Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Daarom dus de opmerking: oh wow, moeder jokes.
Wat doe jij, je gaat eens allemaal "dirt" op zoeken. Even een quote van een dag geleden. Even in je tekst zetten dat mijn voorgaande reacties "op de man zijn(?)". Wat is jouw probleem om allerlei meuk over mij te gaan zoeken?
Ik vind het even 'te ver' om te beginnen met "Je moeder", wat je enige inhoud was. (want je hebt later nog even één zin erbij gezet met een smiley, wat de insteek al aardig veranderd........)
Boeit mij het wie je bent, of wat ik over je denk (overigens totaal geen problemen oid.. heb zelfs een quote van je..). Ik heb het gewoon even over je reactie. Daarbij reageer je echt enorm overdreven op één simpel zinnetje van me waar ik niet eens iets over jou persoonlijk zeg.
Ongeacht of ik nu wel of geen moeder heb, of iemand anders hier. Je kunt er iemand gewoon hard mee pakken. Nu laat ik dat (dacht ik) een beetje rustig merken, maar je bent gelijk van de zeik.
[ Voor 4% gewijzigd door Douweegbertje op 30-01-2014 12:51 ]
Inderdaad, en daarom heb ik liever dat het wordt uitgesproken als iemand iets dwars zit dan gewoon maar een beetje nors te doen.Woy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:45:
Jongens laten we het hier gezellig houden!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hij heeft 'verloren' van PrisonerOfDeath, schijnbaar, omdat DICE eerder met een Mantle-implementatie komt dan Nixxes, gok ik.PatrickH89 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:45:
Huh, moet je niet daadwerkelijk iets verliezen om een slechte verliezer te zijn?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik bedoel ook niet dat dat niet mag, anders had ik wel berichten gewijzigd, zolang het maar op een fatsoenlijke manier gebeurt.oisyn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Inderdaad, en daarom heb ik liever dat het wordt uitgesproken als iemand iets dwars zit dan gewoon maar een beetje nors te doen.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Het gaat natuurlijk niet louter om die ene opmerking, anders had ik dat niet gedacht. Het is gewoon een idee wat ik van je heb. Ik kan er net zo goed ook naast zitten hoor.Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:48:
Waarom denk je zo moeilijk? Lees gewoon eens wat ik zeg.
We zijn ex-collega's en onze bedrijven zijn beide met een Mantle implementatie bezig van een game. Dus ja, we kennen elkaar en zijn opmerking ging mij direct aan.Ik vind het gewoon raar dat iemand z'n moeder er bij gaat halen. Joh, wellicht leuk, grappig.. misschien kennen jullie (jij en PoP) elkaar zo goed dat het kan?
Kom zeg, ik kon me gewoon een post van je van gisteren herinneren, en vond daarom je reactie redelijk frappant. Ik lees hier ook mee, weetjenogWat doe jij, je gaat eens allemaal "dirt" op zoeken.
Ok prima dan is dat duidelijk en was mijn vermoeden misplaatst. Toch niet zo moeilijk omdat gewoon te zeggen toch?Boeit mij het wie je bent, of wat ik over je denk (overigens totaal geen problemen oid.. heb zelfs een quote van je..). Ik heb het gewoon even over je reactie.
Zie eerste alinea.Daarbij reageer je echt enorm overdreven op één simpel zinnetje van me waar ik niet eens iets over jou persoonlijk zeg.
Tja sorry maar ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Ik heb die annotatie iig niet bij een dergelijk grapje (dom, dat wel).Ongeacht of ik nu wel of geen moeder heb, of iemand anders hier. Je kunt er iemand gewoon hard mee pakken.
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2014 12:54 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Weet je wie pas vulgair is...?Struikrover schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:52:
Een "je moeder" joke is toch vrij onschuldig? Of ben ik nu zo vulgair
Verwijderd
*Badum tsss*
shit te laat!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Jij reageert gewoon serieus op een overduidelijk geintje, op een nogal chagerijnige manier. Beetje raar dat je dan stelt dat anderen "gelijk van de zeik" zijn.Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:48:
Ongeacht of ik nu wel of geen moeder heb, of iemand anders hier. Je kunt er iemand gewoon hard mee pakken. Nu laat ik dat (dacht ik) een beetje rustig merken, maar je bent gelijk van de zeik.
https://niels.nu
Ja, nogmaals; je zin is ook nog eens aangepast. Het ziet er nu ook totaal anders uit, even een zinnetje erbij en een smiley. Prima dan. Lukraak "Je moeder" gaan roepen vind ik gewoon .. 'minder'..oisyn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:52:
[...]
