De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 116 Laatste
Acties:
  • 268.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
kenneth schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Zeg dat niet te snel. Het kan best een motivatie- of disciplineprobleem zijn maar gebrek aan daglicht kan bij sommige personen voor vergelijkbare symptomen zorgen.
Precies! De wetenschappelijk verklaring is dat als langzaam licht word dat er stoffen worden aangemaakt in je hersenen die zorgen dat je wakker word.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 13:53

madpilot0

I ain't mad

Rutix schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:15:
[...]

Precies! De wetenschappelijk verklaring is dat als langzaam licht dat er stoffen worden aangemaakt in je hersenen die zorgen dat je wakker word.
Daarbij werkt het volgensmij prettiger om rustig wakker te worden in plaats van wakker te 'schrikken' van de wekker.

Zelf heb ik de combinatie van wake up light en 2min voordat het wake up alarm gaat, gaat mn telefoon af zodata ik zeker weet dat ik wakker word. Moet zeggen dat als ik gewoon direct uit mn nest ga ik vrij weinig last heb van het opstaan (half 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ealanrian schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:15:
[...]

Daglicht als in zonlicht? met UV en de rest van de straling? Zo ja dan gaat een wake-up light ook niet werken. Gebrek aan daglicht door een verkeerd ritme dat kan zeker zo zijn. En ik zeg niet dat een wake-up light niet werkt, ik stel dat het niet werkt om de zin om uit bed te komen te vergroten.
De zin om uit bed te komen word wel geholpen als je lekkerder en rustiger wakker word. Het is misschien een combinatie van maar ik weet dat bij mij een wake up light echt wel helpt.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffex schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:14:
wat bij mij altijd helpt is niet snoozen! Snoozen zorgt er bij mij voor dat ik echt veel lastiger uit bed kom.

Als ik meteen mijn nest uit ga, heb ik na een paar minuten nergens meer last van.

Een andere optie is een slaap tracker. Die gaat je na een tijdje data verzamelen wekken op het moment dat je het lichts slaapt. Daardoor wordt je ook veel fijner wakker dan wanneer de wekker afgaat en jij in je diepe slaap zit.
Eenmaal ik uit bed ben is er helemaal geen probleem meer hoor. Ik denk altijd bij mezelf: "Nog 5 minuutjes". En dat doe ik dan 10 keer waardoor ik een uur langer in bed blijf liggen.

Eigenlijk moet ik gewoon het karakter hebben om te zeggen "OPSTAAN, NU!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Kwestie van aanleren denk ik. Ik was eerst ook zo, maar sta nu gewoon netjes op als de wekker afgaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
pdebie schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:17:
jeee! Eindelijk mijn nieuwe bureau binnen op de zaak. Stuk groter dan wat ik eerst had :)
Binnenkort komen de nieuwe VESA deskmounts binnen. Dus dan hoef ik mijn monitor ook niet meer op m'n oude MCPD en MCTS boeken te zetten als verhoger :+
Vesa Deskmounts inmiddels ook binnen. Montage was vrij simpel en kabels zijn nu mooi weggewerkt.

Heb nu echt zeeën van ruimte op mijn bureau. Zit er zelfs over na te denken om er voor thuis ook een aan te schaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

pdebie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:26:
[...]

Vesa Deskmounts inmiddels ook binnen. Montage was vrij simpel en kabels zijn nu mooi weggewerkt.

Heb nu echt zeeën van ruimte op mijn bureau. Zit er zelfs over na te denken om er voor thuis ook een aan te schaffen. :)
Dat ziet er wel strak uit! :D Wel een tikje prijzig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
Ealanrian schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:09:
Maar met wat motivatie training kom je een heel end. Zorgen dat je weet waarvoor en waarom je op staat helpt behoorlijk.
Dat doe ik juist niet, omdat ik dan nóg langer wil blijven slapen. ;(
Ik ben dus ook blij dat het half februari eindelijk is afgelopen en er iets nieuws komt. :)

Ik was de afgelopen 2 dagen wel vroeg wakker (7u), maar gisteren had ik er geen zin in en ging weer lekker in mijn bedje en werd het alsnog laat.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Ai.... eToro weet mijn wachtwoord terug te sturen, ipv een stel-nieuw-wachtwoord-linkje. Toch wel jammer, voor een financiële instelling met creditcard koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 02:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Neem gewoon kinderen. Zelfs als ze uit logeren zijn en ik het flink laat maak kan ik (verstokte tot in de dag slaper) niet meer langer slapen dan een uur of 10:00.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
TheNephilim schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:29:
[...]

