De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 116 Laatste
Acties:
  • 268.480 views

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

pdebie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:40:
[...]

Schrijf je dan 3.5 uur (2 uur auto + 1.5 uur meeting)? Of hoe factureer je reistijd?
Afhankelijk van de meeting, maar meestal schrijf ik gewoon de 3,5 uur. Bij navraag leg ik uit dat het reizen erbij zit. Ik heb wel weer afgesproken dat als het een werkdag op locatie is, dat dan de uren + reiskosten voor mijn rekening zijn, maar als ze willen dat ik voor een meeting ergens verschijn (zeker bij een andere partij) dan zijn dat gewoon kosten voor het project wat mij betreft (hoewel ik de reiskosten zelf zeldzaam in rekening breng).

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]

Schrijf je dan 3.5 uur (2 uur auto + 1.5 uur meeting)? Of hoe factureer je reistijd?
Neem aan gewoon km vergoeding?

2 uur, enkele reis? Dat is zo'n 200 km? Dan ( 400 * kmprijs ) + ( 1,5 * uurtarief )

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-12 15:14

TheNephilim

Wtfuzzle

Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:40:
de source is sowieso een bende op sommige plekken.
HTML:
1
<a><ul><li>text</ul></li></a>

Iemand snapte het niet.
Beginnersfouten :p Hoe ze dan in hemelsnaam deze website hebben mogen maken... :+

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-12 20:25
TheNephilim schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:48:
[...]

Beginnersfouten :p Hoe ze dan in hemelsnaam deze website hebben mogen maken... :+
Mooie LinkedList :+

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Ik zou een kilometervergoeding aanrekenen.
Maar hoe maak je dat kostendekkend? Want de tijd dat je in de auto zit, kan je niet werken.

Dus als je normaal gesproken 100 euro per uur verdiend met coden, kan je nooit een km-vergoeding rekenen die dat dekt.

Verwijderd

GateKeaper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:47:
[...]

2 uur, enkele reis? Dat is zo'n 200 km? Dan ( 400 * kmprijs ) + ( 1,5 * uurtarief )
Jup, dat bedoel ik dus :)
Hier gebruiken we een gelijkaardig systeem, elke keer we op verplaatsing moeten, rekenen we de verplaansingskosten aan. Dat kan een treinticket, vliegtuigticket of gewoon een kilometervergoeding zijn.

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Maar hoe maak je dat kostendekkend? Want de tijd dat je in de auto zit, kan je niet werken.

Dus als je normaal gesproken 100 euro per uur verdiend met coden, kan je nooit een km-vergoeding rekenen die dat dekt.
Daar heb je gelijk in. Als je een uur rijdt, zal je ongeveer een km-vergoeding van 50 euro hebben. Je volledige werkloon chargeren is misschien wat veel imo.

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

pdebie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Uurtarief declareren voor reistijd is ook niet echt de normale gang van zaken (althans, niet daar waar ik gewerkt heb).

Normaal gewoon een km prijs, ik ben zelf gewend om € 0,35 per km te declareren. Als je veel in drukke gebieden rijdt, dan is dat vaak wat hoger vanwege files e.d.

Wanneer je een middag onderweg bent voor een meeting o.i.d., dan is het inderdaad ook gewoon het uurtarief wat je op een project boekt. Woon-werk omdat je op locatie zit, is km tarief. Reizen tijdens offerte fases, dan valt dat onder acquisitie kosten. Dit moet je dus ook wel registreren voor de belasting!

Je uurloon haal je er inderdaad niet mee. Maar onderweg heb je ook niet meer of minder verantwoordelijkheid dan een ander.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:54

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GateKeaper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Uurtarief declareren voor reistijd is ook niet echt de normale gang van zaken (althans, niet daar waar ik gewerkt heb).
Ow? Ik ben toch redelijk gewend dat er in ieder geval een deel van het uurtarief wordt doorberekend.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:47:
[...]
Ik heb wel weer afgesproken dat als het een werkdag op locatie is, dat dan de uren + reiskosten voor mijn rekening zijn
Wordt het niet eens tijd om dat te veranderen? Nu je personeel hebt?

Weet niet wat de gemiddelde reisafstand is voor jou / je collega, maar even uitgaande van 20km enkele reis telt dat toch mooi aan op jaarbasis. Een Nederlander werkt gemiddeld 228 dagen per jaar.

228 * ( 20 * 2 ) * 0,35 = € 3.192 per jaar. (€ 6.384,- voor jullie beide)

Ik neem aan dat jij je werknemer (/collega) ook gewoon km vergoeding betaald?

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Ow? Ik ben toch redelijk gewend dat er in ieder geval een deel van het uurtarief wordt doorberekend.
Daarom dek ik mezelf al in, niet daar waar ik gewerkt heb. :+ Denk dat 't ook een beetje situatie-afhankelijk is. Afstand / reistijd / opdrachtgever / situatie eigen bedrijf.