Tja sorry maar ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Ik heb die annotatie iig niet bij een dergelijk grapje (dom, dat wel).
Ik bedoel, logisch dat je dat gevoel dan niet hebt bij zo'n grapje. Je hebt er waarschijnlijk ook niets mee te maken. Een beetje het zelfde als dat de jeugd tegenwoordig 24/7 met het K woord loopt te schelden (overigens vergelijk ik je daar niet mee hoor
Maar ik snap gewoon niet waarom we er zo mogelijk over doen. Wellicht ben ik iets te fel, maar ik probeerde je meer bewust te maken met wat je zei, dan dat ik je persoonlijk aanpak...
Anyway, kusje alles weer goed?
Ja sure, als je 5 minuten later komt binnen wandelen is dat inderdaad nu wel duidelijk. Toen nog niet.Hydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:03:
[...]
Jij reageert gewoon serieus op een overduidelijk geintje, op een nogal chagerijnige manier. Beetje raar dat je dan stelt dat anderen "gelijk van de zeik" zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Douweegbertje op 30-01-2014 13:05 ]
Nog leuke links te delen om een pomodori break te vullen?
Mocht de persoon tegen wie dat gezegd wordt daar problemen mee heeft, dan is het toch aan die persoon om daar wat van te zeggen?Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:03:
Ja, nogmaals; je zin is ook nog eens aangepast. Het ziet er nu ook totaal anders uit, even een zinnetje erbij en een smiley. Prima dan. Lukraak "Je moeder" gaan roepen vind ik gewoon .. 'minder'.
Een "je moeder" reactie kan ik niet anders interpreteren dan een geintje?Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:03:
Ja sure, als je 5 minuten laten komt binnen wandelen is dat inderdaad nu wel duidelijk. Toen nog niet.
En ik wist niet dat er een tijdslimiet zat aan reacties
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 30-01-2014 13:06 ]
Ben jij een pomodori-fan? :-)BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:05:
Mooi! Alleen nog een kusje terug van .oisyn en dan zijn we klaar!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ja je hebt gelijk, maar zoals je misschien ziet wilde ik dit topic even afsluiten dat we weer verder kunnen want het gaat nu nergens meer over.Hydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:05:
[...]
Mocht de persoon tegen wie dat gezegd wordt daar problemen mee heeft, dan is het toch aan die persoon om daar wat van te zeggen?
[Vul hier een flauwe grap over sites met je moeder in]BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:05:
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
En zelfs die was eerder dan Thief
Als ik bepaalde dingen wil afmaken wel ja
Klopt.Hydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:05:
[...]
Een "je moeder" reactie kan ik niet anders interpreteren dan een geintje?
En ik wist niet dat er een tijdslimiet zat aan reacties
Dat veranderd misschien wel als je 2 weken geleden je moeder hebt begraven.
Ik snap dat het wat gevoeliger ligt dan maar ik zou zelf snappen dat het dan alleen bij mij wat gevoeliger ligt.Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:15:
[...]
Klopt.
Dat veranderd misschien wel als je 2 weken geleden je moeder hebt begraven.
Nothing to see here!
Ik bedoel, die kan ook het tijdige voor het eeuwige hebben gewisseld, maar kom op hé, 't is wel maar een konijn!
Lekker op de bank
Verwijderd
Nou zeg... Ik heb net m'n konijn begraven!ZaZ schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:25:
Je konijn, mag dat wel?
Ik bedoel, die kan ook het tijdige voor het eeuwige hebben gewisseld, maar kom op hé, 't is wel maar een konijn!
Ik moest even Googelen, maar oké iets met timemanagement dusBtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:05:
Hey prima als je het allemaal onzin vind wat ik denk. Maar laat mij gewoon even in mijn waarde. Ik geef gewoon iets aan waar ik moeite mee heb, en vervolgens ga je er de spot mee drijven. Ik sta gewoon achter mijn eigen ding, ook al vind iedereen hier het ontzettend grappig. Iedereen mag alles zeggen wat hij wilt, je hoor me niet vertellen dat je ergens je mond over moet houden. Ik geef domweg aan dat het voor de één lastiger kan overkomen dan de ander.. misschien dat je er een beetje rekening mee kunt houden.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:26:
[...]
