Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:11
Transcript heb ik niet meer helaas, ik heb gezegd dat vrienden en kennissen een laatste keer gratis verzending hebben gekregen en dat ik het wel een beetje vreemd vond dat ik dat niet kreeg.

Was hij/zij het helemaal mee eens. Volgende keer gewoon nog een keer proberen ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Anoniem: 541200 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:35:
Voor de Belgen, 35% korting bij Colruyt bij aankoop vanaf 4 stuks:
bv PAMPERS New baby Mini 2 3-6 kg 74 stuks => 13.58 euro => 0.18 euro / stuk

vanaf 4 stuks => 0.12 euro per pamper!!

http://www.collectandgo.b...by_Mini_2_3_6_kg_74_stuks
De New Baby luiers zijn dan ook niet zo duur en die heb je ook relatief kort maar in gebruik. Volgens mij hebben we daarvan per maand maar net een maat volgemaakt. Later als je in de maat 3-4-5 range komt, dan kan je vooruit bestellen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Pft, m'n vrouw is nu net 13 weken zwanger. Maatje van me wees me op dit topic. Volgens mij heb ik wat leesvoer... :p

Enfin, eerste keer dat ik me er in verdiep. Nooit geweten dat baby's zoveel van die dingen verslijten op een dag.. :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:02

vhal

ಠ_ಠ

Er zijn dagen dat je er >10 gebruikt. En uiteraard de afterburnerpoep (weer poepen als je net een nieuwe luier heb omgedaan).

Maat 2 gaat wel snel. In maat 3 zat ze ook niet echt lang.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:36
Van die luierprijzen snap ik niets... Wij verwachten in december de eerste. Als ik dit topic doorlees zijn luiers hier in Noorwegen spotgoedkoop, terwijl alles hier normaal gesproken superduur is. Voorbeeld:

Pak Libero Babysoft 3-6 kilo 46 luiers, omgerekend 1,21 oftewel 2,5 cent per luier... heb dit nu een paar keer nagekeken en dit blijkt te kloppen, ook mijn zus schrok zich rot toen ze de prijzen zag. Wellicht een handel naar Nederland starten :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:28
@Rene; als de kwaliteit maar voldoende is :p je wilt niet iedere keer ook een nieuwe romper aan doen / moeten kopen als t weer eens mis gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:18
Rene schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 07:56:
Van die luierprijzen snap ik niets... Wij verwachten in december de eerste. Als ik dit topic doorlees zijn luiers hier in Noorwegen spotgoedkoop, terwijl alles hier normaal gesproken superduur is. Voorbeeld:

Pak Libero Babysoft 3-6 kilo 46 luiers, omgerekend 1,21 oftewel 2,5 cent per luier... heb dit nu een paar keer nagekeken en dit blijkt te kloppen, ook mijn zus schrok zich rot toen ze de prijzen zag. Wellicht een handel naar Nederland starten :P
Gevolgen prijzenoorlog
Gewoonlijk zijn de prijzen in Noorwegen heel erg hoog. Door de prijzenoorlog in supermarkten zijn de luiers nu echter erg goedkoop geworden en dit trekt ook buitenlanders aan die de goedkope luiers in hun eigen land met winst kunnen verkopen. Volgens de Noorse douane komen er vooral Litouwers en Polen op de goedkope luiers af. De luiers kosten nu ongeveer 4 euro per pak van 50 en dit is minder dan de helft van wat er in Litouwen betaald moet worden voor hetzelfde pak. Litouwers en Polen gooien dus hun hele auto vol om de pakken thuis met winst te verkopen. Er zijn zelfs mensen die met 80.000 luiers aan boord met de veerboot naar hun eigen land gaan.
Uiteraard is dit allemaal geheel legaal maar dit zorgt er wel voor dat de Noorse jonge ouders soms voor een leeg schap staan in de supermarkt.
bron: http://www.luierinfo.nl/blog/luier-tekort-in-noorwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:36
Dat wist ik dus niet, maar wel een bewijs dat ze inderdaad erg goedkoop zijn hierzo.... Zie het alleen niet zitten om met een auto vol luiers naar NL te vertrekken :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331023

Zojuist een maandbox maat 4 besteld bij Amazon.de voor 29,88 euro, maar je moet er wel wat moeite voor doen:

1. Aanmelden bij Amazon Family (eerste drie maanden gratis).
2. Vervolgens bij de maandbox kiezen voor Spar-Abo. Dat betekent dat je deze regelmatig wilt bestellen en dan krijg je in dit geval 20% korting. In mijn geval wordt de prijs dan 34,88 euro.
3. Vervolgens nog de code 5PAMPERS invoeren voor 5 euro korting. De prijs wordt dan 29,88 euro. Levering naar NL is overigens gratis bij amazon.de.
4. Na de levering beeindig ik het Spar-Abo weer (tenzij de prijs ineens nog behoorlijk daalt) en zeg ik Amazon Family op. Dit laatste moet je niet vergeten, want anders kost het 49 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren ook weer Pampers maat 3 (Baby Dry) besteld bij Amazon.co.uk. Dit kostte mij 14.7 cent per stuk. Wederom goedkoper dan de beste aanbieding in Nederland (3 voor 2 of 2 voor 1). Verzendkosten hoef je inderdaad niet te betalen als je via de chat contact maakt. Tip: vertel het bedrag van de totale bestellen en geef aan dat je je op het punt staat de bestelling niet door te voeren in verband met de hoge verzendkosten.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:21
Laatste dag voor LIHL codes bij Wehkamp: http://www.wehkamp.nl/specials/lihl/?dhox=merklihl

Code voor pampers: U5G
Code voor Vibovit: U5V

Zijn ook samen te gebruiken:http://oi62.tinypic.com/2lvjm2c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Werkt weer niet op de maandboxen. Dat is dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
wcduck schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:26:
Ik heb gisteren ook weer Pampers maat 3 (Baby Dry) besteld bij Amazon.co.uk. Dit kostte mij 14.7 cent per stuk. Wederom goedkoper dan de beste aanbieding in Nederland (3 voor 2 of 2 voor 1). Verzendkosten hoef je inderdaad niet te betalen als je via de chat contact maakt. Tip: vertel het bedrag van de totale bestellen en geef aan dat je je op het punt staat de bestelling niet door te voeren in verband met de hoge verzendkosten.
14,7 eurocent of pondcent? En heb je gebruik gemaakt van amazon family?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
Reksie schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:39:
Laatste dag voor LIHL codes bij Wehkamp: http://www.wehkamp.nl/specials/lihl/?dhox=merklihl

Code voor pampers: U5G
Code voor Vibovit: U5V

Zijn ook samen te gebruiken:http://oi62.tinypic.com/2lvjm2c.jpg
Die pampers code werkt op 3 pakken en dan 10 euro korting (ca. 40€/pak). Bol.com is dan goedkoper met 38,50, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is bol.com inderdaad goedkoper. Per maandbox Active Fit is de Wehkamp 5 euro duurder. Bij de maandboxen Baby Dry is het verschil zelfs nog groter, omdat die bij bol.com 34,99 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-04 11:13
Kreeg vandaag de folders, zit een flyer bij van de Kruidvat, 3 bonnen van 50% korting op Pampers midpakken of reuzenpakken new born, active fit of easy up. Geldig woensdag 13-8, geldig in alle filialen tussen 1700-2000, en 3 20% kortingsbonnen op alles inclusief alle lopende kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Wasabi! schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:16:
Kreeg vandaag de folders, zit een flyer bij van de Kruidvat, 3 bonnen van 50% korting op Pampers midpakken of reuzenpakken new born, active fit of easy up. Geldig woensdag 13-8, geldig in alle filialen tussen 1700-2000, en 3 20% kortingsbonnen op alles inclusief alle lopende kortingen.
Kruidvat heeft nooit wat op voorraad. Kan goed zijn dat er hordes moeders om 16.00uur hun mandje volladen en rustig een uur in de winkel wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 20:14
Ik heb gisteren ook geprobeerd om via amazon.uk te bestellen. Maar helaas. 17 maand dozen in mandje voor meer dan 400 pond, plus 51 pond shipping. Chat sessie gestart, aangegeven dat het om bulk bestelling ging. Maar kreeg de verzendkosten er niet af. Vannacht nog mailtje gehad van leidinggevende, dat het niet kon. Dat vond ik dan wel weer netjes.
Maar goed het voelt toch raar. Mensen in UK kunnen makkelijk subscriben en krijgen 15-20% korting, dat is ongeveer gelijk aan de shipping cost van een maandverpakking. Ik zou zeggen streep dat tegen elkaar weg, maar daar waren ze niet gevoelig voor.

Met de shipping costs, huidige koers (incl opslag cc) en btw, kom ik rond de 33 euro voor baby dry en 36 euro voor active fit, met zelfs een uitloper naar 41 euro voor active fit size 4. Dat loont gewoon niet.

Het was mijn eerste poging voor gratis shipping. Mijn vorige bestelling, was toevallig net voor de invoering van het nieuwe shipping beleid.

Nu maar eens verdiepen in amazon.de.

[ Voor 98% gewijzigd door Burns op 12-08-2014 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
laredo schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 14:45:
[...]

