We are shaping the future
Koffie.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Haha, hier kan je de oorsprong van de developer herkennen aan de file manager die ze gebruiken. De helft zweert bij FAR, raden waar die vandaan komen
Ook goeiemorgen
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Met een sample size van 1 zeg ik of UK of oostblokCoca-Cola schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:48:
[...]
Haha, hier kan je de oorsprong van de developer herkennen aan de file manager die ze gebruiken. De helft zweert bij FAR, raden waar die vandaan komen
1989?Coca-Cola schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:48:
[...]
Lekker op de bank
Ordos.. heh.. moest gelijk weer aan Dune II denkenF.West98 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:50:
Dit was echt de WTF van vanochtend: http://www.businessinside...host-city-pictures-2014-2
Als je daarmee de val van de muur bedoelt zit je goed
Ctrl+Shift+N maakt dirs aan, om files te zoeken gebruik ik tegenwoordig Everything icm dit script (genaamd "e.bat")EddoH schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:05:
Het is zo gruwelijk omslachtig om files te kopieren, directories aan te maken, files te zoeken etc etc.
@start "" "C:\Program Files (x86)\Everything\Everything.exe" -search %*
Aanroep is als volgt en werkt enorm snel
e partialnameoffile
Ik dacht al, wat heb ik gemist ^^Rutix schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:55:
[...]
Niks. Maar je moet wel consistent blijvenwant ze veranderen van kleur
.
win+x -> i (of a) danAlex) schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:22:
[...]
Dat doet niks op mijn Windows 8.1-machine hoor
Ik heb "Replace Command Prompt with Windows PowerShell' aangevinkt![]()
Mja, ik weet niet wat jij allemaal doet, maar echt alles dat ik zou willen doen kan ik met toetsenbord doen in explorer. Voor de echt 'geavanceerde' zooi pak ik dan wel powershell. Hidden files kan je gewoon uitzetten en verbergen van extensions ook dusCoca-Cola schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:03:
[...]
Als je daarmee de val van de muur bedoelt zit je goed. Zo'n filemanager werkt wel ongeveer 100 keer zo handig als gewoon explorer (als je een beetje gewend bent), als is het alleen maar omdat alles zonder muis kan, je geen file locking issues hebt (of hidden files of known extensions die verstopt worden etc.) etc, maar ieder zijn ding, dus laten we die discussie hier niet gaan voeren
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 28-02-2014 11:27 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nog tweeeen week... Dan heb je mijn MeetingManagerFiresphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:46:
Kutzooi, meetup.com dood.
Alhoewel... Is toch voor die Europese meeting van Silverstripe? (correct me if i'm wrong)
Dan moet je nog wachten op een engelse vertaling
Meetup.com is wel wat meer en bruikbaarder dan alleen een "kies een datum" systeemF.West98 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:50:
[...]
Nog tweeeen week... Dan heb je mijn MeetingManager
Alhoewel... Is toch voor die Europese meeting van Silverstripe? (correct me if i'm wrong)
Dan moet je nog wachten op een engelse vertaling
edit: FUUU meetingmanager.com is gewoon zo'n reclame-domein geworden.... Stomme mensen die alles lukraar registreren...
[ Voor 30% gewijzigd door F.West98 op 28-02-2014 11:52 ]
Meetup.com is nog steeds wel meerF.West98 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:52:
Ik weet niet wat het precies is, maar mijn MeetingManager is ook niet enkel "kies een datum". Vervoer regelen kan ook, maar nu nog niet
Dan ga ik kijken... Als het weer up is
(misschien haal ik er nog wel ideeën uit...)
Oftewel, het is (nog lang) geen Meetup.comF.West98 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:52:
Ik weet niet wat het precies is, maar mijn MeetingManager is ook niet enkel "kies een datum". Vervoer regelen kan ook, maar nu nog niet
.
Domme mensen, die eerst een product(naam) bedenken/bouwen en pas later checken of de domeinnaam nog wel vrij is...edit: FUUU meetingmanager.com is gewoon zo'n reclame-domein geworden.... Stomme mensen die alles lukraar registreren...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Het is idd nog geen meetup.com.OkkE schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:54:
[...]
