De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 116 Laatste
Acties:
  • 268.538 views

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:17
O fijn, dependencies met dependencies met dependencies.... ben al 2 uur bezig om subversion werkend te krijgen met http....

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:27

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:35:
O fijn, dependencies met dependencies met dependencies.... ben al 2 uur bezig om subversion werkend te krijgen met http....
Zo ingewikkeld is dat toch niet????

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Caelorum schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:39:
Dice: Introduction to Data-Oriented Design (pdf)

[afbeelding]

Ben maar meteen gestopt met waar ik mee bezig was om er wat verder over te lezen en te kijken of ik wellicht echt het 'probleem' verkeerd aanpak. Laat toch wel zien dat ik uit een nieuwere generatie programmeurs kom die niet echt over performance hebben hoeven na te denken. Zo wist ik tot een half jaar geleden niet over cache miss en de performance impact daarvan.

Sowieso mooie publicaties bij Dice. Erg interessant om te lezen :)
Tja dit gaat ook iets te ver voor mij, alleen is het een beetje hypocriet. Sure, 'Dice' maakt super mooi spul, en ze hebben daar ontzettend veel talent zitten. Echter kijk ik dan ook naar het eind product, en dat is dan direct een niveau * 100 lager.

Ik zou graag een publicatie willen zien waarom er een shitload fout gaat in zo'n groot product. Vele dingen kun je wel raden, maar je zit toch met bepaalde dingen; 'waarom ging het fout'. Dat is tenminste iets wat ik veel interessanter zou vinden.

• Ealanrian
Firesphere schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:38:
[...]

Zo ingewikkeld is dat toch niet????
Dat dacht ik ook. Linuxmint (ff tijdelijke oplossing om de laptop te laten werken) heeft de een oudere versie van subversion in de repo staan. dus van source maar builden. En daar kwamen alle dependencies die ook niet in de repo staan die weer depen... enzovoorts

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:45
Ealanrian schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:35:
sudo apt-get install git git-svn O-)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:16
Douweegbertje, dat zou zeker ook interessant zijn en ik zou het zeker lezen, maar dat neemt niet weg dat ik erg blij ben dat gamebedrijven dit soort dingen publiceren. Puur alleen wetenschappelijke teksten lezen schiet je ook niet veel mee op. Ik hoor het dan liever van mensen die het daadwerkelijk doen in de praktijk dan wat wetenschappers die alleen maar puur theoretische 'producten' maken.

Maar nu ik er wat meer over heb gelezen: in essentie was dit al de opzet van de software die ik nu aan het schrijven ben, maar heb mijzelf laten leiden door mijn sterke OOP achtergrond en toch dingen gedaan die nu achteraf gezien absoluut niet verstandig zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 26-01-2014 19:54 ]

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hm ja dat klopt alleen vind ik dat je het heel erg richt op het bedrijf zelf. Nu weet ik er natuurlijk niets van af, maar ik denk dat dit soort publicaties (http://dice.se/publications/ hier alles overigens) voornamelijk vanuit de mensen zelf komt, dan Dice. Wat ik ongeveer wil zeggen is dat Dice enorm zijn best doet voor zijn naam qua credits en hoogstaande producten/features e.d., terwijl naar mijn mening alle credits naar "de crew" zou moeten gaan.

Sterker nog, ik las ooit ergens iets dat "de werknemers" expliciet hadden gevraagd om een uitstel van minimaal een half jaar++ voor de release, maar dat kwam er dus weer niet van. Dit soort dingen zorgt ook voor een stop op progressie en innovativiteit.

In elk geval is het zeer zeker leuk materiaal, en het is mooi dat het toegankelijk is.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:37
Douweegbertje schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:40:
[...]

Tja dit gaat ook iets te ver voor mij, alleen is het een beetje hypocriet. Sure, 'Dice' maakt super mooi spul, en ze hebben daar ontzettend veel talent zitten. Echter kijk ik dan ook naar het eind product, en dat is dan direct een niveau * 100 lager.

Ik zou graag een publicatie willen zien waarom er een shitload fout gaat in zo'n groot product. Vele dingen kun je wel raden, maar je zit toch met bepaalde dingen; 'waarom ging het fout'. Dat is tenminste iets wat ik veel interessanter zou vinden.
Volgensmij ga je hier wel heeeel kort door de bocht. Even snel gegoogled en in dit artikel, de quote. Staat dat je normaal 15 tot 50 bugs per 1000 regels code hebt, MS er met intern testen 10 tot 20 per 1000 regels heeft, en nog steeds 0,5 per 1000 regels in een gereleased product.

Bij een game praat je ook al makkelijk over duizenden regels code, en ik neem aan ook wel miljoenen. Dus daar zitten ook vele bugs in. Daarnaast wordt er denk ik bij games ook zo zwaar geoptimaliseerd dat de kleinste afwijking in een systeem (hardware, of library, of driver) al iets kan slopen. Waarbij bugs dus alleen maar optreden onder een specifieke hardware of softwareconfiguratie, en het dus onmogelijk is om deze bugs met testen al te vinden.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Eng om te zien dat iemand zo dichtbij woont ookal is statisch gezien de kans erg groot dat er iemand < 2km van je vandaan woont bij een forum zoals tweakers

topografie is absoluut niet mijn ding (meer). Haal namelijk Overijssel en Gelderland door elkaar. Zou je eerlijk gezegd niet kunnen vertellen welke boven welke ligt.

