Bedankt voor alle felicitaties 
Eerste fles whisky is al binnen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Binnen in jou?Good Fella schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:47:
Bedankt voor alle felicitaties
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nee, als cadeautje
Hoop dat het een klein flesje is dan?Good Fella schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:54:
[...] Nee, als cadeautje
Vanavond is hij binnen in mij[...]
70cl, maar zal vanavond vast wel wat hulp krijgen
Eén met verplichtingen (lees: vriendin die de zon ruikt en daar uitgebreid van wilt genieten)Firesphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:32:
[...]
Wat voor nep-dev ben jij zeg. Een beetje in de zon gaan rondlopen![]()
Haha daar had ik zondag al last van; "Ik word zo vrolijk van dit weer!"pdebie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:58:
[...]
Eén met verplichtingen (lees: vriendin die de zon ruikt en daar uitgebreid van wilt genieten)
So I guess, she wants the dsyl765 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:03:
Gelijk heeft ze, er is niks mis met een beetje vitamine D..
https://niels.nu
Gefeliciteerd, helaas is Veenendaal net te verGood Fella schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:57:
[...]
70cl, maar zal vanavond vast wel wat hulp krijgen
Eerst maar eens kijken of hij lekker is.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Wat een nep-dev, eentje met vriendin ...pdebie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:58:
[...]
Eén met verplichtingen (lees: vriendin die de zon ruikt en daar uitgebreid van wilt genieten)
Firesphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:56:
ARGH! (Teveel) pratende collega's. Zo is concentreren natuurlijk onmogelijk.
Oplossing:Firesphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:56:
ARGH! (Teveel) pratende collega's. Zo is concentreren natuurlijk onmogelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door alienfruit op 10-03-2014 12:08 ]
Ik heb geen stoel....windwarrior schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:05:
Oplossing: Firesphere en Caelorum wisselen van stoel.
Helpt helaas niet zoveel, ik blijf het geklets op de achtergrond door m'n muziek heen horen, wat net zo storend is.Merethil schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:06:
[...]
Oplossing:
[afbeelding]
Deed ik ook toen ik vanochtend merkte dat het hier veel drukker zou worden dan normaal, werkt heel fijn
Is het daar niet megadruk?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Betere noise cancellation dan maar?! Ik bedoel... Jij bent het, waarom heb jij geen noise cancellation?Firesphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:09:
[...]
Helpt helaas niet zoveel, ik blijf het geklets op de achtergrond door m'n muziek heen horen, wat net zo storend is.
Omdat deze koptelefoon eigenlijk verder prima voldoet normaal gesproken. Helaasch, het mag vandaag niet zo zijn.Merethil schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:11:
[...]
Betere noise cancellation dan maar?! Ik bedoel... Jij bent het, waarom heb jij geen noise cancellation?
Tijd om je anti-recruiter-mail-app uit te breiden met een anti-collega-functie?Firesphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:14:
[...]
Omdat deze koptelefoon eigenlijk verder prima voldoet normaal gesproken. Helaasch, het mag vandaag niet zo zijn.
Zit tegenwoordig in Arnhem, wellicht dat dat dichter bij isEalanrian schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:27:
[...]
Gefeliciteerd, helaas is Veenendaal net te verWelke whisky heb je gekregen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Als je het hebt over een koptelefoon waar je juist alles in je omgeving nog doorheen hoort... Overigens wel mooi. Als je dat ding openmaakt en het stukje rubber/foam dat ze er in hebben geplakt er uit haalt heb je effectief een HD595. Beste mod die ik ooit heb gedaan.Merethil schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:06:
[...] Oplossing:
[afbeelding]
Deed ik ook toen ik vanochtend merkte dat het hier veel drukker zou worden dan normaal, werkt heel fijn
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 10-03-2014 12:47 ]
Pakte 'm als voorbeeldCaelorum schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:46:
[...]
Als je het hebt over een koptelefoon waar je juist alles in je omgeving nog doorheen hoort... Overigens wel mooi. Als je dat ding openmaakt en het stukje rubber/foam dat ze er in hebben geplakt er uit haalt heb je effectief een HD595. Beste mod die ik ooit heb gedaan.
Ah, je kon alleen niet echt een slechter voorbeeld nemen. Dat ding is zo open dat je het gaas er net zo goed kan afhalen. In de trein kan je je muziek lekker aanzetten en dan iedereen zien kijken, maar niemand zegt er uiteraard wat van, want ja.. "hij heeft wel een koptelefoon op".
In zekere zin wist ik dit welCaelorum schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:55:
[...]
