Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
http://status.nuget.org/Megamind schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:51:
Grr is Nuget ook down bij jullie?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Da's weer eens wat anders dan je USB in de Ethernetpoort.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:57:
[...]
Zie boven. Ethernetkabel zit bij mij zowaar in m'n usb hub
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2014 17:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:25:
http://dx.com/p/rj45-usb-...-3-ports-usb-white-224166. Gekocht voor m'n Surface Pro, die heeft geen ethernetpoort en maar 1 USB poort.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
De WiFi is niet goed genoeg?.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:25:
http://dx.com/p/rj45-usb-...-3-ports-usb-white-224166. Gekocht voor m'n Surface Pro, die heeft geen ethernetpoort en maar 1 USB poort.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Unsubscribe.
Nu eens uitzoeken hoe ik mijn account verwijder...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Oh jawel hoor maar soms wil je grote bestanden kopiëren en dan is het toch fijner om de optie te hebben een kabel eraan te kunnen hangen.
Voor zover ik uit de mailtjes begreep, gaven ze toe dat ze zijn ingehaald door andere verdien- en Q&A-modellen, en gaan ze nu videotutorials aanbieden of zo.Firesphere schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:36:
Ow, lang geleden dat ik iets van die site hoorde. Zijn ze geweerd uit google?
Ja, videotutorials. De grootste faal sinds de uitvinding van het Franse toilet.
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 29-01-2014 17:57 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik bedoel meerdere schermen. Ik wil natuurlijk wel 3 schermen hebben. En die USB hub ethernet poort kost dat geen snelheid?.oisyn schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:57:
[...]
Kan dat niet op 1 connector?
[...]
Duh, je bent het ding aan het docken, natuurlijk gebruik je daar een hub voor
[...]
Zie boven. Ethernetkabel zit bij mij zowaar in m'n usb hub
Och ik zie wel de gelijkenisCodeCaster schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:55:
[...]
Voor zover ik uit de mailtjes begreep, gaven ze toe dat ze zijn ingehaald door andere verdien- en Q&A-modellen, en gaan ze nu videotutorials aanbieden of zo.
Ja, videotutorials. De grootste faal sinds de uitvinding van het Franse toilet.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
We are shaping the future
Laptop van overburen kapot, tweede HDD in 2 jaar overleden
Alleen geen backup, dus HDD is naar datarecoverybedrijf en de nieuwe moet ik weer installeren.
Stelletje beunhazen bij dat bedrijf die de HDD vervangen heeft hebben er W7 op gezet (niet geactiveerd), AVG demoversie en een vrius, want AVG slaat nu al op hol (zonder internet).
Dat is dus een complete reïnstall
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Zo, ook bij dit bedrijf ga ik uitgenodigd worden voor een 2e gesprek. Wel spannend; ze hebben naar eigen zeggen echte Java toppers die me gaan grillen. Lijkt me wel een erg leuk bedrijf, fingers crossed!Hydra schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:38:
Mogguh!
Vanmiddag weer een sollicitatiegesprek (1e), spannend!
https://niels.nu
Als Javist aan de slag dus? Mag je al de naam noemen?Hydra schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:44:
[...]
Zo, ook bij dit bedrijf ga ik uitgenodigd worden voor een 2e gesprek. Wel spannend; ze hebben naar eigen zeggen echte Java toppers die me gaan grillen. Lijkt me wel een erg leuk bedrijf, fingers crossed!
Je harddisk heeft de geest gegeven. Met een beetje geluk kun je de firmware nog reflashen, dat't mag helpen, maar zo te lezen is ze dood.Zoijar schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:53:
Hmmm m'n ubuntu box boot niet meer goed ineens. KDE start niet meer, zwart scherm, safe mode boot met command prompt is brak. Ik kan niks meer starten omdat er libraries/so's missen. Kan zelfs geen file editen omdat blijkbaar libcrypto.so.1.0.0 mist. De enige die ik met find nog kan vinden op m'n filesystem is blijkbaar een 32 bit versie die niet draait. Geen netwerk ook, moet managed=false zetten omdat nu ineens networkmanager het weer doet. Maarja, kan geen files editen met vim. Dus dpkg kan ook niks repairen. Screwed? Heb het idee dat 'n SSD is gecrashed oid. Iemand nog een idee?