@Caelorum

Intressant stukje, maar een beetje jammer dat ze pas zo laat melden dat het om het lezen van 128 bytes gaat, want ik zat eerst met een wtf, hoe kan de ene 4 bytes nou sneller gelezen worden dan de andere 4 bytes. En dan pas heb je door dat het dan niet alleen de pointer wordt gelezen, maar ook de data die er aan hangt.

[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 26-01-2014 20:03 ]

• Caelorum
Douweegbertje schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:59:
Hm ja dat klopt alleen vind ik dat je het heel erg richt op het bedrijf zelf. [...]
Ik doelde ook voornamelijk op de set van publicaties op de site van Dice. Uiteraard ben ik mij heel erg van bewust dat die publicaties allemaal door iemand zijn geschreven en niet een afspiegeling zijn van het hele bedrijf.

• Douweegbertje

Douweegbertje

RobertMe schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:59:
[...]

Volgensmij ga je hier wel heeeel kort door de bocht. Even snel gegoogled en in dit artikel, de quote. Staat dat je normaal 15 tot 50 bugs per 1000 regels code hebt, MS er met intern testen 10 tot 20 per 1000 regels heeft, en nog steeds 0,5 per 1000 regels in een gereleased product.

Bij een game praat je ook al makkelijk over duizenden regels code, en ik neem aan ook wel miljoenen. Dus daar zitten ook vele bugs in. Daarnaast wordt er denk ik bij games ook zo zwaar geoptimaliseerd dat de kleinste afwijking in een systeem (hardware, of library, of driver) al iets kan slopen. Waarbij bugs dus alleen maar optreden onder een specifieke hardware of softwareconfiguratie, en het dus onmogelijk is om deze bugs met testen al te vinden.
Je begrijpt mij nogal verkeerd. Jij hebt het nu over pure statistieken, maar er speelt veel meer. Prima dat er bugs zijn, daar hoor je mij ook niet over (behalve in het bf4 topic :+) . Mijn punt was, dat er hele slimme mensen mooie dingen maken, vervolgens hier leuke presentaties over geven en dat soort dingen. Als je dit gaat vergelijken met je gemiddelde programmeur dan zitten hun ongeveer een niveautje of 10-20 hoger.
Echter als je naar ieder zijn product zou gaan kijken dan is de kwaliteit, en dan heb ik het niet over features, of het niveau van het coding e.d. een stuk lager.

Nou, nu heb ik vrijwel nooit een bug free applicatie opgeleverd, maar afhankelijk van de 'druk' en andere zaken is dit altijd redelijk netjes verlopen. Nu is dit gewoon een serieuze vraag: waarom kunnen mensen wel
- "Realtime Interactive Water Waves"
- "real-time rendering"
- "Data-oriented Interactive Water"
- "Adaptive Hardware-accelerated Terrain Tessellation"

voor elkaar krijgen, maar waarbij dan het uiteindelijk product ver onder het niveau zit?

Kijk, dat argument: miljoenen regels code, allerlei verschillende systemen, drivers en ga zo maar door is het leuk hoor, maar waarom vermoei je je zelf dan met zulk hoogstaande programmeer eisen als je het uiteindelijk niet voor elkaar krijgt om je spul op orde te hebben?

Dit is overigens geen bashing, of frustratie om het spel zelf, maar ik ben gewoon serieus benieuwd; waarom gaat dit nou zo gigantisch fout. Dat iets fout gaat, ókay.. maar op sommige punten gaat het gewoon enorm fout.

Het jammere is dat waarschijnlijk niemand hier ooit iets over mag zeggen, omdat je leuke clausules hebt en dat soort meuk, maar voor mij is dit een zeer leuk onderwerp. Ik hou namelijk van bedrijfsprocessen en ik ben altijd betrokken bij implantaties van scratch naar een volwaardig product en zelfs daarna bemoei ik me nog met producten. Dus mijn beeld is misschien minder code-technisch gerelateerd.

• Ealanrian
WOEHOE, ik mag spreken op FOSDEM!!!!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:16

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Gropah schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:02:
[...]

Eng om te zien dat iemand zo dichtbij woont ookal is statisch gezien de kans erg groot dat er iemand < 2km van je vandaan woont bij een forum zoals tweakers
:o
Ik wist dat er mensen waren in Groningen, dat er iemand was die stage liep op mijn school, maar iemand <2km van mijn huis? Als je de goeie richting op gaat ben je het dorp nog niet eens uit :+
Maar Briltil? Noordhorn? Enumatil? Ook Zuidhorn?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-12 18:35
Ealanrian schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:11:
WOEHOE, ik mag spreken op FOSDEM!!!!
Nice, welke talk?

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:44

eagle00789

Est. November 2005

* eagle00789 woont in heerlen
* eagle00789 heeft standplaats van kantoor in heerlen
* eagle00789 werkt in heel nederland

[ Voor 15% gewijzigd door eagle00789 op 26-01-2014 20:39 ]

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Naja, ZIJN talk dus hè ;)

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Firesphere schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:08:
[...]