Nou zeg... Ik heb net m'n konijn begraven!
Echter zie ik, dat ik voortaan beter mijn eigen mond kan houden en maar met de 'flow' hier mee moet lullen, anders word je vierkant voor lul gezet, en word het er nog even ingewreven.
Werkt best handig hoorTheNephilim schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:29:
[...]
Ik moest even Googelen, maar oké iets met timemanagement dus
Nothing to see here!
Van mijn kant excuus. Ik liet mij even meeslepen.
Lekker op de bank
Let's agree to disagree.Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:03:
Ja, nogmaals; je zin is ook nog eens aangepast. Het ziet er nu ook totaal anders uit, even een zinnetje erbij en een smiley. Prima dan. Lukraak "Je moeder" gaan roepen vind ik gewoon .. 'minder'.
Ik ben van mening dat mensen eens niet zo beledigd gaan moeten zitten doen en vooral na moeten denken in de context waarin iets gezegd wordt. Zo kan ik ook wel aanstoot nemen aan het feit dat jij 4 keer de letter 'e' in je nickname hebt staan, wat net zoveel e's zijn als in de naam van de moordenaar die mijn ouders doodschoot in Gotham City. Ja natuurlijk is dat een compleet van de pot gerukt voorbeeldIk bedoel, logisch dat je dat gevoel dan niet hebt bij zo'n grapje. Je hebt er waarschijnlijk ook niets mee te maken. Een beetje het zelfde als dat de jeugd tegenwoordig 24/7 met het K woord loopt te schelden (overigens vergelijk ik je daar niet mee hoor) totdat ze eens door hebben wat het betekend (ook voor andere).
Weet je wie een kusje kan krijgen...?Anyway, kusje alles weer goed?
Ik vind dat je dat totaal niet moet doen hoor. Gewoon zeggen wat je denkt, als je maar netjes blijft wat je deed, want dat is belangrijk. Maar aan de andere kant is het ook "the internetz" waar veel opmerkingen sneller worden gezegd dan wanneer ze in het echt tegen over je zouden staan.Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:30:
[...]
Hey prima als je het allemaal onzin vind wat ik denk. Maar laat mij gewoon even in mijn waarde. Ik geef gewoon iets aan waar ik moeite mee heb, en vervolgens ga je er de spot mee drijven. Ik sta gewoon achter mijn eigen ding, ook al vind iedereen hier het ontzettend grappig. Iedereen mag alles zeggen wat hij wilt, je hoor me niet vertellen dat je ergens je mond over moet houden. Ik geef domweg aan dat het voor de één lastiger kan overkomen dan de ander.. misschien dat je er een beetje rekening mee kunt houden.
Echter zie ik, dat ik voortaan beter mijn eigen mond kan houden en maar met de 'flow' hier mee moet lullen, anders word je vierkant voor lul gezet, en word het er nog even ingewreven.
Nothing to see here!
Verwijderd
Als ik de verhalen/gebeurtenissen met katten soms hoor kunnen ook grote kinderen behoorlijk kapot zijn van het overlijden van een huisdier. Je raakt toch aan ze gehecht.
Als iets grappig bedoeld is, kan je zeker in geschreven communicatie zoals een GoT, gebruik maken de smiley-opties.
Let wel, dit is mijn zicht op de zaak en zeker niet als aanval bedoeld. Kan persoonlijk meepraten over een grappige opmerking die totaal niet als zodanig overkwam in de mail bij de andere partij.
Jij bent batma...ow..oisyn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:32:
[...]
Ik ben van mening dat mensen eens niet zo beledigd gaan moeten zitten doen en vooral na moeten denken in de context waarin iets gezegd wordt. Zo kan ik ook wel aanstoot nemen aan het feit dat jij 4 keer de letter 'e' in je nickname hebt staan, wat net zoveel e's zijn als in de naam van de moordenaar die mijn ouders doodschoot in Gotham City. Ja natuurlijk is dat een compleet van de pot gerukt voorbeelden uiteraard vind ik ook wel dat je een beetje rekening moet houden met je medemens, maar bottom line is dat mensen overal wel aanstoot aan kunnen nemen. En als ik iets tegen iemand anders zeg dan is het niet aan een buitenstaander die compleet geen notie heeft van de context van die opmerking om daar wat van te zeggen.