Oftewel, het is (nog lang geen) Meetup.com
.
Hij WAS wel vrij.... Maar nu niet meer...[...]
Domme mensen, die eerst een productnaam bedenken/bouwen en pas later checken of de domeinnaam nog wel vrij is...
dan had je hem dus moeten registrerenF.West98 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:55:
[...]
Hij WAS wel vrij.... Maar nu niet meer...
--edit--
@Meetup.com
“Meetup is currently under DDoS attack. Our services may be up/down intermittently as we seek to restore full functionality.”
[ Voor 28% gewijzigd door PdeBie op 28-02-2014 11:57 ]
En daarom registreer je een domein direct als je een product/bedrijfsnaam kiest.F.West98 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:55:
[...]
Het is idd nog geen meetup.com.
[...]
Hij WAS wel vrij.... Maar nu niet meer...
Ja ik geloof je wel hoorFiresphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:56:
Meetup.com is echt veel meer dan alleen maar een datum kiezen of transport regelen, het is echt wel wat completer.
Zo, en nu een bakkie leut.
Overigens, Firesphere, meetup.com is hier wel gewoon online
Raar, ik blijf timeouts krijgenF.West98 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:59:
En ja het was stom om niet te registreren, maar op dat moment was het meer een hobby-probeer project en nu pas vind ik het release-waardig. En nu is 'ie bezet.
Overigens, Firesphere, meetup.com is hier wel gewoon online
Is niet raar, op de website is namelijk de volgende text te vinden:
Meetup is currently under DDoS attack. Our services may be up/down intermittently as we seek to restore full functionality.
Dan ben ik benieuwd welke domeinen dat dan zijn.Douweegbertje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:50:
Mensen kunnen altijd zo b00s worden als ik een bepaald domein heb.Elke keer dreigen met rechtszaken en nooit ééntje gehad
Collega hier van mij ook, die heeft wat meer domeinnamen en ook van wat hogere kwaliteit (lees: 5k + waardes). Elke keer ook dreigmails en dat soort meuk. Altijd wel vermakelijk.
Ik zou niet zo snel boos worden op de persoon zelf, maar ik kan me er ook wel eens druk om maken ja. Van mij mogen ze domeinen strenger reguleren. Een domein moet gewoon serieus gebruikt worden, persoonlijk of bedrijfsmatig, of het niveau van de website maakt daarbij niet uit.Douweegbertje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:50:
Mensen kunnen altijd zo b00s worden als ik een bepaald domein heb.
Maar al die reserveringen, adsense pages, en die onzin. Domeinen die al 5 jaar vastgehouden worden maar niet worden gebruikt. Bah.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Had verwacht dat ze nog wel even vasthielden als je op "Ik neem er een ramt", maar nee hoor...
Sowieso stom dat je bij een nieuw account niet meteen gevraagd wordt om je gegevens...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 15% gewijzigd door Alex) op 28-02-2014 13:44 ]
Wij geven de feedback dat als er iets in het weekend moet worden opgepakt, dit wel tegen het 3-dubbele uurtarief gaat.
Klant besluit "nog wat beter te testen over het weekend"
Right, "Testen"
Want een ongelofelijk trieste bedoening daar in die chat zeg.Gertjan. schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:41:
Damn zit met een half oog de ibood hunt te volgen en zie een versterker langskomen, denk: "die wil ik hebben", bleek dat mijn gegevens nog niet ingevuld waren... Vul ze in en POEF voorraad foetsie
Had verwacht dat ze nog wel even vasthielden als je op "Ik neem er een ramt", maar nee hoor...
Sowieso stom dat je bij een nieuw account niet meteen gevraagd wordt om je gegevens...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik kom er alleen voor de aanbiedingen, bij de mediamarkt ga ik ook niet met willekeurige mensen een praatje aanknopenFiresphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:36:
[...]
Want een ongelofelijk trieste bedoening daar in die chat zeg
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Lekker rustig werken op deze manier.
Of tien minuten doen om h t t p : / w w w . (etc) om erachter dat ze een slash zijn vergeten. Alles weer weghalen en vrolijk opnieuw beginnen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik trap hem het liefst van z'n stoel af om alles ff zelf te doen. Maar hij wilt het graag "leren" .. alleen leer het dan eens zelf zonder mij -,-..
