De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 116 Laatste
Acties:
  • 267.928 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-08 14:46
Jongens, hier eventjes een kleine vraag tussendoor... ;)

Wanneer je het volgende hebt:
for(int i = 0; i < someNumber; i++) {
for(int j = i; j < someNumber; j++) {
doSomething()
}
}

Wat is de bigOh hiervan? N log(N)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:48:
[...]

Waarom al die haat naar facebook?
Het business model van facebook is het verkopen van haar gebruikers. Ik wil als gebruiker van facebook zelf kunnen kiezen wat ik deel via facebook, i.e. wat zij verkopen aan hun adverteerders.

Om Zuckerberg te quoten:
Imageine [...] or consulting with a doctor face-to-face -- just by putting on goggles in your home.
Facebook moet verre van mijn medische gegevens blijven.

Daarnaast ben ik het met de maker van minecraft eens, facebook is geen softwarebedrijf. Iets dat MS bijvoorbeeld wel is. Een overname door MS had ik een stuk minder erg gevonden. Wat mij betreft was een overname uberhaupt niet nodig geweest. Mgoed, het is aan de eigenaren van Oculus om die beslissing te nemen.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
Robbiedobbie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:52:
Jongens, hier eventjes een kleine vraag tussendoor... ;)

Wanneer je het volgende hebt:
for(int i = 0; i < someNumber; i++) {
for(int j = i; j < someNumber; j++) {
doSomething()
}
}

Wat is de bigOh hiervan? N log(N)?
Sum(1..n) = 1/2n * (n+1) = O(n^2)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Grijze Vos schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Sum(1..n) = 1/2n * (n+1) = O(n^2)
Dacht ik al ;) Iemand hier bleef volhouden dat het NlogN was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Robbiedobbie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:06:
[...]

Dacht ik al ;) Iemand hier bleef volhouden dat het NlogN was :+
doSomething() moet dan wel in O(1) draaien. Als dat ook een 'tragere' functie is, dan wordt het nog erger ;P

edit: een andere manier om het te bekijken is dat je O(n * n * 1) doet, dus (n^2)

[ Voor 12% gewijzigd door HMS op 26-03-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
HMS schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:07:
[...]

doSomething() moet dan wel in O(1) draaien. Als dat ook een 'tragere' functie is, dan wordt het nog erger ;P

edit: een andere manier om het te bekijken is dat je O(n * n * 1) doet, dus (n^2)
I know I know. Ik werd gewoon aan het twijfelen gebracht doordat die ander maar bleef volhouden dat het NlogN was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Freaky en geniaal zijn niet mutually exclusive ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijze Vos schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:04:
[...]

Het business model van facebook is het verkopen van haar gebruikers. Ik wil als gebruiker van facebook zelf kunnen kiezen wat ik deel via facebook, i.e. wat zij verkopen aan hun adverteerders.

Om Zuckerberg te quoten:

[...]

Facebook moet verre van mijn medische gegevens blijven.

Daarnaast ben ik het met de maker van minecraft eens, facebook is geen softwarebedrijf. Iets dat MS bijvoorbeeld wel is. Een overname door MS had ik een stuk minder erg gevonden. Wat mij betreft was een overname uberhaupt niet nodig geweest. Mgoed, het is aan de eigenaren van Oculus om die beslissing te nemen.
Voor dat laatste geldt natuurlijk assumptions are ...

Facebook is een software/servicesbedrijf en zij willen de oculus als software service neer gaan zetten blijkt uit de teksten. Daar zie ik niets verkeerd in en dus op zich ook een best logische/interessante overname.

Jij haalt echter Notch aan en laat hij nou een prima voorbeeld zijn van hetgeen waar jij hem voor gebruikt als tegenvoorbeeld; Notch heeft veel geld verdiend door op het juiste moment met brakke code een gameconcept te kopieren en uit te breiden en daarbij toch prima spel neer te zetten en zijn bedrijf daarbij op te zetten. Meer heeft hij niet gedaan. Notch is dus al helemaal geen internet entrepreneur maar eerder iemand die graag luidskeels zijn mening verkondigt (geregeld zonder al teveel kennis van zaken) en daarbij zijn bekendheid maar al te graag gebruikt.

Notch heeft echter nog nauwelijks iets gepresteerd buiten het maken van games (Scrolls is nu ook niet echt de wonderhit die het zou worden) en Mojangg maakt alleen games. Eigenlijk heeft hij dus net zo min recht van spreken of verstand van dergelijke overnames in niet direct gerelateerde markten als wij.