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-12 05:28

Scott

Ik ben, dus ik tweak

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:55:
[...]

Vind het ook altijd lastig om te factureren als ik tijdsverlies heb door een fout van een andere partij of als ik op andere partijen moet wachten, maar goed tegenwoordig zie ik dat wat minder erg. Ik meld gewoon dat ik ben uitgelopen door de andere partij, dan verhalen ze daar de kosten maar ;)
En dat wordt geaccepteerd dan? Als klant zou ik dan toch zoiets hebben van "jij kiest ervoor zaken te doen met hen, dan mag jij ook zorgen dat dat goed gaat". Als die andere partij werd aangewezen door de opdrachtgever is dat natuurlijk een ander verhaal.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

GateKeaper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:57:
[...]
Wanneer je een middag onderweg bent voor een meeting o.i.d., dan is het inderdaad ook gewoon het uurtarief wat je op een project boekt. Woon-werk omdat je op locatie zit, is km tarief. Reizen tijdens offerte fases, dan valt dat onder acquisitie kosten. Dit moet je dus ook wel registreren voor de belasting!
Dat dus. Als ik mijn "plek" moet verlaten om naar een meeting te gaan reken ik de tijd. Als de meeting het eerste is van die dag, dan reken ik vaak geen reistiijd (iig niet de heenrit).
GateKeaper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:02:
[...]
Ik neem aan dat jij je werknemer (/collega) ook gewoon km vergoeding betaald?
Klopt, maar die kosten zitten nu in de overeenkomst. In zijn tarief wordt geacht de reiskosten te zitten. Die paar euro voor dat treinkaartje heeft hij redelijk snel terug verdient. Maar je hebt gelijk, als meer klanten wensen op locatie te komen, zal ik het in het geval van mijn collega wel in rekening gaan brengen.

Voor mijzelf is het niet zo heel belangrijk, mijn tarief is ruimschoots dekkend voor mijn reiskosten en salaris. :)

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:52:
[...]

nice..

Ben benieuwd wat er nog meer stuk daar is, aangezien juist dat iets simpels moet zijn...
Ik heb nog geen injection geprobeerd.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Scott schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:09:
[...]

En dat wordt geaccepteerd dan? Als klant zou ik dan toch zoiets hebben van "jij kiest ervoor zaken te doen met hen, dan mag jij ook zorgen dat dat goed gaat". Als die andere partij werd aangewezen door de opdrachtgever is dat natuurlijk een ander verhaal.
Gelukkig wijzen mijn opdrachtgevers de andere partijen aan ;) Als ik mijn opdrachten zelf onderbreng is het natuurlijk mijn eigen risico. Mijn klanten zijn inderdaad niet achterlijk ;) Het zou niet eens in mij opkomen om het in dat andere geval door te belasten.

Overigens wordt het een ander verhaal als ik enkel "bemiddel" tussen de 2 partijen en er dus zelf geen "winst" op maak. Maar goed, in dat geval zal ik waarschijnlijk de overeenkomst direct tussen die partijen laten gaan.

Overigens zit er een grijs gebied, stel ik huur ergens een server en die valt om en ik moet daar tijd aan besteden, dan is het even goed denken wat je waar neerlegt aan kosten.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04

Acid_Burn

uhuh

Reiskosten worden hier normaal gesproken ook tegen uurtarief doorberekend. Met kilometervergoeding kom je gewoon te kort.

Bij bugs wordt er eerst wel gekeken of het wel een bug is. 1 van onze klanten heeft nogal de neiging om alles als bug aan te melden terwijl het meestal om een wens of aanpassing gaat. Als het echt een bug is gaat dat op onze kosten, de rest wordt natuurlijk gewoon gecalculeerd en gefactureerd (als ze de wensen dan nog daadwerkelijk doorgevoerd willen hebben).

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Ik heb nog geen injection geprobeerd.
Ik weet wel dat de API in orde is. Ik denk dat ze de frontend uit handen hadden gegeven aan een totaal andere partij :p

Verwijderd

Afgelopen 3 dagen veel bezig geweest met wensen en requirements uitwerken. Begon richting een oplossing te komen die daadwerkelijk kon gaan werken. Op het moment dat dat gebeurd, weet je wel hoe laat het is… De wensen veranderen! En toen was ik er weer klaar mee, laat mij toch maar code kloppen... :N

• PdeBie
uurtjes declareren en door. Even tanden bijten. :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

TheNephilim schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:48:
[...]

// find tables added by users and add first row to thead. SharePoint does not generate thead, which is required for the styling & webrichtlijnen
Die vond ik zelf wel mooi.

Ja.. als je het met javascript toevoegt voldoet het ineens wel aan de webrichtlijnen :+

Ben heel benieuwd wie die frontend heeft verzorgd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2014 16:19 ]

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
// this function is called on result-click. just ignore.
function SearchEnsureSOD() {
}

_spBodyOnLoadFunctionNames.push('SearchEnsureSOD');

// en uiteraard op iedere resultaten link (waarbij "SendClick is not defined")
links[i].onclick = function(){
    SearchEnsureSOD();
    SendClick(url,action,env,start,this);
    ...