Ik?[...]
Weet je wie een kusje kan krijgen...?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ja ik vind het idee wel goed, maar zou al snel langer over één onderdeel doen, of misschien te snel klaar zijn. Dat laatste maakt op zichzelf niet uit, denk ik. De kunst is dus om een blok 'werk' aan een tijdspanne de hangen? Wel handig, omdat je sowieso een 'framework' hebt voor hoeveel werk je verzet.Rutix schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:30:
[...]
Werkt best handig hoor. Ik vind het alleen niet zo goed werken op het werk. Ik word namelijk regelmatig onderbroken door mensen en die hebben echt schijt aan mijn timemanagement techniek
---
Over de discussie wat betreft 'je moeder...'; ik vind dat je het op een forum als deze (op het internet, openbaar) niet persoonlijk moet maken voor jezelf. Als je je dingen aan gaat trekken kun je bezig blijven en het is voor een ander heel lastig om rekening te houden met onbekenden.
Ik wil niet zeggen dat onbeschoft gedrag geen probleem is, maar schuine opmerkingen kun je, niet anders dan, verwachten.
Ben je ongesteld?Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:30:
Blijven we nou doorgaan met opzetjes voor "je moeder" en "je konijn" jokes?Hydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:49:
Ben je ongesteld?
Overigens, het valt me allemaal heel zwaar na wat er met het konijn van mijn moeder is gebeurd.
Niet met de vagina van het konijn van je moeder?Dido schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:51:
Overigens, het valt me allemaal heel zwaar na wat er met het konijn van mijn moeder is gebeurd.
Op zich wel een goeie voor de vraag waarom je chagrijnig bent: het konijn van m'n moeder is ongesteld.
[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 30-01-2014 13:53 ]
Hydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:49:
[...]
Ben je ongesteld?
spoiler:Geintje. Ik hoop niet dat ik je door je gebrek aan een vagina voor het hoofd gestoten heb!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
/me houdt het voor gezien met de onzin.
Vreselijk dagje webdevelopment. Het werken aan iOS-app van gisteren beviel toch stukken beter. Hopelijk wordt 2014 het jaar waarin ik meer iOS dan web doe.
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:04:
Modbreak in 3... 2... 1...
/me houdt het voor gezien met de onzin.
Eindelijk iets gevonden dat moet gaan werken, is er niemand meer om het samen op onze test-omgeving te gaan configureren. Nja, dan maar morgen
(Wat zo'n stuk technologie wel niet kan veroorzaken he?)
Je kunt voorlopig natuurlijk reverse-proxyen met Nginx. (Ik neem aan dat je bepaalde applicaties draait die alleen werken met IIS, anders kun je IIS natuurlijk beter helemaal dumpen.)markvt schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:56:
Iemand ergens gelezen wanneer microsoft SPDY support in IIS gaat stoppen?
Het web claimt dat SPDY (bedoel je HTTP 2.0?) ingebouwd moet gaan worden in http.sys, Windows' HTTP-library, en dat dit verder buiten IIS om gaat.markvt schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:56:
Iemand ergens gelezen wanneer microsoft SPDY support in IIS gaat stoppen?
Als je gewoon wat wil pielen met HTTP 2.0, kijk dan eens naar Katana.
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 30-01-2014 14:33 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
.
@cameronmoll:
“This website is an unofficial redesign of the Apple store. You cannot buy Apple products here.”
http://ambercreative.co/experiments/apple-store/
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik vind hem rampzalig. Geen overzicht, maar heel veel screen estate voor heel weinig informatie.OkkE schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:06:
Vind 'm er eigenlijk wel erg netjes uit zien, hoewel misschien niet zo overzichtelijk als de officiële:
.
[...]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Niet meteen een ramp, maar inderdaad; te veel producten om zo'n design te kunnen gebruiken.armageddon_2k1 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:24:
[...]
Ik vind hem rampzalig. Geen overzicht, maar heel veel screen estate voor heel weinig informatie.
