Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lenoverload

Pagina: 1
Acties:

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gaat iets niet helemaal goed met Lenovo-nieuws:

De huidige voorpagina:

01:00 Lenovo brengt lichte ultrabook en 8"-tablet in ThinkPad-lijn uit
01:00 Lenovo introduceert Android-all-in-ones en nieuwe tafel-pc
01:00 Lenovo komt met nieuwe Miix 2-, Yoga 2- en Flex-hybrides
01:00 Lenovo komt met twee 28" uhd-monitoren
01:00 Lenovo kondigt 15,6"-laptop met uhd-resolutie aan 1
01:00 Lenovo onthult fourbay-nas

In het verleden juist begrepen dat jullie erg voorzichtig wilden zijn met produktaankondigingen (het is tenslotte ook gratis reclame voor een bedrijf).

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11 16:27

Momentumlol

Car Fanatic

Maar lenovo is wel de bomb!

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Verwijderd

Ik zat hier ook wel met een gevalletje wtf, kan dit niet in één artikel?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ach... het is misschien veel maar niet zinloos.
Aan de titels te zien zou ik wel klikken op artikel 0, 3 en 4 maar de rest niet.

Tijdens de CES is er gewoon altijd veel nieuws, moeten we nu echt elk jaar weer deze topics hebben?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Daarnaast; doordat de titels allemaal beginnen met Lenovo leest het vind ik wat vreemd weg en daarbij lijkt het wel een advertorial (gezien de reacties op de FP bij de diverse Lenovo artikelen ben ik daar iig niet de enige in), ondanks dat de intenties van T.net vast niet zo zijn; waarom zouden er anders zoveel artikelen op hetzelfde tijdstip zijn geplaatst? :?
Wolfboy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 01:35:
Ach... het is misschien veel maar niet zinloos.
Aan de titels te zien zou ik wel klikken op artikel 0, 3 en 4 maar de rest niet.
Zinloos is het zeker niet, maar doordat elke titel met Lenovo begint wordt het heel erg afgezaagd.
Ik denk dat er sowieso even naar de titels gekeken moet worden; nieuws: Lenovo introduceert Android-all-in-ones en nieuwe tafel-pc dekt imo de lading ook niet; het suggereert dat er alleen hardware op basis van Android komt, maar vervolgens wordt er ook gesproken over een Windows 8.1 PC.
Tijdens de CES is er gewoon altijd veel nieuws, moeten we nu echt elk jaar weer deze topics hebben?
Tja, als je zo redeneert; dan kan het Geachte Redactie forum wel sluiten natuurlijk als de T.net redactie niet tegen kritiek zou kunnen; daar is dit forum toch voor? :? Daarbij gaat het niet over het aantal items wat tijdens de CES geplaatst wordt. Ik denk dat een liveblog of een groter artikel beter had geweest.

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 06-01-2014 01:51 ]

Verwijderd

CptChaos schreef op maandag 06 januari 2014 @ 01:43:
Daarnaast; doordat de titels allemaal beginnen met Lenovo leest het vind ik wat vreemd weg en daarbij lijkt het wel een advertorial.
Daar zat ik ook mee in het hoofd ja, zo'n streep onder elkaar, op exact hetzelfde tijdstip :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Agreed, leuk zo'n embargo, maar dit is niet de manier denk / hoop ik :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 01:32:
Ik zat hier ook wel met een gevalletje wtf, kan dit niet in één artikel?
Ik zou niet weten hoe. Welke kop moet daar boven? 'Lenovo kondigt dingen aan?' daar heeft niemand wat aan en zo is de informatie ook nooit terug te vinden.
Daarnaast; doordat de titels allemaal beginnen met Lenovo leest het vind ik wat vreemd weg en daarbij lijkt het wel een advertorial (gezien de reacties op de FP bij de diverse Lenovo artikelen ben ik daar iig niet de enige in), ondanks dat de intenties van T.net vast niet zo zijn; waarom zouden er anders zoveel artikelen op hetzelfde tijdstip zijn geplaatst? :?
Omdat een embargo verliep ;) het komt vaker voor dat er meerdere productnieuwtjes van één fabrikant tegelijk online komen, maar ik moet toegeven dat het zelden om zoveel berichten gaat. Het 'probleem' is simpelweg dat Lenovo behoorlijk veel aangekondigd heeft, wij jullie op de hoogte willen houden van alle ontwikkelingen, en er niet echt een betere vorm is om dit te presenteren.