14,7 eurocent of pondcent? En heb je gebruik gemaakt van amazon family?
Eurocent. Ik heb niet gebruik gemaakt van Amazon Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:10
orejas; hier een transcirpt van mijn laatste gesprek;

Initial Question: Hello sir, madam,
I am currently ordering nappies from amazon, and i noticed that the free shipping options is removed.

There used to be free shipping to the netherlands.

09:12 AM BST Anthony(Amazon): Hello, thank you for choosing Amazon Chat, my name is Anthony. I'll be happy to help you.
09:13 AM BST XXXX: Hello Anthony.
Is it possible to send the order to the Netherlands usning free shipping?
09:14 AM BST Anthony(Amazon): I completely understand your concern.
Let me see what I can do.
09:15 AM BST XXXX: Thank you, I would appriciate that very much.
09:19 AM BST Anthony(Amazon): Sorry to keep you waiting.
09:20 AM BST XXXX: no problem
09:20 AM BST Anthony(Amazon): Please allow me to explain that the free delivery to Countries, Belgium, Denmark, Finland, Gibraltar, Iceland, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal, Sweden has been removed last on 3 April, 2014.
09:21 AM BST Anthony(Amazon): Please accept my sincere apologies in this sitaution.
However, what I can do to help you with this is that, I can waive the delivery charges of your order as a one time exception.
09:22 AM BST Anthony(Amazon): As long as the item is "dispatched / fulfilled by Amazon." I am willing to waive this for you.
09:22 AM BST XXXX: that would be very kind of you!
09:23 AM BST XXXX: the nappies i am odering are all "dispatched/fulfilled by amazon"
09:23 AM BST Anthony(Amazon): Sure.
Please proceed.\
Once done, please provide me the order number.
09:25 AM BST XXXX: Order Number: xxxxxxxxxxxxxxxxx
09:26 AM BST Anthony(Amazon): Thanks.
Successfully waived the delivery charges of your order.
09:30 AM BST XXXX: thank oyu very much, and have an nice day Anthony
Greetings from the netherlands.
09:30 AM BST Anthony(Amazon): You're most welcome.

Please take care and have a lovely day.
09:31 AM BST Anthony(Amazon): Thank you for using Amazon Chat. We hope to see you again soon! Please feel free to click the "End Chat" link to close this window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 06:02

vhal

ಠ_ಠ

flo-rist schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:10:
orejas; hier een transcirpt van mijn laatste gesprek;
Lijkt op die van mij en zie hier...2 maanddozen mt4 baby dry (voorlopig even genoeg gezien ik al eerder 3 dozen had besteld)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LJHSahwFZFn8eOjV09iUw8zM/full.png

:7

Echt superveel scheelde het niet met de aanbieding van de 35€ maandboxen maar ach...

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 13-08-2014 12:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:33
Anoniem: 331023 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:59:
Zojuist een maandbox maat 4 besteld bij Amazon.de voor 29,88 euro, maar je moet er wel wat moeite voor doen:

1. Aanmelden bij Amazon Family (eerste drie maanden gratis).
2. Vervolgens bij de maandbox kiezen voor Spar-Abo. Dat betekent dat je deze regelmatig wilt bestellen en dan krijg je in dit geval 20% korting. In mijn geval wordt de prijs dan 34,88 euro.
3. Vervolgens nog de code 5PAMPERS invoeren voor 5 euro korting. De prijs wordt dan 29,88 euro. Levering naar NL is overigens gratis bij amazon.de.
4. Na de levering beeindig ik het Spar-Abo weer (tenzij de prijs ineens nog behoorlijk daalt) en zeg ik Amazon Family op. Dit laatste moet je niet vergeten, want anders kost het 49 euro per jaar.
Die Family (of is het Prime?) kun je direct al afmelden zodat hij na 3 maanden niet verlengd wordt.

Spar-abo kun je actief houden, maar de producten zelf deactiveren voor levering (of instellen dat ze geleverd worden wanneer je het ongeveer weer nodig hebt).

Jammer dat ik je reactie niet eerder heb gezien, want die code kende ik niet voor m'n bestelling vorige week :/
edit: ik heb ook geen idee eigenlijk hoe ik aan een lopend sparabo een code voor een levering toevoeg?