Idd niet al te best, snap niet echt wat dit design bureau hier mee wil laten zien.armageddon_2k1 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:24:
[...]
Ik vind hem rampzalig. Geen overzicht, maar heel veel screen estate voor heel weinig informatie.
Op de homepage is alleen maar plaats for 1 product showcase. Er is maar 1 regel voor een product beschrijving. Het store menu en de menu bar hebben dezelfde content. De cart popup / overlay neemt heel het scherm in beslag en ben bang dat je de gebruiker dan uit z'n flow haalt. Prijzen zijn met en zonder decimalen en ik vraag me af of je alle (hoge) prijzen op de homepage wilt hebben.
Nee, als dit design bureau wilt laten zien hoe goed ze zijn, dan denk ik niet dat t geslaagd is...
Ja, ik ook.TheNephilim schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:29:
[...]
Ik moest even Googelen, maar oké iets met timemanagement dus
Bij een verwijzing naar pomodoro, denk ik hier aan:

En dan in combinatie met 4 uur, cup-a-soup, komt de vraag: Wie drinkt er nou pastasuas?
let the past be the past.
Verwijderd
Bedankt voor de reminder. Heb nog 2 grote dozen cup-a-soup die op moeten...SPee schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Ja, ik ook.
Bij een verwijzing naar pomodoro, denk ik hier aan:
[afbeelding]
En dan in combinatie met 4 uur, cup-a-soup, komt de vraag: Wie drinkt er nou pastasuas?
Zal Microsoft nog eens vragen om informatie, was van plan om te benchmarken of het een effect heeft op onze (asp.net) web applicatie. Maar dat kan ik ook met nginx proberen.CodeCaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:27:
[...]
Het web claimt dat SPDY (bedoel je HTTP 2.0?) ingebouwd moet gaan worden in http.sys, Windows' HTTP-library, en dat dit verder buiten IIS om gaat.
Als je gewoon wat wil pielen met HTTP 2.0, kijk dan eens naar Katana.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Request timeout for icmp_seq 1731
Request timeout for icmp_seq 1732
Request timeout for icmp_seq 1733
Request timeout for icmp_seq 1734
Request timeout for icmp_seq 1735
Internet is hier een beetje kapot.
Tweakers doet het toch nog? Dan lijkt mij dat er geen probleem is.Firesphere schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:47:
Internet is hier een beetje kapot.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
3G ftw. Alleen moet ik oppassen met hoeveel data ik verbrandOkkE schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:57:
[...]
Tweakers doet het toch nog? Dan lijkt mij dat er geen probleem is.
Ik wou net zeggen, mijn google doet het nog, ook als ik pingFiresphere schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:00:
[...]
3G ftw. Alleen moet ik oppassen met hoeveel data ik verbrand
Ook leuk: het moment dat je ctrl+alt+t op windows doet omdat je een terminal wilt
Beetje concentratieproblemen hiero. Te veel leuke andere dingen
Shortcut naar cmd.exe ergens op je desktop zetten en instellen dat ctrl+alt+t de keyboard shortcut isGropah schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:08:
[...]
Ik wou net zeggen, mijn google doet het nog, ook als ik ping
Ook leuk: het moment dat je ctrl+alt+t op windows doet omdat je een terminal wilt
Men is best geschrokken van de (terechte) shitstorm die er over ons heen kwam.Douweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:49:
Zo, moet zeggen dat EA best wel een redelijke weg aan het inslaan is met hun updates. Qua timespan e.d. schiet het nu allemaal lekker op. Iets wat ik niet direct van ze gewent was bij de vorige games. De meeste zullen vast nog wel zeiken (zie bf4 topic..) maar ik ben er best positief over.
Ik was dom bezig, maar dat heb ik wel vaker op internet, dan laat ik me even gaan. Zeker omdat dit soort opmerkingen in mijn vriendengroep wel gewoon kunnen (iedereen vindt de ICT incompetent en écht enorm betweterig) en ik van de aardigste persoon bij onze ICT zelf heb gehoord dat hij het een (ik citeer) 'niet goed werkende bende' vindt, en dat er dus meer geld nodig is (en dat is er inderdaad nooit in onderwijs, maar door een complexe samenwerking o.i.d. zijn we helemaal veel geld kwijt).