Daarnaast is Notch keihard aan het trappen de laatste tijd tegen facebook en klagen over alles wat ze doen, maar vervolgens heeft hij zelf nog wel gewoon een facebook en ook zijn bedrijf is er actief... Hoe serieus kun je hem dan nog nemen vraag ik me af?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:48:
[...]

Waarom al die haat naar facebook? Ik snap dat niet. Facebook ziet in dat men niet het eeuwige leven heeft.
Ik hoop dat je snapt dat die eerste zin compleet niets met de rest van je relaas te maken heeft? Haat jegens Facebook is compleet ongerelateerd aan de verklaring waarom Facebook de overname doet, en destemeer aan wat Facebook met hun klanten doet.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 26-03-2014 13:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
Je betoog heeft twee logische flaws. Enerzijds hang je een strawman op door te doen alsof ik een argument from authority gebruik, en vervolgens probeer je die autoriteit te discrediten.

Ik refereerde alleen maar aan Notch om context te geven aan wat ik zeg. Verder ben ik het met die specifieke statement eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik vind het wel grappig dat mensen om het hardst staan te roepen dat ze gaan stoppen met het gebruiken van <product> zodra bekend wordt dat Facebook het overneemt (Instagram, WhatsApp, nu de Oculus Rift) maar staan te juichen zodra Google iets overneemt.

Dit terwijl Google een veel slechtere reputatie heeft, en dan zowel qua privacy als het voortzetten van overgenomen bedrijven. De meeste producten die op zo'n manier in handen komen van Google worden tenslotte gekilled.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijze Vos schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:27:
Je betoog heeft twee logische flaws. Enerzijds hang je een strawman op door te doen alsof ik een argument from authority gebruik, en vervolgens probeer je die autoriteit te discrediten.

Ik refereerde alleen maar aan Notch om context te geven aan wat ik zeg. Verder ben ik het met die specifieke statement eens.
Klopt, daar hebben jullie alle twee (dus ook oisyn) een punt dat ik eigenlijk 2 dingen combineer, maar vervolgens 1 ding niet terug laat komen (Terwijl ik dat in de eerste zin aanhaalde) en ik las jou stuk inderdaad alsof jij Notch als authoriteit gebruikte op dat gebied.

Ik heb ook een tip over je opmerking hierboven; Of schrijf het in het Nederlands of in het Engels, nu is het Nederengels, en dat doet veel af aan het verder valide punt wat je maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:19:
[...]

Freaky en geniaal zijn niet mutually exclusive ;)
Dat is waar. Mijn freakiness-drempel ligt waarschijnlijk anders als het gaat om medische techniek :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:31:
[...]
Ik heb ook een tip over je opmerking hierboven; Of schrijf het in het Nederlands of in het Engels, nu is het Nederengels, en dat doet veel af aan het verder valide punt wat je maakt.
Beetje flauw om op zo'n moment dit als erin te gooien alsof je hem in diskrediet wil brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbiedobbie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Beetje flauw om op zo'n moment dit als erin te gooien alsof je hem in diskrediet wil brengen...
Die snap ik niet helemaal? Hoe draagt mijn reactie er aan bij dat iemand vertrouwen in hem zou verliezen? Ik geef hem de tip dat hij de talen niet zo moet mixen omdat zijn punt, welke hij terecht maakt, er op deze wijze niet heel duidelijk uit naar voren komt (en misschien zelfs wel afleidt van zijn punt).

Daar zit niets in wat ook maar enigzins met diskrediet te maken heeft. In mijn omgeving heet zoiets gewoon opbouwende kritiek (Iets waar iedereen in zijn beoordelingsgesprekken ook mee te maken heeft).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HuHu schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:46:
[...]

Dat is waar. Mijn freakiness-drempel ligt waarschijnlijk anders als het gaat om medische techniek :9 .
Oh de techniek vind ik fantastisch hoor. Maar de gedachte dat je hele schedel uit je hoofd is gehaald, brrr. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik vanochtend ook inderdaad... Ik had bovendien ineens geen honger meer. Dat was op zich prima, want ik was mijn ontbijt vergeten en dat scheelde dus ook weer een bezoekje aan het tankstation voor een smerige sandwich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:29:
[...]

Die snap ik niet helemaal? Hoe draagt mijn reactie er aan bij dat iemand vertrouwen in hem zou verliezen? Ik geef hem de tip dat hij de talen niet zo moet mixen omdat zijn punt, welke hij terecht maakt, er op deze wijze niet heel duidelijk uit naar voren komt (en misschien zelfs wel afleidt van zijn punt).