* Firesphere woont in Enschede
* Firesphere werkt in Oldenzaal, of all places :X

Maar ik ben Topografisch gewoon erg slecht. Voor mij is Eindhoven en 's Hertogenbosch ook hetzelfde :/

Gewoon van die plekken waar ik normaal gesproken niets te zoeken heb en "ongeveer daarzo" liggen zeg maar.
Zo stond ik ooit in Alkmaar, weet niet meer welke straat precies, terwijl ik in Amsterdam moest zijn, zelfde straatnaam.... :X
Welk bedrijf in Oldenzaal als ik vragen mag? Toch niet iets met Blauwprint? :o

• Douweegbertje

Douweegbertje

*facepalm*

Weet niet of je trolled, dus ik leg het ook maar niet uit :+

• Mercatres
't Is zondagavond voor iedereen blijkbaar :)

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Smaakt 't? :Y)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn gaat een weekje naar New York City. Iemand een tip voor een buurt om te verblijven?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Voor 5$ in bronx zoals in de film "Going to America" :+

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rikkiz0r schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:46:
[...]

Welk bedrijf in Oldenzaal als ik vragen mag? Toch niet iets met Blauwprint? :o
Nee, ik werk bij een echt bedrijf.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• elnaeth
  • Laatst online: 25-09 08:53
eagle00789 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:38:
* eagle00789 woont in heerlen
* eagle00789 heeft standplaats van kantoor in heerlen
* eagle00789 werkt in heel nederland
*zwaait* ook een inwoner van Heerlen hier :-) De wijk Nieuw Husken, welke wijk zit jij? :P

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
.oisyn schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:17:
* .oisyn gaat een weekje naar New York City. Iemand een tip voor een buurt om te verblijven?
Verblijven als in hotel? Ik zat heel erg dicht in de buurt van pennstation en dat is ideaal als je veel wilt gaan bekijken. Daarin tegen was de kamer niet erg groot enzo maar ik sliep daar alleen maar dus dat maakte mij niet uit ;).

[ Voor 30% gewijzigd door Rutix op 26-01-2014 22:05 ]

Nothing to see here!

• Rikkiz0r
  • Niet online
Firesphere schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:53:
[...]

Nee, ik werk bij een echt bedrijf.
Gelukkig maar, haha :p

Oh god, ik zie dat ik dus elke dag langs het bedrijf kom waar jij werkt :+

[ Voor 17% gewijzigd door Rikkiz0r op 26-01-2014 22:10 ]

• Ealanrian
Ik mag op zaterdag van 16:00 tot 17:00 vertellen over mijn google summer of code ervaring en wat ik heb gemaakt.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ealanrian schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:25:
Ik mag op zaterdag van 16:00 tot 17:00 vertellen over mijn google summer of code ervaring en wat ik heb gemaakt.
nice :)
Niet verkeerd bedoeld overigens hoor, maar is 1 uur niet erg lang?

• Mercatres
Ealanrian schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:25:
Welke room, misschien dat ik eens binnenspring dan :)

• Ealanrian
@Douwe, ja een uur is lang. Ik ga morgen ff mailen hoe het precies is. Met een uur kan ik wel mooi in detail over het project gaan.

@mercatres, gebouw k level 1 google stand

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 17:40
Zo. Ik is weer terug van een lang weekend Londen. Iets met de Apple Leadership Tour :+

Heb ik nog iets gemist? Ik begrijp dat het over OOP gaat?

• Caelorum
Cor453 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:55:
[...] Heb ik nog iets gemist? Ik begrijp dat het over OOP gaat?
? DOD, maar daar zijn we al weer vanaf gestapt. Nu is het: 1) Welk hotel in NY? en 2) presentatie van Ealanrian
Verder volgens mij geen slachtoffers gevallen dit weekend in de Coffee Corner.

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 26-01-2014 23:14 ]

• Cor453
Caelorum schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:13:
[...]

? DOD, maar daar zijn we al weer vanaf gestapt. Nu is het: 1) Welk hotel in NY? en 2) presentatie van Ealanrian
Verder volgens mij geen slachtoffers gevallen dit weekend in de Coffee Corner.
Ah duidelijk. NY? nooit geweest. Ik ben wel benieuwd of er een of andere video van Ealanrian komt :+

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Wat is je budget voor een kamer?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:44

eagle00789

Est. November 2005

elnaeth schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:56:
[...]

*zwaait* ook een inwoner van Heerlen hier :-) De wijk Nieuw Husken, welke wijk zit jij? :P
*zwaait terug* :*) De wijk Heerlerheide.
Dan woon jij vlak bij mijn standplaats van kantoor. Dat bedrijf dat er pas (nu iets meer dan een jaar) ligt in het voormalig hoofdkantoor van het WSW bedrijf :D

[ Voor 3% gewijzigd door eagle00789 op 27-01-2014 00:03 ]

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

*O*
Lekker veel gedaan vandaag, en het werkt ook nog allemaal!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
www.homeaway.com, en niet in de Bronx gaan :+ Manhattan of Queens is prima.

• Caelorum
Goedemorgen allemaal!
Heb nu toch behoorlijk pijnlijke ogen van het laat op blijven gisteren. Tot half 3 dat book over DOD gelezen en vervolgens (uiteraard) wakker gelegen in bed om alles door te nemen ^^ Jullie kennen het vast wel :)

[ Voor 83% gewijzigd door Caelorum op 27-01-2014 08:03 ]

• Cor453
Caelorum schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:02:
Goedemorgen allemaal!
Heb nu toch behoorlijk pijnlijke ogen van het laat op blijven gisteren. Tot half 3 dat book over DOD gelezen en vervolgens (uiteraard) wakker gelegen in bed om alles door te nemen ^^ Jullie kennen het vast wel :)
Dat is een bekend fenomeen inderdaad. Koffie?

