/me sloeg ooit een paar flessen per maand stuk
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Een paar flessen per maand? Damn, dat is wel veelkenneth schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:24:
Highland Park, Ardbeg, Port Ellen, Caol Ila, Springbank ... ik mis het wel
Nu drink je helemaal geen whiskey meer?
Ik drink heel af en toe nog maar voor het echte genieten (een redelijke collectie thuis en vijf tot tien glazen per week drinken) heb ik geen tijd meer. Zeker met vier keer per week sporten blijft er weinig tijd over voor regelmatig alcoholgebruik.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Lagavulin; betaalbaar en lekkerkenneth schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:24:
Highland Park, Ardbeg, Port Ellen, Caol Ila, Springbank ... ik mis het wel
Lekker op de bank
Wat bedoel je? ...Alex) schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:58:
[...]
edit: Tweakers, gooi die hardcoded http://-url's nou eens uit je source.
In de sourcecode van veel pagina's op Tweakers.net staat in een aantal tags (zoals a en img) het protocolgedeelte van de URL gehardcode op "http://", waardoor een browser gaat gillen als je via HTTPS op de pagina komt.
We are shaping the future
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Terecht. Het interessante is dat ze eigenlijk alle script en CSS wél met schema-agnostische URL's aanroepen. Je zou denken dat het niet zo moeilijk is om 'ff' s/http:\/\/tweakimg\.net\//\/\/tweakimg.net\//g te doen...Alex) schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:49:
[...]
In de sourcecode van veel pagina's op Tweakers.net staat in een aantal tags (zoals a en img) het protocolgedeelte van de URL gehardcode op "http://", waardoor een browser gaat gillen als je via HTTPS op de pagina komt.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Rode wijn past goed in een dieet, moet je niet teveel ervan gaan drinken maar goedVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:55:
[...]
Dat was het plan ja. Tot nu toe echter enkel water en af en toe een Cola Zero gedronken.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Wie 's nachts vist, moet overdag zijn netten drogen
lol
zucht........
Da's dan weer jammer.Important changes to your LogMeIn Free account.
As of January 21, 2014, LogMeIn Free will no longer be available. To continue using remote access, you will need to purchase an account subscription of LogMeIn Pro.
A new Pro account includes our signature remote access with premium features like remote printing, file transfer and cloud data access, plus desktop, iOS and Android apps to improve your experience.
As a loyal LogMeIn user, you are eligible for discounted introductory pricing. Subscription packages start at $49/year for two computers (50% off regular price)*. Visit the pricing page for details, and buy now.
Thank you for your continued support. We look forward to serving you for many years to come.
Sincerely,
The LogMeIn Team
Waarom zouden netten überhaupt moeten drogen?tommieonos schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:37:
Wie 's nachts vist, moet overdag zijn netten drogen
Ow dat is balen, gebruikte het soms wel eens. Helaas is het gebruik ervan op m'n werk verboden, maar sinds ik (eindelijk) VPN heb gekregen is het ook niet meer nodig
pdebie schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:26:
probeer net Opera voor windows te downloaden. Kom je op een 502 uit op de Opera website.
zucht........
http://www.opera.com/ | Download (http://www.opera.com/down...partner=www&opsys=Windows) en presto!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
@codepo8:
Business idea: sell old floppy disks as "uniquely 3D printed save icons" on etsy.
Bron: https://twitter.com/codepo8/status/425626268214624256
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik vind het geniaal
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ja, hij lijkt het nu weer te doen. Geen idee wat dat net was.BtM909 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:53:
[...]
http://www.opera.com/ | Download (http://www.opera.com/down...partner=www&opsys=Windows) en presto!
Remote Desktop Gateway is ook fijn
Je weet dat het niet zo vanzelfsprekend is dat Light frisdranken goed zijn voor je dieet: http://www.mensengezondheid.org/?articleid=36Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:55:
[...]