Ah, je kon alleen niet echt een slechter voorbeeld nemen. Dat ding is zo open dat je het gaas er net zo goed kan afhalen. In de trein kan je je muziek lekker aanzetten en dan iedereen zien kijken, maar niemand zegt er uiteraard wat van, want ja.. "hij heeft wel een koptelefoon op".
Maar helemaal mooi is dat iedereen gaat praten in de veronderstelling dat je hun niet hoort.
IdemHydra schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:16:
[...]
Same. Hockey + zon + bier + een stuk naar huis moeten fietsen = verschrompelde hersentjes
Het is daar ook megagroot. Vast wel een plekje waar het wat rustiger is
[ Voor 26% gewijzigd door PdeBie op 10-03-2014 13:31 ]
Die ken ik nog niet, maar goed een blend op basis van Laphroaig moet bijna wel lekker zijn.Good Fella schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:27:
@Hydra: thanks
[...]
Zit tegenwoordig in Arnhem, wellicht dat dat dichter bij is
Islay Mist, nog nooit gedronken, dus ben benieuwd. Anders staat er altijd nog Double Black thuis
Ik woon in Utrecht en moest in Ijsselstein spelen. Da's zo'n 11 km. Dus naast een volle wedstrijd rennen en daarna bier drinken ook nog eens 22km gefietst. Ik was helemaal trots op mezelf. Maar damn wat had ik moeite om uit bed te komen vanochtend. Ben blij dat ik de verstandige keuze gemaakt heb niet naar de TD te gaan...HMS schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:03:
Idem. Behalve het fietsen dan, ik kan naar het hockeyveld lopen. Ook overal spierpijn, was weer een druk weekendje
De afstand is het probleem niet, m'n halfbeschonken toestand was het probleemFiresphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:09:
Ach, watje. Ik fiets die afstand elke dag. Valt best mee.
Never blame alcoholHydra schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:10:
[...]
De afstand is het probleem niet, m'n halfbeschonken toestand was het probleem
Ja na een wedstrijd heb je meestal in dat fietsen geen zin meerHydra schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:02:
[...]
Ik woon in Utrecht en moest in Ijsselstein spelen. Da's zo'n 11 km. Dus naast een volle wedstrijd rennen en daarna bier drinken ook nog eens 22km gefietst. Ik was helemaal trots op mezelf. Maar damn wat had ik moeite om uit bed te komen vanochtend. Ben blij dat ik de verstandige keuze gemaakt heb niet naar de TD te gaan...
jaaaaajaHydra schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:10:
[...]
De afstand is het probleem niet, m'n halfbeschonken toestand was het probleem
Ja, zo'n 5%Robbiedobbie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:11:
Never blame alcoholAlcohol is the solution...
Ik ook niet, maar ik moet afvallenHMS schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:12:
Ja na een wedstrijd heb je meestal in dat fietsen geen zin meer.
Beetje slap lullen met je teamgenotenIk heb zaterdag een landelijke jeugdwedstrijd gefloten (ben BIO op dit moment), en zondag een wedstrijd gespeeld en nog een wedstrijd op de club gefloten. Ook vrij pittig na een tijdje stil gestaan te hebben. Wel erg leuk, dat dan weer wel en met het zonnetje en een biertje erbij was het wel weer even genieten.
[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 10-03-2014 14:28 ]
Help me eventjes uit... Welk land zit je nu?Megamind schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:56:
Leuk als niet alle provincies van het land een uur vooruit zijn gegaan op zondag, werkt goed voor de Skype scrum
...Robbiedobbie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:15:
Hmmz, ik ben een tijdje erg inactief geweest op de rest van het forum hier. Iemand nog topics die ik gewoon MOET volgen?(Ja, ik hem momenteel een beetje last van procrastination
)
Klopt, in Alberta dus, provincie hiernaast heeft geen DST, wazig. Ook leuk dat we nu al een uur vooruit zijn gegaan en jullie pas over 2 weken.Firesphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:58:
Ik gok dat Megamind in Calgary toetert
Eindelijk is het hier na 3 weken boven de 0 gekomen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Creepy schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:51:
[...]
Deze is wel up to date http://www.ad.nl/ad/nl/10...-stralend-lenteweer.dhtml
Draai je je bureau omIntru schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Enige nadeel van het zonnige weer: ik zit hier de hele dag met de luxaflex dicht, anders zie ik niks meer op m'n scherm.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Zelfs dat helpt niet genoeg
Waarom zou dat helpen, dan steken die 4 poten zo raar omhoog en heeft'ie alsnog last van de zon.