Android Studio verwijderen... Gaat 'ie ook de hele SDK verwijderen, kan ik alles opnieuw downloaden en installeren...
Google: Wie verwijderd er nou ook onze producten?F.West98 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:08:
[...] Android Studio verwijderen... Gaat 'ie ook de hele SDK verwijderen, kan ik alles opnieuw downloaden en installeren...
Ik start mijn game PC op........ voeding dood.
AAAAAAARGH
Dit is de 2e Cooler Master voeding in 4 jaar die bij mij dood is gegaan, terwijl ik een strondoude el-cheapo 350 watt voeding heb uit 2004 die al die 10 jaar zonder problemen nu nog steeds werkt.
Geen cooler master voedingen meer voor mij dus... En el-cheapo is voldoende om te bevestigen dat PC wel werkt met andere voeding, maar ik gok er niet op dat die 350 watt voeding voldoende is voor een high end game PC. (alhoewel ik destijds wel een 8800GTX en een Q9450 ermee heb kunnen draaien)
[ Voor 37% gewijzigd door Gamebuster op 29-01-2014 23:06 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Android Studio is weer eens kapot....Caelorum schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:44:
[...]
Google: Wie verwijderd er nou ook onze producten?
edit:
woehee
edit2:
Geniaal
De roostersite zelf is offline, maar de data directory niet. De incompetente ICT'ers hebben iets fout gedaan bij de overgang naar cloudfront (laat me raden, iets met een data directory?
[ Voor 40% gewijzigd door F.West98 op 29-01-2014 23:28 ]
Really? Migratie / overgang is soms een complex gebeuren. Kan veel mis lopen in heel het proces. Fouten maken is menselijk. Als ik jou een fout zie make, scheld ik je toch ook niet uit als "incompetent".F.West98 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:10:
[...]
De incompetente ICT'ers hebben iets fout gedaan bij de overgang naar cloudfront [...]
Ik raad je echt aan om wat betere "people skills" te krijgen. Uitspraken zoals hierboven, worden niet zo in dank afgenomen.
Ja natuurlijk kan het gebeuren.Styxxy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:03:
[...]
Really? Migratie / overgang is soms een complex gebeuren. Kan veel mis lopen in heel het proces. Fouten maken is menselijk. Als ik jou een fout zie make, scheld ik je toch ook niet uit als "incompetent".
Ik raad je echt aan om wat betere "people skills" te krijgen. Uitspraken zoals hierboven, worden niet zo in dank afgenomen.
Ik meen het ook niet heel erg, vandaar ook doorgestreept. Maar het ligt er inmiddels al de hele dag uit, lijkt me dat ze eerst testen in een test-omgeving voordat ze dit doen en dan zouden ze allang moeten weten dat de data-directory mee moet. Of zet tenminste de oude site terug (tenminste, ik weet niet of dat kan met Cloudfront, heb me er niet in verdiept).
En het is niet de eerste keer dat iets mis gaat, (again): modems niet op voorraad, week geen internet op school, word die overal verlopen is en niet meer werkt, niet meer opstartende computers omdat de server een paar dagen plat ligt. Ja, dan is het 'de zoveelste' en dan begin je ze langzamerhand slecht te vinden. Er zijn meer op GoT die er ervaring mee hebben
Natuurlijk zou ik zo'n opmerking ook nooit IRL maken, ik bedoel het ook niet 100% serieus, dus zo serieus hoef je het ook niet weer op te vatten.
True, maar het werkt al weer. Het ligt aan Gradle, daar ergens.
[ Voor 9% gewijzigd door F.West98 op 30-01-2014 00:20 ]
Kan best zijn dat iets als een zonnetje werkt in een test-/stagingomgeving, en in productie vervolgens alsnog keihard uit elkaar flikkert.F.West98 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:14:
[...]
Ja natuurlijk kan het gebeuren.