Handig :?

Edit: Wat een bende die site! :X

[ Voor 41% gewijzigd door GateKeaper op 08-01-2014 16:27 ]

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:02
GateKeaper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Want? De tijd die je in de auto zit ben je niet aan het werk en verdien je die uren niets als je enkel km's doorbelast.

Driving a cadillac in a fool's parade.

• PdeBie
GateKeaper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:20:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
// this function is called on result-click. just ignore.
function SearchEnsureSOD() {
}

_spBodyOnLoadFunctionNames.push('SearchEnsureSOD');

// en uiteraard op iedere resultaten link (waarbij "SendClick is not defined")
links[i].onclick = function(){
    SearchEnsureSOD();
    SendClick(url,action,env,start,this);
    ...

Handig :?

Edit: Wat een bende die site! :X
waar tover je dat vandaan?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

pdebie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:42:
[...]

waar tover je dat vandaan?
Site van de RDW dus ;)

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Hmmm... Nu opeens op rdw.nl:
Alert: Vanwege onderhoudswerkzaamheden zijn de digitale diensten van de RDW niet beschikbaar tussen 17.15 en 19.00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
Waarom zou dat nou zijn? :P

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-12 15:14

TheNephilim

Wtfuzzle

Chris7 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:55:

[...]

1 van de rdw.nl devs leest hier blijkbaar mee :+

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Chris7 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:55:

[...]

Eerder vandaag stond dat ze wegens werkzaamheden telefonisch minder goed bereikbaar waren.

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-12 22:47
[...]

@RDW discussie:
http://www.rdw.nl/Search/...google.com')%3C/script%3E

werkt ook. Al krijg je dan wel een popup alert.
Hmmm... niet echt netjes.
Deze is er blijkbaar ondertussen afgehaald :)

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• Douweegbertje

Douweegbertje

Low-Tech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:01:
[...]

nee hoor, blijkbaar word je popup geblokkeerd.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Low-Tech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:01:
[...]

Je browser blokkeert popups.

De digitale diensten van de RDW betreffen de API, niet de site.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik heb nog niets gehoord over downtime met de API :+ Leuk dat ik het hier moet lezen lol..

Heb je nou wel aan ze gemeld dat hun site niet al te geweldig is, en zelfs open staat voor XSS?.

:( :( :( Mijn hotkeys doen het niet meer (win + pijltjes, win + shift + pijltjes) |:(
Dit is echt ontzettend irritant zeg lol. De toetsen werken gewoon wel, alleen voeren ze niets meer uit.

[ Voor 70% gewijzigd door Douweegbertje op 08-01-2014 17:37 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:30:
Ik heb nog niets gehoord over downtime met de API :+ Leuk dat ik het hier moet lezen lol..

Heb je nou wel aan ze gemeld dat hun site niet al te geweldig is, en zelfs open staat voor XSS?
Wel geprobeerd, maar contactformulier maakt het hopeloos onmogelijk :/ Dus vanavond even de tijd voor nemen ja.

• koesie10
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
U kunt uw vraag per e-mail stellen. Het duurt 3 werkdagen voordat u een antwoord krijgt.
Staat op de site van de RDW. Alsof ze gaan tellen dat ze pas na 3 werkdagen antwoord geven, zet er dan neer dat ze proberen binnen 3 werkdagen te antwoorden.

Edit: ik denk ook niet dat dit de bedoeling is:
Kosten XML variant
Object reference not set to an instance of an object.
at Rdw.Internet.WebParts.WebParts.TariffsWebPart.TariffsWebPartUserControl.b__0(ProductTariff pt) at System.Linq.Enumerable.WhereSelectListIterator`2.MoveNext() at System.Linq.Enumerable.Sum(IEnumerable`1 source) at System.Linq.Enumerable.Sum[TSource](IEnumerable`1 source, Func`2 selector) at Rdw.Internet.WebParts.WebParts.TariffsWebPart.TariffsWebPartUserControl.get_SumOfTariffsYear1() at ASP._controltemplates_rdw_internet_webparts_webparts_tariffswebpart_tariffswebpartusercontrol_ascx.__DataBind__control7(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnDataBinding(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) at System.Web.UI.Control.DataBindChildren() at System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) at System.Web.UI.Control.DataBindChildren() at System.Web.UI.Control.DataBind(Boolean raiseOnDataBinding) at System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateItem(Int32 itemIndex, ListItemType itemType, Boolean dataBind, Object dataItem) at System.Web.UI.WebControls.Repeater.CreateControlHierarchy(Boolean useDataSource) at System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnDataBinding(EventArgs e) at Rdw.Internet.WebParts.WebParts.TariffsWebPart.TariffsWebPartUserControl.BindRepeaters() at Rdw.Internet.WebParts.WebParts.TariffsWebPart.TariffsWebPartUserControl.Page_Load(Object sender, EventArgs e) at System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) at System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.LoadRecursive() at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at Rdw.Internet.WebParts.WebParts.TariffsWebPart.TariffsWebPart.CreateChildControls() at Rdw.Internet.Portal.Controls.BaseWebPart.CreateWebPartChildControls() at Rdw.Internet.Portal.Controls.ExceptionHandlingWebPartBase.CreateChildControls()

[ Voor 84% gewijzigd door koesie10 op 08-01-2014 18:16 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ealanrian schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:26:
[...]