Dat ziet er wel strak uit! :D Wel een tikje prijzig :+
Ze zijn inderdaad wel prijzig, maar ook erg stevig! En ik heb liever een wat duurder, maar steviger systeem dan een goedkopere waarbij de monitoren alle kanten op schudden als je ook maar iets tegen het bureau aan stoot.
steffex schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:14:
Een andere optie is een slaap tracker. Die gaat je na een tijdje data verzamelen wekken op het moment dat je het lichts slaapt. Daardoor wordt je ook veel fijner wakker dan wanneer de wekker afgaat en jij in je diepe slaap zit.
Maar ik mag aannemen dat hij dit doet VOOR een door jou ingestelde tijd, want normaal sta ik om 6.25 op. Zou niet best zijn als ik om 7.00 uur op mijn lichts slaap, want dan kom ik alsnog te laat op mijn werk :P

[ Voor 40% gewijzigd door PdeBie op 14-01-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb ook heel veel last van op tijd opstaan. Ik heb te flexibele werktijden. Maar als er iets op de agenda staat, dan kan ik wel op tijd wakker worden. Ook toen ik nog studeerde. Als ik een college had of een tentamen vroeg begon, dan was ik altijd vroeg op. Maar had ik dat niet, dan sliep ik gewoon een paar uur extra, of ik ontbeet langzaam en stond heel langzaam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:37:
Ik heb ook heel veel last van op tijd opstaan. Ik heb te flexibele werktijden. Maar als er iets op de agenda staat, dan kan ik wel op tijd wakker worden. Ook toen ik nog studeerde. Als ik een college had of een tentamen vroeg begon, dan was ik altijd vroeg op. Maar had ik dat niet, dan sliep ik gewoon een paar uur extra, of ik ontbeet langzaam en stond heel langzaam op.
Exact hetzelfde als bij mij. Moet ik niet vroeg op, blijf ik liggen, moet ik wel vroeg op: Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

[...]

Daglicht als in zonlicht? met UV en de rest van de straling?
Ja.
Zo ja dan gaat een wake-up light ook niet werken.
Het zal het niet helemaal oplossen, het negatieve effect kan wel flink gedempt worden.
En ik zeg niet dat een wake-up light niet werkt, ik stel dat het niet werkt om de zin om uit bed te komen te vergroten.
Bij mij wel en zo te zien bij wat anderen in dit topic ook ;)

edit:
Natuurlijk, karakter, motivatie enzovoort is allemaal belangrijk maar wordt vaak eerder overschat dan onderschat. Het menselijk lichaam is een complex iets en problemen zijn lang niet altijd op te lossen door iets maar heel graag te willen.

[ Voor 19% gewijzigd door kenneth op 14-01-2014 15:52 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
GateKeaper schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:30:
Ai.... eToro weet mijn wachtwoord terug te sturen, ipv een stel-nieuw-wachtwoord-linkje. Toch wel jammer, voor een financiële instelling met creditcard koppeling.
Mm, ik zou de siteadmin vragen of hij je profiel volledig wilt verwijderen. En zeggen dat als je er ooit nog iets van terug vindt dan ....

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Afgelopen vrijdagavond flink wat alcoholische versnaperingen gehad en rond een uur of 3 's nachts gaan slapen en moest zaterdag om 9.30 bij de opticien zijn. Rond 10.00 was ik terug en ben ik weer naar bed gegaan, geslapen tot 13.00 :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

DeluxZ schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:
Afgelopen vrijdagavond flink wat alcoholische versnaperingen gehad en rond een uur of 3 's nachts gaan slapen en moest zaterdag om 9.30 bij de opticien zijn. Rond 10.00 was ik terug en ben ik weer naar bed gegaan, geslapen tot 13.00 :+
Toch niet om je ogen te laten meten?
"Sorry, maar ik zie echt niet scherp hoor. Zelfs de sterkste glazen werken niet" :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
[...]

