@_Moe_: Vind de banner eigenlijk best nice!

Over smaak valt niet te twisten

@Alex): Ik roep meerdere COM-elementen aan, maar in welke het zit is nog even puzzelen. Heb juist een Try en Catch blok enige tijd geleden ingebouwd omdat als er iets niet goedloopt, ik daar wel netjes een email van wil ontvangen. Als ik de Try en Catch blok eruit sloop draait alles verder als een zonnetje.
InnerException levert mij bij andere error-meldingen te weinig/zinloze informatie op. Ik knal nu de volledige Exception op de mail zodat ik het zelf verder kan uitzoeken. Voor mij een stuk gemakkelijker. Waarom het doorloopt is een goeie vraag, want in principe zou het script ermee moeten kappen. Als ik met m´n private-user test en teveel connecties met de Database heb, kapt het script wel en stuurt netjes per email: FATAL ERROR: too many connections for user Brakkie41. Bij een non-fatal error loopt die blijkbaar gewoon door.
Thanks voor de link! Ik duik er eens wat verder in! Ben pas een kleine 2 maanden aan de slag met Powershell dus sommige zaken zijn nog enigzins nieuw voor mij
Anyway, inmiddels wel gevonden waar de bug zat. Ik roep een klein Excel-macro´tje aan via Powershell en blijkbaar stond er nog een DSN in die macro op m´n private-user ingesteld. Vond het al zo vreemd dat het script wel zonder errors draaide op m´n laptop hier.
Always looking for developers wanting to work with Erlang.