De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 116 Laatste
Acties:
  • 268.602 views

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
CodeCaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:43:

"Jij bent een ongelooflijke bak stront die maar beter asperges kan gaan steken" is niet bepaald vriendelijk te noemen, noch vertelt het hoe hetgeen misging beter gedaan kan worden.
Niet zo pessimistisch, asperges steken kan een aardige verbetering zijn!

[ Voor 68% gewijzigd door mbarie op 27-02-2014 14:46 ]

Storyteller @ soundcloud

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12 21:27
[...]

"Jij bent een ongelooflijke bak stront die maar beter asperges kan gaan steken" is niet bepaald vriendelijk te noemen, noch vertelt het hoe hetgeen misging beter gedaan kan worden.
Maar het kan wel lekker opluchten.
Ze bestaan wel. :)
Klopt. De parser van bijvoorbeeld FOK! doet het over het vrij aardig: een youtube-linkje wordt meteen omgezet naar een voorbeeldplaatje met bijbehorende titel e.d.

We are shaping the future

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:24

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

[...]

Ze bestaan wel. :)
Wat hebben die asperges er mee te maken?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-12 14:27
"Jij bent een ongelooflijke bak stront die maar beter aspergers kan gaan steken" is niet bepaald vriendelijk te noemen, noch vertelt het hoe hetgeen misging beter gedaan kan worden.
Ik vind dat een beetje gemeen. Die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze een stoornis in het autistisch spectrum hebben.

https://niels.nu

• Alex)
Hydra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:57:
[...]

Ik vind dat een beetje gemeen. Die mensen kunnen er ook niks aan doen dat ze een stoornis in het autistisch spectrum hebben.
:D _O-

Scherp :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

:D Maar hij heeft wel gelijk O-)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12 17:30

BikkelZ

CMD+Z

Alex) schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:28:
[...]

Ik vind eigenlijk dat Vladislav wel een goed punt aandraagt waarom je dit niet zou moeten doen. :)
Ja, als het echt alleen maar om strings zou gaan. Maar voor objecten gaat veel van zijn argumentatie al niet meer op. En verder is het inderdaad zo dat veel libraries en bestaande code natuurlijk een nullable variant terug stuurt terwijl dat meestal als non-nullable bedoeld is. Of er wordt een null geretourneerd omdat er niets gevonden is. Of een Exception. Je weet niet wat mensen bedoelen als je nullable parameters mag insturen. Meestal moet je altijd iets meesturen. Maar in LLBLGen heb ik eens vier uur van mijn leven weggegooid doordat ik niet snapte wat ik voor de laatste vier parameters mee moest sturen. Bleken gewoon null te moeten zijn 8)7

Zo wordt er in .Net 1 code vaak een -1 geretourneerd als integer waarde waar mensen vaak eigenlijk bedoelden "geen waarde". String.IndexOf doet dat nog steeds bijvoorbeeld, en de programmeur moet daardoor weten dat er geen Exception optreedt, geen null geretourneerd wordt maar de arbitraire waarde -1 geretourneerd wordt.

Toch wordt daar in de praktijk weinig over geklaagd en is de int? door vrijwel iedereen omarmd.

[ Voor 16% gewijzigd door BikkelZ op 27-02-2014 15:12 ]

iOS developer

• TheDevilOnLine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12 14:35
Doen er trouwens nog mensen mee aan http://theaigames.com/ ?

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:48:
Wat hebben die asperges er mee te maken?
Seizoensarbeid.

Ik vind je wel lief hoor. :*

Ik zei toch steken, niet prikken? :P

Alex) schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:47:
[...]
Maar het kan wel lekker opluchten.
Dat ontken ik ook niet, maar daar ging het niet helemaal over. :)

Goed bezig, Google! Afgelopen week kreeg ik een Android-update binnen die de ingebakken browser heeft verwijderd, en sinds de Chrome-update van vanmorgen weigert die browser op te starten, hij crasht direct. _O- En voor het inzenden van een crashrapport moet ik vijf pagina's aan voorwaarden accepteren, daar kunnen ze dus ook naar fluiten.

[ Voor 51% gewijzigd door CodeCaster op 27-02-2014 15:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

CodeCaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:12:
[...]

Seizoensarbeid.

Ik vind je wel lief hoor. :*
Alsof ik rekening houdt met de seizoenen :P

ARGH.
Gisteren MacMini van kantoor weer in elkaar gezet, om vandaag weer uit elkaar te halen. Krijg ik met geen mogelijkheid het logic-board meer los...
Morgen maar even weer wat gereedschap van huis meenemen. Hier heb ik veel te weinig beschikbaar.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:22:
[...]

Zoiets had je toch naar een mislukte designer gestuurd? Of spruiten plukken / bollen pellen / witflof steken. :P

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

CodeCaster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:23:
[...]

Zoiets had je toch naar een mislukte designer gestuurd? Of spruiten plukken / bollen pellen / witflof steken. :P
Ja, maar of het het seizoen is doet er niet toe he ;)

Verwijderd

Ik dacht heel even dat ik niet de enige was moet game-controllers op z'n bureau... Tot ik me bedacht dat het wel eens PoP kon zijn... :+

PS3 is inmiddels verhuisd, dat ene potje af en toe tussendoor liep te vaak uit op iets te veel potjes. :N

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 12:14

TheNephilim

Wtfuzzle

Vet! :o

Heb AI, zeker op deze manier, altijd heel interessant gevonden. Helaas ben ik niet slim genoeg denk ik, kost teveel tijd om me door zoiets heen te worstelen :P

• TheDevilOnLine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12 14:35
TheNephilim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:34:
[...]

Vet! :o

Heb AI, zeker op deze manier, altijd heel interessant gevonden. Helaas ben ik niet slim genoeg denk ik, kost teveel tijd om me door zoiets heen te worstelen :P
Vorige 'seizoen' was Poker, dat was ook wel lachen. Ze ondersteunen ook een hele hoop verschillende talen en het zijn elke keer best leuke uitdagingen die eigenlijk niet zo heel complex zijn!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Groter bureau zou inderdaad wel fijn zijn denk ik of niet?

Hebben jullie nou ook net als bij Valve dat jullie voor elk project van plek verwisselen?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb echt ongelofelijk de neiging om gigantisch alles en iedereen verrot te schelden en de boel te slopen.

• Kobus Post
  • Laatst online: 29-12 21:35
Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:38:
Ik heb echt ongelofelijk de neiging om gigantisch alles en iedereen verrot te schelden en de boel te slopen.
Je kan die neigingen nu mooi kwijt in het aanvullen van in je nieuwe beantwoord-de-recruiter script.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Whoop! Kan misschien voor een interessante klant in de VS een iOS app gaan bouwen! :)
Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:22:
[...]

ARGH.
Gisteren MacMini van kantoor weer in elkaar gezet, om vandaag weer uit elkaar te halen. Krijg ik met geen mogelijkheid het logic-board meer los...
Morgen maar even weer wat gereedschap van huis meenemen. Hier heb ik veel te weinig beschikbaar.
Je hebt toch van die kant-en-klare kitjes met tools voor de Mac Mini? Zeker niet duur ten opzichte van een nieuwe Mac Mini kopen omdat je hebt lopen raggen met lomp gereedschap. Bijvoorbeeld:

http://www.ifixit.com/Sto...-Dual-Drive-Kit/IF171-005

iOS developer

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb thuis wel het juiste gereedschap, maar hier op kantoor dus niet ;) Ga dus ook niet de boel slopen bij voorkeur.

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12 15:42
pdebie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Mwa, het past allemaal wel, er staat een klein tafeltje rechts van me met de devkits van mij en m'n buurman en en links is nog wat ruimte over voor nog een tafeltje mocht het nodig zijn.
Hebben jullie nou ook net als bij Valve dat jullie voor elk project van plek verwisselen?
Ja en nee, maar niet op die manier. Dan zouden we de hele wereld over moeten.

• .oisyn
  • Laatst online: 29-12 23:11

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou dat hebben wij zelfs en we zijn maar met 22 man :P. Maar we doen ook meer projecten tegelijk dan menig grote developer en we switchen veel vaker ;)

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 27-02-2014 15:46 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• PrisonerOfPain
.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:45:
[...]

Nou dat hebben wij zelfs en we zijn maar met 22 man :P. Maar we doen ook meer projecten tegelijk dan menig grote developer en we switchen veel vaker ;)
Hier zijn we een groot "core & technology" team zoals bij Nixxes, maar niemand zit op een game. We hebben developer exchanges waarbij game-teams mensen hier neerzetten of waarbij wij voor 6 maanden of zo naar hun gaan. Het grootste deel van de tijd zijn wij gewoon Frostbite en ontwikkelen we tech op request van de verschillende teams.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zoals je weet hebben wij dat ook, alleen is dat team maar 5 man groot ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• PdeBie
.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:45:
[...]

Ja ok, maar bij Valve verhuizen ze met bureau en al :P

• PrisonerOfPain
.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:48:
Zoals je weet hebben wij dat ook, alleen is dat team maar 5 man groot ;)
Dat zei ik toch ook :?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Euh ja |:(

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

_O- Geef je nou toe dat je ongelijk hebt?

[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 27-02-2014 16:11 ]

Verwijderd

[...]

Kan iemand mij uitleggen wat daar het nut voor is? Ik neem aan dat je gewoon bedoelt dat iedereen een ander project krijgt op een andere locatie, maar een heel team verplaatsen lijkt me ook wat gek (tenzij ze moeten samenwerken met een ander team).

• PdeBie
Nou, dan kan die titel 'Discussiewinnaar 2014' ook wel weer weg :P

@Rubinski:
dan moet je even googlen op de new employee manual (of iets dergelijks) van Valve. Daar staat in uitgelegd waarom ze dat doen :)

edit:
[url]http://http://assets.sbnation.com/assets/1074301/Valve_Handbook_LowRes.pdf[/url]

Stond nog in m'n favorieten :P

[ Voor 75% gewijzigd door PdeBie op 27-02-2014 16:18 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:15:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat daar het nut voor is? Ik neem aan dat je gewoon bedoelt dat iedereen een ander project krijgt op een andere locatie, maar een heel team verplaatsen lijkt me ook wat gek (tenzij ze moeten samenwerken met een ander team).
Ik denk dat de ontwikkeltaken nogal hardwareafhankelijk zijn in hun geval, en dat het handig kan zijn om mensen met dezelfde taken bij elkaar te hebben zitten. Toch? :P

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 27-02-2014 16:20 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:11:
[...]

_O- Geef je nou toe dat je ongelijk hebt?
Nee, waar precies had ik ongelijk? :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:20:
[...]

Nee, waar precies had ik ongelijk? :)
Nou ja, ongelijk, ongelijk....

Je hebt de "discussie" in ieder geval niet gewonnen ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er was ook helemaal geen disagreement dus er viel niets te winnen (of verliezen) ;)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:31:
Er was ook helemaal geen disagreement dus er viel niets te winnen (of verliezen) ;)
Jaaaaja, lul je er maar weer onderuit.

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:31:
Praat jij in het echt ook een beetje zoals Paul Verhoeven?

iOS developer

• PrisonerOfPain
In het echt is .oisyn een schattig mannetje.

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-12 16:03

DeluxZ

Livin' the good life

BikkelZ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Paul Verhoeven zo heet onze burgemeester ook ...

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

PrisonerOfPain schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:55:
In het echt is .oisyn een schattig mannetje.
Dat is bijna iedereen toch in het echt?

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
[...]

Kijk het zelf: video: Nixxes: Utrechtse pc-games al jaren aan de top

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

:X Leuk gorilla glas op je telefoon, maar schijnbaar zijn tegels harder/scherper dan gorilla glas. Zat lekker een beetje te surfen op het toilet en schuif mijn telefoon terug in mijn broekzak, helaas schoof hij er lang en schoof face-down over de tegels (inclusief vrolijke pirouette halverwege), bam heel mijn scherm vol met krassen (niet diep, maar wel zichtbaar) :X :'( :W Tot 2 minuten geleden was mijn Lumia 920 nog in perfecte conditie...

F*ck....
En het erge is dat ik wel een hoesje heb (zo'n klap ding), maar dat ik hem soms niet dichtklap als ik hem in mijn zak steek...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-12 18:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Wees blij? Die van mij is helemaal naar de !)(@!. :+ Hij viel plat met het scherm op de stenen.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:10:
:X Leuk gorilla glas op je telefoon, maar schijnbaar zijn tegels harder/scherper dan gorilla glas. Zat lekker een beetje te surfen op het toilet en schuif mijn telefoon terug in mijn broekzak, helaas schoof hij er lang en schoof face-down over de tegels (inclusief vrolijke pirouette halverwege), bam heel mijn scherm vol met krassen (niet diep, maar wel zichtbaar) :X :'( :W Tot 2 minuten geleden was mijn Lumia 920 nog in perfecte conditie...

F*ck....
En het erge is dat ik wel een hoesje heb (zo'n klap ding), maar dat ik hem soms niet dichtklap als ik hem in mijn zak steek...
Nieuw glaasje er in?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Je bedoelt met heel veel engelse woorden? Ja. Ik communiceer nou eenmaal voor de helft van de dag in het Engels en heb de nare eigenschap vaak niet op woorden te kunnen komen. Dan ga ik gewoon voor de Engelse counterpart (<-- tadaa). Omgekeerd werkt dat ook maar dat snappen mijn Engelstalige collega's het wat minder 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 27-02-2014 17:24 ]

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:01:
[...]

Dat is bijna iedereen toch in het echt?
Nee hoor, ik ben op internet veel vriendelijker en overdenk beter wat ik zeg ;)
Op internet kunnen ze je makkelijk vinden, in het echt is het lastiger om een slechte "referentie" over iemand te vinden :+
Douweegbertje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:17:
Wees blij? Die van mij is helemaal naar de !)(@!. :+ Hij viel plat met het scherm op de stenen.
Oei, gelukkig zijn bij mij alleen krassen te zien, lelijk maar geen echte barst. Soms zie ik mensen met een telefoon lopen waarbij ik mij verbaas over het feit dat hij nog lijkt te werken :D
Weet niet of dat zo maar kan bij deze telefoons, ding kan niet open. Koop wel weer een nieuwe als ik mij verveel met dit toestel :+

Wel jammer, ben normaal erg zuinig met mijn spul (vooral duur spul zoals telefoons, laptopschermen, camera's en lenzen), dus dan is de eerste kras extra zuur. Maar goed, nu hoef ik niet meer zo voorzichtig met de telefoon te zijn ;) Hij is toch al stuk :+

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:25:
[...]

Nee hoor, ik ben op internet veel vriendelijker en overdenk beter wat ik zeg ;)
Op internet kunnen ze je makkelijk vinden, in het echt is het lastiger om een slechte "referentie" over iemand te vinden :+
Ow. Hmmmm. Ik ben op internet net zo aardig als in het echt :)

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:29:
[...]

Ow. Hmmmm. Ik ben op internet net zo aardig als in het echt :)
En in je mails naar recruiters? ;)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:30:
[...]

En in je mails naar recruiters? ;)
Ben ik net zo eerlijk als in het echt.

• Alex)
Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:32:
[...]

Heb je eigenlijk ooit nog iets gehoord van een recruiter na een reactie van jouw kant?

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:32:
[...]
:) Ik probeer je klem te praten, maar met weinig succes vandaag ;)

Ik probeer in het echt ook wel vriendelijk te zijn, maar sommige mensen verdienen speciale aanpak, dus daar ben ik wat botter tegen :+ Op internet/mail/schrift komt dat vaak wat lomper over, daarom moet ik soms mijn mening/woorden wat down-tunen :P

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:23:
[...]

Je bedoelt met heel veel engelse woorden? Ja. Ik communiceer nou eenmaal voor de helft van de dag in het Engels en heb de nare eigenschap vaak niet op woorden te kunnen komen. Dan ga ik gewoon voor de Engelse counterpart (<-- tadaa). Omgekeerd werkt dat ook maar dat snappen mijn Engelstalige collega's het wat minder 8)7
Dat klinkt herkenbaar. Op het werk, ben ik ook 3/4 van de tijd in het Engels bezig.
Op mijn stage was dat praktisch de hele dag en wanneer ik dan 's avonds iets ging drinken met een mede-stagair (ook een Belg) zaten we vaak in het Engels te praten omdat we het zo gewoon waren.
Toen ik terug van Riga kwam en op restaurant iets ging eten begon ik gewoon in het Engels te bestellen. Pas achteraf viel mijn euro dat er gewoon weer Nederlands gepraat kon worden :')

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:39
.Gertjan. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:25:
[...]
Weet niet of dat zo maar kan bij deze telefoons, ding kan niet open. Koop wel weer een nieuwe als ik mij verveel met dit toestel :+ [...]
Ja kan wel. Aan de onderkant zitten twee schroeven. Als je die losdraait kan je het hele display eruit halen. Op internet staat wel een handleiding over hoe het precies moet.
Overigens zelf nog geen last van krassen op mijn L920. Wel een klein deukje (~2mm oppervlakte, 0.5mm diep) op een hoek van het toestel omdat ik hem van anderhalf meter hoog op een grote steen liet vallen. Ding schoof over een stenen pad (grote Italiaanse keien met zand erop) en dat was het enige wat ik er aan over heb gehouden. Ben dus best tevreden over de sterkte van het polycarbonaat en het glas dat er in zit :D

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:34:
[...]

Heb je eigenlijk ooit nog iets gehoord van een recruiter na een reactie van jouw kant?
Nog nooit, maar ik geef de moed niet op hoor!
.Gertjan. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:35:
[...]

:) Ik probeer je klem te praten, maar met weinig succes vandaag ;)
Sowieso ben ik in't echt weinig anders dan op internet. Zelfs in hoe ik me uitdruk of mijn frustraties/irritaties uit.

Alleen tegen klanten wil ik nog wel eens even 3x ademhalen en tot 10 tellen.
.Gertjan. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:35:
Ik probeer in het echt ook wel vriendelijk te zijn, maar sommige mensen verdienen speciale aanpak, dus daar ben ik wat botter tegen :+ Op internet/mail/schrift komt dat vaak wat lomper over, daarom moet ik soms mijn mening/woorden wat down-tunen :P
Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:54:
Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ghehehe :+
Mag ik voor de afwisseling een quote van jou gebruiken in mijn sig?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:58:
[...]

Ghehehe :+
Mag ik voor de afwisseling een quote van jou gebruiken in mijn sig?
Uiteraard, waarom zou dat niet mogen?

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:04:
[...]

Uiteraard, waarom zou dat niet mogen?
Altijd netter om te vragen, toch? ;)

• Douweegbertje

Douweegbertje

ps. Nieuw glaasje voor de lumia 920 is iets van 120-140 euro als je het zelf doet. Bij een best goede toko hier, dus niet je lokale ali's telefoonzaak koste het in totaal 195,-

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

* Firesphere aait z'n precision screwdriver set

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:10:
* Firesphere aait z'n precision screwdriver set
eww

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

De sigs hier in de devschuur beginnen langzamerhand een quotefest te worden :D

Op kantoor, ik had wat specifiek gereedschap nodig, dus ik haal een bitset en nog wat extra dingen voor zo'n 100 euro.
Zegt m'n baas
Zoveel voor zo'n beetje gereedschap? Daar betaal je mooi zelf een deel van hoor, dat kan veel goedkoper!
* Firesphere :?
"ehhhh, hoezo `een deel`? Uiteraard betaal ik dit zelf, mijn gereedschap!"

Baas:
:?
Ik:
"Ja, dacht je nou echt dat ik gereedschap zou kopen voor een ander? MINE!"

[ Voor 75% gewijzigd door Firesphere op 27-02-2014 19:19 ]

• Douweegbertje

Douweegbertje

Wie bouwt er even een "best quotes of the coffee corner" pagina?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Je zou haast denken dat ik iets heb gedaan:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/uzczuyxc63c7unt/analytics.PNG
Douweegbertje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:20:
Wie bouwt er even een "best quotes of the coffee corner" pagina?
Bestaan er toch al genoeg van? Plus moderatie daarop is wel een enorm gedoe lijkt me.

En anders... wens ik je succes :P

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:08

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, iemand hier ervaring met Joomla? Wat vinden jullie van? Als je aan een nieuwe web-site begint zou je dan voor Joomla kiezen? Ik zit te twijfelen tussen Joomla en Drupal.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
alienfruit schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:35:
Hmm, iemand hier ervaring met Joomla? Wat vinden jullie van? Als je aan een nieuwe web-site begint zou je dan voor Joomla kiezen? Ik zit te twijfelen tussen Joomla en Drupal.
Ligt toch echt aan het doel/eisen van de site.
Ik zou persoonlijk eerder twijfelen tussen WordPress en Drupal. Joomla sowieso een no-go. :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik zou beide NOOIT kiezen. Drupal is echt verschrikkelijk, Joomla is een overload aan onzinnige extra's.

Wat wil je bereiken met je site, wat zijn de eisen? Zoek daar een geschikt framework voor en gaan.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:20

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Belgen kunnen niet rijden.
Belgen rijden erger dan de mails van Firesphere aan recruiters erg zijn.

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Kobus Post
F.West98 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:43:
Dan ben je dus nog niet in Frankrijk geweest. Ik heb 1 keer in Parijs gereden en was blij dat ik geen schade had gereden.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:08

alienfruit

the alien you never expected

Ja, dat is een interessante vraag. Responsive, verder mogelijkheid tot een profiel (incl. privé berichten) etc. Het zal veel custom development van modules e.d. zijn.

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-12 19:51
Je moet dan ook niet in Brussel of Antwerpen tijdens het spitsuur... Deze 2 steden staan in de top 3 van "world's most traffic congested cities".

[ Voor 15% gewijzigd door Styxxy op 27-02-2014 19:46 ]

Verwijderd

Nou kom er maar in Rubinski, _Moe_, Styxxy en kornuiten kompanen :)

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54
What else is new? Belgen kunnen toch (ook) lessen met hun ouders als "instructeur". Afgelopen maandag nog uhm, 2KM over de grens bij Maastricht geweest. En ze maken het ook zelf ervan. Stoplichten met voorselectie voor linksaf en dan gewoon maar een stoplicht plaatsen en de tegenover gelegen banen tegelijk groen geven, dus rechtsaf, rechtdoor en linksaf tegelijk groen waardoor je wat midden op de kruising staat te wachten totdat je alsnog linksaf kunt. Of vaak pas bebording na de kruising waardoor je pas laat ziet dat je toch ergens moest afslaan. Ook rotondes met meerdere banen blijft iedereen doodleuk op de rechter baan rijden omdat je anders met een beetje pech niet meer af komt. Omdat dus iedereen rechts rijd en ze je niet ertussen laten.

• Styxxy
  • Laatst online: 30-12 19:51
Het verkeer in België is ook rampzalig. Ik vind het zelf ook verschrikkelijk. Trouwens, ik heb wel mooi met de rijschool leren rijden (20 uur), dus niet zo maar los met de mammie en pappie.

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-12 12:17
RobertMe schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:46:
[...]

What else is new? Belgen kunnen toch (ook) lessen met hun ouders als "instructeur". Afgelopen maandag nog uhm, 2KM over de grens bij Maastricht geweest. En ze maken het ook zelf ervan. Stoplichten met voorselectie voor linksaf en dan gewoon maar een stoplicht plaatsen en de tegenover gelegen banen tegelijk groen geven, dus rechtsaf, rechtdoor en linksaf tegelijk groen waardoor je wat midden op de kruising staat te wachten totdat je alsnog linksaf kunt. Of vaak pas bebording na de kruising waardoor je pas laat ziet dat je toch ergens moest afslaan. Ook rotondes met meerdere banen blijft iedereen doodleuk op de rechter baan rijden omdat je anders met een beetje pech niet meer af komt. Omdat dus iedereen rechts rijd en ze je niet ertussen laten.
Huh, is dat hetzelfde België als waar ik dagelijks rond rij? Ik heb ook les gekregen van mijn ouders zonder rijschool en ik reed tijdens mijn examen beter dan die jongen die 20u rijschool had gevolgd en daarna 3 maand alleen mocht rondrijden.
Dat vond ik altijd de vreemdste optie: 20u les en daarna mag je 3 maand zonder begeleiding gaan rijden. Niemand die je op fouten wijst. 8)7
Overal rijden er brokkenpiloten, als ik in Amsterdam of Rotterdam of zo tijdens te spits zou rijden zou ik ook genoeg te klagen hebben. ;)

• Alex)
Het wegdek in België (en dan vooral Wallonië) vind ik niet echt om over naar huis te schrijven. Geef mij maar Nederland of Frankrijk (de tolwegen dan).

• Douweegbertje

Douweegbertje

holy shit, ik hoop eigenlijk dat je trolled :+

Joomla is gewoon.. dat had kapot gemaakt moeten worden in 2009. Ooit populair bij gebrek aan beter, nu zijn er vele betere CMS'en (is dat een woord?) alleen leeft het nog steeds. Als je iets wilt wat traag is, niet normaal werkt en alleen gebruikt wordt door digibeten die net hun hobby fotografen site op zetten.. pak Joomla.

Drupal is sterk verbetert, alleen ik vind persoonlijk dat je drupal alleen moet nemen als dit goed past bij je website. Bij de gemiddelde website is Drupal een soort van "overkill".

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
alienfruit schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:45:
Ja, dat is een interessante vraag. Responsive, verder mogelijkheid tot een profiel (incl. privé berichten) etc. Het zal veel custom development van modules e.d. zijn.
Dus gewoon geen CMS gebruiken maar een normaal framework. Joomla en Drupal vind ik beide om te janken, WP is leuk als je een blog wilt starten en niet veel zelf wilt bouwen.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Precies. Pak dan gewoon CodeIgniter, ondanks dat het vrij d00d is. De learn curve is vrij simpel namelijk. één dag werk en je hebt die eisen van je er in. Anders iets van symfony of iets dergelijks! :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Afhankelijk van je eisen, zou ik zeggen dat je moet kijken naar Symfony+Sonata (Lijkt me overkill), Silverstripe (samen met CMS en een paar modules ben je al een heel eind) of Typo3 (geen idee, maar CMS is best goed).

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:23:
[...]

Ik zat je maar een beetje te harassen hoor :P Maar ik probeer toch wel normale niet technische woorden in het Nederlands te blijven gebruiken. Welke was jij nou in het filmpje, bril en scheiding?
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:42:
[...]

Dat klinkt herkenbaar. Op het werk, ben ik ook 3/4 van de tijd in het Engels bezig.
Op mijn stage was dat praktisch de hele dag en wanneer ik dan 's avonds iets ging drinken met een mede-stagair (ook een Belg) zaten we vaak in het Engels te praten omdat we het zo gewoon waren.
Toen ik terug van Riga kwam en op restaurant iets ging eten begon ik gewoon in het Engels te bestellen. Pas achteraf viel mijn euro dat er gewoon weer Nederlands gepraat kon worden :')
Kun je daar mee uit de voeten overal in Riga, Engels? Ik zou hier omkomen van de honger als ik geen Spaans zou spreken.
Ik zou nog liever mijn ballen op tafel leggen en er met een baksteen op slaan. Of WordPress gebruiken.

Kijk anders eens naar Django of Flask voor Python. Betere taal, beter opgezet. Django is wel redelijk compleet tenzij je graag anders mans brak geschreven plug-ins gebruikt.

iOS developer

• Chris7
  • Niet online
Kobus Post schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:44:
[...]

Dan ben je dus nog niet in Frankrijk geweest. Ik heb 1 keer in Parijs gereden en was blij dat ik geen schade had gereden.
De Allerslechtste Chauffeur van Nederland - Finale :Y)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BikkelZ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:00:
[...]

Ik zou nog liever mijn ballen op tafel leggen en er met een baksteen op slaan. Of WordPress gebruiken.

Kijk anders eens naar Django of Flask voor Python. Betere taal, beter opgezet. Django is wel redelijk compleet tenzij je graag anders mans brak geschreven plug-ins gebruikt.
Mag ik met de baksteen slaan? Ik kan wel wat stress-verlichting gebruiken.

En daarna die baksteen in je gezicht meppen. Seriously? Wordpress? |:( |:( |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 27-02-2014 20:02 ]

• Kobus Post
Haha, zo erg is het niet met mij. Zou op zich wel leuk zijn als ze dat ook met een Parijzenaar (?) gedaan hadden. Kijken hoe die in hun eigen stad rijden.

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:02:
[...]

Mag ik met de baksteen slaan? Ik kan wel wat stress-verlichting gebruiken.

En daarna die baksteen in je gezicht meppen. Seriously? Wordpress? |:( |:( |:(
Jij bent hier degene die überhaupt nog PHP aanraadt. Enig masochisme moet je niet vreemd zijn *whoopssshhh*

iOS developer

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BikkelZ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:05:
[...]

Jij bent hier degene die überhaupt nog PHP aanraadt. Enig masochisme moet je niet vreemd zijn *whoopssshhh*
In de lijn Joomla/Drupal ligt een PHP framework voor de hand he ;)

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:06:
[...]

In de lijn Joomla/Drupal ligt een PHP framework voor de hand he ;)
WordPress ligt ook in die lijn. Zelfs het stijgende gedeelte van de lijn.

* BikkelZ klapt twee bakstenen tegen elkaar *komt u maar*

iOS developer

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BikkelZ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:08:
[...]

WordPress ligt ook in die lijn. Zelfs het stijgende gedeelte van de lijn.

* BikkelZ klapt twee bakstenen tegen elkaar *komt u maar*
Wordpress een stijgende lijn??? Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met PHP om Wordpress beter in te schatten dan Joomla of Drupal.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:55
Als je niets wil weinig wil customizen zou ik wordpress pakken, wil je meer customizen dan Drupal (Drupal geeft zelf aan bij meer dan 100 modules niet geschikt te zijn - en uit ervaring kan ik melden dat dat juist is...), en als je veel wil customizen dan Typo3.

Uiteraard zijn er nog 100.000 mogelijkheden, maar dit is hoe ik voor mezelf het php-straatje inricht.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• syl765
  • Laatst online: 26-11 11:00
Is PHP dan echt zo slecht?

Ik wil na vele jaren unix systeembeheer gedaan te hebben mij dan toch eens wat meer gaan verdiepen in het maken van web applicaties. Nu heb ik gekozen om gebruik te gaan maken van django en python.
Ben nu bezig met les 4 van de django tutorial , dus het schiet op :D
Ik heb dus heel lang zitten twijfelen tussen PHP en Python/Django en uiteindelijk gekozen voor het laatste.
Waarom ik gekozen heb voor python/django is toch de vaak hele negatieve uitlatingen over PHP.
Maar als iets heel slecht is, dan kan het toch niet zo zijn dat het merendeel er dan toch gebruik van maakt? ( aan de andere kant Microsoft Windows bewijst ook het tegendeel).

Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

gr

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54
Douweegbertje schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:59:
Precies. Pak dan gewoon CodeIgniter, ondanks dat het vrij d00d is. De learn curve is vrij simpel namelijk. één dag werk en je hebt die eisen van je er in. Anders iets van symfony of iets dergelijks! :)
Als het snel af moet kun je ook naar een van de al genoemde CMSen kijken, dan weet je zeker dat het snel af is. Daarnaast zie ik je nog niet binnen een dag een volledig CMS in CodeIgniter bouwen (of welk ander kaal framework dan ook). Met een backend om content te beheren, het implementeren van een design voor front & backend etc.

Buiten de al ander genoemde CMSen, frameworks (+ modules) zou je bv. ook weer kunnen kijken naar Symfony CMF, waarbij CMF staat voor Content Management Framework. Ik heb me zelf (nog) niet erin verdiept maar volgensmij bied het wel een berg modules bovenop het standaard Symfony framework om een CMS te bouwen. Alhoewel het volgensmij niet kant en klaar qua functionaliteiten/weergave is. Je zult dus wel zelf pagina's etc. moeten bouwen bovenop de logica & models die CMF bied.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

syl765 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:17:

Ik wil na vele jaren unix systeembeheer gedaan te hebben mij dan toch eens wat meer gaan verdiepen in het maken van web applicaties. Nu heb ik gekozen om gebruik te gaan maken van django en python.
Ik heb dus heel lang zitten twijfelen tussen PHP en Python/Django en uiteindelijk gekozen voor het laatste.
Waarom ik gekozen heb voor python/django is toch de vaak hele negatieve uitlatingen over PHP.
Maar als iets heel slecht is, dan kan het toch niet zo zijn dat het merendeel er dan toch gebruik van maakt? ( aan de andere kant Microsoft Windows bewijst ook het tegendeel).

gr
Ranten op PHP is 1 van de devschuur's stokpaardjes. Net als Software architecten, die krijgen ook de volle laag.

Er zijn zeker betere programmeertalen hoor, maar het ranten op PHP is om het ranten. Vooral goede frameworks zijn prima mee te werken en ondersteunen veel betere logica dan PHP zelf doet.

Python is trouwens absoluut geen slechte keuze hoor :)

Enneuh, je hoeft niet af te sluiten met een groet/ondertekening, dergelijke dingen bedenken we hier op GoT er zelf wel bij als we daar de behoefte aan hebben ;)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben helemaal verzot op Silex omdat het zo flexibel is, niet vast zit aan een hoop structuren maar wel goed werkt met componenten van Symfony die ik erg hoog heb zitten.

PHP heeft een hoop eigenaardigheden maar als je gewoon een beetje normaal nadenkt hoeft dat echt geen probleem te zijn en kun je er gave dingen mee doen.

Als ik moet kiezen tussen Joomla, Drupal of Wordpress zou ik ook zeker Wordpress kiezen. Vooral Drupal heeft echt weinig met PHP te maken imo, dat is een soort taal opzich met 1000 "hook"-functies die functionaliteit aanpast op plekken waar je t niet verwacht. Joomla heb ik n paar jaar geleden eens geprobeerd en dat voelde aan als een soort kermis vergelijkbaar aan mijn recente ervaring met Drupal.

