De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 116 Laatste
Acties:
  • 267.987 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 12:25
.Gertjan. schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:45:
[...]

:) Maakt niet uit hoor, ben door de jaren heen wel gewend geraakt aan de diverse spellingsmogelijkheden van mijn naam :)
Same here. Mijn achternaam is (van der) Heiden. Als je dat door de telefoon roept gaan mensen het - hoe dom ik dat ook vindt - schrijven als Heyde, Heijde of Heijden. Ik wil niet vervelend zijn, maar waarom ga je niet uit van de makkelijkste spelling :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:30
Cor453 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:47:
[...] Same here. Mijn achternaam is (van der) Heiden. Als je dat door de telefoon roept gaan mensen het - hoe dom ik dat ook vindt - schrijven als Heyde, Heijde of Heijden. Ik wil niet vervelend zijn, maar waarom ga je niet uit van de makkelijkste spelling :F
Heijden kan ik nog wel snappen, maar Heyde of Heijde niet (tenzij je zelf de n niet uitspreekt ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
Cor453 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:16:
Als je laat zien dat je echt niet van het type "ik vraag maar doe zelf niets" bent, dan is de community ook een andere plek. Mocht je het gevoel hebben dat dit geen warme community, dan heb je blijkbaar zelf ook geen goede uitstraling in hoe je doet of wat je zegt.
Van mij mag de community wel wat warmer. Ik heb het idee dat die hier op sterven na dood is.

Hoeveel posts zijn er het afgelopen jaar überhaupt in de Devschuur geweest?
Welk percentage daarvan was in de Coffee Corner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Cor453 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:34:
[...]

Waarom heet jij Gert-Jan dan :P?
Mijn sig is .Gertjan.'s geheugen :Y)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:30
Soultaker schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:02:
[...]

Van mij mag de community wel wat warmer. Ik heb het idee dat die hier op sterven na dood is.

Ik denk dat zo ongeveer 95% van de posts in de coffee corner staan :+ Voor mij klopt dat aantal in iedergeval kwa posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben papa geworden! Moeder en kind maken t goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Cartman! schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:14:
Gefeliciteerd!

En hoe is't met jou dan?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Trots op mijn dochter en vrouw! En moe natuurlijk :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Soultaker schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:02:
[...]

99.9% in de coffee corner. Waarschijnlijk zit ik spot-on of een paar tiende er van af :p
Het is hier niet dood, maar de meeste die hier zitten dan snappen de basis ongeveer wel. Niet iets als stackoverflow waar er dingen worden gevraagd zoals hoe je en border om een element zet, of hoe je een formulier verstuurt (laatste misschien nog wel :p). Dus dan komen er 2 type topics af en toe voor: De nieuweling die hulp wilt hebben met zijn schoolopdracht of zijn eerste hobbyproject en als tweede wat diepgaandere topics die meestal na ~2-3 pagina's wel klaar zijn.

Daarbij is het ook een forum, en niet zo zeer een onderdeel zoals SO waar het puur een vraagbaken is.

Dan over het warme gevoel. Er zijn hier zat mensen "vriendjes" met elkaar. Er wordt gewoon niet direct gezegd van "hey wat leuk van je, wil je een aai over je bol" (FireShere is hier de uitzondering). Waarom zou je? Ik vermaak mij prima en ik ben blij dat het niet zo'n kleverige lik mijn kontje boel is hier. Niemand heeft hier direct een status van "Luister naar mij, ik ben god", al willen sommige dat wel zoals .oisyn.

Volgens mij wordt er altijd prima advies gegeven, maar het gaat vaak mis op bepaalde punten;

- TS is iemand die met een vraag komt wat echt basic101 is, maar wilt vervolgens van geen meter luisteren naar de antwoorden.
- TS komt even aangekakt met een copy-paste zonder code-opmaak en informatie; wilt even snel een antwoord en zit niet zo te zeuren
- TS is verdomd arrogant, want niemand kan normaal antwoord geven in de hoek waar hij het zoekt omdat hij maar bij één standpunt blijft.

Ik zou zeggen, lees eens wat topics door. IMO zijn ze rijk aan informatie.
Feli :) Een jongetje toch wel hoop ik? :+ spuit 11.
Toch nog wel leuk hoor haha *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Douweegbertje op 07-01-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:15:
[...]