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik denk dat het ook niet het probleem is dat er zoveel is aangekondigd, maar dat elk artikel met 'Lenovo' begint. Een beetje journalist moet toch wel 6 verschillende soorten titels weten te bedenken? :P

Fractal Design Core 1100 review

• Martijntje42
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
Beroemdheid schreef op maandag 06 januari 2014 @ 07:27:
Ik denk dat het ook niet het probleem is dat er zoveel is aangekondigd, maar dat elk artikel met 'Lenovo' begint. Een beetje journalist moet toch wel 6 verschillende soorten titels weten te bedenken? :P
Het is wel duidelijk zo...

Er is een grote kans dat we de volgende dagen nog meer van deze blokken gaan zien, Asus... Gigabyte...
Dit komt doordat ze van merk naar merk gaan en niet random rond gaan lopen. :)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
We hebben even de koppen aangepast en de redacteuren in kwestie verbaal gekielhaald, want zes koppen onder elkaar beginnen met hetzelfde woord is simpelweg niet de beste manier om dit te presenterne. Dank allen voor de feedback

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 22:41
perfect! volgens mij is dat ook het enige wat niet correct was, voorderest zou ik het alleen maar vervelend vinden als ze dit in 1 artikel hadden gepropt, omdat je niet alles interessant vind en dan wel alles moet lezen.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hoeveel en op welke manier CES-nieuws brengen, is inderdaad een andere discussie. Overigens ook eentje die toch best gevoerd mag worden?

Maar om alleen voor mezelf te spreken; ik had simpelweg niet eens door dat het CES-gerelateerd was. Het zag er gewoon heel vreemd uit. Alsof iemand per ongeluk onbedoeld een aantal artikelen in 1 klap had gepubliceerd.

Met deze aanpassing ziet het er in ieder geval een stuk minder raar uit en lezen de koppen makkelijker, in plaats van dan dat al je aandacht alleen maar naar het woord Lenovo wordt getrokken..

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Dank, en kudos voor de topictitel :D

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

arnoudwokke schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:21:
We hebben even de koppen aangepast en de redacteuren in kwestie verbaal gekielhaald, want zes koppen onder elkaar beginnen met hetzelfde woord is simpelweg niet de beste manier om dit te presenterne. Dank allen voor de feedback
Misschien kunnen jullie 'CES' voor elk artikel zetten wat daar over gaat of een subcategorie op de FP zoals in het verleden ook gedaan werd bij dergelijke evenementen? Dat lijkt me een stuk duidelijker/overzichtelijker. ;)

Voorbeeld: nieuws: CES: BMW en Tesla gebruiken Nvidia Tegra-soc voor displays

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17
Keypunchie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:03:
[...]

Hoeveel en op welke manier CES-nieuws brengen, is inderdaad een andere discussie. Overigens ook eentje die toch best gevoerd mag worden?
Sterker nog, deze wordt bijna elk jaar gevoerd. :+

CES 2012, herkenbaarheid artikelen.
Verslaggeving CES 2011 en Voorbeschouwing CES 2011

en verder. :P
Maar om alleen voor mezelf te spreken; ik had simpelweg niet eens door dat het CES-gerelateerd was. Het zag er gewoon heel vreemd uit. Alsof iemand per ongeluk onbedoeld een aantal artikelen in 1 klap had gepubliceerd.

Met deze aanpassing ziet het er in ieder geval een stuk minder raar uit en lezen de koppen makkelijker, in plaats van dan dat al je aandacht alleen maar naar het woord Lenovo wordt getrokken..
d:)b dank voor de melding!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Volgens mij hadden berichten in het verleden vaak ook wel een prefix iets als 'CES: ' of zo, wat ook tevoorschijn komt in het eerste topic wat zeef geeft, kan zoiets niet gewoon weer gedaan worden? :p

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb inmiddels de tag gevonden: http://tweakers.net/tag/ces2014/ dit is ook handig als overzicht :)

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 06-01-2014 11:57 ]