/me Pakt een kan uit de kast

[ Voor 5% gewijzigd door Cor453 op 27-01-2014 08:14 ]

• Ealanrian
Cor453 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:20:
[...]

Ah duidelijk. NY? nooit geweest. Ik ben wel benieuwd of er een of andere video van Ealanrian komt :+
Als er een video komt is het natuurlijk nog de vraag of jullie die ooit te zien krijgen :P

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik zit in Augustus een aantal dagen in het Pennsylvania Hotel, maar ben er nog nooit geweest, dus zou niet weten of het wat is :+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mogguh :(

Koffie.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Woy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 08:56:
[...]

Ik zit in Augustus een aantal dagen in het Pennsylvania Hotel, maar ben er nog nooit geweest, dus zou niet weten of het wat is :+
Even gekeken, dat wordt op naar de dunkin' donuts voor internet/schoonheid/rust ;) Prijs/locatie is best ok trouwens. Vooral mooi ook hoe met ontbijt goedkoper is dan zonder ontbijt op booking.com op dit moment. :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• Cor453
En zoals altijd ben jij de vrolijkste weer vanochtend :+

Heb je wat tegen dit weer ofzo?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:19
Cor453 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:41:
[...]

Hij heeft wat tegen mensen!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12 21:27
Goedemorgen! Het is hier (huidige locatie: tussen stations Delft Zuid en Delft) maar weer eens aan het regenen. -_-

Ik wil sneeuw :(

We are shaping the future

• Cor453
Alex) schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:44:
Goedemorgen! Het is hier (huidige locatie: tussen stations Delft Zuid en Delft) maar weer eens aan het regenen. -_-

Ik wil sneeuw :(
Lekkere plek om te werken. Ik werkte 3 jaar geleden als vakantieprogrammeur naast het spoor om en nabij Delft Zuid. Dat was niet altijd even gezellig. Zeker niet als het raam openstond oid.

Maar eh... waarom sneeuw? Dan stort de Nederlandse infrastructuur in, again.

• Alex)
Cor453 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:45:
[...]

Lekkere plek om te werken. Ik werkte 3 jaar geleden als vakantieprogrammeur naast het spoor om en nabij Delft Zuid. Dat was niet altijd even gezellig. Zeker niet als het raam openstond oid.
Ik ben nog onderweg naar m'n werk (bestemming is Den Haag). Ik heb vorig jaar wel een tijd in Delft gezeten bij een klant.
Maar eh... waarom sneeuw? Dan stort de Nederlandse infrastructuur in, again.
Ik ben de regen beu, sneeuw is veel leuker. :D

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
Loop net hier tegen aan: http://www.slate.com/arti...ter_game_of_all_time.html

Nooit eerder van gehoord, mn verstand zegt, 'daar heb ik helemaal geen tijd voor', maar mn inner-geek zegt; 'JA JA JA JA DOEN DOEN DOEN' :+ :X

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
pedorus schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:29:
[...]

Even gekeken, dat wordt op naar de dunkin' donuts voor internet/schoonheid/rust ;) Prijs/locatie is best ok trouwens. Vooral mooi ook hoe met ontbijt goedkoper is dan zonder ontbijt op booking.com op dit moment. :p
Is daar zo veel schoonheid te vinden in de dunkin' donuts dan? Qua locatie is het inderdaad prima, de foto's van het hotel zien er ook aardig uit. Zolang ik een normaal bed heb ben ik ook snel tevreden dus :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-12 19:53
D-Raven schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:50:

Nooit eerder van gehoord, mn verstand zegt, 'daar heb ik helemaal geen tijd voor', maar mn inner-geek zegt; 'JA JA JA JA DOEN DOEN DOEN' :+ :X
En dan moet je daar nu mee afkomen! Daar gaat mijn productiviteit :)

RTFM!

• Cor453
Alex) schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:46:
[...]
Ik ben nog onderweg naar m'n werk (bestemming is Den Haag). Ik heb vorig jaar wel een tijd in Delft gezeten bij een klant.

[...]

Ik ben de regen beu, sneeuw is veel leuker. :D
Ah oke. Sneeuw is alleen leuk als je kantoor of andere werkplek om de hoek zit en je niet met de auto/fiets/metro/trein/vul-iets-in hoeft.

Want dan vind ik het een stuk minder leuk. Ik haat sneeuw als ik moet werken.

• Alex)
Ik vind de chaos na een verse sneeuwbui juist wel vermakelijk :$

Ik heb een keer 4,5 uur gedaan over het traject Amsterdam Zuid - Breda (normaal een ritje van 65 minuten), ik vond het best leuk. :D

• Cor453
Ja als je geen haast hebt kan het. Maar in de kou op een overvol perron wachten op de trein naar Amsterdam die niet komt... Nee laat maar.

/Edit: ik heb de vervelende gewoonte alles te quoten. Fixed it :+

[ Voor 58% gewijzigd door Cor453 op 27-01-2014 10:00 ]

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:58

Hoogie2004

Whohooooo

Sneeuw!!!!!