Dan over het warme gevoel. Er zijn hier zat mensen "vriendjes" met elkaar. Er wordt gewoon niet direct gezegd van "hey wat leuk van je, wil je een aai over je bol" (FireSsphere is hier de uitzondering). Waarom zou je? Ik vermaak mij prima en ik ben blij dat het niet zo'n kleverige lik mijn kontje boel is hier. Niemand heeft hier direct een status van "Luister naar mij, ik ben god", al willen sommige dat wel zoals .oisyn.
Hey! :(

En je snapt ook dat dat een grapje is he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:18:
[...]

Hey! :(

En je snapt ook dat dat een grapje is he? :)
nvm, ben zelf blind.

[ Voor 12% gewijzigd door Douweegbertje op 07-01-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefelicitaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Gefeliciteerd :) !

* HMS gaat terug in semi lurk mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Eh? Hoe bedoel je?

Rubinski, zet die kerstmuts eens af.

[ Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 07-01-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik had iets doms neergezet omdat ik iets niet zag. Toen een ninja-edit gedaan om mijn sporen te wissen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Er is iets te vieren....
Taart!!!!!!!

Overigens vind ik de community hier en in de HK gewoon wel redelijk close. Ik ken de meeste mensen (al dan niet persoonlijk). Ik kom nauwelijks in andere topics.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:40:
[...]

Ik had iets doms neergezet omdat ik iets niet zag. Toen een ninja-edit gedaan om mijn sporen te wissen oOo
Die was niet heel erg ninja. En iets doms zeggen verwachten we van jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 17:02
gefeliciteerd!! Zoon/Dochter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Ook iemand hier die een pen-tablet heeft als muis? Heb vandaag net een tweedehands wacom bamboo binnen gekregen, en hoewel het gebeuren even wennen is voor mijn linkerhand, vind m'n rechter het heerlijk om even niet te muizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Struikrover schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:38:
Ook iemand hier die een pen-tablet heeft als muis? Heb vandaag net een tweedehands wacom bamboo binnen gekregen, en hoewel het gebeuren even wennen is voor mijn linkerhand, vind m'n rechter het heerlijk om even niet te muizen :)
Geen ervaring mee, hoewel ik een rechtshandige muis heb. Ik ben Ambidexter, een linkshandige muis lijkt me wel eens wat. Een pen-tablet lijkt me dan weer helemaal niets, dat is voor designers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...] Het is hier niet dood, maar de meeste die hier zitten dan snappen de basis ongeveer wel. Niet iets als stackoverflow waar er dingen worden gevraagd zoals hoe je en border om een element zet, of hoe je een formulier verstuurt (laatste misschien nog wel :p). [...]
Dat dus. Ik ben nog nooit een probleem tegengekomen die ik niet zelf na een halve dag heb opgelost. Gevolg daarvan is dat ik ook nog nooit een topic heb geopend op GOT. Laat staan hier in dit gedeelte van het forum. Ik denk dat veel mensen die hier rondlopen hetzelfde hebben en dat daarom het hier iets rustiger is.
Overigens zit ik ook vaak naar zo'n topicstart te kijken en te denken dat die makkelijk met een paar uur eigen inzet opgelost had kunnen worden. Voordeel van die paar uur besteden is dat je ook veel andere dingen tegenkomt en je kennis dus met sprongen vooruit gaat. Jammer genoeg hebben veel van de mensen die hier een topic openen dat zelf niet door :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:56:
[...]

Voordeel van die paar uur besteden is dat je ook veel andere dingen tegenkomt en je kennis dus met sprongen vooruit gaat. Jammer genoeg hebben veel van de mensen die hier een topic openen dat zelf niet door :'(
Zat er net aan te denken om voor het eerst maar eens een topic te openen. Als ik mijn probleem niet opgelost krijg met googlen en eigen onderzoek heeft dat vaak te maken met het feit dat het moeilijk is om de probleemstelling in een google compatible zoek term te gieten. Ik weet zeker dat meerdere mensen mijn probleem hebben gehad en een antwoord hebben gevonden, maar zie het maar eens te vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Cartman! schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:15:
Trots op mijn dochter en vrouw! En moe natuurlijk :Z
Gefeliciteerd!
Moe? ...het is pas net begonnen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
EddoH schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:05:
[...]

Gefeliciteerd!
Moe? ...het is pas net begonnen })
Ik weet t ;) vanmiddag een half uur geslapen nadat ik ongeveer 6 uur had geslapen in 3 dagen, voelde me weer top fit. Slaap is best overrated blijkbaar :D

Dank voor de felicitaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Firesphere schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:54:
[...]