Ik meen het ook niet heel erg, vandaar ook doorgestreept. Maar het ligt er inmiddels al de hele dag uit, lijkt me dat ze eerst testen in een test-omgeving voordat ze dit doen en dan zouden ze allang moeten weten dat de data-directory mee moet. Of zet tenminste de oude site terug (tenminste, ik weet niet of dat kan met Cloudfront, heb me er niet in verdiept).
Dat overkomt zelfs grote ISPsEn het is niet de eerste keer dat iets mis gaat, (again): modems niet op voorraad,
Pijnlijk, maar kan tientallen oorzaken hebben waarvan 90% extern. Als een ISP je school afsluit omdat er vanaf het school-IP spam zou zijn verzonden en vervolgens weigert om je weer aan te sluiten, dan kun je geen kant op.week geen internet op school,
Een nieuwe ISP zoeken is een optie, maar is niet van vandaag op morgen geregeld.
Licentiemanagement en -beheer. Altijd een feestje met krappe onderwijsbudgetten.word die overal verlopen is en niet meer werkt,
Hoort niet te gebeuren, maar dan nog.
Dat klinkt wel als iets waarvoor je de ICT-afdeling direct aan kunt spreken, maar opnieuw: budgetten en staffing.niet meer opstartende computers omdat de server een paar dagen plat ligt.
Als er 1 ICT'er (+stagiaire?) is die 'alle ICT' moet doen voor een hele school dan is het roeien met de riemen die je hebt.
Kan best zijn dat de ICT-afdeling van je school hier meeleest. Ik heb al eens een discussie gezien op Twitter tussen jou en de ICT'ers van je school waarbij zij lieten doorschemeren niet echt gediend te zijn van je opmerkingen. [1] [2] [3] [4]Ja, dan is het 'de zoveelste' en dan begin je ze langzamerhand slecht te vinden. Er zijn meer op GoT die er ervaring mee hebben
Natuurlijk zou ik zo'n opmerking ook nooit IRL maken, ik bedoel het ook niet 100% serieus, dus zo serieus hoef je het ook niet weer op te vatten.
Ik sluit me aan bij het eerdere statement: werk aan je people skills.
Zelfs als het werkt in een test omgeving (en dat zullen ze zeker gedaan hebben!), dan kan er nog vanalles mislopen.
Daarnaast, "modems die niet op voorraad zijn". Tja, het IT-departement heeft daar niet altijd een zeg in hoor. Alsof zij het leuk vinden dat iets niet werkt...
En dan zaken die "plat" liggen. Je weet de oorzaak niet, dus moet je ook geen uitspraken doen. Vele problemen zijn ook gebonden aan een hele schakel van omstandigheden, waar, wederom, jij geen beeld van hebt.
Ik hoef het niet serieus te nemen, neen. Maar ik zie wel zeer vaak zulke berichten (van jou) hier langs komen. Het is alsof de hele wereld tegen jou is. Alsof dat jij een god bent (of laten we even software architect gebruiken).F.West98 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:14:
Af en toe ranten is goed / gezond. Maar het constant doen, is ook niet goed...
Wauw Alex), je hebt die conversaties gebookmarked?Alex) schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 01:05:
[...]
Kan best zijn dat de ICT-afdeling van je school hier meeleest. Ik heb al eens een discussie gezien op Twitter tussen jou en de ICT'ers van je school waarbij zij lieten doorschemeren niet echt gediend te zijn van je opmerkingen. \[1] \[2] \[3] \[4]
Anyway, sommige van die discussies zou ik niet aangaan F.West. Over vele zaken heb je niet direct hoe het er aan toe gaat in de bedrijfswereld (en daar gelden ook scholen onder, al zitten die nog eens vaak met extra limieten). De grote boze wereld werkt toch anders dan de zolderkamer van een tiener hoor. Hopelijk zul je dan binnenkort (binnen paar jaar) ook echt ten volle beseffen.
[ Voor 31% gewijzigd door Styxxy op 30-01-2014 01:11 ]
Verwijderd
Nieuwe dag, nieuwe koffie. Gisteren eigenlijk alle communicatie en afhandeling van webservice in app afgerond, kan morgen de implementatie écht beginnen. Het is weer bevestigd hoor: Ik heb een hekel aan Magento.