Dat was het plan ja. Tot nu toe echter enkel water en af en toe een Cola Zero gedronken.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Inderdaad, gewoon water of (groene/witte) thee drinken. Lekker goedkoop ook meteenWoy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Je weet dat het niet zo vanzelfsprekend is dat Light frisdranken goed zijn voor je dieet: http://www.mensengezondheid.org/?articleid=36
Verwijderd
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik heb op die 3 weken tijd ook maximum 1 liter Cola Zero gedronken dus ik denk dat dat echt wel mee valt. De boog kan niet altijd gespannen staan he.Woy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Je weet dat het niet zo vanzelfsprekend is dat Light frisdranken goed zijn voor je dieet: http://www.mensengezondheid.org/?articleid=36
Wat een ontzettend slecht stuk met foutief vertaalde citaten en niet onderbouwde uitspraken.Woy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Zo heb ik er nog eentje: mannen die XXXL broeken kopen worden dik!! Mensen die deze broeken niet kopen zijn slank!! Stop de productie van XXXL broeken en redt de mensheid!!!
Beste methode: Veel water, eten tot de honger gestild is en eten op regelmatige tijdstippen.Cartman! schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Inderdaad, gewoon water of (groene/witte) thee drinken. Lekker goedkoop ook meteen
RTFM!
Betere methode: kom er achter hoeveel calorieën je nodig hebt, eet niet meer dan dat en eet daarbij gevarieerd (voldoende eiwitten, koolhydraten, vetten, groentes). Ja, je moet daar geobsedeerd calorieën voor tellen._Moe_ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:15:
[...]
Beste methode: Veel water, eten tot de honger gestild is en eten op regelmatige tijdstippen.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Eten tot de honger gestild is? Je hersenen krijgen pas na een tijdje door dat je vol zit. Gewoon 6 keer per dag iets eten. Ontbijt, lunch en avondeten en tussendoor iets gezonds wat de honger stilt (of waardoor je hersenen denken dat je geen honger meer hebt)_Moe_ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:15:
[...]
Beste methode: Veel water, eten tot de honger gestild is en eten op regelmatige tijdstippen.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Maar dat kan helemaal niet. Je kan geen betere methode hebben dan de beste methode.
Vol, is niet hetzelfde als 'honger gestild'.DeluxZ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:20:
[...]
Eten tot de honger gestild is? Je hersenen krijgen pas na een tijdje door dat je vol zit.
Je honger gevoel is al lang weg voordat het vol gevoel komt.
[ Voor 41% gewijzigd door GateKeaper op 21-01-2014 15:22 ]
Aangezien 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + ... = -1/12, kan dat wel degelijk.GateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:21:
[...]
Maar dat kan helemaal niet. Je kan geen betere methode hebben dan de beste methode.
Bron
iOS developer
Douweegbertje schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:36:
Er was een software architect binnen gekomen, maar die bleef niet langer dan 1 uurtje hoor(iemand anders, link even?
)
snip
[ Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 15:53 ]
Douweegbertje schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:36:
Er was een software architect binnen gekomen, maar die bleef niet langer dan 1 uurtje hoor(iemand anders, link even?
)
/Edit: ik vat vast foutief samen, don't shoot the messenger!
[ Voor 8% gewijzigd door Cor453 op 21-01-2014 15:45 ]
Btw: wie verzint deze easter eggs in Google-producten? Waarom! http://d24w6bsrhbeh9d.clo...photo/a8WmV46_700b_v1.jpg
[ Voor 47% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 15:55 ]
Wacht nog een paar dagen, en de sub-iteratie begint weer van voor af aan; "koffie -> php is kut -> welke bureaustoel -> welk os -> logitech ultra-x -> ...."BikkelZ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:35:
Zo, eindelijk weer terug van 3,5 week vakantie in Nederland / Europa (voor mijn gevoel 1-2 weken te kort). Ik ga het even niet allemaal meer nalezen mensen: heb ik sinds de start van dit nieuwe topic nog interessante informatie of relletjes gemist?