Geen ervaring mee, hoewel ik een rechtshandige muis heb. Ik ben Ambidexter, een linkshandige muis lijkt me wel eens wat. Een pen-tablet lijkt me dan weer helemaal niets, dat is voor designers :Y
Het is even wennen maar je hebt een oppervlak dat correspondeert met je scherm, dus in theorie kun je veel makkelijker klikken, tekst selecteren en dat soort dingen. Swipen kan ook door snel naar onder of boven te bewegen, dus ik vind het nu al fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Niemand heeft hier direct een status van "Luister naar mij, ik ben god", al willen sommige dat wel zoals .oisyn.
En zie hier, klassiek geval van het projecteren van je eigen tekortkomingen op je meester.

Vind het trouwens een grove belediging. Ik bedoel, ik heb god gecreëerd.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 07-01-2014 22:03 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 17-09 09:37
Miyamoto schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:43:
[...]

A/B test?
Hier beiden (in- en uitgelogd) de tekst boven de afbeelding.
Nope, komt door je persoonlijke instellingen die je te zien krijg onder het tandwiel, en wel de volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hWEKyd6.png

Als je de dichtheid op compact zet, krijg je dus de tekst op de afbeelding en anders komt hij er boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:29
Je kan ook met rechts pennen :)
Ik heb zelf een Wacom A6 tablet als muisvervanging, vooral om RSI klachten te voorkomen. Ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:24
Hiero, gebruik hem voornamelijk als vervanging voor de muis. Vooral het feit dat (mijn Wacom Bamboo) ook touch ondersteunt geeft mij nu nog meer mogelijkheden om de muis even met rust te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het vreselijk om appartementen te zoeken voor vakantie(/stedentrip). Uiteindelijk maar gewoon "die ene mooie" geboekt die net wat duurder was dan de rest. :9 En een dagje langer, tot dinsdag ipv maandag. Dat was wel een schokkende 13 euro duurder, ivm vliegticket die op maandag veel duurder is dan dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:13:
Wat is het vreselijk om appartementen te zoeken voor vakantie(/stedentrip). Uiteindelijk maar gewoon "die ene mooie" geboekt die net wat duurder was dan de rest. :9 En een dagje langer, tot dinsdag ipv maandag. Dat was wel een schokkende 13 euro duurder, ivm vliegticket die op maandag veel duurder is dan dinsdag.
Soms slaat het nergens op wat je betaalt voor een acceptabel hotel. En soms wordt je een vlucht toegewezen waarbij je al in de avond aankomt en in de ochtend vertrekt zodat je eigenlijk twee dagen mist. Een paar vluchten eerder kiezen kost je meteen bakken van geld! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FraxleNL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:42:
[...]

Soms slaat het nergens op wat je betaalt voor een acceptabel hotel. En soms wordt je een vlucht toegewezen waarbij je al in de avond aankomt en in de ochtend vertrekt zodat je eigenlijk twee dagen mist. Een paar vluchten eerder kiezen kost je meteen bakken van geld! |:(
Is natuurlijk aan de ene kant wel logisch dat je meer betaalt voor die vluchten. Kwestie van vraag en aanbod. Maar dan ga ik liever een dag later terug. Vliegen op eerste dag al om 7:20, dus eerste dag missen we in principe niet. Maandag zie ik eigenlijk wel als laatste dag, aangezien we op dinsdag om 12:55 terug vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Goedemorgen.
Koffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:59:
[...]

Is natuurlijk aan de ene kant wel logisch dat je meer betaalt voor die vluchten. Kwestie van vraag en aanbod. Maar dan ga ik liever een dag later terug. Vliegen op eerste dag al om 7:20, dus eerste dag missen we in principe niet. Maandag zie ik eigenlijk wel als laatste dag, aangezien we op dinsdag om 12:55 terug vliegen.
Tuurlijk is het logisch, maar dat betekent niet dat we er meer of minder blij van worden natuurlijk. Ik ben zelf een student en als een weekend London daardoor een euro of 100 meer gaat kosten betekent dat wel dat ik moet heroverwegen of de totaalprijs het wel waard is.

Jouw eerste dag is wel lekker. Vroeg vliegen en dan heb je nog wat aan je dag. Laatste dag is eigenlijk beetje vroeg. Ik heb zelf voorkeur voor een uur of 6 terug vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:28
Mwa, ik heb nu niet echt zin in koffie... Wat zal ik dan pakken? :9

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FraxleNL schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:05:
[...]