.oisyn spreekt zichzelf hier tegen. Hij zegt geen god te zijn terwijl een god alleen gemaakt kan worden door of voort kan komen uit een andere god. Dus of hij is wel een god die een fout maakt wat niet kan omdat god onfeilbaar is. of hij heeft god niet gemaakt.
Je hele premisse staat of valt bij de interpretatie van god door de bijbel. Ik kan je vertellen dat wat dat clubje idioten "het woord van God" noemt geen drol te maken heeft met mijn minion (god) en een paar lamlullen alles gewoon lekker zelf hebben zitten verzinnen zo'n 1800 jaar geleden. God is een domme kluns (en dat is by design, voor je mij ook onfeilbaar noemt) en zeker niet almachtig of onfeilbaar. Dus :P

Dat jij als simpele sterveling tenslotte geen notie hebt voor iets dat kan bestaan *boven* (een) god neem ik je verder niet kwalijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 08-01-2014 18:28 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
.oisyn schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:55:
[...]

Je hele premisse staat of valt bij de interpretatie van god door de bijbel. Ik kan je vertellen dat wat dat clubje idioten "het woord van God" noemt geen drol te maken heeft met mijn minion (god) en een paar lamlullen alles gewoon lekker zelf hebben zitten verzinnen zo'n 1800 jaar geleden. God is een domme kluns (en dat is by design, voor je mij ook onfeilbaar noemt) en zeker niet almachtig of onfeilbaar. Dus :P

Dat jij als simpele sterveling tenslotte geen notie hebt voor iets dat kan bestaan *boven* (een) god neem ik je verder niet kwalijk ;)
Wat ik dan weer jammer vind dat je meteen gaat gooien met woorden als idioten en lamlullen. Prima dat je er niet mee eens ben maar om nou meteen zo te doen....

Nothing to see here!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

koesie10 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Staat op de site van de RDW. Alsof ze gaan tellen dat ze pas na 3 werkdagen antwoord geven, zet er dan neer dat ze proberen binnen 3 werkdagen te antwoorden.

Edit: ik denk ook niet dat dit de bedoeling is:

[...]
WTF heb jij geprobeerd??

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rutix schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Wat ik dan weer jammer vind dat je meteen gaat gooien met woorden als idioten en lamlullen. Prima dat je er niet mee eens ben maar om nou meteen zo te doen....
Zit je nou echt specifieke zaken uit een discussie die erover gaat dat ik god heb gecreëerd serieus te nemen? Laten we even aannemen dat ik 100% de waarheid spreek (wat natuurlijk zo is ;)), hoe denk je dan dat iemand in mijn positie zou denken over mensen die compleet andere atributen toeschrijven aan iets dat ik heb gecreëerd?

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 08-01-2014 18:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rutix
.oisyn schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:39:
[...]

Zit je nou echt specifieke zaken uit een discussie die erover gaat dat ik god heb gecreëerd serieus te nemen?
Ik moet toch iets hebben om de rest te negeren :+

Nothing to see here!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rutix schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Zit je nou serieus .oisyn serieus te nemen? :+

• koesie10
  • Niet online
Ik heb gezocht naar de API en toen kwam ik op deze pagina uit: http://www.rdw.nl/Zakelij...diensten%20van%20de%20RDW. Daar zag ik dus letterlijk dit staan, ook nu als ik hem nog een keer open. Is denk ik niet de bedoeling :P

• Rutix
Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Zit je nou serieus .oisyn serieus te nemen? :+
Tuurlijk niet! Niemand doet dat ooit maar het is ook zo gemeen om dat gevoel altijd te hebben dus is het beter als iemand net doet alsof :+

Nothing to see here!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

koesie10 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Ik heb gezocht naar de API en toen kwam ik op deze pagina uit: http://www.rdw.nl/Zakelij...diensten%20van%20de%20RDW. Daar zag ik dus letterlijk dit staan, ook nu als ik hem nog een keer open. Is denk ik niet de bedoeling :P
Ah, inderdaad.

Geloof dat de bouwer van die site wat te doen heeft :D

• Douweegbertje

Douweegbertje

Dit is een provider van het RDW: https://interdata.vwe.nl/

Maar zover ik weet is heel dat API gebeuren door http://www.logius.nl gemaakt, oftewel redelijk in orde. De backend zit best netjes in elkaar, idem met de XML koppelingen.