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 13-08-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart3682
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 16:20
Bij de Lidl vanaf afgelopen maandag 11 t/m zondag 17

2 pakken luiers a 50 stuks: 10 euro.

dus 100 luiers voor 10,- = 10 cent p/s

Naar mijn idee net zo goed als Pampers maar dan zonder mooie opdrukjes/printjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
bart3682 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:19:

Naar mijn idee net zo goed als Pampers maar dan zonder mooie opdrukjes/printjes.
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het zeker geen Pampers zijn zonder opdrukje. Zodra de luier te vol raakt, komen de absorbtie-korrels los. Dit is ons vele malen overkomen. Pampers kunnen echt meer vocht aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18

Geckoo

Good news, everyone!

bart3682 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:19:

Bij kruidvat had ik 93 luiers voor 15 euro, is iets meer {komt op 16 cent de luier} maar dan heb ik wel pampers actif vit...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Wasabi!
Anpassung der Schwelle für versandkostenfreie Lieferungen bei Amazon
12.08.2014
Amazon hat die Schwelle für die versandkostenfreie Lieferung am 12. August 2014 von 20 auf 29 Euro angepasst

• Señor Sjon
Minimumbedrag omhoog naar 29 euro dus. Dat haal je bijna altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105569

knuppelhout schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:57:
deze week huggies billendoekjes bij de etos: 1 euro per pak, alle soorten.
Deze zijn bij de Action altijd 1 EUR per pakje. Vind ze persoonlijk ook het beste. Fijner dan pampers/zwitsal/etos/kruidvat doekjes. Die Huggies komen er alleen niet super uit soms maar verder fijne doekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Anoniem: 105569 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:00:
[...]

Deze zijn bij de Action altijd 1 EUR per pakje. Vind ze persoonlijk ook het beste. Fijner dan pampers/zwitsal/etos/kruidvat doekjes. Die Huggies komen er alleen niet super uit soms maar verder fijne doekjes.
Heb ik hier ook vaker gemeld, en ideaal om verf van je handen te halen, hoef je niet flink te borstelen als er verf op zit, paar keer afvegen en klaar. Ook handig om je kit aan af te vegen van je vinger, nadat je met water, beetje dreft de voeg afveegt met je vinger... dan heb je strakke kitranden ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 00:24
Hoe werkt de 'Amazon Family' in Engeland, kun je, je daar direct weer voor afmelden? Zie dat het eerste 3 maanden ook daar gratis is.

Krijg je dan 20% korting of zie ik dat verkeerd? Dat maakt het wel extra aantrekkelijk.

Kun je de het beste via Amazon laten omrekenen van GBP naar EURO of kun je dat beter door je eigen bank laten doen? Als ik google vergelijk met Amazon, dan komt dat wel overeen.

[ Voor 28% gewijzigd door Vjenne-ICT op 17-08-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Van Amazon Family weet ik niks. Wat ik wel weet is dat je beter in GBP kunt betalen, de wisselkoersen van je creditcardmaatschappij zijn gunstiger dan de koersen waarmee Amazon rekent. Ik heb laatst een bestelling in ponden betaald waarvoor 77 euro is afgeschreven, als ik die direct in Euro's had betaald was 'ie 81 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix1977
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-02 18:46
ik bestel regelmatig bij de makro zit dan rond de 15 euro cent per stuk, gaat dan om de pampers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
marnix1977 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:35:
ik bestel regelmatig bij de makro zit dan rond de 15 euro cent per stuk, gaat dan om de pampers.
Mag jij mij vertellen hoe je da aan die 15 euro cent per stuk komt? Met de huidige actie kom ik op 21 15 euro cent per stuk (uitgaande van pampers 4+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix1977
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-02 18:46
ohja, zie dat het per maat verschilt, ik had maat twee nodig vandaar en die zijn 0,15 cent per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:38
Juist kruidvat luiers gaan halen, 7.49 euro voor 56 stuks, dus 0.13 euro per stuk. Naar het schijnt zijn kruidvat luiers prijs/kwaliteit zeer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
coase schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:15:
Juist kruidvat luiers gaan halen, 7.49 euro voor 56 stuks, dus 0.13 euro per stuk. Naar het schijnt zijn kruidvat luiers prijs/kwaliteit zeer goed?
Heb hier thuis Kruidvat maat 3 en Pamper baby dry maat 3, en voor mij is er geen verschil. Allebij prima luiers. Persoonlijk neig ik zelfs naar kruidvat, maar dat is meer een gevoel. Hou er wel rekening dat kruidvat kleiner uitvalt dan Pampers. Dus ik gebruik Ppampers en Kruidvat vaak om en om als een soort halve maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:07

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik ben er in ieder geval altijd zeer tevreden over geweest en de eerste vaste oppas van Toon is ook overgeschakeld toen ze merkte dat die goedkope Kruidvat luiers minimaal net zo goed waren als die duurdere Pampers.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

AH-XL deze week
4 dozen voor 25 euro.
Geen grote aanbieding maartoch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Ik heb ze weer allemaal verkocht. Bij ons lekte het best vaak door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kruitvat luiers werken hier prima, maar ik heb alleen ervaring in de kleine maten. We zijn hier nu toe aan #3 luiers en daar had ik er een hele bende van in de aanbieding van pampers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
IUser schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:08:
[...]