Fouten liggen trouwens altijd aan mijn code, tenzij het aan het programma ligt
Dat achter ons latend:
Wiskunde Olympiade vandaag gehad, 2 vragen (van 14) fout, hoogste score van klas 4+5+6 en had een vraag die zelfs de leraar niet wist, ze waren echt onder de indruk. Waarschijnlijk door naar de 2e ronde.
Natuurkunde Olympiade afgelopen vrijdag, ik was één van de twee uit mijn klas die meer dan 50% goed had en dus een certificaat zouden krijgen.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Nu maar hopen dat EA dan eindelijk iets minder vast met de release date om gaat en wat vaker de tijd gaat nemen bugs op te lossen voordat het spel wordt vrij gegeven.PrisonerOfPain schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:58:
[...]
Men is best geschrokken van de (terechte) shitstorm die er over ons heen kwam.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik vind het overigens een typisch webdesign bureau showcase. Ziet er prachtig uit, maar is totaal niet praktisch.wouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:02:
[...]
....
Nee, als dit design bureau wilt laten zien hoe goed ze zijn, dan denk ik niet dat t geslaagd is...
Congratz. Maar ik dacht dat certificaten gingen om het horen bij de beste X procent (waarbij X dacht ik gelijk was aan 10)?F.West98 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:08:
[...]
ik was één van de twee uit mijn klas die meer dan 50% goed had en dus een certificaat zouden krijgen.
Op het feit na dat ik zowel CMD als Powershell eigenlijk niets vind. CMD is gewoon te beperkt. Powershell lijkt al een stuk meer op terminal/bash maar veel dingen verschillen net iets te veel waardoor ik ook daar niet aan kan wennen.PrisonerOfPain schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:34:
[...]
Shortcut naar cmd.exe ergens op je desktop zetten en instellen dat ctrl+alt+t de keyboard shortcut isIk zelf heb ctrl+alt+d daarvoor ingesteld.
Anyways: op windows is commandline ook niet echt nodig, behalve voor pingen of python (hoewel dat ook weer weggewerkt kan worden met een goede IDE)
Wiskunde is veel leuker
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
https://code.google.com/p/clink/ laat 't al een stuk meer op bash lijkenGropah schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:29:
Op het feit na dat ik zowel CMD als Powershell eigenlijk niets vind. CMD is gewoon te beperkt. Powershell lijkt al een stuk meer op terminal/bash maar veel dingen verschillen net iets te veel waardoor ik ook daar niet aan kan wennen.
Even lastpass opnieuw installeren, is volgens mij een bekende bug.HMS schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:07:
Overgestapt van Chrome naar Firefox. Alleen de LastPass plugin zorgt ervoor dat de browser bij het opstarten naar 100% CPU op 1 core schiet en tijdelijk de boel laat hangen.
Ja, heb je "naschoolse activiteiten" gepleegd?Ealanrian schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:49:
Zo de kans dat ik zak is gereduceerd tot vrijwel 0
Nee dat is niet nodigDouweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:55:
[...]
Ja, heb je "naschoolse activiteiten" gepleegd?
alleen een no show bij mijn presentatie kan nog betekenen dat ik zak, mijn verslag was blijkbaar toch wel goed
1
2
3
4
| if [ hanze ] then not surprised fi |
Gefeliciteerd though
[ Voor 11% gewijzigd door HMS op 30-01-2014 19:03 ]
Inderdaad Hanze. Maar voor mij was het een bewuste keuze. Onderzoek naar beveiliging in software ontwikkeling. Programmeer werk zat wel in mijn stageHMS schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:02:
code:
1 2 3 4 if [ hanze ] then not surprised fi
Gefeliciteerd though

Ja I know niet helemaal hetzelfde
Tja, ik heb zelf ook bij de Hanze gestudeerd. Mijn ervaring is dat je het wel heel bont moet maken wil je niet slagen voor je afstuderen. Een 6 betekende eigenlijk dat je het slecht gedaan had, een 7 was normaal, een 8 goed, en hoger dan dat werd er bijna niet gegeven. Ik heb zelden (nooit?) gehoord dat mensen echt gezakt waren.Ealanrian schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:06:
[...]