Overige subs;

ovi.rdw.nl
burger.rdw.nl
authenticatie1.rdw.nl
authenticatie2.rdw.nl
vvk.rdw.nl
mijnvoertuig.rdw.nl
berichten.rdw.nl (soort communicatie API)
sorry.rdw.nl (404 sub xD)

overigens wel via het HTTPS protocol checken, anders werkt het niet :p

En zo te zien zijn ze met een IIS update bezig 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UQrrltJ.png

[ Voor 16% gewijzigd door Douweegbertje op 08-01-2014 19:13 ]

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 08:59
Hmm, nu wil ik een google developer account, maar daarvoor moet ik met een creditcard betalen. Heeft iemand ervaring met 3v kaarten als betaalmethode voor dat account, of kom ik er niet onderuit om een creditcard aan te schaffen?

• koesie10
  • Niet online
RDW garandeert ook niet dat hun oude URLs blijven werken. Hoe moeilijk is het om een redirect aan te maken?
Als u bepaalde diensten van onze site vaak gebruikt, heeft u deze misschien wel als favoriet opgeslagen in uw browser. Dit heeft als voordeel dat u via deze favoriet direct op de pagina van deze dienst terecht komt. Het kan echter zijn dat bij wijzigingen op onze site, bepaalde favorieten niet meer werken. Werkt een favoriet niet meer, dan kunt u het beste via onze hoofdpagina naar de dienst navigeren en dan een nieuwe favoriet in uw browser opslaan. De oude kunt u dan verwijderen.​

• Douweegbertje

Douweegbertje

Robbiedobbie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:11:
Hmm, nu wil ik een google developer account, maar daarvoor moet ik met een creditcard betalen. Heeft iemand ervaring met 3v kaarten als betaalmethode voor dat account, of kom ik er niet onderuit om een creditcard aan te schaffen?
3vcard is een Visa kaart, dus dat gaat gewoon werken. 100% zeker weet ik het niet, maar ik voorzie geen problemen :p

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 08:59
Douweegbertje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:18:
[...]

3vcard is een Visa kaart, dus dat gaat gewoon werken. 100% zeker weet ik het niet, maar ik voorzie geen problemen :p
Hmm, dan ga ik dat maar eens proberen. Alleen eerst eventjes een naam bedenken voor een nieuw google account, want ik wil niet mijn prive adres koppelen :P

• Sebazzz
  • Laatst online: 14-12 20:55

Sebazzz

3dp

Java frameworks staan bekend om FactoryFactory's :P

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Biersteker
  • Laatst online: 13:20
Vandaag eindelijk eens een dagje vrij.
Toen zag ik dat openex.pw (opensource bitcoin/altcoin exchange) online was, dus even de source doorgenomen;

- mysql ipv PDO of mysqli.
- dev denkt : (1*0.995)*1.005 = 1 :S O dear..

note to self: niet naar code kijken op vrije dagen

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Cor453
  • Laatst online: 12-12 17:40
Robbiedobbie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:19:
[...]

Hmm, dan ga ik dat maar eens proberen. Alleen eerst eventjes een naam bedenken voor een nieuw google account, want ik wil niet mijn prive adres koppelen :P
Ik heb ooit mijn Developers account betaald met een 3v Card. Ging prima.

Verwijderd

Biersteker schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:36:
Vandaag eindelijk eens een dagje vrij.
Toen zag ik dat openex.pw (opensource bitcoin/altcoin exchange) online was, dus even de source doorgenomen;

- mysql ipv PDO of mysqli.
- dev denkt : (1*0.995)*1.005 = 1 :S O dear..

note to self: niet naar code kijken op vrije dagen
Dat ben ik al meermaals tegengekomen. Ik blijf het grappig vinden!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Ah, nu weet ik weer waarom ik en Mac/Apple niet samengaan... :X
Ik heb een 2de hands mini gekocht bij een webshop, blijk ik dat ding niet te kunnen upgraden waardoor ik geen xcode kan gebruiken...

Voor xcode moet je MacOS 10.8.x hebben, maar deze mini gaat maar tot 10.7.x... Really Apple, really? Mavericks wordt ondersteund vanaf 2ghz en ik heb een 1.83, waarom zou je dan in vredesnaam niet kunnen upgraden naar 1.9 (of op zijn minst 1.8).... Waarom zou je dat in vredesnaam beperken, het is gewoon een intel 64bits processor...

Dit had ik dus ABSOLUUT NIET verwacht... Nu maar op mijn blote knietjes de webshop verzoeken de boel retour te nemen (b2b transacties vallen niet onder koop-op-afstand) of samen met mij mee te denken. Tot zover Gertjan.LikesApple--;

Was eerst wel enthousiast dat het redelijk snel out-of-the-box werkte, maar die fun ging redelijk snel weg... :(

Ik heb altijd pech met dat soort dingen, pas ook 2 UPS's gekocht bij een executieveiling, maar die bleken een brakke accu te hebben... Heb nu 2 deurstoppers voor 30 euro :+

Verwijderd

Welke Mini heb je gekocht? Wat is het bouwjaar?