Daar zit niets in wat ook maar enigzins met diskrediet te maken heeft. In mijn omgeving heet zoiets gewoon opbouwende kritiek (Iets waar iedereen in zijn beoordelingsgesprekken ook mee te maken heeft).
Wel, ik vind dat je het niet had moeten toevoegen in je bericht maar hem gewoon opbouwende kritiek had moeten sturen via DM.

Indien je het echt storend vind, kan je natuurlijk altijd een TR aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-08 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

101 MB xml bestand parsen op een gewone consumenten hosting... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
.oisyn schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:33:
[...]

Oh de techniek vind ik fantastisch hoor. Maar de gedachte dat je hele schedel uit je hoofd is gehaald, brrr. ;)
Fantastische techniek die voor velen een zeker toekomstperspectief zal bieden.

Nog even en er zal wel een website als mensenonderdelen.NL tevoorschijn komen :p

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:39:
[...]

Wel, ik vind dat je het niet had moeten toevoegen in je bericht maar hem gewoon opbouwende kritiek had moeten sturen via DM.

Indien je het echt storend vind, kan je natuurlijk altijd een TR aanmaken ;)
Persoonlijk ben ik van mening dat incidentele opbouwende kritiek gewoon in het publiek moet kunnen. Als je iemand constant opbouwende kritiek moet geven, dan doe ik dat ook liever prive (Net als met negatieve kritiek). Maar ik snap je punt hoor...

Ik hou in dat opzicht gewoon van open communicatie; iedereen kan immers van elkaars kritieken leren (Zoals jou reactie nu op mij, wat mij wel volgende keer aan het denken zet wanneer ik een dergelijke reactie op tweakers wil geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

_Moe_ schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Fantastische techniek die voor velen een zeker toekomstperspectief zal bieden.

Nog even en er zal wel een website als mensenonderdelen.NL tevoorschijn komen :p
En niet lang daarna massaproductie waarna we genoegen moeten nemen met confectiematen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-07 19:04
Er zijn er allemaal kopstukken uit de hardware en software industrie overgestapt van gerenomeerde bedrijven naar Oculus Rift omdat ze tegen de burocratie en investeerders aan liepen.

Vervolgens gooit Facebook een koffer geld naar Oculus... en zijn ze weer terug bij af. Want het product gaat nu via Facebook's visie verder.

Ik word verdietig van de gedachte dat Oculus Rift niet het het open platform wordt maar een "sociale" omgeving die, mark my words, nu gigantisch hard gaat floppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:31:
[...]

Ik zal het consideren voor de volgende keer.

Tip voor jou:
Als je ageert tegen Nederengels is het een idee zelf correct Nederlands te gebruiken. Het is 'autoriteit', niet 'authoriteit'. For future reference: hetzelfde geldt voor algoritme.

[ Voor 56% gewijzigd door Grijze Vos op 26-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online
Grijze Vos schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:01:
[...]

Ik zal het consideren voor de volgende keer.

Tip voor jou:
Als je ageert tegen Nederengels is het een idee zelf correct Nederlands te gebruiken. Het is 'autoriteit', niet 'authoriteit'. For future reference: hetzelfde geldt voor algoritme.
"Consideren" is geen Nederlands werkwoord. Maar dat maakt niet uit... hij had gewoon een punt, je zin was een onsamenhangende mix van talen:
Grijze Vos schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:27:

Dat leest gewoon niet prettig. Hoef je hem niet meteen terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-08 09:45
GVD :(. Net ruim twee uur lang in PHPStorm klassen en functies lopen documenteren. Doe ik per ongeluk ctr+z in windows verkenner om iets anders dat ik dacht gepaste te hebben ongedaan te maken. Wat doet verkenner: die herstelt al m'n php files naar hun voorgaande staat op de een of andere manier.

En ik wist niet eens dat die functie in windows bestaat ;__;

I need a break v__v

EDIT: Ik zie het al. had verkeerde locatie voor m'n neus. Hij heeft gewoon doodleuk alles uit mijn project folder weggeknikkerd, en het staat niet in de prullenbak. Hoezee!
* Struikrover gaat huilen in een hoekje

[ Voor 22% gewijzigd door Struikrover op 26-03-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-08 07:31
Als je in PHPStorm hebt zitten klooien, kun je wellicht met Local History de wijzigingen nog terug halen: Rechtermuisknop op je project tree > Local History > Show History.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:11
Struikrover moet eens met FireSphere om de tafel gaan zitten zo te zien :P Die twee kunnen samen alles verkloten :D