Tuurlijk is het logisch, maar dat betekent niet dat we er meer of minder blij van worden natuurlijk. Ik ben zelf een student en als een weekend London daardoor een euro of 100 meer gaat kosten betekent dat wel dat ik moet heroverwegen of de totaalprijs het wel waard is.

Jouw eerste dag is wel lekker. Vroeg vliegen en dan heb je nog wat aan je dag. Laatste dag is eigenlijk beetje vroeg. Ik heb zelf voorkeur voor een uur of 6 terug vliegen.
Maar dat is een bewuste keuze. Het was maandag tegen 20 uur terug of dinsdag om 13 uur, prijs was nagenoeg hetzelfde – inclusief kosten van appartement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58
.oisyn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:58:
[...]

En zie hier, klassiek geval van het projecteren van je eigen tekortkomingen op je meester.

Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat die laatste zin in iemand's signature verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

.oisyn schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:58:
[...]
GodFactoryFactoryFactory.CreateGodFactoryFactory(...).CreateGodFactory(...).CreateGod()

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:57
DXaroth schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:20:
[...]

Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat die laatste zin in iemand's signature verschijnt.
.oisyn spreekt zichzelf hier tegen. Hij zegt geen god te zijn terwijl een god alleen gemaakt kan worden door of voort kan komen uit een andere god. Dus of hij is wel een god die een fout maakt wat niet kan omdat god onfeilbaar is. of hij heeft god niet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24
Gefeliciteerd welkom bij de `5 uur slapen elke nacht` club ;)

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
Low-Tech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:36:
[...]

Gefeliciteerd welkom bij de `5 uur slapen elke nacht` club ;)
Ik vraag me dan echt af wat jullie fout/ik goed doe. Ik slaap ieder nacht gewoon 7-8 uur. Ook toen mijn zoon net geboren was.

Misschien scheelt het dat mijn vrouw borstvoeding geeft...

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Evilbee schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:39:
[...]

Ik vraag me dan echt af wat jullie fout/ik goed doe. Ik slaap ieder nacht gewoon 7-8 uur. Ook toen mijn zoon net geboren was.

Misschien scheeld het dat mijn vrouw borstvoeding geeft...
Ik gok dat jij doorslaapt terwijl vrouwlief de kleine voedt.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Low-Tech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:41:
[...]

Ik gok het ook haha.

Als ik zo al die babyverhalen hoor ben ik blij dat ik 'slechts' 20 jaar jong ben. Voorlopig de komende tien jaar geen kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
Low-Tech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:41:
[...]

Klopt ;)

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Sebazzz schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:23:
[...]

GodFactoryFactoryFactory.CreateGodFactoryFactory(...).CreateGodFactory(...).CreateGod()
Nogal enterprisey, niet? :P

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

DXaroth schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:20:
[...]

Ik zie ruimte... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58
Ealanrian schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:26:
[...]

.oisyn spreekt zichzelf hier tegen. Hij zegt geen god te zijn terwijl een god alleen gemaakt kan worden door of voort kan komen uit een andere god. Dus of hij is wel een god die een fout maakt wat niet kan omdat god onfeilbaar is. of hij heeft god niet gemaakt.
Of hij is zo goddelijk dat hij zichzelf gemaakt heeft.. bedoel.. er zijn wel meer goden-verhalen die vaag klinken (Zeus en Athena bijvoorbeeld)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien scheelt het dat mijn vrouw borstvoeding geeft...
Wij geven flesvoeding en ook ik kan 7-8 uur slapen. Onze jongste is net tien weken. Hij krijgt om middernacht nog een fles en dan pas om 8uur weer. Dat ik maar 5-6 uur slaap komt meer door de wekker dan door de kleine. Die enkele keer dat hij huilt voor een speen tel ik niet als wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Met borstvoeding zitten wij op 4 uren, dan verschonen (nu nog wel noodzaak) en voeden. Zodra de krampjes en luiers afnemen ga ik weer richting 7 uur slaap (onze tweede zoon is 2 maanden oud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
DXaroth schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:51:
[...]

Of hij is zo goddelijk dat hij zichzelf gemaakt heeft.. bedoel.. er zijn wel meer goden-verhalen die vaag klinken (Zeus en Athena bijvoorbeeld)...
Maar als hij zichzelf heeft gemaakt hoe heeft hij dat gedaan? Tenzij hij kan tijdreizen en zijn eigen vader is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Ealanrian schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:08:
[...]