Ik heb ze weer allemaal verkocht. Bij ons lekte het best vaak door.
Bij ons zoontje geen problemen tot nu toe, maar ons dochtertje vinden we 's ochtends ook geregeld met een vochtig rompertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Wehkamp heeft weer pampers in de aanbieding: http://view.mail.wehkamp....00@hotmail.com&BC=EML&r=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:55
De Plus heeft ze ook in de aanbieding: http://www.plus.nl/aanbiedingen
Even doorbladeren naar pagina 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
ik krijg allerlei spam van Wehkamp, maar deze niet (jammer). Als je ook gewoon naar de site gaat en zoekt op pampers krijg je niet eens deze aanbieding te zien. Dus bedankt! (ik ging naar bol.com lol, excuzes-moi)

[ Voor 3% gewijzigd door DutX op 27-08-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-05 05:05
@Def1ant

Als je gewoon naar wehkamp.nl gaat en rechtsboven zoekt op pampers dan krijg je de aanbieding gewoon te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
Geen V&A op het forum.

[ Voor 98% gewijzigd door Señor Sjon op 27-08-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
AH: 2e pak Pampers gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-04 22:25
Op newborn en new baby wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
DonkMatt schreef op zondag 07 september 2014 @ 08:06:
[...]

Op newborn en new baby wel ja.
Pampers 1+1 gratis en gratis verzending bij de eerste bestelling! Geldig t/m 13/09.
Actiecode: HMST35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 11:25
bvbal79 schreef op zondag 07 september 2014 @ 22:58:
[...]

Pampers 1+1 gratis en gratis verzending bij de eerste bestelling! Geldig t/m 13/09.
Actiecode: HMST35
werkt deze code dan ook op maandboxen van active fit of babydry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:52
weertenaar schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:05:
[...]

werkt deze code dan ook op maandboxen van active fit of babydry?
http://www.ah.nl/appie/pampers

Alleen New baby en de Pampers babydoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik wil pampers bestellen bij amazon.co.uk met de credicard, zijn er nog tips betreffende de 'gratis verzending boven de 25 GBP' en hoe je dat voor elkaar krijgt? Zijn er verder nog kortingen te verkrijgen n op de pampers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:39
Volgens mij is Amazon gestopt met gratis verzenden naar Nederland.

[Edit]
nieuws: Britse tak Amazon stopt met gratis verzenden naar Nederland

[ Voor 59% gewijzigd door croxz op 14-09-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vandaag werkt de kortingscode nog op Wehkamp.nl
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hiermeer krijg je 7,50 korting op je bestelling.

Heb zojuist een maandbox (maat 3, 198 stuks) besteld voor 42,49 euro ipv 49,99 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 15-09-2014 13:11 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142694

Sc0rPi0N schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:10:
Vandaag werkt de kortingscode nog op Wehkamp.nl
Members only:
Hiermeer krijg je 7,50 korting op je bestelling.

Heb zojuist een maandbox (maat 3, 198 stuks) besteld voor 42,49 euro ipv 49,99 euro.
Bij Bol.com 41,99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:30
Bij Jumbo 2 + 1 gratis , Geldig van wo. 10 sep t/m di. 16 sep

http://www.jumbosupermark...Pampers-luiers-of-doekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op zondag 14 september 2014 @ 01:28:
Ik wil pampers bestellen bij amazon.co.uk met de credicard, zijn er nog tips betreffende de 'gratis verzending boven de 25 GBP' en hoe je dat voor elkaar krijgt? Zijn er verder nog kortingen te verkrijgen n op de pampers?
Je moet met een mederwerker chatten en zeggen dat je anders de bestelling niet door laat gaan. Vervolgens zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen. Blijven aandringen, en indien nodig naar een supervisor vragen. Dan waiven ze de verzendkosten ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:15
Denk er ook aan dat in UK er geen belasting zit op pampers en volgens mij in NL/BE wel. Er komt dus nog wat % bij op de prijs die je ziet in amaxon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Zojuist bij amazon.co.uk 2 dozen Pampers baby dry maat 5 besteld a 144 stuks per doos. Even chatten met de helpdesk was weer voldoende om de £12.16 verzendkosten verwijderd te krijgen. Prima service hoor van Amazon al zeg ik het zelf. Totale prijs nu £45.20 = €57,50 / 288 = 0,19 per luier. Prima prijs volgens mij voor maat 5.

