armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:21:
[...]
Leuk, wat heb jij gedaan?
Ik ben functie-ontwikkelaar / architect (voor kleinere projecten) op het moment. Zeer leerzaam, maar ik weet niet of ik dit 5 jaar wil gaan doen

Alleen maar rennen van crisis maar crisis af en toe

Ik heb gewerkt aan een rewrite van het claim systeem van CL. Best een leuk project, kon redelijk autonoom werken en heb best gave dingetjes gebouwd

Heb daar diverse delen van het project voor mijn rekening genomen (analyse, design, implementatie, etc).
Daarnaast heb ik een rol gespeeld in het ICT deel van een recente grote recall actie die ze deden. Ik was daar (mede)verantwoordelijk voor het ondersteunen van de mensen die rapportages/planningen maakten en verantwoordelijk voor de opzet en onderhoud van een soort data-warehouse. Uiteindelijk via die weg een paar goede referenties gescoord waarmee ik uiteindelijk mijn eigen bedrijf heb kunnen starten
Philips was erg tevreden over mij, maar ik kon mijn draai niet vinden bij mijn "echte" werkgever (ik was inhuur) waardoor ik uiteindelijk toch ben vertrokken. Maar men was erg lovend over mijn werk en heeft mij erg goede waarderingen gegeven in de project evaluaties
De WUL was overigens geen lighting project, maar een Consumer lifestyle project. Lighting is meer B2B tegenwoordig.
Klinkt op zich wel logisch. Binnen de lifestyle tak heeft de grote blauwe reus sowieso wel toffe projecten

Altijd wel onder de indruk geweest van hun innovaties.