En dan FWest er bij om overal over te klagen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 26-03-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 23:55
HuHu schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:19:
[...]
* Caelorum vindt dat iedereen voor zichzelf moet spreken....
Struikrover schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:21:
[...]
EDIT: Ik zie het al. had verkeerde locatie voor m'n neus. Hij heeft gewoon doodleuk alles uit mijn project folder weggeknikkerd, en het staat niet in de prullenbak. Hoezee!
* Struikrover gaat huilen in een hoekje
* Caelorum mompelt iets over VCSen en offsite backups

* Caelorum vindt deze tag eigenlijk compleet overbodig en vraagt zich af waarom hij nog steeds in derde persoon lult ^^

[ Voor 52% gewijzigd door Caelorum op 26-03-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Avalaxy schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:27:
Struikrover moet eens met FireSphere om de tafel gaan zitten zo te zien :P Die twee kunnen samen alles verkloten :D

Hahaha :'(

Maar serieus. Het scenario:
1) Ik zit in verkenner, in een totaal ongerelateerde map. Heb net een .zip uitgepakt
2) Doe ctrl+z, met het idee dat ik de uitgepakte files zo misschien wel weg kan gooien (doe eens gek, wie weet is Windows daadwerkelijk slim)
3) Deletion popup komt, ik klik oke, seems legit
4) Heeft alle files uit PHPStorm project folder in plaats daarvan weggegooid?

Ik snap het niet meer 8)7
Caelorum schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:28:
[...]

* Caelorum mompelt iets over VCSen en offsite backups
Ik stond op het punt m'n wijzigingen te committen, das het zure :P

[ Voor 15% gewijzigd door Struikrover op 26-03-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-08 19:22
Als je CTRL + Y doet komen ze toch weer terug?
En je prullenmand?

Als laatste resort: verwijderde bestanden kan je recoveren met een stukje software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Niet online
Caelorum schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:28:
[...]

* Caelorum vindt dat iedereen voor zichzelf moet spreken....
Blijkbaar ben jij dan de uitzondering die de Engelse ziekte wel prettig vindt. Dat mag, ieder z'n eigen feestje.

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Nope, CTRL+Y gebeurt niks :P
Prullenmand leeg

Alweer bezig geweest met nieuwe files uitchecken. Dikke pech, later nog maar een keer proberen.

Heeft PHPStorm toevallig een optie "plaats default PHPdoc bij al mijn klassen/methods" zodat ik niet steeds
code:
1
/** > enter

hoef te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:26
Struikrover schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:37:
Nope, CTRL+Y gebeurt niks :P
Prullenmand leeg

Alweer bezig geweest met nieuwe files uitchecken. Dikke pech, later nog maar een keer proberen.

Heeft PHPStorm toevallig een optie "plaats default PHPdoc bij al mijn klassen/methods" zodat ik niet steeds
code:
1
/** > enter

hoef te typen?
Ctrl+N (i.i.g op mac) anders Rechtermuis -> Generate. En dan PHPDoc blocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Thanks, gevonden. Bij inspect code, en dan generate missing comments :). Toch weer beetje blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:23
code:
1
 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 6

heerlijk. MySQL error messages waar je o zo wijs van wordt.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-08 23:45

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Avalaxy schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:27:

Hey!
Ik verkloot nooit iets!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:58
Uhm... Facebook api? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:07
Ik vraag me af wat ze nu weer gaan doen op 1 april. Die datum zal vast niet zonder reden gekozen zijn als start datum voor het nieuwe deel...

Pff wat een gepruts vandaag. Mijn hoofd blijft niet het plan volgen wat ik heb gemaakt, ik werk mezelf nu telkens tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
En je vliegenmepper toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

simon schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:03:
code:
1
 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 6

heerlijk. MySQL error messages waar je o zo wijs van wordt.
Success ermee! Wees blij dat je in ieder geval een Line hebt meegekregen. Ik had vorige week een Exception welke ik in m´n email kreeg:
Hi there,

The following script: $script_name has stopped execution due to an exception that was found. The exception that was found was: ERROR.

Please investigate the cause of this exception and take action accordingly.
8)7

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat is geen verkloten, dat is opzettelijk slopen :D
... Ow ja :/

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Firesphere schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:47:
[...]

Dat is geen verkloten, dat is opzettelijk slopen :D

[...]

... Ow ja :/
2 keer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:11
Firesphere schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:10:
[...]