Daglicht als in zonlicht? met UV en de rest van de straling? Zo ja dan gaat een wake-up light ook niet werken. Gebrek aan daglicht door een verkeerd ritme dat kan zeker zo zijn. En ik zeg niet dat een wake-up light niet werkt, ik stel dat het niet werkt om de zin om uit bed te komen te vergroten.
Hoe weet jij wat de 'zin om uit bed te komen' bepaalt? Je eigen wil? Grapjas :D

Ik heb hier wel een stapel (confidential) informatie liggen over het hoe en waarom van de wakeup light. Lekker veel informatie over kleurtemperaturen, cortisol en een hele andere lading hormonen en menselijk gedrag. Er zit aardig wat (gebruikers)onderzoek in het hoe en waarom het werkt. Mooi dat zoveel Tweakers tevreden zijn :D

Oh, en met UV 'en de rest van de straling' heeft het niet zo veel van doen ;)
kenneth schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:51:
Natuurlijk, karakter, motivatie enzovoort is allemaal belangrijk maar wordt vaak eerder overschat dan onderschat. Het menselijk lichaam is een complex iets en problemen zijn lang niet altijd op te lossen door iets maar heel graag te willen.
Dat dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door armageddon_2k1 op 14-01-2014 16:26 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

.Gertjan. schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:01:
[...]

Toch niet om je ogen te laten meten?
"Sorry, maar ik zie echt niet scherp hoor. Zelfs de sterkste glazen werken niet" :+
Nee, een periodieke controle ;) En ik heb nachtlenzen :) _/-\o_

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:25:
[...]
Ik heb hier wel een stapel (confidential) informatie liggen over het hoe en waarom van de wakeup light.
:w oud "collega" :)
Vanwege dat soort projecten leek de grote blauwe reus mij wel tof om te werken, maar helaas krijg ik gewoon een back-office projectje toegewezen. Desalniettemin een leuke club :)
Lekker veel informatie over kleurtemperaturen, cortisol en een hele andere lading hormonen en menselijk gedrag. Er zit aardig wat (gebruikers)onderzoek in het hoe en waarom het werkt. Mooi dat zoveel Tweakers tevreden zijn :D
Philips is natuurlijk groot in licht dus kan mij voorstellen dat ze daar goed hun best op hebben gedaan. Alleen erg jammer dat het speelgoed vaak zo gruwelijk duur is :X Ik heb nog een wakeup light uit de begintijd, maar dat was een behoorlijk duur ding (maar doet het nog steeds :) ).

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:31:
[...]

Nee, een periodieke controle ;) En ik heb nachtlenzen :) _/-\o_
Nachtlenzen? Dat is ook het eerste wat ik er van hoor. Ik neem aan dat dit een joke is? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik heb er al langer over gehoord, dus neem aan dat het echt kan / bestaat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:07

StM

Jup, zijn harde lenzen die je ogen een beetje boller drukken zodat je afwijking gecorrigeerd wordt wat dan overdag langzaam weer terug gaat. Je moet er alleen maar tegen kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Heb hier ook een wakeup light, maar bij mij werkt het niet echt :P. Maar dat kan ook met verstoorde dag/nacht ritme te maken hebben. In Mexico (7 uur tijdsverschil met NL) stapte ik tijdens mijn vakantie fluitend om 9:00 mijn bed uit, terwijl ik in NL dat vrijwel nooit heb :P.

* HMS slingert zijn Philips energy light (Blu) maar eens aan.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:56:
[...]

Nachtlenzen? Dat is ook het eerste wat ik er van hoor. Ik neem aan dat dit een joke is? :$
Hier ook nachtlenzen. Ben er erg tevreden over :). Het werkt alleen als je een negatieve dioptrie in je bril / lenzen hebt zitten, in dat geval is je oog te bol (:P). Volgens mij komt het in simpele taal neer op het platter maken van je hoornvlies en daardoor de benodigde correctie te krijgen. Dit werkt trouwens maar met sterktes tot -5 o.i.d.
StM schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:06:
Jup, zijn harde lenzen die je ogen een beetje boller drukken zodat je afwijking gecorrigeerd wordt wat dan overdag langzaam weer terug gaat. Je moet er alleen maar tegen kunnen :)
Hmm, nu spreken we elkaar al gelijk weer tegen :D

[ Voor 59% gewijzigd door HMS op 14-01-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:56:
[...]