Maar als hij zichzelf heeft gemaakt hoe heeft hij dat gedaan? Tenzij hij kan tijdreizen en zijn eigen vader is....
We hebben het over Goden, hė. Niet echt een voorbeeld van wetenschappelijk bewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk als je even snel een mock in elkaar flanst, om vervolgens te horen dat het nog niet werkt... :+ Alsof ik in 2 uurtjes een hele werkende app, webservice en webapplicatie zou hebben, inclusief koppelingen met een voorraadsysteem. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

PatrickH89 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:09:
[...]

We hebben het over Goden, hė. Niet echt een voorbeeld van wetenschappelijk bewijs...
Het is hier wel de devschuur he, alles moet goed onderbouwd worden, anders wordt het een zootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
PatrickH89 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:09:
[...]

Dat er geen wetenschappelijk bewijs is gevonden betekend niet dat er geen wetenschappelijk bewijs is. Aangezien het Goden zijn, en die zijn almachtig, zijn ze misschien wel heel goed bezig om het bestaan te verbergen. Misschien zoeken we wel naar de verkeerde dingen als we gaan zoeken naar bewijs dat ze niet bestaan maar dat bewijs zou niet moeten bestaan kan dat het bewijs zijn dat goden bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
We mogen niet op de koffie komen? :( Oja gefeliciteerd natuurlijk

[ Voor 28% gewijzigd door Ealanrian op 08-01-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er best goede taart uit! Normaal gezien eet ik niet graag zoete dingen, ik heb het meer voor de hartige dingen, maar deze taart wil ik wel eens proberen!

Edit: Gelukkige verjaardag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
Ook van harte SPee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

FeliSPee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Gefeliciteerd SPee! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 17:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:11:
[...]

Het is hier wel de devschuur he, alles moet goed onderbouwd worden, anders wordt het een zootje.
Pure wetenschap! Anders was ik wel filosoof geworden!
Gefeliciteerd!

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
[...]

Geen idee, maar mini-me slaapt als sinds dag 1 elke nacht prima door.. Uurtje of 7 a 8 is geen uitzondering :) Ik denk in anderhalf jaar maar 10 a 11 nachtjes een nachtelijke huilbui gehad :)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De week is bijna doormidden. En ik heb deze week nog geen enkele regel productiecode geschreven. Bevalt best goed. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Evilbee en kwaakvaak_v2, ben geen ervaringsdeskundige maar is dat niet gewoon geluk hebben? Gewoon hardwired in dat kind of die wel of niet lang kan slapen aan een stuk door ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Caelorum schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:30:
@Evilbee en kwaakvaak_v2, ben geen ervaringsdeskundige maar is dat niet gewoon geluk hebben? Gewoon hardwired in dat kind of die wel of niet lang kan slapen aan een stuk door ^^
Maar ... je hoeft ze toch niet per se uit bed te halen als ze huilen oid? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:25:
De week is bijna doormidden. En ik heb deze week nog geen enkele regel productiecode geschreven. Bevalt best goed. :Y
Wel andere nuttige dingen gedaan dan :P?

Ik ben deze week weer begonnen met werken maar ik kan echt niet op gang komen :(. Super irritant is dat want ik had gehoopt dat ik na deze vakantie met een frisse blik er weer tegenaan kon kijken.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutix schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Wel andere nuttige dingen gedaan dan :P?

Ik ben deze week weer begonnen met werken maar ik kan echt niet op gang komen :(. Super irritant is dat want ik had gehoopt dat ik na deze vakantie met een frisse blik er weer tegenaan kon kijken.
Ja. Begonnen met een nieuw project, dus voornamelijk bezig met oplossingen bedenken en uitwerken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:01
jeee, persoonlijke doelstellingen voor 2014 bepalen. Altijd zo'n lastige klus. Opleidingen en diploma's tellen bijvoorbeeld niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
suf moment van de dag, annotations aan het schrijven en tegelijkertijd sting op de radio..

code:
1
2
@param $iets sting
@param $nogoiets sting

En dat een keertje of 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

pdebie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:54:
jeee, persoonlijke doelstellingen voor 2014 bepalen. Altijd zo'n lastige klus. Opleidingen en diploma's tellen bijvoorbeeld niet mee.
Heb ik in december al gedaan. Heb toen een mailtje verstuurd met de mededeling dat ze geen doelstellingen van mij krijgen dit jaar, omdat ze mij de kansen toch niet kunnen bieden. :P
kwaakvaak_v2 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:56:
suf moment van de dag, annotations aan het schrijven en tegelijkertijd sting op de radio..

code:
1
2
@param $iets sting
@param $nogoiets sting

En dat een keertje of 10..
En dat gaat niet gewoon automatisch?