Hey!
Ik verkloot nooit iets!
Toch mooi dat ik je al tweemaal expres FireSphere heb genoemd en dat dat je niks doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Avalaxy schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:13:
[...]
Toch mooi dat ik je al tweemaal expres FireSphere heb genoemd en dat dat je niks doet :P
Hij is er aan gewend geraakt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ealanrian schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:41:
Ik vraag me af wat ze nu weer gaan doen op 1 april. Die datum zal vast niet zonder reden gekozen zijn als start datum voor het nieuwe deel...
Ja, ik verwacht iets van de 'Devschuur Tea Corner' ofzo...

Pfff, concentratie is ver te zoeken vandaag. Zijn verschillende dingen die ik zou moeten/willen doen maar ik kan me er niet echt toe zetten :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ssst!
Avalaxy schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:13:
[...]

/care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Chris7 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:21:
[...]
Pfff, concentratie is ver te zoeken vandaag. Zijn verschillende dingen die ik zou moeten/willen doen maar ik kan me er niet echt toe zetten :| .
Zelfde hier.. Begon allemaal toen ik mijn wachtwoord verkeerd had ingevuld bij de belastingdienst en ik een uur moest wachten. Daarna uiteraard niets meer gebeurd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb juist wel een lekkere dag vandaag, best productief zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:23
Pssst, binnenkort weer een Devschuur meeting: Devschuur meeting E!

Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Psst, er is weer een devschuur challenge: [ADV] NS Devschuur Challenge

Dit keer met leuke prijs :)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 19:58
P-Storm schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:14:
Pssst, binnenkort weer een Devschuur meeting: Devschuur meeting E!

Heb er zin in :)
Die zou ik toch wel willen meepakken, aangezien er grote kans is dat ik de komende 2 jaar sowieso geen kan doen... Eens kijken wanneer het zou passen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Die komt me heel beroerd uit! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Meh, komt waarschijnlijk weer eens niet goed uit met mijn budget ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Caelorum schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:44:
Meh, komt waarschijnlijk weer eens niet goed uit met mijn budget ^^
Met een samenreis-kaart bespaar je al flink wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Oh, de treinreis is maar iets van 8E voor een retourtje, maar het is meer de rest :P
Ik ben dit jaar gezegend met een kapotte versnellingsbak, oven, monitor en een koelkast waarvan de hendels zijn afgebroken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Een kapotte koelkast is reden te meer om een lekker koud biertje in Utrecht te gaan drinken :P

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

https://twitter.com/leonzandman

Iets naar beneden scrollen. Hij heeft (alle?) jokes etc. uit MS DOS en Word opgezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Firesphere schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:00:
https://twitter.com/leonzandman

Iets naar beneden scrollen. Hij heeft (alle?) jokes etc. uit MS DOS en Word opgezocht
Het album: http://imgur.com/gallery/eRyEE ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Wow ik wist niet dat je tekst kon markeren met de ALT toets ingedrukt waarna je hele kolommen kan pasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Megamind schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:46:
Wow ik wist niet dat je tekst kon markeren met de ALT toets ingedrukt waarna je hele kolommen kan pasten :P
Als je Visual Studio bedoelt dan ja dat is super handig :). Ik heb ook een extension voor Simultaneous Editing zoals sublime text bijvoorbeeld heeft.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:52
Rutix schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:51:
[...]

Als je Visual Studio bedoelt dan ja dat is super handig :). Ik heb ook een extension voor Simultaneous Editing zoals sublime text bijvoorbeeld heeft.
Op het moment dat je een kolom van tekst hebt kan dat standaard ook. Alhoewel wat ik laatst gezien hebt kun je in Sublime Text ook meerdere (niet aan elkaar gekoppelde, zoals die kolom selectie in VS) cursors hebben en daarmee editen? Een feature die Intellij nu ook heeft/krijgt (IDEA met die feature is al final, en bv PHPStorm heeft ook al een EAP build met die feature). Vandaar dat ik ook weet dat Sublime die heeft, omdat Jetbrains die feature ook aangeeft als "multiple cursors zoals Sublime Text heeft".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
RobertMe schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:55:
[...]

Op het moment dat je een kolom van tekst hebt kan dat standaard ook. Alhoewel wat ik laatst gezien hebt kun je in Sublime Text ook meerdere (niet aan elkaar gekoppelde, zoals die kolom selectie in VS) cursors hebben en daarmee editen? Een feature die Intellij nu ook heeft/krijgt (IDEA met die feature is al final, en bv PHPStorm heeft ook al een EAP build met die feature). Vandaar dat ik ook weet dat Sublime die heeft, omdat Jetbrains die feature ook aangeeft als "multiple cursors zoals Sublime Text heeft".
Ja dat laatste bedoelde ik met Simultaneous Editing. Je kan dan inderdaad je cursor op meerdere plekken zetten zonder dat het aan elkaar moet zijn ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Net een aardige PC upgrade aangeschaft, incl een BitFenix Prodigy M Zwart:
pricewatch: BitFenix Prodigy M Zwart

Wat een mega kast is dat zeg :o
Ik had echt verwacht dat-ie compact zou zijn, maar dat is-ie totaal niet.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Laatst online: 11-08 08:53
Urgh...