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:18:
Welke Mini heb je gekocht? Wat is het bouwjaar?
Kan zo niet vinden van wanneer het systeem is.

Hij heeft een C2D T5600 processor en 2GB (terwijl 1 standaard is). De betreffende lijn van MacMini loopt volgens wiki vanaf 2007 (Serie 2.1), begin 2009 is schijnbaar een nieuwe lijn gemaakt (3.1) met nieuwere hardware (welke wel kan upgraden).

Ik dacht in iedere geval slim te zijn door een proc te kiezen die 64bits is (de andere mini de ze hadden had een 32bits), maar goed zo slim was ik dus ook weer niet :+ Ik had ook het stukje van apple gemist dat enkel beperkte modellen in aanmerking kwamen voor de upgrade. Ik dacht intel (64 bits) zit wel goed... :'(

Verwijderd

Oh, dat is balen :/
Ik heb een Mini gehad van bouwjaar 2012 en die had al een i5 cpu, dus het zou me verbazen moest die al geen upgrade meer krijgen. Ondertussen is er al weer een nieuw model maar in principe heb je genoeg aan een model uit laat 2011 (aluminium behuizing).

Ben je nu van plan een andere Mini te kopen of steek je je plannen wel even in de koelkast?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12 17:10
.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:16:
Voor xcode moet je MacOS 10.8.x hebben, maar deze mini gaat maar tot 10.7.x... Really Apple, really?
Dat kom je toch overal tegen? VS2010 draait ook niet op Windows Vista bijvoorbeeld.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

farlane schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:37:
[...]

Dat kom je toch overal tegen? VS2010 draait ook niet op Windows Vista bijvoorbeeld.
Maar een pc met Vista kun je WEL upgraden naar Win7....

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:35:
Oh, dat is balen :/
Ik heb een Mini gehad van bouwjaar 2012 en die had al een i5 cpu, dus het zou me verbazen moest die al geen upgrade meer krijgen. Ondertussen is er al weer een nieuw model maar in principe heb je genoeg aan een model uit laat 2011 (aluminium behuizing).

Ben je nu van plan een andere Mini te kopen of steek je je plannen wel even in de koelkast?
Ik zit nu met een deurstopper van 250 euro, dus ik ga kijken of ze mij bij de webshop kunnen helpen. Zo op het oog leek een leuk machientje voor 250 euro wel redelijk. Het was niet de nieuwste proc, maar redenerend vanuit een PC is 250 euro niet iets dat je 7 jaar terug in de tijd werpt :+
farlane schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:37:
[...]

Klopt (hoewel VS2012 volgens mij pas die Vista restrictie bracht), maar als je genoeg RAM hebt kun je Vista ook nog draaien op oudere hardware. Vista is volgens mij zelfs nog 32bit...

Het geforceerd "afschrijven" van je hardware door de leverancier is wat mij betreft een absolute no-go. Als ik een x64 processor heb moet daar gewoon het OS op draaien. De C2D die in de 2007 modellen zit is gelijkwaardig aan de processor van de 2009 modellen (behalve de 1,6 die is schijnbaar 32 bits).

Ik sluit overigens niet uit dat ik gewoon niet goed heb gekeken en blind voor deze ben gegaan. Maar gelukkig kan ik de schuld nog op mijn werknemer/collega afschuiven aangezien hij hiermee kwam :D

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:41:
Maar gelukkig kan ik de schuld nog op mijn werknemer/collega afschuiven aangezien hij hiermee kwam :D
Ontslaan! Wat een klootzak! :+

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:44:
[...]

Ontslaan! Wat een klootzak! :+
Gewoon inhouden op zijn salaris, anders leren ze het nooit af :+

• F.West98
  • Laatst online: 02:02

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dat doen ze "om de gebruikerservaring te verbeteren". Met nieuwe versies wordt ie trager en gaan mensen klagen.
Nu kunnen ze niet upgraden en kopen ze een nieuwe.
En klagen ze nooit dat het traag is. En raden ze het ook aan Pietje aan met z'n Pentium 4 uit het jaar nul, met Windows XP met IE7 met tigmiljoen toolbars.

return (Int32) FWest98.LikesApple;
// 1 (tja, dat krijg je bij te grote getallen in een 32bit int :+ )

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

F.West98 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:50:
Dat doen ze "om de gebruikerservaring te verbeteren". Met nieuwe versies wordt ie trager en gaan mensen klagen.
En klagen ze nooit dat het traag is. En raden ze het ook aan Pietje aan met z'n Pentium 4 uit het jaar nul, met Windows XP met IE7 met tigmiljoen toolbars.

