Uhm ik gebruik UDP, geen TCP. Connectionless, dus geen accept en connect. TCP kan dan ook niet broadcasten.Feanathiel schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:51:
[...]
Klinkt een beetje als een listening socket. Op de accept() wordt dan vervolgens de zojuist verbonden client geredirect naar een andere poort, en kunnen ze op de andere poort tegen elkaar aan praten. De listening socket verzorgt alleen communicatie om te accepteren/redirecten. Ik ken alleen de stack (netwerk software die je gebruikt) niet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En wat heeft die glazen bureau ermee te maken?Caelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:34:
Ben al met mijn tweede bak bezig. De eerste was koud geworden ^^ (nadeel van glazen bureau en glazen beker)
Alleszinds, gefiliciteerd! (TAART)
RTFM!
Verwijderd
Je tweede bak?Caelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:34:
Ben al met mijn tweede bak bezig. De eerste was koud geworden ^^ (nadeel van glazen bureau en glazen beker)
In België zou dit betekenen dat je aan je 2e bak bier begonnen bent en dat zo vroeg op de ochtend. Dat taartje naast je naam deed me vermoeden dat je gewoon je bed nog niet gezien hebt maar ik vrees dat jij het gewoon hebt over een "bakje koffie".
Gefeliciflaptaart trouwens!
Gefeliciteerd! ^^ Ook taart bij de koffie, of een saucijzenbroodje?Caelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:34:
https://niels.nu
Tassen koffie en bakken bier?Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:36:
[...]
Je tweede bak?
In België zou dit betekenen dat je aan je 2e bak bier begonnen bent en dat zo vroeg op de ochtend.
Congrats @Caelorum
Caelorum schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:41:
Ah die is ook wel mooiZelf gisteren deze gekregen:
Als je het mij vraagt de beste taart die mijn vriendin ooit heeft gebakken! (en dan ben ik nog niet eens jarig)
Koffie in glas op glazen bureau == weg warmte. Dat bureau geleid warmte zo goed dat de koffie na een minuut of 10 al zowat koud is. Ook dodelijk voor je armen btw, dus lange trui of een deken onder je arm is echt nodig._Moe_ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:36:
[...] En wat heeft die glazen bureau ermee te maken? [...]
Klinkt als een fijn bureauCaelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:50:
Koffie in glas op glazen bureau == weg warmte. Dat bureau geleid warmte zo goed dat de koffie na een minuut of 10 al zowat koud is. Ook dodelijk voor je armen btw, dus lange trui of een deken onder je arm is echt nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door ZaZ op 11-03-2014 09:53 ]
Lekker op de bank
Als ik het zelf betaal wel jaZaZ schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:53:
Gewoon effe te hard iets opzetten. Krijg je een nieuwe
[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 11-03-2014 09:55 ]
Misschien is deze iets voor jou?Caelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:50:
Koffie in glas op glazen bureau == weg warmte. Dat bureau geleid warmte zo goed dat de koffie na een minuut of 10 al zowat koud is. Ook dodelijk voor je armen btw, dus lange trui of een deken onder je arm is echt nodig.
Misschien moet je een lamp tegen je bureau aanzetten
RTFM!
Dan kan je heerlijk gaan schuiven in je eigen zweetCaelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:56:
Mijn plan was om de warme lucht van mijn PC door de opening tussen glas en hout heen te pompen. Moet alleen nog een keer een kap, buis en wat afdichtingsstroken halen
RTFM!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Was die weg dan?BtM909 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:18:
Zijn jullie trouwens nu wel blij.....
spoiler:met het terugzetten van de ("nieuwe") scrollbar in de laatste versie van Chrome
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Gedraagt hij zich nog steeds niet als een native scrollbar op Windows? Dan hoef ik 'm niet.BtM909 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:23:
Ja het staat er een beetje krom maar die dunne is teruggedraaid en er is een (iets andere variant, vandaar "nieuwe" teruggezet).
We are shaping the future
Ik denk dat je te veel verwacht van de Chrome devs...Alex) schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Gedraagt hij zich nog steeds niet als een native scrollbar op Windows? Dan hoef ik 'm niet.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Ja maar 3 vrouwen kunnen er ook niet voor zorgen dat een baby al na 3 maand geboren wordt he.Otherside1982 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:04:
De wiskunde klopt toch redelijk: (1000 lijnen * 10 woorden per lijn) / 30 worden per minuut / 60 minuten per uur = 5,5 uur
Niet?Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:15:
[...]