[ Voor 28% gewijzigd door GateKeaper op 08-01-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
De secretaresse hard nemen in het stationary hok?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als opleidingen en diploma's niet meetellen wordt het wel erg moeilijk. Wan voor persoonlijke doelstellingen kan je dan nog meer hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
De doelstelling "in 2015 nog levend zijn" mag wel? ;)
Of shockeren met "Nieuwe werkgever/baan".

Maar lastig inderdaad. Ik moet ook een POP maken.
Maar de vorige keer dat het mij gevraagd is was ~3 jaar geleden, nooit gedaan en er is toen ook nooit verder naar gevraagd. :o

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDevilOnLine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 22:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Als opleidingen en diploma's niet meetellen wordt het wel erg moeilijk. Wan voor persoonlijke doelstellingen kan je dan nog meer hebben?
Wereldvrede? Meer declarabel zijn? Snellere doorlooptijd voor bugfixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Je vervelende collega er uit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
Vijandige overname van de toko en dan het hele PM team ontslaan als doelstelling, viel ook niet in goede aarde enkele werkgevers geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

SPee schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:18:
[...]

De doelstelling "in 2015 nog levend zijn" mag wel? ;)
Of shockeren met "Nieuwe werkgever/baan".

Maar lastig inderdaad. Ik moet ook een POP maken.
Maar de vorige keer dat het mij gevraagd is was ~3 jaar geleden, nooit gedaan en er is toen ook nooit verder naar gevraagd. :o
Je schrijft het dan ook vooral voor jezelf. Je geeft je ambities ermee aan, zodat je werkgever je kan helpen deze te realiseren. Hiermee houdt die beste man zijn werknemers (jou dus) weer tevreden.

Het niet schrijven van je pop/pap geeft jouw ambities dus aan. Voor hem dus reden genoeg om er niet meer naar te vragen. Wanneer jij bij je volgende gesprek zou aangeven dat jou niet de doorgroeimogelijkheden worden geboden die jij graag wil, of dat je je werk niet uitdagend genoeg vindt, kan hij gewoon teruggrijpen naar het feit dat jij je ontwikkel-/ambitieplan nooit hebt ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

GateKeaper schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Je schrijft het dan ook vooral voor jezelf. Je geeft je ambities ermee aan, zodat je werkgever je kan helpen deze te realiseren. Hiermee houdt die beste man zijn werknemers (jou dus) weer tevreden.
Of je kunt je werkgever er mee om de oren slaan als hij ze niet realiseert :+
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Ja. Begonnen met een nieuw project, dus voornamelijk bezig met oplossingen bedenken en uitwerken. :9
Hier vandaag een nieuwe fase begonnen voor een project. Mijn rol vandaag is dus vooral issue/functies identificeren, slechte ideeën afschieten en issues/taken loggen in de actielijst. Daarna resources plannen....

Jeehj, managementtaken -O-

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:38:
[...]

Of je kunt je werkgever er mee om de oren slaan als hij ze niet realiseert :+

[...]

Hier vandaag een nieuwe fase begonnen voor een project. Mijn rol vandaag is dus vooral issue/functies identificeren, slechte ideeën afschieten en issues/taken loggen in de actielijst. Daarna resources plannen....

Jeehj, managementtaken -O-
Die managementtaken lijken me net het leukst. Het zorgt er alvast voor dat je een lekker gevarieerde job hebt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:40:
[...]

Die managementtaken lijken me net het leukst. Het zorgt er alvast voor dat je een lekker gevarieerde job hebt, toch?
Dat wel, maar de afgelopen dagen ook niet echt productief geweest, dus had gehoopt wat meer development te kunnen doen. Ach ja, het hoort erbij en het heeft ook zijn charme :)

Blijf het alleen lastig vinden om mijn management taken te declareren richting klanten. Ben gewend om vooral code taken te factureren en niet zozeer facilitaire taken.