Nachtlenzen is geen grap. Nachtlenzen zijn lenzen die je 's nachts draagt en daarbij je hoornvlies tijdelijk vervormen, waardoor je daarna een dag (in praktijk soms langer) lang scherp ziet.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nachtlenzen kun je de ondertiteling van je dromen beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Aah dus daar zijn ze voor... maar wie maakt die ondertiteling dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Dan is dat niet voor mij: -8 en cilinder van 2
Maar al dat gedoe aan mijn ogen (vervormen of belazseren) is niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
SPee schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:57:
Dan is dat niet voor mij: -8 en cilinder van 2
Maar al dat gedoe aan mijn ogen (vervormen of belazseren) is niks voor mij.
Laseren kan best goed uitpakken hoor. Mijn vriendin heeft het laten doen en die ging van nog geen meter verder kunnen kijken naar ogen die beter zijn dan die van mij. Ze zit nu op iets van -0.25 wat echt verwaarloosbaar is.
Je moet alleen goed uitkijken want er zijn een hoop verschillende technieken en de één heeft wat meer kans op vervelende bijeffecten dan de andere. Verder ook in een fatsoenlijke kliniek laten doen en niet één of andere toko.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 14-01-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Caelorum schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:05:
[...]

Laseren kan best goed uitpakken hoor. Mijn vriendin heeft het laten doen en die ging van nog geen meter verder kunnen kijken naar ogen die beter zijn dan die van mij. Ze zit nu op iets van -0.25 wat echt verwaarloosbaar is.
Je moet alleen goed uitkijken want er zijn een hoop verschillende technieken en de één heeft wat meer kans op vervelende bijeffecten dan de andere. Verder ook in een fatsoenlijke kliniek laten doen en niet één of andere toko.
Dan nog heb je kans dat het niet helemaal lekker loopt. Niet dat j direct blind ben, maar dat je niet het gewenste effect krijgt. Mijn vader heeft het ook gedaan, en hij moest voor één ook nog 2x extra er onder (kosteloos natuurlijk, was een goede zaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:07

StM

Ik vind het probleem vooral dat je mogelijk je mogelijkheden in de toekomst verspeeld als er nog betere technieken zijn. Ik zit nu op ~-1.75 en buiten tv kijken en in de auto leef ik grotendeels zonder bril. De kans is echter groot dat het langzaam zal verergeren. En dan is het niet gegarandeerd dat je nogmaals geholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dafuq? Dit werkt gewoon!

Maps linkje

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Waarom zou dat niet werken Firesphere?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rutix schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:02:
Het is een ontdekking die ik net doe :D

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
Rutix schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:02:
Firesphere zal hiervoor wel altijd eerst ergens anders de coördinaten hebben opgezocht om die te bekijken in Google Maps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh das ook toevallig, woon daar niet ver vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
.Gertjan. schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:52:
[...]

:w oud "collega" :)
Vanwege dat soort projecten leek de grote blauwe reus mij wel tof om te werken, maar helaas krijg ik gewoon een back-office projectje toegewezen. Desalniettemin een leuke club :)

[...]

Philips is natuurlijk groot in licht dus kan mij voorstellen dat ze daar goed hun best op hebben gedaan. Alleen erg jammer dat het speelgoed vaak zo gruwelijk duur is :X Ik heb nog een wakeup light uit de begintijd, maar dat was een behoorlijk duur ding (maar doet het nog steeds :) ).
Leuk, wat heb jij gedaan?
Ik ben functie-ontwikkelaar / architect (voor kleinere projecten) op het moment. Zeer leerzaam, maar ik weet niet of ik dit 5 jaar wil gaan doen ;) Alleen maar rennen van crisis maar crisis af en toe ;)