Ja maar 3 vrouwen kunnen er ook niet voor zorgen dat een baby al na 3 maand geboren wordt he.
Hmmm....
* Firesphere belt er dan maar even 2 af voor vanavond.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Mag ik daaruit afleiden dat je aan kinderen wilt beginnen?Firesphere schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Niet?
Hmmm....
* Firesphere belt er dan maar even 2 af voor vanavond.
Als we nou niks hadden gezegd, dan zat hij over 9 maanden met 3 kinderenVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Mag ik daaruit afleiden dat je aan kinderen wilt beginnen?
Lijkt je dat een goed idee dan?Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Mag ik daaruit afleiden dat je aan kinderen wilt beginnen?
Ik was eigenlijk vooral op zoek naar meer personeel
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Wel, vandaar mijn vraag eigenlijk. Dan hadden we je nog kunnen tegenhouden.Firesphere schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:22:
[...]
Lijkt je dat een goed idee dan?![]()
Om een collega te quoten:Firesphere schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:22:
[...]
Lijkt je dat een goed idee dan?![]()
"I want to breed more employees from our current top employees. Imagine the potential when we get them started on an early age".
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Zoiets inderdaadBrakkie41 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:31:
[...]
Om een collega te quoten:
"I want to breed more employees from our current top employees. Imagine the potential when we get them started on an early age".![]()
Ik raak steeds nieuwe dieptepunten...
Nee, je hebt het diepste punt gewoon nog niet bereikt.
En nu hup aan het werk, luie *^*&%*^)
Klopt, da's 21 maart waarschijnlijk. Dan zit ik helemaal in een "fuck it" mood.Firesphere schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:40:
Nee, je hebt het diepste punt gewoon nog niet bereikt.
Pas maar op, voor je 't weet heb je een ban!En nu hup aan het werk, luie *^*&%*^)
Een FrankenAppsteffex schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:43:
ik voel me nu net een mad scientist! Django, Zend Framework 2 en oude PHP code aan elkaar knopen.
[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 11-03-2014 11:46 ]
Het worden dr steeds meer en meer...Home Tour Pricing Sign up Log in
Hydra schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:45:
[...]
Klopt, da's 21 maart waarschijnlijk. Dan zit ik helemaal in een "fuck it" mood.
[...]
Pas maar op, voor je 't weet heb je een ban!
Je bedoelt navigatie?wouterwouter2 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:46:
Wat word ik moe van die producten waarvan de homepage al begint met het volgende:
[...]
Het worden dr steeds meer en meer...
Man o man, ik wil echt zo graag m'n motorrijbewijs gaan halen. Waarom heb ik dat niet meteen gedaan toen ik 18 werd of pal na m'n autorijbewijs?
Ik heb van maar 1 ding spijt in mijn leven en dat is bovenstaand.
Nee, voor de meest simpele producten meteen een maand abonnement vragen.
Verwijderd
Gewoon doen man! Het is nog niet te laat.pdebie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:51:
* PdeBie ziet buiten steeds meer motoren rijden
Man o man, ik wil echt zo graag m'n motorrijbewijs gaan halen. Waarom heb ik dat niet meteen gedaan toen ik 18 werd of pal na m'n autorijbewijs?
Ik heb mijn moto rijbewijs sinds mijn 18e en heb het mij nog nooit beklaagd. Heb inmiddels ook al een paar vrienden kunnen overtuigen en het is best fijn zo af en toe eens samen te gaan rijden. Volgend jaar gaan we misschien voor een weekje of 2 naar het zuiden van Frankrijk ofzo.
Mijn vrienden vallen helaas al in de nieuwe wetgeving waardoor ze veel meer rijles moeten nemen en het dus een pak duurder wordt, wat voor studenten niet plezant is.
Het zou zomaar een app van mij kunnen zijn
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Je bent nooit te oud om te beginnen?pdebie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:51:
Zal die van mij zaterdag even langs de garage brengen, nieuwe ketting en tandwielen. Daarna mag 't feest ook weer beginnen.
Die paar seconden/minuten en je raakt al in paniek?