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Kop koffie d'r bij! Heerlijk werken op deze manier ^^
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Rustig wordt het pas als de stroom uitvalt en airco's ermee stoppen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:53:
Ze hebben een rustig dagje hier... De e-mail ligt er al enige uren uit.
Dan is het gewoon eng hoe stil het ineens is
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Ik heb mijn "iets" oudere buren geholpen met wat kleine dingetjes. Dan merk je echt dat er een enorme kloof zit tussen generaties. Damn, sommige dingen pakken ze best snel op, maar vaak heb ik echt zoiets van 'Ehhhh... kom op! na 10x uitleggen snap je het nog niet?'. Ik ben dan wel weer zo'n persoon die het telkens opnieuw probeert op een andere manier.Douweegbertje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:21:
[...]
Ik trap hem het liefst van z'n stoel af om alles ff zelf te doen. Maar hij wilt het graag "leren" .. alleen leer het dan eens zelf zonder mij -,-..
Ohja, en dan heb je van die mensen die zeggen het te willen leren, maar als je het dan uitlegt je afkappen met "dat is te moeilijk voor mij". Ja, kom op zeg.. Gewoon even doorzetten en zeggen wat je dan niet snapt.
Combinatie van bovenstaande types zijn helemaal dodelijk frustrerend.
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 28-02-2014 15:52 ]
Gewoon een schot hagel achter het schuurtje.Caelorum schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:51:
[...]
Ik heb mijn "iets" oudere buren geholpen met wat kleine dingetjes. Dan merk je echt dat er een enorme kloof zit tussen generaties. Damn, sommige dingen pakken ze best snel op, maar vaak heb ik echt zoiets van 'Ehhhh... kom op! na 10x uitleggen snap je het nog niet?'. Ik ben dan wel weer zo'n persoon die het telkens opnieuw probeert op een andere manier.
Ohja, en dan heb je van die mensen die zeggen het te willen leren, maar als je het dan uitlegt je afkappen met "dat is te moeilijk voor mij". Ja, kom op zeg.. Gewoon even doorzetten en zeggen wat je dan niet snapt.
Combinatie van bovenstaande types zijn helemaal dodelijk frustrerend.
Lekker op de bank
Ligt misschien ook aan hoe interessant zulke mensen het vinden. Mijn ervaring is dat het in veel gevallen (vooral klanten van ons) eerder zo is dat “het moet” dan dat ze het echt willen leren. Mijn ouders bijvoorbeeld, hoef ik het over het algemeen maar één keer uit te leggen. Heel veel dingen zoeken ze ook zelf uit na dat ik heb gezegd: “lees en klik maar tot je het voor elkaar hebt of tot het echt stuk is, dan kom ik wel helpen”.Caelorum schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:51:
Ik heb mijn "iets" oudere buren geholpen met wat kleine dingetjes. Dan merk je echt dat er een enorme kloof zit tussen generaties. Damn, sommige dingen pakken ze best snel op, maar vaak heb ik echt zoiets van 'Ehhhh... kom op! na 10x uitleggen snap je het nog niet?'. Ik ben dan wel weer zo'n persoon die het telkens opnieuw probeert op een andere manier.
Geeft toch een goed gevoel om al mijn openstaande to-do's aan collega's toe te wijzen ivm mijn vakantie.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
In een juten zak knopen met wat stenen erbij en dan in de rivier knikkeren is milieuvriendelijker. Je wil al dat lood niet in je ecosysteem.
https://niels.nu
Nothing to see here!
En stond daar ook wat tegenover? Vind ik zelf altijd veel interessanter dan die veer.Rutix schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:35:
Lekkere begin van mijn weekend. Beoordeling over 2013 was uitstekend en heb bij ons de hoogste niveau gehaald die je kunt halen in je beoordeling ^__^.
"Je doet het geweldig! Alleen gaat 't met de rest van het bedrijd minder dus kunnen we je op dit moment helaas geen loonsverhoging geven"GateKeaper schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:48:
En stond daar ook wat tegenover? Vind ik zelf altijd veel interessanter dan die veer.
https://niels.nu
Nothing to see here!