Haha, wtfuzzleCor453 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:54:
Btw: wie verzint deze easter eggs in Google-producten? Waarom! http://d24w6bsrhbeh9d.clo...photo/a8WmV46_700b_v1.jpg
Hier, leef je uit: Wikipedia: List of Google hoaxes and easter eggs#Google Maps and Google Earth
[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 15:57 ]
Beetje jammer dat het een hoax is. Ik heb zelf "the shire" en "mordor" ingevuld op Google Maps en dan maakt ie er dit van:Cor453 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:54:
[mbr]doei[/]

Het enige grappige daaraan is dat ik over water moet lopen:
[ Voor 11% gewijzigd door Avalaxy op 21-01-2014 16:00 ]
Eventjes uitloggen en niet de nieuwe maps gebruiken, werkt nog steeds prima hier.Avalaxy schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:58:
[...]
Beetje jammer dat het een hoax is. Ik heb zelf "the shire" en "mordor" ingevuld op Google Maps en dan maakt ie er dit van:
[afbeelding]
Ja, of deze, van iets ander kaliber Google grappen: http://lennartbeishuizen....nis-op-google-streetview/BtM909 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:56:
Dat is toch een oude?
Hier, leef je uit: Wikipedia: List of Google hoaxes and easter eggs#Google Maps and Google Earth
Umm... Nope?Sleepkever schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:00:
[...]
Eventjes uitloggen en niet de nieuwe maps gebruiken, werkt nog steeds prima hier.
En, sorry BtM

Mmm... niet echt oke geloof ik
BtM: wat voor taart wil je, chocolade of appel? Ik heb je deze week al twee keer boos gemaakt, moet ik al uitkeren?
[ Voor 41% gewijzigd door Cor453 op 21-01-2014 16:05 ]
[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 21-01-2014 16:14 ]
Eigenlijk zijn alleen de modjes van de Devschuur degenen die er 's ochtends met plezier aan beginnen. Hier komen nog reacties van niveau voorbij.Kips schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:17:
zeer professionele werkverschaffing voor het moderatorteam van de devschuur hier in de coffee corner
Verwijderd
Bij Google mag het personeel toch een bepaalde tijd aan hun "hobbyprojecten" werken? De meeste van deze easter eggs komen daaruit voort.Cor453 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:54:
[mbr]doei[/]
Ja, meestal is dat iets van 10 of 20% van je uren.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Bij Google mag het personeel toch een bepaalde tijd aan hun "hobbyprojecten" werken? De meeste van deze easter eggs komen daaruit voort.
Alleen je "uren"bepaling is nogal subjectief.
Schijnt tegenwoordig niet meer zo te zijn in de praktijk. En wat is 10% van je uren als je er 80 per week moet makenFiresphere schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:22:
[...]
Ja, meestal is dat iets van 10 of 20% van je uren.
Alleen je "uren"bepaling is nogal subjectief.
8 uur.Bosmonster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:36:
[...]
En wat is 10% van je uren als je er 80 per week moet maken
Verwijderd
Gebeurt wel vaker in de US. Helaas doen ze daar op 80 uur wat wij hier op 40 uur doen.Bosmonster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:36:
[...]
Schijnt tegenwoordig niet meer zo te zijn in de praktijk. En wat is 10% van je uren als je er 80 per week moet maken
Dat is wat ik bedoel dat de "urenbepaling" nogal subjectief is. En ik hier ook wel het een en ander over heb gezegd over die Amerikaanse praktijkenBosmonster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:36:
[...]
Schijnt tegenwoordig niet meer zo te zijn in de praktijk. En wat is 10% van je uren als je er 80 per week moet maken
Zouden er misschien mensen hier het interessant vinden als ik er één of meerdere blogs over schrijf?
[ Voor 3% gewijzigd door StM op 21-01-2014 16:45 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Een rootkit an sich schrijven is ook niet zo moeilijk. Een rootkit geïnstalleerd krijgen zonder dat de gebruiker dat door heeft is al een stukje moeilijker.StM schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:45:
Ik heb ook mijn Windows rootkit af, al is die wel veel simpeler als de Linux versie.