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Tja, als je zo redeneert; dan kan het Geachte Redactie forum wel sluiten natuurlijk als de T.net redactie niet tegen kritiek zou kunnen; daar is dit forum toch voor? :? Daarbij gaat het niet over het aantal items wat tijdens de CES geplaatst wordt. Ik denk dat een liveblog of een groter artikel beter had geweest.
Mwah... ik ben niet tegen discussies, het is meer dat we elk jaar een bijna identiek topic hebben over de CES ;)

Het zou misschien helpen als er iets als een "[CES]" prefix bij de artikelen stond zodat mensen weten dat het daar vandaan komt. Met de nieuwe responsive layout kan ik namelijk totaal niet ontdekken dat het een CES artikel is

https://www.dropbox.com/s...2014-01-06%2012.46.05.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/2x74g2e44fxugvm/Screenshot%202014-01-06%2012.46.05.png?dl=1&token_hash=AAEi-PLuVXKWTHSbG_9zhxtfs8ot0qrjC2FJ2CfDglkj9g

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wolfboy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:48:
Mwah... ik ben niet tegen discussies, het is meer dat we elk jaar een bijna identiek topic hebben over de CES ;)
Wat kort door de bocht; het had natuurlijk niet gehoeven als het gewoon goed was gedaan, naar aanleiding van de topics uit het verleden mag ik toch wel hopen dat T.net er lering uit trekt, schijnbaar niet, daarom schijnbaar dus elk jaar een topic ervoor. Geldt ook voor andere beurzen uiteraard, zoals de E3, Gamescom, MWC en zo nog velen meer. :)

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Wat kort door de bocht; het had natuurlijk niet gehoeven als het gewoon goed was gedaan, naar aanleiding van de topics uit het verleden mag ik toch wel hopen dat T.net er lering uit trekt, schijnbaar niet, daarom schijnbaar dus elk jaar een topic ervoor.
Integendeel, uit discussies van vorige jaren en vorige beurzen hebben we een paar conclusies getrokken:
1. Alle artikelen uit een persconferentie combineren is nonsens, want verschillende lezers zijn geinteresseerd in verschillende producten - en bijna niemand weet wat er dan in het artikel allemaal kan staan als er een artikel is als 'Lenovo kondigt tablets, all-in-ones, hybride laptops en nog wat producten aan'.
2. Vrijwel niemand interesseert zich voor een beurs op zich: het zijn simpelweg productaankondigingen, achtergronden bij nieuws en hands-ons die lezers interessant vinden. Daarom is de prefix CES weggehaald, net als de aparte knoppen op de frontpage die er in Tweakers 6.x nog wel waren (en waar daadwerkelijk vrijwel niemand op klikte)

Mocht je tot de kleine groep behoren die graag wel de CES-prefix wil, dan moet ik je teleurstellen: hij keert niet terug.

[ Voor 4% gewijzigd door arnoudwokke op 06-01-2014 13:36 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

arnoudwokke schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:35:
[...]
2. Vrijwel niemand interesseert zich voor een beurs op zich: het zijn simpelweg productaankondigingen, achtergronden bij nieuws en hands-ons die lezers interessant vinden. Daarom is de prefix CES weggehaald
Natuurlijk interesseren mensen zich wel voor de CES. Maar ik zie geen filmpje gemaakt door redacteuren,
tot op heden zijn het alleen maar specs + foto's die in een hoop losse artikelen op de FP worden gezet.

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

arnoudwokke schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:35:
Mocht je tot de kleine groep behoren die graag wel de CES-prefix wil, dan moet ik je teleurstellen: hij keert niet terug.
Een prefix is misschien overkill, maar iets van een bron die je direct ziet als je het artikel opent zou ik wel prettig vinden.

Er is nogal een verschil tussen een aankondiging op de website (i.e. vanaf nu of over 1-2 maanden te koop) en introducties bij diverse beurzen waarna het nog jaren kan duren voor het daadwerkelijk te koop is (if ever).