Het is weer eens zover hoor. Eindelijk iets in de aanbieding bij Steam wat nog op m'n lijstje stond, hebben ze al dagen lang storingen met op iDeal gebaseerde betalingen en ligt het er nu vanavond helemaal uit.

Als het met Steam niet ook altijd op de één of andere manier gezeik is ...

[ Voor 7% gewijzigd door R4gnax op 26-03-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Die NS challenge ziet er wel leuk uit, ik denk dat ik even ga oefenen op mijn F# met die opdracht. Het probleem voelt wel aan als iets wat daar leuk in opgelost kan worden :). Jammer dat de inzending in Java moet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen! :Y

Koffie? :+

Ik ga het nodig hebben vandaag... Wat heb ik het toch zwaar als zelfstandige. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Neuj, vruchtensapje uit de blender ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:05:
Neuj, vruchtensapje uit de blender ^^
Ook lekker. Maar daar zit dan weer geen caffeine in, of je moet er een paar koffiebonen bij gooien... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja kan vandaag wel een paar bakken gebruiken voordat ik kan starten. Ben bezig met drupal en dat voelt voor een ontwikkelaar best vies aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hmm, goed idee, maar denk dat ik toch maar gewoon een bak koffie er achteraan gooi :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:14:
Ja kan vandaag wel een paar bakken gebruiken voordat ik kan starten. Ben bezig met drupal en dat voelt voor een ontwikkelaar best vies aan :(
Nog nooit mee gewerkt, maar die ene website die ik heb gezien zei me al genoeg :)

Zelf vandaag lekker bezig met CEGUI in mijn project instouwen ^^ Complete rewrite van mijn testprojectje was nodig en toen heb ik maar compleet qt eruit gegooid.

[ Voor 74% gewijzigd door Caelorum op 27-03-2014 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

*zet een bak koffie*

Database loopt bijna een dag achter dus alle scripts zijn op hun gat gegaan. Een fail safe welke is ingebouwd maar toch. Betekent dat er ineens een gat is gevallen in de bezetting hier en 15 FTE ergens vandaan getoverd moet worden. Toch leuk om te zien dat mijn harde werk de afgelopen 6 maanden een dergelijke besparing heeft opgeleverd. :)

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
HuHu schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:19:
[...]

"Consideren" is geen Nederlands werkwoord. Maar dat maakt niet uit... hij had gewoon een punt, je zin was een onsamenhangende mix van talen:
Oh de ironie, sarcasme detector kopen?
De termen zitten er bij mij ingebakken in het engels, dus vandaar dat ik die in het engels opschrijf. 'flaws' en 'discrediten' was niet nodig geweest. Ik ageer ertegen omdat het en passant (mag Frans wel?) gebruikt wordt om af te leiden van zijn eigen slechte argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Laatst online: 11-08 08:53
Grijze Vos schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:01:
[...]

[...]

De termen zitten er bij mij ingebakken in het engels, dus vandaar dat ik die in het engels opschrijf. 'flaws' en 'discrediten' was niet nodig geweest. Ik ageer ertegen omdat het en passant (mag Frans wel?) gebruikt wordt om af te leiden van zijn eigen slechte argumentatie.
Ik geloof dat de technische term daarvoor een strawman is? :+
En daarmee komen we dan weer full circle, niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23
Resharper herkent m'n zojuist toegevoegde ServiceReference niet en markeert deze keurig rood.
Code build en werkt wel gewoon zoals het hoort.

Handig :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22
Tja, IDE's zijn nooit zo slim als je ze wilt hebben. ;(

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Och, moet je eens Resharper in een C++ project proberen. Sommige code zorgt ervoor dat het hele project niet meer wordt geupdate totdat je VS opnieuw opstart :|
En ik word echt helemaal gek van dat de intellisense ineens case-sensitive is geworden. Iemand enig idee hoe ik dat verander?
Als in dat als ik gui... intyp dat dat ding zelf doorheeft dat ik wellicht wel GUI... bedoel als er geen gui... methode/variabele is.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 27-03-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 06:55

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Grijze Vos schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:01:
[...]