Zo ben ik vertrokken bij m'n vorige werkgever.Hydra schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:55:
[...]
"Je doet het geweldig! Alleen gaat 't met de rest van het bedrijd minder dus kunnen we je op dit moment helaas geen loonsverhoging geven"
"Je doet't geweldig, we kunnen je eigenlijk ook niet missen, maar we kunnen je vooral ook niet betalen. Dus ehm, doei"
Dat werk ja. Heb dat hier ook een paar keer aangekaart, al die "zeer goed" beoordelingen, en dan aankomen met 0,25% inflatiecorrectie en geen verhoging vanwege prestatie. Want, gaat zo slecht met 't bedrijf. Vervolgens rond de kerst gaat het weer zo goed, boven begroot gepresteerd!Hydra schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:55:
[...]
"Je doet het geweldig! Alleen gaat 't met de rest van het bedrijd minder dus kunnen we je op dit moment helaas geen loonsverhoging geven"
Maar.. daar hebben ze hier nu iets op gevonden. We geven de werknemers beoordelingsformulieren van 3 treden hoger, zodat ze geen "goed / zeer goed" meer scoren.
Verwijderd
Tijd voor een drankspelletje:
Drinking game for web developers:
1. Think of a noun
2. Google "<noun>.js"
3. If a library with that name exists - drink
Fuck, het werkt:Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:25:
Weekend!
Tijd voor een drankspelletje:
[...]
pancakeJS bestaat.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
View 1–30 of 2022
Stelletje databasevervuilers!
Ik ben nog bezig met de Android versie. En iets met ruzie met m'n firewall waardoor ik de API niet kan bereiken.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:37:
@Fireshpere: Waar blijft de iOS app?
Plus ik ben bezig met een uitbreiding waardoor je telefoon een unique ID krijgt zodat je je eigen gegenereerde responses kunt ophalen.
En ow ja, ondertussen organiseer ik nog een Europe Meetup. Dus ehm, beetje druk, ik zal m'n collega de API specs geven, misschien dat hij een iOS versie kan bouwen in de tussentijd.
[ Voor 38% gewijzigd door Firesphere op 28-02-2014 18:40 ]
Verwijderd
Gegenereerde reacties opslaan in telefoon is niet cool?Firesphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:38:
[...]
Ik ben nog bezig met de Android versie. En iets met ruzie met m'n firewall waardoor ik de API niet kan bereiken.
Plus ik ben bezig met een uitbreiding waardoor je telefoon een unique ID krijgt zodat je je eigen gegenereerde responses kunt ophalen.
En ow ja, ondertussen organiseer ik nog een Europe Meetup. Dus ehm, beetje druk, ik zal m'n collega de API specs geven, misschien dat hij een iOS versie kan bouwen in de tussentijd.
Verwijderd
/me kan zich nog een PayPal herinneren waarbij de implementatie op z'n zachtst gezegd moeizaam was
Dan ben je ze kwijt bij een reinstall o.i.d.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:40:
[...]
Gegenereerde reacties opslaan in telefoon is niet cool?
En ow ja, ik moet nog ff de HTTPS opzetten... kut, dat gezeik weer.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:42:
[...]
Ach, dat kan de beste overkomen hè...
[ Voor 20% gewijzigd door Firesphere op 28-02-2014 18:43 ]
Verwijderd
[...]
Lang leve SNI, eindelijk af van het gezeik met een IP-adres per SSL-site.Firesphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:42:
[...]
En ow ja, ik moet nog ff de HTTPS opzetten... kut, dat gezeik weer.
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Alex) op 28-02-2014 18:43 ]
Jammer dat je die fout spelt... Het is iets anders, maar zit nu niet thuis te testen.
Ben jij nog gelukkig met je huidige relatie? Toe aan iets nieuws? Ik heb een fantastisch aanbod voor je. Misschien kunnen we daarna wel even "linken"!
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Verwijderd
Ik zag hem net ja, geniaal!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2014 18:48 ]
Het is echt wel lekker om even ongenuanceerd wat nieuwe dingen te bedenken jaVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:46:
[...]