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Natuurlijk interesseren mensen zich wel voor de CES.
Nee, sorry, echt niet.
Maar ik zie geen filmpje gemaakt door redacteuren,
tot op heden zijn het alleen maar specs + foto's die in een hoop losse artikelen op de FP worden gezet.
Ze zijn druk bezig, vanaf morgen gaat het los denk ik :)
Een prefix is misschien overkill, maar iets van een bron die je direct ziet als je het artikel opent zou ik wel prettig vinden.
We proberen erop te letten het in elk artikel te vermelden :)
Er is nogal een verschil tussen een aankondiging op de website (i.e. vanaf nu of over 1-2 maanden te koop) en introducties bij diverse beurzen waarna het nog jaren kan duren voor het daadwerkelijk te koop is (if ever).
Dat verschilt nogal. Bij de PS Vita zat er bijvoorbeeld een jaar tussen aankondiging op eigen event en beschikbaarheid in Nederland, de vorig jaar op de CES aangekondigde CES was anderhalve maand later te koop in Nederland.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan vraag ik me af wat de redactie van Tweakers op de CES doet, als het toch niet interessant is (voor de website).

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 06-01-2014 14:42 ]

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zat vannacht ook ff raar te kijken en dacht al dat ze Tweakers wat toegestopt hadden.
Mis overigens nog wel ´upcoming news´ wat een leuke karma feature was.

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

arnoudwokke schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:31:
Dat verschilt nogal. Bij de PS Vita zat er bijvoorbeeld een jaar tussen aankondiging op eigen event en beschikbaarheid in Nederland, de vorig jaar op de CES aangekondigde CES was anderhalve maand later te koop in Nederland.
Helaas wel ja... zoals dit product van Lacie wat nog steeds niet leverbaar is na bijna 2 jaar: nieuws: LaCie introduceert Thunderbolt-hub voor esata-drives

Ik mis overigens ook wel dat er tegenwoordig (meestal) geen bron meer in de header van het artikel staat, dat zou dit soort verwarring ook best kunnen voorkomen. Het hoeft niet eens een linkje te zijn maar als er iets staat als "Bron: CES" dan is het al snel duidelijk lijkt me. Misschien nog een idee?

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Dan vraag ik me af wat de redactie van Tweakers op de CES doet, als het toch niet interessant is (voor de website).
Nieuws halen, info voor achtergrond vergaren en hands-ons maken over onderwerpen die mensen interessant vinden. Dat die info van CES komt, zal de overgrote meerderheid van alle lezers worst zijn. De hardware of software zelf bekijken vinden mensen dus wel weer interessant - of het nu van CES komt of niet.

• zeef
Wat ^^ zegt dus. :+
CptChaos schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:37:
[...]
Men is geïnteresseerd in het nieuws van de CES. Gewoon, de individuele berichten, reviews, video's en hands-on's. Dat is er volop en dat wordt goed gelezen. Maar op de "CES" knop, waarmee je in het overzicht van alles van de CES kwam, daar maakte bijna niemand gebruik van.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Je definitie mensen is nogal ruim. De doorsnee consument misschien niet, maar echte tweakers wel hoor ;)

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11 13:04

F.West98

Alweer 16 jaar hier

tweaker2010 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:25:
[...]

Je definitie mensen is nogal ruim. De doorsnee consument misschien niet, maar echte tweakers wel hoor ;)
De gemiddelde bezoeker van Tweakers niet ;)
Maar ik gebruikte die knoppen ook nooit. (vrijwel) Alle productaankondigingen nu zijn van de CES. Dat kan je verwachten. Dus ik lees het gewoon samen met het andere nieuws. Zal mij overigens ook een worst zijn of het van de CES of niet is :+

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik stel een poll voor. Eens kijken wat tweakers echt willen.
Wel of geen apart CES nieuws en zo ja in welke vorm. ;)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Zullen we dan eerst even een vooronderzoek doen of een poll wel een representatief beeld van 'de echte tweaker' geeft? ;)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 13:45

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Misha schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:23:
Zullen we dan eerst even een vooronderzoek doen of een poll wel een representatief beeld van 'de echte tweaker' geeft? ;)
spoiler:
Het antwoord is nee omdat poll antwoorden per sessie worden opgeslagen en niet per user, en een groot deel antwoord zwz niet :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• zeef
Guys, srsly. Iets werd door 0,0001% van de bezoekers gebruikt. Dus we hebben dat achter ons gelaten. Kunnen we nu weer door met zaken die er toe doen? :)
Pagina: 1