Ik baal altijd als weermensen sneeuw voorspellen, en het valt niet :( Sneeuw is leuk, en die paar keer dat het je een uurtje of wat kost maakt mij niet zoveel uit :D

My iRacing profile | Strava

• Cor453
Ik ben het wel met je eens dat ze het te snel voorspellen. En dat het dan inderdaad niet komt. Das blij (of boos) maken met een dooie mus.

[ Voor 3% gewijzigd door Cor453 op 27-01-2014 10:01 ]

• Caelorum
D-Raven schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:50:

:-(

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 13:11
Woensdag APK... Ik hoop dat de resultaten lief zijn voor mijn portemonnee...

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-12 19:53
Ik vind sneeuw heerlijk!

Heel het land op zijn kop :).

Ik vind het echter niet zo leuk dat ze hier in België dan massaal beginnen te strooien, zorgt er alleen maar voor dat het echt een vettig papje wordt. Laat het toch gewoon wit zijn! Heerlijk dat het leven hierdoor afgeremd wordt, van mij mag er het hele jaar door sneeuw liggen, dan heeft iedereen ineens een pak minder haast.

RTFM!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-12 07:48
Ik ben net weer terug uit de Sneeuw, weekje naar Sestrière (Italië) geweest. Heerlijk weer gehad (veel zon) en perfecte sneeuw om te skiën.

Vandaag nog een dagje vrij, en morgen weer beginnen met werken.
Grappig is eigenlijk dat ik op vakantie eerder mijn nest verliet dan ik normaal op een werkdag doe, nu zit ik dus in een "nieuw ritme" wordt elke dag om 07:15 wakker :). Kijken hoelang ik dit ga volhouden haha.

• Hydra
  • Laatst online: 17-12 14:27
Ik hoop wel dat we nog een paar dagen sneeuw hebben deze winter. M'n dochtertje is nu twee en vorig jaar vond ze sleeën ook al erg leuk, en nu kan ze het iets bewuster meemaken.

Maar het hoeft ook geen weken te blijven liggen. Heb onder m'n auto nu geen winterbanden :(

https://niels.nu

• Caelorum
Gamebuster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:05:
Woensdag APK... Ik hoop dat de resultaten lief zijn voor mijn portemonnee...
Och, APK zou ik mij niet zo zorgen over maken ^^
Zaterdag stond onze auto aan de kant van de weg. Moest worden weggesleept. Vandaag (of morgen) krijg ik te horen wat het probleem is, maar waarschijnlijk iets met het hydraulisch systeem van de koppeling (ofzo :P).

• Hydra
Caelorum schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:19:
Och, APK zou ik mij niet zo zorgen over maken ^^
Hoezo niet? Ik werd nooit erg blij van die "Ja, uw remschijven zijn versleten, ook zijn uw banden te kaal. Daarnaast is ook aan het licht gekomen dat uw uitlaat doorgeroest is en vervangen moet worden. Heeft u al een extra hypotheek afgesloten?" - telefoontjes.

• Gamebuster
Incasso bureau namens NS... mafkezen. Onterechte factuur, ga ik dan ook niet betalen. Ik heb een automatische incasso van mijn NS jaarabonnement geweigerd nadat ik een bevestiging heb gekregen dat deze is opgezegd.

NS is niet fatsoenlijk te bereiken via mail. Telefonisch kost geld.
Incasso bureau niet fatsoenlijk te bereiken via mail. Telefonisch kost geld.

Lekker bezig. Ze bellen me vanzelf wel :P
Ook humor, ze hebben me niet 1 betalingsherinnering gestuurd of dat de incasso is geweigerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Gamebuster op 27-01-2014 10:33 ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-12 15:45

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Oh, maar in dat soort gevallen is het best leuk om een incassobureau aan de deur te krijgen hoor. Als je dat soort bewijs kunt laten zien dan staan ze rustig hun opdrachtgever af te zeiken :P

• Gamebuster
Patriot schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:33:
Oh, maar in dat soort gevallen is het best leuk om een incassobureau aan de deur te krijgen hoor. Als je dat soort bewijs kunt laten zien dan staan ze rustig hun opdrachtgever af te zeiken :P
Ik heb de mailtjes van de NS al bij elkaar verzameld.

> NS stuurt mail over automatische verlenging.
> Ik reageer met opzegging
> NS stuurt bevestiging van opzegging
> NS stuurt mail over verlenging en automatische incasso
> Ik blokkeer automatische incasso via bank
2 maanden later
> E-mail over een factuur van 90 euro (50 verlenging + 40 incasso kosten) van een of ander incasso ding

niet gerelateerd
http://imageoptim.com/ < Heel handig om plaatjes minder bytes te laten innemen. Heeft soms een grote impact op de grootte van je afbeelding. De beste resultaten haal ik met PNG iconen, sprites e.d.. Zelfs nog na finetunen van grootte na Photoshop's export for web. De app garandeert dat er geen pixeldata wordt aangepast; je pixels blijven gegarandeerd identiek.

[ Voor 21% gewijzigd door Gamebuster op 27-01-2014 10:43 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 12:14

TheNephilim

Wtfuzzle

Gamebuster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:36:
[...]

Ik heb de mailtjes van de NS al bij elkaar verzameld.