[...]
Afbeeldingslocatie: http://www.thatericalper.com/wp-content/uploads/2013/07/sarcasm_motivational_poster_by_colettebabb-d3g4g29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:36:

En ik word echt helemaal gek van dat de intellisense ineens case-sensitive is geworden. Iemand enig idee hoe ik dat verander?
Als in dat als ik gui... intyp dat dat ding zelf doorheeft dat ik wellicht wel GUI... bedoel als er geen gui... methode/variabele is.
Wat bedoel je met "dat ding"? Er zijn een aantal dialoogvensters waarin je dingen kunt intypen om erheen te springen. Je hebt "Goto Type" (Ctrl-T*) die naar types gaat (en dus niet naar variabelen) en je hebt "Goto Member" (Alt-\*) die alleen binnen members zoekt. Met "Goto Type" kun je tegenwoordig ook direct naar members in een type springen door <typenaam>.<membernaam> in te typen.

In beide vensters kun je ook CamelCaseHopping gebruiken, waarmee zoeken naar "fnfe" je "FileNotFoundException" oplevert.

* Met het Visual Studio keybindingsschema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat te doen als je iets wilt kopen, maar de Woman Acceptance Factor het ongetwijfeld niet toestaat...? Eens kijken hoe het werkt om gewoon te bestellen zonder er iets over te zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:44:
Wat te doen als je iets wilt kopen, maar de Woman Acceptance Factor het ongetwijfeld niet toestaat...? Eens kijken hoe het werkt om gewoon te bestellen zonder er iets over te zeggen. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.ynaija.com/wp-content/uploads/2013/02/SNN2505GX1-280_441898a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Alex) schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:43:
[...]
Wat bedoel je met "dat ding"? [...]
Ik bedoelde dus dit ding:
Afbeeldingslocatie: http://www.homeandlearn.co.uk/csharp/images/c3/Button_Code_MessageBox.gif
Hmm, denk dat het gewoon ook een bugje is van Resharper C++. Nu doet die het weer wel :/ Zal vast zo rond het middaguur ook wel zijn afgelopen en dan kan ik weer een restart doorvoeren.
Op zich een mooi product al hoor, maar ze hebben nog wel even te gaan. Bijv. dat ze elke keer dat je een project opent het complete model weer moeten opbouwen en dat ding dus doodleuk een minuut alle bestanden zit door te spitten, voordat alle features werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Megamind schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:46:
Dat is echt een briljante optie! Fijnste is nog dat als je een selectie maakt naar beneden en dan begint te typen hij over alle regels typt :)

Waarom heeft men Skype zo verkloot... Vroeger opende ik gewoon een venster en begon te typen. Maar tegenwoordig hebben ze een banner die naar binnen slide, maar die tevens besluit ook even de focus te jatten... Why??? :'(

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.Gertjan. schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:05:
[...]

Waarom heeft men Skype zo verkloot... Vroeger opende ik gewoon een venster en begon te typen. Maar tegenwoordig hebben ze een banner die naar binnen slide, maar die tevens besluit ook even de focus te jatten... Why??? :'(
Heb jij een andere Skype dan ik? Of heb je em niet op Compact View staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-08 19:22
.Gertjan. schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:05:
[...]

Dat is echt een briljante optie! Fijnste is nog dat als je een selectie maakt naar beneden en dan begint te typen hij over alle regels typt :)

Bij mij legt hij de focus altijd op het zoekveld voor contacten, als ik dus naar iemand wil typen begint hij op contacten te zoeken :(

Ik vond Live messenger eerlijk gezegd veel prettiger dan skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:09:
[...]

Heb jij een andere Skype dan ik? Of heb je em niet op Compact View staan?
Compact, omdat ik mijn verschillende vensters los op de balk wil hebben. De andere vind ik niet echt prettig. :)

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik vond WLM ook fijner dan Skype, al heeft Skype wel een paar pluspunten. Berichtensynchronisatie over devices heen (ook in groepsgesprekken) en fatsoenlijke clients voor de meeste platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Wat ik absoluut niet aardig vind aan Skype is dat je móet updaten en niet tot later kan wachten. En ze hebben met de laatste update alleen die advertentiebalk toegevoegd die van rechts naar binnen komt en die ik nogal storend vind (zelfs in fullscreenmodus is 'ie er).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Erwin537 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:11:
[...]
Bij mij legt hij de focus altijd op het zoekveld voor contacten, als ik dus naar iemand wil typen begint hij op contacten te zoeken :( [...]
Misschien moet je hem dan op Compact View zetten, dan is je contactenlijst los van de chatvensters.
.Gertjan. schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:14:
[...]
Compact, omdat ik mijn verschillende vensters los op de balk wil hebben. De andere vind ik niet echt prettig. :)
Zelfde hier. Daarnaast heb ik liever niet zo'n mega scherm. Maar ik snap het probleem niet echt. Die banner steelt hier nooit de focus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:19:
[...]