Ik zag hem net ja, geniaal!Je kan nu zo af en toe even stoom afblazen door wat nieuwe scheldpartijen in de database te plempen.
Verwijderd
Ik wil wel eens wat, maar het kan niet altijd. In dit geval is het andersom. Jij wil iets van mij, maar ik ga nog liever op straat wonen. Ik weet niet hoe je aan mijn e-mailadres komt, maar blij ben ik er niet mee. Random spam versturen kunnen zelfs die verdomde pestmieren die ik in de bijkeuken heb.
Mja, maar die even linken is een andere, aparte, categorie, dus dat wil (nog) niet helemaal lekker.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:46:
[...]
Ik zag hem net ja, geniaal!Je kan nu zo af en toe even stoom afblazen door wat nieuwe scheldpartijen in de database te plempen.
Eigenlijk zou je die wel alleen moeten krijgen als je "Even linken" aangevinkt hebt.
http://pastebin.com/ptjrwEKaFiresphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:58:
[...]
Dan ben ik benieuwd welke domeinen dat dan zijn.
En dat zijn allemaal domeinen gewoon van die gast? Dus hij is ook zo'n kaper ?
Nothing to see here!
Verwijderd
Is dat zo? Lijkt het hier prima te doen.Firesphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:07:
Wow, mijn site is een beetje stuk geloof ik.
Meh, hickup gok ik. Ah well, even wat onderhoud-dingen gedaan, nu kunnen lines in meerdere categorietjes terecht. Met wat geklooi moet ik dan ook dingen kunnen koppelen aan linked-vinkje.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:08:
[...]
Is dat zo? Lijkt het hier prima te doen.
Hmmmm, dus... ik heb geen water
[ Voor 6% gewijzigd door Firesphere op 28-02-2014 19:25 ]
Gister geen last gehad van stroomstoring eigenlijk?
Ik las op Twitter wat erover, sommige wijken daar bij jou.
Niet dat mij bekend is in ieder geval.Ryur schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:31:
[...]
Gister geen last gehad van stroomstoring eigenlijk?
Ik las op Twitter wat erover, sommige wijken daar bij jou.
Briljant!Firesphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:46:
Even een klassiekertje toegevoegd
[...]
Ben jij nog gelukkig met je huidige relatie? Toe aan iets nieuws? Ik heb een fantastisch aanbod voor je. Misschien kunnen we daarna wel even "linken"!
[ Voor 30% gewijzigd door Zilla op 28-02-2014 19:37 ]
Idioot gewoon.
JOOST!
F.West was bezig met een UTF8 compatible meeting-manager toch?Douweegbertje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:46:
Kunnen we niet een zwerver inhuren om naar elke recruiter afspraak te gaan en hun tijd daar te verneuken?
Verwijderd
Gat in de markt!Firesphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:48:
[...]
F.West was bezig met een UTF8 compatible meeting-manager toch?
M'n app heeft geen useragent.
En ik heb uiteraard in m'n htaccess, de lege useragent geblokkeerd.
Iemand een idee voor een useragent? Het is nu "Killrecruiters\1.0", maar ik betwijfel of dat er door komt.
Verwijderd
Tsssk. Niet helpdesken hier hè...Firesphere schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:23:
Ja, lul de behanger. Zo gaat't natuurlijk niet werken!
M'n app heeft geen useragent.
En ik heb uiteraard in m'n htaccess, de lege useragent geblokkeerd.
Iemand een idee voor een useragent? Het is nu "Killrecruiters\1.0", maar ik betwijfel of dat er door komt.
Zou het Leger des Heils een API hebben?Douweegbertje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:46:
Kunnen we niet een zwerver inhuren om naar elke recruiter afspraak te gaan en hun tijd daar te verneuken?
AngryRecruiter 0.1.0 is submitted! Alleen het "strong language" gedeelte zou een probleem kunnen zijn. (Doet nog niks, vooral een test of ik de strong language clausule overleef met een R-rating)
*edit*
En rejected "not fully using capabilities of touchscreen"
[ Voor 67% gewijzigd door Firesphere op 28-02-2014 21:00 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.