> NS stuurt mail over automatische verlenging.
> Ik reageer met opzegging
> NS stuurt bevestiging van opzegging
> NS stuurt mail over verlenging en automatische incasso
> Ik blokkeer automatische incasso via bank
2 maanden later
> E-mail over een factuur van 90 euro (50 verlenging + 40 incasso kosten) van een of ander incasso ding
Die hebben vast ook zo'n geweldig systeem, dat dergelijke dingen voorkomen :p Succes met het oplossen ervan! :o

niet gerelateerd
http://imageoptim.com/ < Heel handig om plaatjes minder bytes te laten innemen. Heeft soms een grote impact op de grootte van je afbeelding. De beste resultaten haal ik met PNG iconen, sprites e.d.. Zelfs nog na finetunen van grootte na Photoshop's export for web. De app garandeert dat er geen pixeldata wordt aangepast; je pixels blijven gegarandeerd identiek.
[/quote]

Owh, die ken ik niet. Helaas alleen voor Mac zo te zien xd

Ik gebruik nog wel eens https://tinypng.com/ voor PNG als het echt nodig is. Voor JPG doet Photoshop ook al aardig z'n best.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ryur schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:44:
[...]

Hij heeft wat tegen mensen!
:Y

• mbarie
  • Laatst online: 04-08-2021
Een gevalletje van deze. Lekker dan.

http://konrness.com/php5/...nt-blocking-php-requests/

PHP + sessie maakt requests synchroon (blocking). Nooit geweten dat PHP sessies zo slecht in elkaar zaten. Is kijken hoe snel ik dit naar de DB kan verplaatsen...

Storyteller @ soundcloud

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 12:14

TheNephilim

Wtfuzzle

mbarie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:54:

PHP + sessie maakt requests synchroon (blocking). Nooit geweten dat PHP sessies zo slecht in elkaar zaten. Is kijken hoe snel ik dit naar de DB kan verplaatsen...
Dat kan heel makkelijk met http://php.net/manual/en/...sion-set-save-handler.php

• mbarie
Dat is helaas niet zo makkelijk in een 10 jaar oude legacy applicatie :). Bedankt voor de info, ga het zeker even in me opnemen.

[ Voor 6% gewijzigd door mbarie op 27-01-2014 11:06 ]

Storyteller @ soundcloud

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:00

Sebazzz

3dp

mbarie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:54:

PHP + sessie maakt requests synchroon (blocking). Nooit geweten dat PHP sessies zo slecht in elkaar zaten. I
Dat is net zo goed in ASP.NET, by default althans.

Logisch is het ook, anders zou elke keer dat je uit de sessie zou lezen of schrijven een lock innemen en potentieel ook blocking kunnen zijn.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sebazzz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:08:
[...]

Dat is net zo goed in ASP.NET, by default althans.

Logisch is het ook, anders zou elke keer dat je uit de sessie zou lezen of schrijven een lock innemen en potentieel ook blocking kunnen zijn.
Denk je? Lijkt me niet. Nu ken ik .NET niet zo, maar wanneer dat hetzelfde werkt als bij JEE (wat wel in de lijn der verwachting ligt) dan worden sessions gewoon in de applicationscope bijgehouden en heb je dus nooit IO locking. (exacte beschrijving van het issue kan ik niet lezen omdat die eerder aangehaalde site hier geblocked wordt vanwege web en email spam 8)7 )

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Caelorum
Hydra schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Hoezo niet? Ik werd nooit erg blij van die "Ja, uw remschijven zijn versleten, ook zijn uw banden te kaal. Daarnaast is ook aan het licht gekomen dat uw uitlaat doorgeroest is en vervangen moet worden. Heeft u al een extra hypotheek afgesloten?" - telefoontjes.
Oh, dat komt hier altijd tussendoor aan het licht :(

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Janoz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:11:
[...]

Denk je? Lijkt me niet. Nu ken ik .NET niet zo, maar wanneer dat hetzelfde werkt als bij JEE (wat wel in de lijn der verwachting ligt) dan worden sessions gewoon in de applicationscope bijgehouden en heb je dus nooit IO locking. (exacte beschrijving van het issue kan ik niet lezen omdat die eerder aangehaalde site hier geblocked wordt vanwege web en email spam 8)7 )
In .NET ook inderdaad. Er zijn verschillende mogelijkheden, default is dat gewoon InProc in de application scope. Alternatieven die default meegeleverd worden zijn een losse State Server of SQL Server.

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

mbarie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:04:
Dat is helaas niet zo makkelijk in een 10 jaar oude legacy applicatie :). Bedankt voor de info, ga het zeker even in me opnemen.
Waarom niet? Je zoekt gewoon in de code overal waar "session_start()" staat en zet daar overal een call en/of import met de save_handlers neer. Even door de regressietest en klaar.

• mbarie
Er zijn geen enkele vorm van tests. Sessies worden gebruikt voor een veel functionaliteiten binnen de applicatie. Het is voor mij moeilijk te verifieren/overzien of dit ongewenste bij-effecten gaat hebben. Ik heb de PHP-applicatie dan ook niet ontwikkeld en deze is inmiddels 10 jaar oud.

Ik heb nu een kleine fix toegepast die het voor the time being oplost door de sessie bij lange requests eerder te sluiten. Over 2 weken staat aanvang redevelopment/actualisatie van het platform op de planning. Eindelijk ruimte om een scala aan good practices te gaan toepassen. Heerlijk.

Storyteller @ soundcloud

• .oisyn
  • Laatst online: 18:16

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rutix schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:04:
[...]