Misschien moet je hem dan op Compact View zetten, dan is je contactenlijst los van de chatvensters.

[...]

Zelfde hier. Daarnaast heb ik liever niet zo'n mega scherm. Maar ik snap het probleem niet echt. Die banner steelt hier nooit de focus :S
Hier schuift hij naar binnen en ben ik plots de focus uit mijn input kwijt. Don't know why, maar het is echt verdraaid irritant.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
We zijn Tweakers, we hebben toch al wel allang achterhaald vanaf welk domein die advertentie wordt geserveerd en dat domein in onze hostsfile gezet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-08 16:28

markvt

Peppi Cola

In een ander topic staan skype codes voor 1 jaar gratis premium dan heb je voorlopig geen last meer van die banners ;)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
markvt schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:22:
In een ander topic staan skype codes voor 1 jaar gratis premium dan heb je voorlopig geen last meer van die banners ;)
Ah, dat zal het zijn :) Heb natuurlijk Skype Premium-achtig iets bij mijn Office 365 gekregen.
Ik dacht dat ze het hadden over die reclame in de contactenlijst onderin ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 27-03-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Vandaag mag ik eindelijk mijn papiertje ophalen. bijna 2 maand na het afstuderen zelf maar goed. Wel jammer dat het behoorlijk midden op de dag is en ik dus weer een dag verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 12:14
Ealanrian schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:25:
Vandaag mag ik eindelijk mijn papiertje ophalen. bijna 2 maand na het afstuderen zelf maar goed. Wel jammer dat het behoorlijk midden op de dag is en ik dus weer een dag verlies...
Van harte :) Ik kreeg net deze week een mailtje dat het collegegeld wederom vrolijk wordt afgeschreven. M'n afstudeerpraatje is ondertussen al bijna 2 maanden geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:24:
[...]

Ah, dat zal het zijn :) Heb natuurlijk Skype Premium-achtig iets bij mijn Office 365 gekregen.
Ik dacht dat ze het hadden over die reclame in de contactenlijst onderin ^^
Wait, whut.... Tell me your secret. Ik heb ook O365, maar zit nog steeds op de budget versie van skype te werken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.Gertjan. schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:28:
[...]
Wait, whut.... Tell me your secret. Ik heb ook O365, maar zit nog steeds op de budget versie van skype te werken... :/
Je krijgt als het goed is een code voor 60 minuten per maand zooi. Die heb ik ingevuld en ik zie die banners dus niet. Zooi kan je activeren op https://office.microsoft.com/nl-nl/MyAccount.aspx

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 27-03-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Een recruitert op LinkedIn:
Voor een internationaal opererende organisatie ben ik op zoek naar een:

VB.NET CONSULTANT

MUST HAVES
- VB.NET (4.0)
- Asp.net webforms
- Dot Net Nuke
- MS Sql Server
Bij de tweede regel haak ik natuurlijk al af, dus daar hoort een passende reactie bij:
Het leven is kort, dus je moet het zo veel mogelijk vullen met leuke dingen. Daarom moet ik helaas je aanbod om in VB.Net en DotNetNuke te mogen programmeren afslaan.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:29:
[...]

Je krijgt als het goed is een code voor 60 minuten per maand zooi. Die heb ik ingevuld en ik zie die banners dus niet. Zooi kan je activeren op https://office.microsoft.com/nl-nl/MyAccount.aspx
Mmm, dat is als je de Office 365 hebt met de Office licentie... Ik heb alleen de hosted Exchange afgenomen, want de Office 2013 licenties heb ik gewoon via mijn BizSpark... Zal vast wel iets mogelijk zijn, maar Microsoft zou Microsoft niet zijn als ze de optie niet ontiegelijk ver hadden weggestopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:14:
Ik vond WLM ook fijner dan Skype, al heeft Skype wel een paar pluspunten. Berichtensynchronisatie over devices heen (ook in groepsgesprekken) en fatsoenlijke clients voor de meeste platforms.
Alleen op Windows Phone is de app waardeloos 8)7 . Crasht bij grotere / langere gesprekken en het antwoord is; won't fix :'(
Pagina: 1 ... 111 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* zoals jullie weten gaan we tegenwoordig naar een nieuwe iteratie bij ~10k posts. 1 april (en dat is geen grap) gaan we over op het nieuwe deel! *

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.