De WUL was overigens geen lighting project, maar een Consumer lifestyle project. Lighting is meer B2B tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
StM schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:25:
Ik vind het probleem vooral dat je mogelijk je mogelijkheden in de toekomst verspeeld als er nog betere technieken zijn. Ik zit nu op ~-1.75 en buiten tv kijken en in de auto leef ik grotendeels zonder bril. De kans is echter groot dat het langzaam zal verergeren. En dan is het niet gegarandeerd dat je nogmaals geholpen kan worden.
Dat klopt al is er sowieso geen garantie dat je in de toekomst kan worden geholpen. De technieken van vandaag mogen dan wellicht niet meer en niet elk oog is geschikt voor elke techniek. Maar het blijft uiteraard een persoonlijke afweging, maar met meer dan -4 zou ik er toch serieus over gaan nadenken. Vooral als je wat jonger bent en zo de kosten van lensen/brillen kan uitsparen.
Omdat het voor ons een nogal groot bedrag was hebben we het even goed uitgerekend en we zouden het binnen 15 jaar terugverdienen en dan gaven we helemaal niet zoveel uit aan lensen en brillen. (niet zoveel als dat zou moeten in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik wil binnenkort een afspraak gaan maken bij een specialist voor een laserbehandeling. Draag nu een bril, heb 15 jaar lenzen gedragen maar kan dat nu niet meer (mijn ogen willen dat niet meer, ze gaan ontsteken als ik voor een langere periode lenzen deaag). Heb -3.5 en -2.75, zonder bril kan ik echt niet functioneren. 't Is ook al jaren stabiel. Maar een bril is gewoon irritant, je ziet niets als het regent, ding valt van je hoofd als je aan het klussen bent oid, etc.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
https://sen.se/

Mijn houding is getransformeerd van: wat moet ik hiermee, mmm misschien toch nog een keer kijken, dat is interessant en zit nu op 't moment: want ik het nu of misschien want ik het later :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Bij die dingen denk ik altijd, kan ik het niet beter, maarja dat zal vast niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Mijn wake-up light heeft random functie knoppen. Zet je de radio aan, gaat het licht aan enzo, heel handig *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
We hebben vorige week TFS 2013 uitgerold en ik kom nu de hele tijd dingen tegen waarvan ik denk dat is super fancy :D! Zoals dat je nu meteen in de code kunt zien hoeveel changes er zijn geweest en door wie en welke changeset.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NRfZIqb.png

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Doet ie dat automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:49
Ja doet die automatisch.
Alleen als je VS2013 Ultimate hebt, Code Lens heet die feature!

Gebruik zelf geen TFS, dus ik heb deze feature dan niet.
Maar Code Lens heeft ook heel handig een teller hoevaak een referentie van die variable/methode/property wordt gebruikt.

[ Voor 28% gewijzigd door Ryur op 15-01-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Ik zou gillend gek worden als bij elke regel alle wijzigingen zouden staan... De laatste lijkt me wel voldoende en alleen als je er behoefte aan hebt dus met een snel toets ofzo. Maar misschien werk ik te weinig in teams. Maar super fancy is het wel.

Oja goedemorgen allemaal. Tijd voor koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ealanrian schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:54:
Ik zou gillend gek worden als bij elke regel alle wijzigingen zouden staan... De laatste lijkt me wel voldoende en alleen als je er behoefte aan hebt dus met een snel toets ofzo. Maar misschien werk ik te weinig in teams. Maar super fancy is het wel.

Oja goedemorgen allemaal. Tijd voor koffie.
Het staat niet bij elke regel. Het is per method en als je popup wilt zien moet je op "8 Changes" klikken ;).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Alt-5, de muis is voor eindgebruikers :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
kenneth schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:06:
Alt-5, de muis is voor eindgebruikers :+
Ik gebruik ook de shortcuts natuurlijk maar ik zei klikken om duidelijk te maken dat je een actie moet uitvoeren om de popup te kijken.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutix schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:09:
[...]

Ik gebruik ook de shortcuts natuurlijk maar ik zei klikken om duidelijk te maken dat je een actie moet uitvoeren om de popup te kijken.
Want een sneltoets is geen actie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Goeiemorgen. Iemand koffie?

Het wordt een feestdag vandaag vrees ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Wat? Feest? Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Beetje jammer dat Code Lens alleen in Ultimate zit. Het is een handige functie, maar ik vind het een upgrade naar Ultimate niet rechtvaardigen. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:23:
Beetje jammer dat Code Lens alleen in Ultimate zit. Het is een handige functie, maar ik vind het een upgrade naar Ultimate niet rechtvaardigen. :)
Wat voor een bedrag moet je daarbij aan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:25:
[...]