Hes keeping a list.. and checking it twice...Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:20:
Zeg Alex), heb je van iedereen een logboek bijgehouden of zo?
Nieuwe dag, nieuwe koffie. Gisteren eigenlijk alle communicatie en afhandeling van webservice in app afgerond, kan morgen de implementatie écht beginnen. Het is weer bevestigd hoor: Ik heb een hekel aan Magento.
Alex) == Santa Claus?!D-Raven schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:26:
[...]
Hes keeping a list.. and checking it twice...
Ik denk, ook gezien je eerdere berichten, dat je wel iets meer respect mag hebben voor de ICTers die op je school werken. Sowieso, in het algemeen overigens. Je lijkt het vaak allemaal beter te weten. Dat is overigens geen persoonlijke rant ofzo, maar niemand is perfect. Er zijn genoeg ervaren developers die hetzelfde kunnen gaan denken over hoe jij je development aanpakt. Denk eens andersom. Je kunt altijd leren van andere mensen en ook eens in (normaal) gesprek gaan met de ICT afdeling. Maar daar heb je blijkbaar moeite mee. Je klaagt liever op het internet. Dus, hetzelfde als wat Alex) zegt overigens, werk aan je people skills en denk eens 100x na voordat je iets op het internet neerzet. Just my 2cents. Ben niet een van de regulars in dit topic, maar dit valt me op.F.West98 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:10:
[...]
edit2:
Geniaal
De roostersite zelf is offline, maar de data directory niet. De incompetente ICT'ers hebben iets fout gedaan bij de overgang naar cloudfront (laat me raden, iets met een data directory?) en nu kan niemand rooster bekijken
Zo. En nu weer verder. Koffie anyone? (in mijn geval water, de koffie geef ik wel aan RobIII ;-))
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Ik denk dat .oisyn het daar niet mee eens issky- schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:10:
[...]
Dat is overigens geen persoonlijke rant ofzo, maar niemand is perfect.
DXaroth schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:13:
[...]
Ik denk dat .oisyn het daar niet mee eens is
3 dagen bezig een global date filter werkend te krijgen.
Heb ik de datumnotatie verkeerd
Ik moet nog de 2e ronde door he, en dan moeten we er nog uit komen kwa salaris enzo, dus geen garanties. Ik laat 't wel weten als ik ergens aangenomen wordtMegamind schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:16:
Als Javist aan de slag dus? Mag je al de naam noemen?
Daarnaast is het een nogal arrogante houding die wel meer (vaak best slechte) IT-ers hebben. Hij's zo'n type die hoe dan ook in de eerste plaats vindt dat de fout niet in zijn code zal zitten.Styxxy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:03:
We hebben een keer een dergelijk type als potentiele stagair op gesprek gehad. Die werd danook niet voor een 2e gesprek aangenomen. Beetje te vol van zichzelf.
{signature}
Zelfs als iemand echt incompetent is, is tegen hem gaan zeggen dat 'ie incompetent is volkomen achterlijk. Je schiet er niks mee op en je bent volkomen onprofessioneel bezig. Als je bij een goed bedrijf werkt vertrekken die types vanzelf wel, en zo niet moet je zelf een beter bedrijf zoeken om voor te werken.Voutloos schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:37:
Check. Zo'n betweterige houding werkt eerder tegen je, zelfs al zou je af en toe gelijk kunnen hebben. Degene die op twitter jou alsnog netjes antwoord geeft hierboven verdient meer respect.
Verwijderd
Klopt. Maar als je je in discussies mengt met volwassenen, kan je je ook daar naar gedragen. Zo niet, dan hoor je daar van.ValHallASW schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:47:
Misschien was het jullie nog niet opgevallen in F.West98's gebruikersnaam, maar hij is 15, geen 25 en zeker geen 35. Ik denk dat wij allen op ons 15e wat minder subtiel waren dan we (achteraf) verstandig vinden...