[ Voor 38% gewijzigd door Cartman! op 27-02-2014 20:33 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:09:
[...]

Wordpress een stijgende lijn??? Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met PHP om Wordpress beter in te schatten dan Joomla of Drupal.
Een template in Wordpress maken gaat een stuk makkelijker dan in Drupal of Joomla, dus ja ik zou eerder WP gebruiken dan die andere twee. Als ik ooit met PHP zou werken.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Megamind schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:31:
[...]

Een template in Wordpress maken gaat een stuk makkelijker dan in Drupal of Joomla, dus ja ik zou eerder WP gebruiken dan die andere twee. Als ik ooit met PHP zou werken.
Heb je ooit met Twig of Silverstripe Templating gewerkt?
Dan ben je heel snel genezen van die WP troup

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:09:
[...]

Ik heb met Joomla gewerkt en met WordPress. WordPress werkt redelijk simpel als je niet te veel aan de admin van WordPress zelf wil veranderen en je vereisten niet te veel afwijken van een blog. Ga je te veel lopen rommelen houdt het op, admin aanpassen vond ik echt een crime. Niveautje website van de voetbalclub met een template die al 80% van je layout covert.

Joomla was een groot lek- en hackfestijn terwijl een WordPress met een beetje goed gecheckte plug-ins wel veiliger is (of lijkt te zijn). Updaten van je code is ook veel makkelijker via de admin dus doe je dat ook vaker.

Als je WordPress vervelend vindt om tegen aan te programmeren dan was je iets met WordPress aan het doen waar je eigenlijk geen WordPress voor had moeten gebruiken. Typo3 is ook een beest van een CMS maar daar kun je uiteindelijk wel veel meer mee customizen.

Ik heb een paar jaar full time in PHP gewerkt en daar voor en daar na heb ik het ook gebruikt. Voor mij is PHP een perfecte taal om snel iets werkend te krijgen wat overal kan draaien. Ik zou het nog steeds gebruiken als ik morgen iets online zou moeten hebben.
syl765 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:17:

gr
Python is stukken logischer en is ook bruikbaar voor command line achtige dingen of zelfs applicaties met GUI's, PHP is echt alleen maar voor web. PHP is mits goed ingezet vaak wel sneller dan Python. Naar mijn bescheiden mening komt geen PHP framework in de buurt van de minimalistische elegantie en flexibiliteit van Django.

Mijn probleem met PHP is in de eerste plaats de kwaliteit van alle frameworks en code die er mee geschreven is, juist omdat je er zo snel resultaat mee hebt en alle corners kunt cutten (.iosyn :w ) schrijven mensen er ook enorme bagger in. Ook is het gewoon niet consistent in naamgeving van functies en parametervolgorde.

[ Voor 9% gewijzigd door BikkelZ op 27-02-2014 20:39 ]

iOS developer

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmm, m'n API voor de recruitermail is blijkbaar dichtgetimmerd.

* Firesphere gaat de firewall slopen

• Rutix
  • Laatst online: 22-12 22:23
Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:38:
Hmmm, m'n API voor de recruitermail is blijkbaar dichtgetimmerd.

* Firesphere gaat de firewall slopen
De wat?

Nothing to see here!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

* Firesphere wijst naar link in sig

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:32:
[...]

Twig :3
Heerlijk om mee te werken, zeker met Slim Framework als backend. Lekker netjes back-end front-end gescheiden houden, zoals het hoort.

• Chris7
  • Niet online
Firesphere schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:32:
[...]

Hmm, je hebt het er wel eens eerder over gehad en Silverstripe ziet er inderdaad wel heel goed uit. Tot nu toe veel met WordPress gedaan maar nu ik dit zie is dat wel onnoemlijk veel beter. Ik ga me erin verdiepen! Sowieso zeg ik WP binnenkort wel vaarwel denk ik, hoewel er hier regelmatig op gerant wordt begrijp ik steeds beter waarom :P . Voor kleine projecten is 't nog wel te doen, maar custom dingen maken voor bv. Silverstripe ziet er veel makkelijker uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris7 op 27-02-2014 21:56 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Chris7 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:18:
[...]

Hmm, je hebt het er wel eens eerder over gehad en Silverstripe ziet er inderdaad wel heel goed uit. Tot nu toe veel met WordPress gedaan maar nu ik dit zie is dat wel onnoemlijk veel beter. Ik ga me erin verdiepen! Sowieso zeg ik WP binnenkort wel vaarwel denk ik, hoewel er hier regelmatig op gerant wordt begrijp ik steeds beter waarom :P . Voor kleine projecten is 't nog wel te doen, maar custom dingen maken voor bv. Silverstripe ziet er veel makkelijker uit.
DM maar als je vragen hebt ;)

Om onduidelijke reden, misschien heeft het iets te maken met bijvoorbeeld waar ik goed in ben, maar ik sta in de Silverstripe developers lijst ;)

En ja, het is echt gigantisch veel beter.

Pagina: 1 ... 77 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.