Ik heb het vorig jaar pas gehaald, maar het is best eenvoudig als je al je auto rijbewijs hebt. Afgelopen zaterdag voor het eerst lekker wezen touren.pdebie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:51:
Dus wat houdt je tegen?
Boven de 24 is er toch niks veranderd? Ik heb in ieder geval niet meer lessen moeten nemen dan dat ik een paar jaar geleden moest. Hooguit dat je eerst je voertuigbeheersing moet behalen, maar ook dat bestaat al een aantal jaar, en is echt doodeenvoudig.Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:59:
[...]
Mijn vrienden vallen helaas al in de nieuwe wetgeving waardoor ze veel meer rijles moeten nemen en het dus een pak duurder wordt, wat voor studenten niet plezant is.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Hij schrok er van dat hij daadwerkelijk werk moest verrichten.Firesphere schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:08:
[...]
plan: Development-round-up - Iteratie #48
[moppersmurf]Firesphere schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:19:
Wilde gok naar de oorzaak:
plan: Development-round-up - Iteratie #48
Kan dat niet 's nachts?
[/moppersmurf]
Zo krijg je infecties...alienfruit schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:32:
Argh, mensen die meuk niet willen committen als ze ziek zijn
Interessant genoeg is het ook een reden om Internet Explorer niet te gebruiken: De scrollbar wijkt af ten opzichte van de standaard in het besturingssysteem.Alex) schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Gedraagt hij zich nog steeds niet als een native scrollbar op Windows? Dan hoef ik 'm niet.
Wel knullig overigens dat Microsoft zelf niet eens hun eigen software fatsoenlijk aan laat sluiten op het OS.
Zelfs bogosort is van de partij, helemaal op het einde
In feite zet EPM alle zooi aan die ook in de metro IE11 zit. AppContainer, 64 bits, dat soort dingen.
[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 11-03-2014 12:55 ]
Heh, wat? Het ging mij erom dat ik een Windows-8-like scrollbar voor mn neus krijg in Windows 7.Caelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:54:
Die scrollbar staat natuurlijk niet voor niets uit in enhanced protected mode. Overigens staat die alleen standaard aan in Win8. Met Win8.1 hebben ze het standaard uit gezet, omdat het wat problemen veroorzaakt. Alle toolbars en extensions moeten namelijk ook 64 bits zijn en nog wat andere zaken.
In feite zet EPM alle zooi aan die ook in de metro IE11 zit. AppContainer, 64 bits, dat soort dingen.
Zover ik weet gebruikt IE11 gewoon de standaard scrollbar van het OS tenzij EPM aanstaat.dcm360 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:02:
[...]
Heh, wat? Het ging mij erom dat ik een Windows-8-like scrollbar voor mn neus krijg in Windows 7.
Verwijderd
De mijne is ook op onderhoud momenteel. Ik rij in de winter wel gewoon door dus voor mij verandert er niet echt veel.GateKeaper schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:06:
[...]
Je bent nooit te oud om te beginnen?
Zal die van mij zaterdag even langs de garage brengen, nieuwe ketting en tandwielen. Daarna mag 't feest ook weer beginnen.Kan niet wachten.
Firesphere schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:08:
[...]
Ik heb mijn motorijbewijs gehaald op mijn 19e. Mijn vrienden zijn nu 21 en zijn er ook mee bezig (eentje heeft deze morgen zijn rijbewijs gehaaldWoy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:13:
[...]
Ik heb het vorig jaar pas gehaald, maar het is best eenvoudig als je al je auto rijbewijs hebt. Afgelopen zaterdag voor het eerst lekker wezen touren.
Dus wat houdt je tegen?
[...]
Boven de 24 is er toch niks veranderd? Ik heb in ieder geval niet meer lessen moeten nemen dan dat ik een paar jaar geleden moest. Hooguit dat je eerst je voertuigbeheersing moet behalen, maar ook dat bestaat al een aantal jaar, en is echt doodeenvoudig.
Hmmm, eens nadenken over hoe ik dat voor elkaar krijgBtM909 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:05:
Kijk dat is toch #bada55: EA SPORTS - the header background color is...
EPM staat uit, en toch krijg ik non-native scrollbalken.Caelorum schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:03:
[...]
Zover ik weet gebruikt IE11 gewoon de standaard scrollbar van het OS tenzij EPM aanstaat.