Wat voor een bedrag moet je daarbij aan denken?
In de Microsoft Store:
Visual Studio Ultimate 2013 met MSDN (nieuw)
€ 17.228,00 incl. BTW

De prijs zonder MSDN-abo kan ik zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:28:
[...]

In de Microsoft Store:
Visual Studio Ultimate 2013 met MSDN (nieuw)
€ 17.228,00 incl. BTW

De prijs zonder MSDN-abo kan ik zo snel niet vinden.
Had wellicht een paar honderd euro verwacht, maar 17k... Not really, WTF! -O- Niet gek dat het 't dan niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:29:
[...]

Had wellicht een paar honderd euro verwacht, maar 17k... Not really, WTF! -O- Niet gek dat het 't dan niet waard is.
Dat is met MSDN he. Dus je krijgt dan niet alleen alle VS versies maar ook licenties voor alle windows OS'es, alle office versies, alle SQL versies, alles wat Microsoft verkoopt kan je dan via MSDN krijgen (wel voor ontwikkel puproses ofcourse).

Op http://www.visualstudio.com/en-us/products/how-to-buy-vs kun je hem krijgen voor 14k en dat is alleen voor nieuwe gebruikers. Als je al een MSDN had en die verlengt dan is die maar 5k ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Rutix op 15-01-2014 09:39 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Gewoon zonder MSDN op dvd is 550 dollar. http://www.amazon.com/Mic...s=Microsoft+Visual+Studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Dat is geen ultimate en daar ging het om ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Dat is Pro, en niet Ultimate. Ik kan Ultimate ook niet los vinden. Maar die € 17.000,- is ook niet helemaal eerlijk, want het renewen van dat abo kost € 5,500,-, en ik verwacht niet dat je een dergelijk abo maar voor 1 jaar neemt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Woy op 15-01-2014 09:46 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Ok ik ben dus echt niet wakker... best wel jammer dat ie niet zonder MSDN te koop lijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:21:
[...]
Leuk, wat heb jij gedaan?
Ik ben functie-ontwikkelaar / architect (voor kleinere projecten) op het moment. Zeer leerzaam, maar ik weet niet of ik dit 5 jaar wil gaan doen ;) Alleen maar rennen van crisis maar crisis af en toe ;)
Ik heb gewerkt aan een rewrite van het claim systeem van CL. Best een leuk project, kon redelijk autonoom werken en heb best gave dingetjes gebouwd :) Heb daar diverse delen van het project voor mijn rekening genomen (analyse, design, implementatie, etc).

Daarnaast heb ik een rol gespeeld in het ICT deel van een recente grote recall actie die ze deden. Ik was daar (mede)verantwoordelijk voor het ondersteunen van de mensen die rapportages/planningen maakten en verantwoordelijk voor de opzet en onderhoud van een soort data-warehouse. Uiteindelijk via die weg een paar goede referenties gescoord waarmee ik uiteindelijk mijn eigen bedrijf heb kunnen starten :)

Philips was erg tevreden over mij, maar ik kon mijn draai niet vinden bij mijn "echte" werkgever (ik was inhuur) waardoor ik uiteindelijk toch ben vertrokken. Maar men was erg lovend over mijn werk en heeft mij erg goede waarderingen gegeven in de project evaluaties :)
De WUL was overigens geen lighting project, maar een Consumer lifestyle project. Lighting is meer B2B tegenwoordig.
Klinkt op zich wel logisch. Binnen de lifestyle tak heeft de grote blauwe reus sowieso wel toffe projecten :) Altijd wel onder de indruk geweest van hun innovaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

Grrrr. Vagrant onder Windows wil niet werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Heerlijk hoe een div met contenteditable op true zich gedraagt in de verschillende browsers, en dan vooral bij het deleten van items...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
alienfruit schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:58:
Nee, daar heb ik ook last van gehad. Op gegeven moment de hoop opgegeven en alleen nog maar onder Linux/OSX gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zo, site met wincache gebrouwen. Pagina's laden nu binnen de seconde (tussen de 0.3 en 0.8). Dat met meerdere .JS files (o.a. Jquery en UI). Qua inhoud is het vrij zwaar, dus ik ben super tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieonos
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:20
Douweegbertje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:29:
Zo, site met wincache gebrouwen. Pagina's laden nu binnen de seconde (tussen de 0.3 en 0.8). Dat met meerdere .JS files (o.a. Jquery en UI). Qua inhoud is het vrij zwaar, dus ik ben super tevreden. :)
Wincache cached toch alleen de bytecode van de PHP? Dan heb je geen winst bij je js-files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Klopt, meer de output dan de bytecode zelf. Verder gaf ik dat alleen aan als argument over wat er allemaal ongeveer in zit :p. Zo bijzonder hoeft het niet te zijn om loadtimes < 0.5 te krijgen met plain html en weinig PHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