Dat klopt zeker, maar vooral op die leeftijd werd je zonder meer afgeblaft als je je gedroeg naar je leeftijd. Hopelijk leert hij er iets van.ValHallASW schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:47:
Misschien was het jullie nog niet opgevallen in F.West98's gebruikersnaam, maar hij is 15, geen 25 en zeker geen 35. Ik denk dat wij allen op ons 15e wat minder subtiel waren dan we (achteraf) verstandig vinden...
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
.oisyn is toch een notoir alleshater ? Dus zo vreemd is dat nietDXaroth schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:13:
[...]
Ik denk dat .oisyn het daar niet mee eens is
Ik vind leeftijd geen excuus om je zo arrogant op te stellen. Hoe eerder hij leert dat dat een erg slecht idee is hoe beter.ValHallASW schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:47:
Hoezo is leeftijd geen goed excuus. Iedereen weet toch dat je op je 15e/16e de absolute piek van kennis bereikt en alles beter weet dan wie dan ook?Hydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:57:
[...]
Ik vind leeftijd geen excuus om je zo arrogant op te stellen. Hoe eerder hij leert dat dat een erg slecht idee is hoe beter.
-Radio aan, check
-Computer aan, check
-Nespresso aan, check
-Peuk in de asbak, check
Heerlijk!
Die dingen zou ik handig vinden om op de telefoon fatsoenlijk dit topic te kunnen volgenTheNephilim schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:56:
Scroll-naar-beneden klik dingetjes, hoe nutteloos zijn die eigenlijk?
Nee, .oisyn is de zelfverklaarde discussiewinnaar van 2014.D-Raven schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:55:
[...]
.oisyn is toch een notoir alleshater ? Dus zo vreemd is dat niet![]()
Ik ben de alleshater.
Misschien op die manier, maar in een desktop-website vind ik het maar nutteloos. Zo van; "Er is nog meer content, scroll naar beneden!" Zeker als er maar 400 pixels tussen twee van die pijltjes zittenEalanrian schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:03:
[...]
Die dingen zou ik handig vinden om op de telefoon fatsoenlijk dit topic te kunnen volgen
ah!. Check.Firesphere schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:05:
[...]
Nee, .oisyn is de zelfverklaarde discussiewinnaar van 2014.
Ik ben de alleshater.
Zo vind ik van die scroll naar boven pijltjes ook zeer handig. Helemaal in hele 'lange' websites.Ealanrian schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:03:
[...]
Die dingen zou ik handig vinden om op de telefoon fatsoenlijk dit topic te kunnen volgen
[ Voor 41% gewijzigd door D-Raven op 30-01-2014 10:10 ]
Dan zijn het nuttelose ondingen. Op de pc heb je page up/page down of home en end....TheNephilim schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:06:
[...]
Misschien op die manier, maar in een desktop-website vind ik het maar nutteloos. Zo van; "Er is nog meer content, scroll naar beneden!" Zeker als er maar 400 pixels tussen twee van die pijltjes zitten
Wut... wordt die ICT afdeling door kinderen gerund? Jezus wat een kinderachtige reactiesAlex) schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 01:05:
[...]
Kan best zijn dat de ICT-afdeling van je school hier meeleest. Ik heb al eens een discussie gezien op Twitter tussen jou en de ICT'ers van je school waarbij zij lieten doorschemeren niet echt gediend te zijn van je opmerkingen. \[1] \[2] \[3] \[4]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik denk dat je dat wel krijgt als de hele dag door kindjes commentaar hebben op hoe je de boel runt, en die het allemaal wel ff beter weten.BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:14:
[...]
Wut... wordt die ICT afdeling door kinderen gerund? Jezus wat een kinderachtige reacties
Anyhoe: voor de wiskundigen onder ons:
1/9998
die 3 zou eigenlijk een 2 moeten zijn, maar wel dope!0.00010002000400080016003200640128025605121024204840968193638727745549109821964392878575715143028605721144228845769153830766153230646129225845169033806761352270454090818163632726545309061812362472494498899779955991198239647929585917183436687337467493498699739947989597919583916783356671334266853370674134826965393078615723144628925785157031406281256251250250050010002000400080016003200640128025605121024204840968193638727745549109821964392878575715143028605721144228845769153830766153230...