Dat is crappy dandcm360 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:09:
[...]
EPM staat uit, en toch krijg ik non-native scrollbalken.
Voornamelijk geldWoy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:13:
[...]
Ik heb het vorig jaar pas gehaald, maar het is best eenvoudig als je al je auto rijbewijs hebt. Afgelopen zaterdag voor het eerst lekker wezen touren.
Dus wat houdt je tegen?
Volgend jaar de keuken verbouwen, dus daar is m'n spaarpotje voor bestemd helaas.
Waarbij ik even de aanname maak dat er geen verschil zit tussen touch-apparaat en tekentablet: op mijn laptop is dat namelijk niet het geval. Op mijn laptop heb ik echter geen Windows, dus het gedrag daarop kan ik niet achterhalen.
[ Voor 58% gewijzigd door dcm360 op 11-03-2014 13:26 ]
Verwijderd
Goedkoop is het inderdaad niet, al heb ik wel een moto + uitrusting + les + verzekering kunnen kopen toen ik nog student was.pdebie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:18:
[...]
Voornamelijk geld![]()
Volgend jaar de keuken verbouwen, dus daar is m'n spaarpotje voor bestemd helaas.
Het volgende item op mijn wenslijstje zijn op maat gemaakte oordoppen. Vooral op de autostrade heb ik last van een hoop lawaai (oa. wind) en daar zou ik toch graag iets aan doen.
wat voor foutmelding? En ook in een echte browser?dcm360 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:40:
Zoveel valt daar niet aan te SOGgen: het geeft een JavaScript foutmelding en meer niet
Op zich kan het redelijk goedkoop, ik was voor onder de € 1000,- klaar. Uiteindelijk natuurlijk wel prioriteiten stellen, zo heb ik mijn keuken even uitgesteld. Dit jaar is de keuken weer verder uitgesteld omdat ik een maand in de VS ga vertoevenpdebie schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:18:
[...]
Voornamelijk geld![]()
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Idem
Onder de 1000 euro? Hoe doe je dat? Een machine voor 1000 euro vinden moet nog wel lukken maar om daar dan nog een uitrusting en verzekering bij te krijgen, lijkt me niet echt makkelijk.Woy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:50:
[...]
Op zich kan het redelijk goedkoop, ik was voor onder de € 1000,- klaar. Uiteindelijk natuurlijk wel prioriteiten stellen, zo heb ik mijn keuken even uitgesteld. Dit jaar is de keuken weer verder uitgesteld omdat ik een maand in de VS ga vertoeven
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 13:53 ]
BtM909 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:49:
[...]
wat voor foutmelding? En ook in een echte browser?
1
| Uncaught exception: TypeError: 'window.requestAnimationFrame' is not a function |
En tja, Opera 12... Welke overigens nog niet heel erg oud is, en voor Linux is er ook nog geen nieuwere versie te krijgen.
1024
BedanktBtM909 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:35:
En voor de WOGers en SOGers onder ons: http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik vermoed dat meneer zijn score benoemd ipv hoogste macht van 2
Mijn beste score is in de 6000 regio, maar niet hoger dan 512 blok gehaald tot dusver...
[ Voor 17% gewijzigd door mbarie op 11-03-2014 14:03 ]
Leuk he klooien met de console
Ik bedoel het rijbewijsVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Onder de 1000 euro? Hoe doe je dat? Een machine voor 1000 euro vinden moet nog wel lukken maar om daar dan nog een uitrusting en verzekering bij te krijgen, lijkt me niet echt makkelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Urithar op 11-03-2014 14:17 ]
Verwijderd
Oh, voor het rijbewijs zelf had ik genoeg aan 8*50 (les) + 100 (moto van het examen huren voor het rijexamen) + 50 (examen zelf) = 550 euro.Woy schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Ik bedoel het rijbewijs. Ik heb zelf nog geen motor gekocht, die leen of huur ik voor nu wel even. Kan ik meteen uitproberen wat ik nou echt een lekkere motor vindt om te kopen.
1440 score, was ook op tile 256 geraakt. Ach ja, zal maar weer verder werken, anders ben ik heel de middag bezig om een betere score te halen.
[ Voor 33% gewijzigd door Styxxy op 11-03-2014 14:27 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.