alienfruit schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:58:
Hmmm, die heb ik eergisteren ook geïnstalleerd. Nog niks mee gedaan eerlijk gezegd, maar wil dit nog wel eens bekijken. Kant en klare dev-omgevingen met één klik spreken me wel aan! :o

---

Synology binnen! 8) Helaas, doet het ding enorm lang over de pariteitscontrole. Hij is al zeker een 2 uur bezig en de teller staat nu op 20% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Wow wat is het hier rustig :+ moeten mensen een keer werken ofzo?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutix schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:24:
Niet minder dan gewoonlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Rutix schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:24:
Over werken gesproken; ik moet nog een slider toevoegen aan een website die al een tijdje geleden is opgeleverd. Natuurlijk was dit toen al vertraagd en is het een oude 'basis'. Oude Bootstrap enzo... :/

Geen zin :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Heeft wehkamp nu serieus een zoekbalk by design laten functioneren als een knop? 8)7 Of in ieder geval, zo ziet het eruit. Eigenlijk is het een link, gevisualiseerd als een tekstvak met search-icon om te zoeken.

Het "typ hier..." komt dus naar voren, wanneer je op het neppe "Zoeken" tekstvak klikt. |:(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v9fkj3D.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
GateKeaper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:28:
Heeft wehkamp nu serieus een zoekbalk by design laten functioneren als een knop? 8)7 Of in ieder geval, zo ziet het eruit. Eigenlijk is het een link, gevisualiseerd als een tekstvak met search-icon om te zoeken.

Het "typ hier..." komt dus naar voren, wanneer je op het neppe "Zoeken" tekstvak klikt. |:(

[afbeelding]
Volgens mij zijn ze met A/B testen bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
GateKeaper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:28:

[afbeelding]
Zo is het natuurlijk wel duidelijk :), ook voor diegene waarbij het verstand zich op een niet nader te noemen plaats bevindt.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik dacht ik mail socialdeals wel even om 't feit dat hun algemene voorwaarden in een textarea zijn geplaatst. Krijg ik dit antwoord terug:
Je hebt goed gezien dat je kunt typen in het veld waarin de algemene voorwaarden vermeld staan.

Echter is het je vast ook opgevallen dat je de aangebrachte wijzigingen niet kunt opslaan. Deze zijn ook verdwenen wanneer je de pagina bijvoorbeeld vernieuwd.

Onze algemene voorwaarden zijn dus niet aan te passen.
|:(

Oh en geef 't even door, je hoeft niet meer via https in te loggen:
Het klopt dat wanneer je op onze website inlogt, er geen 'https://' staat. Wij maken gebruik van andere veiligheidsprocedures, waardoor jouw inloggegevens wel beschermd zijn. Dit kun je teruglezen onder onze privacy policy. Je begrijpt waarschijnlijk dat wanneer onze website niet veilig zou zijn, Social Deal al niet meer zou bestaan.
|:( |:(

[ Voor 30% gewijzigd door BtM909 op 15-01-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:39:
Ik dacht ik mail socialdeals wel even om 't feit dat hun algemene voorwaarden in een textarea zijn geplaatst. Krijg ik dit antwoord terug:

[...]