Firesphere schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:58:
Ok, ok, ik heb toegegeven aan 1 van mijn grootste wensen van de laatste tijd.
* Firesphere heeft Goat Simulator besteld.
Krijg toch sterk m'n twijfels hoor...Q: When is the release date?
A: It will be out on Steam April 1st.
iOS developer
Ik heb de preview gespeeld en hij is niet zo leuk als:
Jij hebt de FAQ duidelijk niet gelezen.GateKeaper schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:01:
[...]
[...]
Krijg toch sterk m'n twijfels hoor...
Q: bro are u srs
A: Yes.
De release-date van 1 april is nog niet zo lang bekend hoor. En ze zijn dus echt serieus.GateKeaper schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:01:
[...]
[...]
Krijg toch sterk m'n twijfels hoor...
We are shaping the future
InderdaadBtM909 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Ik heb de preview gespeeld en hij is niet zo leuk als:
[video]
Deze is veel realistischer
Nothing to see here!
Building => BuildingPart?TheNephilim schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:46:
Een woning een Pand noemen en een onderdeel van die woning (bijv. cv-ketel of airco) een Object noemen. Is dat een beetje logisch? Ik kan voor dat laatste geen betere verzamelnaam vinden
Altijd leuk, om dergelijke dingen op te moeten schrijven en dan consistent blijven
Ik heb altijd begrepen dat je de inboedel van een huis kunt opdelen in dingen die je verwijdert en dingen die je niet verwijdert. Wél de stenen vloer en gordijnrails (roerende zaken) er uit, niét de CV (vaste zaken).TheNephilim schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:46:
Een woning een Pand noemen en een onderdeel van die woning (bijv. cv-ketel of airco) een Object noemen. Is dat een beetje logisch? Ik kan voor dat laatste geen betere verzamelnaam vinden
Altijd leuk, om dergelijke dingen op te moeten schrijven en dan consistent blijven
iOS developer
Dat zal technisch een goede kandidaat zijn denk ik. Echter heb ik iets nodig wat de klant ook snapt als hij het leest in een concept
Maar een CV-ketel kun je wel vervangen en dergelijke. Het is meer dat ik de onderdelen van een woning wil beschrijven. Heb er nog niks eenduidigs van kunnen maken.BikkelZ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:53:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat je de inboedel van een huis kunt opdelen in dingen die je verwijdert en dingen die je niet verwijdert. Wél de stenen vloer en gordijnrails (roerende zaken) er uit, niét de CV (vaste zaken).
We are shaping the future
Het hangt af van het proces wat je klant heeft. Woningcoöperaties willen dat je je woning leeg oplevert wat dus wil zeggen dat je je stenen vloer er uit mag gaan lopen bikken en je veel makkelijker te verwijderen CV ketel laat zitten. In die sfeer is inboedel een bruikbaar woord, of de Engelse vertaling daar van.TheNephilim schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:02:
[...]
Maar een CV-ketel kun je wel vervangen en dergelijke. Het is meer dat ik de onderdelen van een woning wil beschrijven. Heb er nog niks eenduidigs van kunnen maken.
[ Voor 5% gewijzigd door BikkelZ op 10-03-2014 18:29 ]
iOS developer
Ballmer-peak gone wrong?Alex) schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:32:
Waren ze bij Microsoft dronken toen ze XDomainRequest bedachten? Wat een onzinnige berg beperkingen...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
*hik* wat?
Ik heb echt een /sarcasme tag nodig.
Volgens de iPhone hier 5 minuten. Grootste drukte zal wel zo'n beetje over zijn nuBikkelZ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:07:
[...]
-----------
iOS 7.1 komt heeeeeel langzaam binnen druppelen hier
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Gelukkig doet niet elke woningcoöperatie dat. Vorige bewoonster van dit appartement had een natuurstenenvloer laten leggen in de keuken. Die bleef er mooi in zitten met als resultaat een super deluxe vloer en een keuken die niet zou misstaan in een krot in zuid-Europa.BikkelZ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:07:
[...] Woningcoöperaties willen dat je je woning leeg oplevert wat dus wil zeggen dat je je stenen vloer er uit mag gaan lopen bikken en je veel makkelijker te verwijderen CV ketel laat zitten.[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 10-03-2014 22:16 ]
Hangt er een beetje van af. Kans bestaat dat je alsnog zelf die vloer er weer mag gaan uitbikken. Bij tijdelijke bewoning moet je gewoon egoistisch zijn en zeggen dat het er uit moet. Je hebt er sneller laminaat ingelegd en er weer uit gehaald dan dat je die stenen er vloer er uit haalt.Caelorum schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:15:
[...]