* Firesphere haat Apple

Afgezien van m'n iPhone, nog nooit een product van Apple gezien waar ik lekker mee kan werken.
En eigenlijk, omdat ik al een aantal 100+ euro apps heb.... heb ik nog steeds m'n eifoon. Anders ging die waarschijnlijk de deur uit om een Win8 geval te kopen.

Iemand trouwens die Software Architect gezien recent? Ik heb wat vraagjes :+

[ Voor 15% gewijzigd door Firesphere op 08-01-2014 20:55 ]

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

F.West98 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:50:
Nou die 200mhz ga je merken zeg... Ding zal in vergelijking met mijn i7 met SSD sowieso traag overkomen.... Het voelt voor mij meer als een geforceerde afschrijving van de producten zodat je gewoon maar naar een nieuwe moet.

Je kunt wel oude xcode versies downloaden, maar dan moet je een duurdere developer account aanschaffen schijnbaar... :/
Wordt het dan niet een negatief getal?

Verwijderd

Ik ben anders erg te spreken over Apple. Ik heb zowel een Mac Pro, Mac Mini, MacBook en MacBook Pro (gehad) en vind ze allemaal erg fijn werken. In het begin is het wat wennen, maar dat zou hetzelfde zijn als ik van OSX naar Windows zou gaan.

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:54:
[...]

Nou die 200mhz ga je merken zeg... Ding zal in vergelijking met mijn i7 met SSD sowieso traag overkomen.... Het voelt voor mij meer als een geforceerde afschrijving van de producten zodat je gewoon maar naar een nieuwe moet.

Je kunt wel oude xcode versies downloaden, maar dan moet je een duurdere developer account aanschaffen schijnbaar... :/

[...]

Wordt het dan niet een negatief getal?
Ja. Maar dan heb je dit:
01010101...[nog een boel]
En dan krijg je na een tijdje dit:
1111111[nog 26x1]
en dan 1000000[nog 26x0]
En dan valt de eerste weg (33e bit)
en dan is 'ie weer opnieuw. Dus ik haat Apple in een mate die pas uit te drukken is in een 33-bit getal.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:46:
[...]

Gewoon inhouden op zijn salaris, anders leren ze het nooit af :+
Toch wel op het Netto salaris he? Om de overhead te dekken :Y)

Het is dat m'n MBP een verzorglaptop is, anders had je'm mogen overnemen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Firesphere op 08-01-2014 21:01 ]

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:00:
[...]

Toch wel op het Netto salaris he? Om de overhead te dekken :Y)

Het is dat m'n MBP een verzorglaptop is, anders had je'm mogen overnemen :P
Uiteraard, en voor de verspilde uren aan deze mac en de retour aanvraag heb ik een nieuw project aangemaakt met hem als debiteur >:)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Goed bezig! :D

F.West98 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:56:
[...]

Ja. Maar dan heb je dit:
01010101...[nog een boel]
En dan krijg je na een tijdje dit:
1111111[nog 26x1]
en dan 1000000[nog 26x0]
En dan valt de eerste weg (33e bit)
en dan is 'ie weer opnieuw. Dus ik haat Apple in een mate die pas uit te drukken is in een 33-bit getal.
En precies daarom, gebruiken mensen 64bit systemen dus :Y

[ Voor 94% gewijzigd door Firesphere op 08-01-2014 21:06 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

En zonder verder bericht ineens gebant uit de HK :'(

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Moet je maar niet onaardig zijn tegen zwahiel :+

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12 18:37

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:08:
O-)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:10
What did you do? Er zal heus wel een reden voor zijn hoor ;)

Rare vogel in spe

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:10
Ja, ik zie hem net ook al staan xD

Rare vogel in spe

Verwijderd

Heb ik ook eens gehad, ineens kon ik niet meer in de HK. Daarop heb ik een bericht gestuurd naar een van de modjes om te vragen wat ik had misdaan. Ik zou normaal gezien maar 3 dagen gebanned zijn, maar na 5 dagen kon ik nog steeds niet terug binnen. Ik moest blijkbaar een mail sturen om terug binnen te mogen :')

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:26:
[...]

Heb ik ook eens gehad, ineens kon ik niet meer in de HK. Daarop heb ik een bericht gestuurd naar een van de modjes om te vragen wat ik had misdaan. Ik zou normaal gezien maar 3 dagen gebanned zijn, maar na 5 dagen kon ik nog steeds niet terug binnen. Ik moest blijkbaar een mail sturen om terug binnen te mogen :')
Ja, daar had ik ook last van.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Stelletje zwarten O-)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hans is volledig ras-neutraal. Zowel zwart als wit!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Ik voel discimineer jonguh!

Verwijderd

Lap, een nieuwe mod er bij!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Feli, .oisyn

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:04
Oh God! Gaat dat wel goed?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Even iets anders. Komende vrijdag is er een cross-meetup in Enschede tussen de Webdevs en de PHP-professionals, voor een nieuwjaarsborrel.
Nog mensen uit Twente die ook komen?