Nu bij bol.com in de bulkweken dezelfde doos luiers voor 41,99 = 0,29 per luier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:44
laredo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:22:
Zojuist bij amazon.co.uk 2 dozen Pampers baby dry maat 5 besteld a 144 stuks per doos. Even chatten met de helpdesk was weer voldoende om de £12.16 verzendkosten verwijderd te krijgen. Prima service hoor van Amazon al zeg ik het zelf. Totale prijs nu £45.20 = €57,50 / 288 = 0,19 per luier. Prima prijs volgens mij voor maat 5.

Nu bij bol.com in de bulkweken dezelfde doos luiers voor 41,99 = 0,29 per luier.....
Bij Wehkamp zijn deze dozen soms voor 35,- in de aanbieding, is ook nog wel leuke prijs :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

laredo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:22:

Maak je dan steeds een nieuwe account aan? Ik heb ook 1x een wave gehad van de verzendkosten als een uitzondering, maar was niet op de hoogte dat ze dit vaker deden.

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-05 15:00
Vandaag bij Kruitvat 50 % korting op Pampers New Baby

http://www.kruidvat.nl/a/...nt=Hero+1&utm_term=1_img_

Bij drogistplein korting op o.a. Pampers:

Bijvoorbeeld baby dry size 6 voor 42,99 min E 10
Members only:
voor E 32,99 ( gratis verzenden vanaf E 25,-).

http://www.drogistplein.n...t-6/G2_H65_C1713_P959629/

[ Voor 40% gewijzigd door nietmachine48 op 20-09-2014 18:53 ]

• laredo
B0MBACI schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 22:46:
[...]

Maak je dan steeds een nieuwe account aan? Ik heb ook 1x een wave gehad van de verzendkosten als een uitzondering, maar was niet op de hoogte dat ze dit vaker deden.
Nee gewoon met dezelfde account. Ik rep met geen woord over eerdere bestellingen en vertel gewoon dat ik verbaasd ben dat er geen gratis verzending meer is naar NL. De ene keer moet ik wat doorzeuren maar gister was het in 1 minuut geregeld. De klantenservice gaf aan dat ze inderdaad niet gratis zouden verzenden naar NL maar dat hij wel een uitzondering kon maken als ik de bestelling met hem zou afronden. Zo gezegd zo gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05 15:13
nietmachine48 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:46:
Vandaag bij Kruitvat 50 % korting op Pampers New Baby

http://www.kruidvat.nl/a/...nt=Hero+1&utm_term=1_img_

Bij drogistplein korting op o.a. Pampers:

Bijvoorbeeld baby dry size 6 voor 42,99 min E 10
Members only:
voor E 32,99 ( gratis verzenden vanaf E 25,-).

http://www.drogistplein.n...t-6/G2_H65_C1713_P959629/
THNX. Heb nu met die code een keer de simply dry extra goedkoop kunnen kopen. Wat ik zoal hoor vooral geschikt voor overdag. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:27
Wat is nu goedkoper dan ? Is Makro wellicht nog weer een tikkeltje goedkoper ?

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/jqjk948jb/Untitled.jpg

is vanaf as woensdag.

[ Voor 37% gewijzigd door enzoronald op 21-09-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:30
enzoronald schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:25:
Wat is nu goedkoper dan ? Is Makro wellicht nog weer een tikkeltje goedkoper ?

[afbeelding]

is vanaf as woensdag.
30 cent per luier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

20 cent staat in de advertentie

trouwens een oude aanbieding

[ Voor 8% gewijzigd door FaceDown op 07-10-2014 22:35 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612774

as vrijdag en zaterdag 40% korting op luiers bij de Etos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Etos was uitverkocht, weet er iemand een plek waar je komende week luiers voor weinig tegenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Leuk leuk leuk, een luiertopic }:O

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 11:47
Net ook maar eens een poging gewaagd om gratis verzending te regelen bij Amazon.co.uk, en is na een korte chat sessie zowaar ook gelukt. Nu een maandbox Active fit en Baby dry maat 4+ (292 luiers) voor gemiddeld ~0,24 cent per luier. Het is geen 0,19 cent zoals hierboven, maar alsnog een stuk goedkoper dan de aanbiedingen in NL.
Onze kleine man kan er weer even tegenaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
ruurd v. schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:46:
Net ook maar eens een poging gewaagd om gratis verzending te regelen bij Amazon.co.uk, en is na een korte chat sessie zowaar ook gelukt. Nu een maandbox Active fit en Baby dry maat 4+ (292 luiers) voor gemiddeld ~0,24 cent per luier. Het is geen 0,19 cent zoals hierboven, maar alsnog een stuk goedkoper dan de aanbiedingen in NL.
Onze kleine man kan er weer even tegenaan! :)
Je moet bij Amazon.co.uk echt de goede dag afwachten. Wanneer ze daar in de aanbieding zijn dan kom je vaak zelfs uit rond de 14 cent per luier. Dit verschilt per week en per luiermaat. Een kwestie van groot inslaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Weet iemand een goed adres om wasbare luiers te kopen? (nee, we weten nog niet welk merk).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
- http://www.babybum.nl
- http://www.kaatjekatoen.nl/
- http://mooregreen.nl/