Verblijven als in hotel? Ik zat heel erg dicht in de buurt van pennstation en dat is ideaal als je veel wilt gaan bekijken. Daarin tegen was de kamer niet erg groot enzo maar ik sliep daar alleen maar dus dat maakte mij niet uit ;).
Wij willen een appartement :)
BtM909 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:37:
[...]

Wat is je budget voor een kamer?
Rond €100, max €150, per nacht. Maar we zien overal wel appartementen die ons redelijk aanspreken. De vraag is meer in welke buurt we het het beste kunnen zoeken :). Zit zelf te denken aan mid/lower Manhatten of Brooklyn/Williamsburg.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Cor453 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:41:
[...]

Nee, ik ben gewoon ongeschikt voor human interaction. Helemaal als ik nog geen koffie heb gehad.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-12 17:10

alienfruit

the alien you never expected

Aah, PHP sessie probleem is gewoon een RTFM probleem.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
.oisyn schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:11:
[...]

Wij willen een appartement :)

[...]

Rond €100, max €150, per nacht. Maar we zien overal wel appartementen die ons redelijk aanspreken. De vraag is meer in welke buurt we het het beste kunnen zoeken :). Zit zelf te denken aan mid/lower Manhatten of Brooklyn/Williamsburg.
Voor Brooklyn zou ik wel deze map aanhouden zodat je in iedergeval niet in de rode gebieden zit:

Brooklyn relative safety

Nothing to see here!

• Douweegbertje

Douweegbertje

alienfruit schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:13:
Aah, PHP sessie probleem is gewoon een RTFM probleem.
^

Sowieso loop je nu pas tegen het probleem aan (?) met een applicatie die dan al 10 jaar draait. Overigens moet je ook wel bizar bezig zijn met je sessies wil je het een beetje verpesten. Volgens mij is er vrij weinig mis met de php sessions, misschien zelfs één van de sterkere punten :+
Daarbij; wat is er mis om wat variabelen/objecten te creëren in je construct op basis van je sessie?

Wat is nou het probleem? PHP die logisch een lock op iets zet, of dat jij middels een sessie variabele een trage site gaat lopen aanspreken?

• OkkE
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Wat heb ik toch een hekel aan mailtjes of to-do's met alleen de tekst: “Werkt niet helemaal goed.” of ”Ziet er nog niet helemaal OK uit.” Goed, aan de andere kant wel fijn, gewoon reageren met “Kan het iets specifieker?” en verder /ignore. :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Douweegbertje

Douweegbertje

DIT WERKT IS NIET EN IK KAN HELEMAAL NIETS MEER!!!!!!

Als mail titel, of

SPOED!!!! blablabla

.. juist.. bepaal ik zelf wel even. Zulke mails "vergeet" ik altijd één dag of 2-3..5

• Hydra
Douweegbertje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:05:
DIT WERKT IS NIET EN IK KAN HELEMAAL NIETS MEER!!!!!!

Als mail titel, of

SPOED!!!! blablabla

.. juist.. bepaal ik zelf wel even. Zulke mails "vergeet" ik altijd één dag of 2-3..5
Tja, maar daar schiet je uiteindelijk ook niks mee op. Je moet niet vergeten dat in de beleving van de persoon die jou mailt dit wel gewoon een groot issue is.

Maargoed, wij hebben/hadden hiervoor ook altijd het onderscheid tussen de consultants en de developers. De developers konden lekker hun ding doen en dit soort issues kwamen primair bij de consultants terecht die, eventueel ter plaatse, gingen kijken of er echt brand was. Ik vond ook niet dat developers ook eerste-lijns support moeten doen, daar zijn ze veel te duur voor.

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Krijg ik op vrijdagmiddag in de wandelgang het verzoek of ik even een script kon draaien. Ja hoor, maar stuur dat aub wel even per email op zodat ik het bij kan houden en ten alle tijde kan verantwoorden waar dat verzoek vandaan kwam.

Krijg ik zojuist op me dak dat ik dat script niet heb gedraaid. 8)7 Ja doei ;w Ik heb geen email van je ontvangen dus dat is dan mooi niet mijn probleem. :+

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

mbarie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:03:
Er zijn geen enkele vorm van tests.
Regressietest hoeft niet automatisch te betekenen dat dat automatisch gebeurt he. Ik neem aan dat jullie wel iets van (handmatig) testen hebben. Dat zul(len) je/de testers dus even moeten doen ;)..

Daarnaast, ik lees net dat je het niet eens perse in de code op hoeft te lossen. Je kunt ook php configuratie zelf aanpassen en een (al beschikbare) andere implementatie configureren.

http://www.php.net/manual/en/session.customhandler.php

Lijkt me toch wel even de moeite van het proberen waard.

Verwijderd

Goeiemiddag iedereen! :w
Vandaag al lekker productief bezig geweest en er ligt nog een hoop werk op me te wachten.

@Ealanrian: Ik kan er helaas niet bij zijn maar ben wel erg benieuwd naar jouw talk. Ik hoop dat er een video wordt geschoten die we later ook te zien zullen krijgen.

