Ziet er wel goed uitBtM909 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:47:
Voor de liefhebbers:
Microsoft Virtual Academy: Free Microsoft Training Delivered by Experts
http://www.microsoftvirtualacademy.com/#?fbid=ifgCbijk_WC
edit:
Ik weet niet hoe oud de info is
Ah een connaisseur!Patriot schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:45:
Euh, ja en neeIk ben toevallig een enorme fan van AA geweest (ben afgehaakt bij 3), en Insurgency heeft er wel íets van weg, maar 't is het net niet helemaal. Misschien scheelt het dat ik het niet in clanverband speel, maar Insurgency is nog onvergeeflijker dan AA en dat kan wel op je zenuwen gaan werken..
Ja hier ook, fanatiek gespeeld tot 2.9.x ofzo en toen ben ik gevlogen. 3 kan me op dit moment niet echt bekoren en ook de reboot van 2.5.x weet me niet te boeien. Ik ben echt opzoek naar AA in een nieuw jasje. Zo te horen is Insurgency dus niet helemaal wat AA ooit was. Nog onvergeeflijker zelfs
---
Als je lokale webshizzle alleen luistert naar localhost en je voor een IE8 check naar een virtualbox moet, dan werkt localhost niet meer natuurlijk
Ze zijn best up to dateBtM909 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:47:
Voor de liefhebbers:
Microsoft Virtual Academy: Free Microsoft Training Delivered by Experts
http://www.microsoftvirtualacademy.com/#?fbid=ifgCbijk_WC
edit:
Ik weet niet hoe oud de info is
Nothing to see here!
Interessant verhaal: http://www.radio1.nl/item...%20door%20de%20super.html
Hoe zou dit nou werken? Ik zou denken dat het middels infrarood werkt en flikkeringen e.d.
Hoe zou dit nou werken? Ik zou denken dat het middels infrarood werkt en flikkeringen e.d.
Dat lijkt mij ook, ik kan me geen andere technologie voorstellen die hiervoor geschikt is en al werkt met bestaande smartphones.alienfruit schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:28:
Hoogfrequente wisselen in intensiteit. Alles hoger dan 100hz ofzo zien we toch niet.alienfruit schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:28:
https://niels.nu
In feite is het gewoon een "open kabel"
Of je nu bij glasvezel licht door een buis heen gooit, of dat nu op deze manier "open" neer zet maakt in feite niet uit. In elk geval wel een interessante techniek.
Las ergens dat er iets van 150Mb data verstuurt kan worden ermee.
Of je nu bij glasvezel licht door een buis heen gooit, of dat nu op deze manier "open" neer zet maakt in feite niet uit. In elk geval wel een interessante techniek.
Las ergens dat er iets van 150Mb data verstuurt kan worden ermee.
Ik vraag mij meer af of zoiets niet een effect heeft op de mensen. Wellicht dat sommige mensen er hoofdpijn van gaan krijgen ofzo?
PWM'en op LEDs kan makkelijk in de 10kHz range zijn. Dat laag-doorlaatfilter dat je oog is gaat daar niks van merken, maar je kan er aardig wat data in stoppen. We worden sowieso al gebombardeerd met electromagnetische straling, dus ik denk dat die paar fotonen meer of minder ook niet gaat uitmaken ;-)
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Maar om het te laten werken met telefoons dan moet de telefoon het op kunnen vangen, en de camera op de telefoon is niet heel veel beter dan een oog wat betreft hoogfrequente signalen. Infrarood zou wel kunnen, dat zien camera's wel en mensen niet (richt maar eens een afstandsbediening op je camera/telefoon).
Waarom zou die chip in hemelsnaam een betere respons hebben op IR (waar 'ie niet voor gemaakt is) dan zichtbaar licht? Klinkt nogal onlogisch nietwaar?_js_ schreef op maandag 17 februari 2014 @ 18:29:
Maar om het te laten werken met telefoons dan moet de telefoon het op kunnen vangen, en de camera op de telefoon is niet heel veel beter dan een oog wat betreft hoogfrequente signalen. Infrarood zou wel kunnen, dat zien camera's wel en mensen niet (richt maar eens een afstandsbediening op je camera/telefoon).
ARGH, en toen was wampserver stuk, precies als ik't nodig heb.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Maar IR kun je op veel lagere frequenties gebruiken zonder dat je klanten horendol wordenHydra schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:01:
[...]
Waarom zou die chip in hemelsnaam een betere respons hebben op IR (waar 'ie niet voor gemaakt is) dan zichtbaar licht? Klinkt nogal onlogisch nietwaar?
Wat is het probleem dan, als wampserver kapot is als je het nodig hebt, dat wou je toch?Firesphere schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:12:
ARGH, en toen was wampserver stuk, precies als ik't nodig heb.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Een wamp server heeft toch maar 1 status? kapot?
Zet je toch even je kopie van je VM terug? Of draait ie niet in een VM?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Waar kan ik 'em downloaden dan? Heb ook wel weer eens zin in een paar headshots te makenBikkelZ schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:34:
[...]
Al dat gezeur over die hyperrealistische peperdure shooters vol met bugs dure DLC. Gewoon af en toe even lekker een uurtje UT m-m-m-m-m-m-m-MONSTERKILLL en ik kan er weer even tegen aan. Iedere gare laptop draait het, het is public domain dus iedereen die zin heeft kan het zo installeren en meedoen.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ben ook benieuwd, ik vind alleen plekken waar je de game gewoon kan kopen.farlane schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Waar kan ik 'em downloaden dan? Heb ook wel weer eens zin in een paar headshots te maken
Als voorbeeld... http://download.cnet.com/...3000-7441_4-10247361.html
Q3 sourcecode kan je downloaden
Q3 content niet 
* .oisyn gaat maar weer eens verder met z'n queeste voor 100% completion in Super Meat Boy.
* .oisyn gaat maar weer eens verder met z'n queeste voor 100% completion in Super Meat Boy.
[ Voor 74% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2014 20:40 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De snip wellicht? Heb hier nog een iso van de originele cdfarlane schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:52:
[...]
Waar kan ik 'em downloaden dan? Heb ook wel weer eens zin in een paar headshots te maken
Edit: lol:
CNET Editors' note: This is a very large (342MB) file and may take several hours to download via dial-up modem
[ Voor 49% gewijzigd door BtM909 op 17-02-2014 22:42 ]
Hmmjah, heb 'em ook ooit zelf gekocht. Maar public domain zou ik het niet willen noemen...
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Anders QuakeLive
is wel gratis... alleen private servers zitten er niet in.
Zo, ik heb een site weer een stukje veiliger gemaakt. Gratis SSL-certificaat van StartSSL geïnstalleerd, in IIS verouderde protocollen en ciphersuites uitgeschakeld met dit tooltje en wat rewriteregels ingesteld zodat alle HTTP-requests automatisch naar HTTPS worden omgesmurfd.
Resultaat? De site krijgt een "A" in de SSL Test.
Resultaat? De site krijgt een "A" in de SSL Test.
We are shaping the future
Ik had een StartSSL certificaat, alleen veel devices herkennen deze toch niet en krijg je alsnog een onveilig melding. Zo'n certificate geeft weinig meerwaarde over een self-signed IMO.
Vroeger was StartSSL inderdaad redelijk onbekend, maar tegenwoordig accepteren vrij veel browsers en devices hun certificaten standaard is mijn ervaring. 
In mijn geval geldt ook nog eens dat als je device/browser zo oud is dat hij StartSSL niet kent, je de website waarschijnlijk sowieso niet te zien kunt krijgen. Ik gebruik namelijk SNI om meerdere SSL-sites op hetzelfde IP te hosten.
In mijn geval geldt ook nog eens dat als je device/browser zo oud is dat hij StartSSL niet kent, je de website waarschijnlijk sowieso niet te zien kunt krijgen. Ik gebruik namelijk SNI om meerdere SSL-sites op hetzelfde IP te hosten.
[ Voor 51% gewijzigd door Alex) op 17-02-2014 21:54 ]
Raar heb QIII vorig jaar nog gespeeld via Steam en toen was het gratis...wellicht tijdelijk?
iOS developer
Ja, nu Windows XP eindelijk zo ver is weggezakt dat SNI haalbaar is, kan er ineens heel veel. Ik heb precies hetzelfde gedaan met enkele sites. StartSSL certificaat wordt tegenwoordig overal wel geaccepteerd.Alex) schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:46:
Vroeger was StartSSL inderdaad redelijk onbekend, maar tegenwoordig accepteren vrij veel browsers en devices hun certificaten standaard is mijn ervaring.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Voor Firefox op Windows XP was SNI geen probleem, want Firefox doet al het SSL-gebeuren zelf. Het is de SSL-stack van Windows XP (WinSock?) die SNI niet ondersteunt. Hoe het met browsers als Opera en Chrome zit weet ik niet.
Ik vermoed dat Chrome het overlaat aan het onderliggende platform, omdat dingen zoals SSL-certificaten en trusted root certificates uit de system-store worden gehaald en niet uit de browser zelf.
Ik vermoed dat Chrome het overlaat aan het onderliggende platform, omdat dingen zoals SSL-certificaten en trusted root certificates uit de system-store worden gehaald en niet uit de browser zelf.
Verwijderd
Voor de verandering eens om 7 uur al in de auto. Normaal is dat tegen 9 uur. Gevolg: Zit hier non-stop te gapen.
Zal er vandaag maar eens flink wat bakken koffie in gooien dus.
Zal er vandaag maar eens flink wat bakken koffie in gooien dus.
Bij Firefox niet in ieder geval, die heeft zijn eigen store.Alex) schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 00:11:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Klopt, net als Java.Sebazzz schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:50:
[...]
Bij Firefox niet in ieder geval, die heeft zijn eigen store.
Wat best wel stupide is, want als je een trusted root certificate wil toevoegen moet je dat op meerdere plekken doen i.p.v. op één plek die makkelijk met Group Policy te beheren is.
Overigens, Firesphere, doe je ook aan koffiebezorging onderweg? Ik heb geen koffie kunnen halen voor ik instapte
Ik zit nog thuis, te wachten op de monteur voor de geiserAlex) schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Klopt, net als Java.
Wat best wel stupide is, want als je een trusted root certificate wil toevoegen moet je dat op meerdere plekken doen i.p.v. op één plek die makkelijk met Group Policy te beheren is.
Overigens, Firesphere, doe je ook aan koffiebezorging onderweg? Ik heb geen koffie kunnen halen voor ik instapte
Oh, maar dat is makkelijk hoor. Dat is gewoon 1 uur.
Fantastisch! Ik heb vaak de indruk dat ze de indruk hebben dat ze de enigen zijn die moeten werken. Voor die 10 minuten werk dat ze hebben, ben je bijna verplicht een hele dag verlof op te nemen.Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Ik zit nog thuis, te wachten op de monteur voor de geiserFantastische planning is dat altijd "Tussen half 9 en half 1" komt'ie langs
RTFM!
Zoals iemand op twitter ooit zei: ik hoop dat een monteur me ooit vraagt hoe laat het is, dan kan ik zeggen dat het tussen 8 en 12 uur is. /flauw_Moe_ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:31:
[...]
Fantastisch! Ik heb vaak de indruk dat ze de indruk hebben dat ze de enigen zijn die moeten werken. Voor die 10 minuten werk dat ze hebben, ben je bijna verplicht een hele dag verlof op te nemen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Tja, het is wel zo dat ze een heel aantal mensen langs moeten om reparaties uit te voeren, en het is niet altijd even duidelijk hoe lang dat duurt._Moe_ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:31:
[...]
Fantastisch! Ik heb vaak de indruk dat ze de indruk hebben dat ze de enigen zijn die moeten werken. Voor die 10 minuten werk dat ze hebben, ben je bijna verplicht een hele dag verlof op te nemen.
Vorig jaar was de monteur bij mij 2 uur bezig, kwam er niet uit, collega er bij gehaald, ze zijn uiteindelijk nog 3 uur bezig geweest met z'n tweeën, als zoiets gebeurd, is een planning maken erg lastig.
Ik snap het daarom wel. Maar plezierig is anders inderdaad.
Begrijpen doe ik het ook wel hoor!Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:42:
[...]
Tja, het is wel zo dat ze een heel aantal mensen langs moeten om reparaties uit te voeren, en het is niet altijd even duidelijk hoe lang dat duurt.
Vorig jaar was de monteur bij mij 2 uur bezig, kwam er niet uit, collega er bij gehaald, ze zijn uiteindelijk nog 3 uur bezig geweest met z'n tweeën, als zoiets gebeurd, is een planning maken erg lastig.
Ik snap het daarom wel. Maar plezierig is anders inderdaad.
Anderzijds kunnen ze even goed wat minder in plannen, zodat ze wat meer marge krijgen voor fouten, maar dan rendeert het misschien niet meer
RTFM!
Ach, ik heb nu in ieder geval de tijd om m'n monitoren weer eens schoon te maken.
Wholy crap wat een rotzooi zit daar op achteraf gezien!
Moet je je hand voor je mond houden als je niestFiresphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:54:
Ach, ik heb nu in ieder geval de tijd om m'n monitoren weer eens schoon te maken.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
En niet met je mond vol telefoneren...DeluxZ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:57:
[...]
Moet je je hand voor je mond houden als je niest
Oef, het is nu al een vreselijke dag. Allemaal kleine prutsdingetjes die gedaan moeten worden. Met in m'n nek nog werk aan een oud project wat ook maar gezeur blijft. Het schiet niet op 
Nu snel een muziekje aan en eens kijken hoever we komen voor de pauze
Nu snel een muziekje aan en eens kijken hoever we komen voor de pauze
Ik durf niet naar de WC te gaan, want geheid staat die monteur dan voor de deur 
En m'n wifi is nog stuk ook, zo te zien
[ Voor 24% gewijzigd door Firesphere op 18-02-2014 10:19 ]
Dat heb ik een keer gehad toen de postbezorger voor de deur stondFiresphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:17:
Met toiletpapier uit de broek hangend de deur open gedaan?
Verwijderd
Daar moet je gewoon schijt aan hebben!Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:17:
Verwijderd
Hang een papiertje op de deur: "Zit op het toilet, geef me een minuutje".Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:17:
Pfff.... Xml naar Java classes om aan het zetten, althans dat probeer ik. Wat zijn het toch allemaal lompe, onduidelijke pakketten als je veel complexe schema's wilt gebruiken. Momenteel word ik er helemaal gek van
Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:24:
Met toiletpapier uit de broek hangend de deur open gedaan?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:26:
[...]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben!
Verwijderd
Mijn favoriet: http://xstream.codehaus.org/tutorial.htmlalex3305 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:31:
Pfff.... Xml naar Java classes om aan het zetten, althans dat probeer ik. Wat zijn het toch allemaal lompe, onduidelijke pakketten als je veel complexe schema's wilt gebruiken. Momenteel word ik er helemaal gek van
Altijd fan geweest van JAXB maar dat is zo'n ongelofelijk rotding als je meer wilt gebruiken dan de simpelste XML's...alex3305 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:31:
Normaalgesproken kreeg ik mooie objecten die ik kon gebruiken maar zodra de XML wat complexer was dan twee of drie niveau's kreeg ik helse objecten waar ik het overzicht volledig in kwijtraakte.
Ik had hier eens over gelezen, zit blijkbaar ook in veel grote pakketten (zoals Mule e.d.) omdat het goed schijnt te werken. Thanks voor de link!
Een minuutje? Das snel, ik vind dat je voor goed werk gewoon tijd uit moet trekkenVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:27:
[...]
Hang een papiertje op de deur: "Zit op het toilet, geef me een minuutje".
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Beter:Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:27:
[...]
Hang een papiertje op de deur: "Zit op het toilet, geef me een minuutje".
"wc-bezoek tussen 8 en 12 uur, indien ik binnen deze periode niet meteen open, gelieve even te wachten."
RTFM!
Verwijderd
_Moe_ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:44:
[...]
Beter:
"wc-bezoek tussen 8 en 12 uur, indien ik binnen deze periode niet meteen open, gelieve even te wachten."
offtopic:
Kan het zijn dat je avatar het niet meer doet? Enter Shikari
_Moe_ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:44:
[...]
Beter:
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:45:
[...]
offtopic:
offtopic:
Ik had ook al die indruk!
Ik had ook al die indruk!
RTFM!
Leuk, XML met een foutboodschap in een JPG verpakken
Dit is pas rapid deployment:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Developer hierachter heeft even midgame de features uitgebreid terwijl er 45.000 man online waren. Nu werkt het niet meer en is iedereen boos
Developer hierachter heeft even midgame de features uitgebreid terwijl er 45.000 man online waren. Nu werkt het niet meer en is iedereen boos
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
45.000 kijkers toch? Geen spelers, of heb ik het mis?Gamebuster schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:03:
Dit is pas rapid deployment:
Iedere kijker kan meespelen, alleen niet iedereen speelt mee (ik kijk bijv. ook alleen maar)
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Verwijderd
Ik heb gisteren even gekeken maar vond het eigenlijk best saai. Het gaat gewoon voor geen meter vooruit aangezien iedereen elkaar blijkt tegen te werken. Er zijn mensen die de hele tijd op start lopen te duwen zonder enige reden.
Veruit de meesten lijken het te herstarten. Geeft maar weer aan dat de trolls het altijd winnen van de 'gewone' mensen als je ze de kans geeft. Het is de weg van de minste weerstand.Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:44:
Ik heb gisteren even gekeken maar vond het eigenlijk best saai. Het gaat gewoon voor geen meter vooruit aangezien iedereen elkaar blijkt tegen te werken. Er zijn mensen die de hele tijd op start lopen te duwen zonder enige reden.
Scheiten in de baas zijn tijd.Gertjan. schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:43:
[...]
Een minuutje? Das snel, ik vind dat je voor goed werk gewoon tijd uit moet trekken
Ik ben dan een dief van mijn eigen portemonnee
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ah op die fiets!Gamebuster schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:41:
Iedere kijker kan meespelen, alleen niet iedereen speelt mee (ik kijk bijv. ook alleen maar)
Zorg je dan wel dat het minder tijd in beslag neemt dan Slapen op het werk
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Mehehehe. Zojuist een toepassing voor eval() gevonden en geimplementeerd
Hydra schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:25:
Mehehehe. Zojuist een toepassing voor eval() gevonden en geimplementeerd

Middag 
Koffie?
Koffie?
Iemand interesse om een verkoudheid over te nemen? Prima staat, slechts 4 dagen oud....
Ik ben alleen geinteresseerd als ie factory-sealed is.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik kan em wel voor je sealen als factory. Echter geen garanties en je dient de hele partij over te nemen...RayNbow schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:51:
Als we Firesphere ff factory-sealen is 'ie wel van z'n verkoudheid af...RayNbow schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:51:
Waarom moet ik nou weer factory-sealed worden???Hydra schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:02:
[...]
Als we Firesphere ff factory-sealen is 'ie wel van z'n verkoudheid af...
Om van je verkoudheid af te komen!Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:02:
Waarom moet ik nou weer factory-sealed worden???
Maar... Maar.... Ik ben helemaal niet verkouden!
Ealanrian is verkouden
Doh...Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:05:
Maar... Maar.... Ik ben helemaal niet verkouden!
Ealanrian is verkouden
Een gefactorysealde Firesphere zou wel eens positief kunnen zijn voor de relatie tussen hem en zijn klanten...
Post-it erop "NIET OPENMAKEN!"
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Alex) schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:14:
Een gefactorysealde Firesphere zou wel eens positief kunnen zijn voor de relatie tussen hem en zijn klanten...
Hey!
[ Voor 37% gewijzigd door Firesphere op 18-02-2014 13:16 ]
Verwijderd
Alex) schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:14:
Zou Peer zo vriendelijk willen zijn om op te houden met de verbinding te resetten?
Da's niet tof van Peer idd.Firesphere schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:20:
Zou Peer zo vriendelijk willen zijn om op te houden met de verbinding te resetten?
Stuur ze anders eens een mailtje: info@peer.be (Dat is de gemeente Peer)
Zouden ze bij de gemeente Peer het heel druk hebben met al die verbindingen?
Ambtenaren die werken?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Belgische ambtenaren zelfs!
Verwijderd
Belgen West-Vlamingen staan nochtans bekend als harde werkers.
Over ambtenaren doe ik geen uitspraken
Ik zeg ook niks over of ze *hard* werken, ik zeg iets over het feit dat het Belgen zijnVerwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:34:
[...]
Verwijderd
Dus West-Vlaamse ambtenaren doen extra hard niks?Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:34:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.