Zouden er misschien mensen hier het interessant vinden als ik er één of meerdere blogs over schrijf?Het is namelijk eng simpel en de beveiligingen met name onder Linux zijn best wel een lachertje...
Gewoon doen, waarom niet?StM schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:45:
Ik heb ook mijn Windows rootkit af, al is die wel veel simpeler als de Linux versie.
Zouden er misschien mensen hier het interessant vinden als ik er één of meerdere blogs over schrijf?Het is namelijk eng simpel en de beveiligingen met name onder Linux zijn best wel een lachertje...
Had ik deze hier al gepost?
http://plugins.jetbrains.com/plugin/36?pr=ruby
Het aantal hier met een quote van een andere dev in hun signature
[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 21-01-2014 16:54 ]
Verwijderd
Ongeveer: Firesphere in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5"Firesphere schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:52:
[...]
Gewoon doen, waarom niet?
Had ik deze hier al gepost?
http://plugins.jetbrains.com/plugin/36?pr=ruby
Het aantal hier met een quote van een andere dev in hun signature
Edit: Mijn quote in mijn signature is ook van een dev. Helaas niet in dit topic aanwezig
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 16:57 ]
Dat is voor Windows Vista+ zeker waar. Maar zo heel bijzonder zijn priv esc bugs nu ook weer niet. En die hebben met enige regelmaat toch wat minder prioriteit om gepatched te wordenKorben schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:52:
[...]
Een rootkit an sich schrijven is ook niet zo moeilijk. Een rootkit geïnstalleerd krijgen zonder dat de gebruiker dat door heeft is al een stukje moeilijker.
En iedereen weet toch dat de meeste gebruikers ZEER behulpzaam zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door StM op 21-01-2014 16:57 ]
Ah, dat bericht zocht ik inderdaad om de link toe te voegen, ik kan m'n eigen posts niet eens meer vindenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:55:
[...]
Ongeveer: Firesphere in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5"
Edit: Mijn quote in mijn signature is ook van een dev. Helaas niet in dit topic aanwezig
Tja, daar heb je wel een punt. Aan de andere kant, mensen die nog Windows XP gebruiken mogen best een keer pijn voelen.StM schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:57:
[...]
Dat is voor Windows Vista+ zeker waar. Maar zo heel bijzonder zijn priv esc bugs nu ook weer niet. En die hebben met enige regelmaat toch wat minder prioriteit om gepatched te worden
En iedereen weet toch dat de meeste gebruikers ZEER behulpzaam zijn?
Mensen die Windows XP nog (moeten) gebruiken voelen toch sowieso al elke keer die pijn?Korben schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Tja, daar heb je wel een punt. Aan de andere kant, mensen die nog Windows XP gebruiken mogen best een keer pijn voelen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Je gebruikt zelf nog XP? In een zakelijke setting, gedwongen door systeembeheerders, mag ik hopen.incaz schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:13:
XP heeft nog 2 maanden en een beetje... Hopelijk vind ik in die tijd de moed om mijn settings definitief over te zetten.
[ Voor 61% gewijzigd door alienfruit op 21-01-2014 17:21 ]
Volgens mij zit er een typo in je jaartelling, het is 2014, niet 2004.alienfruit schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:20:
Ik gebruik ook gewoon nog XP. IE8 woop woopWe hebben speciaal Google Analytics geïntegreerd in onze portal project… Om te kijken of we al kunnen stoppen met IE8 te ondersteunen.
* Alex) opent de webpagina en krijgt:
Argument 'MijnController' is not a function, got undefined
Een half uur later: "Ohja, ik moest () na de declaratie van mijn functie zetten om 'm meteen uit te laten voeren"
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja dat heet een Immediately-Invoked Function ExpressionAlex) schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:40:
* Alex) schrijft een anonymous function met daarin een AngularJS-controller en koppelt die aan een route
Een half uur later: "Ohja, ik moest () na de declaratie van mijn functie zetten om 'm meteen uit te laten voeren"
Waarom ik een hekel heb aan de "alles in JavaScript" beweging.Alex) schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:40:
* Alex) schrijft een anonymous function met daarin een AngularJS-controller en koppelt die aan een route
Echt onzin. Mensen die 60 uur werken zijn productiever dan mensen die 40 uur werken. Het probleem is dat je het moet wíllen (m.a.w. vrijwillig omdat je het zelf graag wil) en dat je ook die werk/vrije tijd balans wil. Dan gaat het prima en krijg je echt fantastische dingen gedaan. En je ligt gewoon altijd voor op de concullega's die minder werken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:39:
[...]