[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 30-01-2014 10:24 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Toch snap ik de frustratie wel van FWest.98Korben schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:19:
[...]
Ik denk dat je dat wel krijgt als de hele dag door kindjes commentaar hebben op hoe je de boel runt, en die het allemaal wel ff beter weten.
Als je dan later weer gebeld word waarom dit en dat weer traag is... tjah
Eensch, dat ze er überhaupt op in gaan snap ik niet. Je kunt het toch nooit goed doen, in dat vak.BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:23:
En daar sta je toch boven als professionalOok de manier hoe sommige hier uit de bocht gaan en uithalen naar F.West e.a. doet me denken aan de "coole" gasten op 't schoolplein die "sukkels" pesten...
---
w00t, eindelijk dev -> preview/staging. Nu nog naar productie
[ Voor 19% gewijzigd door TheNephilim op 30-01-2014 10:26 ]
Verwijderd
Naar mijn ervaring zijn die lui die altijd alles beter weten en zo vaak eerder het "sukkeltje" dan een "coole gast". Alleen in hun eigen wereldje "cool". Maar dit is dan puur over anderen, F.West ken ik niet en kan ik dus niet over oordelen.BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:23:
En daar sta je toch boven als professionalOok de manier hoe sommige hier uit de bocht gaan en uithalen naar F.West e.a. doet me denken aan de "coole" gasten op 't schoolplein die "sukkels" pesten...
http://www.wolframalpha.com/ < Damn eindelijk snap ik waar die site handig voor is! Het kan formules herleiden en visualiseren. Dat scheelt mij echt zoveel tijd...BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:23:
Anyhoe: voor de wiskundigen onder ons:
1/9998
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Die 3 klopt gewoon; 2 ^ 13 = 8192, 2 ^ 14 = 16384. Omdat het wordt weergegeven in groepjes van 4 digits en 16384 niet in 4 digits past, krijg je een carry van de 1 van 16384 naar de 2 van 8192. Vandaar 8193.BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:23:
1/9998
[...]
die 3 zou eigenlijk een 2 moeten zijn, maar wel dope!
Tja. F.West doet me denken aan het betweterige ettertje dat door de aso's gepest werd op 't schoolplein. Je sociale houding is nu eenmaal in je hele leven gewoon enorm belangrijk. Zelfs als in-house hardcore developer; wie wat gegund wordt is voor een erg groot deel afhankelijk van hoe graag anderen je mogen.BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:23:
Moest het originele bericht ff lezen voordat ik doorhad was je bedoelde, erg cool. Maar een stuk leesbaarder als je spaties toevoegt.
Gamebuster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:36:
[...]
http://www.wolframalpha.com/ < Damn eindelijk snap ik waar die site handig voor is! Het kan formules herleiden en visualiseren. Dat scheelt mij echt zoveel tijd...
Vind je het erg als ikKorben schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Die 3 klopt gewoon; 2 ^ 13 = 8192, 2 ^ 14 = 16384. Omdat het wordt weergegeven in groepjes van 4 digits en 16384 niet in 4 digits past, krijg je een carry van de 1 van 16384 naar de 2 van 8192. Vandaar 8193.
Moet 't niet te makkelijk maken heHydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:45:
[...]
Moest het originele bericht ff lezen voordat ik doorhad was je bedoelde, erg cool. Maar een stuk leesbaarder als je spaties toevoegt.
[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 30-01-2014 10:51 ]
Verwijderd
Extra 9's toevoegen voor meer nullen.BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:50:
[...]
[...]
Vind je het erg als ikff toevoeg. Tuurlijk klopt die 3, maar het patroon, wat in deze uitkomst zit, breekt doordat het een 2 had moeten zijn (om het patroon door te laten lopen).
[...]
Moet 't niet te makkelijk maken he
Hoe kan dat nou, ik ben perfect (dat staat buiten kijf) en ik vind mezelf, net zoals jullie, de bom. Dus je stelling is pertinent onwaarD-Raven schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:55:
[...]