Gelukkig doet niet elke woningcoöperatie dat. Vorige bewoonster van dit appartement had een natuurstenenvloer laten leggen in de keuken. Die bleef er mooi in zitten met als resultaat een super deluxe vloer en een keuken die niet zou misstaan in een krot in zuid-Europa.
Hoe dan ook hebben ze het beleid dat als de volgende bewoner het over wil nemen het er in mag blijven. Zo heb ik ook rolgordijnen overgenomen, want dat was wat goedkoper dat meteen zelf dingen ophangen.
iOS developer
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 11-03-2014 01:13 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ander subnet? Firewall?.oisyn schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:51:
Verdomme waarom werkt m'n UPD broadcast nietApp ontvangt wel z'n eigen bericht maar niet die van anderen op het netwerk
[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 11-03-2014 02:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee, zodra je als huurder de woning uit wil moet je het netjes achterlaten, dan ben je verplicht (tenzij goede reden) om toekomstige huurders de bewoning te laten zien als ze dat willen. Vervolgens als er een huurder is gevonden wordt er samen met hem door de woning heen gelopen, dingen genoteerd die mogen blijven en wordt er een handtekening gezet. Daarna moet de woningcorporatie nog even een handtekening te zetten. Ze zetten er zelf dus een handtekening voor wat de beginstaat is van het huren. Dan moeten ze niet achteraf gaan lopen zeiken dat er een vloer uit moet als de tweede huurder weggaat. Dat hadden ze dan gewoon aan het begin kunnen aangeven. Het moment waarop de nieuwe huurder en de woningcorporatie kunnen aangeven wat moet worden veranderd. Alle drie de partijen gaan namelijk akkoord met de uiteindelijke staat, maar de woningcorporatie vind over het algemeen het wel goed als de volgende huurder er ook blij mee is..oisyn schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:51:
Ok feitelijk zeg je dus dat zodra een volgende bewoner de huidige staat accepteert, die staat vervolgens de verantwoordelijkheid wordt van de woningcorporatie? Iets zegt me dat dat niet helemaal klopt. [...]
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 11-03-2014 08:30 ]
Verwijderd
Klinkt een beetje als een listening socket. Op de accept() wordt dan vervolgens de zojuist verbonden client geredirect naar een andere poort, en kunnen ze op de andere poort tegen elkaar aan praten. De listening socket verzorgt alleen communicatie om te accepteren/redirecten. Ik ken alleen de stack (netwerk software die je gebruikt) niet..oisyn schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 01:53:
[...]
.edit3: en het probleem lijkt m te zitten in het feit dat ik voor het versturen en ontvangen dezelfde socket gebruik. Als ik twee sockets gebruik (waarbij de versturende niet gebind is aan poort X) dan werkt het wel.
[ Voor 68% gewijzigd door D-Raven op 11-03-2014 09:18 ]
Luister dan ook geen prut radio stationsD-Raven schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:14:
omfg Let It Go van de film Frozen op de radio
Holy shit, ik switch mn project target van .net 4.0 naar 4.5... .. .. en alles blijft gewoon werken!!!
Dat is ook voor t eerst... Meestal is zoiets een one-way ticket naar dependancy hell.
Zoe je hetzelfde gedrag als je IP_MULTICAST_LOOP disabled?.oisyn schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 01:53:
Nope, subnet is hetzelfde (het zijn Rackspace Windows VM's in een private network, ze kunnen elkaar wel gewoon vinden met file sharing enzo) en ik heb een firewall rule toegevoegd.
Als ik kijk met Network Monitor dan zie ik de packets ook wel gewoon voorbij komen, alleen vindt ie gewoon niet dat ze voor die app zijn oid.
.edit: ok WTF?! Als ik SO_REUSEADDR enable en de app op 1 machine meerdere keren opstart dan wil hij daarna wél gewoon data ontvangen van de andere machines.
.edit2: maar alleen als die 2e instantie ook blijft runnen. Bovendien ontvangt die tweede instantie dus niet de data. Tenzij ik nog een 3e instantie run, dan werkt de tweede ook "normaal".
Schiet mij maar lek. Ik doe niets raars volgens mij. Ik bind op INADDR_ANY op poort X en ik stuur naar INADDR_BROADCAST op dezelfde poort X. SO_BROADCAST staat aan.
.edit3: en het probleem lijkt m te zitten in het feit dat ik voor het versturen en ontvangen dezelfde socket gebruik. Als ik twee sockets gebruik (waarbij de versturende niet gebind is aan poort X) dan werkt het wel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq