2.69

Totaalbedrag 33e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ja, die aanbieding heb ik zelf als eerste geplaatst. Het ging me om de 5/100 cent. Dat moet 5 cent zijn, los van het feit dat je je volgens mij vergist in de berekening, voor € 7,68 krijg je toch geen 176 maar 88 luiers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0s

n0s

Ja, je hebt gelijk. Komt door de verwarrende opmaak van de Wehkamp factuur. Zou 8ct moeten zijn p.s.

Die 0,05 is te danken aan mijn calc.exe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrite
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Bol.com heeft sommige maandboxen pampers nu met 30% korting dwz tussen 36,49 en 39,99 euro:
http://www.bol.com/nl/l/b...n/N/4286094683/index.html

Hopelijk volgt wehkamp snel.
Hebben jullie ervaring hoe lang bol dit soort aanbiedingen aanhoudt?

[ Voor 6% gewijzigd door Dendrite op 20-03-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Paar dagen meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Dendrite schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:13:
Bol.com heeft sommige maandboxen pampers nu met 30% korting dwz tussen 36,49 en 39,99 euro:
http://www.bol.com/nl/l/b...n/N/4286094683/index.html

Hopelijk volgt wehkamp snel.
Hebben jullie ervaring hoe lang bol dit soort aanbiedingen aanhoudt?
AH nog niet de maandbox die ik nodig heb, die komt meestal voor 35,-

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16
Bol.com scherpe aanbieding :) toch was amazon.uk voor mij goedkoper.
Heb net weer @ amazon uk besteld. 2 dagen na bestelling al in huis.

€ 37,89 (all in) voor 136x Pampers Active Fit mt 5 (0,28 p/s)
€ 39,23 (all in) voor 144x Pampers Baby Dry Size mt 5 (0,27 p/s)

[ Voor 4% gewijzigd door Appie Heijn op 20-03-2015 12:55 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 10:32
Bij alle Trekpleister winkels 40% korting en zaterdag nog 20% extra korting?

http://www.trekpleister.nl/jubileumkoopavond

Afbeeldingslocatie: http://static.pepper.com/live_nl/9073-edfdad7c800411890d9b3dae437ec1cd.png

[ Voor 42% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-03-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamer500
  • Laatst online: 12-04-2021
Bij wehkamp.nl krijg je 15 euro korting met de code: voordeel
De korting is alleen geldig als je 5 producten of meer producten besteld. Daarnaast kan je 10 euro extra stapelen met de code: maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

voordeel werkt bij mij niet echt... wat zijn de kleine lettertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamer500
  • Laatst online: 12-04-2021
Staan geen kleine letters bij. Ze bedanken me alleen voor een eerder bestelling. Had met de code niet echt het idee dat het persoonsgebonden was. Staat gewoon minimaal 5 producten bestellen en de code: voordeel
Geeft 15 euro korting.

Deze waardebon is geldig t/m 14 dagen na het versturen van deze e-mail bij aankoop van 5 of meer artikelen. De korting wordt verdeeld in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. De korting kun je gebruiken voor alle artikelen op wehkamp.nl, behalve voor cadeaubonnen, boeken, Nutrilon 1 en artikelen van G-Star RAW. Je kunt de waardebon niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Veel shopplezier!

[ Voor 54% gewijzigd door dreamer500 op 20-03-2015 16:41 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.