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:43

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Rustig, rustig, het is maar een themaforum.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Sinds de Chrome-update van ergens in de afgelopen 48 uur krijg ik op zowat iedere site een grijs schildje in de adresbalk met een melding over unsafe resources (bijvoorbeeld JS die via HTTP wordt geladen op een HTTPS-site).

Dit zorgt ervoor dat de helft van YouTube en andere Google-services het niet doen. :')

En de YouTube-app op Android heeft een "Connect to TV"-knop, maar ik kan nergens vinden hoe dit protocol heet (ik neem aan Miracast) of wat ik ervoor op m'n TV moet instellen. 8)7 Hij blijft eeuwig op Connecting... staan.

[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 08-01-2014 22:42 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Alex)
  • Laatst online: 12-12 21:27
CodeCaster schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:39:
Sinds de Chrome-update van ergens in de afgelopen 48 uur krijg ik op zowat iedere site een grijs schildje in de adresbalk met een melding over unsafe resources (bijvoorbeeld JS die via HTTP wordt geladen op een HTTPS-site).

Dit zorgt ervoor dat de helft van YouTube en andere Google-services het niet doen. :')
Heb je niet toevallig HTTPS Everywhere o.i.d. geïnstalleerd?
En de YouTube-app op Android heeft een "Connect to TV"-knop, maar ik kan nergens vinden hoe dit protocol heet (ik neem aan Miracast) of wat ik ervoor op m'n TV moet instellen. 8)7 Hij blijft eeuwig op Connecting... staan.
Misschien DLNA?

We are shaping the future

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Alex) schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:49:
[...]
Heb je niet toevallig HTTPS Everywhere o.i.d. geïnstalleerd?
Nope, ook niets vergelijkbaars.
Misschien DLNA?
Ik heb van alles gelezen over Miracast, Screen Mirroring, HDCP, DLNA en Throw, maar het lijkt nog niet helemaal te werken. Telefoon en televisie weigeren met elkaar te verbinden. Morgen weer verder pielen. :P

Jeuj, foto's weergeven werkt met Xperia Throw. :) De uitwerking daarvan doet me echter vrezen voor muziek en video...

Als ik een slideshow start op mijn telefoon, wordt tussen elke twee foto's het beeld weergegeven wat je op de TV zag voor je de slideshow startte... Je kunt kiezen uit zwart (niet-aangesloten kanaal selecteren) of het beeld van een ander wel aangesloten apparaat. :') Ik weet ook wel dat software afmaken een gave is, maar dat dít door welke test dan ook is gekomen...

[ Voor 35% gewijzigd door CodeCaster op 08-01-2014 23:27 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Oh noes!

https://status.github.com/
21:54 UTC GitHub and Gist are down. We're working to recover the site.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

"Even Linken is altijd goed"......

Incoming!
Nee. En nee, het is niet "altijd goed" om te linken. Ik heb geen idee wie je bent. Dus "even linken" is echt niet een optie.

Mijn netwerk bestaat uit mensen die ik ken, en mensen waarvan ik weet wat ze kunnen. Jij kunt niets. "Even linken" is dankzij jullie, recruiters, verworden tot een nietszeggende term. Ik vraag nog liever ontslag aan bij mijn huidige werkgever, dan dat ik "even link".
Zou dit werken? Of moet ik nog minder subtiel zijn?

• Alex)
"Jij kunt niets." _O-

Typisch Firesphere weer :*)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:11:
"Jij kunt niets." _O-

Typisch Firesphere weer :*)
Niet goed? Ik vond het zelf wel aardig gevonden eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 08-01-2014 23:13 ]

• Alex)
Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:12:
[...]

Niet goed? Ik vond het zelf wel aardig gevonden eigenlijk.
Hangt er vanaf, ziet ze er een beetje knap uit?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:15:
[...]

Hangt er vanaf, ziet ze er een beetje knap uit?
Meh, ik zou m'n hond er van af trappen.

• Alex)
Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:17:
[...]

Meh, ik zou m'n hond er van af trappen.
In dat geval: versturen :Y

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Is al weg.

als ik hier een mail quote, is het te laat om "neeeeeee!" te roepen ;)

• Alex)
Goed punt. :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ow ja, een "Resourcer" is hetzelfde als een Recruiter.

Net zo min kennis van zaken.

• Alex)
Resourcer? Ze beginnen door te krijgen dat mensen LinkedIn-mailtjes van recruiters niet eens meer lezen? :')

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Jep, dit was een "Resourcer":
blablabla
Resourcer/Jr Consultant at bedrijf
Zal ik't doen?
Ok, ok, misschien had ik niet zo hard moeten zijn.

Recruiters zoals jij zijn goed in het irriteren van anderen.

Helpt dat?

[ Voor 47% gewijzigd door Firesphere op 08-01-2014 23:29 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.