We hebben nu 12 Rumparooz, 2 Flips en 6 Little Lambs. We gaan er nog een paar inleggers bij kopen voor de Flips. Rumparooz & Flips gebruiken we overdag en de Little Lambs gebruiken we 's nachts. Ik gok dat we er totaal 175 euro aan uitgegeven denk ik (aantal ook 2e hands overgenomen van bekenden) en in principe hoeven we geen luiers meer te kopen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dank voor de tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djapink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-12-2018
bestelling via amazon.co.uk kost nu gewoon bezorgkosten. Ik heb vanalles via chat geprobeerd met supervisor, aangeven niet meer terug te komen etc. Vandaag doen ze het iig niet.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 11:47
djapink schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:51:
bestelling via amazon.co.uk kost nu gewoon bezorgkosten. Ik heb vanalles via chat geprobeerd met supervisor, aangeven niet meer terug te komen etc. Vandaag doen ze het iig niet.
:'(
Het lijkt er inderdaad op dat je het qua medewerker net moet treffen. Bi mij is het toevallig afgelopen zaterdag nog wel gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djapink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-12-2018
ruurd v. schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat je het qua medewerker net moet treffen. Bi mij is het toevallig afgelopen zaterdag nog wel gelukt..
Meermaals proberen geeft geen problemen dus? Hoeveel betaal je nu per luier daar?

Ik heb nu via amazon.de besteld met family korting v 20% en 5E extra korting ivm eerste spar-abo bestelling.
komt dus op 20ct per luier voor pampers baby dry 4 x 174 stuks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-05 22:58

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Cartman! schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:03:
- http://www.babybum.nl
- http://www.kaatjekatoen.nl/
- http://mooregreen.nl/

We hebben nu 12 Rumparooz, 2 Flips en 6 Little Lambs. We gaan er nog een paar inleggers bij kopen voor de Flips. Rumparooz & Flips gebruiken we overdag en de Little Lambs gebruiken we 's nachts. Ik gok dat we er totaal 175 euro aan uitgegeven denk ik (aantal ook 2e hands overgenomen van bekenden) en in principe hoeven we geen luiers meer te kopen nu :)
Vergeet niet de waskosten en het ongemak van vieze luiers bewaren ;)

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ViperTPR schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Zelfs met waskosten is t heel veel goedkoper. Ongemak van vieze luiers zul je het mee moeten doen ja. Voor ons is het belangrijk kosten te drukken en dit is een erg effectieve manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ViperTPR schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

offtopic:
Dat is voor ons geen probleem, en zelfs met waskosten is het nog een stuk goedkoper. En (veel) wassen zullen we sowieso wel doen, dus dat is geen probleem.
Het weegt, voor ons, in ieder geval op ongeveer alle fronten makkelijk op tegen wegwerpluiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

ruurd v. schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

Bij mij ook. Heb aangegeven dat ik niet op de hoogte was van het afschaffen, en toen wilde de beste Indier een uitzondering maken. Lijkt me niet echt afhankelijk van medewerker aangezien die lui vanaf een script werken.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Bol.com maandbox maat 5 weer in de aanbieding voor 34,99 voor 144 stuks (gratis verzending).
Kom je op een nette 24 cent de luier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616000

Deze week bij Kruidvat op alle pampers 3=2. 33% korting.
Dus voor 20 euro, had ik 102 luiers (maat4). 20 cent de stuk. Niet supergoedkoop, maar wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

martinusz schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:44:
Bol.com maandbox maat 5 weer in de aanbieding voor 34,99 voor 144 stuks (gratis verzending).
Kom je op een nette 24 cent de luier :)
Maat 5 :? Wat is dat voor monstermaat :? We hebben thuis nog een half pak maat 4 over en Toon is echt niet de kleinste (en nog geen 3,5 jaar oud en 's nachts droog).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Freee!! schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Maat 5 :? Wat is dat voor monstermaat :? We hebben thuis nog een half pak maat 4 over en Toon is echt niet de kleinste (en nog geen 3,5 jaar oud en 's nachts droog).
Bij ons past maat 5 niet eens meer. Maat 6 is een absolute must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:55
Wij gebruiken maat 5 voor de nacht, daar past net wat meer in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-01 09:01

vertigoo

Welcome to the jungle

Bij Makro 40% korting bij afname van 4 pakken
http://www.makro.nl/publi...pampers:20141020:folder25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

Gewoon een maat voor kinderen van 11 - 25 kg :? er is ook nog 5+ en maat 6. Maat 4 past ze echt niet meer in hoor, dat zit veel te strak, dan staan de striemen op haar benen/buik.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 22-10-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
[...]