Inderdaad Hanze. Maar voor mij was het een bewuste keuze. Onderzoek naar beveiliging in software ontwikkeling. Programmeer werk zat wel in mijn stage
De eisen zijn dan wel echt omhoog gegooid. Er zijn dit jaar verschillende die het afstuderen een kwartaal uitstellen of zakkenHMS schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Tja, ik heb zelf ook bij de Hanze gestudeerd. Mijn ervaring is dat je het wel heel bont moet maken wil je niet slagen voor je afstuderen. Een 6 betekende eigenlijk dat je het slecht gedaan had, een 7 was normaal, een 8 goed, en hoger dan dat werd er bijna niet gegeven. Ik heb zelden (nooit?) gehoord dat mensen echt gezakt waren.
Ah, dat is wel positief danEalanrian schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:33:
[...]
De eisen zijn dan wel echt omhoog gegooid. Er zijn dit jaar verschillende die het afstuderen een kwartaal uitstellen of zakken
Ja dat heb ik ja. En inderdaad JB als afstudeerbegeleider en de andere JB als tweede beoordelaar.HMS schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:34:
[...]
Ah, dat is wel positief dan. Had jij nou je onderzoek bij Thales gedaan? Of haal ik nu mensen door elkaar
? Jos Bos zeker als afstudeerbegeleider?
Gefeliciteerd! Volgende meetup is dus op jouw kosten begrijp ik?Ealanrian schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:49:
Zo de kans dat ik zak is gereduceerd tot vrijwel 0
hoho ik ben nog steeds student heFiresphere schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:37:
Hah! Ik heb er aan gedacht en gewoon een eigen topic gemaakt in plaats van hier helpdesken!
[...]
Gefeliciteerd! Volgende meetup is dus op jouw kosten begrijp ik?
Hier, een koekje om je te belonen:Firesphere schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:37:
Hah! Ik heb er aan gedacht en gewoon een eigen topic gemaakt in plaats van hier helpdesken!
De eisen zijn de afgelopen twee jaar op elke HBO instelling omhoog gegooid. De schrik zat er dan ook goed in na alle probleem gevallen die het nieuws hebben gehaald. Geen enkele instelling wil op die manier in het nieuws komen dus zijn ze allemaal preventief begonnen met aanscherpen van de eisen en eindelijk houden aan de al geldende eisen.Ealanrian schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:33:
[...]
De eisen zijn dan wel echt omhoog gegooid. Er zijn dit jaar verschillende die het afstuderen een kwartaal uitstellen of zakken
Het is dan ook een behoorlijk lange tijd een behoorlijke ramp geweest. Zelf 4 jaar lang lopen vertellen dat ze de opleiding wel wat lastiger mogen maken en heb vorig jaar te horen gekregen dat ze eindelijk weer tentamens hebben. Ja, dat lees je goed. Ik heb een 4 jarige ICT opleiding afgerond zonder 1 tentamen te hebben gedaan. Het niveau van de verdere opleiding was, als je het mij vraagt, ook vrij laag. Al heb ik gehoord dat het bij andere opleidingen niet veel beter was/is.
[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 30-01-2014 20:02 ]
iOS developer
Ik heb hier nu een boek naast me liggen die dat echt wel bevestigd: Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics
Verwijderd
Een beetje wiskunde boek zou je dan toch geleerd hebben dat dat niet echt een sluitend bewijs isCaelorum schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:42:
[...]
Ik heb hier nu een boek naast me liggen die dat echt wel bevestigd: Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics
Cool! Heb je het t-shirt gewonnen? Met een kangoeroe ofzo?F.West98 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:08:
Wiskunde Olympiade vandaag gehad, 2 vragen (van 14) fout, hoogste score van klas 4+5+6 en had een vraag die zelfs de leraar niet wist, ze waren echt onder de indruk. Waarschijnlijk door naar de 2e ronde.
Dat zou dan toch van de kangoeroewedstijd zijn? Dat is niet hetzelfde als de Olympiade.alwinuzz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:10:
[...]
Cool! Heb je het t-shirt gewonnen? Met een kangoeroe ofzo?
Tevens test om uit te vogelen of alleen de wachtwoordbeheerder van mn browser faalt, of dat geen enkel formulier meer werkt
Goed zo jochieFiresphere schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:37:
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.