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Dat wel, maar de afgelopen dagen ook niet echt productief geweest, dus had gehoopt wat meer development te kunnen doen. Ach ja, het hoort erbij en het heeft ook zijn charme :)

Blijf het alleen lastig vinden om mijn management taken te declareren richting klanten. Ben gewend om vooral code taken te factureren en niet zozeer facilitaire taken.
Nja, het hoort er gewoon bij. Zeker wanneer je projecten wat groter worden, is projectmanagement best belangrijk. De tijd die je daar in steekt, hoor je volgens mij gewoon te factureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Dan moet je dat echt gaan leren, anders kom je je zelf eens tegen. Ik ken zat mensen/bedrijven die overal een factuur voor schrijven. Zelfs bij een gesprek. Zolang je het maar duidelijk aangeeft is dat vaak ook helemaal geen probleem, en het voordeel is dat de andere partij dan ook zoiets heeft van "laat ik alles even klaarzetten zodat ik niet te duur uit ben met mijn geneuzel". Dus je krijgt meer centjes met minder gezeik. Dan komt er gewoon een extra stukje verantwoordelijkheid bij de klant te liggen, want soms wel fijn is :)

Verschilt natuurlijk ook per klant hoe je dit in moet regelen, maar wees niet te terughoudend qua schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 13:00
Doe je je projecten op uurbasis? Wij doen vooral op projectbasis, dan hoef je het niet los bij te houden voor de klant.
Je gewoon je uurtarief omhoog gooien, zodat je het daar ook mee dekt ;)

Maar losse taken vind ik ook lastig te schrijven. Op projectbasis is wel makkelijk, of duidelijke taken (maak deze functionaliteit), maar ook kleine taken (ga je 5 minuten factureren? Of pas 10 of 20? Of factureer je altijd maar dan een minimum aantal minuten? En als je naar een klant toegaat om te bespreken, tel je dat ook mee? (2x half uur rijden, anderhalf uur gesprek, kwartiertje mail contact of even bellen etc).
Blij dat we normaal het meeste op projectbasis doen en dan een servicecontract voor 'kleine' vragen/issues.

Bij de notaris merk je wel weer mooi hoe het ook kan,
0.25 uur mail typen, 0.5 uur bespreking, 0.25 uur telefonisch contact etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Stap 1: Ga naar http://www.rdw.nl
Stap 2: Zoek (rechtsboven) op <script>alert('BOE!');</script>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:13:
De pagina liet me schrikken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
Barryvdh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:04:
Doe je je projecten op uurbasis? Wij doen vooral op projectbasis, dan hoef je het niet los bij te houden voor de klant.

Maar losse taken vind ik ook lastig te schrijven. Op projectbasis is wel makkelijk, of duidelijke taken (maak deze functionaliteit), maar ook kleine taken (ga je 5 minuten factureren? Of pas 10 of 20? Of factureer je altijd maar dan een minimum aantal minuten? En als je naar een klant toegaat om te bespreken, tel je dat ook mee? (2x half uur rijden, anderhalf uur gesprek, kwartiertje mail contact of even bellen etc).
Blij dat we normaal het meeste op projectbasis doen en dan een servicecontract voor 'kleine' vragen/issues.

In mijn freelance dagen deed ik idd ook op project basis klussen, en niet op uurtje factuurtje. Maar wel goed omschrijven wat binnen de scope valt en wat niet. Klant wilde elke week 1 middag fysiek op zijn kantoor een meeting. Prima, maar dat valt dus buiten de scope, 2 x reistijd en 2 uur meeting als losse post opgenomen.

Uurtje factuurtje is leuk, maar ik heb altijd geleerd ook naar de commerciele waarde van je werk te kijken. bijv. een facebook aktie is misschien 3 uurtjes werk om in elkaar te zetten, maar kan voor een klant een veel hogere waarde hebben. Dus ga ik die niet als 3*xx offeren, maar als project met een hogere waarde.

Het is leren te denken als ondernemer, en niet als werknemer.

(en ik wilde juist grotere projecten met A merk klanten etc, en daar was als freelancer nauwelijks tussen te komen vandaar weer terug naar loondienst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Even in de source kijken waar het foutgaat, zie ik een viewstate van 2,5kb op een pagina van 8,7kb :')

Webforms, ik mis het niet ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Het ergste is nog dat je de parameter mee kunt geven via de URL: http://www.rdw.nl/Search/...%27BOE!%27);%3C/script%3E. Dat is een mooie XSS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
TheDevilOnLine schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Snellere doorlooptijd voor bugfixes?
Dit zou bijvoorbeeld iets kunnen zijn inderdaad. Het moet namelijk volgens het SMART principe en dit is een voorbeeld van iets wat SMART kan zijn.
Firesphere schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:21:
[...]

Je vervelende collega er uit werken?
Haha, hoewel ik die heel graag erop zou willen zetten denk ik niet dat dat heel handig is :+

--------

Nee, heb nu opgeschreven de efficiëntie van de softwareontwikkeling onder de loep te willen nemen. Dus kijken hoe we nu ontwikkelen, wat daar verbeterd aan kan worden en een plan te schrijven hoe ik denk dat we dat het kunnen verbeteren.