Gebeurt wel vaker in de US. Helaas doen ze daar op 80 uur wat wij hier op 40 uur doen.
De regel dat iemand die 60 uur werkt niet veel productiever is dan iemand die 40 uur werkt geldt eerder voor kantoorslaven die het allemaal eigenlijk niet zo veel boeit als de baas denkt.
[ Voor 40% gewijzigd door BikkelZ op 21-01-2014 17:53 ]
iOS developer
Waarom? Om je global scope schoon te houden? Je kunt je controller ook zo declareren:Alex) schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:40:
1
2
3
4
5
6
| angular.module('MyApplication').controller('MyController', [ '$scope', function ($scope) { .... } ]); |
Je kunt een referentie naar je app ophalen via angular.module().
Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Ik ben ook een ontzettende JavaScript hater maar ik moet toegeven dat ik de recente ontwikkelingen (lees NodeJS) alleen maar kan toejuichen.BikkelZ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:47:
[...]
Waarom ik een hekel heb aan de "alles in JavaScript" beweging.
Nou in ieder geval de dingen die weer terugwaaien de andere talen en frameworks in zijn zeker wel interessant, het hele asynchrone denken en dat soort zaken. Maar ik hou wel van duidelijke foutmeldingen run- en compiletime in plaats van dingen die stilletjes fout gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:53:
[...]
Ik ben ook een ontzettende JavaScript hater maar ik moet toegeven dat ik de recente ontwikkelingen (lees NodeJS) alleen maar kan toejuichen.
iOS developer
Inderdaad
Dat weet ik, en dat doe ik ook.Je kunt je controller ook zo declareren:
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 angular.module('MyApplication').controller('MyController', [ '$scope', function ($scope) { .... } ]);
Je kunt een referentie naar je app ophalen via angular.module().
Ik heb mijn applicatie verdeeld in modules en controllers, waarbij alles in eigen bestanden staat om de overzichtelijkheid te behouden.
Alle zoekresultaten daarvan gaan ook alleen maar over die easter eggVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:44:
Nog een leuke easter egg van Google: Zoeken naar Atari Breakout op Google Images
Ik ben nog steeds van plan eens naar Vert.x te gaan kijken. De voordelen van node zonder de nadelen van JS. Maarja. Tijd...Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:53:
Ik ben ook een ontzettende JavaScript hater maar ik moet toegeven dat ik de recente ontwikkelingen (lees NodeJS) alleen maar kan toejuichen.
https://niels.nu
Verwijderd
Nu gaat hij er 1 ophalen, hopelijk binnen een uur terug... Kantoor waar ik zit, zit natuurlijk midden op een industrieterrein. Geen eten te krijgen in de buurt... HONGER!!!
/mee probeert 5 minuten wat instellingen.
Hmmmm, nieuwe (hele luxe) baksteen.
Laat je wat bezorgenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:40:
[...]
Nu gaat hij er 1 ophalen, hopelijk binnen een uur terug... Kantoor waar ik zit, zit natuurlijk midden op een industrieterrein. Geen eten te krijgen in de buurt... HONGER!!!
http://www.justeat.nlVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:40:
Werk je lang door, tot kwart voor 7… Stap je auto in, bobine kapot!Seat mobiliteitservice gebeld, aangegeven dat het ongetwijfeld de bobine is, omdat het precies hetzelfde is als de vorige keer. Sturen ze auto van de ANWB die na ruim een uur arriveert, heeft hij vervolgens geen bobine bij zich.
![]()
http://www.thuisbezorgd.nl
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.