Kips schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:13:
[...]
Korte vraag: voor $5/maand heb je dus een host waar 6 webapplicaties op kunnen draaien? En voor $8 kan je er onbeperkt draaien? Enige beperking is de enkele domeinnaam? Klinkt als too good to be true.
Volgens mij klopt het precies wat je zegt. Ik heb overigens geen enkel idee hoe onbeperkt dat 'onbeperkt' daadwerkelijk is. Als je daar 100'en GB's of terabytes gaat uploaden, zal daar wel iets over gecommuniceerd worden.
Enkele domeinnaam is ook geen beperking, je krijgt 1 domein-naam for life. Je kunt de DNS van arvixe gebruiken, of zoals ik, de DNS via transip.nl (of een vergelijkbare dienst) regelen. Volgens mij kun je prima meerdere domeinen koppelen (2 kan sowieso)
Eigen ervaring daar is prima, heb er 1 website al jaren draaien, support is prima en snel, en nooit gezeik gehad. Er staat niet zoveel data, misschien enkele mb's aan Database (SQL, stuk of 3) en hooguit paar honderd MB aan files etc op de betreffende websites. Als je goedkoop een aantal (kleine) asp.net sites wilt draaien, is Arvixe zeker een goede optie
Het blijft natuurlijk shared hosting, dus als je er grote performance vretende dingen op gaat doen, gaat dat vast niet goed.
[
Voor 22% gewijzigd door
Hoogie2004 op 23-01-2014 10:28
]