Ik had eigenlijk ook met Google Summer Of Code willen mee doen maar ik ben er pas vorig jaar achter gekomen en ik ben in de zomervakantie (Augustus) meteen beginnen werken dus ik had geen 3 maanden vrije tijd om hier aan te spenderen. -O-

• alienfruit

alienfruit

Our process is as follows - first is a one hour interview with our CTO, copied in, and usually with me or one other member of the team. This is to assess experience, communication, and cultural fit. After this, we invite successful candidates to spend a day with us, coding and getting to know the team. There are usually two specific tasks set for this. If someone excels at this day, then they move to the final stage, which is an interview with every team member, which is an opportunity for each of us to get to know you properly in person. This is done in one session which normally takes approximately two hours. At the end of this we make a decision.
Veel moeite zeg… Een dag vrij nemen en als die dag succesvol is nog twee uur lang met je mogelijke toekomstige collega's een interview. Waar is de proeftijd dan voor?!?

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-12 23:11
Ben nu al weer toe aan weekeind.. :(

Iemand toevallig ervaring met ElasticSearch? .. van het weekeind zitten prutten met mn eigen systeempje, en kwam het tegen als mogelijke oplossing voor mn zoek problemen

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

DXaroth schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:35:
Ben nu al weer toe aan weekeind.. :(

Iemand toevallig ervaring met ElasticSearch? .. van het weekeind zitten prutten met mn eigen systeempje, en kwam het tegen als mogelijke oplossing voor mn zoek problemen
Jep, werkt wel lekker.

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-12 23:11
Mooi, wellicht tijd om daar es wat aandacht aan te besteden d:)b

Verwijderd

alienfruit schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:34:
[...]

Veel moeite zeg… Een dag vrij nemen en als die dag succesvol is nog twee uur lang met je mogelijke toekomstige collega's een interview. Waar is de proeftijd dan voor?!?
Is dat nog steeds diezelfde sollicitatie procedure waar je het onlangs over had? Ik ben ook wel van mening dat men je pas leert kennen naar een paar weken / maanden. Die ene dag die je moet werken, kan wel gebruikt worden om snel te kijken hoe je bepaalde zaken doet. Met welke zaken begin je, hoe gestructureerd werk je, ...

• alienfruit

alienfruit

Ja, hetzelfde bedrijf. Ik vind zelf dat ze het maar moeten uitvinden tijdens mijn proeftijd. Ik wil best een huiswerkopdracht maken maar om een dag vrij te nemen. Dat is toch 946euro ex btw… en dan is het nog niet eens het eindstadium.

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-12 21:59

Ghehe

400 pound hacker

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:23:
Ik had eigenlijk ook met Google Summer Of Code willen mee doen maar ik ben er pas vorig jaar achter gekomen en ik ben in de zomervakantie (Augustus) meteen beginnen werken dus ik had geen 3 maanden vrije tijd om hier aan te spenderen. -O-
Begint ook iets te vroeg voor mij, ik loop nog stage als SoC begint. :(

On a sidenote: Na 5 maanden zo goed als niet geprogrammeerd te hebben, eindelijk nog eens aan een paar projectjes werken nu ik vakantie heb. :D * Ghehe is blij.

Verwijderd

alienfruit schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:41:
Ja, hetzelfde bedrijf. Ik vind zelf dat ze het maar moeten uitvinden tijdens mijn proeftijd. Ik wil best een huiswerkopdracht maken maar om een dag vrij te nemen. Dat is toch 946euro ex btw… en dan is het nog niet eens het eindstadium.
Wat zeggen ze als je hen dat "probleem" voorschotelt?
946 euro is veel geld, maar als je door dit 1 keer te mislopen, maandelijks zo veel geld extra in eigen zak kan steken, zou ik er niet te lang over twijfelen.

• alienfruit

alienfruit

Ja, ik weet ook niet hun max. salaris budget. Misschien is dit wel lager wat ik nu verdien. Verder kom ik er net achter dat een collega er ook solliciteert. Ik zal een mail schrijven of de opdracht ook thuis kan worden gemaakt en dat collega's leren kennen voor beide partijen iets voor de proeftijd is. Zo niet, dan geen proeftijd of een kortere (minder dan de normale drie maanden).

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Goedemiddag allemaal.

Kwam dit weekend iemand tegen met Google Glass op. Sorry hoor, maar wat ziet dat er belachelijk uit _O-

Je zag ook dat hij zwaar aan het focussen was op het beeld van zijn bril i.p.v. dat hij echt voor zich keek. Liep nog net niet tegen een marktkraam op. :F

• Ealanrian
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:23:

@Ealanrian: Ik kan er helaas niet bij zijn maar ben wel erg benieuwd naar jouw talk. Ik hoop dat er een video wordt geschoten die we later ook te zien zullen krijgen.

Hmm wel jammer dat je geen tijd hebt gehad. Nu ben je zeker geen student meer? En als er een filmpje van komt gooi ik deze waarschijnlijk wel hier en in het gsoc topic. Moet alleen nog "even" een presentatie bouwen + wat demo spul. Dat met nog een paar presentaties :P

Verwijderd

Ealanrian schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:29:
[...]

Hmm wel jammer dat je geen tijd hebt gehad. Nu ben je zeker geen student meer? En als er een filmpje van komt gooi ik deze waarschijnlijk wel hier en in het gsoc topic. Moet alleen nog "even" een presentatie bouwen + wat demo spul. Dat met nog een paar presentaties :P
Inderdaad, sinds Augustus werk ik gewoon dus is er helemaal geen tijd meer voor dat soort zaken :-(
Pagina: 1 ... 29 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.