Welk liliputter dorp wonen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:52
[...]

Mijn zoontje van 1,5 draagt al maat 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 15:37
Onze dochter is morgen 3 maand, en schakelt nu over naar maat 3.
Toegegeven, ze zit bovenaan de groeicurves, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

martinusz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:33:
[...]
Gewoon een maat voor kinderen van 11 - 25 kg :? er is ook nog 5+ en maat 6. Maat 4 past ze echt niet meer in hoor, dat zit veel te strak, dan staan de striemen op haar benen/buik.
Toon paste met 16 kg nog in maat 4 (maar dat zal aan de smallere heupen liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Kwakkel schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:03:
Onze dochter is morgen 3 maand, en schakelt nu over naar maat 3.
Toegegeven, ze zit bovenaan de groeicurves, maar toch :)
Valt mee. Mijn zoontje is 3 maand. Bijna 8,2 kilo en die zit al een tijdje in maat 4 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Kaasplank schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

Valt mee. Mijn zoontje is 3 maand. Bijna 8,2 kilo en die zit al een tijdje in maat 4 :X
3 maanden 8 kilo?? Dan is ie 1,5 x zwaarder dan gemiddeld??? Lijkt me niet heel normaal?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist ook een poging gedaan om via de chat van amazon.co.uk de verzendkosten eraf te krijgen, maar helaas niet gelukt. De prijzen zijn nu erg gunstig daar, maar met 30 pond verzendkosten, houdt het voor mij op.

Dan maar bij de Makro bestellen.
90 luiers Pampers Baby Dry maat 5 voor 18,14 euro is 0,2016 per luier. Volgens mij zie ik verder geen goedkopere opties meer.

Onze dochter zit met 10 maanden en ongeveer 9-10 kg nu tussen 4 en 4+. Maat 4 begint nu 's nachts net iets te klein te worden. Ik begrijp dat ze niet zo heel lang in 4 of 4+ zal zitten, maar maat 5 zal ze wel heel lang hebben. Mijn neefje van bijna 3 heeft ook nog maat 5.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 331023 op 25-10-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FaceDown schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:20:
[...]

3 maanden 8 kilo?? Dan is ie 1,5 x zwaarder dan gemiddeld??? Lijkt me niet heel normaal?
Tja is ie bijna 4 maanden zit hij op het bovenste lijntje he.
Genoeg variatie in de wereld, wees blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
bvbal79 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:13:
[...]

Tja is ie bijna 4 maanden zit hij op het bovenste lijntje he.
Genoeg variatie in de wereld, wees blij.
Precies. Knul is gewoon groot zowel in gewicht als qua lengte voor zijn leeftijd. Consultatiebureau maakt zich lig nergens zorgen over dus wij ook niet. Een beetje reserve is helemaal niet erg. Hij slaapt ook gerust bijna de klok rond dus ons hoor je niet klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Anoniem: 331023 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:35:
Zojuist ook een poging gedaan om via de chat van amazon.co.uk de verzendkosten eraf te krijgen, maar helaas niet gelukt. De prijzen zijn nu erg gunstig daar, maar met 30 pond verzendkosten, houdt het voor mij op.

Dan maar bij de Makro bestellen.
90 luiers Pampers Baby Dry maat 5 voor 18,14 euro is 0,2016 per luier. Volgens mij zie ik verder geen goedkopere opties meer.

Onze dochter zit met 10 maanden en ongeveer 9-10 kg nu tussen 4 en 4+. Maat 4 begint nu 's nachts net iets te klein te worden. Ik begrijp dat ze niet zo heel lang in 4 of 4+ zal zitten, maar maat 5 zal ze wel heel lang hebben. Mijn neefje van bijna 3 heeft ook nog maat 5.
Klopt op een gegeven moment groeien ze niet meer zoveel in de breedte maar wel in de lengte, maar daar kun je met maat 5 nog wel een tijd mee! Mijn dochter van 7 mnd draagt 5, maar mijn zoon van 2 ook, en hij doet dat ook al vanaf 8 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-05 21:24
Gisteravond voor het eerst luiers besteld op Amazon.co.uk
Het was me gelukt om bezorgkosten eraf te laten halen. Had ook 3 maandpakken besteld. Ruim 500 luiers :)
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.