and I second that your honor ... ;-)
and I fixed that
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wat is het nut van de CES thema pagina als de laatste 3 CES berichten wel op de frontpage staan maar niet op de Themapagina?
En ik had eigenlijk de hoop dat de twitters van de redacteuren op de themapagina samengevoegd waren. Misschien om een tijdelijke @tweakers/CESredactie list te maken.
Misschien niet helemaal een probleem van de redactie.
Maar het topic sluit wel goed aan bij het onderwerp.
En ik had eigenlijk de hoop dat de twitters van de redacteuren op de themapagina samengevoegd waren. Misschien om een tijdelijke @tweakers/CESredactie list te maken.
Misschien niet helemaal een probleem van de redactie.
Maar het topic sluit wel goed aan bij het onderwerp.
👑
Over welke themapagina heb je het precies?ajakkes schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:08:
Wat is het nut van de CES thema pagina als de laatste 3 CES berichten wel op de frontpage staan maar niet op de Themapagina?
Ik gooi hier even een balletje opEn ik had eigenlijk de hoop dat de twitters van de redacteuren op de themapagina samengevoegd waren. Misschien om een tijdelijke @tweakers/CESredactie list te maken.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
reviews: Voorbeschouwing CES 2011Rataplan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:21:
[...]
Over welke themapagina heb je het precies?
De themapagina die in het artikel genoemd wordt:
http://tweakers.net/archieven/tag/ces2011
Hoewel de artikelen wel op de pagina verschijnen zit er een flinke vertraging op. Het nut van deze thema pagina ontgaat me op dit moment een beetje.
Had Nieuws/Links/Twitters en misschien wat extra (niet FP waardig) backstage materiaal verwacht. Maar misschien dat dit nog komt.
👑
Normaal gesproken verschijnen nieuwsartikelen daar realtime. Het kan zijn dat er af en toe een artikel foutief getagged wordt, maar voorzover dat gebeurde en voorzover ik nu kan zien is dat opgelost.
Ta-daa: http://twitter.com/#!/tweakers/ces-2011Rataplan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:21:
[...]
Over welke themapagina heb je het precies?
[...]
Ik gooi hier even een balletje op
En er zit inderdaad een vertraging op de indexering van de tag-pagina's. Die zullen we even wat tweaken.
Nee hoor, dat is een onwijs zware pagina, dus die cachen we het liefst zo lang mogelijk. Alleen de invalidatie van de cache wordt niet op de juiste momenten aangeroepen, maar dat zijn we as we speak aan het fixenRataplan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:15:
Normaal gesproken verschijnen nieuwsartikelen daar realtime.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ah, dus het is niet zozeer een themapagina maar meer een tagwatch pagina.
Er worden alleen berichten die getagged zijn met ces2011 weergegeven. De URL deed mij al zoiets vermoeden.
Is het misschien een idee om iets van een backstage pagina te maken. Ik mis bij de berichtgeving toch een beetje het "beurs" gevoel. Had dit vorig jaar ook. Veel nieuwsberichten maar geen sfeer berichten. Dat de sfeer de FP niet haalt kan ik mij goed voorstellen, maar op zo'n thema pagina zou het een mooie toevoeging zijn.
Er worden alleen berichten die getagged zijn met ces2011 weergegeven. De URL deed mij al zoiets vermoeden.
Is het misschien een idee om iets van een backstage pagina te maken. Ik mis bij de berichtgeving toch een beetje het "beurs" gevoel. Had dit vorig jaar ook. Veel nieuwsberichten maar geen sfeer berichten. Dat de sfeer de FP niet haalt kan ik mij goed voorstellen, maar op zo'n thema pagina zou het een mooie toevoeging zijn.
👑
Met 'realtime' drukte ik ook vooral mijn vertrouwen in die invalidatie uit, dat binnenkort kennelijk weer geheel terecht ismoto-moi schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:39:
[...]
Nee hoor, dat is een onwijs zware pagina, dus die cachen we het liefst zo lang mogelijk. Alleen de invalidatie van de cache wordt niet op de juiste momenten aangeroepen, maar dat zijn we as we speak aan het fixen
En verder staat er inmiddels ook een fraaie tweetfeed op de themapagina. Die devvers van ons toch
Sfeer zou inderdaad leuk zijn, maar we vinden de inhoud net iets belangrijker dan een dagelijks sfeerverslagajakkes schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:44:
Ah, dus het is niet zozeer een themapagina maar meer een tagwatch pagina.
Ja, die twitterfeed aan de rechterzijde is wat ik bedoel. Netjes gedaan, tweakers.
Over de Sfeer:
Misschien niet zozeer een sfeerverslag. Maar een paar foto's of een filmpje van het vergaren van de nieuwsberichten die gepubliceerd worden. Bij de huidige manier van berichtgeven lijkt het net alsof de 4 crew-leden thuis vanaf de pc persberichten over tikken. Met een foto of video wordt toch meer duidelijk over hoe het er aan toe gaat. Zeg maar het verslaggever ter plaatste gevoel. Maar dit soort dingen worden op de FP weer minder gewaardeerd.
Dit is overigens geen kritiek op de huidige manier van berichtgeving. De berichten zijn van goede kwaliteit. Meer een extra toevoeging aan de thema pagina. (Of een blog/forumtopic van de crewleden ter plaatse, welke je aan de tag pagina toevoegt.)
Over de Sfeer:
Misschien niet zozeer een sfeerverslag. Maar een paar foto's of een filmpje van het vergaren van de nieuwsberichten die gepubliceerd worden. Bij de huidige manier van berichtgeven lijkt het net alsof de 4 crew-leden thuis vanaf de pc persberichten over tikken. Met een foto of video wordt toch meer duidelijk over hoe het er aan toe gaat. Zeg maar het verslaggever ter plaatste gevoel. Maar dit soort dingen worden op de FP weer minder gewaardeerd.
Dit is overigens geen kritiek op de huidige manier van berichtgeving. De berichten zijn van goede kwaliteit. Meer een extra toevoeging aan de thema pagina. (Of een blog/forumtopic van de crewleden ter plaatse, welke je aan de tag pagina toevoegt.)
👑
Pagina: 1