.oisyn is toch een notoir alleshater ? Dus zo vreemd is dat niet![]()
Alex) schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 01:05:
Ik wil ook een eigen projectwouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:17:
Gelukkig Chinees Nieuwjaar iedereen. Heerlijk twee weken vakantie om uit te rusten, en aan wat eigen projecten te werken.
Woon je in China, of heb je toevallig twee weken vrij?wouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:17:
Gelukkig Chinees Nieuwjaar iedereen. Heerlijk twee weken vakantie om uit te rusten, en aan wat eigen projecten te werken.
Gitflow?TheNephilim schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:25:
w00t, eindelijk dev -> preview/staging. Nu nog naar productieWel veel werk nog om op te zetten, eigenlijk teveel, maar goed. Misschien vind ik makkelijkere wegen.
Woon en werk in China. Er zijn niet veel publieke vakanties hier, dus erg fijn dat er nu even niks hoeft te gebeuren.TheNephilim schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Woon je in China, of heb je toevallig twee weken vrij?
Nope, deploy moet met ftp. Consumenten hosting hè xd
Ah oké, grappig! Wat doe je daar? Kom je met alle Chinese internet blokkades wel bij genoeg Nederlandse content, kan me voorstellen dat zoiets problematisch iswouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:22:
[...]
Woon en werk in China. Er zijn niet veel publieke vakanties hier, dus erg fijn dat er nu even niks hoeft te gebeuren.
Fijne vakantie!
Kun je nog steeds gitflow gebruikenTheNephilim schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:24:
[...]
Nope, deploy moet met ftp. Consumenten hosting hè xd
(Hoewel initiele deployment het handigst is om in 1x de master neer te zetten
Als ik hier een verhandeling over de mensenrechtensituatie in china post, wordt jij dan in ene donker hol gegooid?wouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:22:
Woon en werk in China. Er zijn niet veel publieke vakanties hier, dus erg fijn dat er nu even niks hoeft te gebeuren.
Is dat een dreigement, hypothese, aanzet tot discussie of een aanzet tot een experiment?Hydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Als ik hier een verhandeling over de mensenrechtensituatie in china post, wordt jij dan in ene donker hol gegooid?
Ik zou zeggen Experiment!Firesphere schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:27:
[...]
Is dat een dreigement, hypothese, aanzet tot discussie of een aanzet tot een experiment?
Denk niet dat ze Nederlands kunnen lezen, maar als je het in het Chinees hier post, dan zal dit domein vast geblokkeerd wordenHydra schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Als ik hier een verhandeling over de mensenrechtensituatie in china post, wordt jij dan in ene donker hol gegooid?
Verder dan Koreaans kom ik nietwouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:31:
[...]
Denk niet dat ze Nederlands kunnen lezen, maar als je het in het Chinees hier post, dan zal dit domein vast geblokkeerd worden
Tempting though
侵犯人权wouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:31:
[...]
Denk niet dat ze Nederlands kunnen lezen, maar als je het in het Chinees hier post, dan zal dit domein vast geblokkeerd worden
[ Voor 3% gewijzigd door Alex) op 30-01-2014 11:58 ]
Eens kijken of het werkt: Nummer 37wouterwouter2 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:31:
[...]
Sjongejonge, wat flauw
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Je moeder?PrisonerOfPain schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:07:
Wie was er ook al weer eerder met de Mantle release
Maar belangrijker, zijn alle bugs al opgelost?
[ Voor 100% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2014 12:29 ]
[ Voor 47% gewijzigd door mbarie op 30-01-2014 12:30 ]
Want jij bent daarentegen zo ontzettend volwassen...
Gezien je eerdere opmerkingen kan ik me ook niet van de indruk onttrekken dat het ook vooral gaat om de persoon waar je op reageert, en niet zozeer wat er gezegd wordt. Wat is je probleem precies?
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 30-01-2014 12:37 ]
Zoek vooral nog meer zooi over mij op, is nogal makkelijk te vinden namelijk.
Ik ben niet boosDouweegbertje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:39:
Ben je zo boos? Wees niet zo'n slechte verliezer.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.