En wat zeggen ze als je vraagt waarom die algemene voorwaarden in een editable text-area staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Check ook even m'n edit :P

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 15-01-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

_Moe_ schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:35:
[...]
Zo is het natuurlijk wel duidelijk :), ook voor diegene waarbij het verstand zich op een niet nader te noemen plaats bevindt.
Duidelijk.., ik verwacht ook helemaal niet dat "Zoeken" veranderd wanneer ik ga typen. Nee, je verwacht echt dat het menu veranderd in een grote zoekbalk, wanneer je op een zoekbalk klikt. :F
BtM909 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:39:

Geen speld tussen te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

Dan is het wel makkelijker scrollbaar te maken voor de developer ;)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem je ook de moeite om ze uit te leggen hoe het dan wel allemaal moet en vooral waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Omg..Kiala heeft er 1,5 week voor nodig gehad om een pakketje 80 KM verderop te bezorgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markvt schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:44:
Ja, ik zie het nut van een textarea wel in, maar ze hadden hem toch gewoon non-editable kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Dan was het ook een kleine moeite geweest om readonly="readonly" te zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

Vraag me wel af of ze iets met css gedaan hebben om het te kunnen printen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ja klopt want overflow is zo lastig (wat ze nota bene op andere plekken ook gebruiken) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Heeft iemand trouwens RDW ooit gemailed over hun security issue :P?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Ja, ik zie het nut van een textarea wel in, maar ze hadden hem toch gewoon non-editable kunnen maken?
Is toch niet nodig, je kunt hem toch niet opslaan.. Nu kun je hem tenminste als scratchpad gebruiken terwijl je de site open hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:44:
[...]

Neem je ook de moeite om ze uit te leggen hoe het dan wel allemaal moet en vooral waarom?
Ik twijfel idd om 't maar te laten liggen... Verspilde moeite.
EddoH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:
[...]

Is toch niet nodig, je kunt hem toch niet opslaan.. Nu kun je hem tenminste als scratchpad gebruiken terwijl je de site open hebt.
Daar gebruik je toch
data:text/html, <html contenteditable>
voor (in je adresbar frotten)

Rutix schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:
Volgens mij is die gefix0rds

[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 15-01-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

BtM909 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:49:

Daar gebruik je toch
data:text/html, <html contenteditable>
voor (in je adresbar frotten)
OMGWTFBBQ!111eeneen! Jij 1337 h4x0r!!! Je hebt gewoon de browser gehackt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
wie had dat ook al weer ooit zijn in subscript staan?
Was handig om dat linkje te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPee schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:54:
wie had dat ook al weer ooit zijn in subscript staan?
Was handig om dat linkje te klikken :)
OkkE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wtfuzzle... een klant die z'n Analytics code in de content heeft geplakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Nog mijn dank voor de discussie over wake-up lights. Nu zie ik op iedere website wake-up lights verschijnen.

Al is dat nog niet zo irritant als reclames voor filmpjes. Klik steeds vaker de filmpjes weg, ipv het skippen van de reclame (wat dus steeds vaker niet meer kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rutix schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:
Die is zonder feedback gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

GateKeaper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:08:
Nog mijn dank voor de discussie over wake-up lights. Nu zie ik op iedere website wake-up lights verschijnen.

Al is dat nog niet zo irritant als reclames voor filmpjes. Klik steeds vaker de filmpjes weg, ipv het skippen van de reclame (wat dus steeds vaker niet meer kan).
Je kunt gewoon browser extensions installeren die dit tegen gaan. Ghostery en AdBlock Plus, bijvoorbeeld.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Die is zonder feedback gefixt.
Lezen ze soms mee..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Korben schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:16:
[...]

Je kunt gewoon browser extensions installeren die dit tegen gaan. Ghostery en AdBlock Plus, bijvoorbeeld.
Daar ben ik (nog) principieel op tegen. Ik besef me dat websites afhankelijk zijn van reclame inkomsten, en op de meeste sites stoort het ook helemaal niet. Maar filmpjes tegenwoordig, bah. Eerst 30 seconden ervoor, als je geluk hebt duurt het filmpje zelf wel langer dan de reclame die eraan vooraf ging, en als je dan een 2é aanklikt, krijg je vaak gewoon weer reclame.

Dat resulteert er bij mij regelmatig in dat ik betreffende site gewoon weg klik, en een gedacht heb van "fuck-maar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

GateKeaper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Daar ben ik (nog) principieel op tegen.
Waarom, als ik vragen mag? Het feit is dat (bijvoorbeeld) Google never nooit niet features als die van Ghostery in Chrome zal bouwen. Daar hebben ze zelf, begrijpelijk, veel te veel profijt bij. De enige manier om er dan toch van te profiteren is door middel van extensions.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Pagina: 1 ... 14 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.