Bedenk me iets. Zo kan ik wellicht alsnog die collega eruit werken :+

Collega = niet efficiënt. D'r uit! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Hydra schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:08:
[...]

De secretaresse hard nemen in het stationary hok?
Wat is het stationary hok? Het hok dat niet beweegt? Dat doen ze meestal niet, toch? Bedoel je wellicht het stationery-hok? :+

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

nice..

Ben benieuwd wat er nog meer stuk daar is, aangezien juist dat iets simpels moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Korben schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Wat is het stationary hok? Het hok dat niet beweegt? Dat doen ze meestal niet, toch? Bedoel je wellicht het stationery-hok? :+
Dat ligt er natuurlijk aan hoe het eraan toe gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Barryvdh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:04:
Vooral op uurbasis. Ook een aantal vaste "inzet" dagen-contracten. Dus de klant koopt mij dan voor x dagen per maand in. Tijd die ik aan dit soort taken besteed gaan dan mooi op die hoop. Alleen komt het wel voor dat je moet "overwerken" of wat harder moet rennen voor deadlines (dat is het nadeel aan kleine organisaties). Maar goed, zolang je de balans bewaart is er niets aan de hand.

Het is vooral het gevoel dat ik niet altijd evenveel toegevoegde waarde heb als ik managementtaken vervul. Op de een of andere manier voelt coderen wat productiever, ook omdat je dan resultaten kunt laten zien.
Vind het ook altijd lastig om te factureren als ik tijdsverlies heb door een fout van een andere partij of als ik op andere partijen moet wachten, maar goed tegenwoordig zie ik dat wat minder erg. Ik meld gewoon dat ik ben uitgelopen door de andere partij, dan verhalen ze daar de kosten maar ;)
Losse taken gaan vaak gegroepeerd op de urenstaat en de klanten betalen het dan via die weg. Ik werk slechts zeldzaam op projectbasis omdat dat vaak toch discussies oplevert.
Douweegbertje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:49:
[...]
Dan moet je dat echt gaan leren, anders kom je je zelf eens tegen. Ik ken zat mensen/bedrijven die overal een factuur voor schrijven. Zelfs bij een gesprek. Zolang je het maar duidelijk aangeeft is dat vaak ook helemaal geen probleem, en het voordeel is dat de andere partij dan ook zoiets heeft van "laat ik alles even klaarzetten zodat ik niet te duur uit ben met mijn geneuzel". Dus je krijgt meer centjes met minder gezeik. Dan komt er gewoon een extra stukje verantwoordelijkheid bij de klant te liggen, want soms wel fijn is :)

Verschilt natuurlijk ook per klant hoe je dit in moet regelen, maar wees niet te terughoudend qua schrijven!
Daar heb je een goed punt, ik schrijf meestal ook duidelijk wat ik gedaan heb. Als iemand mij voor een meeting van 1,5 uur 2 uur in de auto laat zitten dan zullen ze vanzelf zien dat de kosten niet opwegen tegen de opbrengst. Dit zal ze ontmoedigen om mij "lastig te vallen" met onzinnige meetings en op zijn minst inderdaad dingen te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29
kenneth schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:22:
[...]

Even in de source kijken waar het foutgaat, zie ik een viewstate van 2,5kb op een pagina van 8,7kb :')

Webforms, ik mis het niet ...
SharePoint 2010, dan heb je dat al snel...

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
.Gertjan. schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:55:

Als iemand mij voor een meeting van 1,5 uur 2 uur in de auto laat zitten dan zullen ze vanzelf zien dat de kosten niet opwegen tegen de opbrengst. Dit zal ze ontmoedigen om mij "lastig te vallen" met onzinnige meetings en op zijn minst inderdaad dingen te verzamelen.
Schrijf je dan 3.5 uur (2 uur auto + 1.5 uur meeting)? Of hoe factureer je reistijd?

@RDW discussie:
http://www.rdw.nl/Search/...google.com')%3C/script%3E

werkt ook. Al krijg je dan wel een popup alert.
Hmmm... niet echt netjes.

[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 08-01-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

de source is sowieso een bende op sommige plekken.
HTML:
1
<a><ul><li>text</ul></li></a>

Iemand snapte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:40:
[...]

Schrijf je dan 3.5 uur (2 uur auto + 1.5 uur meeting)? Of hoe factureer je reistijd?
Ik zou een kilometervergoeding aanrekenen.
Pagina: 1 ... 5 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.